» »

Nvidia ne popušča

Nvidia ne popušča

vir: Nvidia
Nvidia - Nvidia je CES '22 izkoristila za vrsto manjših oznanil, med drugim Geforcov RTX 3090 Ti in 3050, pa širitev storitve Geforce Now ter izid Omniversa.

Čeprav smo trenutno nekje na vrhuncu aktualne družine geforcov, se v Nvidii trudijo v toliko različnih smereh, da je za vsakega od sejmov dovolj najav. Grafične kartice v Las Vegasu sploh niso bile toliko v ospredju, čeprav smo nekaj novosti videli. V zaključku januarja bo spodnji konec linije RTX 30 popolnil Geforce RTX 3050. S priporočeno ceno v okolici 250 evrov - pajade - cilja na vstopno rabo raytracinga pri igrah v 1080p, seveda z izdatnim izkoriščanem superločljivosti DLSS, saj je sledenje žarkom še pri RTX 3060 dostikrat bolje pustiti pri miru. Obrvi pa je privzdignila omemba izdelka na drugem koncu: Geforca RTX 3090 Ti. Monstrum bo najzmogljivejša kartica te serije, z 10752 jedrci CUDA in 24 gigabajti pomnilnika GDDR6X s prepustnostjo 21 Gbps, kar naj bi poskrbelo za kar 40 teraflopov moči (v FP32). Več konec meseca, ko bo podrobnejša najava. Tudi prenosni igričarski računalniki bodo deležni dveh novih kartic, to je lastnih izvedenk RTX 3080 Ti in 3070 Ti.



Zelena prezentacija (skrajšan video povzetek) je bila bolj osredotočena na storitve in konkretne naprave z Nvidiino tehnologijo. Omenjeni Geforci modelov Ti za laptope bodo jedro več kot 160 prihajajočih igričarskih prenosnikov, ki začnejo prihajati februarja. Med drugim bodo nosili tudi četrto generacijo tehnologije Max-Q, za varčevanje z energijo, ki grafičnim karticam omogoča delno upravljanje s porabo vsega računalnika - če so v njem najnovejši Intelovi ali AMDjevi čipi. Druga sorta naprav v Nvidiinimi vezji so monitorji s podporo G-Syncu in podjetje je napovedalo poskus uveljavljanja 1440p modelov v ešportu. Tam namreč še vedno kraljujejo zasloni z ločljivostjo 1080p in visokimi frekvencami osveževanja, ker je za profesionalne igralce hitrost in odzivnost slike veliko pomembnejša. V Nvidii menijo, da je z najzmogljivejšimi karticami, velikimi paneli z osveževanjem nad 240 Hz in tehnologijo Reflex za nižanje zamika naposled čas, da se l33t proji znebijo arhaične zaslonske resolucije. Če vseeno ne bi šlo, naj bi novi 27-palčni monitorji podpirali ožanje slike na 25-palčno velikost.

Širi se tudi storitev za pretočno igranje Geforce Now, in sicer na Samsungove ter LGjeve televizorje. Toda ločljivost bo na štartu omejena na 1080p, medtem ko na PCju lahko igramo v 1440p, skozi Shield TV pa v 4K. Že v drugi polovici tega leta se bodo nekatere omejitve morda sprostile. Ustvarjalce vsebin pa bo po drugi strani bržkone najbolj razveselila najava, da je obetajoče razvojno okolje Omniverse naposled pokukalo iz beta preizkusa in je dosegljivo skozi platformo Nvidia Studio, ob rabi kartic RTX. Omniverse je okolje, ki zna elegantno zbirati grafično vsebino iz različnih orodij, na primer 3DS Maxa, Zbrusha ali Photoshopa, in podpira dinamično sodelovanje. Nekakšen Google Docs za level designerje, torej.

37 komentarjev

Reaper85 ::

Dejansko hitrejša Ti od navadne (celih 30%) je to generacijo samo 3060 Ti, ki je odličen produkt.
3070 Ti, 3080 Ti in 3090 Ti so samo boljši bini navadnih verzij, pa 3080 Ti ima 2 GB več.
Dober nakup to generacijo je še 3070, potem se pa že počasi konča. 3080 če bi bila 1200-1300€, drugače ni smotrn nakup napram 1000€ 3070.

Nikonja ::

Strinjam se za 3070, ampak me duša boli če moram dat jurčka za kartico ki bi se dve leti nazaj lahko kupila za slabih 500 eur. Stara kartica bo izgleda še nekaj časa uživala v škatli !

Reaper85 ::

A, bila bi kar dobrih 500€, recimo da kar 600€. $379 1070 je bila v povprečju 500€. Če daš enkrat 600€, pa 1000€ tudi ni več tako daleč. Kdor hoče kartico, bo že dal. Še vedno bolje kot 2060S za 700€.
Drugače če so mene navadili na nove cene, pa sem se sekiral še ko sem dal 500€ za 1070, so navadili tudi ostale.

