Forum » Loža » kaj kupt...
kaj kupt...
DIEUALL ::
seos
sem v dvomih kter avto se mi splaca kupt al pa recimo kaj bi vi izbrali ce bi kupovali te avte kaj se mi splaca : Audi TT, Opel astra cabriolet, Toyota Mr-2 al pa krajzlerja srebring cabrio more bit obvezno cabriolet kaj bi kupil od teh vozil prosim povejte mi
pa se nekaj a ce gres kupt avto v nemcijo a mors placat carino al ni treba
in kolko se placa ce je treba
thanx za odgovor
sem v dvomih kter avto se mi splaca kupt al pa recimo kaj bi vi izbrali ce bi kupovali te avte kaj se mi splaca : Audi TT, Opel astra cabriolet, Toyota Mr-2 al pa krajzlerja srebring cabrio more bit obvezno cabriolet kaj bi kupil od teh vozil prosim povejte mi
pa se nekaj a ce gres kupt avto v nemcijo a mors placat carino al ni treba
in kolko se placa ce je treba
thanx za odgovor
DIEUALL ::
do 70.000 dem sj si ga ne bom sm kupu fotr mi ga bo sam mi je reku tolk dam vec pa ne pol mi je pa reku nej se sam znajdem kero znamko vzamem prosim pomagajte more bit obvezno kabriolet res ker ne vem ker vsi za tako ceno rulajo
prosim povejte
thanx že za vnaprej 10000000000000x thanx
prosim povejte
thanx že za vnaprej 10000000000000x thanx
burekar ::
Če bi bil na tvojem mestu, bi si kupu kakga chevyja za tak dnar. Al pa kako cabrio corvetto, mogoč mustanga, al pa kej podobnega. Nima smisla kupovat tak majhnih avtov, ki jih imaš ti v mislih za tak dnar.
Lahk pa tud probaš kje kacga lowriderja dobit. Poglej sem
, pa ti bo jasn kaj so dobri avti. Važn je, da je čim širši, le s takim avotv lahk res groovaš okol.
Damn, komi čakam da bom lahk šel delat izpit, sam bo še trajal predn bom dost star.
Aja, iz Nemčije se plača carina, ne vem pa kolk točn(40 al 50%, neki takga). Vsekakor se pa splača it v Nemčijo, pejd na kak lowrider show v Nemčiji in si tam kup kak avto.
Lahk pa tud probaš kje kacga lowriderja dobit. Poglej sem
, pa ti bo jasn kaj so dobri avti. Važn je, da je čim širši, le s takim avotv lahk res groovaš okol.
Damn, komi čakam da bom lahk šel delat izpit, sam bo še trajal predn bom dost star.
Aja, iz Nemčije se plača carina, ne vem pa kolk točn(40 al 50%, neki takga). Vsekakor se pa splača it v Nemčijo, pejd na kak lowrider show v Nemčiji in si tam kup kak avto.
DIEUALL ::
mustang pa corvete odpadejo v igri so samo ti avti k so napisan v prvem stolpcu
vsi šervoleti in ostali ameriski avti odpadejo samo potem se pa ne splača it v nemčijo po avto če je carina tk draga ce je 50% pomoje je manj kaj pravte?
nej mi se kdo odpise prosim
thanx za odgovor
vsi šervoleti in ostali ameriski avti odpadejo samo potem se pa ne splača it v nemčijo po avto če je carina tk draga ce je 50% pomoje je manj kaj pravte?
nej mi se kdo odpise prosim
thanx za odgovor
DrSergioDJ ::
dej se ene 1k mark prispevi za slo-tech, pol bo sekal ( skor ). Drgač bi na tvojem mestu vzel TT-ja, ma si vsi bedni za te pare. Raj popokaš kekga M3 cabrio, al pa kej večjega ( razen ce si mican ; pa brez zamere, sam zame so tile vsi premejhni )
p.s. Mi zaupaš kje dela tvoj fotr?
p.s. Mi zaupaš kje dela tvoj fotr?
...
DIEUALL ::
mamo privat firmo če te zanima
malo me mika Toyota MR-2 roadster kaj pravte na ta avto zadnc sm bil na testni vožnji pa me je ful navdušu kaj pravte vi
thax
malo me mika Toyota MR-2 roadster kaj pravte na ta avto zadnc sm bil na testni vožnji pa me je ful navdušu kaj pravte vi
thax
DIEUALL ::
nevem tega sm vidu na lj sejmu sam mi ni nevem kako vsec zdaj mal cikam na Toyoto mr-2 roadster kaj pravte na ta avto
gorenc ::
hmm,ne vem kaj naj recem, mamin sincek. Ce si avta ne mores kupiti sam potem si ga res ne zasluzis! Ne jemlji zivljenja s prevec velko zlico, ker se ga bos prenajedel. Drugace pa pomisli na BMW 2.8:)
Pa srecno voznjo, prevec takih kot si ti se fenta na cestah.
