» »

Parler se je vrnil

Parler se je vrnil

Slo-Tech - Družbeno omrežje Parler, ki je pred mesecem dni prenehalo delovati, ko jim je Amazon odpovedal gostovanje, je nazaj. Podjetje je dobilo tudi novega izvršnega direktorja Marka Mecklerja, ki je soustanovitelj organizacije Tea Party Patritots, ki podpira Donalda Trumpa, medtem ko so dotedanjega direktorja Johna Matzeja zaradi nestrinjanja o vodenju odpustili. Meckler bo funkcijo opravljal kot vršilec dolžnosti. Prav incident v kapitolu, kamor so 6. januarja vdrli njegovi privrženci, je bil povod, da so Apple, Google in Amazon odpovedali gostovanje aplikaciji Parler. Odtlej je iskala alternativo, kako ponovno zagnati svoje storitve, kar jim je sedaj uspelo. Ko so jim namreč 9. januarja onemogočili AWS, svoje infrastrukture niso mogli preprosto klonirati drugam. Nekaj podatkov je očitno tudi izgubljenih.

V novi inkarnaciji Parlerja so stari uporabniški računi na voljo
, ni pa povezanih vsebin oziroma objav (parleys). Stari uporabniki že lahko objavljajo, kar so nekateri vidni uporabniki že storili. Novi uporabniki se bodo lahko registrirali prihodnji teden, obljubljajo. V izjavi za javnost so še zapisali, uporabljajo robustno, trajnostno in neodvisno tehnologijo, s čimer namigujejo na odpornost pred podobnimi mrki, kot jim ga je prizadejal Amazon. Parler se promovira kot politično nepovezana in neopredeljena storitev, je pa po blokadi Trumpa na Facebooku in Twitterju tja skupaj z njim priteklo veliko njegovih podpornikov.

Še vedno pa Parlerja ni v Applovi in Googlovi tržnici za mobilne aplikacije, kar otežuje njegovo širšo uporabo, zlasti pri manj veščih uporabnikih. Medtem še vedno teče tožba zoper Amazon, ki mu Parler očita nezakonito prekinitev gostovanja. Začasne odredbe za ponovno vzpostavitev gostovanja Parler ni uspel pridobiti. Parler ima domeno registrirano pri Epiku, kjer je registrirana tudi platforma Gab, medtem ko mu gostovanje po prvih podatkih nudi manj znano podjetje SkySilk, ki navedb ne komentira.

80 komentarjev

«
1
2

Janez-22 ::

Slikica pove svoje. To bo še zanimivo, kaj se bo dogajalo v ameriški družbi. Jaz mislim, da bodo elite tole koristile kot divide-et-impera - dve grupi zagrizenih nasprotnikov oz. uporabnih idiotov, katerim je udobno vladati.

V Sloveniji imamo na to temo že kar nekaj zgodovine. Upam da počasi razvijemo imunost.

drvo ::

Podobno lepljenko lahko v nekaj minutah narediš tudi na twitterju.

Miki N ::

drvo je izjavil:

Podobno lepljenko lahko v nekaj minutah narediš tudi na twitterju.


Verjetno z več pedofilije, samo ja: slika ne pove NIČ. Ampak kot kaže ta trik še vedno deluje, škoda, da se ga poslužujejo tudi "intelektualci" tu.

poweroff ::

Kje ste sedaj neoliberalci s trditvami o tem, da ima privat podjetje pravico postaviti lastna pravila glede svobode govora?

Amazon, Google in Apple pač lahko postavljajo svoja pravila, kaj ne?
sudo poweroff

joze67 ::

Tako kot lahko Lucasfilm odpusti igralko, ker nemarno tvita.
Tako kot lahko kolidž odpusti učiteljico, ker ... ja, nemarno tvita.
Tako kot...

poweroff ::

Točno tako, ja.
sudo poweroff

carota ::

Prav incident v kapitolu, kamor so 6. januarja vdrli njegovi privrženci, je bil povod, da so Apple, Google in Amazon odpovedali gostovanje aplikaciji Parler.


FBI Says Far-Right Militia Used Facebook Messenger to Coordinate Attack on Capitol Building

Čakamo blokado FB messangerja.

Markoff ::

joze67 je izjavil:

Tako kot lahko Lucasfilm odpusti igralko, ker nemarno tvita.
Tako kot lahko kolidž odpusti učiteljico, ker ... ja, nemarno tvita.
Tako kot...

Ampak nemarnost ni zakonsko urejena kategorija, temveč subjektivna presoja...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Markoff ::

Janez-22 je izjavil:

Slikica pove svoje. To bo še zanimivo, kaj se bo dogajalo v ameriški družbi. Jaz mislim, da bodo elite tole koristile kot divide-et-impera - dve grupi zagrizenih nasprotnikov oz. uporabnih idiotov, katerim je udobno vladati.

Ja, ampak slikica je kolaž agresivnih/sovražnih komentarjev enega samega uporabnika. Dokler so takšni le posamezniki, ki niso organizirani in ne predstavljajo grožnje neposredne spremembe družbenega reda, naj imajo svoj prostor za ventilacijo svojih travm. Ko pa takšne stvari začnejo preraščati v organizirano gibanje in celo stranko, ki dobi sedež v parlamentu...no, takrat postanejo stvari resne za dobrobit družbe. Treba pa je vedeti, da v ZDA par tisoč skrajnežev v 350-milijonskem narodu ne predstavlja nobene resne sile, tako kot nekaj 100 skrajnežev ne v Sloveniji.

