Forum » Loža » Odškodnina za poškodovan paket
Odškodnina za poškodovan paket
bastadu ::
Konec oktobra lani sem prejel tujinski paket, za katerega sem po odprtju ugotovil, da je vsebina poškodovana. Kličem kurirsko službo, ki mi je dostavila ta paket (imena zaenkrat ne bom navajal) in pač povem, da je paket poškodovan. So rekli da ni problema, da bodo prišli po njega. Trajalo je sicer cca. 4 dni, da so se prikazali in ga odpeljali... Potem dobim domov pošto oz. obvestilo, da je moj paket št.xxxxx poškodovan in da jim naj pošljem dokazilo o vrednosti in odškodninski zahtevek. Ok, pošljem to okoli 15. novembra, jih še pokličem in vprašam kdaj lahko pričakujem zadevo rešeno in mi rečejo, da lahko traja tudi do mesec dni... Si mislim ok, mesec že ni tako hudo.
Mesec naokoli, kličem spet in so rekli, da zavarovalnica še ni rešila zadeve in da zna trajati tudi več kot mesec dni...
Po 2 mesecih spet kličem in zopet isto, da še zavarovalnica ni rešila zadeve in da bom dobil domov pisno odločbo, ko bo...
Zdaj me zanima, koliko dolgo me lahko tako nategujejo? Ker sedaj bo kmalu že 3 mesece od tega, pa še nič, a mislijo da bom pozabil al kaj? Pa če mogoče kdo ve, če/kako je z zakonom to predpisano, kdaj bi morali to rešiti?
Hvala za nasvete!
Mesec naokoli, kličem spet in so rekli, da zavarovalnica še ni rešila zadeve in da zna trajati tudi več kot mesec dni...
Po 2 mesecih spet kličem in zopet isto, da še zavarovalnica ni rešila zadeve in da bom dobil domov pisno odločbo, ko bo...
Zdaj me zanima, koliko dolgo me lahko tako nategujejo? Ker sedaj bo kmalu že 3 mesece od tega, pa še nič, a mislijo da bom pozabil al kaj? Pa če mogoče kdo ve, če/kako je z zakonom to predpisano, kdaj bi morali to rešiti?
Hvala za nasvete!
YiMMi ::
Tudi ce os dobo od zavarovalnice odgovor bo pomoje resen negativno ....
ce je bil poskodavan paket od zunaj ...bi ga moral zavrnit ....ali pa prevzet tako da se naredi zapisnik da je paket poskodovan .....v kolikor je od zunaj blo vse OK ..in je bla poskodovana samo vsebina ...potem bo tezko ...sploh ce je blo vse skupaj poslano kot navadni paKET
ce je bil poskodavan paket od zunaj ...bi ga moral zavrnit ....ali pa prevzet tako da se naredi zapisnik da je paket poskodovan .....v kolikor je od zunaj blo vse OK ..in je bla poskodovana samo vsebina ...potem bo tezko ...sploh ce je blo vse skupaj poslano kot navadni paKET
-------------------------------------------------------------
Jebeees Olimpijo ...jaz ljubim Maribor..
Jaz ljubim Maribor.....Jebes Olimpijo.......
Jebeees Olimpijo ...jaz ljubim Maribor..
Jaz ljubim Maribor.....Jebes Olimpijo.......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YiMMi ()
bastadu ::
Še vedno mi niso uspeli rešiti zadevo, sedaj traja že več kot 8 mesecev... Lepo prosim nekoga ki ve, kako je to zakonsko urejeno, ker pomoje je sigurno 'nekje' zapisano, v kakšnem roku morajo to tešit... Ker tja se mi sploh ne da več klicat, ker dobim vedno enoiniste odgovore: Da bi moralo biti kmalu... Da bo konec tedna, ko pride gospod iz zavarovalnece... Ja še ni bilo gospoda, pride drug teden...
Sem že tolikokrat klical tja, da bom moral dopolniti odškodninski zahtevek in dodati stroške klicanja
Sem že tolikokrat klical tja, da bom moral dopolniti odškodninski zahtevek in dodati stroške klicanja
malinavc ::
bastadu:jst bi na tvojem mestu klicaru po 20krat na dan, pa za vsako bi jih napizdu, ko mi dol vrže, dam redial pa dalje, pa zahtevi šefa, ne se pa menit z kako avšo, ki se javi, k itak ni nč kriva.
