» »

Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne

Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne

Slo-Tech - Opel je sporočil, da bo zaradi pomanjkanja polprevodnikov ustavil proizvodnjo v tovarni v Eisenachu. Kako dolgo bo ustavitev trajala, je odvisno od dogajanja na trgu elektronskih čipov, upajo pa na ponoven zagon na začetku prihodnjega leta. Poleg pomanjkanja čipov je sekundarni razlog še pomanjkanje delovne sile zaradi covida.

Novica je presenetila tudi zaposlene, ki so imeli dva dni pred objavo sestanek z upravo, kjer morebitnega zaprtja niso niti omenili. V drugi tovarni v Franciji, ki prav tako proizvaja hibridna vozila, ne bodo ustavljali proizvodnje, kar dodatno jezi zaposlene. Medtem ko bo 1300 zaposlenih v Nemčiji na čakanju, bodo v francoski tovarni nekoliko povečali proizvodnjo.

Težave pestijo celotno avtomobilsko industrijo. Gigant Volkswagen je sporočil, da bo za pol drugi teden ustavil proizvodnjo v Wolfsburgu. Na čakanje bodo poslali 20.000 zaposlenih. Razlog je takisto pomanjkanje polprevodnikov, ki je dosegle nepredstavljive razsežnosti, so sporočili iz Volkswagna. Tudi v ostalih Volkswagnovih tovarnah so že dlje časa dela manj, ker preprosto ni dovolj sestavnih delov. Kako bo v prihodnosti, se bodo odločali vsak teden sproti.

80 komentarjev

«
1
2

LeQuack ::

Ta izgovor sem že slišal, ampak še vedno sem zihr da gre enostavno za manjše povpraševanje po avtomobilih in to je posledica tega, ne pa čipov. Je pa dober izgovor za investitorje.
Quack !

spomenik ::

LeQuack je izjavil:

Ta izgovor sem že slišal, ampak še vedno sem zihr da gre enostavno za manjše povpraševanje po avtomobilih in to je posledica tega, ne pa čipov. Je pa dober izgovor za investitorje.


Niti ne, meni so že 3x prestavili avto. Moral bi ga dobiti junija. Sedaj je prestavljen na november.

LeQuack ::

Ja eno naročilo nič ne pomeni, mogoče jih je globalno enostavno premalo in zato manjšajo proizvodnjo.

Sicer pa tudi VW Škoda zapira tovarne:
"Volkswagen AG's Czech car maker Skoda said Thursday that it will stop production at two local plants for one week due to semiconductor shortages."
https://www.marketwatch.com/story/volks...
Quack !

paco ::

Zakaj pa potem v našo firmo nikakor ne moramo dobit čipovja? Pa nimamo nobene povezave z avtoindustrijo. Delusional, pojdi mal v svet.
It iz aj.

Nikonja ::

Elektorniko je nemogoče danes dobiti, lahko potrdim ker delam v firmi kje proizvajamo belo tehniko pa je totalni kaos. Tudi ni tako nor problem ker jih manj dobimo, hujši je problem ker ne vemo kdaj bomo kaj dobili, in je nemogoče organizirat proizvodnjo brez da vse skupaj ustaviš, narediš zalogo, pol pa štancaj naprej.
Pa najslabše je da nič boljše ne bo niti naslednje leto !

kixs ::

Tole pomanjkanje traja malo predolgo.

PrimozR ::

LeQuack povpraševanje po avtomobilih močno presega proizvodnjo, mislim da tudi sposobnost industrije pred vsemi temi krizami. Ni razlog premajhno povpraševanje.

Sicer pa, ena večja automotive firma v Sloveniji je baje že napovedala delo od doma, ker nimajo čipov (informacije od zaposlenega). Verjetno niso edini.

