» »

V ZDA odobrili dvovalentno cepivo proti covidu

V ZDA odobrili dvovalentno cepivo proti covidu

Slo-Tech - Po Veliki Britaniji so ZDA druga velika država, ki je odobrila novo dvovalentno cepivo proti covidu. Uprava za hrano in zdravila (FDA) je včeraj sporočila, da je izdala izredno odobritev za dvovalentni cepivi proizvajalcev Pfizer in Moderna, ki se uporabita kot prvi ali drugi poživitveni odmerek vsaj dva meseca po prejšnjem cepljenju. Pfizerjevo cepivo je namenjeno starejšim od 12 let, Modernino pa polnoletnim.

Novo cepivo je kombinirano in je namenjeno zaščiti pred izvirno različico virusa in omikronom (različici BA.4 in BA.5, ki imata enak protein S). Pred dvema tednoma je dvovalentno cepivo odobrila tudi Velika Britanija, a je šlo za nekoliko starejšo formulacijo, ki je narejena za zaščito proti izvirni verziji in BA.1. Zaradi prihajajoče jeseni in več zadrževanja v zaprtih prostorih je FDA k cepljenju pozvala vse državljane, ki se lahko cepijo.

FDA je novo cepivo pogojno odobrila na podlagi kliničnih testov poživitvenih odmerkov cepiva proti BA.1 in prvotnih različic. Pomemben vir podatkov je tudi spremljanje dogajanja po začetku splošnega cepljenja predhodnih različic cepiva (farmakovigilanca). Ugotovili so, da je imunski odziv po cepljenju z bivalentnim cepivom močnejši kot pri cepljenju z monovalentnim cepivom, ni pa še jasno, kako dobro novo cepivo ščiti. Strokovnjaki ob tem poudarjajo, da četudi bi bilo cepivo proti BA.4/5 slabše učinkovito, je v formulaciji še vedno tudi originalna formula, katere učinkovitost so že preverili.

Cepiva mRNA so se pokazala kot zelo prilagodljiva, saj je FDA pred dvema mesecema sporočila, katero formulacijo naj proizvajalci pripravijo, in ti so jo v tem času uspeli razviti in proizvesti več milijonov odmerkov. Za odobritev se je zato FDA oprla na klinične teste in farmakovigilanco prejšnjih različic cepiva. Podatki sicer kažejo, da tako v ZDA kakor v Sloveniji zanimanje za cepljenje in strah pred virusom jenjata. Zato strokovnjaki k cepljenju pozivajo vsaj najbolj ogrožene skupine prebivalstva.

115 komentarjev

«
1
2 3

FireSnack ::

Ostani doma.
Preprodajalec NFT umetnin

nirburu ::

Najprej čestitke avtorju za povsem objektivno in kritično obelodanitev novega cepiva, pri čemr sploh ne gre za zgolj prepisan pamflet od proizvajalca.

Kot drugo, rad bi vprašal še par zadev za naše poznavalce:

Ali je bilo TO cepivo stestirano na ljudeh?
Ali je TO cepivo bilo stestirano na mladoletnih osebah?
Ali je TO cepivo imelo konsistenten in zadovoljiv imunološki odziv pri teh kategorijah?
Zakaj je TO cepivo še pod "emergency use", čeprav že imamo covid zdravila? (Kolikor razumem je to predpogoj da izdaš cepivo...da ni zdravila)
Kaj je racionala, da po skoraj 3 letih še vedno uporabljamo osnovni sev?
Ali če vsebuje cepivo osnovno potrjeno formulo, mu lahko dodamo poljubne ostale različice/snovi zraven, brez regulatorne preiskave?
Ali ima to cepivo učinek za jesenski/zimski sev, ki še pride, saj BA5 je že stara različica, ki je že zdavnaj obkolila svet?

Hvala za vse bistroumne odgovore.

Vaš spoštljivi nirburu
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nirburu ()

Prospekt ::

Joj koga briga. Kdor je imel tezave s covidom se bo boostal, ker noce ponavljati tako hude bolezni kdor pa ni imel takih tezav pa ne bo. Move along nothing to see here. Gremo dalje. Imamo vecje tezave v svetu. So boring.

Reycis ::

Imamo najhujšo zdravstveno krizo v zgodovini človeštva zato odgovori na tvoja vprašanja niso bistvena. Pričakujem, da bo tole kmalu odobreno tudi pri nas. Pričakujem tudi, da bo režim uporabil maksimalno brutalnost, da bo čimveč ljudi vzelo to injekcijo.
Diversity is our greatest strength

dreta ::

Reycis je izjavil:

Imamo najhujšo zdravstveno krizo v zgodovini človeštva zato odgovori na tvoja vprašanja niso bistvena. Pričakujem, da bo tole kmalu odobreno tudi pri nas. Pričakujem tudi, da bo režim uporabil maksimalno brutalnost, da bo čimveč ljudi vzelo to injekcijo.


Ti si pa pravi fasist!

red_baron ::

Sploh tale poved je top: ni pa še jasno kako dobro novo cepivo ščiti.

Cepimo se ?

poweroff ::

Soet lažemo.