No, če namesto na Parler pokukamo v program ene od SLO parlamentarnih strank, ki sodijo v opisane skrajne organizacije:
V sistemu delavskega upravljanja bo zato poslovodstvo odgovarjalo delavskemu kolektivu, kar pomeni odpravo kapitalističnega menedžmenta v podjetjih. Lastništvo podjetij bomo prenesli v roke države in lokalnih skupnosti, ter ustanovili delavske, kmečke in potrošniške zadruge. Zato bomo spremenili nosilce kapitala in socializirali dobičke.

http://www.levica.si/wp-content/uploads...

Ne poznam nobene druge stranke v SLO, ki bi se zavzemala za spremembo demokratične / liberalne ureditve RS ali bi njen program bil v neposrednem nasprotju z Ustavo RS, kot Levico, čeprav besede o suspenzu demokracije in rušenju pravnega reda prihajajo najpogosteje iz ust predstavnikov te stranke. Ninakomedija pa ji je pred kratkim izmerila 2. mesto po priljubljenosti v državi.

Ta pot nas prav zares vodi k predsedniku Camachu.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Janez-22 ::

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

poweroff ::

Markoff je izjavil:

Ja, ampak slikica je kolaž agresivnih/sovražnih komentarjev enega samega uporabnika. Dokler so takšni le posamezniki, ki niso organizirani in ne predstavljajo grožnje neposredne spremembe družbenega reda, naj imajo svoj prostor za ventilacijo svojih travm. Ko pa takšne stvari začnejo preraščati v organizirano gibanje in celo stranko, ki dobi sedež v parlamentu...no, takrat postanejo stvari resne za dobrobit družbe.

Pa saj v ZDA so organizirani. Zelo. Srečujejo se po čajankah, na streliščih se urijo, itd. Zelo organizirani so in prevzeli so del republikanske stranke.

Janez-22 je izjavil:

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

You wish. Večina tega ne razume. Večina ni pripravljena investirati znanja in dela v to, da bi bili bolj svobodni.
sudo poweroff

carota ::

Janez-22 je izjavil:

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

Morda nisi prebral v novici, da so veliki playerji s pretvezo ravno onemogočili to konkurenco. Še svojega predsednika so bannali. Posledice: nič. Ni veliko upanja.

Markoff ::

poweroff je izjavil:

Pa saj v ZDA so organizirani. Zelo. Srečujejo se po čajankah, na streliščih se urijo, itd. Zelo organizirani so in prevzeli so del republikanske stranke.

Par strelskih društev in čajank še ni organizirano politično telo. Če bi bilo temu tako, bi se 74 mio ljudi, ki so menda vsi t.i. trumpisti, dobro organiziralo, pokupilo delnice nekaj pomembnih medijev in začelo propagandno vojno z uporabo istih orožij kot t.i. demokrati.

Če se bodo organizirali, bomo videli njihovo dejansko moč, ki pa verjetno ni bistveno večja od kakšnega KKK. Tono orožja in skladišče streliva lahko kupi vsak bebec, a to še ne pomeni, da lahko strelja z več kot enim AK-47 naenkrat...
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

poweroff ::

Potem tudi par bebcev v Afganistanu ni neka silna organizacija? Zakaj se pa njih preganja?

Glede ideje, da bi se trumpisti organizirali z nakupi medijskih delnic... Pa saj še enega Parlerja niso sposobni postaviti!

Problem je, da denar ne more kupiti srca.

Poglej recimo The Pirate Bay. Tam so se izmikali shutdownu dolga leta, pa so sistem postavili ljudje s težavami z alkoholom, drogami,... Ali pa poglej razne "levičarske" projekte decentraliziranih neodvisnih komunikacij. Ljudje razmišljajo o osnovah, že v osnovi skušajo biti neodvisni. Ali pa poglej anarhistični Signal. Moxie bere Bakunina in ostale anarhiste in ko razvija Signal, razmišlja o tem kako bo zadeva čim bolj odporna na vladno in korporativno prestrezanje.

Potem pa pogledaš Parler... pride nek bogataš, vrže na mizo par milijonov in začne sestavljati lego kocke. Ko mu pa vzamejo podlago za lego kocke, je pa igre konec.

No, niso pa vsi taki. Lavabit developer je recimo far right, pa je zasnoval odličen mail sistem.

Pač, treba se bo navaditi, da denar ni vse. Da je treba imeti tudi srce. In razum. In na desnici tega očitno manjka.
sudo poweroff

Janez-22 ::

poweroff je izjavil:

Potem tudi par bebcev v Afganistanu ni neka silna organizacija? Zakaj se pa njih preganja?

Glede ideje, da bi se trumpisti organizirali z nakupi medijskih delnic... Pa saj še enega Parlerja niso sposobni postaviti!

Problem je, da denar ne more kupiti srca.

Poglej recimo The Pirate Bay. Tam so se izmikali shutdownu dolga leta, pa so sistem postavili ljudje s težavami z alkoholom, drogami,... Ali pa poglej razne "levičarske" projekte decentraliziranih neodvisnih komunikacij. Ljudje razmišljajo o osnovah, že v osnovi skušajo biti neodvisni. Ali pa poglej anarhistični Signal. Moxie bere Bakunina in ostale anarhiste in ko razvija Signal, razmišlja o tem kako bo zadeva čim bolj odporna na vladno in korporativno prestrezanje.

Potem pa pogledaš Parler... pride nek bogataš, vrže na mizo par milijonov in začne sestavljati lego kocke. Ko mu pa vzamejo podlago za lego kocke, je pa igre konec.

No, niso pa vsi taki. Lavabit developer je recimo far right, pa je zasnoval odličen mail sistem.

Pač, treba se bo navaditi, da denar ni vse. Da je treba imeti tudi srce. In razum. In na desnici tega očitno manjka.


