» »

Prihodnji teden v EU sprejeta odločitev o enotnih polnilnikih

Prihodnji teden v EU sprejeta odločitev o enotnih polnilnikih

Slo-Tech - Po poročanju Reutersa bodo prihodnji teden v Bruslju dokončno potrdili evropsko zahtevo, da imajo mobilne naprave enotne polnilnike. Da si bodo telefoni, tablice in slušalke delili priključni standard, ki bo USB-C, gre najbolj v nos Applu, ki odločno protestira že dlje časa, a je pri tem osamljen.

Predlog je Evropska komisija prvikrat predstavila pred desetletjem, sedaj pa usklajeno verzijo podpirata tudi Evropski parlament in Svet. Doreči je treba še zadnje podrobnosti, med katerimi je tudi razširitev zahteve na prenosne računalnike. Za razliko od ostalih naprav, ki so z izjemo Applovih že prilagojene na USB-C, so pri prenosnikih še pomembne izjeme, denimo Samsung. Prav tako je vprašanje, ali bo del direktive tudi enotni standard ta brezžično polnjenje. Parlament želi to že leta 2025, Komisija in Svet pa predlagata daljše prehodno obdobje.

98 komentarjev

«
1
2

Glugy ::

"Applu, ki odločno protestira že dlje časa, a je pri tem osamljen"
Naj se umakne z evropskega trga pa bo stvar rešena. Nevem kaj jokca tle.

Furbo ::

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Miki N ::

Če smo realni se gre tukaj bolj za priključne kable.. sami polniki so pogosto izmenljivi in furajo največkrat dobri stari USB-A

Kar spomne... bistveno bolj bi se rešilo planet, če bi se ukinilo dodajanje napajalnikov, večina jih je itak ceneno sranje. Dokler so kabli na eni strani univerzalni, koga briga kaj je na drugi (strani naprave).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Ganon ::

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Tako razmišljajo Apple fanatiki. Raje se vprašaj, zakaj kot edini vsiljujejo svoj priključni standard. Da imajo popolno kontrolo in da povečujejo dobiček z nešteto dodatki. Vse ostalo je mazanje oči. Končno se jim bo stopilo na prste.

V-i-p ::

Ganon: podpis!
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

mtosev ::

Nimam applove naprave. Tole pa se mi zdi čisto v redu od euja.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

FireSnake ::

Če bi jo imel, se ti pa ne bi, ali kako?
Ker samo ti si pomemben?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

mtosev ::

Jaz samo komentiram novico. Ti pa nisi nič bolj pomemben od mene, tak da ne vem kaj hočeš povedati s svojim komentarjem
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Mr.G. ::

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Kdo je zdej tukej neumen?

dexterboy ::

Ne pa ne bodo :)
Bodo že lobiji namozgali kakšen udarec asteroida, napad zombijev, zastrupljeno vodo, radioaktivno sevanje...
:))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bambam20 ::

FireSnake je izjavil:

Če bi jo imel, se ti pa ne bi, ali kako?
Ker samo ti si pomemben?


Naj se prilagodijo ali pa umaknejo iz EU-ja. V EU morajo veljati evropska pravila za vse.

FireSnake ::

mtosev je izjavil:

Jaz samo komentiram novico. Ti pa nisi nič bolj pomemben od mene, tak da ne vem kaj hočeš povedati s svojim komentarjem


Točno to, kar sem napisal.
To ponavadi želim povedati.
Ni dovolj razumljivo?

bambam20 je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Če bi jo imel, se ti pa ne bi, ali kako?
Ker samo ti si pomemben?


Naj se prilagodijo ali pa umaknejo iz EU-ja. V EU morajo veljati evropska pravila za vse.


Se strinjam.
To je par let prepozno.
Pa ne samo kabli, tudi pomnilni standardi bi morali biti enaki.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

twom ::

Ganon je izjavil:

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Tako razmišljajo Apple fanatiki. Raje se vprašaj, zakaj kot edini vsiljujejo svoj priključni standard. Da imajo popolno kontrolo in da povečujejo dobiček z nešteto dodatki. Vse ostalo je mazanje oči. Končno se jim bo stopilo na prste.

