» »

Družbena omrežja še vedno omejujejo talibanske vsebine

Družbena omrežja še vedno omejujejo talibanske vsebine

Slo-Tech - Potem ko so talibani prevzeli oblast v Afganistanu, družbena omrežja niso bistveno spremenila svoje politike do vsebin, ki jih objavljajo. Večinoma se sklicujejo na opredelitev talibanov kot teroristične organizacije po razumevanju ameriških oblasti, zato njihove vsebine omejujejo in po potrebi brišejo.

Facebook je včeraj ponovil, da je prepovedano predstavljanje, podpiranje ali poveličevanje talibanov, kar velja tako na glavni strani Facebook kakor tudi na hčerinskih WhatsAppu in Instagramu. Račune, ki jih urejajo talibani, sproti odstranjujejo. Razlog je uvrstitev skupine med teroristične skupine po ameriški zakonodaji, kar je v nasprotju s Facebookovimi pogoji uporabe. Dodajajo, da Talibanom uporabo Facebook blokirajo že leta. Zaposlenih imajo več strokovnjakov za Afganistan, ki so rojeni govorci jezikov dari in pašto, za patruljiranje po omrežju in iskanju novih težav. WhatsApp sicer omogoča šifrirano komunikacijo, a pregledujejo nešifrirani del (imena, profilne fotografije, poimenovanja skupin) in na podlagi tega blokirajo sumljivo komunikacijo.

WhatsApp je tudi zaprl skupino, ki so jo ustvarili Talibani in naj bi služila kot neke vrste klic v sili, kamor bi civilisti prijavljali nasilje. Nekateri strokovnjaki to potezo označujejo kot škodljivo, ker s tem krni komunikacijo med Talibani in civilnim prebivalstvom. Na Twitterju je situacija drugačna in za zdaj talibani lahko širijo svojo sporočila. Pred dvajsetimi leti, ko so bili nazadnje na oblasti, družbenih omrežij ni bilo, a so bili že tedaj mojstri za propagando. Družbena omrežja jim bodo - tako kot vsem skupinam - omogočila še lažje širjenje svojih nazorov.

46 komentarjev

poweroff ::

Zanimivo, da Maršal Twito pa še vedno lahko objavlja... verjetno ima Twiter še stare podatke o njem, ko je bil še član Komunistične partije Slovenije. :))
sudo poweroff

sirotka ::

slotech in njihova leva propagandna mašina na delu :D

walden ::

Twitter je greznica, kjer se vonja po dreku naleze vsak, ki se vanjo spusti.

Hemi426 ::

Se pravi blokiranja Trumpa ni problem, se je ploskalo, blokiranje dejanske teroristične organizacije je pa sporno.

Wau, tole je bolano na tulk nivojih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hemi426 ()

Poldi112 ::

Da.

Ni sporno, da se cenzurira neprimerno vsebino, je pa sporno, da se cenzurira pavšalno na podlagi povsem arbitrarne ocene ene države.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

IL_DIAVOLO ::

Se bo veliko vode preteklo, da bodo vsebine talibanov sprejete.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Zakaj bi morale biti te vsebine sprejete?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ales ::

To je zanimivo vprašanje. Nam je zgleda ok, da cenzuriramo, kar nam ni všeč. Kaj pa ko začne nekdo cenzurirat nas, ker mu naša stališča niso všeč?

Trenutno živimo v družbi, ki prav to omogoča in smatra za sprejemljivo oziroma celo zaželeno.

Machete ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj bi morale biti te vsebine sprejete?


Ker eni jokajo, da imajo njihovi retardirani skrajni nazadnjaki in fašisti pravico do širjenja dreka iz svojih glav. No nimajo. Tnx twitter. Talibi, trump, višegrajski katolibani ipd zaviralci osebnih svoboščin si naj najdejo svoje prižnice za jezne na vse ovčice.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

m314 ::

Machete je izjavil:


Ker eni jokajo, da imajo njihovi retardirani skrajni nazadnjaki in fašisti pravico do širjenja dreka iz svojih glav. No nimajo. Tnx twitter. Talibi, trump, višegrajski katolibani ipd zaviralci osebnih svoboščin si naj najdejo svoje prižnice za jezne na vse ovčice.


Če živimo v demokratični družbi s svobodo govora, jo imajo, dokler ne pozivajo k nasilju. Ker je svodoba govora osebna svoboščina, osebne svoboščine zavira tudi tvoj zapis. Sklep prepuščam bralcu.

