» »

Tudi omrežje Twitter preimenovano v X

1 2
3
4

T440 ::

kaj ima skupnega teh 64 držav?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T440 ()

Zmajc ::

T440 je izjavil:

kaj ima skupnega teh 64 držav?


Da so konservativne nedemokratične vukojebine, kjer so vera in družinske vrednote #1.

T440 ::

Bodiva bolj specifična.
Katera religija?

Zmajc ::

T440 je izjavil:

Bodiva bolj specifična.
Katera religija?


Krščanska in muslimanska. S tem da se krščani daleč najbolj obremenjujejo s tem. Your point?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

T440 ::

moj point je, da si se seveda zlagal, levak pač.

Ne verjameš?
- pejt v Rim pa se deri v podporo istospolnim usmerjenim;
- potem pejt še v Iran, ali nekam v arabske države, pa se deri v podporo istospolno usmerjenim.

Potem poročaj tukaj o konkretnih izkušnjah, prav?

Karamelo ::

T440 je izjavil:

moj point je, da si se seveda zlagal, levak pač.

Ne verjameš?
- pejt v Rim pa se deri v podporo istospolnim usmerjenim;
- potem pejt še v Iran, ali nekam v arabske države, pa se deri v podporo istospolno usmerjenim.

Potem poročaj tukaj o konkretnih izkušnjah, prav?


kaj si zdaj zabluzil kar v neko smer? vprašanja je bilo kdo je zaprt kot da ni nikogar. dejstvo je, da so ljudje zaprti

Poldi112 ::

Zanimivo, da so američani tako hudo svobodni, da imajo skoraj 2x več zapornikov (per capita) kot Iran.

Morda bi šel lahko tudi T440 v USA zagovarjat pravice komunistov, muslimanov ali črncev, potem pa tu poročati o konkretnih izkušnjah.

Glede na to, kako so brutalizirali BLM protestnike ne dvomim, da bo njegova ljubezen do ameriške svobode prenovljena.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

T440 ::

Drži, ljudje so zaprti.
Zmer pa najdeš pol enega levega vsegliharja ali pa rusofila, ki bi enačil neprimerljivo.
torej, back on topic: potem ne boste več twittali, pač pa iksali?

Poldi112 ::

Potrošniki MSM se neprestano obremenjujete s tem, katero državo bo še treba bombardirati, ker ni dovolj svobodna.

Kaj, če bi jih pustili pri meru in se raje posvetili krčenju pravic doma. Verjetno bo bolj produktivno, kot nadaljnje investicije v vojsko, za katero nihče ne zna razložiti, pred kom točno nas brani, ter kolikokratno premoč še potrebujemo, da nas ne bodo podjarmili kitajci.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kow ::

Predlagam, da iranskim mulam napises enak govor kot americanom. Malo so ze naporni z vsem spodbujanjem vojn - od Jemna, Iraka, Sirije, Libanona - seznam se skoraj zdi neskoncen. Aja, sej res. Tebe zanima samo zahodni imperializem, ostali so pa vsi nedolzne zrtve.

Pa offtopic si drugac - spet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Poldi112 ::

Če se ne motim, je Iran tisti, katerega Izrael redno nekaznovano bombardira, sabotira, ... medtem ko jim mi nabijamo sadistične sankcije, ker ne želijo biti več ameriška kolonija.

Tako da pravljice o spodbujanju vojn lahko prodajaš komu drugemu - recimo našim zaveznikom, ki že leta z evropskimi raketami brutalizirajo Jemen. Hvala bogu, da obstajajo človekoljubni muslimani, ki pomagajo Jemnu. Ter da prihaja X, kjer ta preprosta resnica z malo sreče ne bo cenzurirana, tako kot je na ST, FB, YT, ...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

kow ::

Ce iransko orozje pobija po Jemnu, gre za muslimansko clovekoljubnost. Ce amerisko orozje pobija v Ukrajini, gre za imperijalizem. Stekam. Tnx!

mtosev ::

A mislite, da ima Twitter še kakšno prihodnost pod Muskom?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Poldi112 ::

Kolega, Izrael je tisti, ki bombardira svoje sosede, ne obratno.

Ko bo pa Iran bombardiral Izrael, bom pa seveda tudi njih obsodil.

