» »

Nakup preko Amazon-a.

Nakup preko Amazon-a.

Temo vidijo: vsi
««
47 / 64
»»

Furbo ::

Takoj. Če paket pride, boš pač še enkrat plačal isto v najslabšem primeru. V najboljšem, ti ostane gratis.
Lahko pa da si bil nategnjen, če je pošiljal kdo drug kot Amazon, ker se tako bojiš za ugodno ceno.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Reaper ::

makucv je izjavil:

Eno vprašanje za bolj izkušene nakupovalce na Amazonu:
Na amazon.de se naročil neko robo, ki sedaj že zelo zamuja. Tracking pošiljke se je ustavil pred enim tednom v Franciji in že cel teden ni ažuriran.
Amazon pravi, da se je verjetno paket izgubil in da lahko zahtevam vračilo kupnine.
Meni se ne mudi in zadeva je bila cenovno ugodna.

Zdaj me zanima koliko časa lahko še počakam, da se paket čudežno najde oz. kdaj je smiselno zahtevati vračilo kupnine?


Imel par dni nazaj isto situacijo, zahtevaj povračilo denarja in zadevo naroči še enkrat, Amazon prosi, da ti za drugo naročilo povrne poštnino, kar jim po navadi ni problem. Jaz sem ubral to pot. Če na koncu dobim dva izdelka za ceno enega je pač bad luck za njih ampak to se ni še nikoli zgodilo. Ko se je zadeva izgubila ni še nikoli prišla do mene. Kako se pa lahko zadeva izgubi kljub trackingu pa ne vem.

user-pass ::

makucv je izjavil:

Eno vprašanje za bolj izkušene nakupovalce na Amazonu:
Na amazon.de se naročil neko robo, ki sedaj že zelo zamuja. Tracking pošiljke se je ustavil pred enim tednom v Franciji in že cel teden ni ažuriran.
Amazon pravi, da se je verjetno paket izgubil in da lahko zahtevam vračilo kupnine.
Meni se ne mudi in zadeva je bila cenovno ugodna.

Zdaj me zanima koliko časa lahko še počakam, da se paket čudežno najde oz. kdaj je smiselno zahtevati vračilo kupnine?

Amazon ima to vse postimano. Da bi dobil kupnino nazaj in kasneje se artikel po moje ni mozno. To se dogaja pri Aliexpressu, pri Amazonu pa ne.
Ce bi rad pocakal, pocakaj, ce pa bi rad kupnino nazaj, pa klikni na gumb "Problem bei Bestellung" ali pac ekvivalent v drugem jeziku.

Ales ::

Tudi če se zgodi, da pride dvakrat in če se tak izdelek kar obdrži, gre za kaznivo dejanje zatajitve. Pozor, kaznivo dejanje, ne prekršek.

Koliko bo kdo šel to preganjat, je sicer druga stvar. Če nič drugega je to stvar osebne integritete vsakega posameznika.

Buggy ::

Nadzorno kamero dobil iz DE v dveh dneh. Ne samo to! V tem casu od mojega nakupa je cena padla za 10%, po mailu dobil razliko na Amazon wallet.

Isti artikel, brez solarnih panelov na mimovrste dobil po treh dneh za vec dnarja pa sem VIP member brez stroskov postnine.

rs1975 ::

Tudi sam lahko samo pohvalim njihov support in odnos do kupca. Nazadnje naročil kavni avtomat, pri dostavi izbral 1M brezplačni Amazon Prime v zameno za brezplačno dostavo. Po potrditvi plačila sem videl, da so mi dostavo vseeno računali. Sem jih kontaktiral, sicer so mi razložili, da to velja le za Nemčijo in Avstrijo, ampak niso komplicirali in vrnili poštnino nazaj. Še vprašali so me kam mi jo vrnejo (izbral na kreditno).
Paket pa iz Milana prispe v treh dneh.

Reaper ::

Ales je izjavil:

Tudi če se zgodi, da pride dvakrat in če se tak izdelek kar obdrži, gre za kaznivo dejanje zatajitve. Pozor, kaznivo dejanje, ne prekršek.

