» »

Kako proklopim avtoradio, da ne izgubi spomina?

Kako proklopim avtoradio, da ne izgubi spomina?

T-Majo ::

EURO konektorje sem priklopil, anteno sem priklopil. Radio se pa na užge, ko obrnem kontakt, morem ga ročno prižgati, vendar se čez nekaj časa ugasne. Ko se ponovno prižge, nima več spomina.

Treba je rdečo in rumeno priklopiti na+ ane? Kako pa to gre? Prej sem imel obvolanske komande. Saj to ne vpliva na nič?

Avto je Peugeot 307.

SLIKA:

Scorpia ::

Dva kabla moraš zamenjat med sabo, bi moglo biti tudi tko narejeno, da je enostavno zamenjat. Uglavnem moreš priklopiti na stalni plus. Lahko bi oba priklopil na en plus, ampak se ti pol radio ne bo ugasnil. Tak da morta bi vsak na svojem kablu.
Pa še to, pri temu avtu se ti radio ne bo mogoče takoj ugasnil, ampak šele čez nekaj minut.
////

T-Majo ::

Ja zdaj spomin dela. Zamenlaj sem rdečo pa rumeno križno.

Ne dela še pa on/off v navezi z kjučavnico.

Potrebno je najti nek ignition kabel? Pa ga vezati kam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

T-Majo ::

Ne ve nihče? Ker imam vse narazen in bi rad pospravil in vgradil =D

gumby ::

Ko vse ostalo odpove, potem poglej v navodila...
my brain hurts

Vanquish ::

torej vzami voltmeter v roke in bos opazil, da imas dve moznosti napajanja - ena taksna, ki napaja skoz cel cas in druga, ki napaja samo ko je kontakt. V navodilih za montazo si poglej kako je treba zvezat, ko hoces imeti vedno kontakt oziroma obratno in bo slo

T-Majo ::

Nimam voltomera, imam samo izvijač, ki meri, če je elektrika ali ne. Iz navodil se pa ne znajdem, kam vezati.

Vanquish ::

potem pa predlagam, da se odpeljes do trgovine kjer si kupil in jih prosi za pomoc ali pa do najblizjega avtoelektricarja - za kako pivo se zmeni in ti bo hitro nastavil.

Glede na to, da ne vem kaksno je tvoje znanje bi bilo morda to res najbolje, da ne skuris nekaj po nepotrebnem.

ps: lahko pa probas na avtoakustika.com bodo pubeci ti znali iz prve roke pomagat, sploh ce bos napisal kateri avto in kateri radio.

Scorpia ::

Kolk časa si čakal da radio ugasne? Sem prej napisal, pri tem avtu se radio ugasne čez nekaj minut in ne takoj.
////

T-Majo ::

Čakal sem 3 minute. Sem opazil, da enkrat se vžge s kontaktom, samo potem traja lahko tudi po 5min, da se ugasne. Samo ponavadi se ne, potem ga pa ročno ugasnem, in če ga ročno se tudi na kontakt ne prižge več-

gzibret ::

> Nimam voltomera, imam samo izvijač, ki meri, če je elektrika ali ne. Iz navodil se pa ne znajdem, kam vezati.

Pol pa daj med kontaktom in karoserijo jezik. Boš takoj vedel, kateri ima napetost. Saj je samo 12 V ;)

Drugače pa, kot je Vanquish napisal. 2 vrsti napajanja sta v avtu. En kontakt ima 12V konstantno, tadrugi pa le, ko je obrnjen ključ. Kakšne barve pa je katera žička, pa poglej v priročnik od avtomobila. Kam katero vtaknit, pa poglej v navodila od avtoradija.

Čeprav mi ni ravno jasno, zakaj se ti radijo ugasne po 5 minutah. Zna bit slaba vezava v avtu, ali pa slab avtoradijo.

