Novice » Grafične kartice » Nvidia še pred izidom umaknila in preimenovala RTX 4080 12 GB
FlyingBee ::
Bo pa zanimivo videti ali bo 7900xt tudi 50% p/W, kot so tudi obljubili. Konkurenca je vedno dobrodošla.
Ni pa nvidia bannala nikogar, ampak en pretenciozen zaposleni executive, za kar so se tudi opravičili.
Ni pa nvidia bannala nikogar, ampak en pretenciozen zaposleni executive, za kar so se tudi opravičili.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
m0LN4r ::
Ne gre se za RTX 4090 itd. Gre npr. za to, da je nVidia npr. zbanala Hardware Unboxed, ker po defaultu niso testirali iger z RT ON.
https://www.reddit.com/r/nvidia/comment...
nVidiote imaš tako pri nVidii, kot drugod po spletu in vedno gonijo svoje. Včasih je potrebno malce parirat in koga kam poslat.
Denimo, da si ti lastnik oz. sef RTX pospesevalnika in dolocis kriterije, komu jo bos dal zastonj, da se igracka znjo v komercialne namene.
Ne, seveda ti pa nebi, ker si robinhood bi talal brezpogojno svoje stvari naokoli.
Meni je logicno, da ce imam produkt, ki pocne nekaj (krpico, ki brise polek ploscic tudi zelo dobro okna), bom zastonj testne primerke sevedal dal tistim, ki bodo znjo brisali _tudi_ okna, ne pa samo ploscice.
Zakaj ti je to sporno, Mr. robinhood?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Bo pa zanimivo videti ali bo 7900xt tudi 50% p/W, kot so tudi obljubili. Konkurenca je vedno dobrodošla.
Ni pa nvidia bannala nikogar, ampak en pretenciozen zaposleni executive, za kar so se tudi opravičili.
Vsepovsod v poslovnem svetu je tako, ce dobis nekaj zastonj pac bodo neke omejitve kaj lahko s to stvarjo pocnes, celo pa ce s to stvarjo sluzis denar ali delas reklamo/antireklamo.
Jaz ne smem na Apple mizo niti koscek papircka postavit, ker takoj prileti kazen, niti cen ne smemo napisati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Wrop ::
Kakor gledaš. Za jurja dobi Nvidia/AIB zastonj izpostavljenost, dobi od 100.000 pa do več milijonov ogledov na vsako "zastonj dano" kartico. Za recenzenta je omejitev je lahko samo ta, da do nekega datuma ne sme objaviti rezultatov. Vsa morebitna priporočila o čem se bo pisalo pa mora zavrniti.
Na gledalcih pa je, da se tudi recenzetom gleda pod prste in se izpostavi vsako neetično prakso.
Techtuberji z 8K TV in 3090 pred uradno splavitvijo rezencij so šli pri meni direkt na shitlisto.
Na gledalcih pa je, da se tudi recenzetom gleda pod prste in se izpostavi vsako neetično prakso.
Techtuberji z 8K TV in 3090 pred uradno splavitvijo rezencij so šli pri meni direkt na shitlisto.
Wrop ::
m0LN4r ::
Kakor gledaš. Za jurja dobi Nvidia/AIB zastonj izpostavljenost, dobi od 100.000 pa do več milijonov ogledov na vsako "zastonj dano" kartico. Za recenzenta je omejitev je lahko samo ta, da do nekega datuma ne sme objaviti rezultatov. Vsa morebitna priporočila o čem se bo pisalo pa mora zavrniti.
Na gledalcih pa je, da se tudi recenzetom gleda pod prste in se izpostavi vsako neetično prakso.
Techtuberji z 8K TV in 3090 pred uradno splavitvijo rezencij so šli pri meni direkt na shitlisto.
Ni kakor gledas, ce imas produkt z inovacijo in ga talas zastonj ga bos talal verjetno, da pokazes inovacijo in ne nekaj osnovnega.
Jaz za sebe vem, da nebi talal stvari kr tko naokoli.
Problem nastane edino, ko nekaterim to ni jasno in zacnejo jokat po internetu, da ne dobijo necesa zastonj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS: Sem bil pri JPju v Dortmundu, ista igra.
Glejte tu imate nas avto s katerim boste lahko posneli 5 videojev, s tolko in tolko miljoni ogledov.
V zameno bi bilo fajn, da poveste kako kul je nas avto. Se veselimo na nadaljno sodelovanje.
Prakticno ne poznam branze, kjer se ne dela tako, ce je nekaj zastonj.
Zdaj ali je to na papirju ali ne. Taksna je praksa.
Pa YTberji lepo povejo, da niso placani. Ja saj prakticno niso. So pa posredno na druge nacine in potem to nekomu gre v nos, ker drugi so dobil on pa ne.
Ne bom rekel kaj kontretnega, ampak tudi prinas je tako "compliance" pa se potem denar vrti zadaj naokoli.
Glejte tu imate nas avto s katerim boste lahko posneli 5 videojev, s tolko in tolko miljoni ogledov.
V zameno bi bilo fajn, da poveste kako kul je nas avto. Se veselimo na nadaljno sodelovanje.
Prakticno ne poznam branze, kjer se ne dela tako, ce je nekaj zastonj.
Zdaj ali je to na papirju ali ne. Taksna je praksa.
Pa YTberji lepo povejo, da niso placani. Ja saj prakticno niso. So pa posredno na druge nacine in potem to nekomu gre v nos, ker drugi so dobil on pa ne.
Ne bom rekel kaj kontretnega, ampak tudi prinas je tako "compliance" pa se potem denar vrti zadaj naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Magic1 ::
Ja prav, potem pa naj imajo opcijo, da imajo opisovalci možnost kupit izdelek namesto dobit, kjer imajo lahko svoje mnenje.
Nvidia jih je dala na šitlisto, sam potem so se nazaj potegnili, ko je prišel bad PR. Firme lahko delajo kar jim paše, samo vsaka stvar ima tudi posledice.
Tako tudi opisovalci, ki samo hypajo, ker dobido zastonj robo predčasno. S časom jih ne bo noben več šmerglu.
Nvidia jih je dala na šitlisto, sam potem so se nazaj potegnili, ko je prišel bad PR. Firme lahko delajo kar jim paše, samo vsaka stvar ima tudi posledice.
Tako tudi opisovalci, ki samo hypajo, ker dobido zastonj robo predčasno. S časom jih ne bo noben več šmerglu.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
m0LN4r ::
Ma kaki posledice. To je samo rezultat jokanja, da drugi dobijo, ti pa ne.
Bad PR do neke mere. Kupis lahko vedno! Kdaj, kje, za koliko pa je spet tvoja stvar.
Youtuberji prakticno zivijo od "zastonj" robe. Ce ti res mislis, da ni tako, zivis v pravljici.
Bad PR. Za mene, ki ne visim 24/7 na YT in social media, me sploh ne gane.
Za vas ko to konzumirate 24/7 je seveda bad PR.
Bad PR do neke mere. Kupis lahko vedno! Kdaj, kje, za koliko pa je spet tvoja stvar.
Youtuberji prakticno zivijo od "zastonj" robe. Ce ti res mislis, da ni tako, zivis v pravljici.
Bad PR. Za mene, ki ne visim 24/7 na YT in social media, me sploh ne gane.
Za vas ko to konzumirate 24/7 je seveda bad PR.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Magic1 ::
Seveda tebe ne gane bad PR. Firme in Youtuberje pa, ker jim to lahko drastično pokvari prilive. Sploh zdaj, ko bo treba zategnit pasove, bo slaba reklama še kako bolela.
Magic
tikitoki ::
FlyingBee ::
Verjetno stručkoti že vedo, da je treba inovirat, vlečti nove in nove poteze in trike iz klobuka,... saj ne misliš, da jim gre zato slabše kot konkurenci?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Mr.B ::
Seveda. Najprej ustvariš problem (raytracing) in potem prodajaš rešitev
Nekkam pa moras prodajati comput jedra ce silici ni dovolj kvaliteten za pro kartico.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
FlyingBee ::
Ja, vidva več vesta od cele nvidije. Legit!
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
No, na srečo je tukaj zapona Ti. Bo že RTX 4070Ti namesto RTX 4080 12GB.
Pri nVidii že vedo, za kaj se gre, samo nočejo, da Raja izve.
Ja, vidva več vesta od cele nvidije. Legit!
Pri nVidii že vedo, za kaj se gre, samo nočejo, da Raja izve.
