» »

Slab teden za Huawei v Evropi

Slab teden za Huawei v Evropi

Slo-Tech - Belgijska največja komercialna mobilna ponudnika, Orange in Proximus, ki imata skupaj približno 70 odstotni tržni delež mobilne telefonije, sta sporočila, da sta za gradnjo 5G omrežja izbrala Nokio. Manjši del posla, ki se tiče jedrnega omrežja, bo dobil Ericsson. Podjetji si omrežno infrastrukturo delita. Po objavi novice so Nokiine delnice zrasle za 3 odstotke.

Odločitev je padla sredi ameriških pritiskov na partnerske države, naj iz načrtovanj omrežij naslednje generacije izpustijo kitajske ponudnike, zlasti Huawei, ki ga obtožujejo vohunjenja za vlado v Pekingu. Huawei obtožbe že ves čas zanika. Belgijska odločitev je pomembna tudi zato, ker je prestolnica te države obenem sedež Nata ter izvršilnih in predstavniških organov Evropske unije. Belgija je kljub temu doslej uporabljala skoraj izključno kitajsko telekomunikacijsko opremo. V državi sicer obstaja še operater Telenet, ki ima približno četrtinski delež trga mobilne telefonije in, ki bo svojo odločitev glede ponudnika 5G sporočil prihodnje leto.

So pa ta teden v britanskem spodnjem domu parlamenta predstavili poročilo parlamentarne preiskave, v katerem so poslanci ugotovili jasno povezanost Huaweija s kitajsko komunistično partijo. Od vlade so zato zahtevali, naj njihovo opremo umakne iz britanskih omrežij, saj ta vpliva na sposobnost države glede deljenja občutljivih obveščevalnih podatkov s partnerskimi državami. Spomnimo, ZDA so že zagrozile, da bodo tako izmenjavo omejile z državami, ki ne bodo spoštovale njihovih zadržkov do kitajskih ponudnikov.

Podobno pa kot kaže razmišlja tudi slovenska vlada, ki naj bi v naslednjih tednih obravnavala predlog sklepa, s katerim bi Huawei označili za ponudnika z visokim tveganjem. Sklep je pripravilo Ministrstvo za javno upravo, več podrobnosti pa ni znanih, saj gre po mnenju vlade za interno gradivo. Če bo sklep sprejet, slovenski mobilni ponudniki omrežne opreme ne bodo smeli več kupovati pri Huaweiu. Prav tako njegove opreme in storitev ne bodo smeli uporabljati obrambne in obveščevalne strukture, sistemi notranje varnosti ter sistemi zaščite in reševanja. Na novico se je nemudoma odzval Huaweijev podpredsednik za regijo srednje in vzhodne Evrope ter nordijsko regijo Radoslaw Kedzia: "Zaradi takšne namere smo resno zaskrbljeni," je poudaril. Slovenija je po njegovih besedah prva država v Evropi, ki naj bi se odločila za "tako strog in diskriminatoren ukrep".

46 komentarjev

LeQuack ::

Vsi govorijo kako nesposoben je Trump ampak v Evropo lepo pošlje Pompeota in že vse države sovražijo Huawei kar naenkrat, čeprav so še včeraj hvalili njihove telefone itd. Dobra taktika ZDA ni kaj, oni dobijo kar želijo, mi dobimo nič v zameno.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

mailer ::

Sej Janša se je tud prepognu in to brez vazelina.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Samuel ::

LeQuack je izjavil:

mi dobimo nič v zameno.


V zameno dobimo obveščevalne podatke, ki so na voljo zato, ker so ZDA investirale desetine miljard v svojo opremo.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

kow ::

S tem, da Kitajcem ne pustimo svoje opreme ni nic narobe. Naslednji korak bi moral biti, da se znebimo ameriske opreme.

LeQuack ::

kow je izjavil:

S tem, da Kitajcem ne pustimo svoje opreme ni nic narobe. Naslednji korak bi moral biti, da se znebimo ameriske opreme.


