Forum » Elektrotehnika in elektronika » problem s pravilnim delovanjem avtoradia
problem s pravilnim delovanjem avtoradia
STASI ::
Sem kupil nov avtoradio in ga montiral. Prižgem dela. Uredim postaje etc. Potem pa naslednji dan se usedm v avto in kaj se zgodi. Prižgem radio in nič ni nastavljenega tako kot sem si nastavil ampak vse je resetirano(ura, postaje). Imam pa sonya s snemljivo ploščico. :(
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Jeebs ::
Ne spoznam se kej dost na te zadeve, ampak če se ne motim, moraš neke žice povezat tako, da imajo napajanje tudi, ko je avto ugasnjen. Poglej v navodila od radija.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!
Sycroft ::
nisi pravilno montiral. verjetno imas + pripeljan iz kontakta. to pomeni da rabis do radia pripeljat se en 12V kabel direktno iz akumulatorja in ga ponavadi pritaknes na rumeno zico na radiu. je pa lahko tudi kake druge barv, ponavadi rumena. ce pa ni rumena pa poglej da na njej pise battery. tako imas stalen dotok 12v ki shrani tvoje nastavitve, na rdeci zici pa je +12v iz kontakta.
upam da sem pomagal.
upam da sem pomagal.
digital II ::
moraš imeti dva plusa(ponavadi rumen in rdeč) pa minus(črn), pri tem ti en plus služi memoriji...."Sycroft" ti je lepo opisal.
Pa pazi da se ti kaj neo pokadilo :)
lp
Pa pazi da se ti kaj neo pokadilo :)
lp
....respect all the gods....
STASI ::
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
Sycroft ::
samo se napisi na kateri strani je avtoradio in na kateri je vezava iz avta:) nisem pa se slisal da bi imeli avti tudi rumeno zico ven, je pa mozno ker v novejsih avtih tega se nisem pocel:P
delalo bi tudi tako da bi na rdeco zico iz akumulatorja (to je ta ki ima stalno napetost tudi ko iztaknes kljuc iz kljucavnice) priklopil rdeco in rumen iz radia. to pomeni da se radio prizge kadar ti pase. v drugem primeru da imas rumeno in rumeno ter rdeco rdeco bi moral radio delati na kontakt...
delalo bi tudi tako da bi na rdeco zico iz akumulatorja (to je ta ki ima stalno napetost tudi ko iztaknes kljuc iz kljucavnice) priklopil rdeco in rumen iz radia. to pomeni da se radio prizge kadar ti pase. v drugem primeru da imas rumeno in rumeno ter rdeco rdeco bi moral radio delati na kontakt...
gzibret ::
Kolikor jaz vem ima autoradio 2 napajanja. Prvo je power supply, kjer avtoradio dobi energijo za delovanje. Druga žička pa je za to, da radio ohrani spomin. Poglej v navodila.
Pri avtu je tako, da imaš eno žičko, kjer je 12V samo takrat, ko obrneš ključ (ko daš kontakt), druga žička pa ima vedno 12V. Poskusi z voltmetrom, eno stran voltmetra daj na žico, drugo stran pa na ozemljitev (nekam na karoserijo, ob vrata...).
Ti moraš zvezati "žičko za ohranjanje spomina" z ono žico, ki ima vedno 12V. "Power supply žico" pa zvežeš glede na to, kaj hočeš. Če hočeš poslušati avtoradio ob popolnooma ugasnjenem avtu, pač zvežeš obe omenjeni žički z ono, ki ima konstantnih 12V. Če pa želiš imeti aktiven autoradio le takrat, ko imaš kontakt (priporočljivo), pa zvežeš žičko za ohranjanje spomina z ono s konstantnimi 12V, power supply žico pa z ono drugo, ki ima 12V le takrat, ko obrneš ključ.
Seveda ne smeš pozabiti tudi na ozemljitev. Pa na anteno. Pa na zvočnike.
LP!
Pri avtu je tako, da imaš eno žičko, kjer je 12V samo takrat, ko obrneš ključ (ko daš kontakt), druga žička pa ima vedno 12V. Poskusi z voltmetrom, eno stran voltmetra daj na žico, drugo stran pa na ozemljitev (nekam na karoserijo, ob vrata...).
