Forum » Igre » Grand prix legends
Grand prix legends
mich ::
kako jih instalirat na XP?
Ko dam setup mi napiše 16 bit windows subsystem, file is not suitable for running MS-DOS and Micrisoft windows applications....
Ko dam setup mi napiše 16 bit windows subsystem, file is not suitable for running MS-DOS and Micrisoft windows applications....
borchi ::
hmm, nikol nisem mel problemov instalirat. in ker sem prisilno na WinXP sem GPL instaliral ravno pred kakim tednom. instalacija gre normalno, samo proti koncu pojoka zaradi enga servica, ki ga ne more instalirat (to lahko mirno ignoriraš). drugače pa mislim, da se da gpl instalirat tudi tako, da enostavno prekopiraš fajle iz cdja (ne pozabi jim spremenit attribute, da bodo prepisljivi, ker poš drugače mel probleme z instalacijo patchev).
še zdej ne morem verjet, da pa tolkih letih GPL še vedno nima konkurence v simulacijah (ok, Nascar 2003 - sam jaz rad tut kdaj zavijem v desno!!!). ForceFeedback je nad vsemi (čeprav je bil na mojem prejšnjem volanu (Logitec Formula Force) boljši kot na sedanjem (MS FF Sidewinder) samo kaj ko Logitec noče nardit uporabnih pedal), fizikalni model isto, na voljo je miljon prog in razširitev itd.
še zdej ne morem verjet, da pa tolkih letih GPL še vedno nima konkurence v simulacijah (ok, Nascar 2003 - sam jaz rad tut kdaj zavijem v desno!!!). ForceFeedback je nad vsemi (čeprav je bil na mojem prejšnjem volanu (Logitec Formula Force) boljši kot na sedanjem (MS FF Sidewinder) samo kaj ko Logitec noče nardit uporabnih pedal), fizikalni model isto, na voljo je miljon prog in razširitev itd.
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
mich ::
neki steka, ampak sem med tem dol snel GP Legends 2004 demo, stvar je fantastična.In ja na MOMO force se toliko bolj.........
Tattoo- ::
Mogoče ti bo tole kaj pomagalo:
GPL Patch All In One
Na levi strani imaš povezavo do GPL all-in-one Papyrus patch
GPL Patch All In One
Na levi strani imaš povezavo do GPL all-in-one Papyrus patch
Racing is in my blood - Ayrton Senna
RC14 ::
Ja igra je res zakon,zvok, obnašanje formule... res noro sam za mene ma pa eno veliko pomanjklivost ko nimam volana in seveda da se ne da spremenit tipk,tam na desni strani mi pa sploh ne odgovarja,ker tko nisem nikol igral.
Če se da spremenit,naj me kdo popravi.
Lp
Če se da spremenit,naj me kdo popravi.
Lp
Daedalus ::
Mora iti na winXP... Jaz sem jih inštaliral na win2k, dodal all-in-one patch in delajo čisto OK. Je pa res zaj*bano vozit to krsto, še posebej, če maš na voljo samo tipkovnico... Drugače pa krasna simulacija, primerljiva je samo Viper Racing (ki ima fizikalni model iz GPL za osnovo)... Hmmm, multiplayer anyone? Sam sem res še neroden ko kramp, enkrat se bom pa že navado (al pa kr kupo volan)
Edino če res obstaja kak hack za tipkovnico uštimat...bom malo ini fajle pogledal... Če pa kdo ve, pa kr...
Edino če res obstaja kak hack za tipkovnico uštimat...bom malo ini fajle pogledal... Če pa kdo ve, pa kr...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tattoo- ::
Je pa res zaj*bano vozit to krsto, še posebej, če maš na voljo samo tipkovnico...