Hold on, da te ne bo Pompeo slišal in bo potem spet moral na obisk k Janši.
Quack !

kow ::

Jansa ima vazalno mentaliteto. Takoj se prepogne. Jasno, da ne moremo imeti neodvisne politike, ker smo premajhni, vendar to se ne pomeni, da se ne "prodas" takticno.
Jansa pa komaj caka, da bo poljubil roko, kaj hoces.

Poldi112 ::

Samuel je izjavil:

LeQuack je izjavil:

mi dobimo nič v zameno.


V zameno dobimo obveščevalne podatke, ki so na voljo zato, ker so ZDA investirale desetine miljard v svojo opremo.


Ne, to doboji hrvati. Vprašanje je bilo, kaj dobimo mi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nevone ::

Poldi112 je izjavil:

Samuel je izjavil:

LeQuack je izjavil:

mi dobimo nič v zameno.


V zameno dobimo obveščevalne podatke, ki so na voljo zato, ker so ZDA investirale desetine miljard v svojo opremo.


Ne, to doboji hrvati. Vprašanje je bilo, kaj dobimo mi.


Mi nočemo od nikogar nič. Tujega nočemo, svojega ne damo, je bil včasih slogan. Kdor to izvaja v absolutnem smislu prej ko slej ostane sam.

Samo ni problem, da od nikogar nič nočemo, ker to ni res, problem je ker vsak vidi svoje interese drugje. Da to tako je, je pač zato, ker ljudje še vedno tekmujemo, namesto da bi sodelovali. (Prosto po jypetu.)

Tekmovanje vedno zahteva poražence in zmagovalce, pri sodelovanju so pa vsi zmagovalci, odvisno samo od tega, kaj jim uspe preko tega sodelovanja doseči za dobro vseh.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

spam321 ::

Komunistični kitajčki samo dobivajo nazaj svoja "zdravila". Še veliko, veliko premilo se jih obravnava.

fikus_ ::

"V zameno dobimo obveščevalne podatke . . . "

Naivnež!

WizzardOfOZ ::

Dobimo, dobimo. 5 let stare.

Markoff ::

kow je izjavil:

Jansa ima vazalno mentaliteto. Takoj se prepogne. Jasno, da ne moremo imeti neodvisne politike, ker smo premajhni, vendar to se ne pomeni, da se ne "prodas" takticno.
Jansa pa komaj caka, da bo poljubil roko, kaj hoces.

Lahko našteješ vse predsednike vlad RS, ki niso imeli takšno mentaliteto? Zanima me, ali Janšo izpostavljaš zato, ker meniš, da so bili vsi prejšnji premierji drugačni ali ker si pač "in" in sovražiš Janšo ker pač?

Ne vem, če si sicer opazil, a Slovenija zaradi svoje velikosti in omejenega političnega ter gospodarskega kapitala vedno je in vedno bo igrala vazalno vlogo, vprašanje je le, ali bo imela večjo korist od hegemona ZDA ali hegemona Kitajske. Če meniš, da Kitajske, ne veš ničesar, John Snow, čaka pa te zelo dolga zima.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Senior Dev ::

Evropa bo vedno izbrala Ameriko pred Kitajsko. Nihče si ne želi da bi Kitajska prehitela Ameriko za časa naših življenj, ker bi to lahko povzročilo drugi veliki pok.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

deadbeef ::

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

WizzardOfOZ ::

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

Se mi zdi da smo to kar vsi ljudje. Ampak bolj kot virus.

nevone ::

WizzardOfOZ je izjavil:

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

Se mi zdi da smo to kar vsi ljudje. Ampak bolj kot virus.


To ni res, človek pušča za seboj izjemne stvaritve, je pa jasno, da za to porablja vire, a to je pač nujno.

Če pa ti zase misliš, da puščaš opustošenje, pa ni treba tega aplicirati na vse, ampak poglej vase in nehaj prispevati k opustošenju.