Machete ::

Vsako žigosanje teh in onih 'sovražnikov' je nasilje. Poglej si maršalovo nit. Norec na prostosti. En sam sovražnik in ničvreden nasprotnik kamor pogleda. To je nasilje nad modernim liberalnim 'love everyone, brigaj se zase' načinom življenja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

poweroff ::

Vprašanje je, zakaj se teroriste po ameriškim merilih blokira, teroriste po kitajskih merilih pa ne.

Primerjava je sicer skrajna, ampak bistvo problema je: kakšna naj bodo merila

Ali pa drug primer... zakaj Trump ja, Janša in Kordiš pa ne?
sudo poweroff

ajdov2 ::

Machete je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj bi morale biti te vsebine sprejete?


Ker eni jokajo, da imajo njihovi retardirani skrajni nazadnjaki in fašisti pravico do širjenja dreka iz svojih glav. No nimajo. Tnx twitter. Talibi, trump, višegrajski katolibani ipd zaviralci osebnih svoboščin si naj najdejo svoje prižnice za jezne na vse ovčice.

Zanimivo kako so blmjevski roparji imeli pravico širit svoje laži.

saule ::

maricka Matej sam ti si pa al placancek alpa sprancek

a si ti res resen? talibani? grupa ki bo ravnokar izvedla najvecji genocid po drug svetovni vojni

in ti pises da so moderirani? blokirani bi moral bit, orozje vzeto ne pa da se jim ga je pustilo, poslat pomoc ne pa da se z njimi dogovarja??

ti si psihopat majstr, najdi si pomoc

poweroff ::

Naj bo nekaj jasno. Talibane so ustvarili Američani v času, ko so se borili proti Rusom. Za operacijo Cyclone si že slišal? Zakaj se jih je podpiralo takrat, zdaj pa ne?

Nadalje. Današnjim talibanom so orožje in urjenje "podarile" ZDA.

Skratka, to, da se jih blokira na twiterju je navadno sprenevedanje.

Problem ste taki kot si ti. Delate sranje, "ustvarite hudiča", ko se pa strga iz verige, pa jokate.

Slovenska desnica je podpirala napotitev SLO vojske v Afganistan, zdaj pa slovenski desničarji nočete sprejeti niti afganistanskih prevajalcev, ki so naši vojski pomagali.

Sramota.
sudo poweroff

c3p0 ::

Zwitter safe haven once again. OTOH njihov CEO zgleda kot en taliban, zato nič čudnega.

Gagatronix ::

poweroff je izjavil:

Naj bo nekaj jasno. Talibane so ustvarili Američani v času, ko so se borili proti Rusom. Za operacijo Cyclone si že slišal? Zakaj se jih je podpiralo takrat, zdaj pa ne?

Nadalje. Današnjim talibanom so orožje in urjenje "podarile" ZDA.

Skratka, to, da se jih blokira na twiterju je navadno sprenevedanje.

Problem ste taki kot si ti. Delate sranje, "ustvarite hudiča", ko se pa strga iz verige, pa jokate.

Slovenska desnica je podpirala napotitev SLO vojske v Afganistan, zdaj pa slovenski desničarji nočete sprejeti niti afganistanskih prevajalcev, ki so naši vojski pomagali.

Sramota.


Mnogi talibani so se borili tudi v vojni v Bosni. Mudjahidske enote so bile sestavljene primarno iz borcev iz Afganistana.

Americani pac povsod kamor pridejo povzrocijo govno, potem se jih pa kao ne tice. Oni nikdar niso sli v Afganistan z namenom vzpostavitve stabilne drzave. Prvi dan so ze planirali kako bodo napadli Irak. ISAF je propadel istega dne kot so ga zaceli tocno zaradi takega sranja. In zdaj se cudijo ? Zakaj neki le ? To je bilo jasno 20 let nazaj.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Mudžahedini niso talibani.
Dajte si poslušat tole, ker ni tako preprosto kot neke stare lajne Mudžahedini, Rusi, Američani, Talibani..

https://4d.rtvslo.si/arhiv/vroci-mikrof...
(DR. PRIMOŽ ŠTERBENC: AFGANISTAN V ŠIRŠEM KONTEKSTU, VROČI MIKROFON)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gagatronix ::

Potato potahto. Iz mudzahedinov, ki so jih trenirali in oborozili Americani so nastali talibani.