Tole je odličen komentar, ki ga jaz takoj podpišem. Razen zadnjega stavka, ki pa je zelo nesramen. Če bi poznal nekoga normalega, ki zagovarja vrednote dom, družina, vera, ne bi tega pisal. Empatija pa to.

zztop ::

Markoff je izjavil:

Ne poznam nobene druge stranke v SLO, ki bi se zavzemala za spremembo demokratične / liberalne ureditve RS ali bi njen program bil v neposrednem nasprotju z Ustavo RS, kot Levico,
NSi, SDS se požvižgata na marsikateri člen ustave. Recimo 7., 13., 14. člen, tako z glave.

Markoff je izjavil:

čeprav besede o suspenzu demokracije in rušenju pravnega reda prihajajo najpogosteje iz ust predstavnikov te stranke. Ninakomedija pa ji je pred kratkim izmerila 2. mesto po priljubljenosti v državi.
Če želiš spremeniti ureditev/ustavo, še ne pomeni, da se požvižgaš na demokracijo. Levica še ni prišla do tega položaja, da bi kakorkoli izkoriščala svojo ideologijo, se požvižgala na pravno državo ipd. Zato ji tega ni mogoče očitati, zaenkrat.

Markoff je izjavil:

Ta pot nas prav zares vodi k predsedniku Camachu.
Ne more nas, ker je Camacho produkt free marketa, Levica pa ne podpira tega.

D3m ::

Parler se je vrnil


Welcome back Commander.

|HP EliteBook|R5 6650U|

Miki N ::

En trik, ki ga večja "privatna podjetja" (ker tehnično so javna v smislu trgovanja z delnicami) lahko izvedejo za razliko od majhnih je ustrezanje zakonodaji, ki je kot nalašč zanje. Kot po.. naključju.

Ta zakonodaja vedno ščiti malega človeka pred nevarnostmi... in je hkrati tako napredna, da ji manjša podjetja brez celih oddelkov, ki bi se tem ukvarjali težko sledi.

Sedaj je recimo v ZDA "v delu" t.i. The Safe Tech Act - a ne se slepiti, da dosti EU "pravic", ki vam jih kao "podarjajo" (WTF sam po sebi) ni iz iste zgodbe. Mimogrede, ta štos je bil "patentiran" najprej v Big Pharma + kozmetiki - dandanes manjša podjetja, ki sploh ne delajo zdravil ali kozmetike težje in dražje pridobivajo surovine in dovoljenja za uporabo , ker njihovi izdelki vsebujejo določene "farmakološke sestavine", tudi če so tako prozaični kot indu etanol ali glicerin. Večja podjetja s tem seveda nimajo težav, ker imao specialne pisarniške hrčke, samo za te namene.

Regulacija je pogosto čarovniški trik, ki mu ovce ploskajo - čeprav gre včasih za zvijačo na njihov račun. Prst v rit medtem ko vam z drugo roko maha pred očmi. Čarovnija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

poweroff ::

Janez-22 je izjavil:

poweroff je izjavil:


Pač, treba se bo navaditi, da denar ni vse. Da je treba imeti tudi srce. In razum. In na desnici tega očitno manjka.


Tole je odličen komentar, ki ga jaz takoj podpišem. Razen zadnjega stavka, ki pa je zelo nesramen. Če bi poznal nekoga normalega, ki zagovarja vrednote dom, družina, vera, ne bi tega pisal. Empatija pa to.


Se opravičujem, ampak po moje si narobe razumel.

Ko sem rekel, da na desnici manjka razum, s tem nisem mislil razuma na splošno, pač pa to, da ljudje na desnici (po mojem opažanju) ne znajo razmišljati tehnološko neodvisno. Ne vidijo kje je problem odvisnosti od tehnologije in tehnoloških korporacij. No, vsaj do sedaj niso videli tega.

Če vzameš tipičnega neoliberalca in tipičnega levega anarhista, bo prvi uporabljal Windowse ali Maca, drugi pa neko obskurno verzijo Linuxa. Pri čemer bo ta drugi vedel zakaj uporablja ta Linux in zakaj trpi pri tem. Ker ima v glavi to, da noče biti odvisen od neke korporacije. Med tem ko "neoliberalec" nima problema s tem, da je odvisen od korporacije. Korporacijo vidi kot nekaj imanentno dobrega, ne kot nekaj, kar prinaša nevarnost.

In "srce" se tudi nanaša na to. Če imaš na voljo, da uporabljaš Windows računalnik, kjer ti vse dela ali pa Linux skorpucalo, ki ne teče na vsakem hardweru, kjer je treba stalno nekaj kucat po konzoli, itd... (OK, malo pretiravam), in se odločiš za drugo varianto - potem definitivno imaš "srce".

Drugače poznam dosti normalnih desničarjev, definitivno več kot normalnih levičarjev. Slednjih pa res nisem srečal prav dosti izven tehnoloških krogov.
sudo poweroff

vostok_1 ::

Malce drugače vprašanje.

Zakaj menite, da nasilje v ZDA ni upravičeno?

Old money in korporativne elite so si povsem podredile njihov sistem (isto pri nas btw).
Zakaj ko so se osamosvojili od Britanije, vam ni problem opravičevati vojno...ko pa se ljudstvo želi boriti proti svojim skorumpiranim vladarjem, pa se vsem zvijejo gate v klopčič?

Ravno eliti je všeč ta hate speech law in "violence is wrong".
Ko se razoroži, fizično in politično pebejce...kdo pa jim bo nasprotoval?

Bernie Sanders, ki je sicer del establišmenta, ampak malo bolj na obrobju...je bil terminiran, ker eliti ni bil všeč.
Vi pa bi sedaj radi reševali na "miroljuben" način? Like how?