Sicer pa mislim da si to izrekel le po inerciji, po kateri ljudje kopiramo meme in jih plasiramo naprej glede na popularnost in ne toliko na resnično stanje.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Oberyn ::

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

True, ampak resnici na ljubo moramo reči, da ameri niso kaj prida boljši. Knjige kot Doktrina šoka in Spomini ekonomskega morilca kažejo precej surovo sliko. Ali pa recimo iraška vojna, ki so jo dve ali tri zasebne firme organizirale izključno za svoje zasebne profite, tako da so njihovi instalirani ljudje enostavno odvzeli oblast predsedniški administraciji, plačal jo je pa cel svet in jo plačuje še sedaj. Pa je to samo ena od mogoče ene 30 ekonomskih vojn, ki so jih ameri vodili po drugi svetovni vojni. Tako da ameri in mali rumeni, oboje je slabo za ostanke civilizirane zahodne družbe. Čeprav, ameri so vsaj nam podobna bitja - kitajci so pa alieni, če mene vprašate.

zmaugy ::

kow je izjavil:

S tem, da Kitajcem ne pustimo svoje opreme ni nic narobe. Naslednji korak bi moral biti, da se znebimo ameriske opreme.


Tako je. Trumpov gnili mandat bi morali izkoristit, da se znebimo ameriškega vpliva v čim večji možni meri.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Mr.B ::

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

Jp vidi, cel svet razpada, ups bo lacen, ce kitajci utavijo izvoz.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Poldi112 ::

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.


O čem ti to govoriš? Boš dal par primerov tega opustošenja?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

JackOdpirac ::

Tole je dober zacetek

filip007 ::

Ne marajo več riža, to je lahko problem.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Senior Dev ::

Kitajska je drugače čisto v redu, treba je edino pazit da ne pride do tega da kitajsko gospodartvo prehiti ameriškega. Mogoče ga celo lahko prehiti, ne sme pa se odpeljati kot Pogačar na kronometru.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Mr.B ::

JackOdpirac je izjavil:

Tole je dober zacetek


https://edition.cnn.com/2020/10/10/econ...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

filip007 ::

Saj ga je že verjetno, kupiš pasjo igračo pa gor piše "China" je že del igrače, kdo ima v lasti tovarno, to je pa že vprašanje.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Poldi112 ::

Senior Dev je izjavil:

Kitajska je drugače čisto v redu, treba je edino pazit da ne pride do tega da kitajsko gospodartvo prehiti ameriškega. Mogoče ga celo lahko prehiti, ne sme pa se odpeljati kot Pogačar na kronometru.


To, da bodo kitajci in indijci zrasli nazaj na prvo mesto, je pač naravno dejstvo, ki izhaja in geografije in populacije.

Edini način, da to preprečiš, je, da jih ponovno koloniziraš.

Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

WizzardOfOZ ::

nevone je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

deadbeef je izjavil:

Kitajci so kot kobilice.. kamor pridejo pustijo opustošenje.

Se mi zdi da smo to kar vsi ljudje. Ampak bolj kot virus.


To ni res, človek pušča za seboj izjemne stvaritve, je pa jasno, da za to porablja vire, a to je pač nujno.

Če pa ti zase misliš, da puščaš opustošenje, pa ni treba tega aplicirati na vse, ampak poglej vase in nehaj prispevati k opustošenju.

Sicer pa mislim da si to izrekel le po inerciji, po kateri ljudje kopiramo meme in jih plasiramo naprej glede na popularnost in ne toliko na resnično stanje.

o+ nevone


Ne, nisem izrekel po inerciji. Resnično mislim da se obnašamo tako in kamorkoli pridemo vse opustošimo in se potem premaknemo naprej. Kot kobilice ali virus.

Mr.B ::

Kjub tarifam na vse zivo, je najvecjo skodo utrpelo ravno amerisko gospodarstvo. To da je gonja proti kitajcem, je zgolj posledica "populistov" enako je delal tudi hitler Kitajci so zrasli in rekli ne, amerika je pa od njih odvisna... bolj ko rastejo bolj bo od njih odvisna... Tako da dretje china a, b c d... itd... ne bo pomagalo dokler izdelki in prezivetje lastnih podjetji in njihova rast bazira na preprodaji s kitajske...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Motion ::

Saj bi razumel če evropa nebi mela svoje tehnologije,.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

49106 ::

Mr.B je izjavil:

K Tako da dretje china a, b c d... itd... ne bo pomagalo dokler izdelki in prezivetje lastnih podjetji in njihova rast bazira na preprodaji s kitajske...