Musk z X igra/sanja dolgoročno in Twitter je tu najverjetneje zgolj del te strategije. Kaj planira ter kako uspešno bo je pa praktično nemogoče reči.

Če prežene FBI ter opensource-a algoritme, ki nam prikazujejo vsebino, bo to vsaj meni močno zvišalo njihovo kredibilnost, vsaj v primerjavi s klasičnimi data hoarderji (FB, ...)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

kow ::

mtosev je izjavil:

A mislite, da ima Twitter še kakšno prihodnost pod Muskom?


Ce te prav razumem. Ce ti v cajtngu preberes, da ni vec oblakov, ne bos sel do okna in pogledal ven (in predvidevam, videl oblake), ampak bos kar verjel napisanemu?

no comment ::

Zmajc je izjavil:

Ne vem kako bojo zadevo rešili a to da vsem ki plačajo za modro kljukico in imajo večje število followerjev boostajo vidljivost postov ni dober sistem. Še posebej ko se nekritično boosta najbolj skrajne accounte ki širijo samo sovraštvo in laži.

To je ta "demokratizacija", ki jo je obljubljal Musk. Če mu plačuješ, si, vsaj na iksu, več vreden.

Pošteno.

anketar ::

mtosev je izjavil:

A mislite, da ima Twitter še kakšno prihodnost pod Muskom?


takšnega kot si ga poznal ne, hoče kopijo wechata narest

delavec44 ::

mtosev je izjavil:

A mislite, da ima Twitter še kakšno prihodnost pod Muskom?


Twitter ne, X pa verjetno ja. Vodstvo se bo sicer še spreminjalo.

fulk ::

Zmajc je izjavil:

Skratka, žalostno je da se eni hočete vračat nekam v 50 leta prejšnjega stoletja z vsemi temi zahtevani za neke kvazi "družinske vrednote". Kot, da je ves boj za enakost vseh pred zakonom, ki se je bil zadnjih 100 let popolnoma zgrešena smet. Bi vas postavil v vlogo zatiranih skupin, da vidite kako je to ko te zapirajo, pretepajo in dikriminirajo celo življenje zaradi spolne usmeritve.

Istočasno pa so te konservativne skupine tiste, ki same po nepotrebnem povzočajo ogromno škode in trpljenja.


Določene norme treba obdržati. Človek ni neskončno plastično bitje.
Sam sem za neo-tradicionalizem in ta ne predvideva metanje homoseksualcev iz streh, ampak menedžiranje na underground subkulturo, kjer ne bodo skoraj nobenega motili s svojimi nenaravnimi perverzijami.
Da bomo se vrnili kar naenkrat v 50' ni realno. Neo-tradicionalist mora upoštevati nove koncepte in jih obvladati.

Kako bi sami specifični detajli zgledali pa je seveda odprto za diskusijo.

Poldi112 ::

Nenaravnimi? Ker niso skladni z tradicionalno indoktrinacijo?

To, da bi porinil na obrobje družbe, je precej zgovorno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kuglvinkl ::

fulk je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Skratka, žalostno je da se eni hočete vračat nekam v 50 leta prejšnjega stoletja z vsemi temi zahtevani za neke kvazi "družinske vrednote". Kot, da je ves boj za enakost vseh pred zakonom, ki se je bil zadnjih 100 let popolnoma zgrešena smet. Bi vas postavil v vlogo zatiranih skupin, da vidite kako je to ko te zapirajo, pretepajo in dikriminirajo celo življenje zaradi spolne usmeritve.

Istočasno pa so te konservativne skupine tiste, ki same po nepotrebnem povzočajo ogromno škode in trpljenja.


Določene norme treba obdržati. Človek ni neskončno plastično bitje.
Sam sem za neo-tradicionalizem in ta ne predvideva metanje homoseksualcev iz streh, ampak menedžiranje na underground subkulturo, kjer ne bodo skoraj nobenega motili s svojimi nenaravnimi perverzijami.
Da bomo se vrnili kar naenkrat v 50' ni realno. Neo-tradicionalist mora upoštevati nove koncepte in jih obvladati.

Kako bi sami specifični detajli zgledali pa je seveda odprto za diskusijo.