Dajte malo že prekleto razmišljat s to glavo, ki jo imate.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

antonija ::

Miki N je izjavil:

Mimogrede, ta štos je bil "patentiran" najprej v Big Pharma + kozmetiki - dandanes manjša podjetja, ki sploh ne delajo zdravil ali kozmetike težje in dražje pridobivajo surovine in dovoljenja za uporabo , ker njihovi izdelki vsebujejo določene "farmakološke sestavine", tudi če so tako prozaični kot indu etanol ali glicerin. Večja podjetja s tem seveda nimajo težav, ker imao specialne pisarniške hrčke, samo za te namene.
Lahko kaj bolj konkretno napises ali linkas katerega od teh patentov? Mogoce se tudi motim, ampak tole se slisi kot rekla-kazala nabijanje... Ker do sedaj se nisem videl enega primera/patenta, kjer bi nekaj tako splosnega kot sta glicerin ali pa etanol bila kakorkoli omejena za uporabo v zdravilih.
Tudi ne verjamem da bi katerikoli patentni urad podelil patent na kaj tako splosnega; govorimo o substancah ki so zelo verjetno odobrene za uporabo v zdravilih preko "Traditional use registration", kjer so stvari odobrene samo zato, ker so jih ljudje goltali ze kako stoletje ali dva pred uvedbo registracij in nadzora zdravil (sredi prejšnjega stoletja).
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Janez-22 ::

poweroff je izjavil:

Se opravičujem, ampak po moje si narobe razumel.

Hvala in enako jaz, če sem v preteklosti kaj nejasnega napisal.

Jaz sem en tak netipičen (desničar), pred leti sem kar konkretno preklopil iz Windowsa na Linux in ga uspel približati še drugim okoli sebe, vključno s telefoni. Nič obskurnega sicer, navaden Ubuntu in Sailfish, pomembno da so stvari uporabne. In so, zelo.

Glede slovenskih liberalcev sem mnenja, da postajajo boljši. Ne obstaja enačba večji_dobiček == boljši_svet (kot tudi ne obstaja idealen družbeni sistem). Denar je pomemben, ni pa smisel. Ljudje smo tisti, ki moramo v dani situaciji iskati ravnotežja med raznimi idejami. Kreposti vedno nastopajo v parih.

Na tem portalu so se dostikrat kot precej sporni zdeli moji zagovori nekaterih potez trenutne vlade ali pa že samo dejstvo, da sem zagovarjal nekatere (desne) vrednote... Bolj kot ves ta prav ali narobe glede vladnih ukrepov mi je zanimiv ta fenomen razcepljenosti. Bolj kot ne očitno se mi zdi, da imamo vsi (tudi nekoliko bolj skrajni) precej podobna hrepenenja, ampak včasih se zdi, kot da smo skregani do konca. No, jaz sem optimist za našo državo.

Poldi112 ::

poweroff je izjavil:


Če vzameš tipičnega neoliberalca in tipičnega levega anarhista, bo prvi uporabljal Windowse ali Maca, drugi pa neko obskurno verzijo Linuxa.


Debian pa ja ni obskuren.

vostok_1 je izjavil:


Zakaj menite, da nasilje v ZDA ni upravičeno?


Kdaj se je pa nazadnje izplačalo?

vostok_1 je izjavil:


Zakaj ko so se osamosvojili od Britanije, vam ni problem opravičevati vojno...ko pa se ljudstvo želi boriti proti svojim skorumpiranim vladarjem, pa se vsem zvijejo gate v klopčič?


Seveda. Če ti švabi kradejo vino in streljajo mačke, pač nimaš neke izbire in MORAŠ prijeti za puško. Če ti je od vsega dobrega tako hudo, da ne moreš preživeti tega terorja zaprtih oštarij, pa menda tudi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Janez-22 ::

Bom poskusil razložiti, kako jaz vidim trenutno vlado. V nekaterih pogledih je podobno, kot pri kakšnem "Nova24tv desničarju":
(Zdaj sem že malo off-topic, če je moteče pa naj se zbriše. Pojasnjujem zato, ker je pri mojih komentarjih prevečkrat prišlo do napačnega razumevanja.)

Najprej trenutno stanje: Vsekakor še nismo predelali zapuščine komunizma. Elite ki so izšle iz komunizma imajo še veliko medijsko, družbeno in gospodarsko moč, ki pa jo počasi izgublja, poleg tega se menja generacija. Kar je ostalo je v glavnem korupcija, ki niti ni več ideološka. Ideologija se veliko uporablja za politični boj.

Za SDS se nekako ve, da ko se gre ideološki boj, izgublja glasove. Travme iz naše polpretekle zgodovine bo treba rešit brez nabiranja političnih točk. Zdi se, da se pri SDSu tega zadnje čase kar zavedajo.

Na desnici so pogosto žaljivi do nasprotnikov, ampak žaljivk tudi precej dobijo. Težko je reči, da je njihov način neustrezen. Včasih je bil njihov pristop precej grozen, zdaj je boljši.

Vsi mislijo, da se Janšo dojema kot velikega vodjo, samo to ni res. Primeren je, ker je močna osebnost, pravijo, da se da z njim kaj zmenit, je delaven. Marsikoga drugega na desnici je odneslo, on je trmast, zato se mu zaupa. Obtožbe o fašizmu in diktatorstvu so smešne.

Na desnici se krepi nova generacija, ki izgleda normalna in sposobna. Svoboda posameznika je visoko na lestvici vrednot, hkrati je pomembna tudi neka urejenost države. Ni pa nekih teženj po zadrtosti.