Res je. Ne preprodaje, farbrke hočemo nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

bbbbbb2015 ::

Mr.B je izjavil:

Kjub tarifam na vse zivo, je najvecjo skodo utrpelo ravno amerisko gospodarstvo. To da je gonja proti kitajcem, je zgolj posledica "populistov" enako je delal tudi hitler Kitajci so zrasli in rekli ne, amerika je pa od njih odvisna... bolj ko rastejo bolj bo od njih odvisna... Tako da dretje china a, b c d... itd... ne bo pomagalo dokler izdelki in prezivetje lastnih podjetji in njihova rast bazira na preprodaji s kitajske...


Torej, kakorkoli Trumpa ne maram, je potrebno reči, da je bil prvi "neodvisni" predsedniški kandidat in tudi predsednik ZDA.
Če ne veš, kaj mislim s tem, si preberi članek v Financial Timesu, da imajo kandidati za ameriškega predsednika na voljo javno donirana sredstva, ter privatno donirana sredstva. Vsi kandidati, že dolgo časa nazaj, jemljejo pretežno privatna sredstva. Obama je prvi, ki je vzel samo in izključno privatna sredstva od korporacij. Posledično ameriški predsednik dela tako, kot ameriške korporacije rečejo. Njim načeloma globalizacija paše.
Trump je prvi rekel, da je ta globalistična sprega slaba za Ameriko kot celoto, ter se brez pomisleka podal v vojno - proti vsem.
Zdaj, ko so se strasti malo polegle, ter ko je Ameriki jasno, da rabi EU za zaveznico (pa Indijo, Japonsko, J. Korejo, Tajvan, pa še in še), so se stvari proti Kitajski spremenile.

Recimo Foxcon je začel investirati na debelo v Indiji. Kitajci se branijo tako, da so začeli na veliko delati spiske "sovražnih" podjetij, kamor so za začetek dali recimo Cisco. Čeprav Cisco recimo nima omembe vrednega tržnega deleža na Kitajskem.

Tudi če bo Biden zmagal na volitvah, se bo kepa začela valiti. Vse več držav bo začelo delati trgovinsko bilanco s Kitajsko, kjer bo vključen tudi "Kitajski" virus. Kitajci, sploh Huawei, se hvali, da so promet še dvignili.

Samo bom rekel takole. Kitajci sigurno lažejo okrog več stvari, mislim, da je njihova gospodarska rast v letu 2020 blizu ničle, če ne pod ničlo. Nekateri so se že navadili, da Kitajci lažejo. Ko so Kitajci poročali o 12% gospodarski rasti, so neodvisne institucije, predvsem prek uvoza energentov, surovin in ostalega ugotovile, da je rast 6% s trendom padanja.

Resda je Kitajski uspel nek gospodarski vzpon, vendar kradejo tehnologijo in patente kot srake. Kitajska je "povprečno" še vedno nerazvita, s tem, da so na jugu velika velemesta z bliščem, na severu pa osli vlečejo enoosni voz, ter jedo če ne luskavce,pa netopirje.

Globalizacija je Sloveniji gotovo škodovala. Koliko firm pa izvaža na Kitajsko? Nekaj firm ima to dvomljivo partnersko proizvodnjo na Kitajskem, Lisca morda cunje da šivati na Kitajskem, to je pa tudi vse.

Tako da, kar se mene tiče, lahko Huawei tudi jutri propade.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

Koliko je Trump neodvisen je lepo vidno iz njegove politike, ki deluje močno v interesu kapitala na škodo ljudi. Bi se pa strinjal, da je politični outsider, ki je uspešno izigral koruptiven sistem.

Za reševanje trgovinskih sporov je zadolžen WTO. Ignoriranje pravil, ki so jih sami postavili, pač ne deluje preveč prepričljivo. Kako je Sloveniji v interesu, da mora kupovati dražjo zahodno robo, ker "poljuben izgovor na temo človekovih pravic"? Kako nam je v interesu, da se bomo potencialno zapletni v vojno za obstoj imperija?