Sam bi te opisal kot sadista in fašista. To je na najbolj nedolžen način možno. Zasebno pa mislim, da si batshitcrazy.
Your focus determines your reallity

filip007 ::

Zdaj že admini spodbujajo, ime se bo spremenilo samo podjetja in to je vse, podobno kot pri FB. Mislim halo, za to rabite 3 strani.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Glugy ::

Zakaj ne kr direkt XXX? Sej ni treba bit tok sramežljiv Musk.

fulk ::

Poldi112 je izjavil:

Nenaravnimi? Ker niso skladni z tradicionalno indoktrinacijo?

To, da bi porinil na obrobje družbe, je precej zgovorno.


Jasno, da je nenaravno. Homoseksualnost je aberacija evolucije razmnoževalnega sistema.
Nekje v preteklosti se je ta evolucijski mem nekako pretihotapil skozi, nima pa nobenega funkcionalnega pomena.

Človek si lahko zaradi užitka tudi zvrta luknjo v glavo, ni pa to evolucijsko pozitiven pritisk.

kuglvinkl je izjavil:

fulk je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Skratka, žalostno je da se eni hočete vračat nekam v 50 leta prejšnjega stoletja z vsemi temi zahtevani za neke kvazi "družinske vrednote". Kot, da je ves boj za enakost vseh pred zakonom, ki se je bil zadnjih 100 let popolnoma zgrešena smet. Bi vas postavil v vlogo zatiranih skupin, da vidite kako je to ko te zapirajo, pretepajo in dikriminirajo celo življenje zaradi spolne usmeritve.

Istočasno pa so te konservativne skupine tiste, ki same po nepotrebnem povzočajo ogromno škode in trpljenja.


Določene norme treba obdržati. Človek ni neskončno plastično bitje.
Sam sem za neo-tradicionalizem in ta ne predvideva metanje homoseksualcev iz streh, ampak menedžiranje na underground subkulturo, kjer ne bodo skoraj nobenega motili s svojimi nenaravnimi perverzijami.
Da bomo se vrnili kar naenkrat v 50' ni realno. Neo-tradicionalist mora upoštevati nove koncepte in jih obvladati.

Kako bi sami specifični detajli zgledali pa je seveda odprto za diskusijo.


Sam bi te opisal kot sadista in fašista. To je na najbolj nedolžen način možno. Zasebno pa mislim, da si batshitcrazy.


Zakaj?
Ker so te v mladosti (judovsko podpihovana) kulturna gibanja indoktrinirala, da je sodomija naravna? Je še kje kak drugi razlog?
Zakaj nimaš istega prepričanja za pedofile/pederaste? Saj v teoriji morda najdemo 8 letnika, ki se zaveda svoje spolnosti in hodi prostovoljno v gej klube kjer ga gangbangajo.
Zakaj nisi tako goreč ko gre za zagovarjanje teh ljudi?

Zakaj ne dovoljujemo spermne fontane/bukake sredi tromostovja? Ker je nehigienično? Saj če imaš sveže potrdilo o negativnih STDjih, kaj pa je narobe? Kdor želi naj ga špricajo pohotni moški pred očmi vseh, tudi otrok.
Kaj pa je s tem narobe?
Resno vprašam!

Kje je ločnica med homoseksualno sodomijo in postavitvijo fuk-lukenj po novi slovenski cesti sedaj ko je prijazna za pešče? Saj lahko uredimo odtoke, imamo umivalnike z milom.
Saj bi bili vsi tam prostovoljno. Tudi otroci lahko sodelujejo, če imajo pisno potrdilo starša and/or psihiatra, da so dovolj mentalno zreli.

Zakaj ne kugla? Ne zbežat mi stran kot vedno, ampak mi odgovori že enkrat!!

Poldi112 ::

fulk je izjavil:

Jasno, da je nenaravno. Homoseksualnost je aberacija evolucije razmnoževalnega sistema.
Nekje v preteklosti se je ta evolucijski mem nekako pretihotapil skozi, nima pa nobenega funkcionalnega pomena.



Na podlagi katere strokovne literature si prišel do tega zaključka? Ali gre nemara zgolj za posledico krščanske indoktrinacije?

Tudi zate obstaja velikanska možnost, da se ne boš plodil, pa to še ne pomeni, da si se nekako pretihotapil čez evolucijo. Tudi v čebeljnjaku rabiš par trotov, dasiravno prevladujejo čebelice.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

MrStein ::

Okapi je izjavil:

izjemno pomembno in uporabno za novinarje, znanstvenike, strokovnjake vseh vrst
Poznam dosti znanstvenikov, pa nihče ne uporablja Twittra.

