» »

Hekerji udarili po nemških politikih

Hekerji udarili po nemških politikih

vir: Flickr

vice - Za zdaj še neznani napadalci so pridobili osebne podatke o več sto - nekateri mediji poročajo tudi o več tisočih - politikih in jih javno objavili na Twiterju pod uporabniškim računom @_0rbit, ki je imel 17.000 sledilcev in je bil registriran v Hamburgu. Objave so se sicer nizale ves december, oblasti pa so jih opazile šele pretekli četrtek.

Incident je zajel vse nemške politične stranke razen Alternative za Nemčijo (AfD), pa tudi nekaj novinarjev in zvezdnikov. Na spletu je bilo tako moč najti njihove kontaktne podatke, pogovore iz klepetalnic in tudi podatke o njihovem finančnem premoženju. Med prizadetimi politiki sta denimo tudi Angela Merkel, objavljena je njena elektronska korespondenca, pa vodja Zelenih Robert Habeck, ki so mu objavili pogovore z družinskimi člani in številke njegovih kreditnih kartic.

Pravosodna ministrica Katarina Barley je ocenila, da gre za resen napad, s katerim želijo neznanci porušiti zaupanje v demokracijo in nemške državne inštitucije. Za zdaj tudi še ne vedo ali je šlo za pravi informacijsko varnostni napad ali pa je podatke morda zbral kak osamljeni žvižgač, ki je imel do njih službeni dostop. Zvezni urad za informacijsko varnost je medtem že sporočil, da kolikor so uspeli preveriti, vladna omrežja niso bila prizadeta. Neimenovani varnostni strokovnjak pa je za BBC ocenil, da bi utegnili napadalci izkoristiti nemarnost uporabnikov, ki so za elektronsko pošto in družabna omrežja uporabljali enaka gesla.

Prve špekulacije o krivdi za napad so seveda kazale na skrajno desne stranke, zlasti AfD, katere članov ni najti med ciljanimi politiki. Nemški varnostni analitik Sven Herpig, je glede interesov v ozadju napada osumil Rusijo, ki je doslej bila že nekajkrat obtožena vmešavanja v nemško politiko. Denimo leta 2015, ko so z računalnikov v Bundestagu izginili podatki.

62 komentarjev

«
1
2

nekikr ::

Prekleti Rusi!

filip007 ::

Nazadnje se je Amerika vmešavala v nemške telefonske linije, ali kaj je že bilo?
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

Reycis ::

Tile Rusi so res opasni, po celotnem zahodnem svetu uspešno spravljajo skrajne desničarje na oblast.

D3m ::

Rusi so velesila.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Matko ::

osamljeni žvižgač ???

Ali ne z imenom žvižgač poimenujemo nekoga, nekdo, ki obelodani nečedne posle svoje firme, stranke, države,... Se pravi v pozitivnem smislu.

carota ::

Ko države vohunijo in zbirajo podatke o nedolžnih ljudeh ni problem. Problem je le, ko gre vohunjenje v obratno smer.

Vazelin ::

Meanwhile in Russia:

LeQuack ::

carota je izjavil:

Ko države vohunijo in zbirajo podatke o nedolžnih ljudeh ni problem. Problem je le, ko gre vohunjenje v obratno smer.


Vsi te na vrhu bi itak moral biti pod 24/7 nadzorom, so hujši kot najbolj nevarni zaporniki.
Quack !

PaX_MaN ::

Pravosodna ministrica Katarina Barley je ocenila, da gre za resen napad, s katerim želijo neznanci porušiti zaupanje v demokracijo in nemške državne inštitucije

Hm. Iz opisa
njihove kontaktne podatke, pogovore iz klepetalnic in tudi podatke o njihovem finančnem premoženju[...]njena elektronska korespondenca[...] pogovore z družinskimi člani in številke njegovih kreditnih kartic

kaže da gre v večji meri za (za)(o)sebne podatke, in ne o njihovem delovanju kot javni uslužbenci.
Kako naj bi to rušilo zaupanje v demokracijo in nemške državne inštitucije?
Če pa gre za
From work emails between politicians

, lahko to "ruši zaupanje v demokracijo" le če gre za ... oh ... kakopak, seveda, saj res
journalist, Julian Röpcke, who says he has only searched three percent of the cache, claimed he had "already found cases of corruption and bad political scandals."