In kaj bi bilo bolje, če bi nam majice napol zastonj šivali indijci namesto kitajcev? Ali afričani? Ali bi morda te službe rad nazaj, za ceno 10x dražjega tekstila v štacuni? Pa vojske na meji, da se ne bo švercalo od sosedov?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nergac ::

Skratka, spet se bo dalo priti do poceni kvalitetne Huawei robe.

Poglejte kaj se je dogajalo na ST pol leta nazaj: takoj so ponujali Huawei telefone.

Zdaj pa, ali so bili nateguni ali kvalitetna roba, to pa ne vem.

Mr.B ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Kjub tarifam na vse zivo, je najvecjo skodo utrpelo ravno amerisko gospodarstvo. To da je gonja proti kitajcem, je zgolj posledica "populistov" enako je delal tudi hitler Kitajci so zrasli in rekli ne, amerika je pa od njih odvisna... bolj ko rastejo bolj bo od njih odvisna... Tako da dretje china a, b c d... itd... ne bo pomagalo dokler izdelki in prezivetje lastnih podjetji in njihova rast bazira na preprodaji s kitajske...


Torej, kakorkoli Trumpa ne maram, je potrebno reči, da je bil prvi "neodvisni" predsedniški kandidat in tudi predsednik ZDA.
Če ne veš, kaj mislim s tem, si preberi članek v Financial Timesu, da imajo kandidati za ameriškega predsednika na voljo javno donirana sredstva, ter privatno donirana sredstva. Vsi kandidati, že dolgo časa nazaj, jemljejo pretežno privatna sredstva. Obama je prvi, ki je vzel samo in izključno privatna sredstva od korporacij. Posledično ameriški predsednik dela tako, kot ameriške korporacije rečejo. Njim načeloma globalizacija paše.
Trump je prvi rekel, da je ta globalistična sprega slaba za Ameriko kot celoto, ter se brez pomisleka podal v vojno - proti vsem.
Zdaj, ko so se strasti malo polegle, ter ko je Ameriki jasno, da rabi EU za zaveznico (pa Indijo, Japonsko, J. Korejo, Tajvan, pa še in še), so se stvari proti Kitajski spremenile.

Recimo Foxcon je začel investirati na debelo v Indiji. Kitajci se branijo tako, da so začeli na veliko delati spiske "sovražnih" podjetij, kamor so za začetek dali recimo Cisco. Čeprav Cisco recimo nima omembe vrednega tržnega deleža na Kitajskem.

Tudi če bo Biden zmagal na volitvah, se bo kepa začela valiti. Vse več držav bo začelo delati trgovinsko bilanco s Kitajsko, kjer bo vključen tudi "Kitajski" virus. Kitajci, sploh Huawei, se hvali, da so promet še dvignili.

Samo bom rekel takole. Kitajci sigurno lažejo okrog več stvari, mislim, da je njihova gospodarska rast v letu 2020 blizu ničle, če ne pod ničlo. Nekateri so se že navadili, da Kitajci lažejo. Ko so Kitajci poročali o 12% gospodarski rasti, so neodvisne institucije, predvsem prek uvoza energentov, surovin in ostalega ugotovile, da je rast 6% s trendom padanja.

Resda je Kitajski uspel nek gospodarski vzpon, vendar kradejo tehnologijo in patente kot srake. Kitajska je "povprečno" še vedno nerazvita, s tem, da so na jugu velika velemesta z bliščem, na severu pa osli vlečejo enoosni voz, ter jedo če ne luskavce,pa netopirje.

Globalizacija je Sloveniji gotovo škodovala. Koliko firm pa izvaža na Kitajsko? Nekaj firm ima to dvomljivo partnersko proizvodnjo na Kitajskem, Lisca morda cunje da šivati na Kitajskem, to je pa tudi vse.

Tako da, kar se mene tiče, lahko Huawei tudi jutri propade.