Koliko bo kdo šel to preganjat, je sicer druga stvar. Če nič drugega je to stvar osebne integritete vsakega posameznika.


Se strinjam z napisanim. Je pa meni gospod na support chatu zadnjič napisal, da bom dobil obvestilo, naj izdelek vrnem, ker sem zanj dobil refund in naj to obvestilo ignoriram. Tu je seveda šlo za izgubljeni izdelek.

Vem pa tudi za primere, kjer se je pokvaril kakšen izdelek manjše vrednosti in je Amazon poslal novega, starega pa pustil lastniku in ga ni zahteval nazaj. To so tudi eksplicitno napisali, da starega izdelka ni potrebno vrniti.

mtosev ::

Jaz sem 29.11 naročil en Blu-Ray boxset kjer je pisalo, da ni na zalogi in da mi bodo poslali mail z delivery date. Še čakam. Mudi se mi ne.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

UganiKdo ::

tikitoki je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

To je pac posledica izjemno ohlapnega upostevanja varnosti pri karticnem poslovanju s strani amazona. In potem ljudje tezijo bankam namesto, da bi uredili z amazonom.


Sej so tudi banke krive. Imas moznost, da nakup potrdis preko bankine aplikacije. Pri meni je bila transakcija izpeljana brez potrdila placila. To je zajeb na strani banke.



Zakaj delas bedaka iz sebe in govoris o stvareh, ki jih ne razumes? Varnostne elemente je dolzan implementirat trgovec. Ce jih ne potem lahko banka ali avtomaticno zavraca vse trazankcije, ki varnostnih elementov nimajo ali pa dovoli nizji nivo varnosti. Tako da tukaj ni nikarsnega zajeba banke, samo zajeb nakladaca, ki pojma nima o cem govori.

Kodrnusa ::

user-pass je izjavil:

makucv je izjavil:

Eno vprašanje za bolj izkušene nakupovalce na Amazonu:
Na amazon.de se naročil neko robo, ki sedaj že zelo zamuja. Tracking pošiljke se je ustavil pred enim tednom v Franciji in že cel teden ni ažuriran.
Amazon pravi, da se je verjetno paket izgubil in da lahko zahtevam vračilo kupnine.
Meni se ne mudi in zadeva je bila cenovno ugodna.

Zdaj me zanima koliko časa lahko še počakam, da se paket čudežno najde oz. kdaj je smiselno zahtevati vračilo kupnine?

Amazon ima to vse postimano. Da bi dobil kupnino nazaj in kasneje se artikel po moje ni mozno. To se dogaja pri Aliexpressu, pri Amazonu pa ne.
Ce bi rad pocakal, pocakaj, ce pa bi rad kupnino nazaj, pa klikni na gumb "Problem bei Bestellung" ali pac ekvivalent v drugem jeziku.



Prejšnji božič naročil ženi Sorel čevlje za sneg na Amazon.de...
Dobim cez cca 10 dni obvestilo, da se je paket izgubil in da bom dobil refund. Dobil refund in čez kak teden še čevlje. Žena bila zadovoljna, jaz pa tudi :)
Tako da ne govoriti na pamet, ker se dogaja ..

user-pass ::

Vem o cem govorim. V desetih letih sem izvedel vec kot tisoc narocil in vsako od njih tudi prejel. Je pa res, da sem v Nemciji, kjer sledenje funkcionira tipi-topi.

Upam si rect, da se to predvsem dogaja v drzavah, kjer so logisticne firme bolj kaoticne, kot npr GLS ali DPD v Sloveniji.

makucv ::

Po treh tednih je moja "izgubljena" pošiljka našla pot v Ljubljano. Zdaj pa verjetno še kak teden da pride do mene.
Očitno se je splačalo malo počakat...