...odvisno s katere perspektive gledamo...
korenje_ver2 ::
kolk je bil pa vredn paket? ce je manj ka 10k sit, se jz nebi prevec zajebavu s tem... v drugem primeru bi jih pa tozil. poklici svojega odvetnika.
bastadu ::
Vrednost paketa je bila (pred razbitjem) okoli 45kSIT, ki jih nikakor ne nameravam pozabiti...
glinik ::
Jaz sem imel podoben primer. Vendar je pri meni bilo tako, da je prejemnik dobil "uničeno vsebino". Nacionalne pošiljke so OK. Internacionalni paket je po dafaultu zavarovan (DHL), za 107 EUR. Če ga nisi še dodatno zavaroval, potem se kar obriši pod nos za tistimi 45 tisočaki. Jaz sem tudi "pušo" denar, ne toliko kot ti, ampak vendarle...
Glede čakanja na rešitev - jaz sem čakal na zadevo slabih 6 mesecev.
Jaz bi na tvojem mestu šel osebno do odgovornih oseb in se na "4 oči" zmenil. Saj vidiš, da te klicarjenje nikoamor ni pripeljalo.
Lp
Glede čakanja na rešitev - jaz sem čakal na zadevo slabih 6 mesecev.
Jaz bi na tvojem mestu šel osebno do odgovornih oseb in se na "4 oči" zmenil. Saj vidiš, da te klicarjenje nikoamor ni pripeljalo.
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
fosil ::
Poklič jih in naj ti povejo na kateri zavarovalnici se zadeva rešuje in ti dajo številko škodnega spisa pod katero se zadeva rešuje. Nato pa poklič na zavarovalnico in tam preveri kaj se dogaja z zadevo.
Drugače pa mora zavarovalnica izplačati odškodnino v roku 14 dni po pridobitvi vse dokumentacije, v nasprotnem primeru si upravičen do zamudnih obresti.
Drugače pa mora zavarovalnica izplačati odškodnino v roku 14 dni po pridobitvi vse dokumentacije, v nasprotnem primeru si upravičen do zamudnih obresti.
bastadu ::
Danes sem klical na Zavod za varstvo potrošnikov in jih vprašal za nesvet glede mojega primera. Dejali so, da bi se dal uporabiti 40. člen zakona o varstvu potrošnikov, ki pravi:
Tako so rekli, da bi mi že morali zdavnaj povrniti škodo, ne pa da je sedaj že skoraj leto dni od tega. In tudi izgovarjanje na zavarovalnico nikakor ni upravičeno, saj se jaz pogovarjam direktno z njimi in niso posrednik med mano in zavarovalnico. Pa še itak se mi čudno zdi, saj pri nas zavarovalnice niso tako revne, da bi morali čakati leto ali še več za izplačilo takšnih zneskov, kaj šele veliko večjih... Tako sumim (in tudi oni na ZVPot-u) da so že pokasirali denar, le od njih ne gre... Zgleda čakajo, da bom pozabil...not
Tako sem danes po tem še enkrat klical na dostavno službo (ista uslužbenka na telefonu kot ponavadi) in jih vprašal glede reklamacije paketa na moje ime. "Ja vas se pa spomnim, za tisti poškodovan xxxxx gre... Ja vem da sem vam že milijonkrat rekla, ampak še vedno ni nič... Jutri pride gospod iz zavarovalnice in vas jutri pokličem, mi daste telefonsko?" Mislim halo, stalno enoinisto... Če jutri ne pokliče, jim bom pa lepo povedal, da bi to moralo biti rešeno že zdavnaj in da jim bom sedaj poslal nov odškodninski zahtevek z vsemi dodatnimi stroški, ki so nastali ob dolgotrajnem reševanju reklamacije (stroški telefonskih klicev, zamudne obresti, stroški pošiljanja priporočenih pisem...), zraven pa bom še priložil pritožbo nad izredno dolgotrajnim procesom reševanja reklamacij...