Odgovore na lažniva vprašanja je mogoče najti iz samega članka in s par kliki na povezave.

Ampak resnica ni pomembna. Pomembno je, da lažemo za proticepilsko agendo.
sudo poweroff

c3p0 ::

nirburu je izjavil:

Najprej čestitke avtorju za povsem objektivno in kritično obelodanitev novega cepiva, pri čemr sploh ne gre za zgolj prepisan pamflet od proizvajalca.

Kot drugo, rad bi vprašal še par zadev za naše poznavalce:

Ali je bilo TO cepivo stestirano na ljudeh?
Ali je TO cepivo bilo stestirano na mladoletnih osebah?
Ali je TO cepivo imelo konsistenten in zadovoljiv imunološki odziv pri teh kategorijah?
Zakaj je TO cepivo še pod "emergency use", čeprav že imamo covid zdravila? (Kolikor razumem je to predpogoj da izdaš cepivo...da ni zdravila)
Kaj je racionala, da po skoraj 3 letih še vedno uporabljamo osnovni sev?
Ali če vsebuje cepivo osnovno potrjeno formulo, mu lahko dodamo poljubne ostale različice/snovi zraven, brez regulatorne preiskave?
Ali ima to cepivo učinek za jesenski/zimski sev, ki še pride, saj BA5 je že stara različica, ki je že zdavnaj obkolila svet?

Hvala za vse bistroumne odgovore.

Vaš spoštljivi nirburu
lp


Saj je bilo stestirano na 8 miših, kaj bi še rad? Nikol happy...

marez ::

Ljudi z takim mišljenjem kot je Reycis so imeli radi v nacistični Nemčiji.

mojsterleo ::

Meni je cepivo super. Čez pandemijo sem šel brez da bi enkrat zbolel, nobenega porivanja palčk v nos vsak drugi dan, lahko sem sedel znotraj lokalov in žrl hambije v meku v notranjem prostoru kot kralj (ostali plebejci pa so mize zunaj delili z vrabci in golobi). Top! Kdaj se lahko spet cepim?

Kapitan Jack ::

mojsterleo je izjavil:

Meni je cepivo super. Čez pandemijo sem šel brez da bi enkrat zbolel, nobenega porivanja palčk v nos vsak drugi dan, lahko sem sedel znotraj lokalov in žrl hambije v meku v notranjem prostoru kot kralj (ostali plebejci pa so mize zunaj delili z vrabci in golobi). Top! Kdaj se lahko spet cepim?

Cepis se lahko kadar hoces, ter kolikokrat zelis. Ce ti ne dovolijo v Sloveniji, gres pac v sosednjo drzavo in si zmagal.

mojsterleo ::

Kapitan Jack je izjavil:

Cepis se lahko kadar hoces, ter kolikokrat zelis. Ce ti ne dovolijo v Sloveniji, gres pac v sosednjo drzavo in si zmagal.
Bom počakal na tole dvovalentno cepivo da bo optimalna zaščita. Še brez kondoma bom lahko.:D

PersonaRuda ::

Upam da se čimveč ljudi cepi, da bodo farmacije zadovoljne in da ne bodo potem spet podkupovale države, da terorizirajo ljudi z zapiranji, da bi se jih na ta način čimveč cepilo. Prav tako upam, da bo cepivo še vedno zastonj (na račun vseh davkoplačevalcev).

sbawe64 ::

c3p0 je izjavil:

nirburu je izjavil:

Najprej čestitke avtorju za povsem objektivno in kritično obelodanitev novega cepiva, pri čemr sploh ne gre za zgolj prepisan pamflet od proizvajalca.

Kot drugo, rad bi vprašal še par zadev za naše poznavalce:

Ali je bilo TO cepivo stestirano na ljudeh?
Ali je TO cepivo bilo stestirano na mladoletnih osebah?
Ali je TO cepivo imelo konsistenten in zadovoljiv imunološki odziv pri teh kategorijah?
Zakaj je TO cepivo še pod "emergency use", čeprav že imamo covid zdravila? (Kolikor razumem je to predpogoj da izdaš cepivo...da ni zdravila)
Kaj je racionala, da po skoraj 3 letih še vedno uporabljamo osnovni sev?
Ali če vsebuje cepivo osnovno potrjeno formulo, mu lahko dodamo poljubne ostale različice/snovi zraven, brez regulatorne preiskave?
Ali ima to cepivo učinek za jesenski/zimski sev, ki še pride, saj BA5 je že stara različica, ki je že zdavnaj obkolila svet?

Hvala za vse bistroumne odgovore.

Vaš spoštljivi nirburu
lp


Saj je bilo stestirano na 8 miših, kaj bi še rad? Nikol happy...

https://igorchudov.substack.com/p/ba5-b...

Varno, učinkovito in brez stranskih učinkov!

FDA postaja karikatura na znanost.