VelkBla ::

Ali Amazon še daje priporočene pošiljke za katero moraš podpisati? Res je, da nekaj časa nisem nič naročeval, ampak pri dveh nedavnih naročenih paketih od Amazona, sta oba bila kar pred vrati (GLS, DHL, Pošta??)?

mtosev ::

Jaz sem pri zadnjem paketu podrsal s prstom po zaslonu phona ali terminala oz to kar mi je poštar ponudil.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Furbo ::

makucv je izjavil:

Po treh tednih je moja "izgubljena" pošiljka našla pot v Ljubljano. Zdaj pa verjetno še kak teden da pride do mene.
Očitno se je splačalo malo počakat...

Isto bi dobil tudi, če bi ti vrnili denar medtem. :)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

taddeo ::

Pozdravljeni!

Vceraj zvečer sem nekaj kupil na italijanskem Amazonu...prodajalec pa ni bil Amazon ampak amazon le pošilja..vse lepo in prav.Danes zjutraj okoli pete ure naredim "cancer order" dobil pa sem tole sporočilo od Amazona.it (google translate)

Dragi Tadej,

Kontaktiramo vas glede vaše zahteve za preklic naročila # xxxxxxxxxxxxx



Obveščamo vas, da žal vaše zahteve za preklic za naslednje artikle iz vašega naročila ne moremo sprejeti.


Topping DX7 Pro ES9038Pro DAC Bluetooth 5.0 32bit/768kHz DSD1024 LDAC ojačevalnik za slušalke z visoko ločljivostjo dekoderja (črna)


Ko vam paket dostavimo, se lahko odločite, da ga ne boste sprejeli ali da boste zavrnjeni artikel vračili neposredno na naši spletni strani: www.amazon.it/resi




Opozarjamo vas, da boste morali plačati samo za že poslane artikle. Za artikle, odstranjene iz naročila, vam ne bo treba plačati.

Se vidimo kmalu na Amazon.it

Skrb za stranke
Amazon.co.uk

Sedaj me zanima ali bom sploh dobil izdelek ali bom celo še kaj mogel plačat??? Ali velja normalni datum dostave 5 januar, kot je bilo pred tem?Ker sedaj ni nikjer opcije "dispatched" no bi pa izdelek vseeno imel!! hvala vnaprej!!

Machete ::

Malo nerazumljivo vse skupaj. Kdo ti to prevaja, brskalnik?
Jaz razumem, da gre naročilo normalno naprej. Preklicati nisis mogel, ker je bilo zato že prepozno in denar trgan.
Zakaj ga ne bi prejel? Tracking boš pa malo moral počakati. Že med navadnimi dnevi v letu ti podatki niso instantni, ampak se pojavijo, ko se zadeva začne pakirat in premikat.
Za sedaj pa poglej najprej na koledar v katerem času leta smo, potem pa samo mirno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

taddeo ::

Prevaja google translate.Nisem še bil v situaciji da prekličem naročilo..Men ni razumljivo,da ob 23:00 naročim ob 5:00 pa negre preklicat?Zakaj je bilo prepozno sej v tem času ni Amazon pripravil pošiljke za pošiljanje?Ali pač...sem verjetno drugače mislil..nimam pa na aplikaciji izdelka in zelen indikator ko se začne šcasoma premikat.. piše pa

Stiamo cancellando la tua voce
Vaš vnos brišemo (google translate)

torej ni straha, da nebi izdelek dobil? Nimam nikjer opcije sledenja tudi v prihodnje, kot smo vajeni iz aplikacije/desktop verzije.. glede nato, da sem odštel 650 eur malo cvikam:-)

makucv ::

Mene pa zanima, kdo Amazonu robo dostavlja po Ljubljani?
Ker je pošiljka že od prejšnjega torka v Ljubljani "Out for delivery".

darkolord ::

Najlažje ugotoviš po sledilni številki. Večinoma je Pošta Slovenije ali DHL (za expedited shipping), lahko pa tudi DPD ali GLS

bastadu ::

Ali UPS.

darkolord ::

Da, ampak UPS tudi nosi Pošta, kolikor se spomnim.

bastadu ::

Pri nas (na podoželju) DHL vedno nosi pošta, UPS pa vedno priplje UPS ...

Samael ::

bastadu je izjavil:

Pri nas (na podoželju) DHL vedno nosi pošta, UPS pa vedno priplje UPS ...

