več strani - nVidia je v ponedeljek uradno predstavila svojega novega paradnega konja, ki ga je poimenovala GeForceFX. Kot se je izvedelo kasneje, bo dobil pripono 5800, obstajali pa bosta vsaj dve različici: standardna ter ultra. Slednja bo stala nepojemljivih 500 dolarjev, medtem ko bo navadna izjemno "poceni", le 100 dolarjev manj. Bolj zanimiva kot ta dejstva pa je domnevna nepodpora DirectX9 standardu. Kljub hvaljenju nVidiie, da je NV30 stoodstotno združljiv z DirectX9, kaže da temu le ni tako. O tem kaj NV30 podpira, česa ne in ostale podrobnosti preberite tu in tu.
Ne podpira displacement mappinga? DX9 podpora my ass [:\]
Če je to res, je po mojem nalašč - Ati zadevo podpira, Matrox jo podpira, a glede na to da je nVidia največji player v svetu grafičnih kartic, mogoče računa da če oni ne bodo podprli, se razvijalci tudi ne bodo trudili stvari podpreti v igrah - adijo ena izmed prednosti R9700 in Parhelije. NV30 bo pa itak hitrejši, in na to bo nVidia stavila.
sicer nisem ne vem koliko za nvidijo (3dfx still rulz(ubistvu ne , ampak vseen )yeah right on!!), ampak tole z ne podporo 9-ke se mi zdi mal čudn in je vse en:>> Crap in baby!! yeah, right on!!<<
Problem ni v tem, ali podpira ali ne, ampak v tem, da se Nvidia hvali z specifikacijami, ki ne da samo zadostujejo, ampak daleč presegajo zahteve DX9,..kar pomeni, če bo zgoraj navedena novica potrjena, da so se debelo zlagali.
Pa dober a bi se že nehal ubadat z tem računalniškim trič tračem?? Podpora za phong shadeing je v DX-u že vsaj od DX5 pa tega ne podpira še nobena grafična, torej ni nobena grafična "povsem DX5 kompatibilna"? RT patchi so v DX-u od DX8 pa jih tud noben ne podpira (tud NVidia jih je izklopila), torej nobena kartica ni "povsem DX8"? DX9 ima mnogo stvari, ki jih ne NV30 in ne R300 ne podpirata in verjetno ne bodo podprte še kar lep čas, torej nobena od teh kartic ni "povsem DX9"? Pa tud Radeon-ova podpora displacement mappingu je bolj borna (samo presampled)...