Hmm...naj ti povem, da je z volanom še 20 % bolj zajebano kot z tipkovnico
Ker če voziš z tipkovnico se dirkalnik obnaša, kot da ima vseskozi vklopljen Traction Control (kolesa se ob še tako močnem pritiskanju tipke nikoli ne zavrtijo v prazno) ter ABS (dirkalniku ob igranju na tipkovnico nikoli ne zablokirajo kolesa). Sam sem nekaj časa igral na tipkovnico (in nikjer ne moreš nastaviti drugih tipk, po čemer je nekdo spraševal) vendar se je pristna zabava pričela šele ob nakupu volana...powersliding po Monacu je
Včasih se tudi povežem na WinVROC ter odpeljem kakšno online dirko
Hmm...naj ti povem, da je z volanom še 20 % bolj zajebano kot z tipkovnico
Ker če voziš z tipkovnico se dirkalnik obnaša, kot da ima vseskozi vklopljen Traction Control (kolesa se ob še tako močnem pritiskanju tipke nikoli ne zavrtijo v prazno) ter ABS (dirkalniku ob igranju na tipkovnico nikoli ne zablokirajo kolesa). Sam sem nekaj časa igral na tipkovnico (in nikjer ne moreš nastaviti drugih tipk, po čemer je nekdo spraševal) vendar se je pristna zabava pričela šele ob nakupu volana...powersliding po Monacu je
Včasih se tudi povežem na WinVROC ter odpeljem kakšno online dirko
Racing is in my blood - Ayrton Senna
borchi ::
aja, seveda, sem čist pozabu VROC!!! ah, v zlatih časih ko smo še meli cajt bit v ligah in vsako nedeljo odpeljat dirko z vozniki iz mesa in krvi.
drugače pa, ne ga srat s tipkovnico, dej si kup kak rabljen volan (recimo MS Sidewinder (ni treba da je FF)) in te bo prišlo od 5k (non-FF) do 10k (FF) sit).
drugače pa, ne ga srat s tipkovnico, dej si kup kak rabljen volan (recimo MS Sidewinder (ni treba da je FF)) in te bo prišlo od 5k (non-FF) do 10k (FF) sit).
l'jga
mich ::
bo nekaj drugega........tudi pri drugih malo starejših špilih mi napiše 16 bit windows subsystem, file is not suitable for running MS-DOS and Micrisoft windows applications
kaj bi to pomenilo?
kaj bi to pomenilo?
.smidge. ::
še zdej ne morem verjet, da pa tolkih letih GPL še vedno nima konkurence v simulacijah . ForceFeedback je nad vsemi, fizikalni model isto, na voljo je miljon prog in razširitev itd.
No no pretiravat pa spet ni treba Me zanima ce se je res dalo tako enostavno slajdat takratne formule ja.
Glede force feedbacka bi te prosil za tvoje nastavitve (iz ini fajla), ker tak kot ga dobim jaz je povprecje od povprecja (za danasnje case se razume)
No no pretiravat pa spet ni treba Me zanima ce se je res dalo tako enostavno slajdat takratne formule ja.
Glede force feedbacka bi te prosil za tvoje nastavitve (iz ini fajla), ker tak kot ga dobim jaz je povprecje od povprecja (za danasnje case se razume)
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: .smidge. ()
borchi ::
Me zanima ce se je res dalo tako enostavno slajdat takratne formule ja
očitno nisi vidu nobenega posnetka iz tega obdobja ali pa kakih fotk? sploh pa ne razumem kaj misliš z "enostavno slajdat"? predpostavljam, da si v rangu +2 sec od svetovnih rekordov? če nisi, pol ne govor, da je enostavno slajdat!
FF nastavitve ti pa ne morem dat kake uporabne, ker sem od takrat ko sem nazadnje špilal GPL zamenjal volan (prej sem mel logitec, ki ima čisto drugačni mehanizem za FF) in mašino (manjša latenca, itd.), tako da si morem tut sam poiskat prave parametre za nastavitve. zaenkrat mam kr na default.
povprečje od povprečja? a kvaliteta FF je v tem "da ruka" al v tem, da veš kdaj zgublaš trakcijo in oprijem. ok, razen nascar 2003 in mogoče f1cs, mi poveš katere simulacije posekajo GPL po dolgem in počez, da sprobam?
očitno nisi vidu nobenega posnetka iz tega obdobja ali pa kakih fotk? sploh pa ne razumem kaj misliš z "enostavno slajdat"? predpostavljam, da si v rangu +2 sec od svetovnih rekordov? če nisi, pol ne govor, da je enostavno slajdat!
FF nastavitve ti pa ne morem dat kake uporabne, ker sem od takrat ko sem nazadnje špilal GPL zamenjal volan (prej sem mel logitec, ki ima čisto drugačni mehanizem za FF) in mašino (manjša latenca, itd.), tako da si morem tut sam poiskat prave parametre za nastavitve. zaenkrat mam kr na default.
povprečje od povprečja? a kvaliteta FF je v tem "da ruka" al v tem, da veš kdaj zgublaš trakcijo in oprijem. ok, razen nascar 2003 in mogoče f1cs, mi poveš katere simulacije posekajo GPL po dolgem in počez, da sprobam?
l'jga
.smidge. ::
Vidu sem DOVOLJ in vem kako so takrat vozili. Ampak vseeno imajo avti v gpl doosti prevelik slip angle. Slajdat je enostavno, ce zate ni je to tvoj problem. V GPL sem dalec od WR-jev ker mu nikoli nisem posvecal prevec casa, ma za primerjevo glej to: na nurburgringu 67 so vozili case okoli 8:20 (povprecni krog Hulma cca 8:24), moj cas iz verjetno edinega celega ringa ki sem ga naredil v GPL 8.23 in se neki. Best lap takrat je bil 8:15 se mi zdi, WR iz GPL 7:47.2.
Aha. Vseeno mi povej tvoje nastavitve (ne vem kere so default).
a kvaliteta FF je v tem "da ruka" al v tem, da veš kdaj zgublaš trakcijo in oprijem.
2.
razen nascar 2003 in mogoče f1cs, mi poveš katere simulacije posekajo GPL po dolgem in počez, da sprobam?
V FF sigurno Netkar in LFS. GTR bomo se videli kaj bojo zrihtali. Glede fizike pa se je brezveze prerekat tuki ker so se vse dalec od popolnosti. Jaz trdim da so GPL avti prevec odpuscujoci, ce ti mislis drugace pa uzivaj.
Aha. Vseeno mi povej tvoje nastavitve (ne vem kere so default).
a kvaliteta FF je v tem "da ruka" al v tem, da veš kdaj zgublaš trakcijo in oprijem.
2.
razen nascar 2003 in mogoče f1cs, mi poveš katere simulacije posekajo GPL po dolgem in počez, da sprobam?
V FF sigurno Netkar in LFS. GTR bomo se videli kaj bojo zrihtali. Glede fizike pa se je brezveze prerekat tuki ker so se vse dalec od popolnosti. Jaz trdim da so GPL avti prevec odpuscujoci, ce ti mislis drugace pa uzivaj.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
borchi ::
glede cajtov - ne moreš primerjat real-life cajtov in GPL cajtov. presenečen bi bil, če bi mel GPL track modeling kej dost natančen (nekej prog ni več oz. vsaj niso v taki obliki), nikol ne moreš vedet kak asfalt so uporabljali itd. poleg tega, če bi mel clark na ringu tolk kilometrov v riti kot GPL hot-lapperji, shift-r, preživel tolk cajta pri tweakanju setup-a (mislim, da je Jackie Stewart ko so mu pokazali GPL in mu težili naj jim pove kako se nardi dober setup reku neki v tem smislu "you set proper gear ratios, change tyres every second race and you drive") bi bil par deset sekund hitrejši. poleg tega mislim, da je talent pool "virtualnih" dirkačev večji od "real life" situacije, kjer si redkokdo lahko privošči/upa/sme ukvarjat z motošportom.
še vedno se zgleda ne boma uspela zmenit a je KONTROLIRANO drsenje, al pa trail-braking, v gpl enostavno al ne. svaka čast, če se teb zdi enostavno, js mam VELIKE probleme pri pospeševanju iz ovinkov, ko ti zaradi weight-shiftinga (se pravi, da ne počakaš, da maš avto že poravnan v smeri pospeševanja) enkrat odnaša nos enkrat rit. sploh če uporabljaš low-ride setup si skoz na bump stopperjih. če ti je take slajde izi lovit, kapo dol! sam sem že mal zarjavel v gpl in ga zdej spet spoznavam na doug arnao ferrari setupih, ki niso hot-lapperski ampak jih je naredu take, da je obnašanje avta kr najbolj realno. drugače pa sem recimo mel ring mislim da točno tako kot ti 8:22 al 8:23 (v cooperju - moj najljubši avto (takoj za BRMom) - ja, vem čudn okus ;-).
LFS sem kupu pred kakim tedno, tako da ga šele zdej spoznavam. ne morem pa rečt, da je FF nad GPL.
settinge za gpl FF sem vzel tiste, ki jih dobiš v fajlu (core.ini) zraven official patcha. nisem doma, da bi ti jih prilimal sem.
še vedno se zgleda ne boma uspela zmenit a je KONTROLIRANO drsenje, al pa trail-braking, v gpl enostavno al ne. svaka čast, če se teb zdi enostavno, js mam VELIKE probleme pri pospeševanju iz ovinkov, ko ti zaradi weight-shiftinga (se pravi, da ne počakaš, da maš avto že poravnan v smeri pospeševanja) enkrat odnaša nos enkrat rit. sploh če uporabljaš low-ride setup si skoz na bump stopperjih. če ti je take slajde izi lovit, kapo dol! sam sem že mal zarjavel v gpl in ga zdej spet spoznavam na doug arnao ferrari setupih, ki niso hot-lapperski ampak jih je naredu take, da je obnašanje avta kr najbolj realno. drugače pa sem recimo mel ring mislim da točno tako kot ti 8:22 al 8:23 (v cooperju - moj najljubši avto (takoj za BRMom) - ja, vem čudn okus ;-).
LFS sem kupu pred kakim tedno, tako da ga šele zdej spoznavam. ne morem pa rečt, da je FF nad GPL.
settinge za gpl FF sem vzel tiste, ki jih dobiš v fajlu (core.ini) zraven official patcha. nisem doma, da bi ti jih prilimal sem.
l'jga
.smidge. ::
Caki zdej si malo razsiril, trail braking imo ni enostaven, rad gre zadek ker je weight transfer res ogromen in to je spet ena stvar za katero ne verjamem da je realna, sej bi jih med zaviranjem tako metalo ven da bi bilo veselje. Zato ker ima teza vecji pomen kot pa vse tvoje obracanje, recimo oversteer tezko popravis z volanom, ce pa preneses tezo nazaj, se pa takoj zgliha - krneki Tu mam jaz probleme, ne pa na izhodu. Mam obcutek kot da mas na vhodu ves grip spredaj in zadaj 0, potem na sredini en izi 4 wheel drift, in na izhodu ves grip zadi. Ce me kdaj vrze ven na izhodu je kriv FF, ker se tako medlo obnasa da je joj in potem overcorrectam. Bolj al manj enako se je obnasalo ne glede na to koliko sem caral s setupom (o setupih mam neki malega znanja iz LFS). Sem se pa ene 14 dni ukvarjal z gpl, samo s hondo, tako da kako je z drugimi avti ne vem.
Glede zgornjega se recimo strinjam ...
No ce prides v casu domov prosim dej nastavitve gor ker sem takrat spreminjal in nimam pojma kake so default, patchal pa ne bom vec ker sem jo komaj spravil v stabilno stanje pod win 2k ... grr
V glavnem ce ima kdo se nespremenjen core.ini naj prosim skopira FF nastavitve sem.
Se to zakaj ima LFS boljsi FF kot GPL. Cetudi so res moje nastavitve krive da je v GPL cutit kolesa tako medlo je LFS boljsi ker simulira FF direktno iz koles, ali kako bi to povedal. Poglej v LFS vse vpliva na FF, od caster-ja in inclination-a (kako se rece temu po slo??) do pritiska gum in toe-a spredaj. Ce recimo povecas caster, bo na tako zunanjemu kot notranjemu kolesu porivalo volan v smeri tendence gibanja avta, ce razumes kaj hocem reci. Ce potem povecas se inclination, bo povecalo ta efekt na notranjem kolesu in zmanjsalo na zunanjem. In potem to LFS neposredno spravi v FF. Edino obcutka za understeer je premalo, ampak upam da bojo to uredili do s2.
V glavnem ne bom se kregal, se vidimo kaj online v LFS
Glede zgornjega se recimo strinjam ...
No ce prides v casu domov prosim dej nastavitve gor ker sem takrat spreminjal in nimam pojma kake so default, patchal pa ne bom vec ker sem jo komaj spravil v stabilno stanje pod win 2k ... grr
V glavnem ce ima kdo se nespremenjen core.ini naj prosim skopira FF nastavitve sem.
Se to zakaj ima LFS boljsi FF kot GPL. Cetudi so res moje nastavitve krive da je v GPL cutit kolesa tako medlo je LFS boljsi ker simulira FF direktno iz koles, ali kako bi to povedal. Poglej v LFS vse vpliva na FF, od caster-ja in inclination-a (kako se rece temu po slo??) do pritiska gum in toe-a spredaj. Ce recimo povecas caster, bo na tako zunanjemu kot notranjemu kolesu porivalo volan v smeri tendence gibanja avta, ce razumes kaj hocem reci. Ce potem povecas se inclination, bo povecalo ta efekt na notranjem kolesu in zmanjsalo na zunanjem. In potem to LFS neposredno spravi v FF. Edino obcutka za understeer je premalo, ampak upam da bojo to uredili do s2.
V glavnem ne bom se kregal, se vidimo kaj online v LFS
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
borchi ::
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_latency = 0.0000 ; force feedback latency (secs)
force_feedback_damping = 35.000000 ; force feedback damping coefficient
max_steering_torque = 265.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
to je default setting iz GPL 2004 DEMOta. matr je kul ta demo, sploh nisem vedu, da je možno met take lepe texture in zvoke (sem bil navajen skoz originalnih). pa še fajn je, ker lahko vse skopiraš preko original verzije in maš full verzijo samo z vsemi patchi in dodatki. edino nekje morem še najt update-ane texture za ostale originalne steze, da mi ne bojo vse tako grde v primerjavi z watglen-om. a kdo ve kje bi dobil vsaj podobno kvalitetne teksture?
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_latency = 0.0000 ; force feedback latency (secs)
force_feedback_damping = 35.000000 ; force feedback damping coefficient
max_steering_torque = 265.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
to je default setting iz GPL 2004 DEMOta. matr je kul ta demo, sploh nisem vedu, da je možno met take lepe texture in zvoke (sem bil navajen skoz originalnih). pa še fajn je, ker lahko vse skopiraš preko original verzije in maš full verzijo samo z vsemi patchi in dodatki. edino nekje morem še najt update-ane texture za ostale originalne steze, da mi ne bojo vse tako grde v primerjavi z watglen-om. a kdo ve kje bi dobil vsaj podobno kvalitetne teksture?
l'jga
Tattoo- ::
@borchi:
vse proge ki obstajajo za GPL dobiš tule:
GPL Tracks
Najboljši Update tekstur avtomobilov in prog dobiš tule (še več pa pod Links na tej strani):
GPL teksture
vse proge ki obstajajo za GPL dobiš tule:
GPL Tracks
Najboljši Update tekstur avtomobilov in prog dobiš tule (še več pa pod Links na tej strani):
GPL teksture
Racing is in my blood - Ayrton Senna
.smidge. ::
[ Joy ] allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it force_feedback_latency = 0.0000 ; force feedback latency (secs) force_feedback_damping = 35.000000 ; force feedback damping coefficient max_steering_torque = 265.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
Jao ma kaj je to f1 ali clio s servolanom Heh no tenks ampak to ni bas to. To sem zdaj skvackal in je vsaj priblizno boljse. Ampak vseeno neuporabno ker te prepozno opozori na oversteer. Ma mas vsaj obcutek da vozis po asfaltu.
To sem mislu:
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_latency = 0.0000 ; force feedback latency (secs)
force_feedback_damping = 350.000000 ; force feedback damping coefficient
max_steering_torque = 100.000000 ; steering torque in N*in giving max device force
Dost boljse. imo.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
borchi ::
debatirat kake nastavitve so dobre za FF je čist jalovo, če ne vemo kdo ma kak volan, kolk hitra je konfiguracija, kake nastavitve za FF uporabljaš v driverju, itd.
btw. kako zgleda "pravočasno" opozarjanje na oversteer? na žalost nikol ne bomo mogli met občutka v tazadnji plati preko volana. edino kar lahko volan nardi je, da ko ŽE pride do oversteer-a, da obrne volan v tisto smer kamor ti je zadek izstopil (ker če se sprednja kolesa kotalijo po asfaltu in imajo oprijem (kar je nekako logično pri oversteer-u) potem bo volan (beri sprednja kolesa) glede na pot potovanja v enakem položaju kot pred oversteer-om, "znutraj avtomobila samega" pa bolj v "smeri oversteer-a". tako da sploh ne razumem kako te lahko volan opozori na oversteer (na volanu samo čutiš oversteer)?! edina razlaga, ki je pol po tvojem možna je, da je v GPLju inherentena latenca v FF, ki ga dela skoraj popolnoma neuporabnega? neglede na nastavitev force_feedback_latency?