#65W!
globoko grlo ::
A se ze ve kolk vec ethjaC narudar 4090?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Mr.B ::
Ja, vidva več vesta od cele nvidije. Legit!
Da dva kompletno razliöna kosa silicija, zagotovo
The RTX A5000 is a professional graphics card by NVIDIA, launched on April 12th, 2021. Built on the 8 nm process, and based on the GA102 graphics processor, the card supports DirectX 12 Ultimate. The GA102 graphics processor is a large chip with a die area of 628 mm² and 28,300 million transistors
The GeForce RTX 3080 is an enthusiast-class graphics card by NVIDIA, launched on September 1st, 2020. Built on the 8 nm process, and based on the GA102 graphics processor
Sedaj pa ugotovi kateri od spodaj je od RTX 3080 in kateri od A5000
GPU Name
GA102
GPU Variant
GA102-200-KD-A1
Architecture
Ampere
Foundry
Samsung
Process Size
8 nm
Transistors
28,300 million
Die Size
628 mm²
Graphics Processor
GPU Name
GA102
Architecture
Ampere
Foundry
Samsung
Process Size
8 nm
Transistors
28,300 million
Die Size
628 mm²
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
globoko grlo ::
izi, ta dražji je A5K :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
FlyingBee ::
Nima veze.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Mr.B ::
Nima veze.
Seveda ma, isti kos silicija je za pro in za ti RTX igralce. NV ni rabila narediti dveh različnih produktov, in brez problema je nv lahko premetavala silicij iz enega v drug segment.
AMD ? morda bo s ciplet-i nekaj drugega ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Wrop ::
Ni kakor gledas, ce imas produkt z inovacijo in ga talas zastonj ga bos talal verjetno, da pokazes inovacijo in ne nekaj osnovnega.
Jaz za sebe vem, da nebi talal stvari kr tko naokoli.
Problem nastane edino, ko nekaterim to ni jasno in zacnejo jokat po internetu, da ne dobijo necesa zastonj.
Skoraj vsaka generacija je prinesla neko invovacijo. Pa še vedno so vsakič za igričarje delali primerjavo v hitrosti senčenja. To večino uporabnikov GPU tudi zanima.
Ti ne bi talal stvari naokoli. Saj tudi Nvidia tega ne dela. Dobijo samo tisti, ki prinesejo toliko in toliko ogledov. Techtuberji imajo - združujejo takorekoč ciljno publiko, katerim proizvajalci GPU prodajajo produkte. Stane jih jurja, da si ciljna publika ogleda produkt. Za jurja pride oglas do milijona in več potencialnih kupcev. Tako poceni jo ne odnese nobena firma. Oglasi na youtube bi jih stali vsaj 10x-100x več, pa čeprav imajo že prepoznan brand.
Pravilno je, da recenzenti jokcajo, če so jim v preteklosti dostavljali zastonj kartice, nato pa so prenehali, ker so jim malo skritiziral en produkt, ob tem, da so se še hoteli vpletati v uredniško politiko in kaj se bo poudarjalo in o čem je bolje, da se ne piše.
Nvidia je ugotovila, da ji tako slab PR škodi, zato se je pa tudi hitro potegnila nazaj.
FlyingBee ::
Zelo jim je škodovalo.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Wrop ::
Toliko, da niso vztrajali na svoji poziciji, čeprav bi lahko. Če imaš dober produkt, si vseeno lahko precej več privoščiš, kot bi si sicer.
m0LN4r ::
Ja kakorkoli zeleni so prakticno vsako generacijo propadli po napovedih vsevednih tukaj.
Ps: nekdo je omenil da so ustvarili problem RT, zakaj potem intel in amd skaceta v isto smer? Sam tko? Za brezveze?
Saj ko bo pa rdec al moder zacel bombardirati s tem, bo pa najboljse po namazanem kruhu
Vsakic eno in ista pesem, vsake 2-3 leta.
Async shaders, dx12, vulkan in potem vse tiho je bilo.
Ps: nekdo je omenil da so ustvarili problem RT, zakaj potem intel in amd skaceta v isto smer? Sam tko? Za brezveze?
Saj ko bo pa rdec al moder zacel bombardirati s tem, bo pa najboljse po namazanem kruhu
Vsakic eno in ista pesem, vsake 2-3 leta.