V desnih medijih se včasih pojavi kakšen novinar, ki bi ga lahko dal v dvojne narekovaje, ampak ti mediji so se postavili iz nič v glavnem z lastnimi vložki in donacijami in imajo nek domet (recimo Domovina).

To je samo moje mnenje, sicer nimam nič s politiko.

vostok_1 ::

Poldi112 je izjavil:

poweroff je izjavil:


Če vzameš tipičnega neoliberalca in tipičnega levega anarhista, bo prvi uporabljal Windowse ali Maca, drugi pa neko obskurno verzijo Linuxa.


Debian pa ja ni obskuren.

vostok_1 je izjavil:


Zakaj menite, da nasilje v ZDA ni upravičeno?


Kdaj se je pa nazadnje izplačalo?

vostok_1 je izjavil:


Zakaj ko so se osamosvojili od Britanije, vam ni problem opravičevati vojno...ko pa se ljudstvo želi boriti proti svojim skorumpiranim vladarjem, pa se vsem zvijejo gate v klopčič?


Seveda. Če ti švabi kradejo vino in streljajo mačke, pač nimaš neke izbire in MORAŠ prijeti za puško. Če ti je od vsega dobrega tako hudo, da ne moreš preživeti tega terorja zaprtih oštarij, pa menda tudi.


Kdaj?
1776 se jim je kar izplačalo...glede na to, da ne bi nikoli postali največji imperij v zgodovini planeta, če bi imeli logiko, da je nasilje slabo.

Nasilje ni vendo slabo.
Trenutno bi jim kar koristilo, saj jih establišment fuka na polno. Tako demokrati kot republikanci jih nategujejo na suho.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Poldi112 ::

vostok_1 je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

poweroff je izjavil:


Če vzameš tipičnega neoliberalca in tipičnega levega anarhista, bo prvi uporabljal Windowse ali Maca, drugi pa neko obskurno verzijo Linuxa.


Debian pa ja ni obskuren.

vostok_1 je izjavil:


Zakaj menite, da nasilje v ZDA ni upravičeno?


Kdaj se je pa nazadnje izplačalo?

vostok_1 je izjavil:


Zakaj ko so se osamosvojili od Britanije, vam ni problem opravičevati vojno...ko pa se ljudstvo želi boriti proti svojim skorumpiranim vladarjem, pa se vsem zvijejo gate v klopčič?


Seveda. Če ti švabi kradejo vino in streljajo mačke, pač nimaš neke izbire in MORAŠ prijeti za puško. Če ti je od vsega dobrega tako hudo, da ne moreš preživeti tega terorja zaprtih oštarij, pa menda tudi.


Kdaj?
1776 se jim je kar izplačalo...glede na to, da ne bi nikoli postali največji imperij v zgodovini planeta, če bi imeli logiko, da je nasilje slabo.

Nasilje ni vendo slabo.
Trenutno bi jim kar koristilo, saj jih establišment fuka na polno. Tako demokrati kot republikanci jih nategujejo na suho.


Čakaj malo, a ti misliš, da so se "plebsi" leta 1776 osamosvojili? Kapitalisti so hoteli biti povsem neodvisni od krone. Elite, če želiš. Kaj je imelo ljudstvo od tega? Da niti ne omenjamo nebelega "ljudstva".
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

zmaugy ::

Janez-22 je izjavil:

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

Ne bo. Sam pizdim čez M$ že leta in imam že več kot 10 let vedno en ali dva računalnika z Linuxom. Ampak dlje kot od hobija to nikoli ne pride.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

vostok_1 ::

Poldi112 je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Poldi112 je izjavil:

poweroff je izjavil:


Če vzameš tipičnega neoliberalca in tipičnega levega anarhista, bo prvi uporabljal Windowse ali Maca, drugi pa neko obskurno verzijo Linuxa.


Debian pa ja ni obskuren.

vostok_1 je izjavil:


Zakaj menite, da nasilje v ZDA ni upravičeno?


Kdaj se je pa nazadnje izplačalo?

vostok_1 je izjavil:


Zakaj ko so se osamosvojili od Britanije, vam ni problem opravičevati vojno...ko pa se ljudstvo želi boriti proti svojim skorumpiranim vladarjem, pa se vsem zvijejo gate v klopčič?


Seveda. Če ti švabi kradejo vino in streljajo mačke, pač nimaš neke izbire in MORAŠ prijeti za puško. Če ti je od vsega dobrega tako hudo, da ne moreš preživeti tega terorja zaprtih oštarij, pa menda tudi.


Kdaj?
1776 se jim je kar izplačalo...glede na to, da ne bi nikoli postali največji imperij v zgodovini planeta, če bi imeli logiko, da je nasilje slabo.

Nasilje ni vendo slabo.
Trenutno bi jim kar koristilo, saj jih establišment fuka na polno. Tako demokrati kot republikanci jih nategujejo na suho.


Čakaj malo, a ti misliš, da so se "plebsi" leta 1776 osamosvojili? Kapitalisti so hoteli biti povsem neodvisni od krone. Elite, če želiš. Kaj je imelo ljudstvo od tega? Da niti ne omenjamo nebelega "ljudstva".


Jasno. Ampak elita ni bila tako skorumpirana tisto obdobje. Saj so dobili dokaj dober deal.
Definitivno se je izplačalo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Poldi112 ::

In kaj so dobili, razen vojne ter menjave dacarja?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

vostok_1 ::

Wat?

Dobili so status največje velesile that ever existed, njihvo življenski standard pa je zasenčil vse ostale.

Pod Britanijo bi bili hlapci.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Janez-22 ::

zmaugy je izjavil:

Janez-22 je izjavil:

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

Ne bo. Sam pizdim čez M$ že leta in imam že več kot 10 let vedno en ali dva računalnika z Linuxom. Ampak dlje kot od hobija to nikoli ne pride.