Ti pomagam, da ne boš preveč zabluzil :
Naütej panoge, kjer je uvedba Triumpf Tarif , pomagala tej panogi v Ameriki.
Ti namignem, ne samo da so se te panoge dodatno zadolžile, bistveno bolj propadajo.. In ta propad gre v Ameriško blagajno…
Ti pomagam še pri naslednjem koraku, največjo rast, kljub splošnemu pomanjkanju/zamujanju »recimo računalniška oprema« ima kitajska rast, ki je Amerika kljub napovedi nebo dosegla..

To je pač rezultat neizobraženih budal, ki volijo Trumpov populizem in mislijo da jih bo svet reševal. Pomisli samo kupce ameriškega dolga.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

SR1984 ::

Pri vsem tem, glede izgradnje 5G, me najbolj veseli da se dosti držav v EU odloči vsaj za Ericsson ali Nokia opremo, da imajo korist od tega EU podjetja (povezava).
Če je že Huawei tako sporen, potem je za EU enako sporen Cisco in podobna podjetja iz ZDA, ki so prav tako zelo povezana z njihovo vlado.
Bi se morali v Bruslju dogovorit, da države EU prioritetno uporabijo rešitve Ericsson ali Nokia oz. katerega tretjega iz EU, razen če je rešitev iz Azije ali ZDA konkretno bolj smiselna - ampak mislim "tehnično + finančno" ne pa zato, ker bi kdo drugi iz ZDA tako "lobiral".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SR1984 ()

7982884e ::

SR1984 je izjavil:

Pri vsem tem, glede izgradnje 5G, me najbolj veseli da se dosti držav v EU odloči vsaj za Ericsson ali Nokia opremo, da imajo korist od tega EU podjetja (povezava).
Če je že Huawei tako sporen, potem je za EU enako sporen Cisco in podobna podjetja iz ZDA, ki so prav tako zelo povezana z njihovo vlado.
Bi se morali v Bruslju dogovorit, da države EU prioritetno uporabijo rešitve Ericsson ali Nokia oz. katerega tretjega iz EU, razen če je rešitev iz Azije ali ZDA konkretno bolj smiselna - ampak mislim "tehnično + finančno" ne pa zato, ker bi kdo drugi iz ZDA tako "lobiral".

kitajska deluje zoper EU, in to zelo odkrito. oni sami nas vidijo kot sovraznike, zgolj mi smo se tako zaslepljeni, da jih vidimo samo kot "se enega playerja" poleg ZDA.
ZDA so samo konkurent, ne poskusajo pa spodkopavati zahoda.

in reci kar zelis okoli googla in podobnih, ampak EU jih lahko oglobi za par milijard letno. kitajcev se ne upa, ker kitajci pac ne igrajo fer.

SR1984 ::

Se strinjam s tem kar si napisal. Ampak vseeno moramo bit malo patrioti v EU in podpirat gospodarstvo EU namesto ZDA, če je le mogoče.

7982884e ::

koristno je pogledat malo kitajske filme in ostale medije, namenjene za lastno obcinstvo. zahod (belci) so prikazani kot sovraznik, kot nekdo ki hoce uniciti kitajsko, zato je treba zoper njih na ofenzivo.

primer iz najbolj visokoprofilnega, visokoproracunskega kitajskega filma:



ultra nacionalizem in ksenofobija kakrsne v evropi ze dolgo ni bilo in ko to prihaja iz strani tako vplivne drzave, je to izjemno zaskrbljujoce

SR1984 je izjavil:

Se strinjam s tem kar si napisal. Ampak vseeno moramo bit malo patrioti v EU in podpirat gospodarstvo EU namesto ZDA, če je le mogoče.

definitivno je to res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

Poldi112 ::

Imaš kak primer za ta kitajski film.

Si pa predstavljam, da za bad guy-a vzamejo negativce iz lastne zgodovine. Se pravi američane, japonce, angleže. Saddam pri njihi pač ne pali.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nergac ::

Kitajci nimajo sovražnikov.
Samo nasprotnike.