QED.

recmajkemi ::

Saj transparentnost je ok? a ni?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Poldi112 ::

Tole nima veze s transparentnostjo ampak je zgolj grob poseg v zasebnost.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

PaX_MaN ::

recmajkemi je izjavil:

Saj transparentnost je ok? a ni?

Abejž?!

Poldi112 je izjavil:

Tole nima veze s transparentnostjo ampak je zgolj grob poseg v zasebnost.

From work emails between politicians
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Poldi112 ::

Na spletu je bilo tako moč najti njihove kontaktne podatke, pogovore iz klepetalnic in tudi podatke o njihovem finančnem premoženju. Med prizadetimi politiki sta denimo tudi Angela Merkel, objavljena je njena elektronska korespondenca, pa vodja Zelenih Robert Habeck, ki so mu objavili pogovore z družinskimi člani in številke njegovih kreditnih kartic.

Poldi112 je izjavil:

Na spletu je bilo tako moč najti njihove kontaktne podatke, pogovore iz klepetalnic in tudi podatke o njihovem finančnem premoženju. Med prizadetimi politiki sta denimo tudi Angela Merkel, objavljena je njena elektronska korespondenca, pa vodja Zelenih Robert Habeck, ki so mu objavili pogovore z družinskimi člani in številke njegovih kreditnih kartic.


Če bi šlo za transparentnost bi se objavilo zgolj relevantne svinjarije. Tole je pa čisto nekaj drugega. Lahko da vsebuje stvari, ki legitimno pašejo v javnost, a je daleč daleč stran od odgovornega razkritja, tako da to očitno niti ni bil namen (vsaj glede na info iz te novice).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

PaX_MaN ::

Lahko da vsebuje stvari, ki legitimno pašejo v javnost, a je daleč daleč stran od odgovornega razkritja, tako da to očitno niti ni bil namen (vsaj glede na info iz te novice).

Vi ste trdili nekaj povsem drugega:
nima veze s transparentnostjo ampak je zgolj grob poseg v zasebnost.

Poldi112 ::

In trdim to še naprej. Kaj imajo veze objavljene kreditne kartice politika s transparentnostjo? Se ti zdijo taki leaki produktivni? Komu bolj koristijo? Nemcem, ali zunanjim sovražnikom?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

PaX_MaN ::

In trdim to še naprej. Kaj imajo veze objavljene kreditne kartice politika s transparentnostjo?

Nimajo. Ima pa s transparentnostjo objavljena delovna e-pošta med politiki.
To pač ni zgolj grob poseg v zasebnost, kot trdite.

Se ti zdijo taki leaki produktivni? Komu bolj koristijo? Nemcem, ali zunanjim sovražnikom?

Ne preusmerjajte razprave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Poldi112 ::

Ne rabiš me vikati. Razen če je sarkazem. :)

In tudi komunikacija med politiki spada pod zasebnost. Zdaj če hočeš oz. nemci hočejo open government, so dobrodošli da to uzakonijo. Da bi pa ploskal vsakemu, ki objavi legitimno komunikacijo, je pa norost.

Ponovno - povsem podpiram, da se spravi v javnost komunikacija, ki je pomembna za javnost. Se pravi korupcija in podobno. Še wikileaks, ki jih konstantno obtožuješ, da so ruska lutka, sfiltrira predno objavi. Tu pa kar avtomatsko zagovarjaš, da je treba vse dati v javnost.