Pa srecno voznjo, prevec takih kot si ti se fenta na cestah.
Koci ::
Honda S2000 je zakon! in še glih nekaj manj kot 70.000 pride.
En test:
Roadster par exellence
Honda S2000 je pravzaprav zelo suhoparno ime za tako fenomenalen avto. Morda je tudi to kopija pravega angleškega understatementa, fenomena dežele, kateri pravo avtomobilsko zgodovino pišejo ravno čistokrvni roadsterji.
Definicija roadster naj pomeni majhen, kratek avtomobil, nujno zgoraj brez, z dvema sedežema. Klasičnemu, čistokrvnemu primerku se poda le najnujnejša oprema za užitek v vožnji. Vozilca z astronomskimi cenami so večkrat s stališča sodobnega uporabnika zelo špartansko opremljena.
Nizka silhueta avta in precej dolg pokrov motorja, ki se simetrično oži navzpred, skupaj s tipično ploskim zadnjim delom, dajejo vtis izredne širine. Atletski boki, razširjeni nad kolesi prispevajo k zelo agresivni podobi nosu avtomobila. Brez zamere, to ni agresivnost nekaterih ameriških športnikov, ampak eleganca vrhunske atletinje pri teku prek ovir. Ko se v naporu prikažejo vse mišice in telo (beri avtomobil) stopi v harmonijo s pokrajino, cesto, voznikom (voznico). Honda S2000 bi lahko bil proizvod genskega inženiringa, kar pomeni križanja med motociklom in avtomobilom. Užitki, ki jih ponuja, način podajanja moči, predvsem pa zvok motorja, spominjajo na dvokolesnike. Obenem pa pristen stik z okolico, ki ni le posledica zasnove zgoraj brez ampak perfekcionističnega študija vzmetenja, vodenja koles, trdnosti karoserije in "dirkaškega" menjalnika. Tak avtocikel nikakor ne more biti pogodu puritancem ene ali druge strani, a zagotavljam Vam, da ga še tako zadrt motorist z veseljem sprejme v svojo garažo. S 2000 je enostavno preveč prvinski, da bi ga lahko strpali le v eno kategorijo. Kabrioleti privlačijo ljudi, za njimi se ozirajo, jih gledajo, občudujejo. Največkrat so pravkar omenjene stvari tudi glavni razlogi za nakup. Toda v današnjem primeru se teorija tukaj tudi konča, že po prvih dveh zavojih in tam nekje pri 7000 vrt./min. v tretji prestavi, ne bo nikomur več mar kdo ali kaj ga gleda s strani ceste. Prijetni občutki, ki preplavijo voznika in potnika preplavijo vaše misli. To ni avtomobil s katerim bi človek iskal partnerje ampak eden izmed onih, s katerim jo/ga presenetiš z izletom na morje ali deželo. Morda tudi zavit v roza ali modro pentljo ni prav slaba ideja. Zverina lahko prebudi prav globoka čustva, takšna pa človek ne deli ravno z vsak(o)im mimoidočim z lepimi očmi oziroma podobnimi atributi.
Notranjost rasnega roadsterja je oblečena v črno usnje, čeprav je prav poleti potem neskončno vroče. Poskus po nekaj minutah na julijskem soncu je potrdil teorijo o črnih telesih. Prvi vetrič pa premaga vse pregrete zadnjice. Koncentracija informacij pred voznikom in obenem tudi gumbov za upravljanje z radiom, klimatsko napravo (!),… jasno oznanja predanost vozniku in njegovim željam. Sopotnik je nekako odrinjen v stran, če komu ni kaj všeč naj gre za kopilota na Airbus. Tam so namreč vsi instrumenti podvojeni. (Na drugih letalih seveda tudi)
Akutno pomanjkanje odlagalnih mest lahko postane problem tudi pri moških voznikih. Sredinski predal je kaj kmalu poln, potem pa se zgodba konča na sedežu, za sedežem, pod sedežem,… in na koncu izgubljeno. Če ni denarnica ali kak osebni dokument še gre, kaj pa…?
