"If a studio has something that Sega doesn't have, then we'll do an acquisition."Klik!
Sega kupuje
- oznake: N/A
Australian IT - Če bi verjeli 'poznavalskim' govoricam na cesti, bi marsikdo živel v prepričanju, da je Sega 'propadla'. Kot vemo, to še zdaleč ni res, sedaj pa so se pojavile prve podrobnejše informacije o načinu, kako bo konzolastični velikan po tem, ko se je odpovedal izdelavi strojne opreme, z razvojem igrovja zavzel čimvečji tržni delež. Sega namreč kani pod svoje okrilje (beri: kupiti, prevzeti, združiti...) čimvečje število razvijalskih studijev širom sveta ter prenehati s predhodno politiko, ko so bili vsi naslovi tako 'japonski', le postopno predelani za druge trge -- ki pa se, to je jasno, od japonskega po demografskih, verskih in podobnih dejavnikih zelo razlikujejo. Ponavadi se citiranja sicer vzdržim, a tale izjava Tetsu Kayama najbolje obrazloži Segine motive: