»

Nihče ne mara za tablice, prodaja že štiri leta pada

Slo-Tech - Tablični računalniki ne najdejo svojega mesta pod soncem, kaže statistika o njihovi prodaji, ki so jo pripravili analitiki pri IDC. Že šestnajsto četrtletje zapovrstjo, torej polna štiri leta, se njihova prodaja krči. V tretjem letošnjem kvartalu se je prodaja tablic v primerjavi z enakim obdobjem lani skrčila za 8,6 odstotka na 36,4 milijonov enot. V četrtletju pred tem je bil padec 13,5-odstoten.

Največji tržni delež ima Apple, ki je prodal 9,7 milijona iPadov, s čimer si je odrezal 27-odstotni tržni delež. V primerjavi z lanskim letom je prodal 600.000 enot manj, a še vedno malenkostno izboljšal svoj tržni delež (za 0,7 odstotne točke). Na drugem mestu je Samsung s 5,3 milijona prodanimi napravami, kar je 11 odstotkov manj kot lani. Amazon je s svojim Fire obdržal tako tretje mesto kakor prodajne...

88 komentarjev

Telefoni imajo čedalje krajšo avtonomijo

Washington Post - Komur se zdi, da pri avtonomiji mobilnih telefonov ni videti napredka, ki sta ga v zadnjih letih naredili kemija in elektronika, ima prav. Testi potrjujejo, da se avtonomija ne podaljšuje več, ker čedalje razkošnejša strojna oprema več kot pojé počasno dviganje kapacitete litij-ionskih baterij.

Dobri stari telefon Nokia 3310 je imel davnega leta 2000 litij-ionsko baterijo s kapaciteto 1000 mAh. Današnji prvak iPhone XS ima baterijo s kapaciteto 2660 mAh. To pomeni, da je v tem času kapaciteta rasla z zmernimi 5,6 odstotka letno. Tudi povprečje je takšno. Nadim Maluf iz podjetja Qnovo, ki...

59 komentarjev

EA gradi z umetno inteligenco podprto razvojno platformo

Slo-Tech - Pri Electronic Artsu so razkrili Project Atlas, napredno platformo za razvoj iger v oblaku, podprto s strojno inteligenco.

Kljub temu, da je pojem umetne inteligence skozi obnašanje entitet v navideznih svetovih že dolgo neločljiv del igričarske industrije, pa se na videz zdi, da so igre od novodobnih prebojev v strojnem učenju zaenkrat odnesle bolj malo - vsaj v primerjavi s prepoznavo govora in slik, avtonomno vožnjo in podobnim. Kdor igričarstvo spremlja natančneje, bo znal povedati, da na akademskem področju delo teče neprenehoma, omenil nekatere najnovejše možnosti v razvojnih orodjih in naštel kupček obskurnih špilov z napredno umetno pametjo. Toda velika imena industrije so bila glede strojnega učenja doslej bolj tiho in so tovrstna...

8 komentarjev