Async shaders, dx12, vulkan in potem vse tiho je bilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Wrop ::
Propada Nvidie nobeden resen tukaj ne napoveduje. Napoveduje se pa slabo prodajo oz. napake/nesmiselnosti pri posameznih produktih.
RT je z nami že več desetletij. Strojno pospeševanje RT, je sicer prva za maso uvedla Nvidia. Na račun rasterizacije seveda. 2000 serija je, pa še to v resnici samo 2080 ti, komaj zadovoljivo pospeševala RT 25 let staro igro Quake 2. Pri FHD. Igra Control, je bil slab demo. 3080 komaj zmore 60 fps z vključenim RT pri 1440p, pa še to je kombinacija rasterizacije skupaj z RT. Daleč od pravega RT. Cyberpunk 2077 raje niti ne omenjam. Za to potrebuješ 4090, pa omejiti resolucijo 1440p, pa še tukaj je nekaj RT bombončkov samo za pokušino.
Intel in AMD morata skakati v isto smer, saj druge izbire nimata. Če Nvidia prodaja RT sence in par lepih lužic, pa kupci to masovno kupijo, potem je bolje da se pridružiš RT mrzlici. Navsezadnje imata samo 20 % tržnega deleža in sta v marsičem samo zasledovalca.
Saj RT bo počasi vedno bolj prihajal v igre, samo ravno vsega kar NVidia in njihovi minioni prodajajo kot suho zlato pa ne rabiš kupiti. 2000 serija je že RT obsolete. 3000 pa kaj več od RT senc in odsevov tudi ni zmožna.
RT je z nami že več desetletij. Strojno pospeševanje RT, je sicer prva za maso uvedla Nvidia. Na račun rasterizacije seveda. 2000 serija je, pa še to v resnici samo 2080 ti, komaj zadovoljivo pospeševala RT 25 let staro igro Quake 2. Pri FHD. Igra Control, je bil slab demo. 3080 komaj zmore 60 fps z vključenim RT pri 1440p, pa še to je kombinacija rasterizacije skupaj z RT. Daleč od pravega RT. Cyberpunk 2077 raje niti ne omenjam. Za to potrebuješ 4090, pa omejiti resolucijo 1440p, pa še tukaj je nekaj RT bombončkov samo za pokušino.
Intel in AMD morata skakati v isto smer, saj druge izbire nimata. Če Nvidia prodaja RT sence in par lepih lužic, pa kupci to masovno kupijo, potem je bolje da se pridružiš RT mrzlici. Navsezadnje imata samo 20 % tržnega deleža in sta v marsičem samo zasledovalca.
Saj RT bo počasi vedno bolj prihajal v igre, samo ravno vsega kar NVidia in njihovi minioni prodajajo kot suho zlato pa ne rabiš kupiti. 2000 serija je že RT obsolete. 3000 pa kaj več od RT senc in odsevov tudi ni zmožna.
Meiniken ::
Ps: nekdo je omenil da so ustvarili problem RT, zakaj potem intel in amd skaceta v isto smer? Sam tko? Za brezveze?
Ker morajo skakati v isto smer. Če nvidia z uspešnim marketingom proda raytracing bojo ljudje hoteli raytracing. In če konkurenčna podjetja ne delajo na isti tehnologiji bojo počasi izgubljali stranke.
FlyingBee ::
Nekje so morali začeti, saj je bila prva 3d grafika tudi crap pa niso odnehal in ostal pri 2D kot Tv-ji.
Wrop, RT je sveti gral real-time grafičnega pospeševanja, seveda je v animacijah že popolnoma uveljavljen.
Wrop, RT je sveti gral real-time grafičnega pospeševanja, seveda je v animacijah že popolnoma uveljavljen.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
tikitoki ::
Smesno je, k so naredili blind test, se je folk imel tezavo odlociti med RT in igro brez RT. Ce je za nekaj, kar folk v praksi tezko loci, tako cislati je ocitno vprasanej na mestu.
m0LN4r ::
Ps: nekdo je omenil da so ustvarili problem RT, zakaj potem intel in amd skaceta v isto smer? Sam tko? Za brezveze?
Ker morajo skakati v isto smer. Če nvidia z uspešnim marketingom proda raytracing bojo ljudje hoteli raytracing. In če konkurenčna podjetja ne delajo na isti tehnologiji bojo počasi izgubljali stranke.