Hkrati pa ignoriraš najpomembnejše vprašanje - komu leak koristi. Če bodo zdaj nemci videli, da Angelca uživa v oblačenju v miss piggy, vodja opozicije rad bere hindu skripte, še parlametna rad hodi na nudo plaže v Španiji,... - kako točno bo to pomagalo demokraciji?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

CyberPunk ::

Je zadeva na voljo preko katerega od distribucijskih kanalov delitvene ekonomije? ;)

Iz navedb (in trobezljanja nemških medijev) pa lahko sklepamo tudi, da gre za tipično false flag operacijo nomenklature z namenom dodatne očrnitve AfD in Rusije. Nič novega.

Bwaze6 ::

CyberPunk je izjavil:

Je zadeva na voljo preko katerega od distribucijskih kanalov delitvene ekonomije? ;)

Iz navedb (in trobezljanja nemških medijev) pa lahko sklepamo tudi, da gre za tipično false flag operacijo nomenklature z namenom dodatne očrnitve AfD in Rusije. Nič novega.


Ali pa skupno akcijo AfD in Rusije?

Poldi112 ::

Samo ne pozabiti, da to, da so Rusi dežurni krivec ne pomeni, da nimajo masla na glavi...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

CyberPunk ::

Bwaze6 je izjavil:

Ali pa skupno akcijo AfD in Rusije?

Kadar zadeva prevec ocitno kaze na storilca, je zelo verjetno, da gre za false flag. Tako kot na kaksnem pogoriscu eksplozije najdejo kaksen potni list v malodane "mint condition"...

Poldi112 je izjavil:

Samo ne pozabiti, da to, da so Rusi dežurni krivec ne pomeni, da nimajo masla na glavi...

Seveda.

Zgodovina sprememb…

Afo ::

Poldi112 je izjavil:

Tole nima veze s transparentnostjo ampak je zgolj grob poseg v zasebnost.

Ne, ni zgolj grob poseg v zasebnost v kolikor gre za javne osebnosti in se objava večinoma navezuje na njihove funkcije - v tem primeru gre PREDVSEM za transparentnost IN HKRATI poseg v zasebnost. V kolikor bi večinoma objavili osebne podatke in prilepili le kak email iz politične korespondence, potem bi imel ti prav in bi lahko govoril da gre ZGOLJ za poseg v zasebnost. Majhna razlika v stavku, pa zelo pomembna - in mislim da ti je o tem govoril PaX_MaN. Ne moreš celotnega bistva zgodbe (to je: objavljeno politično korespondenco) zreducirat v nič, samo zato ker so v elektronski pošti tudi št. kreditnih kartic.
Se strinjam da gre za nezakonito dejanje, ki z vplivom na politike neposredno vpliva na državo (saj gre za omejeno transparentnost, zajete niso vse stranke ipd). Bo pa edino prav, da se te podatke podrobno pregleda in preganja morebitno korupcijo.
Bolje biti mlad in neumen, kot samo neumen!

recmajkemi ::

Poldi112 je izjavil:

Na spletu je bilo tako moč najti njihove kontaktne podatke, pogovore iz klepetalnic in tudi podatke o njihovem finančnem premoženju. Med prizadetimi politiki sta denimo tudi Angela Merkel, objavljena je njena elektronska korespondenca, pa vodja Zelenih Robert Habeck, ki so mu objavili pogovore z družinskimi člani in številke njegovih kreditnih kartic.

A niso to podatki nad katerimi zahteva nadzor skoraj vsaka vlada?
Je pa cel rompompom, ko dobi dostop javnost.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

PaX_MaN ::

Poldi112 je izjavil:

Da bi pa ploskal vsakemu, ki objavi legitimno komunikacijo, je pa norost.

Če ne ploskaš, nisi zagovornik transparentnosti.