Navadne DHL pošiljke vsepovsod po Sloveniji dostavlja Pošta Slovenije, ki je njihov pogodbeni partner pri nas.
Hitrejši DHL Express, ki je povsem drugi dostavni servis znotraj Deutsche Post DHL Group, pa tudi pri nas po Sloveniji dostavljajo rumeno-rdeči DHL Express dostavljalci.

Pogosto ju mešamo, čeprav je oboje z izjemo matične skupine povsem ločeno. DHL Express ima povsem svoj interni tracking sistem, svojo podružnico v Sloveniji, itd ... in nimajo nobene kontrole nad običajnimi DHL pošiljkami, ki do nas pridejo preko naše pošte.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

makucv ::

Dostavljalec je franconska pošta.
Na strani: https://tracktrace.delivery/parcel-trac... za mojo številko pravi 21.12.2021: "Vaš paket vas čaka na prevzemnem mestu. Ne odlašajte s prevzemom v navedenem času!"
Naša pošta številke nima v sistemu.

Ales ::

Poglej direktno na stran francoske pošte, kaj tam pravi oz. kaj je navedeno kot lokacija paketa. Da se ne bo izkazalo, da imaš lažno številko oz. neko, ki ne pripada tvojemu paketu.

Okapi ::

Mene so ravnokar klicali s krajevne pošte, da imam tam že 2 tedna eno pošiljko, ki gre jutri nazaj, če ne pridem ponjo.

Čakam na tri pošiljke iz tujine - pri dveh kitajskih imam številko za sledenje, ki ne pokaže nič uporabnega (za eno sem kupnino že dobil povrnjeno), tretja je bila pa poslana iz Nemčije brez sledenja (oziroma mi vsaj pošiljatelj številke ni poslal).

Sporočila od Pošte, da je kaj prišlo zame, nisem dobil.;(( Še dobro, da so klicali - bom jutri videl, kaj je prišlo.;)

V glavnem, včasih je problem pri naših poštarjih, ker v nabiralniku ne pustijo sporočila. Doslej se mi je to zgodilo 3-4x (v zadnjih dveh letih, prej se to ni dogajalo), ampak sem vsakokrat na osnovi sledenja videl, da je pošiljka prišla, in sem šel na pošto ponjo. Se mi zdi, da se je to začelo dogajati, odkar za Pošto pakete dostavljajo tudi pogodbeni izvajalci. Če te ni doba, paket pustijo na krajevni Pošti, "pozabijo" pa dati obvestilo v nabiralnik.

Furbo ::

taddeo je izjavil:

Prevaja google translate.Nisem še bil v situaciji da prekličem naročilo..Men ni razumljivo,da ob 23:00 naročim ob 5:00 pa negre preklicat?Zakaj je bilo prepozno sej v tem času ni Amazon pripravil pošiljke za pošiljanje?Ali pač...sem verjetno drugače mislil..nimam pa na aplikaciji izdelka in zelen indikator ko se začne šcasoma premikat.. piše pa

Stiamo cancellando la tua voce
Vaš vnos brišemo (google translate)

torej ni straha, da nebi izdelek dobil? Nimam nikjer opcije sledenja tudi v prihodnje, kot smo vajeni iz aplikacije/desktop verzije.. glede nato, da sem odštel 650 eur malo cvikam:-)

Seveda je prepozno, a misliš da v teh dneh pri Amazonu ponoči spijo? Ni to kaka naša štacuna.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Samael ::

makucv je izjavil:

Dostavljalec je franconska pošta.
Na strani: https://tracktrace.delivery/parcel-trac... za mojo številko pravi 21.12.2021: "Vaš paket vas čaka na prevzemnem mestu. Ne odlašajte s prevzemom v navedenem času!"
Naša pošta številke nima v sistemu.