Machete ::

Ne niso. So se pa nekateri pridružili talibanom. Daj poslušaj no strica zgoraj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Gagatronix ::

Ti kar poslusaj pravljice.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: 49106 ()

kow ::

saule je izjavil:

maricka Matej sam ti si pa al placancek alpa sprancek

a si ti res resen? talibani? grupa ki bo ravnokar izvedla najvecji genocid po drug svetovni vojni

in ti pises da so moderirani? blokirani bi moral bit, orozje vzeto ne pa da se jim ga je pustilo, poslat pomoc ne pa da se z njimi dogovarja??

ti si psihopat majstr, najdi si pomoc


Nepismene bi morali tudi omejiti. Zna biti, da prides na seznam.
Saj razumes, da predlagas omejiti skupine, ki TEBI niso vsec. Znanih morilcev je ogromno in prosto tvitajo.

Machete ::

Gagatronix je izjavil:

Ti kar poslusaj pravljice.


Ti si tu edini pravljičar.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

49106 ::

Poldi112 je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

Se pravi blokiranja Trumpa ni problem, se je ploskalo, blokiranje dejanske teroristične organizacije je pa sporno.

Wau, tole je bolano na tulk nivojih.



Da.

Ni sporno, da se cenzurira neprimerno vsebino, je pa sporno, da se cenzurira pavšalno na podlagi povsem arbitrarne ocene ene države.


Kaj da? Zakaj je torej Trump banan in ne zgolj neprimerna vsebina na njegovem računu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Gagatronix ::

Machete je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

Ti kar poslusaj pravljice.


Ti si tu edini pravljičar.


Aja ? Samo da ne bos potem glasen ko bodo Talibani ustanovili Islamsko Drzavo verzija 2.

Unilseptij ::

Sploh ne razumem, kaj članek želi povedati? Ali namiguje, da bi morala družbena omrežja zdaj spremeniti politiko? Samo zato, ker so Američani izgubili vojno? Koliko vem, so talibani še vedno teroristična organizacija za ZDA in ameriška podjetja, ki upravljajo družbena omrežja pač morajo blokirati vsebine terorističnih organizacij. Bo pa hec, če jih bodo ZDA dejansko umaknile s seznama... bi prav rad videl utemeljitev.

poweroff ::

kow je izjavil:

Saj razumes, da predlagas omejiti skupine, ki TEBI niso vsec. Znanih morilcev je ogromno in prosto tvitajo.

Točno to sem hotel povedati. Namesto, da bi se vzpostavilo enotna merila - so merila strogo prozahodna. Še več - taka so, kot paše trenutni politični garnituri.

Se pravi: talibani so sedaj prepovedani, v preteklosti pa niso bili. Delali so pa že ves čas približno isto. Kitajci bi prepovedali ujgurske aktiviste, Rusi podpornike Navalnega, ZDA kritike trenutnega režima (trenutno far right, QAnon in Trump podporniki iz Kapitola se soočajo z obtožbami terorizma, par mesecev nazaj je bila antifa skoraj razglašena za teroristično organizacijo, itd.).

Nad vsem tem so pa tehnološke korporacije - brez odgovornosti, brez morale.

In to je bistven problem. Da ni enotnih meril, ampak vlade in korporacije delujejo arbitrarno. Jasno, talibanom bi moralo biti onemogočeno širjenje propagande. Samo ne samo njim, še marsikomu drugemu. In njim bi to morali preprečiti še ko so jih podpirali Američani.
sudo poweroff

Matwic ::

Če si pa katera kultura zasluži iztrebitve je pa to definitivno Talibanska oz. na splošno muslimanski sharia zakon. Ne nabijajte o svobodi govora, naj se blokira vse kar pride od njih.

Na bruhanje mi gre, da se zdaj debatira kdo je kriv, pa kaže s prsti namesto, da bi se ukrepalo in pomagalo nedolžnim ljudem. Cel svet bi moral stopiti skupaj, evakuirati ženske, otroke in tisto peščico odraslih moških, ki so pripravljeni popolnoma zapustiti to kulturo in religijo. Potem pa popolnoma blokirati celo ozemlje. Ostali si ga pa lahko med sabo mečejo na roke ali parijo s kozami (oz. živali tudi niso nič krive, še njih bi bilo potrebno zaščititi).

Matthai: No s tem se strinjam. Zgornje kar sem napisal bi si zaslužila še marsikatera skupina in tudi razne organizacije oz. podjetja. Ja merila bi morala biti enotna, in ja ekstremno sovraštno, izkoriščanje in suženjstvo (pa ni važno kako se ga imenuje) bi moralo biti nedopustno na celem svetu.

Ales ::

Pa je cenzura pravi način za boj proti popačenim idejam in nazorom?

Smo kot družba sploh prišli kaj dosti naprej od sežiganja knjig? Smo sploh prišli kaj naprej?

FTad ::

Matwic je izjavil:

Če si pa katera kultura zasluži iztrebitve je pa to definitivno Talibanska oz. na splošno muslimanski sharia zakon. Ne nabijajte o svobodi govora, naj se blokira vse kar pride od njih.

