» »

TikToku v EU 345 milijonov evrov kazni

TikToku v EU 345 milijonov evrov kazni

Slo-Tech - TikToku je irski informacijski pooblaščenec DPC, ki je pristojen za evropsko podružnico s sedežem na Irskem, izrekel 345 milijonov evrov visoko globo. Globa je posledica dogodkov med 31. julijem in 31. decembrom 2020, ko je TikTok kršil zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Iz ByteDancea, ki ima v lasti TikTok, so sporočili, da višini globe nasprotujejo, zlasti ker večina očitkov že od leta 2021 ni več relevantnih.

TikTok je novembra 2020 dodal strožje nastavitve za starševski nadzor, hkrati pa je januarja 2021 privzeto vidnost profilov uporabnikov, ki so mlajši od 16 let, nastavil na zasebno. Problematične pa so bile nastavitve v preiskovanem časovnem obdobju, torej pred temi spremembami. Tedaj so bili tudi računi mladoletnih privzeto vidni javnosti, tudi neregistriranim obiskovalcem. Druga težava je bilo nezadostno preverjanje pri starševskem nadzoru, saj je lahko funkcijo zakonitega zastopnika prevzel katerikoli profil, četudi ni bil preverjen, da je res njegov zakoniti zastopnik. TikTok uporabnikom, ki so bili mladoletni, ni nudil zadostne transparentnosti glede uporabe. Zadnji očitek pa je dizajn uporabniškega vmesnika, ki je ljudi napeljeval k izbiri ohlapnejših nastavitev zasebnosti (dark patterns).

DPC je poleg globe predpisal še trimesečni rok, ko mora TikTok odpraviti še preostale kršitve. TikTok je dejal, da bodo uvedli dodatne varovalke za zagotavljanje zasebnosti mladoletnih uporabnikov. Trenutno teče še ena preiskava TikToka, v kateri DPC preverja, ali je potekal iznos podatkov na Kitajsko, ki bi bil v nasprotju z GDPR. Izsledki še niso javno znani.

40 komentarjev

urli ::

To sranje je potrebno prepovedati.

Poldi112 ::

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kanarin ::

TikTok trenutno seka, to je dejstvo. Tako kot Kitajci nasploh tudi na ostalih področjih, ZDA oz zahod na splošno se pač s tem ne more sprijaznit, njihov problem. Kaj bo šele ko bo razturala še Indija (Bharat?), to bo pokalo...

lynxslo5 ::

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?


Koliko ameriških aplikacij je pa na Kitajskem dovoljenih?
Kitajci v svoji državi omejujejo in prepovedujejo vse živo. Sami bi pa radi s svojim šrotom zavladali zahodu.

Tukaj je treba s Kitajci dosledno igrati po načelu "čisti računi, dobri prijatelji".

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: jkosen ()

mailer ::

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

rejven ::

mailer je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.


Se načeloma strinjam, samo aplikacij, spletnih servisov, spletnih strani, izdelkov za "poneumljanje" folka kot praviš je tolk, da se je potrebno vprašat, če so dejansko krive za to, ali enostavno izkoriščajo to, da je folk v osnovi glup.
Podobno kot kaj je blo prej, kura ali jajce:)

Miki N ::

Nehvaležno. Ravno v tistem obdobju je TikTok rešil nešteta življenja, ko so medicinske sestre na njem twerkale in tako dvigovale moralo!

Mr.B ::

lynxslo5 je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?


Koliko ameriških aplikacij je pa na Kitajskem dovoljenih?
Kitajci v svoji državi omejujejo in prepovedujejo vse živo. Sami bi pa radi s svojim šrotom zavladali zahodu.

Tukaj je treba s Kitajci dosledno igrati po načelu "čisti računi, dobri prijatelji".

A res, ko bo google omogocal kitajcem to kar ot toktoka zahteva amerika, potem google ne bo imel nobenih problemov.
Pa se prodajal ne bo, da nekaj kar na zahodu zaradi otoske pornografije ni mozno v indiji pa tega problema ni.

mailer je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.