LeQuack ::

Ljudje se nočejo več z avtomobili vozit, več je dela od doma, avtomobilov se ne rabi več. Kolesa so in. Razumel bi večje povpraševanje po električnih vozilih mogoče, ne pa po starih fosilnih, s katerimi se čez par let ne boš mogel več voziti po mestih zaradi pravil.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

Ganon ::

LeQuack je izjavil:

Ljudje se nočejo več z avtomobili vozit, več je dela od doma, avtomobilov se ne rabi več. Kolesa so in. Razumel bi večje povpraševanje po električnih vozilih mogoče, ne pa po starih fosilnih, s katerimi se čez par let ne boš mogel več voziti po mestih zaradi pravil.


Sezona gob se je začela, si naletel na neužitno, da tako blodiš? Povpraševanje močno presega proizvodnjo in to ne samo na avtomobilskem področju. Pomanjkanje polprevodnikov je globalni problem.

LeQuack ::

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?
Quack !

nejc_nejc ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?

Blizu resnice... 😀

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?


Bele avte se vedno dobis :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GregiB ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?


Če boš šel v "katerikoli" salon in boš pripravljen vzeti točno tisti avto, ki v salonu stoji, se pravi ne boš imel nobenih "dodatnih luštov", ga nemara dobiš... Povpraševanje je precej večje od trenutne ponudbe... Malo poglejte ponudbo rabljenih vozil... še ta je praktično usahnila...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin

PacificBlue ::

Če si leto dni nazaj kupil avto, ga lahko v tem trenutku prodaš za višjo ceno.

LeQuack ::

Pol je bolj še počakat in ga čez leto še za višjo ceno prodaš.
Quack !

Shegevara ::

Bil je marec 2020. Prodajalci vsi panični, virus prihaja, ljudje bodo doma, saloni so bili povsod zaprti po več tednov ali mesecev. Prodajalci so rekli dobaviteljem naj zmanjšajo proizvodnjo za cca. 30 - 50% odvisno od tega koliko je bil posamezen trgovec pesimističen in neambiciozen. Dobavitelji so jih poslušali. Začeli so manjšat svoja naročila sestavnih delov v tovarne. TSMC, BOSCH, Samsung in ostali niso imeli s tem hudih problemov in so enostavno začeli proizvajat za druge, kjer so imeli pa konstantno povpraševanje. Plajstajšni, grafične kartice, procesorji, you name it...

In pri tem je ostalo do konca leta 2020.

Že jeseni 2020 so pa začeli ugotavljat trgovci, da je vse več in več kupcev v salonu. Ti kupci so s korona-denarjem in denarjem, ki so ga obdržali, ko so bile gostilne zaprte trkali na vrata trgovcev, ki se jim je zaloga manjšala in manjšala. Trgovci so vse bolj agresivno začeli naročat avte direkt v produkcijo. Produkcija je pa začela počasi šepat. Sestavnih delov je počasi začelo zmanjševat, ker so še pred nekaj meseci trgovci jamrali, da ne rabjo avtov, ker nimajo nobene stranke v salonu. So potem verjetno želeli povečat količino čipov za dostavo v tovarne, pa so jim dobavitelji čipov rekli, naj odjebejo, ker nimajo kapacitet za nova in dodatna naročila.

In ta zgodba se odvija še do današnjega dne in bo se še do konca 2022 po moji oceni.

bambam20 ::

Oh ne. Zdaj bo moj novi porše zamujal. LOl.

paco ::

Še vedno blodite kot da vezja so, edino proizvajalci avtomobilov so se zajebali. Dejstvo je da nihče ne mora dobit.
It iz aj.

Kvinta ::

Tud če zdaj takoj za vedno ustavijo vse skupaj je meni popolnoma vseeno VW je itak krš pa na morje z Oplom domov z vlakom itn ... :O
A.C.A.B

Miki N ::

Evo, ste kšeftali s kriptom.. zdaj pa lambotov ne boste niti dobili.

DamijanD ::

Pri avtomobilih je še ena posebnost - večinoma se uporablja čipe, ki so narejeni že po zastareli tehnologiji (sicer so super zanesljivi kar je pri avtih bistvenega pomena) in to baje tudi vpliva na možnost proizvodnje. Intel pravi, da če bi uporabljali 16nm pomanjkanja ne bi bilo.

D3m ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?