btw. kako zgleda "pravočasno" opozarjanje na oversteer? na žalost nikol ne bomo mogli met občutka v tazadnji plati preko volana. edino kar lahko volan nardi je, da ko ŽE pride do oversteer-a, da obrne volan v tisto smer kamor ti je zadek izstopil (ker če se sprednja kolesa kotalijo po asfaltu in imajo oprijem (kar je nekako logično pri oversteer-u) potem bo volan (beri sprednja kolesa) glede na pot potovanja v enakem položaju kot pred oversteer-om, "znutraj avtomobila samega" pa bolj v "smeri oversteer-a". tako da sploh ne razumem kako te lahko volan opozori na oversteer (na volanu samo čutiš oversteer)?! edina razlaga, ki je pol po tvojem možna je, da je v GPLju inherentena latenca v FF, ki ga dela skoraj popolnoma neuporabnega? neglede na nastavitev force_feedback_latency?
l'jga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borchi ()
.smidge. ::
Eh kako bi ti razlozu.
edino kar lahko volan nardi je, da ko ŽE pride do oversteer-a, da obrne volan v tisto smer kamor ti je zadek izstopil
Tocno to
(ker če se sprednja kolesa kotalijo po asfaltu in imajo oprijem (kar je nekako logično pri oversteer-u) potem bo volan (beri sprednja kolesa) glede na pot potovanja v enakem položaju kot pred oversteer-om,
Ampak ne iz tega vrzoka. GPL ima tak nacin ja, pa verjetno skor vse ostale "simulacije" razen parih. Ves kako deluje caster? Sej sem ze gor reku. Ce ti avto nese levo bocno, bo trenje med gumo in asfaltom zaradi nagnjenosti osi obracanja porinilo volan v levo. Ne pa zato ker bi prednja kolesa ostala obrnjena v isto smer kot so bila. Samo je pa res da imajo danasnji fwd avti dosti malo casterja in potem moras se sam porivat volan ko countersteeras. Tako da tezko rect.
Sej ce pravis da imas lfs bos vidu kaj mislim. Daj caster na max in inclination na 0 in probaj malo driftat. Potem daj se caster na 0 bos videl razliko. V GPL se mi zdi kot da bi dokler mas zadi se grip imel castra dosti, ko pa zadek v resnici odnese pa kot da ga je cisto malo. No dobro ne bom zdej dal glave proc kaj je bolj realno, ker ne mores v RL sprobavat na fwd je neki drugega. Ampak mislim da drzi kar sem rekel.
inherentena latenca v FF
Joj
Prevod prosim
Moj volan je pa Momo racing, FF nastavitve na 100%.
edino kar lahko volan nardi je, da ko ŽE pride do oversteer-a, da obrne volan v tisto smer kamor ti je zadek izstopil
Tocno to
(ker če se sprednja kolesa kotalijo po asfaltu in imajo oprijem (kar je nekako logično pri oversteer-u) potem bo volan (beri sprednja kolesa) glede na pot potovanja v enakem položaju kot pred oversteer-om,
Ampak ne iz tega vrzoka. GPL ima tak nacin ja, pa verjetno skor vse ostale "simulacije" razen parih. Ves kako deluje caster? Sej sem ze gor reku. Ce ti avto nese levo bocno, bo trenje med gumo in asfaltom zaradi nagnjenosti osi obracanja porinilo volan v levo. Ne pa zato ker bi prednja kolesa ostala obrnjena v isto smer kot so bila. Samo je pa res da imajo danasnji fwd avti dosti malo casterja in potem moras se sam porivat volan ko countersteeras. Tako da tezko rect.
Sej ce pravis da imas lfs bos vidu kaj mislim. Daj caster na max in inclination na 0 in probaj malo driftat. Potem daj se caster na 0 bos videl razliko. V GPL se mi zdi kot da bi dokler mas zadi se grip imel castra dosti, ko pa zadek v resnici odnese pa kot da ga je cisto malo. No dobro ne bom zdej dal glave proc kaj je bolj realno, ker ne mores v RL sprobavat na fwd je neki drugega. Ampak mislim da drzi kar sem rekel.
inherentena latenca v FF
Joj
Prevod prosim
Moj volan je pa Momo racing, FF nastavitve na 100%.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Začetnik (igračarski) bi vozil avtoOddelek: Igre | 4652 (3489) | Buggy |
» | volanOddelek: Kaj kupiti | 1603 (1330) | Blinder |
» | gtr2 slovenijaOddelek: Igre | 2598 (1729) | mmmato |
» | simulacija vožnje avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 14397 (11771) | Loki |
» | Microsoftov VolanOddelek: Pomoč in nasveti | 1807 (1582) | Polde |