Te boli da je zahodni produkt neumen..
A poznas recapcha od google ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

FireSnake ::

Še dve nuli zraven, potem pa ta drek prepovedati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Ganon ::

O prepovedi, poneumljanju in sranju najbolj kričijo tisti, ki aplikacije ne uporabljajo. :))

Pozabljate tudi, da ima ByteDance 60 odstotkov mednarodnih delničarjev, 20 odstotkov si lastijo zaposleni, 20 odstotkov pa ustanovitelji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

TESKAn ::

Se pravi kazen ni samo 'china bad'?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kanarin ::

Ganon je izjavil:

O prepovedi, poneumljanju in sranju najbolj kričijo tisti, ki aplikacije ne uporabljajo. :))


Tudi meni se zdi da je tako. Tudi sam do cca leta nazaj nisem imel TT, imel sem predsodek češ to je neumnost, gor samo neki kraki videi ki folk pleše, to uporabljajo samo otroci, saj imam YT kaj bom gledal še to sranje itd...

No, potem ko redno uporabljaš vidiš da je gor marsikaj, seveda prevladujejo zabavne vsebine, je pa kar nekaj tudi izobraževalnih vsebin, tudi vse več videov je daljših in s tem bolj poglobljenih. Trenutno pa bolj kot videe spremljal LIVE vsebine. TT je dejansko zasvoljiv, tega se zavedam ampak ravno zaradi tega je tako uspešen in popularen. Ampak tudi vse ostale (tudi ne elektonske) zadeve v življenju so lahko zasvoljive, je odvisno samo od vsakega posameznika (pri otrocih pa od staršev oz skrbnikov) koliko svojega časa odmerjamo za take zadeve. Pač vsak se določa po lastni pameti in presoji. Ne prebavim pa pavšalne obtožbe, da je to sranje, da bi ga treba prepovedati ipd - ker kot najprej res ne verjamem da ja TT kar naenkrat postalo največje zlo na sveto (te "glupe" videe danes ponujajo praktično vsa družbena omrežja!), kot drugo dajmo pol bit konsistentni in se pogovarjamo še o vseh ostalih sranjih in neumnostih, ki obstajajo v naših življenjih. Recimo ukinimo vse neumne oddaje na TV, ukinimo nezdravo hrano in pijačo, alkohol, prepovemo udejstvovanje neumnih politikov itd itd..

slitkx ::

TikTok naj kar ostane.

FireSnake je izjavil:

Še dve nuli zraven, potem pa ta drek prepovedati.

Zakaj ne tebi dostop do spleta?

urli je izjavil:

To sranje je potrebno prepovedati.

No, tebi pa močno omejiti možnost izražanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

mtosev ::

Zanimivi so ljudje, ki bi kr prepovedali celotno platformo, ker kao poneumlja folk. Za dosti stvari dandanes lahko rečemo, da poneumljajo ljudi.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Mr.B ::

Ne,
Zahodna platforma mi to delala po demokratičnih zahodnih standardig. Ker pa to Kitajskao / Kitajska/ nekaj zraven, no platfoma je pa problem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

PrihajaNodi ::

mailer je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.


Tik tok na kitajskem otrokom daje predvsem izobrazevalne vsebine zahodu pa smeti in nage babe
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

PrihajaNodi je izjavil:

mailer je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.


Tik tok na kitajskem otrokom daje predvsem izobrazevalne vsebine zahodu pa smeti in nage babe


Očitno rad gledaš smeti in nage babe, zato ti jih tudi servira.

49106 ::

Nodiju je treba po kitajsko omejit uporabo na par ur tedensko, če še to ne učinkuje, sledi rehabilitacija. #PoohPower

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Mr.B ::

49106 je izjavil:

Nodiju je treba po kitajsko omejit uporabo na par ur tedensko, če še to ne učinkuje, sledi rehabilitacija. #PoohPower

YouTube so šele smeti. Oziroma ne, niso. Si produkt. Rabiš na vsak segment oziroma vsak timestamp reklamo.
Sreča da lahko produkte poneumljajo tudi zahodne korporacije. Trenutno je TikTok eno uspešno ne Ameriška korporacija, ker evropske platformo na tem nivoju itak ni, ki nudi Ameriškim organom enako dostop do tvojih navad no profila kot Google.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

49106 ::

Youtube na Kitajskem blokiran.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

mtosev ::

Tud Twitter, Google search pa še kaj.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Colt1911 ::

In zakaj je to tvoj problem?
Ko bo blokiran v Makedoniji pol se pa buni.

FireSnake ::

slitkx je izjavil:

TikTok naj kar ostane.

FireSnake je izjavil:

Še dve nuli zraven, potem pa ta drek prepovedati.