Ja.

bambam20 je izjavil:

Oh ne. Zdaj bo moj novi porše zamujal. LOl.


Kolega ga je že dobil ni panike.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

PrimozR ::

DamijanD je izjavil:

Pri avtomobilih je še ena posebnost - večinoma se uporablja čipe, ki so narejeni že po zastareli tehnologiji (sicer so super zanesljivi kar je pri avtih bistvenega pomena) in to baje tudi vpliva na možnost proizvodnje. Intel pravi, da če bi uporabljali 16nm pomanjkanja ne bi bilo.

Intel očitno nima pojma, kako poteka avtomobilska industrija in koliko testiranja zahteva (Tesla excluded). Pa tudi da latest and greatest ni vedno dobra zadeva (ker je veliko čipov v avtomobilski nekaj na nivoju procesorčka z integriranim driverjem za motor in podobno, ki so zapakirani v okolju s tudi okrog 100°C ambienta).

Valda se uporablja stare čipe, če razvoj produkta traja 3 do 5 let, preden gre v proizvodnjo, tam pa je potem 5, 10, tudi 15 let. Torej si se za 20 let zavezal, da boš uporabljal X komponento. Uporaba druge, če že najdeš novejši drop in replacement, zahteva vsaj revalidacijo celega izdelka (govorimo o strošku 50 do 100k za en mali aktuator, recimo ranga aktuatorja za lopute za prezračevanje ali kaj podobnega). Če vse skupaj zahteva še redesign izdelka, pa je strošek še večji, ker ima podjetje s tem še več dela, kupiti je treba nova orodja, poskrbeti za cross compatibility, itd. itd.

Lažje je zahtevati, da se še naprej proizvaja stara komponenta, tudi če je zaradi tega dražja. Zagodejo ti jo pa potem pragmatični razvijalci izdelka, ki v novem izdelku uporabijo enako (staro) komponento, ker so zanjo prepričani, da izpolnjuejo zahteve (po sposobnostih itak, obenem pa preživijo zahteve po življenjski dobi). Ali pa (končni) kupec, ki ne dovoli zamenjave komponente, ti se pa jebi, ker te je dobavitelj odpikal in ti stare, validirane ne dobavlja več.

Kvinta je izjavil:

Tud če zdaj takoj za vedno ustavijo vse skupaj je meni popolnoma vseeno VW je itak krš pa na morje z Oplom domov z vlakom itn ... :O

Saj veš, da tole pomanjkanje velja za vse znamke avtomobilov? Če argument potegnem do absurda, iz tvoje izjave lahko sklepam, da avtomobila nimaš in da si 'kolesar' (torej da s kolesom hodiš po svetu). Ali z javnim prevozom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

opeter ::

paco je izjavil:

Še vedno blodite kot da vezja so, edino proizvajalci avtomobilov so se zajebali. Dejstvo je da nihče ne mora dobit.


Niso problem samo verzja, čipi in pasivne elektronske kompomente.

Problem so tudi razne surovine in to, da so cene poskočile v nebo (kovine, jeklo, premog itn.)
RTVSLO MMC: Kitajske tovarne v težavah, dobavitelj Appla začasno ustavil delo

Vse je lepo povezano.

Poznam enega gospoda, ki je pred nekaj meseci nazaj zaprl firmo, ker ni mogel dobiti ustreznih gradbenih materialov, ki jim je cena v zadnjem letu večkrat poskočila, naročniki pa mu niso mogli pokriti stroške/razliko.
Zato je tudi kar nekaj projektov propadlo in/ali ustavilo. Obnavljal je stare, kulturno zaščitene hiše in druge zgradbe, ki zahtevajo točno določene materiale.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

SambaShare ::

Se kar strinjam s Quackom. Čipi so samo najbolj prikladen izgovor. Tisti predragi Opel SUV hibri se enostavno ne prodajajo v številkah ki so jih predvideli.