Srce trikrat plane, enkrat zagori… poje ena izmed starejši slovenskih popevk, ko pa se tam okoli 9000 vrtljajev zbudi vseh 240 konjičev tudi pod kolesi kaj hitro zagori. Zanimivo kako izjemno visoko vrteč štirivaljnik so pripravili pri Hondi. F1 izkušnje so doprinesle k izjemno vozljivemu stroju, ki v vsem "normalnem" območju delovanja (do številke 6000) pohlevno streže vsaki muhi gospodarja za volanom. Takoj za tem mu popokajo varovalke, zagrmi in znori proti koncu digitalnega prikazovalnika. Četrta, peta, šesta in zopet slišimo pohlevno predenje tam nekje sredi zaslona. Čudno, prečudno, ob vožnji na tej strani umske prizadetosti, celo poraba smrdišeče tekočine ni pretirana. Vse skupaj spet daje vtis nekakšnega križanca med dokaj ugodno porabo in megalomanskimi zmogljivostmi.
Umetnost pretikanja je na najvišji ravni. Kratko, natančno, jasno definirano, z morda nekoliko prepočasno sklopko. Le-ta bi s krajšim hodom le še pridobila na športnosti, obenem pa prav tako sinhronski zobniki v drobovju škatle imenovane tudi menjalnik, ne bi tako zelo trpeli. Krivi so prepotentni vozniki, morda pa tudi ne?
Kako se drži ceste kot lepo vzgojen klop ali pa pijavka, niti ne bi rad izgubljal besed. Honda je prikovana na podlago, igriv pritisk na plin v ovinku pa povzroči zdrs zadka za čisto desetko. To dragi moji in drage moje je smisel roadsterjev, avtomobilov z mojstri za volanom. Le, da tokrat tudi mojstra ne potrebujete več, S2000 je lahko pohlevna ali divja, kot voznik želi, nikoli pa ni po svoji lastni trmi nebrzdana. Kljub vsej moči in športnosti ne sili v norosti, če voznik tega jasno ne zahteva. Enostavno se zna tudi lepo voziti. Nekdo je nekoč napisal, da to ena izmed odlik vseh Hond, pa naj bo tako, štejemo ji le v dobro.
Kaj je torej S2000? Roadster angleškega kova s kančkom soli z daljne Japonske. Je izjemen avtomobil, ki zna biti primerna igrače tako za zahtevne sladokusce, kot tudi za popolne začetnike. Marsikdo bo vihal nos zaradi manjkajoče kontrole zdrsa koles, toda tisti res pravi voznik jo ima v glavi. Pa še najlaže jo je preklapljati. Če bi imel odveč denar, kdo ve, morda bi jo pa res kupil nekomu.
in še link!
En test:
Roadster par exellence
Honda S2000 je pravzaprav zelo suhoparno ime za tako fenomenalen avto. Morda je tudi to kopija pravega angleškega understatementa, fenomena dežele, kateri pravo avtomobilsko zgodovino pišejo ravno čistokrvni roadsterji.
Definicija roadster naj pomeni majhen, kratek avtomobil, nujno zgoraj brez, z dvema sedežema. Klasičnemu, čistokrvnemu primerku se poda le najnujnejša oprema za užitek v vožnji. Vozilca z astronomskimi cenami so večkrat s stališča sodobnega uporabnika zelo špartansko opremljena.
Nizka silhueta avta in precej dolg pokrov motorja, ki se simetrično oži navzpred, skupaj s tipično ploskim zadnjim delom, dajejo vtis izredne širine. Atletski boki, razširjeni nad kolesi prispevajo k zelo agresivni podobi nosu avtomobila. Brez zamere, to ni agresivnost nekaterih ameriških športnikov, ampak eleganca vrhunske atletinje pri teku prek ovir. Ko se v naporu prikažejo vse mišice in telo (beri avtomobil) stopi v harmonijo s pokrajino, cesto, voznikom (voznico). Honda S2000 bi lahko bil proizvod genskega inženiringa, kar pomeni križanja med motociklom in avtomobilom. Užitki, ki jih ponuja, način podajanja moči, predvsem pa zvok motorja, spominjajo na dvokolesnike. Obenem pa pristen stik z okolico, ki ni le posledica zasnove zgoraj brez ampak perfekcionističnega študija vzmetenja, vodenja koles, trdnosti karoserije in "dirkaškega" menjalnika. Tak avtocikel nikakor ne more biti pogodu puritancem ene ali druge strani, a zagotavljam Vam, da ga še tako zadrt motorist z veseljem sprejme v svojo garažo. S 2000 je enostavno preveč prvinski, da bi ga lahko strpali le v eno kategorijo. Kabrioleti privlačijo ljudi, za njimi se ozirajo, jih gledajo, občudujejo. Največkrat so pravkar omenjene stvari tudi glavni razlogi za nakup. Toda v današnjem primeru se teorija tukaj tudi konča, že po prvih dveh zavojih in tam nekje pri 7000 vrt./min. v tretji prestavi, ne bo nikomur več mar kdo ali kaj ga gleda s strani ceste. Prijetni občutki, ki preplavijo voznika in potnika preplavijo vaše misli. To ni avtomobil s katerim bi človek iskal partnerje ampak eden izmed onih, s katerim jo/ga presenetiš z izletom na morje ali deželo. Morda tudi zavit v roza ali modro pentljo ni prav slaba ideja. Zverina lahko prebudi prav globoka čustva, takšna pa človek ne deli ravno z vsak(o)im mimoidočim z lepimi očmi oziroma podobnimi atributi.