Novodobno kačje olje.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

PersonaRuda ::

@sbawe64 - ne takšnih stvari lepiti sem. Naj se jih čimveč cepi, da se nam ne bo potrebno. ;)

dexterboy ::

Reycis je izjavil:

Imamo najhujšo zdravstveno krizo v zgodovini človeštva zato odgovori na tvoja vprašanja niso bistvena. Pričakujem, da bo tole kmalu odobreno tudi pri nas. Pričakujem tudi, da bo režim uporabil maksimalno brutalnost, da bo čim več ljudi vzelo to injekcijo.
PNG naziv ti sede kot ata na mamo :))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Avenger ::

Zdej pa bo! Saj je bilo že prej, že od samega začetka in nikoli ni nehalo biti, še vedno je, ampak zdaj bo še bolje. 8 miljard, 100€ na dozo? Mogoče je čas za nakup delnic farmacije.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

dexterboy ::

Mogoče je čas za nakup delnic farmacije.
Hebeš kripto sceno in rudarjenje! To je prava naložba! 50x v dveh letih. Samo, da ne bo pogoj cepljenje za nakup delnic ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

jur3 ::

Glede na to, da je bilo to cepivo do sedaj testirano samo na osmih miših in NE na ljudeh, je poteza FDA malone nerazumljiva.

Malo satiričnega pogleda na to situacijo...
Dead enemy always smell good

mojsterleo ::

Avenger je izjavil:

Zdej pa bo! Saj je bilo že prej, že od samega začetka in nikoli ni nehalo biti, še vedno je, ampak zdaj bo še bolje. 8 miljard, 100€ na dozo? Mogoče je čas za nakup delnic farmacije.

Dvovalentno cepivo, dvojna cena...

srnjak ::

Včasih so bili komentatorji na tej strani malo bolj razgledani.

dexterboy ::

PersonaRuda je izjavil:

Upam da se čimveč ljudi cepi, da bodo farmacije zadovoljne in da ne bodo potem spet podkupovale države, da terorizirajo ljudi z zapiranji, da bi se jih na ta način čimveč cepilo. Prav tako upam, da bo cepivo še vedno zastonj (na račun vseh davkoplačevalcev).
Tudi sam si želim čim več tega. Čeprav se bojim, pa med temi je tudi nekaj mojih sodelavcev, da ne grejo več "pod iglo", ker se čutijo nategnjene "na suho"... Sej mogoče pa sploh ne bo velikih cifer, ker bo folk že preventivno delal od doma ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

PersonaRuda ::

dexterboy je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Upam da se čimveč ljudi cepi, da bodo farmacije zadovoljne in da ne bodo potem spet podkupovale države, da terorizirajo ljudi z zapiranji, da bi se jih na ta način čimveč cepilo. Prav tako upam, da bo cepivo še vedno zastonj (na račun vseh davkoplačevalcev).
Tudi sam si želim čim več tega. Čeprav se bojim, pa med temi je tudi nekaj mojih sodelavcev, da ne grejo več "pod iglo", ker se čutijo nategnjene "na suho"... Sej mogoče pa sploh ne bo velikih cifer, ker bo folk že preventivno delal od doma ;)

Če se je energija podražila v zadnjih letih za n-kratnik, ne vidim razloga, da ne bi cepiva podražili. Primer, cepilo se bo recimo samo še polovica ljudi kot se je do sedaj. To pecivo pa podražijo za 3x in vojla, že imajo še večji profit ob manjši prodani količini. win-win za farmacijo. Doza peciva pa vsaj 100€ na šus. :D

PersonaRuda ::

srnjak je izjavil:

Včasih so bili komentatorji na tej strani malo bolj razgledani.

Tu se pa strinjam s teboj. Cepiva so enim čisto skurila možgane in razum. S temi cepljenji vseh povprek drvimo v Idio(t)kracijo, povprečni IQ sveta pa se s vsakim boosterjem znižuje...

Markoff ::

Super novica, spet bodo vatniki prišli na svoj račun.

 Bill Gates approves!

Bill Gates approves!



Komaj čakam naslednji šit, ki bo priletel v ventilator. Takrat zna Darwin končno opraviti svoje v antivaxx komjunitiju, ker s to "gripco" mu ni uspelo. No, morda gre pa s COVID-19 za false flag, ki bo ljudi odvrnil od cepiv, da bo naslednji netopirski koktejl pa res užgal po plebsu. Če malo zmešamo vaxx in antivaxx ideologiji v eno veliko mineštro.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

mojsterleo ::

PersonaRuda je izjavil:

Če se je energija podražila v zadnjih letih za n-kratnik, ne vidim razloga, da ne bi cepiva podražili. Primer, cepilo se bo recimo samo še polovica ljudi kot se je do sedaj. To pecivo pa podražijo za 3x in vojla, že imajo še večji profit ob manjši prodani količini. win-win za farmacijo. Doza peciva pa vsaj 100€ na šus. :D

Bolje to kot pa polletno zaprtje družbe in dveletno omejevanje svoboščin.

PersonaRuda ::

mojsterleo je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Če se je energija podražila v zadnjih letih za n-kratnik, ne vidim razloga, da ne bi cepiva podražili. Primer, cepilo se bo recimo samo še polovica ljudi kot se je do sedaj. To pecivo pa podražijo za 3x in vojla, že imajo še večji profit ob manjši prodani količini. win-win za farmacijo. Doza peciva pa vsaj 100€ na šus. :D

Bolje to kot pa polletno zaprtje družbe in dveletno omejevanje svoboščin.

Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.

PersonaRuda ::

PersonaRuda je izjavil:

srnjak je izjavil:

Včasih so bili komentatorji na tej strani malo bolj razgledani.

Tu se pa strinjam s teboj. Cepiva so enim čisto skurila možgane in razum. S temi cepljenji vseh povprek drvimo v Idio(t)kracijo, povprečni IQ sveta pa se s vsakim boosterjem znižuje...

Da dodam kam drvimo s temi cepljenji:



Dejansko je bilo to cepljenje IQ test na katerem so cepljeni padli...

sbawe64 ::

PersonaRuda je izjavil:

mojsterleo je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Če se je energija podražila v zadnjih letih za n-kratnik, ne vidim razloga, da ne bi cepiva podražili. Primer, cepilo se bo recimo samo še polovica ljudi kot se je do sedaj. To pecivo pa podražijo za 3x in vojla, že imajo še večji profit ob manjši prodani količini. win-win za farmacijo. Doza peciva pa vsaj 100€ na šus. :D

Bolje to kot pa polletno zaprtje družbe in dveletno omejevanje svoboščin.

Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.

Ko se jih dovolj cepi, potem se šele začne veselica in nikakor ni konca cepilnega terorizma.
2020 is new 1984
Corona World order

PersonaRuda ::

sbawe64 je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

mojsterleo je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Če se je energija podražila v zadnjih letih za n-kratnik, ne vidim razloga, da ne bi cepiva podražili. Primer, cepilo se bo recimo samo še polovica ljudi kot se je do sedaj. To pecivo pa podražijo za 3x in vojla, že imajo še večji profit ob manjši prodani količini. win-win za farmacijo. Doza peciva pa vsaj 100€ na šus. :D

Bolje to kot pa polletno zaprtje družbe in dveletno omejevanje svoboščin.

Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.

Ko se jih dovolj cepi, potem se šele začne veselica in nikakor ni konca cepilnega terorizma.

:D

Imaš prav. Saj vem to. Jaz sem zdaj samo vesel, ko več ni terorja, ker lani so nas SDS fašisti v tem času že zapirali in terorizirali, hvala bogu smo jih poslali na smetišče zgodovine in več nimajo te moči, ko je Kacin konec avgusta napovedal zapiranje eno uro za tem, ko si je ščistil bazen na Krku. Budale so nam vladale, sedaj smo jim z volitvami odvzeli to moč.

Jaz sem ciljal bolj s tem komentarjem, da bi se jih cepilo samo še polovica od do sedaj cepljenih, kar znese nekje 30%-35% in to potem ni dovolj, da ostalih 60%-65% siliš v karkoli. Smo pa videli, kaj se zgodi, ko jim uspe prepričati, da se jih vsaj 60% cepi. Nad ostalimi necepljenimi se potem izvaja teror...

mojsterleo ::

PersonaRuda je izjavil:

Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.

Vsekakor mora vsak posameznik oceniti prednosti in slabosti cepljenja. Cepivo ni samo bav bav ampak nudi zaščito pred okužbo in preprečuje širjenje virusa. Vsekakor poznam kar nekaj ljudi in prijateljev mojih (srednjih) let, ki jih je virus zelo konkretno prizadel. Enega je omikron spravil v horizontalo za mesec dni...

PersonaRuda ::

mojsterleo je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Drži. Se strinjam in takoj podpišem. Še enkrat, upam, da se bo dovolj ljudi redno cepilo, da se nam ostalim ne bo potrebno in vsi bomo zadovoljni in srečni, ker se nikogar več ne bo omejevalo in zapiralo.

Vsekakor mora vsak posameznik oceniti prednosti in slabosti cepljenja. Cepivo ni samo bav bav ampak nudi zaščito pred okužbo in preprečuje širjenje virusa. Vsekakor poznam kar nekaj ljudi in prijateljev mojih (srednjih) let, ki jih je virus zelo konkretno prizadel. Enega je omikron spravil v horizontalo za mesec dni...

Tu se pa absolutno strinjam. Sam sem pred več kot 15. leti tehtal ali vzeti imunoterapijo oz. hiposenzibilizacijo in se cepiti vsakih 6 tednov naslednjih 5 let ali pa trpeti z boleznijo. Prepričalo me je, da nihče od te specifične imunoterapije, katera se je testirala 15+ let ni umrl ali imel kakšne resne stranske učinke. In sem sam prostovoljno pristal na to terapijo. Niso pa soseda Jožeja terorizirali pred Mercator tehniko, da more kazati to cepilno knjižico, če je bil cepljen pred 6 tedni kot recimo jaz. In dokler je cepljenje prostovoljno, brez pogojevanj in omejevanj, jaz podpiram vsako tako cepljenje.

Še danes pa imam doma shranjeno svojo cepilno knjižico z okoli 50 cepljenji v ramo v tistih 5. letih. :)

jonatan1 ::

nirburu je izjavil:

Najprej čestitke avtorju za povsem objektivno in kritično obelodanitev novega cepiva, pri čemr sploh ne gre za zgolj prepisan pamflet od proizvajalca.