Na bruhanje mi gre, da se zdaj debatira kdo je kriv, pa kaže s prsti namesto, da bi se ukrepalo in pomagalo nedolžnim ljudem. Cel svet bi moral stopiti skupaj, evakuirati ženske, otroke in tisto peščico odraslih moških, ki so pripravljeni popolnoma zapustiti to kulturo in religijo. Potem pa popolnoma blokirati celo ozemlje. Ostali si ga pa lahko med sabo mečejo na roke ali parijo s kozami (oz. živali tudi niso nič krive, še njih bi bilo potrebno zaščititi).

Matthai: No s tem se strinjam. Zgornje kar sem napisal bi si zaslužila še marsikatera skupina in tudi razne organizacije oz. podjetja. Ja merila bi morala biti enotna, in ja ekstremno sovraštno, izkoriščanje in suženjstvo (pa ni važno kako se ga imenuje) bi moralo biti nedopustno na celem svetu.


Podpis!

Machete ::

Ales je izjavil:

Pa je cenzura pravi način za boj proti popačenim idejam in nazorom?

Smo kot družba sploh prišli kaj dosti naprej od sežiganja knjig? Smo sploh prišli kaj naprej?

Cenzura ni vedno slaba. Namig: Mein kramp, brejvik, NZ shooting.. ne zasluži vsaka stvar demokratičnega prostora pod soncem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Ales ::

Kdo pa naj odloča kaj zasluži cenzuro in kaj ne? Tukaj se vedno skriva težava in prilika za zlorabo tistega, ki je na oblasti oz. ima nadzor nad komunikacijo, kot vidimo na primeru teh naših vrlih socialnih omrežij.

Za naštete primere ne vidim razloga, zakaj bi jih sploh kdo hotel cenzurirati. Menda smo dovolj pametni, da znamo sami presoditi, ali je vsebina in ideja drek ali ni.

Matwic ::

Ales je izjavil:

Kdo pa naj odloča kaj zasluži cenzuro in kaj ne? Tukaj se vedno skriva težava in prilika za zlorabo tistega, ki je na oblasti oz. ima nadzor nad komunikacijo, kot vidimo na primeru teh naših vrlih socialnih omrežij.

Za naštete primere ne vidim razloga, zakaj bi jih sploh kdo hotel cenzurirati. Menda smo dovolj pametni, da znamo sami presoditi, ali je vsebina in ideja drek ali ni.

Kje si pa ti živel zadnjih 10 let? Večina ljudi verjame dobesedno vsemu kar se napiše na internetu ali pa kar izjavi neka delno priljubljena ali pa samo dovolj pompozna oseba. Kritičnega razmišlanja absolutno ni več, je samo še kult osebnosti in ekstremizma.

Ales ::

Ni to večina ljudi, to je samo glasna manjšina. Taki so vedno tudi bili glasni, ni to nič novega. Premakni se malo iz svojega mehurčka, pa boš srečal tudi ostale.

MrStein ::

Matwic je izjavil:


Kje si pa ti živel zadnjih 10 let? Večina ljudi verjame dobesedno vsemu kar se napiše na internetu ali pa kar izjavi neka delno priljubljena ali pa samo dovolj pompozna oseba. Kritičnega razmišlanja absolutno ni več, je samo še kult osebnosti in ekstremizma.

Torej v resnici ni problem sovražni govor ipd. ampak dejstvo, da je 90% folka "debilov"?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

poweroff je izjavil:

kow je izjavil:

Saj razumes, da predlagas omejiti skupine, ki TEBI niso vsec. Znanih morilcev je ogromno in prosto tvitajo.

Točno to sem hotel povedati. Namesto, da bi se vzpostavilo enotna merila - so merila strogo prozahodna. Še več - taka so, kot paše trenutni politični garnituri.

To je vedno in vsepovsod tako. Če najdeš rešitev, nas obvesti...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mtosev ::

Machete je izjavil:

Ales je izjavil:

Pa je cenzura pravi način za boj proti popačenim idejam in nazorom?

Smo kot družba sploh prišli kaj dosti naprej od sežiganja knjig? Smo sploh prišli kaj naprej?

Cenzura ni vedno slaba. Namig: Mein kramp, brejvik, NZ shooting.. ne zasluži vsaka stvar demokratičnega prostora pod soncem.

Se strinjam. The international jew je verjetno še ena knjiga za katero je dobro, da je banned.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Ales ::

Od kod sploh ideja, da je Mein Kampf cenzuriran? Ali pa The International Jew?