Zakaj ne tebi dostop do spleta?

urli je izjavil:

To sranje je potrebno prepovedati.

No, tebi pa močno omejiti možnost izražanja.


Saj tale globokoumen ad hominem boš malo razširil, da bo dobil nek smisel, ane?

mtosev je izjavil:

Zanimivi so ljudje, ki bi kr prepovedali celotno platformo, ker kao poneumlja folk. Za dosti stvari dandanes lahko rečemo, da poneumljajo ljudi.


Pri tiksranju je poneumljanje še najmanjši problem.
Ti sploh spremljaš dogajanje okoli te platforme ali (zopet) spet na pamet in prvo žogo?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

mtosev ::

Ne spremljam nič okoli tiktoka, ker nisem tak, da bi mi večina videjev zanimala. Me pa tiktok ne more, ker ga itak ne uporabljam. Za videe imam yt.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Mr.B ::

49106 je izjavil:

Youtube na Kitajskem blokiran.

Da ker Google ni dal podatkov, ki jih je Kitajska zahtevala. Taiste podatkov ki jih je moralk TikTok dati Američanom. Sedaj se pa posipaj s pepelom, ker Američani to delajo v interesu demokracije in so zakonsko pokriti, ter te blamaže. Sej smo v kitajski temi to podebatirali.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Seljak ::

Enako kot počne Tik Tok počnejo tudi facebook, instagram, fake twiter in ostali.

slitkx ::

FireSnake je izjavil:

slitkx je izjavil:

TikTok naj kar ostane.

FireSnake je izjavil:

Še dve nuli zraven, potem pa ta drek prepovedati.

Zakaj ne tebi dostop do spleta?

urli je izjavil:

To sranje je potrebno prepovedati.

No, tebi pa močno omejiti možnost izražanja.


Saj tale globokoumen ad hominem boš malo razširil, da bo dobil nek smisel, ane?
Ima smisel, a zate pač nikdar.

stara mama ::

lynxslo5 je izjavil:


Kitajci v svoji državi omejujejo in prepovedujejo vse živo. Sami bi pa radi s svojim šrotom zavladali zahodu.

Čaki mal, a ni to ravno logika amerov?

kajtimara ::

Miki N je izjavil:

Nehvaležno. Ravno v tistem obdobju je TikTok rešil nešteta življenja, ko so medicinske sestre na njem twerkale in tako dvigovale moralo!

Kero obdobje?

Machete ::

Vsaj nekaj koristi od smetja. Moneyz for EU.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Markoff ::

Ganon je izjavil:

O prepovedi, poneumljanju in sranju najbolj kričijo tisti, ki aplikacije ne uporabljajo. :))

Hmm, se ti ne zdi, da je med neuporabo in pozivi k prepovedi povsem logična povezava? Kaj misliš, kdo najbolj kriči proti uporabi drog - tisti, ki jih redno uporabljajo ali tisti, ki jih nočejo?

Ali, da bomo bolj aktualni - kaj meniš, kdo je za prepoved parad ponosa - tisti, ki se jih udeležujejo ali tisti, ki se jih ne?

You can see yourself out, thank you.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

kanarin ::

Razmišjam pa ne uspem razumeti poante. Torej ali je prav da tisti, ki nečesa ne pozna in uporablja da lahko kriči in zahteva prepoved ? A to hočete povedat ?

Pa ne zdaj kar mešat stvar in tlačit v en koš. Meni se zdi pavšalno kritiziranje in obsojanju nekega socialnega omrežja, samo zato ker v medijih govorijo "bilo je objavljeno na TikToku" zelo mimo. Torej ali TikTok samo po sebi res sili folk, da delajo neumnosti in celo kazniva dejanja, da to posnamejo in objavijo ? Torej treba kar celo platformo prepovedat zaradi dejanj posameznih deviantnežov ? OK, prepovejmo bodo pač objavljali kje drugje. Ergo - dejmo prepovedat vsa socialna omrežja oz še boljše - kar celotni internet. Ker seveda pred internetom se razna nasilja in ostale neumnosti seveda niso dogajale.