Hja, potem pač niso "pravi" znanstveniki.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kuglvinkl ::

fulk je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Nenaravnimi? Ker niso skladni z tradicionalno indoktrinacijo?

To, da bi porinil na obrobje družbe, je precej zgovorno.


Jasno, da je nenaravno. Homoseksualnost je aberacija evolucije razmnoževalnega sistema.
Nekje v preteklosti se je ta evolucijski mem nekako pretihotapil skozi, nima pa nobenega funkcionalnega pomena.

Človek si lahko zaradi užitka tudi zvrta luknjo v glavo, ni pa to evolucijsko pozitiven pritisk.

kuglvinkl je izjavil:

fulk je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Skratka, žalostno je da se eni hočete vračat nekam v 50 leta prejšnjega stoletja z vsemi temi zahtevani za neke kvazi "družinske vrednote". Kot, da je ves boj za enakost vseh pred zakonom, ki se je bil zadnjih 100 let popolnoma zgrešena smet. Bi vas postavil v vlogo zatiranih skupin, da vidite kako je to ko te zapirajo, pretepajo in dikriminirajo celo življenje zaradi spolne usmeritve.

Istočasno pa so te konservativne skupine tiste, ki same po nepotrebnem povzočajo ogromno škode in trpljenja.


Določene norme treba obdržati. Človek ni neskončno plastično bitje.
Sam sem za neo-tradicionalizem in ta ne predvideva metanje homoseksualcev iz streh, ampak menedžiranje na underground subkulturo, kjer ne bodo skoraj nobenega motili s svojimi nenaravnimi perverzijami.
Da bomo se vrnili kar naenkrat v 50' ni realno. Neo-tradicionalist mora upoštevati nove koncepte in jih obvladati.

Kako bi sami specifični detajli zgledali pa je seveda odprto za diskusijo.


Sam bi te opisal kot sadista in fašista. To je na najbolj nedolžen način možno. Zasebno pa mislim, da si batshitcrazy.


Zakaj?
Ker so te v mladosti (judovsko podpihovana) kulturna gibanja indoktrinirala, da je sodomija naravna? Je še kje kak drugi razlog?
Zakaj nimaš istega prepričanja za pedofile/pederaste? Saj v teoriji morda najdemo 8 letnika, ki se zaveda svoje spolnosti in hodi prostovoljno v gej klube kjer ga gangbangajo.
Zakaj nisi tako goreč ko gre za zagovarjanje teh ljudi?

Zakaj ne dovoljujemo spermne fontane/bukake sredi tromostovja? Ker je nehigienično? Saj če imaš sveže potrdilo o negativnih STDjih, kaj pa je narobe? Kdor želi naj ga špricajo pohotni moški pred očmi vseh, tudi otrok.
Kaj pa je s tem narobe?
Resno vprašam!

Kje je ločnica med homoseksualno sodomijo in postavitvijo fuk-lukenj po novi slovenski cesti sedaj ko je prijazna za pešče? Saj lahko uredimo odtoke, imamo umivalnike z milom.
Saj bi bili vsi tam prostovoljno. Tudi otroci lahko sodelujejo, če imajo pisno potrdilo starša and/or psihiatra, da so dovolj mentalno zreli.

Zakaj ne kugla? Ne zbežat mi stran kot vedno, ampak mi odgovori že enkrat!!


Tko kot sem reku, bat-shit-crazy.

Pa ruknu sem te ven iz teme. Pa ne zato, ker si white trash png, ampak ker si res faking prtegnjen. Upam, da imas enak feedback v RL okolju, ker sam se ne bos izkopal.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

Karamelo je izjavil:

MrStein je izjavil:

Kdo je zaprt zaradi spolne usmeritve?


mnogi po svetu, tudi usmrčeni

Marsikaj se dogaja po svetu. Govora je bilo o "pri nas".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kuglvinkl ::

Smo se prestel spet, kdo je nor in kdo ne, zdaj pa nazaj na temo.
Your focus determines your reallity

MrStein ::

Step2en Wolf je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Cilj je bil Twitter spremenit v desničarsko greznico sovraštva in dezinformacij.. Nek nov Parler ali Truth Social. Ampak se je "absolutist" malo uštel, ko je mislil, da tega nihče ne bo opazil.