Poglejte kdaj v kako knjigarno.

Poldi112 ::

49106 je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

Se pravi blokiranja Trumpa ni problem, se je ploskalo, blokiranje dejanske teroristične organizacije je pa sporno.

Wau, tole je bolano na tulk nivojih.



Da.

Ni sporno, da se cenzurira neprimerno vsebino, je pa sporno, da se cenzurira pavšalno na podlagi povsem arbitrarne ocene ene države.


Kaj da? Zakaj je torej Trump banan in ne zgolj neprimerna vsebina na njegovem računu?


Ker javno mnenje vedno kontrolira tisti z največjim trobilom, njih pa navadno finančni interesi.

Oz. drugače, pri Trumpu pretiravajo, hkrati so ga pa predolgo pustili. Če bi na začetku tudi pri njemu upoštevali svoja lastna jebena pravila, problema ni bilo. Pa so rekli, da tega ne morejo, ker bi potem cenzurirali prevelik del predstavnikov ljudstva.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kow ::

Trumpa je twitter skinil takoj, ko je izgubil volitve. Vlade in korporacije imajo prevec pravic/moci oz. premalo je zakonodaje, ki bi omejevala moc tako drzav, kot korporacij.
Vecina ljudi pac ljubi mocno drzavo - ko jih pa prvic zajeb*e, pa obrnejo plosco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

poweroff ::

Matwic je izjavil:

Matthai: No s tem se strinjam. Zgornje kar sem napisal bi si zaslužila še marsikatera skupina in tudi razne organizacije oz. podjetja. Ja merila bi morala biti enotna, in ja ekstremno sovraštno, izkoriščanje in suženjstvo (pa ni važno kako se ga imenuje) bi moralo biti nedopustno na celem svetu.

Lahko bi v EU sprejeli načelo, da od držav, ki ne zagotavljajo minimalnih standardov človekovih pravic in pravic delavcev, ne bomo kupovali izdelkov.

Ampak ja, to pomeni, da bodo "naši" telefoni dražji, tukaj se pa vse neha.

MrStein je izjavil:

poweroff je izjavil:

kow je izjavil:

Saj razumes, da predlagas omejiti skupine, ki TEBI niso vsec. Znanih morilcev je ogromno in prosto tvitajo.

Točno to sem hotel povedati. Namesto, da bi se vzpostavilo enotna merila - so merila strogo prozahodna. Še več - taka so, kot paše trenutni politični garnituri.

To je vedno in vsepovsod tako. Če najdeš rešitev, nas obvesti...

UN določi merila.
sudo poweroff

MrStein ::

LOL, dobra.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

poweroff je izjavil:


Lahko bi v EU sprejeli načelo, da od držav, ki ne zagotavljajo minimalnih standardov človekovih pravic in pravic delavcev, ne bomo kupovali izdelkov.

Katerih človekovih pravic?
Kdo določi, če so res zagotovljena?
A so Vaskrsiću bila zagotovljena?
Kaj pa onemu Nemcu? Ali tistemu Francozu? Je dovolj, da so zagotovljena za 99,999% prebivalcev? 99% časa?

(razen, če je ta del tudi vic)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

poweroff ::

Človekovih pravic po naših merilih. Saj mi sami odločamo s kom bomo delali biznis in s kom ne. Saj EU že ima sezname držav, kjer človekove pravice niso spoštovane. Te države da samo na seznam prepovedi poslovanja (ali pa nabije carine za 200%), pa je problem rešen.

Če bo država hotela milejši carinski režim, se bo pa pač potrudila, da bo compliant.
sudo poweroff

MrStein ::

Dvomim da talibane briga za EU carine.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Poldi112 ::

Dvomim, da jim ne bi bilo v interesu sodelovati z nami.

Hkrati pa dvomim tudi, da bi se z njimi šli dejansko pogajat v dobri veri, ker je naš šef hudo občutljiv na suverenost in se najraje pogaja iz zraka (B52).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Družbena omrežja še vedno omejujejo talibanske vsebine

Oddelek: Novice / NWO
467777 (5475) Poldi112
»

WhatsApp začasno prenehal sodelovati z oblastmi v Hongkongu

Oddelek: Novice / Zasebnost
53452 (2670) Poldi112
»

Facebook nedostopen

Oddelek: Omrežja in internet
322424 (1531) Tilen
»

WhatsApp v boju zoper lažne novice omejuje posredovanje sporočil

Oddelek: Novice / NWO
135347 (4109) 49106
»

Anonimizacija mobilnih komunikacij (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
9228894 (26566) SmeskoSnezak

Več podobnih tem