Kaj je že tista fora, ko je eden omenil, pa so pisali tudi na Videocardz, da so izdali te nove kartice, samo da bi ohranili visoke cene do serije 40. Meni ni ravno jasno, ker tele kartice niso ne vem kaj, če bi izdali SUPER kartice bi še zastopil. Kakorkoli, jaz sem že pripravljen da bom odštel 1000€ za 4070, potem vsaj ne bom razočaran če bodo dejansko tolk. Če bodo manj pa toliko bolje.

opeter ::

Več kot 200 evrov za grafično ne dam, tako, da ... hvala lepa. Se vidimo 2023 ali pozneje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Machete ::

Uf, ti pa nikoli več potem ne misliš dat kartice v PC? No, pa saj so procesorske enote čisto dovolj za vsakodnevno negaming rabo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Wrop ::

Pohvalno. Dokler so konzole po 400-500 €, je vse kar je primerljivo nad 300 € nateg.
Da pa so nekatere celo navadili na nove višje cene, pa samo kaže na težko zasvojenost.

mtosev ::

nVidia zadnjih nekaj let kr dominira na področju grafičnih kartic. Zanimivo, da je AMD daleč za nvidijo že nekaj časa.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

m0LN4r ::

Upam, da BTC/ETH cimprej crashata tako zelo, da bodo te kartice dobre samo se za nabiranje prahu v regalih. Izbire v malih oglasih bi bilo enostavno PREvec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Gregor P ::

Machete je izjavil:

Uf, ti pa nikoli več potem ne misliš dat kartice v PC?
... to sedaj je dejansko trenutek, ko se v življenju lahko posloviš od teh (pred)dragih grafičnih kartic oz. nekega gaming PC-aj in se rajši odločiš za kaj drugega. Toliko to pač ni vredno. Drugo je seveda, če potrebuješ te zadeve za poslovne oz. službene namene ipd.; ampak tudi v teh primerih 2x premisliš, kdaj boš šel v tovrstno investicijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

m0LN4r ::

Te visoke cene bodo ravno konktraproduktivne, da bo folk sel kupovati gaming prenosnike in igral na FHD se dlje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

Gregor P je izjavil:

Machete je izjavil:

Uf, ti pa nikoli več potem ne misliš dat kartice v PC?
... to sedaj je dejansko trenutek, ko se v življenju lahko posloviš od teh (pred)dragih grafičnih kartic oz. nekega gaming PC-aj in se rajši odločiš za kaj drugega. Toliko to pač ni vredno. Drugo je seveda, če potrebuješ te zadeve za poslovne oz. službene namene ipd.; ampak tudi v teh primerih 2x premisliš, kdaj boš šel v tovrstno investicijo.

Če je za biznis, potem razmislek o ceni opreme pomeni samo da premalo zaslužiš.

Vendo kupiš najboljše, saj se da vse nadomestiti, razen časa in udobja dela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Invictus, pa niti ne, zdaj se krizata cena nabave opreme z najemom racunske moci kaksnega GRID sistema.
Model lahko narises ali obdelas na bistveno cenejsem hardweru, zrendriras in exportiras pa preko server farme ali pa delas direkt v Cloudu na taksni farmi, pa ti rezultate prakticno mece ven instantno.

Clienti prakticno vec niti ne rabijo biti mocni, samo server mora bit kak GRID Rack 2-3 komade za manjso firmo pa lahko cel biro tam gori rise svoje modele.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Gregor P ::

... še posebej če gre za posel, je temu tako, da ničesar ne preplačaš ... v bitvu ravno takrat, ko si omejen, lahko narediš najboljše stvari; ravno zato, ker se zaradi teh omejitev bolj potrudiš v okvirih možnega.;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

FireSnake ::

opeter je izjavil:

Več kot 200 evrov za grafično ne dam, tako, da ... hvala lepa. Se vidimo 2023 ali pozneje.


No, potem sepripravi, da je nikoli ne boš imel.
Ob trenutni inflaciji ti čakaš, da bodo cene padle?
Se boš še načakal. Pa nikoli dočakal.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Machete ::

Gregor P je izjavil:

Machete je izjavil:

Uf, ti pa nikoli več potem ne misliš dat kartice v PC?
... to sedaj je dejansko trenutek, ko se v življenju lahko posloviš od teh (pred)dragih grafičnih kartic oz. nekega gaming PC-aj in se rajši odločiš za kaj drugega. Toliko to pač ni vredno. Drugo je seveda, če potrebuješ te zadeve za poslovne oz. službene namene ipd.; ampak tudi v teh primerih 2x premisliš, kdaj boš šel v tovrstno investicijo.