Kot drugo, rad bi vprašal še par zadev za naše poznavalce:

Ali je bilo TO cepivo stestirano na ljudeh?
Ali je TO cepivo bilo stestirano na mladoletnih osebah?
Ali je TO cepivo imelo konsistenten in zadovoljiv imunološki odziv pri teh kategorijah?
Zakaj je TO cepivo še pod "emergency use", čeprav že imamo covid zdravila? (Kolikor razumem je to predpogoj da izdaš cepivo...da ni zdravila)
Kaj je racionala, da po skoraj 3 letih še vedno uporabljamo osnovni sev?
Ali če vsebuje cepivo osnovno potrjeno formulo, mu lahko dodamo poljubne ostale različice/snovi zraven, brez regulatorne preiskave?
Ali ima to cepivo učinek za jesenski/zimski sev, ki še pride, saj BA5 je že stara različica, ki je že zdavnaj obkolila svet?

Hvala za vse bistroumne odgovore.

Vaš spoštljivi nirburu
lp


Pa poskusimo. :-)

- Ne, ta verzija ni bila testirana na ljudeh, je pa bilo temeljito testirano osnovno cepivo, na katerem bazira. Enaka metoda se uporablja pri vsakoletnem cepivu za gripo. Hitri postopek je predviden za vse hitro spreminjajoče se viruse, saj bi sicer nove verzije prehitevale vsakokratno verzijo cepiva. Gre za tehnološko popolnoma enako cepivo od že odobrenega.
- Enako, kot zgoraj.
- Laboratorijsko je bil zadovoljiv odziv dokazan in je pričakovan tudi pri ljudeh.
- https://www.fda.gov/vaccines-blood-biol...
- wuhan različica je vključena zato, da se ponovno ne odpira "backdoor" starejšim verzijam virusa, ki so klinično bolj nevarne.
- regulatorna preiskava se izvaja, vendar se upoštevajo tudi rezultati testiranj prejšnje verzije cepiva
- da, pričakovano je, da bo učinkovitost bistveno boljša od osnovne verzije cepiva, saj bo najverjetneje zimski val baziral na dodatni mutaciji BA.2, ki je mnogo bolj podoben BA.4 in BA.5, kot pa osnovni različici.

Edino, kar tudi meni ni jasno pa je, zakaj novo cepivo še ni odobreno za osnovno cepljenje, ampak samo za booster.

PersonaRuda ::

Pozabil sem dopisat, da je ta hiposenzibilizacija meni pozdravila bolezen doživljensko oz. okrepila imunski sistem in mi sedaj ni potrebno jemati tablet ali karkoli drugega, ter sedaj več ne čutim nobenih težav. Torej teh 5 let pikecov v ramo na vsakih 6 tednov me je pozdravilo oz. imelo učinek na samo zdravje in je koristilo. Hvala farmaciji za razvoje tega cepiva. Se pa nikoli v življenju nisem cepil proti gripi, ker cepivo niti približno nima istega učinka kot ga imajo ostala prava cepiva. In jaz vedno pretehtam kaj mi koristi in kaj ne, ter kje lahko kot stranski učinek imam več škode kot koristi...

Karamelo ::

nirburu je izjavil:

Najprej čestitke avtorju za povsem objektivno in kritično obelodanitev novega cepiva, pri čemr sploh ne gre za zgolj prepisan pamflet od proizvajalca.

Kot drugo, rad bi vprašal še par zadev za naše poznavalce:

Ali je bilo TO cepivo stestirano na ljudeh?
Ali je TO cepivo bilo stestirano na mladoletnih osebah?
Ali je TO cepivo imelo konsistenten in zadovoljiv imunološki odziv pri teh kategorijah?
Zakaj je TO cepivo še pod "emergency use", čeprav že imamo covid zdravila? (Kolikor razumem je to predpogoj da izdaš cepivo...da ni zdravila)
Kaj je racionala, da po skoraj 3 letih še vedno uporabljamo osnovni sev?
Ali če vsebuje cepivo osnovno potrjeno formulo, mu lahko dodamo poljubne ostale različice/snovi zraven, brez regulatorne preiskave?
Ali ima to cepivo učinek za jesenski/zimski sev, ki še pride, saj BA5 je že stara različica, ki je že zdavnaj obkolila svet?

Hvala za vse bistroumne odgovore.