In če mi po vsem tem ne odgovorijo, mi preostane še tržna inšpekcija
(1) Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
(2) Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.
Tako so rekli, da bi mi že morali zdavnaj povrniti škodo, ne pa da je sedaj že skoraj leto dni od tega. In tudi izgovarjanje na zavarovalnico nikakor ni upravičeno, saj se jaz pogovarjam direktno z njimi in niso posrednik med mano in zavarovalnico. Pa še itak se mi čudno zdi, saj pri nas zavarovalnice niso tako revne, da bi morali čakati leto ali še več za izplačilo takšnih zneskov, kaj šele veliko večjih... Tako sumim (in tudi oni na ZVPot-u) da so že pokasirali denar, le od njih ne gre... Zgleda čakajo, da bom pozabil...not
Tako sem danes po tem še enkrat klical na dostavno službo (ista uslužbenka na telefonu kot ponavadi) in jih vprašal glede reklamacije paketa na moje ime. "Ja vas se pa spomnim, za tisti poškodovan xxxxx gre... Ja vem da sem vam že milijonkrat rekla, ampak še vedno ni nič... Jutri pride gospod iz zavarovalnice in vas jutri pokličem, mi daste telefonsko?" Mislim halo, stalno enoinisto... Če jutri ne pokliče, jim bom pa lepo povedal, da bi to moralo biti rešeno že zdavnaj in da jim bom sedaj poslal nov odškodninski zahtevek z vsemi dodatnimi stroški, ki so nastali ob dolgotrajnem reševanju reklamacije (stroški telefonskih klicev, zamudne obresti, stroški pošiljanja priporočenih pisem...), zraven pa bom še priložil pritožbo nad izredno dolgotrajnim procesom reševanja reklamacij...
In če mi po vsem tem ne odgovorijo, mi preostane še tržna inšpekcija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
roscha ::
Kar tržno jim pošlji.. Kaj se sploh nateguješ s temi cepci.
Ko bo 1x inšpektor tam, bo šel najmanj miljon k vragu. 300% bo neko pizdarijo našel, kazen za firmo pa itak ni nobena pod miljonček.
Jaz bi jih seveda po tem zlobno poklical in vprašal kako in kaj ter dal jasno vedet, da sem jim JAZ poslal inšpekcijo na vrat ker so se pač eno leto delali Francoze. Lastno zadovoljstvo.press
Ti pa kakor češ.
Ko bo 1x inšpektor tam, bo šel najmanj miljon k vragu. 300% bo neko pizdarijo našel, kazen za firmo pa itak ni nobena pod miljonček.
Jaz bi jih seveda po tem zlobno poklical in vprašal kako in kaj ter dal jasno vedet, da sem jim JAZ poslal inšpekcijo na vrat ker so se pač eno leto delali Francoze. Lastno zadovoljstvo.press
Ti pa kakor češ.
Brilko ::
Upam da boš rešil problem, ampak jst jim jebem ma*er vsakem posebi tam če se bi mi kaj takega zgodil. Bod vstrajn, reč da boš tja prišu, jaz sem mel problem pri garanciji. So se mi zgovarjali nekaj, pa je minil 45 dni, pa je reku naj še en teden počakam ker je un an dopustu, ki bi mi mogu novo zrihtat, ker je pač on lesen tak, da mi baje nemore (joke)... Sem se razjezu, še isti dan poslal mail na direktorja firme, temu k je reku nej še teden počakam (kot kopija) in pa direkt na Zavod za varstvo potrošnikov in že naslednjo jutr me je kurirček klicau, da ma paket zamene.
TI MAŠ PRAVICO DO TEGA, če ti že kurirska ali kdo pač nebo plaču odškodnine, ti more firma. Sam shit je ker je v tujini, jih mal težje skurcaš....
PS: pri večjih zneskih se še prej reši, verjemi.
Čene reč da boš magari policijo obvestiu o kraji, sej ni važn če je res, ampak se bojo ustrašl, pa takoj plačali. Sploh če vejo, da so krivi. Zagotovo.
TI MAŠ PRAVICO DO TEGA, če ti že kurirska ali kdo pač nebo plaču odškodnine, ti more firma. Sam shit je ker je v tujini, jih mal težje skurcaš....