To ne pije vode. Mogoče zate. Jaz se gamingu ne mislim odreči. Če bi bil pa na ta račun kdo v družini prikrajšan za karkoli finančno, pa seveda.
Hobi se ne gleda skozi denar, ker svojo zabavo težko oceniš, dokler je v okviru normalnih zmožnosti
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Invictus ::

Gregor P je izjavil:

... še posebej če gre za posel, je temu tako, da ničesar ne preplačaš ... v bitvu ravno takrat, ko si omejen, lahko narediš najboljše stvari; ravno zato, ker se zaradi teh omejitev bolj potrudiš v okvirih možnega.;)

Ja seveda, najbolj super je, ko za vsako spremembo čakaš 3 minute na response, ne moreš pa nič optimizirati zaradi same narave softwara, naročnik pa prišpara 100 EUR pri cloud serverju.

Potem prišteješ izgubljen čas 50 developerjev, in vidiš prihranek >:D.

Vsak posel ima nekaj specifike, ampak sam pri opremi ne šparam. Si bom za trenutnega naročnika postavil lasten server, ker je tisti v cloudu čisto podhranjen. Bom raje delal 6 ur na dan namesto 8, da bo vse narejeno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

FireSnake ::

Invictus: tu imaš prav.
Jaz imam enako. Ko delam in kliknem mora bliskat!
Da se delo hitreje opravi.
Nekateri cenimo prosti čas.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

krempelj ::

FireSnake je izjavil:

Invictus: tu imaš prav.
Jaz imam enako. Ko delam in kliknem mora bliskat!
Da se delo hitreje opravi.
Nekateri cenimo prosti čas.


Nehaj klikat in uporabljaj shell :))
Praskam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krempelj ()

Mr.B ::

mtosev je izjavil:

nVidia zadnjih nekaj let kr dominira na področju grafičnih kartic. Zanimivo, da je AMD daleč za nvidijo že nekaj časa.

Maš prov, v segmentu ki je zanimiv za OEM, ima pred sabo težke čase. V HPC segmentu se tudi kažejo razpoke.

V Kripto svetu, seveda dominira.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

krempelj je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Invictus: tu imaš prav.
Jaz imam enako. Ko delam in kliknem mora bliskat!
Da se delo hitreje opravi.
Nekateri cenimo prosti čas.


Nehaj klikat in uporabljaj shell :))


Za programiranje?
Kaj mi Shell koristi (bi rad izvedel)?
Pa jaz sem govoril v splošnem, ne za grafične kartice.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

ginekk ::

Kar imajte jih, sem postal imun na novotarije. Lahko se isto zabavam z 10 let starimi igrami.
Shortal bom nVidia delnice.

aborko ::

+1, itak so igrice zguba časa, če pa že res uživaš v igranju iger, je pa starih odličnih iger ohoho na izbiro, ki mogoče niso tako eye candy, pritegnejo pa enako ali celo bolj, no vsaj moje mnenje je tako. Nvidia delnice pa vseeno imam, ker pač razturajo sceno, edino ARM se jim je izmuznil zgleda.

Gregor P ::

Invictus je izjavil:

…, ampak sam pri opremi ne šparam.
… še Apple pa Google šparata pri opremi - pa čeprav bi najbrž lahko vsakemu delavcu kupila superračunalnik -, ampak ti pa ne :))
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

opeter ::

FireSnake je izjavil:

opeter je izjavil:

Več kot 200 evrov za grafično ne dam, tako, da ... hvala lepa. Se vidimo 2023 ali pozneje.


No, potem sepripravi, da je nikoli ne boš imel.
Ob trenutni inflaciji ti čakaš, da bodo cene padle?
Se boš še načakal. Pa nikoli dočakal.


Obstaja tudi pregovor: kdor čaka, dočaka.

Geforce GTX 1650 sem kupil (novega) za 160 evrov maja leta 2020.
Še nekaj časa bi morala ta grafična zdržati.



V kolikor ckrne, pa obstaja vedno možnost nakupa ustreznega APU-ja.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

m0LN4r ::

Vcasih, ce je kaksna akcija se bolj splaca kupit ze vnaprej sestavljen OEM PC, ja vem vem, levo desno gor dol, ampak.
Evo lihkar sprobal Anno 1800 na FullHD z Ultra nastavitvami na 3070 Laptopu, grafika najhuj od vseh strategij, ampak ko pozoomas ven je to ~25FPS :))
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mtosev ::

opeter je izjavil:

FireSnake je izjavil:

opeter je izjavil:

Več kot 200 evrov za grafično ne dam, tako, da ... hvala lepa. Se vidimo 2023 ali pozneje.


No, potem sepripravi, da je nikoli ne boš imel.
Ob trenutni inflaciji ti čakaš, da bodo cene padle?
Se boš še načakal. Pa nikoli dočakal.