Probaj priklopit kakšen drug radijo, pa če so še vedno problemi, potem je napaka z avtom. Pa probi priklopit problematični radijo v drug avto, in če je isto, potem je defekten radijo.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Scorpia ::

Ni napaka v avtu, računalnik v avtu ne izklopi takoj napajanje, torej začasni plus. Zato sem tudi takoj na začetku napisal, ker do zdej ko sem vedno ugrajeval radio v 307 sem naletel na to. Radio se mi je do zdej vedno ugasnil po nekaj minutah. Radio se ti tudi uklopi nazaj če vrata odpreš, ali pa pritisneš katerikoli gumb na daljincu. To prav pride če imaš velik usb ključ in rabi da skenira, tako da ko grem prot avtu sam pritisneš gumb, pa je radio že pripravljen da igra ko se usedeš :)
Avto ima še eno zaščito, pred praznjenjem akumulatorja, čez pol ure izklopi vso elektriko. Tko da si lahko brez skrbi da ti bo radio delal celo noč.
////

gumby ::

Malce offtopic...
EEPROM so izumili leta 1978, FLASH pa okoli 1980. Torej sta oba na tržišču že vsaj 20 let. Ni mi jasno, zakaj avtoradio sploh še potrebuje stalno napajanje, da ne "izgubi spomina"?
my brain hurts

Scorpia ::

Po moje ker ni potrebe po tem, če je pravilno vse vezano, je to povsem nepotrebno dajat.
////

T-Majo ::

Aja.

Torej če je res kar si napisal Scorpia (ne da ne verjamem, ampak lahko da je odvisno od letnika avtomobila), se res ugasne čez nekaj minut.

Ampak prižge se pa ne verjetno zato, ker ga vedno ročno ugasnem?

Scorpia ::

Do zdej ni bilo važno kateri letnik je, pri vseh je bilo isto. In tudi pri 308, 407 in višji razredi. Edino 206 tega ni imel, za 207 pa ne vem kako je.
Če ga ročno ugasneš se pa nobenmu ne uklopi. Lahko poveš katero znamko radia imaš?
////

T-Majo ::

Peugeot 307 11/2002
Alpine CDR 101 RM. Ima oranžno osvetlitev in sem jo v nulo zadev z armaturko, lahko slikam, če te zanima Scorpia.

T0RN4D0 ::

Pežoji majo en mal čudn sistem s temi radiji ja. Ko ugasneš avto še igra, ko ga odkleneš že igra, če samo odpreš vrata že igra... Ampak če dejansko želiš poslušat v ugasnjenem avtu radio pa ne bo šlo. Odpreš vrata in igra minuto (al pa daš kontakt al pa karkoli :) ), ampak se ta čas skos krajša :D

Drugače pa ja, počakaj enkrat pet minut, mogoče ma ta model malo daljši delay. Če ga ročno ugasneš je pa pač ugasnjen, logično da se potem ne prižge avtomatsko.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Scorpia ::

Ja pol ure igra in nato se prikaže economy mode, na ekranu. Pol daš spet nazaj kontakt na ključu in bo pol ure delal. Po 1 uri morš pa avto užgat, da resetiraš ta economy mode. Malce nerodno če si na pikniku pa moreš nonstop to počet. Rešitev je edino povlečt nov kabel direkt iz akumulatorja.
Lahko slikaš, sam imam pionerja pa se tudi še kr sklada, čeprav so sam gumbi rdeči. Ampak nič ne izstopa.
////

T-Majo ::

Ok. Po nekje 3-4 min mi napiše Economy mode (če imam kontakt) in radio ugnasne.

Je kr ok, ker v LJ bom itak ploščico del jemal, za doma me pa ne moti, da je prižgano še nekaj minut.

Problem je, če zvečer ali pa kdaj drugič skočiš v trgovino in ti gori radio v avtu. Je kar prava vaba za oči nepridi pravega.

Pyr0Beast ::

Ni mi jasno, zakaj avtoradio sploh še potrebuje stalno napajanje, da ne "izgubi spomina"?
Ker je tako lažje in ceneje.

Problem je, če zvečer ali pa kdaj drugič skočiš v trgovino in ti gori radio v avtu. Je kar prava vaba za oči nepridi pravega.
Trapast radio, nič drugega :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Tomay ::

Ni mi jasno, zakaj avtoradio sploh še potrebuje stalno napajanje, da ne "izgubi spomina"?

Na nekaterih avtoradiih celo ostane spomin če radio ugasneš. Vem za en model od macaudio, tako da je to res zgleda kot varčevanje proizvajalcev.
Voodoo 4Ever

Pyr0Beast ::

No, hkrati se izogneš tudi raznim pokom pri vklopu, ki se pojavljajo pri priključitvi napajanja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-Majo ::

Evo slike. Morda kdo ve, kaj pomeni opozorilo na števcu ob vklopu kontakta? Kjuček, ki kasneje gori, vem, da pomeni redni servis pri pooblaščenem serviserju.

 1

1



 2

2



 3

3



 4

4



EDIT: na 2. sliki piše -300.