Jaz sem pa mislil da konkurenca knows better
Smesno je, k so naredili blind test, se je folk imel tezavo odlociti med RT in igro brez RT. Ce je za nekaj, kar folk v praksi tezko loci, tako cislati je ocitno vprasanej na mestu.
Blind testa tega tipa, se mora narediti cez par let, ko se oci tega navadijo in naucijo.
Cloveski vid se namrec uči gledati od rojstva.
Isti efekt opazis, ko igras izkljucno par novih iger na highultra, 4k, hdr in si mislis, saj pa ne zgleda boljse od stare igre.
Potem pa nalozis skyrim in bruhnes.
Sem preigral rdr2 na max, pa nalozim witcher, samo uff
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
FlyingBee ::
Itak, vse skupaj gre po začrtani poti, enkrat bomo prišli do tega.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
Wrop, RT je sveti gral real-time grafičnega pospeševanja, seveda je v animacijah že popolnoma uveljavljen.
To pa je dobesedno ponavljanje tega, kar je v svojem propagandnem prispevku povedal leder šerif.
Sveti gral je bil že davno odkrit, to je s trikotniki definirano 3D modeliranje navideznega prostora.
RT je zgolj puder. Lahko si pogledaš kakšno igrico a la Elden Ring brez RT-ja in se zgražaš, kako bedno izgleda - not!
#65W!
Wrop ::
Wrop, RT je sveti gral real-time grafičnega pospeševanja, seveda je v animacijah že popolnoma uveljavljen.
2080 Ti zmore pri 1080p 60 fps pri Quake 2 RTX. 4090 zmore pri 4k celih 80 fps. 25 let stara igra. Rasterizirane igre, že dolgo zgledajo bistveno bolj realne, kot Quake 2 rtx.
Sedaj si pa zamisli, 100.000.000 poligonov in cel kup tekstur, ki jih moraš gor nalimati, da lahko vsaj malo zasimuliraš realen svet. In vse je treba izračunati v največ 16 ms.
V animacijah si lahko marsikaj privoščijo. Tam niso omejen s 16 ms na sliko. Sliko si lahko privoščijo renderirati več dni.
Celega procesa real-time renderiranja še dolgo ne bo z RT. Tudi pri RT se precej aproksimira fotorealizem. Trenutno smo pri sencah in lužicah, ob tem, da se plača zelo veliko ceno.
FlyingBee ::
Verjetno niso brezveze milijarde vlagali za nič.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Jarno ::
AMD je v tem času prodajal svoje polarise, zaradi prve kriptomanije tudi dokaj uspešno, ampak jim v igričarskem segmentu ni kazalo preveč dobro.
Pri nVidii so se odločili, da bodo povečali tehnološki razkorak in splovili prvo generacijo RT kartic.
Nekako so upali, da bodo AMD-ju s tem zabili poslednji žebelj v krsto in potem bi res služili milijarde več. (na račun potrošnikov seveda)
Razvoj jih verjetno ni stal preveč, proizvodni proces je bil poceni, cene RTX 20x0 kartic pa dokaj visoke in profitabilne.
Pri nVidii so se odločili, da bodo povečali tehnološki razkorak in splovili prvo generacijo RT kartic.
Nekako so upali, da bodo AMD-ju s tem zabili poslednji žebelj v krsto in potem bi res služili milijarde več. (na račun potrošnikov seveda)
Razvoj jih verjetno ni stal preveč, proizvodni proces je bil poceni, cene RTX 20x0 kartic pa dokaj visoke in profitabilne.
#65W!
Buggy ::
Celega procesa real-time renderiranja še dolgo ne bo z RT. Tudi pri RT se precej aproksimira fotorealizem. Trenutno smo pri sencah in lužicah, ob tem, da se plača zelo veliko ceno.
tocno tako. RT je zaenkrat zgolj in samo PR "tech demo" tudi na novi generaciji GPU-jev in se to v dolocenih igrah implementiran na nacin, da ga niti opazis ne, razen na fps counterju. Primer RT, kjer prakticno ni nobene razlike v sliki razen v performanceu je Dirt 5, ki itaq zgleda nacickan newage arkaden shit za poneumljanje in prodajanje megle in z igralnostjo nima prakticno nicesar skupaj s predhodniki.
m0LN4r ::
Wrop, RT je sveti gral real-time grafičnega pospeševanja, seveda je v animacijah že popolnoma uveljavljen.