Notranjost rasnega roadsterja je oblečena v črno usnje, čeprav je prav poleti potem neskončno vroče. Poskus po nekaj minutah na julijskem soncu je potrdil teorijo o črnih telesih. Prvi vetrič pa premaga vse pregrete zadnjice. Koncentracija informacij pred voznikom in obenem tudi gumbov za upravljanje z radiom, klimatsko napravo (!),… jasno oznanja predanost vozniku in njegovim željam. Sopotnik je nekako odrinjen v stran, če komu ni kaj všeč naj gre za kopilota na Airbus. Tam so namreč vsi instrumenti podvojeni. (Na drugih letalih seveda tudi)
Akutno pomanjkanje odlagalnih mest lahko postane problem tudi pri moških voznikih. Sredinski predal je kaj kmalu poln, potem pa se zgodba konča na sedežu, za sedežem, pod sedežem,… in na koncu izgubljeno. Če ni denarnica ali kak osebni dokument še gre, kaj pa…?
Srce trikrat plane, enkrat zagori… poje ena izmed starejši slovenskih popevk, ko pa se tam okoli 9000 vrtljajev zbudi vseh 240 konjičev tudi pod kolesi kaj hitro zagori. Zanimivo kako izjemno visoko vrteč štirivaljnik so pripravili pri Hondi. F1 izkušnje so doprinesle k izjemno vozljivemu stroju, ki v vsem "normalnem" območju delovanja (do številke 6000) pohlevno streže vsaki muhi gospodarja za volanom. Takoj za tem mu popokajo varovalke, zagrmi in znori proti koncu digitalnega prikazovalnika. Četrta, peta, šesta in zopet slišimo pohlevno predenje tam nekje sredi zaslona. Čudno, prečudno, ob vožnji na tej strani umske prizadetosti, celo poraba smrdišeče tekočine ni pretirana. Vse skupaj spet daje vtis nekakšnega križanca med dokaj ugodno porabo in megalomanskimi zmogljivostmi.
Umetnost pretikanja je na najvišji ravni. Kratko, natančno, jasno definirano, z morda nekoliko prepočasno sklopko. Le-ta bi s krajšim hodom le še pridobila na športnosti, obenem pa prav tako sinhronski zobniki v drobovju škatle imenovane tudi menjalnik, ne bi tako zelo trpeli. Krivi so prepotentni vozniki, morda pa tudi ne?
Kako se drži ceste kot lepo vzgojen klop ali pa pijavka, niti ne bi rad izgubljal besed. Honda je prikovana na podlago, igriv pritisk na plin v ovinku pa povzroči zdrs zadka za čisto desetko. To dragi moji in drage moje je smisel roadsterjev, avtomobilov z mojstri za volanom. Le, da tokrat tudi mojstra ne potrebujete več, S2000 je lahko pohlevna ali divja, kot voznik želi, nikoli pa ni po svoji lastni trmi nebrzdana. Kljub vsej moči in športnosti ne sili v norosti, če voznik tega jasno ne zahteva. Enostavno se zna tudi lepo voziti. Nekdo je nekoč napisal, da to ena izmed odlik vseh Hond, pa naj bo tako, štejemo ji le v dobro.
Kaj je torej S2000? Roadster angleškega kova s kančkom soli z daljne Japonske. Je izjemen avtomobil, ki zna biti primerna igrače tako za zahtevne sladokusce, kot tudi za popolne začetnike. Marsikdo bo vihal nos zaradi manjkajoče kontrole zdrsa koles, toda tisti res pravi voznik jo ima v glavi. Pa še najlaže jo je preklapljati. Če bi imel odveč denar, kdo ve, morda bi jo pa res kupil nekomu.
in še link!