Machete ::

Ne rabiš uporabljat, da veš zakaj se gre. Lahko se seznaniš drugje, lahko uporabljaš neko obdobje itd.. Brezveze se repenčiš. In kje piše, da za prepoved kriči kdorkoli, ki ne ve zakaj se gre? Se delno strinjam s tabo, je pa res tudi da, če daš ljudem platformo za vzpodbudo ekscesnih in bizarnih, velikokrat nevarnih 'situacij', jih bodo počeli mnogo raje in bolj pogosto, kot če tega nimajo nikomur pokazat. Kaj šele, da za bebave vsebine kasirajo keš.. Potem ni dna, in to je problem. Potem je tu pa še kitajska partija, ki ima prost dostop do slehernega zahodnjaka s to aplikacijo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

kanarin ::

Machete je izjavil:

če daš ljudem platformo za vzpodbudo ekscesnih in bizarnih, velikokrat nevarnih 'situacij', jih bodo počeli mnogo raje in bolj pogosto, kot če tega nimajo nikomur pokazat.


Če daš ljudem nože (ki jih ima seveda vsak doma) se bodo na veliko klali med sabo. Ergo, prepovejmo nože (ker krivi so seveda vsi noži, ne pa posamezniki, ki jih uporabljajo za napačen namen).

Machete je izjavil:

Potem je tu pa še kitajska partija, ki ima prost dostop do slehernega zahodnjaka s to aplikacijo.


Ja, kitajska partija (oz kitajci nasploh), buuuu dajmo kar pavšalno strašit ljudi kako so zlobni in kaj nam bodo vse hudega naredili. Ker američani (ter njihove aplikacije in storitve) so seveda angelčki in ji zanima samo naše dobro. Da o načinu doseganja svojih gospodarskih in strateških interesov (aka širjenja demokokracije) niti ne omenjam.

Kaj ko bodo razturali še Indijci (je samo vprašanje časa) ali kdo drug bo seveda spet tarča oz opredeljeni kot najhujši sovražniki ? Torej tisti ki hitro napreduje in se razvija je samo zaradi tega naš sovražnik ?

Machete ::

Res nimaš boljše primerjave, kot je aplikacija za kratke video posnetke in nož, ki ga človek nujno rabi že 20k let?

Naj razturijo, imajo dovolj zajcev za te smeti znotraj Indije. Nihče ni najhujši sovražnik, aplikacija za kratke videoposnetke ni nek hud napredek in razvoj, zato malo razjaši konja drama queen.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Mr.B ::

Machete je izjavil:

Res nimaš boljše primerjave, kot je aplikacija za kratke video posnetke in nož, ki ga človek nujno rabi že 20k let?

Naj razturijo, imajo dovolj zajcev za te smeti znotraj Indije. Nihče ni najhujši sovražnik, aplikacija za kratke videoposnetke ni nek hud napredek in razvoj, zato malo razjaši konja drama queen.

Vidis, google mi imel vizije.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

PovemVfaco ::

PrihajaNodi je izjavil:

mailer je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Zakaj? Ker ogrožajo tržni delež ameriških firm?

To je še najmanjši problem. Poneumljanje folka je na povsem drugem nivoju uničevanja družbe.


Tik tok na kitajskem otrokom daje predvsem izobrazevalne vsebine zahodu pa smeti in nage babe


Po tem se vidi, da nimajo slabih namenov. Če bi nas hoteli uničit, bi servirali nage desce.

Poldi112 ::

Machete je izjavil:

Potem je tu pa še kitajska partija, ki ima prost dostop do slehernega zahodnjaka s to aplikacijo.


Bolje kitajci kot američani. Kitajci evropejcev ne ugrabljajo in mučijo - pardon, napredno zaslišujejo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

FireSnake ::

Take video lepo pokaže:
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

kanarin ::

Lahko kar zafrkavate da s(m)o uporabniki Tik Toka ovce, samo nekateri pa že gadno služijo z njim - tudi v SLO. Pa ne mislim samo na vodenje brand profilov ter sodelovanje v videih kot influencerji. V zadnjem obdobju se je namreč močno razširilo služenje keša na račun matchev na live-ih (oz na splošno z gifti), tisti ki poznajo in spremljajo sceno dobro vedo o čem govorim. Naj omenim samo eno ime na slovenski (ok, balkan) sceni - DZELOO.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

TikTok - uporabnost? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programska oprema
569773 (6046) Mr.B
»

Težave za TikTok se kopičijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
539119 (5479) Mr.B
»

TikTok v ZDA prehitel YouTube po angažmaju uporabnikov

Oddelek: Novice / Ostale najave
196608 (3003) tilen03
»

Twitter ni želel odstraniti otroške pornografije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
989202 (6971) Pimoz

Več podobnih tem