Tudi izbira X-a, okrnjene svastike, ki ga aparthaidovski potomec povsod tlači (tudi v ime otrok), pove marsikaj.

Nima pa (še) jajc, da bi konkretno svastiko prilepil čez vse.

Ah, X Windows je fašističen. Še sreča da nimam Linuxa...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c3p0 ::

darksamurai je izjavil:


Ekstremna levica in ekstremna desnica se srečata v isti insanity točki.


Drži, je pa za ekstremno levico vse kar ni ekstremno levo, skrajna desnica. Zato so tudi tako glasni in hitri na triggerju, ko se nekoga mora označit za "nacija". In tu bo tudi njihov downfall, ker normalen človek se z vsem tem skrajno levim debilizmom ne more strinjat, je pač naci.

https://pbs.twimg.com/media/FbPlEoNXoAA...

darksamurai je izjavil:

[
Še en dodatek. Na podlagi “konzervativnih” ljudi se je razvilo človeštvo. Hetero populacija, ki se razmnožuje skrbi za prihodnos. LGBTQ+&?!&@€£Ž v 99.9999% ne ustvarjajo potomcev. 3,2, 1 in bo ta resnica označena kot homofobna, skrajno desna, neresnica in teorija zarote. :))



Vedno večji del LGB je za "ločitev" od "TQ+", ker vsega tega hujskanja, groomanja in normalizacije vseh možnih oblik perverznosti (vključno s pedoti, pardon MAPs) niso nikoli podpisali in ne podpirajo.

Zmajc je izjavil:


Pa še to, konzervativci niste gonilo razvoja, ravno obratno. Konzervativci ZAVIRATE razvoj.


You can't stop progress!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

c3p0 ::

Step2en Wolf je izjavil:

DarwiN je izjavil:

Cilj je bil Twitter spremenit v desničarsko greznico sovraštva in dezinformacij.. Nek nov Parler ali Truth Social. Ampak se je "absolutist" malo uštel, ko je mislil, da tega nihče ne bo opazil.


Tudi izbira X-a, okrnjene svastike, ki ga aparthaidovski potomec povsod tlači (tudi v ime otrok), pove marsikaj.

Nima pa (še) jajc, da bi konkretno svastiko prilepil čez vse.


High conspiracy land right here. Svastiko praviš, starodavni simbol sonca, če je obrnjena v desno? Ker jo je Hitler par let zlorabljal, pa menda ne boš izničil več tisočletne zgodovine tega pozitivnega simbola.

Swastika @ Wikipedia

PovemVfaco ::

dreta je izjavil:

Bedniki. Cez Elona vam pa gre pljuvat kaj? In to vedno, pri vsakem clanku.

Ce bi nevoscljivost gorela nebi drv rabili.

Kako si lahko tako v kurcu da govoris cez nekoga in ga sploh v bistvu ne poznas? Kar je on naredi niste sposobni vsi nergaci skupaj v 10 zivljenjih.

Zdaj pa veselo pljuvat naprej.


Se strinjam, folk upa brez razloga pljuvat milijarderja, ki ga ne pozna in ki se ne more branit, za pljuvanje po črnih trans migrantih, ki jih vsi poznamo po 10 osebno, pa zmanjka poguma! Kako predvidljivo! Na srečo nas je vsaj nekaj pogumnih zaščitnikov milijarderjev, da se svet ne sesuje.

PovemVfaco ::

Zmajc je izjavil:

T440 je izjavil:

Bodiva bolj specifična.
Katera religija?


Krščanska in muslimanska. S tem da se krščani daleč najbolj obremenjujejo s tem. Your point?


T440 je izjavil:

moj point je, da si se seveda zlagal, levak pač.

Ne verjameš?
- pejt v Rim pa se deri v podporo istospolnim usmerjenim;
- potem pejt še v Iran, ali nekam v arabske države, pa se deri v podporo istospolno usmerjenim.

Potem poročaj tukaj o konkretnih izkušnjah, prav?