PS: pri večjih zneskih se še prej reši, verjemi.
Čene reč da boš magari policijo obvestiu o kraji, sej ni važn če je res, ampak se bojo ustrašl, pa takoj plačali. Sploh če vejo, da so krivi. Zagotovo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brilko ()
bastadu ::
OZZY: Ne, ni Yellogistics
TI MAŠ PRAVICO DO TEGA, če ti že kurirska ali kdo pač nebo plaču odškodnine, ti more firma. Sam shit je ker je v tujini, jih mal težje skurcaš....Katera firma? Tukaj ni nobene druge firme kot ta kurirska služba... Namreč kolega mi je poslal pač to stvar brezhibno, in ta kurirska služba jo je razbila...
Brilko ::
bastadu: aha, sem razumeu, kot da si naročiu preko neta recimo v eni trgovini. Aha pol pa še bolje, sem mislil da je obstajala varianta, da je tudi bil že izdelek pred oddajo kurirjem poškodovan.
bastadu ::
No moja zgodba je končno dobila epilog... Tako sem jim poslal pisno pritožbo naslovljeno na direktorja in v njej napisal kako in kaj, da se to vleče že predolgo, itd, itd... Napisal sem tudi, da v 8ih dneh pričakujem odgovor, sicer se obrnem na tržno inšpekcijo. In res, po kakšnih 10. dneh (eh, zakaj pa bi se držali roka 8 dni) dobim domov obvestilo, da je škoda priznana in da se mi opravičujejo za vse nastale nevšečnosti; zraven je priložen še obrazec, kjer sem moral (še enkrat) napisati znesek ki ga želim... No potem je trajalo spet skoraj mesec dni, da sem danes končno dobil izplačano škodo. Torej če ne bi poslal pritožbe, bi še danes čakal v negotovosti na ta denar in verjetno še dolgo, če ne bi vse skupaj celo propadlo in bi se lahko obrisal pod nosom...
Nauk: Če boste samo čakali, boste čakali dolgo...
Nauk: Če boste samo čakali, boste čakali dolgo...
MadMax ::
Me veseli, da si prišel zadevi do dna.
Hkrati pa upam, da nam ne bo treba v praksi uporabljat tvojih izkušenj...
Hkrati pa upam, da nam ne bo treba v praksi uporabljat tvojih izkušenj...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
nokia6310 ::
bastadu dobro, da si rešil zadevo!
Sam sem imel nekaj primerov kjer tudi ni šlo drugače.
Zanima me kako je z dokazovanjem poškodbe paketa mislim če bi bili nesramni bi te lahko optožili da si ga sam poškodoval kako je v tem primeru?
Sprašujem zato če bi kdaj kaj naročal in da vem kako ravnati v takem primeru?
Tu gre seveda tudi za odnos neke firme do stranke.
Nekje sem slišal da ima stranka prav tudi če nima prav.
Me pa veseli, da si zadevo rešil.
Sam sem imel nekaj primerov kjer tudi ni šlo drugače.
Zanima me kako je z dokazovanjem poškodbe paketa mislim če bi bili nesramni bi te lahko optožili da si ga sam poškodoval kako je v tem primeru?
Sprašujem zato če bi kdaj kaj naročal in da vem kako ravnati v takem primeru?
Tu gre seveda tudi za odnos neke firme do stranke.
Nekje sem slišal da ima stranka prav tudi če nima prav.
Me pa veseli, da si zadevo rešil.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hofer-> Medion-> Garancija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Strojna oprema | 93254 (50387) | joze67 |
» | kateri odvetnik za odškodnino - imate kakšne izkušnje?Oddelek: Loža | 32394 (16979) | mirkuma |
» | HTC HD7 nakup????Oddelek: Mobilne tehnologije | 2996 (2634) | Jaži |
» | Odškodnina (AO+,dodatno zavarovanje)Oddelek: Loža | 7320 (5802) | Ziga Dolhar |
» | Kupljen artikel po nakupu znižan za več kot 25% ...Oddelek: Kaj kupiti | 2120 (1514) | Yohan del Sud |