To pa je dobesedno ponavljanje tega, kar je v svojem propagandnem prispevku povedal leder šerif.
Sveti gral je bil že davno odkrit, to je s trikotniki definirano 3D modeliranje navideznega prostora.
RT je zgolj puder. Lahko si pogledaš kakšno igrico a la Elden Ring brez RT-ja in se zgražaš, kako bedno izgleda - not!
Elden ring pa res ni nevemkaj kar se grafike tice, zgleda ornk fejk.
Mislim da se ne pogovarjamo o istih stvareh.
RT opticno mogoce vcasih res ni zaznavno, ce neves o cem se gre. Gre se o tem da igra pridobi na atmosferi in GI ipd. ni tako leseno, kot ce bi nekdo to priblizno izracunal.
Ampak kot receno, vid je treba najprej navadit, da sploh ve o cem se gre.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Jarno ::
Seveda, GOTY 2022 izgleda fejk, če bi imela še RT, bi bila goty 2022-2025.
molnar expert in njegove izjave...
molnar expert in njegove izjave...
#65W!
m0LN4r ::
Enostavno majka
Seveda, GOTY 2022 izgleda fejk, če bi imela še RT, bi bila goty 2022-2025.
molnar expert in njegove izjave...
Ti govoris o lepi grafiki kot je eldenring iz artisticnega vidika. To z RT nima nobene veze, nevem kaj ne razumes.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Magic1 ::
Sej zato pa sega RT v čase Quaka in še danes se ne prijema. Preprosto je prveč požrešno, glede na output. Lahko pa se gremo RT fetišizem in furamo 500-1kW grafične do 60fps. 90% realnost lahko dosežemo tudi brez RTja, so še druge metode, ki niso tako potratne. Sej mogoče pride čas tudi za RT, samo s trenutno tehnologijo je to jalovo. RT bi moral bit na xx80 in xx90 seriji za navdušence in extra ceno, za nižje pa normalno GTX.
Magic
Jarno ::
Ti govoris o lepi grafiki kot je eldenring iz artisticnega vidika. To z RT nima nobene veze, nevem kaj ne razumes.
Seveda, potem prilepiš igrico, ki se načeloma igra tudi pri 30 FPS.
Ne vem, če boš z RTX 2060 ali RTX 3060 dobil boljšo izkušnjo.
Ah, seveda, na trgu je že RTX 4090 za 3 jurčke in YT posnetek.
#65W!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jarno ()
m0LN4r ::
Jebiga kupis ali ne, 4090 ali pa 3080.
Al vklopis ali ne.
Na koncu se vedno lahk izberes zeleni tabor, modri tabor ali konzolo.
Nevem zakaj se joka, izbiro imate.
Al vklopis ali ne.
Na koncu se vedno lahk izberes zeleni tabor, modri tabor ali konzolo.
Nevem zakaj se joka, izbiro imate.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Magic1 ::
Jah ne, nimamo izbire. Cene prejšnje generacije so še vedno nad MSRP, tako da jih lahko kar imajo. Vsaj glede PCja, je pa res da imaš konzolo, če jo dobiš.
Magic
Jarno ::
Ja, če bi bilo po nVidiino, bi AMD in Intel pokopala oddelek za diskretne igričarske grafične in bi sami lahko zadeve v miru optimizirali za maksimalni profit.
Precej fanboyev sinhrono širi in ponavlja njihove propagandne napore po internetu.
Ne vem, na začetku nVidie nisem maral zaradi arogantnih fanov, potem pa vidiš, da riba smrdi pri glavi.
Zadnja kartica od nVidie, ki sem jo nabavil, je bila Geforce 6800, ki pa je žal imela slabo kvaliteto slike na "fat" monitorju v primerjavi z Ati karticami.
Mogoče bo kaj bolje, ko se bo upokojil leder CEO. Tudi MS pod Balmerjem je bil dokaj bad.
Precej fanboyev sinhrono širi in ponavlja njihove propagandne napore po internetu.
Ne vem, na začetku nVidie nisem maral zaradi arogantnih fanov, potem pa vidiš, da riba smrdi pri glavi.