Si že pozabu, da si par dni nazaj lagal, da katoličani (BTW največja ugandska verska skupina) nimajo nič s smrtno kaznijo za homote v Ugandi, češ da so krivi samo protestanti? Zdaj si pa zgleda že pozabu, da so obojni kristjani (in skupaj predstavljajo 80%+ ugandske populacije), ker morjo pač bit krivi ne-kristjani.

Zgodovina sprememb…

delavec44 ::

PovemVfaco je izjavil:

dreta je izjavil:

Bedniki. Cez Elona vam pa gre pljuvat kaj? In to vedno, pri vsakem clanku.

Ce bi nevoscljivost gorela nebi drv rabili.

Kako si lahko tako v kurcu da govoris cez nekoga in ga sploh v bistvu ne poznas? Kar je on naredi niste sposobni vsi nergaci skupaj v 10 zivljenjih.

Zdaj pa veselo pljuvat naprej.


Se strinjam, folk upa brez razloga pljuvat milijarderja, ki ga ne pozna in ki se ne more branit, za pljuvanje po črnih trans migrantih, ki jih vsi poznamo po 10 osebno, pa zmanjka poguma! Kako predvidljivo! Na srečo nas je vsaj nekaj pogumnih zaščitnikov milijarderjev, da se svet ne sesuje.


Od koga je pa več koristi?

PovemVfaco ::

Pogum pa korist sta ponavadi obratna. S tem da od internetnega cuzanja milijarderju niti koristi ni. Niti za oddaljenega kimavca niti za odraslega otroka, ki je s kimavci obkrožen.

OutOfTheBox ::

Izgleda da na App Storu se Twitter ne more preimenovati v "X", ker je minimalno število znakov za samo ime ki nosi aplikacija - 2.

Na Google Playu je sicer že rebrandan.

TESKAn ::

OutOfTheBox je izjavil:

Izgleda da na App Storu se Twitter ne more preimenovati v "X", ker je minimalno število znakov za samo ime ki nosi aplikacija - 2.

Na Google Playu je sicer že rebrandan.

Predlagam XXX (dodaten X, da bo ziher).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

LeQuack ::

Musk's 'X' logo atop former Twitter headquarters draws city scrutiny

https://www.politico.com/news/2023/07/2...
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Karamelo ::

s tem preimenovanje tvitterja v X je musk naredil tako super reklamo, da glavo boli; vsi mediji namreč že dneve samo o tem pišejo in govorijo

kuglvinkl ::

A res? Se vedno nisem gor.
Your focus determines your reallity

Poldi112 ::

Tudi jaz ne.

Kar pa v ničemer ne spremeni dejstva, da je reklame dejansko zadnje čase ogromno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

MrStein ::

Sploh na ST.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

TESKAn ::

Mah, se pač ne zgodi vsak dan, da nekdo kupi svetovno prepoznavno znamko in zamenja 'ponarodele' izraze kot je 'tweet' z generičnim 'post' ter povsod prepoznavnega modrega ptička z generičnim 'x'.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

DarwiN ::

Ne "post", tweetanje bo bo menda postalo xeetanje.. tweet -> xeet. :))
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

DarwiN ::

Še to.. Free speech absolutist je bojda Kanye Westa odblokiral, medtem pa beseda CIS ostaja prepovedana in lahko pomeni začasen suspenz. :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

svecka ::

DarwiN je izjavil:

Še to.. Free speech absolutist je bojda Kanye Westa odblokiral, medtem pa beseda CIS ostaja prepovedana in lahko pomeni začasen suspenz. :D


Seveda, ker CIS je čisto navadna žaljivka za 99% svetovnega prebivalstva, ker sedaj izvaja terror 1% ljudi na svetu z svojimi 200 spolnimi identitetami.

no comment ::

A zdej že čisto navadne žaljivke preveč navijejo free speech absolutista?

Karamelo ::

ideja za muska

ko bo zanimanje padlo in bo konkurenca zagnala nekaj drugega, naj X preimenuje v Y, spet se bo na veliko pisalo in vsakršna reklama bo potolkla konkurenčen izdelek

c3p0 ::

Ne rabi on idej, očitno mu dobro ratuje.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Musk je Twitter preimenoval v X (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8210013 (5204) Markoff
»

Twitterjev odbor naj bi motril Muskovo prevzemno ponudbo - in jo sprejel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
13215421 (11099) endelin

Več podobnih tem