borut_p ::

lequack - kje pa živiš? zaradi dela od doma, se je enormno povečala prodaja proizvodnja prenosnikov, kamor so tovarne pošiljala čipovje. sedaj se to nekako umirja, še vedno pa proizvodnja ne dohaja. to je tudi zaradi stanja v fabrikah na kitajskem, taiwanu in drugod. na eni strani covid - tam zaprejo fabriko samo da je en okužen, na drugi strani okoljske dajatve firm oz bonusi, ki jih zafilajo pred koncem leta in posledično fabriko ustavijo; spet tretje, da so na kitajskem velika pristanišča zaprta zaradi covida itd....
lahko sanjate o teorijah zarote kolk čte, enostavno se določenih komponent ne da dobit.
zapelji se v prekmurje do cartagota - vse prodano, a parkirišče polno (vsaj nekaj časa nazaj je bilo tako) - ker niso imeli vseh komponent, niso mogli odpremit.

Mr.B ::

SambaShare je izjavil:

Se kar strinjam s Quackom. Čipi so samo najbolj prikladen izgovor. Tisti predragi Opel SUV hibri se enostavno ne prodajajo v številkah ki so jih predvideli.

Povej kako so kaj cene starih rabljenih avtomobilov. Potem pa razmisli dosge Quackom zaključkov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

SambaShare ::

Mr.B je izjavil:


Povej kako so kaj cene starih rabljenih avtomobilov. Potem pa razmisli dosge Quackom zaključkov.


Cene rabljenih so samo sledile cenam novih. In cene novih so šle zadnjih 5 let konkretno gor.

Če konkretno pogledamo Stellantis grupo (tudi Opel), večje dizle so enostavno umaknili iz modelov, dobiš pa hibrida za 30% večjo ceno. In zdaj je presenečenje da se ne prodajajo?

feryz ::

Tudi razno raznih daljincev ni več za dobiti. Zadnje 3 mesece so že problemi.

6bt9hmDwY ::

SambaShare je izjavil:

Če konkretno pogledamo Stellantis grupo (tudi Opel), večje dizle so enostavno umaknili iz modelov, dobiš pa hibrida za 30% večjo ceno. In zdaj je presenečenje da se ne prodajajo?

Če bi privzeli, da tole res drži, potem super, očitno je bilo veliko avtov kupljenih povsem odveč, da se zmore tudi brez njih. Morda bi morali še bolj ceno dvigniti...

SambaShare ::

6bt9hmDwY je izjavil:


Če bi privzeli, da tole res drži, potem super, očitno je bilo veliko avtov kupljenih povsem odveč, da se zmore tudi brez njih. Morda bi morali še bolj ceno dvigniti...


Saj nekaj takega se dogaja. Ampak stari avto se vedno lahko popravi, tudi povprečna starost voznega parka lepo raste. Oni naj pa kar zapirajo tovarne... Saj zdaj kmalu bo pa spet jok, da naj država subvencionira avtomobile, kot 2009.

6bt9hmDwY ::

SambaShare je izjavil:

država subvencionira avtomobile, kot 2009.

Tako kot tudi v letu 2021, električne.

RedDrake ::

feryz je izjavil:

Tudi razno raznih daljincev ni več za dobiti. Zadnje 3 mesece so že problemi.

To je zato, ker nihče ne kupuje daljincev, pa je to samo izgovor.

Btw, že en mesec po celi evropi iščem, kdo mi lahko dobavi solidno količino (~50) touch monitorjev s specifičnimi zahtevami (~15" ali ~17", DC napajanje, HDMI/DVI vhod).
Storniralo že par trgovcev, ki so mi garantirali dobavo in sem jim nakazal konkreten denar.
Vse je "neznan rok dobave" ali pa "end of life".
To je ziher zato, ker nihče več ne kupuje teh stvari ...
Aja pa cena takih monitorjev je šla iz ~140 EUR pred enim letom na 300 EUR sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

bambam20 ::

D3m je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Se pravi če grem danes v katerikoli avto salon ne bo nič avtov na zalogi, ker je vse prodano?


Ja.

bambam20 je izjavil:

Oh ne. Zdaj bo moj novi porše zamujal. LOl.


Kolega ga je že dobil ni panike.