Vaš spoštljivi nirburu
lp


kako pa naj mi to vemo, sej nismo strokovnjaki na tem področju

verjamem pa, da če bi bilo kaj zelo narobe, bi večina strokovnjakov bila proti, pa ni

PersonaRuda ::

Karamelo je izjavil:


kako pa naj mi to vemo, sej nismo strokovnjaki na tem področju

verjamem pa, da če bi bilo kaj zelo narobe, bi večina strokovnjakov bila proti, pa ni

Tisti strokovnjaki, ki so bili proti, so jih takoj odpustili in dali ostalim vedeti kaj jih čaka, če ne bodo pihali v isti rog. Po domače, če si odkril nepravilnosti; karkšnekoli, si bil takoj odpuščen:

Mikrobiologinja Metka Paragi je aprila 2021 po 30 letih dela v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano (NLZOH) ostala brez službe ravno v času, ko je vodstvo opozarjala, da testi, ki jih je država za 1,2 milijona evrov naročila pri podjetju Majbert Pharm, niso ustrezni za množično testiranje.


https://www.delo.si/novice/slovenija/od...

mojsterleo ::

PersonaRuda je izjavil:


Tisti strokovnjaki, ki so bili proti, so jih takoj odpustili in dali ostalim vedeti kaj jih čaka, če ne bodo pihali v isti rog. Po domače, če si odkril nepravilnosti; karkšnekoli, si bil takoj odpuščen:

Mikrobiologinja Metka Paragi je aprila 2021 po 30 letih dela v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano (NLZOH) ostala brez službe ravno v času, ko je vodstvo opozarjala, da testi, ki jih je država za 1,2 milijona evrov naročila pri podjetju Majbert Pharm, niso ustrezni za množično testiranje.


https://www.delo.si/novice/slovenija/od...

Testiranje je itak nateg javnosti. Jaz sem se pred cepljenjem parkrat testiral dve leti nazaj in je v ZZZS evidenci cepljenj pisalo, da so me v ZD testirali z neveljavnimi testi.:)) Pa itak sodelavke so hodile na testiranja kr naprej pa vse negativno a one zbolijo še isti dan za covidom. In potem so jih pošiljal kr naprej na teste dokler ni bil en test pozitiven. :)) (to je bila celo cela afera nekaj časa nazaj v medijih)

Zgodovina sprememb…

crystal ::

ce ni jansa na oblasti pol je ok da se cepis 8-O

Markoff ::

BigPharma spet v akciji, Bill Gates že vstavlja čipe 6Gžnj, Ameri še vedno niso na Luni:

https://siol.net/novice/svet/covid-2-0-...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

nirburu ::

Prospekt je izjavil:

Joj koga briga. Kdor je imel tezave s covidom se bo boostal, ker noce ponavljati tako hude bolezni kdor pa ni imel takih tezav pa ne bo. Move along nothing to see here. Gremo dalje. Imamo vecje tezave v svetu. So boring.


V bistvu ni nothing to see here.
Gledaš v živo, kako regulatorne agencije falirajo pri svojem delu. Dajejo proizvajalcem proste roke, če le prisežejo z levim mezinčkom, da nimajo nič za bregom.
10 let nazaj, če bi želeli špiknit vašega 12 letnega otroka z nečim skupaj spacanim, bi bili trenutni vaxerji na ulicah. Ampak ker so jih dobro medijsko oprali, je sedaj dovoljeno vse.
Gre za eno bolj žalostnih poglavji v naši zgodovini. Ekvivalentno taliodomitu.

srnjak je izjavil:

Včasih so bili komentatorji na tej strani malo bolj razgledani.


Včasih so institucije delale malo manj koruptivno brez sramu.

Markoff je izjavil:

Komaj čakam naslednji šit, ki bo priletel v ventilator. Takrat zna Darwin končno opraviti svoje v antivaxx komjunitiju, ker s to "gripco" mu ni uspelo. No, morda gre pa s COVID-19 za false flag, ki bo ljudi odvrnil od cepiv, da bo naslednji netopirski koktejl pa res užgal po plebsu. Če malo zmešamo vaxx in antivaxx ideologiji v eno veliko mineštro.


To bi bila v bistvu zelo prebirsana taktika, kot se je že predvidevalo. Mogoče pa je to homopox, ki prihaja.
Po drugi strani, če bo moje življenje in zdravje izključno odvisno od Pfizerja ali Moderne, se je za vprašat, koliko še ima smisel.
Normiji že sedaj imate Google integriran v vaš vzglavnik. Kmalu si ga boste inštalirali še v vašo ledvico. Tech normiji ste mi zelo cringe.

jonatan1 je izjavil:



Pa poskusimo. :-)

- Ne, ta verzija ni bila testirana na ljudeh, je pa bilo temeljito testirano osnovno cepivo, na katerem bazira. Enaka metoda se uporablja pri vsakoletnem cepivu za gripo. Hitri postopek je predviden za vse hitro spreminjajoče se viruse, saj bi sicer nove verzije prehitevale vsakokratno verzijo cepiva. Gre za tehnološko popolnoma enako cepivo od že odobrenega.
- Enako, kot zgoraj.
- Laboratorijsko je bil zadovoljiv odziv dokazan in je pričakovan tudi pri ljudeh.
- https://www.fda.gov/vaccines-blood-biol...
- wuhan različica je vključena zato, da se ponovno ne odpira "backdoor" starejšim verzijam virusa, ki so klinično bolj nevarne.
- regulatorna preiskava se izvaja, vendar se upoštevajo tudi rezultati testiranj prejšnje verzije cepiva
- da, pričakovano je, da bo učinkovitost bistveno boljša od osnovne verzije cepiva, saj bo najverjetneje zimski val baziral na dodatni mutaciji BA.2, ki je mnogo bolj podoben BA.4 in BA.5, kot pa osnovni različici.