Obstaja tudi pregovor: kdor čaka, dočaka.

Geforce GTX 1650 sem kupil (novega) za 160 evrov maja leta 2020.
Še nekaj časa bi morala ta grafična zdržati.



V kolikor ckrne, pa obstaja vedno možnost nakupa ustreznega APU-ja.

Ja tole je bilo še ko so cene bile normalne.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Horas ::

Reaper85 je izjavil:

A, bila bi kar dobrih 500€, recimo da kar 600€. $379 1070 je bila v povprečju 500€. Če daš enkrat 600€, pa 1000€ tudi ni več tako daleč. Kdor hoče kartico, bo že dal. Še vedno bolje kot 2060S za 700€.
Drugače če so mene navadili na nove cene, pa sem se sekiral še ko sem dal 500€ za 1070, so navadili tudi ostale.



no zaradi takega razmišljanja pa smo tam kjer smo. firme to vejo in občutijo na svojih računih. ve ovce pa veselo zapravlajte. bravo.

in cene bojo šle še samo gor. nikdar več neboš dobil midrange kartico KI BO IMELA MSRP 350eur za tolk. nikdar! še tale 3050 za 250dolarjev bo 500-600eur
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Horas ()

Glugy ::

Ehh dokler bodo kartice tipa 6600 pa 3060 S nad 300 evrov se nimamo kej pogovarjat. Kao se veča zmogljivost..ja ampak razred kartic se pa tud draži kr naprej. Brezveze ti pol ves ta napredek.

Machete ::

Glede na preplačilo vs konzole je res malo absurdna situacija.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

45cal ::

Zanimivo kako so bile cene grafičnih (za nekaj časa) visoke tudi 2018. Le zakaj? Takrat ni bilo nobenega pomanjkanja polprevodnikov, pandemije ali 25% davka na grafične.



Sedaj pa je zgoraj omenjene stvari lepo kriviti, ker zamaskirajo dejstvo, da je mining trenutno najbolj profitabilen in ogromen razlog za pomanjkanje zalog.


Cene novih in rabljenih grafičnih so leta 2018 šle gor zaradi mininga. Serija RTX 2000 je bila lansirana istega leta in je bila precej dražja, kot GTX 1000. Morda zato, ker je imela neko novo tehnologijo (Raytracing, DLSS) in je bila "early adopter". Ali ker so pri Nvidji spoznali, da lahko zahtevajo več zaradi tega, ker so videli za koliko višje so se grafične prodajale med mining boom.
Potem pa imamo serijo 3000 za katero so obljubljali, da se bo lastnikom GTX 1000 končno izplačala zaradi visokega perf. uplifta. In ostalo je zgodovina:).

Če gledamo zgodovino cen lahko vidimo, da se je MSRP za serijo x80 res zvišal. Največja razlika MSRP od GTX 280 do GTX 1080 je bila 250$ in praktično tudi enako, če štejemo inflacijo. To govorimo za obdobje 8 let. Potem pa imamo sedaj v roku enega leta povprečno 200% zvišanje cen:|. Pa, da ne pozabimo kakšna mikrovalovka je bila GTX 480 in kako je s TDP sedaj pri high-end in low-end.
In za RTX 4000 naj bila groba ocena za MSRP še višja:). Te cene bi bile v normalnih razmerah grozne ampak vsi vemo, da nismo v normalnih okoliščinah.

Red_Mamba ::

se bo dalo kje dejansko kupit RTX3050 v EU?
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Horas ::

ena rx 6500 je že na bolhi

https://www.bolha.com/amd-graficne-kart...
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

tikitoki ::

Red_Mamba je izjavil:

se bo dalo kje dejansko kupit RTX3050 v EU?


Po tej ceni jo ni vredno kupiti. BTW. Cene se nizajo. Razen, ce kriptovalute podvojijo ceno, je smiselno malce pocakati.

Wrop ::

500 € za 3050. Bolje kupiti 6600 za 500 € ali pa 6600 XT za 600 €. Neprimerljivo. Če nujno ne rabiš, se verjetno splača še malo počakati.

Gregor P ::

Kakršne so cene, bo treba počakati vsaj še kakšno leto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Red_Mamba ::

tikitoki je izjavil:

Red_Mamba je izjavil:

se bo dalo kje dejansko kupit RTX3050 v EU?


Po tej ceni jo ni vredno kupiti. BTW. Cene se nizajo. Razen, ce kriptovalute podvojijo ceno, je smiselno malce pocakati.


Kripto se bo vec kot podvojil do sredine 2023 :)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Horas ::

8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nvidia predstavila grafične kartice Geforce RTX 30

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3312488 (7105) FlyingBee

Več podobnih tem