Kaj pa če bi poenotili priključne sponke za baterije ročnega baterijskega orodja (Makita, Bosh, Hitachi, Matudbo, itd)?
Pa še tisoč drugih stvari, k se sedaj jebemo z njimi? Tole s telefoni (in posledičnim kao zmanjašanim onesnaženjem) je samo velik bulshit

Furbo ::

Ganon je izjavil:

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Tako razmišljajo Apple fanatiki. Raje se vprašaj, zakaj kot edini vsiljujejo svoj priključni standard. Da imajo popolno kontrolo in da povečujejo dobiček z nešteto dodatki. Vse ostalo je mazanje oči. Končno se jim bo stopilo na prste.

Nikomur se nič ne vsiljuje, saj so na voljo droidi za komuniste.

Popolna kontrola? Jaz imam kup kitajskih lightning kablov, vsi lepo delajo.
Zdaj naj grem pa na inferiorni usbc, ker en eu birotat hoče požeti mal simpatij od folka, medtem, ko vleče mastno plačo?

Je veliko pomembnejših stvari za porihtat, ampak taki ceneni triki pač delujejo na low iq folku.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

pkrzic ::

Ko ze govorimo o standardizaciji napajanja. Po mojem mnenju bo počasi nujno potrebna standardizacija napajanja električnih avtomobilov (predvsem na javnih polnilnicah). Tu je šele zmeda. Vsak ki ima 5 minut časa postavi svoj standard plačevanja. Nekateri bi na minute, drugi na kwh. Rabiš za vsakega providerja svojo kartico, ki pogosto niti ne deluje. To področje je še čisti texas.

Glugy ::

No ja če gre verjet temu Youtuberju je edina ki ima drugačno napajanje električnih avtomobilov Tesla ? Ostali se držijo istega standarda ; no vsaj v ZDA. Nevem kako je tle v Evropi.



Furbo je izjavil:


Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Apple bo ravno tako koval dobičke kot jih sedaj pa če bo enotni polnilnik al pa ne. EU ni Appla s tem čisto nič zajebala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Ganon ::

Furbo je izjavil:

droidi za komuniste.


Vidiš, to je tvoj domet. Ni vredno razpravljati z Apple fanatikom.

mtosev ::

Androidi so za komuniste? Jaz sem pred Androidi imel tudi 2 windows mobile phona. Sn opazil, da se win mobile/phone poslavlja (low market share) pa sn switchal na droide.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

feryz ::

Regulacije in omejitve so naša prihodnost. Baje bo svet tako lepši.
Jebeš konkurenco in napredek, če lahko vsi uporabljamo eno in isto stvar.
Mogoče ne bi bilo slabo, če bi poenotili tudi mobitele. V čem je fora, da imamo tisoče androidov, če je dovolj samo eden za vsa opravila?

Sicer je, odkar apple da samo še cegu v karton, res brez veze, da še vztraja na svojih kablih. Itak mu jih ni cilj proizvajati, torej naj jih poenoti.

FireSnack ::

Treba je zaščititi potrošnika. Prav tako je treba 90% obdavčiti tiste z več kot tremi nepremičninami.
Preprodajalec NFT umetnin

LeQuack ::

FireSnack je izjavil:

Treba je zaščititi potrošnika. Prav tako je treba 90% obdavčiti tiste z več kot tremi nepremičninami.


Zakaj bi nekdo rabil kar 3 nepremičnine?
Quack !

Geho ::

Miki N je izjavil:

Če smo realni se gre tukaj bolj za priključne kable.. sami polniki so pogosto izmenljivi in furajo največkrat dobri stari USB-A

Kar spomne... bistveno bolj bi se rešilo planet, če bi se ukinilo dodajanje napajalnikov, večina jih je itak ceneno sranje. Dokler so kabli na eni strani univerzalni, koga briga kaj je na drugi (strani naprave).

V bistvu te briga, ker mora dati ven dovolj moči, da lahko zadevo napajaš/polniš.
Največji problem USB-C je ravno v tem, da ni vsak USB-C dovolj močan, da ti bo napajal/polnil prenosnik/tablico/monitor in velikokrat pri poceni shitu niti ne boš vedel dokler ne boš priklopil...

eTheBlack ::

Geho je izjavil:

Miki N je izjavil:

Če smo realni se gre tukaj bolj za priključne kable.. sami polniki so pogosto izmenljivi in furajo največkrat dobri stari USB-A

Kar spomne... bistveno bolj bi se rešilo planet, če bi se ukinilo dodajanje napajalnikov, večina jih je itak ceneno sranje. Dokler so kabli na eni strani univerzalni, koga briga kaj je na drugi (strani naprave).