Hint: Hero (tao vs konfucij)

Mr.B ::

7982884e je izjavil:

koristno je pogledat malo kitajske filme in ostale medije, namenjene za lastno obcinstvo. zahod (belci) so prikazani kot sovraznik, kot nekdo ki hoce uniciti kitajsko, zato je treba zoper njih na ofenzivo.

primer iz najbolj visokoprofilnega, visokoproracunskega kitajskega filma:



ultra nacionalizem in ksenofobija kakrsne v evropi ze dolgo ni bilo in ko to prihaja iz strani tako vplivne drzave, je to izjemno zaskrbljujoce

SR1984 je izjavil:

Se strinjam s tem kar si napisal. Ampak vseeno moramo bit malo patrioti v EU in podpirat gospodarstvo EU namesto ZDA, če je le mogoče.

definitivno je to res.

veš koliko krat smo ob rambo like filih .....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

nergac ::

Rambo I je super.
Jim je dal vetra.

Ostalo je samo pobiranje smetane (mislim naslednje rambote) ...
Umetniška vrednost pa je proti I borna.

Mr.B ::

nergac je izjavil:

Rambo I je super.
Jim je dal vetra.

Ostalo je samo pobiranje smetane (mislim naslednje rambote) ...
Umetniška vrednost pa je proti I borna.


Sej obstaja polno filmov z namenom kontrole množic... samo tega na zahodu ne opazijo oziroma ne tretirajo kot... pač kdo bo pa v lastno skledo pljubal..
Recimo dober motivacijski govor, iz dobrega filma... Scent of a Woman | "I'll Show You Out of Order!"

ali pa

Good Will Hunting | 'My Boy's Wicked Smart' (HD) - Matt Damon, Ben Affleck | MIRAMAX

Realno so se začeli gopsodje v ameriki zavedat, da dolg bo potrebno plačat.... ali pa lahko no pri 12 minutah...

ali bolj novejše...politično propagiranje teme

President Trump "The American Destiny" State Of The Union 2018 (MOTIVATIONAL)

in da zaključimo z lepo povedano temo pranja možganov.... DA EU bi morala prevzeti vajeti....

America's Not the Greatest Country in the World Anymore

Ok, realno je bolj tako da holiwood povilečuje majhnega človeka ki na koncu pokaže finger, in potem se počutimo bolje.. Realno ne poznamo Kitajske kulture in jo narobe interpretiramo... ker gledamo skozi Zahodno mentaliteto. enako kot Zahodni svet ne razume Japonskih filmov kot je na primer "Seven Samurai (1954)". Ampak ja
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Glugy ::

"v katerem so poslanci ugotovili jasno povezanost Huaweija s kitajsko komunistično partijo."
Sej nikol ni bilo lastništvo pod vprašanjem. Pod vprašanjem je bilo če obstaja kak dokaz da je Huawei vohunil. Pa tud znajo obračat jezik te podlasce male ameriške.

Bog ne daj da bi se zamerili enemu in edinemu bogu: ZDA.

nergac ::

Nexus 6p ?
Brand ameriški, mašina kitajska, sistem praktično od vseh.

V čem je problem?

Zimonem ::

Glugy je izjavil:

"v katerem so poslanci ugotovili jasno povezanost Huaweija s kitajsko komunistično partijo."
Sej nikol ni bilo lastništvo pod vprašanjem. Pod vprašanjem je bilo če obstaja kak dokaz da je Huawei vohunil. Pa tud znajo obračat jezik te podlasce male ameriške.

Bog ne daj da bi se zamerili enemu in edinemu bogu: ZDA.

Najbolje je da to ugotavljajo bivši partijci, ki furaji analogno politiko.
Na koncu bo itak odločila cena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velika Britanija Huaweiju prepovedala gradnjo omrežja 5G

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
228425 (7276) Fritz
»

Nemčija bo dovolila uporabo Huaweijeve tehnologije v 5G omrežjih

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
308440 (6812) Lonsarg
»

Saga o Huaweiju in 5G omrežjih se utegne v EU zaplesti

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
308056 (5861) BlaY0
»

Nemčija in Velika Britanija ne vidita zadržkov za Huaweijevo opremo

Oddelek: Novice / Varnost
4410622 (7735) louser

Več podobnih tem