BigFoot ::
prvo kot prvo ne vem zakaj hoces cabria. samo ok, naj bo.
za ta dnar....hmm...jest bi vzel Merceseda CLK, al pa TTja. ameriških avtov nebi tudi povohal. še manj pa kakšne mazde (al pa Astre Cabrio)
se pa strinjam da je Honda S2000 zakon.
a ja, BMWja M3 pa za ta dnar ne boš dobil. vsaj novga ne. je pa res carski avto :)
a ja, kaj bi jest vzel za ta dnar. rabljenga Porscha 911 Carrero naj avto na svetu :)
za ta dnar....hmm...jest bi vzel Merceseda CLK, al pa TTja. ameriških avtov nebi tudi povohal. še manj pa kakšne mazde (al pa Astre Cabrio)
se pa strinjam da je Honda S2000 zakon.
a ja, BMWja M3 pa za ta dnar ne boš dobil. vsaj novga ne. je pa res carski avto :)
a ja, kaj bi jest vzel za ta dnar. rabljenga Porscha 911 Carrero naj avto na svetu :)
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12
Vuco ::
Bol ko vas poslusam bol se mi zdi da se vam kolescki ne vrtijo v pravo smer ... ce mas dnar si kup BMW M3 Cabrio pa bos car, kaksna toyota, ne ser ga clovk ... !
burekar ::
Ej Koci, dej a je to kje napisan, da bi si lahk jest to natančn prebral? Čudn se mi zdi, ker bi potem vsi v Nemčijo mogl po rabljene avte hodit.
Yohan del Sud ::
matr majo eni probleme
moj oča so šejk, dajo gnar, ni blema
eh kva čmo, gojit pristno slovensko zeleno faco
moj oča so šejk, dajo gnar, ni blema
eh kva čmo, gojit pristno slovensko zeleno faco
gkovac ::
stari... jest bi tut mel fotra k bi mi dal 80K mark...
predlagam, da si kupis Peugeot 306 noro dobr avto! najhujsa verzija kosta okol 38K mark in mas vse!
zraven dobis celo Clarion avtoradio (CD) tko da je seri z kaksnim TT k je predrag pa se zgleda tko k da bi se z jajcem okol vozu
lp,SuLc
P.S.
tistih 40K mark k ti pa ostane pa zaprav na boljsi nacin:
1 varjanta: pejt na dopust
2 varjanta: kup si se motor
3 varjanta: dej ga men
predlagam, da si kupis Peugeot 306 noro dobr avto! najhujsa verzija kosta okol 38K mark in mas vse!
zraven dobis celo Clarion avtoradio (CD) tko da je seri z kaksnim TT k je predrag pa se zgleda tko k da bi se z jajcem okol vozu
lp,SuLc
P.S.
tistih 40K mark k ti pa ostane pa zaprav na boljsi nacin:
1 varjanta: pejt na dopust
2 varjanta: kup si se motor
3 varjanta: dej ga men
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
JXS ::
Spider: jaz ti priporočam Lexus SC430, lexus je ameriška tovarna toyote, ki izdeluje svoje avtomobile, nažalost v slo ni mogoče kupiti nobenega lexusa, je pa v avstriji dobro zastopan to je avstriska stran www.lexus.at, www.lexus.com pa je uradna stran na kateri imaš tudi povezave drugam. Cene pa nism našu.
mal več slikc pa tle.
mal več slikc pa tle.
DIEUALL ::
zanima me kuk pride lotus elise in lexus cabriolet (zdi se mi da ma enga kabrioleta lexus) kok pride LOTUS elise in LEXUS cabriolet
thanx za odgovor
thanx za odgovor
OrlyTM ::
Mater sm ti fouš :)))
Toyota MR2, Honda S2000, Audi TT ... nikakor ne morš zgrešit.
lp
OrlyTM
Toyota MR2, Honda S2000, Audi TT ... nikakor ne morš zgrešit.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BMW Z4 vs. VW Eos (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9260 (7620) | Steinkauz |
» | kakšen avto bi si kupili ? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 85817 (78573) | roba87 |
» | Kateri kabriole svetujete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 11664 (10143) | Dekinio |
» | Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 41433 (40021) | krneki0001 |
» | A4 cabrioletOddelek: Loža | 1803 (1515) | ||_^_|| |