V bistvu te briga, ker mora dati ven dovolj moči, da lahko zadevo napajaš/polniš.
Največji problem USB-C je ravno v tem, da ni vsak USB-C dovolj močan, da ti bo napajal/polnil prenosnik/tablico/monitor in velikokrat pri poceni shitu niti ne boš vedel dokler ne boš priklopil...


Torej USB-C ima isti problem kot ostali fake napajalniki? Oh no, anyway. Tole se gre za official zadeve od Apple, Samsung, ... To da ti kupuješ neke cheap fake robo pa je tvoj problem. Vsak bo raziskal kateri napajalnik potrebuje za napajanje, tako je tudi zdaj za katerikoli napajalnik, vključno z baterijam. Ali boš kupil AA 1.5V ali AAA 1.2V ali ... pač moraš malo raziskat kaj rabiš da kupiš.

To da Apple joka, pa naj joka. Sj prodajajo 1000$ noge za monitor, bodo že preživeli.

tikitoki ::

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Neumen si zgolj ti. Apple ni dobrodelna ustvanova, ce hoce trgovati na najvecjem trziscu na svetu, se bo prilagodil. Lahko pa se tudi pobere, nobene skode.

zee ::

Kot uporabnik Applovih naprav podpiram pobudo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

OK.d ::

twom je izjavil:

Ganon je izjavil:

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


Tako razmišljajo Apple fanatiki. Raje se vprašaj, zakaj kot edini vsiljujejo svoj priključni standard. Da imajo popolno kontrolo in da povečujejo dobiček z nešteto dodatki. Vse ostalo je mazanje oči. Končno se jim bo stopilo na prste.

Kaj pa če bi poenotili priključne sponke za baterije ročnega baterijskega orodja (Makita, Bosh, Hitachi, Matudbo, itd)?
Pa še tisoč drugih stvari, k se sedaj jebemo z njimi? Tole s telefoni (in posledičnim kao zmanjašanim onesnaženjem) je samo velik bulshit

Ja tole je čedalje večji problem.

Pa to z polnilnimi kabli je že par let prepozno.
LPOK.d

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OK.d ()

ivanuscha ::

Kakšno prednost pa naj bi imel lightning napram usb-c? Saj pa je totalno zastarel.

MrStein ::

Ste obsedeni z Applom. Kaj pa Samsung, ki bo še dalje "izjema"?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

c3p0 ::

Ker ljubimo Apfel posnemovalce, ki se delajo da to niso.

Lonsarg ::

Ja to bi bilo lepo da razširijo tudi na laptope. Pa tut kakšno pravilo da mora v specifikacijah pisat minimalno ter maksimalno moč polnjenja bi lahko dodali. Minimalna pride zelo prav, da več koliko najmanj močan USB-C polnilec rabis da se polne. (recimo pri mojem HPju je 45W-60W).

MrStein ::

Plus še to katere napetosti podpira.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Glugy ::

ivanuscha je izjavil:

Kakšno prednost pa naj bi imel lightning napram usb-c? Saj pa je totalno zastarel.

Kaj zastarel? sej imaš ravno tako super charging da ti v eni uri telefon nafila kar je glavna funkcija polnilnika. Kaj bi še rad?

Apple rad prodaja malenkostne izboljšave kot oh in sploh in nabije temu ceno v nebo. Hočejo sam izgovor da še naprej lahko predrago prodajajo tako osnovno zadevo kot je polnilec. Pohlep nima meja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Mike_Rotch ::

Zdaj naj grem pa na inferiorni usbc, ker en eu birotat hoče požeti mal simpatij od folka, medtem, ko vleče mastno plačo?


USB-C je v vseh pogledih bistveno boljši od Lightninga.

Samael ::

Miki N je izjavil:

Kar spomne... bistveno bolj bi se rešilo planet, če bi se ukinilo dodajanje napajalnikov, večina jih je itak ceneno sranje. Dokler so kabli na eni strani univerzalni, koga briga kaj je na drugi (strani naprave).