Ti moraš zvezati "žičko za ohranjanje spomina" z ono žico, ki ima vedno 12V. "Power supply žico" pa zvežeš glede na to, kaj hočeš. Če hočeš poslušati avtoradio ob popolnooma ugasnjenem avtu, pač zvežeš obe omenjeni žički z ono, ki ima konstantnih 12V. Če pa želiš imeti aktiven autoradio le takrat, ko imaš kontakt (priporočljivo), pa zvežeš žičko za ohranjanje spomina z ono s konstantnimi 12V, power supply žico pa z ono drugo, ki ima 12V le takrat, ko obrneš ključ.
Seveda ne smeš pozabiti tudi na ozemljitev. Pa na anteno. Pa na zvočnike.
LP!
Vse je za neki dobr!
RacMan007 ::
Sem montiral že kar nekaj avtoradiev, pa ti povem, da je še najbolje (preprosto povedano) zvezat obe žički za štrom na radiu na stalno elektriko. Torej tvoja tretja kombinacija na sliki
ZA:
-Ko boš dal bolj na glas, ti ne bo v ritmu glasbe utripala armaturna (če je štrom direkt z baterije in ne vezan na armaturno)- kar zna bit neprijetno in celo moteče med vožnjo v temi
- Radio boš lahko poslušal tudi ko ne bo ključa v kontaktu (torej ne bo ugasnil, če boš šel odklepat prtljažnik ali rezervar za gorivo)
-Ura na radiu (če boš hotel) ti bo delala vedno
-Ni ti treba dajat kontakta za muzko - torej lahko pustiš koga v avtu (recimo za tiste z otroki) ne da bi se moral bat, da bo po nesreči vžgal avto in naredil nesrečo, če maš v brzini
PROTI:
-če pozabiš izklopit radio -> lahko sprazniš baterijo (če je bolj "švoh") čez noč
-Ura na radiu vabi (vemo koga), ampak, saj boš jemal ploščico tako in tako dol, a ne?
Pomagal?
ZA:
-Ko boš dal bolj na glas, ti ne bo v ritmu glasbe utripala armaturna (če je štrom direkt z baterije in ne vezan na armaturno)- kar zna bit neprijetno in celo moteče med vožnjo v temi
- Radio boš lahko poslušal tudi ko ne bo ključa v kontaktu (torej ne bo ugasnil, če boš šel odklepat prtljažnik ali rezervar za gorivo)
-Ura na radiu (če boš hotel) ti bo delala vedno
-Ni ti treba dajat kontakta za muzko - torej lahko pustiš koga v avtu (recimo za tiste z otroki) ne da bi se moral bat, da bo po nesreči vžgal avto in naredil nesrečo, če maš v brzini
PROTI:
-če pozabiš izklopit radio -> lahko sprazniš baterijo (če je bolj "švoh") čez noč
-Ura na radiu vabi (vemo koga), ampak, saj boš jemal ploščico tako in tako dol, a ne?
Pomagal?
Nekaj obvladam, a menim, da vsi ostali skupaj še več kot jaz!
_Dejan_ ::
Probej drugo varijanto in če ti še vedno ne dela OK je edina rešitev tretja varijanta, to govorim za uno slikco ki si jo prilimal.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
STASI ::
sem že naredu in dela
druga možnost
druga možnost
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
_Dejan_ ::
ja nekateri avtomobili imajo zamenjana stalnih +12V in kontakt in zato ti je resetiralo nastavitve.
Važno da zdej dela
Važno da zdej dela
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Mr_Globus ::
Odloču sem se da bom vezal radio na armaturno. Šol sem malo brskat za kabli ampak mi zmanka za radio. Gre ta kabel v vžigalnik? ker če da ga napeljem od tam
_Dejan_ ::
najboljš da kr nov kabelj potegneš iz akumulatorja.
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Problem z napetostjo na avtoradiuOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1311 (1010) | chort |
» | Passat - menjava avtoradiaOddelek: Na cesti | 4712 (3241) | FTad |
» | Kako proklopim avtoradio, da ne izgubi spomina?Oddelek: Na cesti | 8674 (4977) | rini |
» | povezava avtoradia na ključOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4069 (3671) | madviper |
» | Opel corsa in autoradioOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4549 (4360) | opc190 |