Mogoče malo idealiziram, ampak da se biti "svobodnjak" z Linuxom, dovolj udobno. Pri nas imamo na vseh domačih računalnikih Linux. Za rezervo tudi Windows, ampak zelo malo uporabljen. Šolanje na daljavo - izključno Linux. Problem je bila kakšna predstavitev v Powerpointu. Sem bil malo vztrajen, smo reševali, če ne drugega z rezervno kopijo v pdf-ju. Stvar je v tem, kaj se navadiš. Linux ponuja bolj naravno komunikacijo s strojem.

Problem so kakšni namenski programi, ampak iščeš alternative. Ni stvar v zastonjskosti ampak v tem, da si ti tisti, ki upravljaš računalnik. Ko osvojiš uporabo Linuxa, ni več želje in skoraj ni potrebe po Windowsu. Enako šolarji, pri nas kar naenkrat vsi nekaj "hekajo" v odprtokodni igri in uporabljajo git. V šoli so za nekaj faktorjev bolj spretni z računalnikom od sošolcev.

janezvalva ::

čestitke Parlerju, pa mirno pot še naprej.
a boste kej objavljali gor?
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

zmaugy ::

Janez-22 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Janez-22 je izjavil:

Dobra stvar vsega skupaj je, da bodo Amazon, Google in Apple počasi začeli dobivati konkurenco. Marsikdo bo žrtvoval nekoliko "uporabniške izkušnje" in šel tja, kjer se bo počutil bolj svobodnega.

Ne bo. Sam pizdim čez M$ že leta in imam že več kot 10 let vedno en ali dva računalnika z Linuxom. Ampak dlje kot od hobija to nikoli ne pride.

Mogoče malo idealiziram, ampak da se biti "svobodnjak" z Linuxom, dovolj udobno. Pri nas imamo na vseh domačih računalnikih Linux. Za rezervo tudi Windows, ampak zelo malo uporabljen. Šolanje na daljavo - izključno Linux. Problem je bila kakšna predstavitev v Powerpointu. Sem bil malo vztrajen, smo reševali, če ne drugega z rezervno kopijo v pdf-ju. Stvar je v tem, kaj se navadiš. Linux ponuja bolj naravno komunikacijo s strojem.

Problem so kakšni namenski programi, ampak iščeš alternative. Ni stvar v zastonjskosti ampak v tem, da si ti tisti, ki upravljaš računalnik. Ko osvojiš uporabo Linuxa, ni več želje in skoraj ni potrebe po Windowsu. Enako šolarji, pri nas kar naenkrat vsi nekaj "hekajo" v odprtokodni igri in uporabljajo git. V šoli so za nekaj faktorjev bolj spretni z računalnikom od sošolcev.


Ko bom brez bolečin in zaupanja svojih podatkov čunga lunga appom na winsih (pretvorba) lahko spravil Outlook pst file z 20 leti emailov v na primer Thunderbirda na Linuxu, bom prešaltal. Skoraj takoj (ravno menjal prenosnik, ampak sem pripravljen tudi novo disk ploščico notri zabrisat in prenesti vse na linux potem).
Kljub temu pa bi verjetno še vedno na enem prenosniku imel winse z officeom za backup. Vsaj kakšno leto.
Zaenkrat mi še ni uspelo, je pa res, da mi očitno v Win 10 še očitno ni dovolj boleče (čeprav sem res pogosto jezen zaradi njihovih kretenskih for) in nisem temu namenil res nekega konsistentnega napora.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

zmaugy ::

Hotel sem povedati tole (s prispodobo):

Ljudje smo pripravljeni popuščati zaradi inercije, navajenosti na nekaj. Kako si bo povprečen uporabnik to inštaliral, če ni v app storu ali play storu? Ne zna in si ne bo, ker se mu ne da naučiti, ker mu to ni življenskega pomena.
Bo uporabljal nek drug mainstream app in to bo konec te zgodbe.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Poldi112 ::

vostok_1 je izjavil:

Wat?

Dobili so status največje velesile that ever existed, njihvo življenski standard pa je zasenčil vse ostale.

Pod Britanijo bi bili hlapci.


Kaj ima raja od statusa velesile? Razen tega, da mora bolj pogosto v vojno, ker je treba skrbeti za demokracijo na Kubi, Filipinih, pa kasneje v Evropi in še kasneje v Aziji?

Pod britanci so bili hlapci ravno ene toliko, kot smo mi pod USA. Ni optimalno, a za navadnega človeka povsem irelevantno.

Medtem ko morajo čez lužo še 250 let kasneje delati 2 šihta, da lahko preživijo, hkrati pa niti javnega zdravstva nimajo. O kakšnem življenskem standardu ti to sanjaš?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

c3p0 ::

Človek je ovčka in vedno rabi nekoga, da ga vodi. Voditelj je lahko večja, bolj debela ovca, ali volk, ali (ponavadi) neka mešanica. Trenutno je to precej hud in lačen volk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

Janez-22 ::

zmaugy je izjavil:

Hotel sem povedati tole (s prispodobo):

Ljudje smo pripravljeni popuščati zaradi inercije, navajenosti na nekaj. Kako si bo povprečen uporabnik to inštaliral, če ni v app storu ali play storu? Ne zna in si ne bo, ker se mu ne da naučiti, ker mu to ni življenskega pomena.
Bo uporabljal nek drug mainstream app in to bo konec te zgodbe.