In ja, vem, da ni to Peugeot forum, ampak slučajno prašam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

balocom ::

Pejt na servis pa jih vprašj če morajo/lahko kaj na računalniku nastavjo da maš ti navaden avtoradijo ne pa njihovih umotvorov... ..oz če rabiš kak specialen adpter:D

Btw. števc za hitrost ti dela:D>:D

-300 bi blo lahko: 300 km za predvidenim servisom....
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

balocom ::

Od pežoja 206 maš na teh kablih "full-mux" (multipleksirano vodilo... ), tako da je vse možno.

@rovtar: maš izpit?

To že skor spada v oddelek Elektrotehnika...
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

;-) ::

Neboste izumli tople vode.

Nekje najdi stalen plus 12V in priklopi na rumeno žico od radia, rdečo od radia pa priklopi na isto če hočeš da ti vedno laufa oziroma na taki kabel ki dobi tok ob kontaktu (pri varovalkah pa najdeš vse potrebne kable in iz njih potegneš novo napeljavo).

Scorpia ::

Stalen plus je že napeljan pri tem avtu in ni treba iskat pri varovalkah. Tisti economy mode, pa ima rele pri motorju, pri varovalkah ki ti izklopi vse porabnike v avtu. Prav tako odlično deluje kot zaščita pri kratkem stiku in če je akumulator slab/pokvarjen. Zato če hočeš res stalen plus brez vmesne elektronike, je treba direkt nov kabel od akumulatorja povlečt.

1. Slika ti pove koliko nivo olja imaš v avtu, ampak ga dostkrat čist mimo izmeri, tko da raje glej na palico. Ampak vedno pa zazna kdaj je premal olja, takrat ti utripa.

Drugo za -300 km kar ti napiše, je da bi moral iti na servis in ti šteje dodatne kilometre, ker ga nisi naredil.

Balocom v servisu nič nimajo štimat za avtoradio, kot sem prej napisal, če daš ven ključ avto ne izklopi porabnike takoj. Tako radio misli da je ključ še vedno v ključavnici. Sem se s tem veliko ubadal in ni nobene druge rešitve.
////

T-Majo ::

Aha. Potem ok. Ker se zdajle nekaj ur iskal user guide, pa še to sem našel samo FR verzijo od facelifta, ki ima malenkosti drugačne.

Nekaj dni nazaj sem meril olje na šipko in je bilo čisto ok. Enkrat mi ga kaže polovicu, drugič nič, tretjič pa skoraj polno. Ko sem imel Renaulta, je bolj točno kazal.

Glede tega izklopa radia-sem se že navadil in me ne moti.

Good Guy ::

Od pežoja 206 maš na teh kablih "full-mux" (multipleksirano vodilo... ), tako da je vse možno.

@rovtar: maš izpit?

To že skor spada v oddelek Elektrotehnika...


joj smeh in kakšno zvezo ma to z vezavo radija:))
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

rini ::

Imam problem z orignal avtoradijem. Najprej se mi je spraznil en akumulator, ko mi je začel kašljati še drugi akumulator, sem na varovalki odklopil avtoradio. Stanje je sedaj že več mesecev OK, a pogrešam radio.

Ko sem varovalko za radio ponovno priklopil, se je iskrilo na varovalki, in tezave z akumulatorjem so se ponovile. A bi rešil težavo, če bi bil radio vezan na kontakt s ključem? Ali bi v tem primeru imel radio na standbay nulo porabe, kar bi bilo sprejemljivo?

Hvala za mnenje!

Scorpia ::

V tem primeru se oglasiti kaksnemu elektricarju, da poisce porabnika, ker ni nujno avtoradio. Za kateri avto se gre?
////

MadMax ::

VW?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Robi :P ::

Vzemi radio ven in preglej kable da ni kje kaj poškodovano. Če imaš doma kakšen drug avtoradio probaj s tistim lahko da radio kaj nagaja.

rini ::

to gre za radio audisymphony 2.. En elektricar mi je ponujal nov radio pioneer za 50eur, sam to ni to. Bom obiskal drugega električatja, samo da ne bo šla cena v nebo..


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem z napetostjo na avtoradiu

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
111200 (899) chort
»

Priključitev avtoradia

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
152890 (2756) Venum
»

Menjava in priklop avtoradija

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
145393 (4115) c0dehunter
»

povezava avtoradia na ključ

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
113880 (3482) madviper
»

Vezava avtoradia: vklop ob prižigu luči?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
144321 (4060) bastadu

Več podobnih tem