Jaz hočem takšenga s čipi :'(

Mr.B ::

SambaShare je izjavil:

Mr.B je izjavil:


Povej kako so kaj cene starih rabljenih avtomobilov. Potem pa razmisli dosge Quackom zaključkov.


Cene rabljenih so samo sledile cenam novih. In cene novih so šle zadnjih 5 let konkretno gor.

Če konkretno pogledamo Stellantis grupo (tudi Opel), večje dizle so enostavno umaknili iz modelov, dobiš pa hibrida za 30% večjo ceno. In zdaj je presenečenje da se ne prodajajo?


Kako misliš, da bi Kapitalsit gradil nove toverne za nove kapacitete, ki jih 2030 lahko samo še zapre ? A si to hotel povedat ???? Cene Avto "vseh" so šle gor, ko se ljudje niso hoteli voziti skupaj. Da res je na Balkanu, kjer je uporaba javnega prevoza sramota, se to kaj dosti ne pozna. No res je tudi, da poslecično pride na balkan manj izmeta, torej ima tudi tu na balkanu posledično višjo ceno rabljenih avtov.

PS : Tudi hibridov ne dobiš, če ni standardni model v izložbi. Sedaj pa vračunaj to v 30%.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

m0LN4r ::

LeQuack je izjavil:

Ta izgovor sem že slišal, ampak še vedno sem zihr da gre enostavno za manjše povpraševanje po avtomobilih in to je posledica tega, ne pa čipov. Je pa dober izgovor za investitorje.
Jaz sem se pogovarjal z delavci v tovarni (bmw) in ni noben izgovor.
Problem so pogodbe, ki so sklenjene vnaprej za proizvodnjo cipov in nekateri "china" mobitel proizvajalci so pred korono podpisali velike "deale" in sedaj se obratuje po "first come, first served" principu.

Se je pa pred kratkim v Avstriji uradno zacela masovna proizvodnja cipov v novi tovarni.

Enako informacijo sem dobil od zastopnika Canon, Epson, Hp...

PS:
Jaz cakam na non-orginal ogledalo za v avto ze vec 10 mesecev, pa nima s cipi nic skupnega oz. ma tisto gretje zadaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mailer ::

Lahko potrdim, da se je pomanjkanje elektronskih komponent (smd) začelo že 3-4 leta nazaj. Nekatere elemente si moral naročit vsaj pol leta prej oz je bila čakalna doba tako dolga. Firma si to težko privošči, če ima projekt pa nima samo ene komponente, da bi ga naredila. Ni pa to samo posledica korone, kitajci pokrivajo svoje potrebe v 100%, ostalo gre predvsem v EU in ameriko. Zdaj kapitalisti izsiljujejo kapitaliste. Cene se bodo dvignile in kitajci ne bodo več delali za riž.

Po drugi strani pa smo se preveč razvadili na elektroniko. Osebno imam aktivni tempomat vgrajen v glavi in mi deluje avtomatsko. Sploh se ne zavedam, da prilagajam hitrost vožnje drugim avtomobilom v prometu. Tudi raznih drugih infocentrov v avtomobilu ne potrebujem, ker so nevarni. Če se že odličiš, da boš vozil ne brskaj po telefonu češ, saj me bo rešila elektronika.

Mislim, da se bo nasplošno elektronika podražila in bo kriza trajala še kar nekaj let. Kriza grafičnih kartic se prenaša tudi na vse druge panoge, kot je recimo gradnja, promet, energija in prehranske verige. Tole zadnje bo še največji problem.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

GregiB ::

Tisti, ki mislite, da je povpraševanje upadlo, v googleta vpišite "BMW (ali AUDI, VW, DAG) erste halbjahr 2021 rekordabsatz". Praktično vsi nemški proizvajalci so na trg pošiljali rekordne količine vozil...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin

LeQuack ::

GregiB je izjavil:

Tisti, ki mislite, da je povpraševanje upadlo, v googleta vpišite "BMW (ali AUDI, VW, DAG) erste halbjahr 2021 rekordabsatz". Praktično vsi nemški proizvajalci so na trg pošiljali rekordne količine vozil...

Kako, če ni čipov?
Quack !