S tem verjetno nič ne rešimo, ker mi še vedno iz polnilca doma visijo trije različni polnilni kabli in enako v službi. Torej potrebujem vsa šest (oz. v praksi še več) kablov namesto dveh. Sila nepraktično.
Samael != Samuel

MrStein ::

Trident



Glugy je izjavil:


Apple rad prodaja malenkostne izboljšave kot oh in sploh in nabije temu ceno v nebo. Hočejo sam izgovor da še naprej lahko predrago prodajajo tako osnovno zadevo kot je polnilec. Pohlep nima meja.

Dela vsak standarden USB PD polnilec. Ki pa res niso poceni. Če kdo pozna kakega, se priporočam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Lonsarg ::

Meni se 40EUR (ok obstajajo tudi taki za 30EUR, samo tisti imajo slabše reviewe) zdi poceni za 65W zadevo ki je dovolj močna da polni laptop in telefon hkrati. Oziroma pač dovolj za ultrabooke ne ravno power hungry laptope. Oziroma če priklopiš solo laptop gor bo 65W dovolj tudi za glavnino power-hungry laptopov.

Ta mi je bil toliko všeč da imam sedaj kar dva, kot prvo je za 65W zadevo kar majhen, kot drugo pa je zelo praktično da ne visi iz stene. Ker tisti se radi iztikajo, sploh na potovanjih, tako da preferiram take z kabli. Ti kabli imajo še dodatni plus da jih lahko zamenjaš za take z drugim priključkom če potuješ v državo kjer ni EU plug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

no comment ::

Solution looking for a problem.

Ampak delim navdušenje s slotekom. Pregovorno trda roke EU je pokazala kako se je treba lotiti Appla.

(verjetno bo Apple (in ostale multinacionalke) čez 50 let v EU že moral plačati kak davek!!!)

tikitoki ::

ivanuscha je izjavil:

Kakšno prednost pa naj bi imel lightning napram usb-c? Saj pa je totalno zastarel.


Men je bil sam kabel cisto ok. SAm nima smisal, da imamo cel kup razlicnih kablov, ce ni resnicne kljucne tehnicne potrebe.

Lonsarg je izjavil:

Meni se 40EUR (ok obstajajo tudi taki za 30EUR, samo tisti imajo slabše reviewe) zdi poceni za 65W zadevo ki je dovolj močna da polni laptop in telefon hkrati. Oziroma pač dovolj za ultrabooke ne ravno power hungry laptope. Oziroma če priklopiš solo laptop gor bo 65W dovolj tudi za glavnino power-hungry laptopov.

Ta mi je bil toliko všeč da imam sedaj kar dva, kot prvo je za 65W zadevo kar majhen, kot drugo pa je zelo praktično da ne visi iz stene. Ker tisti se radi iztikajo, sploh na potovanjih, tako da preferiram take z kabli. Ti kabli imajo še dodatni plus da jih lahko zamenjaš za take z drugim priključkom če potuješ v državo kjer ni EU plug.


Ti prdam popolnoma nov USB 65W polnilec. Deset EUR popusta:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

nekikr ::

Parlament želi to že leta 2025, Komisija in Svet pa predlagata daljše prehodno obdobje.

Joj, pa zakaj je treba tako hiteti z vsemi stvarmi v tej EU, saj je jutri še en dan! Jaz predlagam, da je do 2075 prehodno obdobje, potem pa do 4390 tisti deadline. Zadeva je pač kritična in pri takih ne smemo hiteti.

Zimonem ::

MrStein je izjavil:

Trident



Glugy je izjavil:


Apple rad prodaja malenkostne izboljšave kot oh in sploh in nabije temu ceno v nebo. Hočejo sam izgovor da še naprej lahko predrago prodajajo tako osnovno zadevo kot je polnilec. Pohlep nima meja.

Dela vsak standarden USB PD polnilec. Ki pa res niso poceni. Če kdo pozna kakega, se priporočam.