Jaz mislim, da Linux nikoli ne more preko svojih par procentov, ker je narava ljudi taka, da je samo par procentov takih, ki si želijo, znajo in se potrudijo biti neodvisni. Svobodnjak v digitalni dobi je zame podobno, kot je bil svobodnjak v fevdalizmu. Tukaj bi se verjetno dalo še veliko filozofirat.

Linux je v osnovi en sam standard, nasprotje od vendor-lock-in. Jaz mislim, da bo tudi Microsoft počasi preklopil na Linux jedro, seveda na svoj način, pač ne more večno ostat v svojih ne-standardih. Linux se pri tem lahko tolaži s tem, da bo kot pomemben obstal v evoluciji, ne bo pa osvobodil in rešil celega sveta.

Drugače pa za uporabo Linuxa priporočam tole izobraževanje:
https://www.edx.org/course/introduction...

Janez-22 ::

c3p0 je izjavil:

Človek je ovčka in vedno rabi nekoga, da ga vodi. Voditelj je lahko večja, bolj debela ovca, ali volk, ali (ponavadi) neka mešanica. Trenutno je to precej hud in lačen volk.

Jaz malo drugače gledam. Človek je vedno živel v neki skupnosti. V idealnih razmerah si skupnost svobodno izbere svojega vodjo, kateremu se vsi posamezniki prostovoljno podredijo. Vodja si svojo funkcijo razlaga kot služenje skupnosti in ima empatijo do svojih podrejenih. To je res idealizirano in pri manjših plemenih je to verjetno šlo lažje. Za Karantanijo pravijo, da je bila v začetku taka. Države so pogosto nastale zaradi organizacije obrambe pred zunanjimi plenilci. Če je človek čisto do konca svoboden in sam, je pravzaprav lahek plen.

antonija ::

Hierarhijo vodenja smo podedovali do primatov, oni od opic, opice pa od nizje razvitih zivali, ki zivijo v skupinah. Vsaka krsitev hierarhije se tam kaznuje z nasiljem.
Skupine so praviloma vedno mocnejse od posameznikov, to se pokaze ze pri organizmih za katere je prakticno nemogoce trditi, da imajo vsaj kancek inteligence (npr. plesni, korale, itd.). Sodelovanje med posamezniki v skupini je seveda kljucnega pomena.

Glede svobodne izbire vodje je pa bolj tako-tako; ce ga izbere skupnost, bo vedno kaksen posameznik ki nebi izbral iste osebe.
Pri zivalih se to resi z nasiljem. Pri ljudeh se v vecini primerov uporabi drugacne vrste naslija (vecinoma pravne pritiske, ki ogrozijo polizaj, financni status, itd.). Seveda se pa ljudje zatecejo tudi s staremu dobremu fizicnemu nasliju, sploh ko je nekdo _res_ preprican da njegov vodja ni izbran skladno z njegovo osebno svobodo izbire (tudi ce je izbran skladno s kolektivno svobodo izbire). Lep primer fizicnega nasilja je bil stormanje capitola, kjer si lahko opazoval skupino posameznikov, ki ne locijo lastne osebne preference od kolektivne odlocitve celotne skupine. Primere pravnega nasilja pa itak standardno izvajajo po vsakih US volitvah neglede na to kdo zmaga, brez tega kot kaze ne gre.

V kaksnih drzavah, ki jih oznacujemo za manj razvite, se polozaj vodje vecinoma doloca z naslijem (drzvani udari, itd.).

Tudi za karantanijo grem stavit da so obstajali posamezniki, ki se niso strinjali z izribo kneza, verjetno so bili tudi taki, ki se niso strinjali s samo idejo kneza. Ampak so bili v manjsini (ali pa premalo glasni in/ali nasilni), in se za njihove osebne preference niso kaj prevec menili ce je bilo vecinsko mnenje da kneza rabijo in da je bila izbrana prava oseba.

Civiliziranost naj bi sicer bila dejstvo, da smo se civilizirani ljudje sposobni "upreti" naravnemu nagonu za zganjanje naslija in konflikte resiti na nenasilen nacin. To naj bi bilo tisto, kar nas loci od drugih zivali. Marsikateremu osebku v civiliziranih druzbah doticna zadeva ne uspeva najbolje, nekateri pa nasilje celo predlagajo kot boljso resitev.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Janez-22 ::

antonija je izjavil:

Marsikateremu osebku v civiliziranih druzbah doticna zadeva ne uspeva najbolje, nekateri pa nasilje celo predlagajo kot boljso resitev.

Ne morem si pomagat, da ne bi objavil:

Looooooka ::

Hierarhijo vodenja smo podedovali do primatov, oni od opic, opice pa od nizje razvitih zivali, ki zivijo v skupinah. Vsaka krsitev hierarhije se tam kaznuje z nasiljem.

Err. Mi nismo potomci opic. Imamo skupnega prednika. To biologijo, ki jo cerkev uporablja, ko se prepira z ateisti lahko pustis tam kamor spada. V smeteh, wc skoljki...

Civiliziranost naj bi sicer bila dejstvo, da smo se civilizirani ljudje sposobni "upreti" naravnemu nagonu za zganjanje naslija in konflikte resiti na nenasilen nacin. To naj bi bilo tisto, kar nas loci od drugih zivali. Marsikateremu osebku v civiliziranih druzbah doticna zadeva ne uspeva najbolje, nekateri pa nasilje celo predlagajo kot boljso resitev.