D3m ::

Zalogo pred koncem so še imeli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mr.B ::

LeQuack je izjavil:

GregiB je izjavil:

Tisti, ki mislite, da je povpraševanje upadlo, v googleta vpišite "BMW (ali AUDI, VW, DAG) erste halbjahr 2021 rekordabsatz". Praktično vsi nemški proizvajalci so na trg pošiljali rekordne količine vozil...

Kako, če ni čipov?

Trenutno so cca 30%Dol. Ce mislis da to konpenzirajo s 30% visjo ceno ? no ne funkcionira ravno...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

PrimozR ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz cakam na non-orginal ogledalo za v avto ze vec 10 mesecev, pa nima s cipi nic skupnega oz. ma tisto gretje zadaj.

Tisto gretje zadaj je samo naparjena špula, realno nima veze s proizvodnjo čipov oz. ima bore malo veze.

SambaShare je izjavil:

Se kar strinjam s Quackom. Čipi so samo najbolj prikladen izgovor. Tisti predragi Opel SUV hibri se enostavno ne prodajajo v številkah ki so jih predvideli.

Lahko se strinjaš z njim. Ampak to še ne pomeni, da imata ti ali on pravilen pogled na svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

LeQuack ::

Proizvajalci vozil itak ne bodo priznali da je šla potrošnja dol. že pred korono je avto trg stagniral. Zakaj bi se zdaj kar naenkrat potrošniki odločili da rabijo ful več avtov kot prej?
Quack !

PrimozR ::

LeQuack je izjavil:

Proizvajalci vozil itak ne bodo priznali da je šla potrošnja dol. že pred korono je avto trg stagniral. Zakaj bi se zdaj kar naenkrat potrošniki odločili da rabijo ful več avtov kot prej?

Dej ne nabijajo nekaj na pamet, če a)nimaš pojma, b) niti preveriš ne.



Trg je stagniral 2018, 2019 je spet narastel. 2020 je prišla korona, torej je bil sprva upad pričakovan. Proizvodnje se je ustavilo, vse skupaj se je sesulo, folk pa je nato začel kupovati. Ponudba je torej dodatno upadla, povpraševanje pa dodatno naraslo. In to ne velja samo za avtomobile, tako je pri zabavni elektroniki, pri kolesih, pri gradbenem materialu, itd.

Ne nabijaj ene in iste stvari, brez da preveriš oz. če nimaš za dodat ničesar pametnega.

josipdare ::

Saj bomo gojili sojo za kitajce. V tem je prihodnost evrope.

Mr.B ::

LeQuack je izjavil:

Proizvajalci vozil itak ne bodo priznali da je šla potrošnja dol. že pred korono je avto trg stagniral. Zakaj bi se zdaj kar naenkrat potrošniki odločili da rabijo ful več avtov kot prej?

Da seveda. V strahu pred okužbo si se raje peljal z lastnim avtom kot pa z javnim prevozom.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FastWIND ::

Naj začnejo delat avtomobile brez nepotrebne elektronske šare pa bo ok...

To kar je danes nametano vse v avtomobile nima več veze s premikom od točke A do točke B.

marvin42 ::

Dve leti in pol nazaj sem kupil nov avto, danes ga lahko prodam za isto ceno. To veliko pove.
Mostly Harmless

LeQuack ::

In zakaj ga ne?
Quack !
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ker ni čipov, Volkswagen in Opel ustavila nekatere tovarne (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8019613 (12674) klinker
»

Zaradi pomanjkanja čipov General Motors ustavil šest tovarn, v dveh zmanjšal proizvod (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8618381 (14807) WizzardOfOZ
»

Zaradi pomanjkanja čipov TSMC odpovedal pocenitve, napovedal tovarne

Oddelek: Novice / Ostale najave
4215209 (13124) Poldi112
»

Zakaj je moral oditi Boeingov izvršni direktor

Oddelek: Novice / Ostale najave
399259 (6122) AndrejO
»

Nokia odpušča in seli vso proizvodnjo v Azijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8020158 (17434) para!

Več podobnih tem