Tale kabel je brez e-markerja. Se pravi ne podpira pd v celoti. In dva priključka sta brezveze, razen zaradi zagotavljanja osnovne kompatibilnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

PandaFlow2 ::

Glugy je izjavil:

Kaj zastarel? sej imaš ravno tako super charging da ti v eni uri telefon nafila kar je glavna funkcija polnilnika. Kaj bi še rad?


Lightning ze podpira kaj vec kot USB 2.0 razen za redke izjeme?

antonija ::

Isto naj "vsilijo" se za vse ostale naprave. Brezzicne miske, tipkovnice, slisalke, brivnike, igrace, ure, itd. Kaj mi pomaga da filam telefon in laptop na usb-c, ostalih 15 naprav ki se polnijo je pa usb-a, b, micro, mini, ...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

tikitoki ::

nekikr je izjavil:

Parlament želi to že leta 2025, Komisija in Svet pa predlagata daljše prehodno obdobje.

Joj, pa zakaj je treba tako hiteti z vsemi stvarmi v tej EU, saj je jutri še en dan! Jaz predlagam, da je do 2075 prehodno obdobje, potem pa do 4390 tisti deadline. Zadeva je pač kritična in pri takih ne smemo hiteti.


CE v 3 letih niso sposobni prehoda, naj zaprecjo stacuno in prepustijo trzisce bolj sposobni firmi.

nejc_nejc ::

JBG, bo apple dal usb.c z drugo voltazo ter novimi trafoti, pa si pecen.

IL_DIAVOLO ::

Ce ze mislijo bit eco frendly, naj vrnejo zamenljive baterije.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

blazkj ::

Apple itak z iphone 14 prehaja na USB C. Na ipadih in laptopih je to že naredil. EU birokrati so par let (od 2018) čakali preden bodo sprejeli to uredbo. Me ne bi presenetilo, če je Apple tudi dobro podmazal nekaj mest v Bruslju, da se je čakalo tako dolgo.

Zdaj se pa napenja mišice kot da se je res IT gigantu kakorkoli stopilo na prste. Pravljice za ovce.

Raptor F16 ::

Furbo je izjavil:

Ne se delati neumnega, ker izpadeš neumen.
Če bi imel ti podjetje in bi EU naredila pravilo, ki zajebe samo tebe, bi tudi ti jokcal.


To pač je posledica dejstva da bi rad bil izjema na vsakem koraku. Dočim je super da se grejo neko inovativno razmišljanje je pri takih kapricah res debilno, da vztrajajo pri svojem. Brezžično pa tudi ne gre povsod oz so kompromisi z omejeno močjo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

antonija je izjavil:

Isto naj "vsilijo" se za vse ostale naprave. Brezzicne miske, tipkovnice, slisalke, brivnike, igrace, ure, itd. Kaj mi pomaga da filam telefon in laptop na usb-c, ostalih 15 naprav ki se polnijo je pa usb-a, b, micro, mini, ...
No, jaz doma 100% vseh naprav polnim preko USB-C, ker pač glasujem z denarnico in kupujem zgolj kar ima USB-C priključek (profi kamera, miška, tipkovnica, slušalke, mobiteli, laptopi, tableti, še stacionarni PC kar se tiče povezljivosti do docka).

So pa marsikateri potrošniki pač nerazgledani in bi zato vseeno bilo dobro, da se tudi uradno vsili USB-C, se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

feryz ::

No, meni pa dve leti star samsungov polnilnik polni z omejeno močjo. Vsi ostali usb-c polnilci so pa neuporabni.
Tako da bomo, tako ali tako, vsako leto kupovali nov polnilec. Luknja je pa res pri vseh enaka. To je pa tudi vse.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Leta 2024 v EU enotni polnilniki mobilnih naprav

Oddelek: Novice / Ostale najave
4111026 (8783) Zimonem
»

Prihodnji teden v EU sprejeta odločitev o enotnih polnilnikih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9812528 (9691) Gagatronix
»

Tudi Svet EU za enotne polnilnike elektronskih naprav

Oddelek: Novice / Ostale najave
459938 (6898) Zimonem
»

Evropska komisija uradno predlaga en standard za polnjenje elektronskih naprav

Oddelek: Novice / Ostale najave
277227 (6040) Lonsarg
»

Evropski poslanci želijo poenotenje polnilnikov

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
4812545 (9533) Lonsarg

Več podobnih tem