Nasilje marsikatero zadevo resi hitreje in ucinkoviteje, kot vsa "civilizirana" sredstva. Lep primer so cisto vse revolucije. Ce pogledamo koliko ljudi umre od trenutka, ko se oblast skorumpira, do trenutka, ko se jih potolce dovolj nizko, da je tudi izguba zivljenja bolj sprejemljiva kot nadaljevanje stanja, se ponavadi izkaze da nasilna revolucija terja manj zivljenj.
Civiliziranost je dvorezen mec, ki prinese ravno toliko problemov, kot resitev. Obe svetovni vojni bi lahko resili, ce bi se posamezniki odlocili za takojsnje nasilje nad voditelji drzav s katerimi so imeli probleme. V bistvu imamo cez celo zgodovino primere, kjer so cele vojne posledice problematicnih posameznikov in njihovega ljubosumja/jeze. V vseh teh primerih bi bil boksarski obracun do smrti, dejansko najboljsa resitev za vse.
Skupinska mentaliteta nam v teh primerih prepreci, da bi uporabili nasilje in zadevo zatrli v kali. Ker "joj" kaj si bodo pa ljudje mislili.
Ce bi dal danes ljudem moznost, da grejo s casovnim strojem nazaj v preteklost za 5 minut, v sobo s Hitlerjem, Stalinom in podobnimi, ko so bili se dojencki, garantiram, da bi jih vecina brez pomisleka vrgla skozi okno. Vecina teh bi ob invazivi Poljske verjela v mirno resitev, o zgodbah o genocidu pa da so izmisljene, ker tega na takem nivoju preprosto ni mozno izvesti.
Danes s pomocjo psihologov psihoterapevtov in drugih nakladacev gojimo ovce, ki jim je lazje vladati. prvi korak je to, da jih prepricas, da se da VSE resiti brez nasilja pa ceprav vsi vemo, da se solskega nasilneza najhitreje umiri z enim dobrim udarcem v grlo. Ampak eni si rajsi zatiskajo oci, trpijo leta in leta in upajo, da jim bo pomagal nekdo, ki je bil ravno tako indokriniran in je prevec prestrasen, da bi skocil na pomoc.

49106 ::

Looooooka je izjavil:


Ce bi dal danes ljudem moznost, da grejo s casovnim strojem nazaj v preteklost za 5 minut, v sobo s Hitlerjem, Stalinom in podobnimi, ko so bili se dojencki, garantiram, da bi jih vecina brez pomisleka vrgla skozi okno.


Predestination?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Janez-22 ::

Revolucija nič ne reši, samo omogoči psihopatom, da pridejo na oblast. Hitler ni prišel na oblast sam od sebe...

D3m ::

Hitler je bil demokratično izvoljen.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Janez-22 ::

Ne pozabit na svetovno okolje, gospodarska kriza, napredek znanosti, spogledovanje z evgeniko in propagando v svetovnem merilu, ideologije, ki so obetale rešitev sveta, itd.

nevone ::

da se da VSE resiti brez nasilja pa ceprav vsi vemo, da se solskega nasilneza najhitreje umiri z enim dobrim udarcem v grlo


Brez nasilja se da reševati v primeru, ko se boriš proti priučenemu nasilju, ali nasilju, ki ga osebek sam pri sebi prepozna in prizna in ni to čisti nagonski refleks dodatno še zavestno odobren od nosilca. Za prve je pristop precej enostaven, drugi pa rabijo močnejše občasno tudi nasilne impulze iz okolice.

Če pa posplošujemo pa nismo naredili nič, tudi na primeru revolucije ne.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Janez-22 ::

Looooooka je izjavil:

Danes s pomocjo psihologov psihoterapevtov in drugih nakladacev gojimo ovce, ki jim je lazje vladati. prvi korak je to, da jih prepricas, da se da VSE resiti brez nasilja pa ceprav vsi vemo, da se solskega nasilneza najhitreje umiri z enim dobrim udarcem v grlo.

Tole je grobo povedano ampak načeloma se strinjam. Pacifizem in "ničelna toleranca do nasilja" je neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Janez-22 ()

antonija ::

Looooooka je izjavil:

Err. Mi nismo potomci opic. Imamo skupnega prednika. To biologijo, ki jo cerkev uporablja, ko se prepira z ateisti lahko pustis tam kamor spada. V smeteh, wc skoljki...
Se strinjam. Ce bi jaz kjerkoli napisal da smo potomci primatov, bi napisal nepravilnost. Na sreco tega nisem napisal. ;)

Obnasanja od drugih zivali pa smo podedovali (mislim da je tudi brez narekovajev se vedno pravilno). To so obnasanja, ki so bila "vsiljena" z evolucijo; brez teh obnasanj posamezniki niso dovolj ucinkovito sirili sovjih genov. Posledicno imamo ljudje (in zivali) vgrajene mehanizme, ki nas "nagradijo", ce se obnasamo "naravno". V nekateih primerih smo tudi "kaznovani", ce se obnasamo "nenaravno".
To je skupna lastnost vecini zivljenja na zemlji, ce kar vseh zivim organizmom.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

nevone ::

Janez-22 je izjavil:

Looooooka je izjavil:

Danes s pomocjo psihologov psihoterapevtov in drugih nakladacev gojimo ovce, ki jim je lazje vladati. prvi korak je to, da jih prepricas, da se da VSE resiti brez nasilja pa ceprav vsi vemo, da se solskega nasilneza najhitreje umiri z enim dobrim udarcem v grlo.

Tole je grobo povedano ampak načeloma se strinjam. Pacifizem in "ničelna toleranca do nasilja" je neumnost.


Pacifizem in ničelna toleranca do nasilja je samo drža, ki ji skušaš čim bolj slediti. Normalno je, da ne boš v imenu pacifizma nasilnežu pustil, da te pretepa.

(Desni) preveč dobesedno in ozko jemljete družbene postulate.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Parler skuša nazaj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostalo
11719721 (15500) Janez-22

Več podobnih tem