Obstaja verjetnost, da dostavlja DPD, ki spada pod isto skupino kot matična francoska La Poste.
Poglej tule https://parcelsapp.com/en če prikaže menjavo tracking številke.
Samael != Samuel

Okapi ::

Samael je izjavil:

makucv je izjavil:

Dostavljalec je franconska pošta.
Na strani: https://tracktrace.delivery/parcel-trac... za mojo številko pravi 21.12.2021: "Vaš paket vas čaka na prevzemnem mestu. Ne odlašajte s prevzemom v navedenem času!"
Naša pošta številke nima v sistemu.

Obstaja verjetnost, da dostavlja DPD, ki spada pod isto skupino kot matična francoska La Poste.
Poglej tule https://parcelsapp.com/en če prikaže menjavo tracking številke.

Ali pa samo ni dobil obvestila v nabiralnik, da ga na krajevni pošti čaka paket.

Sem bil ravno danes na pošti zaradi tega.

Paketov je zadnje čase preveč in poštarji (se pravi, zaposleni na Pošti) ne uspejo vsega dostavit in najemajo najrazličnejše zunanje izvajalce za dostavo paketov. Tem se pa bolj ali manj hebe, kako te pakete dostavljajo. Če te ni doma, paket pustijo na najbližji pošti, v nabiralnik pa "pozabijo" dati obvestilo o pošiljki. Še huje, dogaja se, da se zunanji izvajalec niti ne potrudi razvoziti pošiljk, ampak jih pusti kar na pošti, rekoč, da naslovniki niso bili dosegljivi.

Na poštah so pa tudi v glavnem premalo organizirani, da bi naslovnike po tecimo enem tednu še enkrat obvestili. Če imaš srečo, in je na pošiljki telefonska, te morda pred vrnitvijo pošiljke pošiljatelju obvestijo. Ali pa tudi ne.

Za povrhu pa je težava, če prideš na pošto in rečeš, naj pogledajo, ali je prišla kakšna pošiljka zate. Brez številke za sledenje se v glavnem iskanja nočejo lotiti.

celje ::

taddeo je izjavil:

Prevaja google translate.Nisem še bil v situaciji da prekličem naročilo..Men ni razumljivo,da ob 23:00 naročim ob 5:00 pa negre preklicat?Zakaj je bilo prepozno sej v tem času ni Amazon pripravil pošiljke za pošiljanje?Ali pač...sem verjetno drugače mislil..nimam pa na aplikaciji izdelka in zelen indikator ko se začne šcasoma premikat.. piše pa

Stiamo cancellando la tua voce
Vaš vnos brišemo (google translate)

torej ni straha, da nebi izdelek dobil? Nimam nikjer opcije sledenja tudi v prihodnje, kot smo vajeni iz aplikacije/desktop verzije.. glede nato, da sem odštel 650 eur malo cvikam:-)



ne gre preklicati narocila zaradi dveh razlogov:

1. je ze poslano (vcasih so res hitri)
2. prodajalec ni amazon. zaradi tega tudi ne more sprejeti storno narocila (tudi, ce ta se ni bil poslan). za preklic kontaktiraj prodajalca

Pegart ::

A kdo morda ve, zakaj je pri skoraj vseh naročilih razlika v vsoti, če se na roke sešteje cene vseh artiklov enega naročila in ceni, ki se izpiše pri "Order Summary: Item(s) Subtotal"?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pegart ()

-ninja-91- ::

Prilagoditev na lokalni davek?

Pegart ::

Ne bi smelo biti, ker se ta prilagoditev zgodi že pri checkoutu - cena artiklov se spremeni med prehodom iz košarice v checkout. V košarici so artikli še po listed ceni (v mojem primeru z nemškim DDVjem (19%), ker kupujem večinoma na amazon.de), ko pritisnem na checkout, se pa obdavči s slovenskim DDVjem (22%) in cene narastejo. Ko se gleda že plačano naročilo, so cene podane z našim davkom.

Aja, pa itak je VAT/DDV posebej napisan pri order summary-ju.

V bistvu mi tudi izračunan davek ni jasen, ker ni niti približno 22 %. :D

Fotka:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pegart ()

darkolord ::

Prvi in tretji imata 22% DDV, drugi je pa brez DDV.