Edino, kar tudi meni ni jasno pa je, zakaj novo cepivo še ni odobreno za osnovno cepljenje, ampak samo za booster.


1. Ok. Torej, če jaz prodam Kokakolo, ki ima notri Mentos obložene kapsule, ne rabim skozi regulatorni postopek, ker itak kokakola je že odobrena, tako kot Mentos, saj tako ali tako ne gre za različne substance ne? Kot drugo, zakaj so ga torej sploh testirali na miših, če gre zgolj za "kopijo", čemu varnostni ukrep?
2. Človek bi pričakoval, da preden vbrizgamo v otroke, smo prepričani, da je popolnoma ok. Ampak očitno regulatornim agencijam ni do tega.
3. Iz tvojega linka "Under an EUA, FDA may allow the use of unapproved medical products, or unapproved uses of approved medical products in an emergency to diagnose, treat, or prevent serious or life-threatening diseases or conditions when certain statutory criteria have been met, including that there are no adequate, approved, and available alternatives. "
Zdravila pa imamo. Med drugim Paxlovid, katerega so potalali tudi predsedniku ZDA.
Moje vprašanje še stoji torej. Zakaj imajo ta cepiva EUA? In in zakaj imajo ta cepiva EUA za mladoletne, katerim cost-benefit ni ugoden?
4. Kolikor se spomnem najhujša različica je bila delta, ki je precej različna od omikrona. Zakaj nimamo bivalentnega cepiva za najnevarnejšo različico torej?
5. Prejšnje verzije cepiva praviš. Recimo, če delam cepivo za sars-cov-2, lahko se izmuznem strogi regulativi, če rečem, da sem že delal cepivo za sars-cov-1?
6. Zakaj novica piše, da odziv proti BA5 še ni dobro znan?

Pa še par dodatnih vprašanj:
1. Ja, tudi meni ni jasno zakaj se še moramo z osnovno verzijo cepit?
2. Kakšne so šanse, da pride spet wuhanska različica na plano? (razen, če misli spet kak netopir zraven level 4 laba natepavati kačo)

Karamelo je izjavil:


kako pa naj mi to vemo, sej nismo strokovnjaki na tem področju

verjamem pa, da če bi bilo kaj zelo narobe, bi večina strokovnjakov bila proti, pa ni


Kako veš, da ti prodajam krš rabljen avto, si morda avto-moto inženir?

Markoff je izjavil:

BigPharma spet v akciji, Bill Gates že vstavlja čipe 6Gžnj, Ameri še vedno niso na Luni:

https://siol.net/novice/svet/covid-2-0-...


Zakaj me ne preseneča.

Zakaj smo vsaj 2-3 desetlejta (v resnici mnogo več) živeli povsem brez večjih epidemioloških nevarnosti.
Sedaj ko pa Bill najavi
https://www.gatesfoundation.org/Ideas/M...
The World Health Organization (WHO), UNICEF, the National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) and the Bill & Melinda Gates Foundation have announced a collaboration to increase coordination across the international vaccine community and create a Global Vaccine Action Plan.

pa imamo eno za drugo.

Karamelo ::

PersonaRuda je izjavil:

Karamelo je izjavil:


kako pa naj mi to vemo, sej nismo strokovnjaki na tem področju

verjamem pa, da če bi bilo kaj zelo narobe, bi večina strokovnjakov bila proti, pa ni

Tisti strokovnjaki, ki so bili proti, so jih takoj odpustili in dali ostalim vedeti kaj jih čaka, če ne bodo pihali v isti rog. Po domače, če si odkril nepravilnosti; karkšnekoli, si bil takoj odpuščen:

Mikrobiologinja Metka Paragi je aprila 2021 po 30 letih dela v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano (NLZOH) ostala brez službe ravno v času, ko je vodstvo opozarjala, da testi, ki jih je država za 1,2 milijona evrov naročila pri podjetju Majbert Pharm, niso ustrezni za množično testiranje.


https://www.delo.si/novice/slovenija/od...


proti čemu? navedil si neke podatke proti testom ne pa proti cepivom

nirburu ::

Karamelo je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Karamelo je izjavil:


kako pa naj mi to vemo, sej nismo strokovnjaki na tem področju

verjamem pa, da če bi bilo kaj zelo narobe, bi večina strokovnjakov bila proti, pa ni

Tisti strokovnjaki, ki so bili proti, so jih takoj odpustili in dali ostalim vedeti kaj jih čaka, če ne bodo pihali v isti rog. Po domače, če si odkril nepravilnosti; karkšnekoli, si bil takoj odpuščen:

Mikrobiologinja Metka Paragi je aprila 2021 po 30 letih dela v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano (NLZOH) ostala brez službe ravno v času, ko je vodstvo opozarjala, da testi, ki jih je država za 1,2 milijona evrov naročila pri podjetju Majbert Pharm, niso ustrezni za množično testiranje.


https://www.delo.si/novice/slovenija/od...


proti čemu? navedil si neke podatke proti testom ne pa proti cepivom


Si ti resen???