Zadnja kartica od nVidie, ki sem jo nabavil, je bila Geforce 6800, ki pa je žal imela slabo kvaliteto slike na "fat" monitorju v primerjavi z Ati karticami.
Mogoče bo kaj bolje, ko se bo upokojil leder CEO. Tudi MS pod Balmerjem je bil dokaj bad.
#65W!
FlyingBee ::
Nič od tega, niti ni mogoče, da bi samo eden bil na dGPUjih. V glavnem razvoj gre naprej, bomo videli kaj vse bo novega v dx13 in tako naprej. Glede na cene, je zdaj 6900xt super za dobrih 700eur, AMD ima možnost povečati market share, idealno bi bilo, da nvidio zbije na 60%, Intel mogoče do 5% prileze, ostalo AMD. Zdaj, ko ni več mininga bo pa kakšno drugo pomanjkanje ali presežek.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
FlyingBee ::
Fora je tudi v tem, da za prodajo novih grafičnih rabiš igre, ki bodo prehitevale hw, torej je poleg višanja resolucije in osveževanja, gonilo prodaje višanje kvalitete grafike. Rabijo RT za najboljšo grafiko? Niti ne, ampak je še kot dodatek, ki ga enostavno preklaplaš on/off.
Primer nove igre, katere in-hause pogon še ne podpira RTja
RT bo verjetno še izboljšal predvsem v senčnem predelu in še kaj.
Primer nove igre, katere in-hause pogon še ne podpira RTja
RT bo verjetno še izboljšal predvsem v senčnem predelu in še kaj.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Jarno ::
Bo že, čas gre naprej in litografija se izboljšuje. Downside RT-ja je, da namenska mora namenska logika zasedati proporcionalen del na čipu, če želi po zmogljivosti slediti raster performansu, kar pa povečuje izmet in draži grafične.
Morda je rešitev v čipletih. Glede upscalinga je tako, da mnogi buljimo v zaslon z razdalje pol metra in zna biti razlika med čistunskim izrisovanjem ter upscalingom na trenutke moteča.
Tistim s TV-jem z naslanjačem in kontrolerjem je bolj vseeno.
Morda je rešitev v čipletih. Glede upscalinga je tako, da mnogi buljimo v zaslon z razdalje pol metra in zna biti razlika med čistunskim izrisovanjem ter upscalingom na trenutke moteča.
Tistim s TV-jem z naslanjačem in kontrolerjem je bolj vseeno.
#65W!
FlyingBee ::
Itak, če si pol metra od zaslona, si na PCju in bistvo vsega je, da lahko prilagajaš nastavitve, glavna mantra PC gaminga. On/off, low, mid, high,... plus mnogo izbire za obkljukat v nastavitvah. Dobro plačani inženirji in CMOji že vedo kam pes taco moli, verjetno nekaj nas forumašev ne more doumeti vsega, kaj šele, da boš tukaj podrobno vse razložil.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
Invictus ::
Jah ne, nimamo izbire. Cene prejšnje generacije so še vedno nad MSRP, tako da jih lahko kar imajo. Vsaj glede PCja, je pa res da imaš konzolo, če jo dobiš.
Kako nimaš izbire?
Če ti je predrago, pač ne kupiš. Če rabiš za posel, kupiš. Če ti je za posel predrago, zaračunaj več.
Danes igranje igric kar nekaj stane, ampak saj to je Slo-Tech. Kaj pa je 3k za nov računalnik, ki ga imaš 3 leta?!?!?! Tedenska plača .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
To da nič ne kupiš pač ni izbira, je pomanjkanje izbire. Sej ni problema, na koncu ima tudi Nvidia izbiro, ali misli prodajat masovno, ali misli delat butične izdelke. Na srečo ima nekaj konkurence in lahko le upamo da se bodo oni prilagodili trenutnemu gospodarskemu stanju. AMD bi se moral zbuditi, ker če folk ne kupuje grafičnih zaradi previsokih cen, tudi procesorjev ne bo.
Magic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nvidia najavila prve geforce družine RTX 40 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 15759 (8877) | boset |
» | Nvidia še pred izidom umaknila in preimenovala RTX 4080 12 GB (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 11229 (6876) | FlyingBee |
» | Nakup grafične zdaj ali počakati novo?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2301 (1471) | Horas |
» | Cene nVidia kartic na trgu danes (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 10697 (7557) | ziga1990 |