Brez DDV je torej: 16,8 € + 5,87 € + 19,99 € = 42,66 €

Pegart ::

Ok, hvala za pojasnilo. Sicer mi ni jasno, zakaj drugi ne bi imel DDVja, ker gre za običajno telovadno opremo (balance board).

Od kje potem 5,95 € DDV-ja, ki ga Amazon poračuna? DDV pride 4,99 €, če sta obdavčena samo prvi in tretji izdelek, ki naneseta 22,67 €. Če bi pa poleg prišteli še poštnino pa 6,53 €.

Samael ::

Online trgovina med EU državami pozna nekaj takšnega kot je EU Distance Selling Threshold, ki olajša malim trgovcem, da DDV pod določenim pragom prometa še vedno odvedejo v svoji lastni državi.
To pomeni, da če recimo nemški trgovec ne presega praga 10.000 EUR prometa od online prodaj v koledarskem letu (kar je sicer dokaj nizka vsota), DDV še vedno odvede po domači stopnji v domači državi.

Iz tega razloga je mogoče, da je bil tudi pri drugem nakupu obračunan DDV, vendar ker ni bil odveden po naši stopnji za našo davčno, ampak, kot praviš po listed ceni z vključenim 19% nemškim DDVjem, le ta najbrž ni posebej prikazan. Zgolj ugibam od kje razlika.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

SanAndreas ::

Ravno zdaj registriram na Amazon.de, preden zaključim registracijo, moram dodati samo še plačilno metodo, ali lahko dodam kreditno kartico npr. NKBM in ali Amazon.de jo sprejme, da lahko naročam naprej?
SanAndreas je doma iz Rimske Galaksije ima srebrn NLP :)

SanAndreas ::

Mimogrede, sem preveril na bankanet od NKBM, da nimam kreditne kartice, ampak navadno osebno kartico in sicer piše, da je to Visa Debetna kartica NKBM, ali lahko dodam takšno kartico in ali Amazon.de jo sprejme, da potem lahko naročam naprej? Kaj mi predlagaš za dodajanje katero kartic za varno spletno nakupovanje na Amazon.de?
SanAndreas je doma iz Rimske Galaksije ima srebrn NLP :)

delfinus ::

Da, lahko dodas debetno kartico. Lp, d.

barakus ::

Ali obstaja kak program ki bi mi sledil ceni artikla na vseh eu amazonih in me obvestil, ko cena pade pod neko vrednost?

RockyS ::

Seveda, tega je kot smetja
https://www.google.com/search?q=amazon+...

lolipop2 ::

RockyS je izjavil:

Seveda, tega je kot smetja
https://www.google.com/search?q=amazon+...


A je za zaupat takemu appu? Npr. Keepa? Ker če gledam Permissions... je vse živo, kaj lahko. Sicer imajo vsi add-on-si podobno, pa vseeno... a je to safe?

RockyS ::

Sej ne rabiš aplikacije, uporabi online zadeve ki ti pošljejo mail pa je.

sl0t3ch ::

lolipop2 ::

RockyS je izjavil:

Sej ne rabiš aplikacije, uporabi online zadeve ki ti pošljejo mail pa je.


kakšen dober/preverjen predlog?

user-pass ::

lolipop2 je izjavil:

kakšen dober/preverjen predlog?

Redko uporabljam ampak v ta namen imam shranjena dva linka: https://www.hagglezon.com in https://tropicalprice.com .

lolipop2 ::

Tnx. Bo tole kar kul

lolipop2 ::

če je na amazonu sledenje paketa in piše, da je poslano preko Hrvatska post... kdo potem pripelje na dom? Slo Pošta?

OK.d ::

Ne hrvati ti bodo prinesli na dom:)
LPOK.d
««
47 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nemški Amazon uvedel brezplačno dostavo v Slovenijo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
25723207 (1673) DejchSLO
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8123078 (2652) carlosk1966
»

Amazon.de nakup

Oddelek: Loža
376430 (2714) mtosev
»

Poštno ležeče - Spielfeld (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8434311 (17431) AgiZ
»

Free shipping na amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
1510260 (9346) Robert

Več podobnih tem