Če fuckupajo že pri testih, kaj šele cepivih.
Človek, "Ihan" je hodil Pfizerju na sestanke glede potrebe po uporabi boosterja.

PersonaRuda ::

Predstavljajte si pridete, da živite v svetu, kjer pridete v avtosalon Renault. In se vam dopade Renault Clio 5. Seveda ga takoj kupite. In vas vpraša prodajalec, če ste že kdaj vozili Renault Clio 1? Pa rečete: "Ne nisem". Pa odgovori: "Hja, prvo potem morate 2 meseca voziti Renault Clio 1, preden smete sesti za volan Clio 5." Se vam to ne zdi butasto, da bi pri pri vseh stvareh, kar bi jih kupili danes morali najprej uporabljati zastarele izdelke? Namesto Renualt Clio vstavite Apple, Sony Playstation, Xbox, Nokia, IBM, HP, Mercedes, Boeing...

No, isto je s tem cepivom. Če želiš najnovejšo različico dobiti, se moraš najprej cepiti z najstarejšo verzijo. Ni to čudno? ;((

To je potem isto, če se to jesen želim cepiti proti gripi, pa se prejšnja leta nisem cepil in bi mi potem takem rekli, da se prvo moram cepiti z vsemi prejšnjimi različicami. 8-O

Vam je jasno, kako butasto je to, kar so sedaj naredili s tem boosterčkom? Ko nekaj ni logično samo pomeni, da je s tem nekaj hudo narobe. Simple kot pasulj.

PersonaRuda ::

Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."

nirburu ::

Jaz bi odredil masovno cepljenje za sev španske gripe. Nikoli ne veš, kdaj se lahko spet pojavi.

Fuck it.
Jaz bi potegnil vn kak virus iz zamržnjeih mamutov in cepil vse 3-mesečnike z njim.
Samo tako smo lahko prepričani, da se ne bo ponovil neolitik!

#modernScience

Senzor ::

Dunning-Kruger is strong in this thread.

nirburu ::

Senzor je izjavil:

Dunning-Kruger is strong in this thread.


Dumb&Dumber even more.

PersonaRuda ::

Jaz: "Dober dan, sklenil bi naročnino za ta super-duper telefon z zaslonom na dotik."
Prodajalec: "Pa ste imeli pred 20. leti sklenjeno naročnino za Mobi Reglja?"
Jaz: "Hja ne, nisem, to bo dejansko moj prvi mobilni telefon."
Prodajalec: "Potem pa žal vam ne morem prodati najnovejšega telefona na dotik, ampak boste najprej morali skleniti 2 letno naročnino za Mobi Regljo in potem pridite čez 2 leti po ta super-duper telefon na dotik."

Vsaka podobnost s temi kovid cepivi je zgolj naključna. Predstavljajte pa si, da bi za vse najnovejše kupljene stvari bili enaki pogoji kot so sedaj pri teh cepivih.

P.S. moj prvi mobilni telefon pred letom 2000 je bil ravno Mobi Reglja (Ericsson GA628) za takratnih 30.000 Sit in Mobi predplačniško kartico, naročnine so bile predrage, prav tako tudi samo klicanje.

Zgodovina sprememb…

UkrFTW! ::

PersonaRuda je izjavil:

Jaz: "Dober dan, želel bi se cepiti proti gripi to sezono z najnovejšim cepivom predvidenim za to sezono."
Sestra: "Pa ste se cepili lani, pa predlani, pa pred predlani, pa leta 1990, 1985, 1980...?"
Jaz: "Ne, nisem, letos se imam namen cepiti prvič za tekoči sev, kateri sedaj razsaja"
Sestra: "Ampak potem vas ne morem cepiti z letošnjim cepivom, najprej morate vzeti cepivo iz leta 1978, pa počakati 2 meseca, pa potem..."
Jaz: "Meni se zdi butasto, da bi sedaj se moral cepiti s cepivi od začetka, če pa dejansko potrebujem ta zadnji aktualni sev kateri sedaj razsaja."
Sestra: "Hja, logično ali ne, stroka je tako določila in v stroko se ne dvomi, tako da žal vas ne morem cepiti z najnovejšim cepivom, če pred tem niste imeli vseh ostalih v sebi. Več sreče prihodnjič..."
Jaz: "Se pa te nisem fukjen, da se bom cepil s sevi, kateri več ne razsajajo in niso aktualni, nevarni. Stroki se je odpeljalo. Nasvidenje."



Tako je, ko poskuša biti butelj smešen s stvarmi, ki jih ne razume.
Si vratar pred hramom idiotov, da imaš takšno zbirko bedarij!
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Covid-19: Pfizer v ZDA zaprosil za izredno registracijo cepiva, EU naročila 300 milij (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
17032246 (8885) globoko grlo
»

FDA razgrnila podatke o cepivu podjetja Moderna, v petek bržčas odobritev

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
4911868 (9458) gus5
»

Kako bomo izkoreninili otroško paralizo?

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
195829 (3929) Markoff

Več podobnih tem