Poldi112 je izjavil:

Še wikileaks, ki jih konstantno obtožuješ, da so ruska lutka, sfiltrira predno objavi.

https://www.newyorker.com/news/news-des...
https://www.theatlantic.com/politics/ar...
https://www.theguardian.com/us-news/201...

Poldi112 je izjavil:

Tu pa kar avtomatsko zagovarjaš, da je treba vse dati v javnost.

Vse?

Poldi112 je izjavil:

Hkrati pa ignoriraš najpomembnejše vprašanje - komu leak koristi. Če bodo zdaj nemci videli, da Angelca uživa v oblačenju v miss piggy, vodja opozicije rad bere hindu skripte, še parlametna rad hodi na nudo plaže v Španiji,... - kako točno bo to pomagalo demokraciji?

Vodilni člani politične stranke je dolžan trpeti tudi javno kritiko, ki meri na to, da njegova ravnanja v zasebnem življenju nasprotujejo stališčem politične opcije, ki ji pripada
.
Pri opisovanju življenjskih dogodkov absolutnih in relativnih oseb javnega življenja je brez privolitve prizadetega dovoljeno opisati zlasti tisto, kar je pomembno za značaj, dejanja in mišljenja teh oseb glede na njihovo javno udejstvovanje.

Tega pa ne morejo storiti če določenih stvari iz njih zasebnega življenja ne vedo.
Tretjim osebam/državam pa koristi enostavno zato, ker bodo zdaj zvedeli resnico, ne laži ki jim jih trosijo diplomati/politiki v fris.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Saul Goodman ::

oh, politiki so na lastni koži občutili, kako zgleda poseg v zasebnost državljanov? super.

Poldi112 ::

Super ja. Kaj misliš da bo posledica? Več ali manj nadzora?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

LeQuack ::

Poldi112 je izjavil:

Super ja. Kaj misliš da bo posledica? Več ali manj nadzora?


A poznaš kakšnega politika ki je kdaj kej dobrega naredil? Jaz ne.
Quack !

Poldi112 ::

Ghandi? Mandela? Lincoln? Tito?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nekikr ::

Saul Goodman je izjavil:

oh, politiki so na lastni koži občutili, kako zgleda poseg v zasebnost državljanov? super.

Kdaj so ti nazadnje Rusi vdrli v zasebnost?

nsa_ag3nt ::

filip007 je izjavil:

Nazadnje se je Amerika vmešavala v nemške telefonske linije, ali kaj je že bilo?

Merkelci so prisluškovali skupaj z UK ghcq https://www.theguardian.com/us-news/201... .
I nikome ništa.





Prve špekulacije o krivdi za napad so seveda kazale na skrajno desne stranke, zlasti AfD, katere članov ni najti med ciljanimi politiki.

Afd je prišla v parlament septembra 2017.
Leak je kot kaže starejšega datuma.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

poweroff ::

PaX_MaN je izjavil:


From work emails between politicians
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS

Ne, gre za napad na suverenost države in ogrožanje njenih nacionalnih interesov.
sudo poweroff

nekikr ::

Se že ve kakšne bodo sankcije proti Rusiji in zakaj še niso bile sprejete?

D3m ::

Kdo pa pravi, da so bili Rusi.
|HP EliteBook|R5 6650U|

c3p0 ::

Itak da so bili Rusi, saj ne rabiš menda nekih dokazov?

LeQuack ::

poweroff je izjavil:

PaX_MaN je izjavil:


From work emails between politicians
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS

Ne, gre za napad na suverenost države in ogrožanje njenih nacionalnih interesov.


Nacionalni interesi niso interesi politkov. Država niso politiki.
Quack !

nekikr ::

D3m je izjavil:

Kdo pa pravi, da so bili Rusi.

Kdo drug bi pa lahko bil? Dokaze bomo že zbrali, ko bo čas, če bomo utegnili, ampak zdaj je pa nujno čim prej uvesti stroge sankcije.
Ne vem, če je kdo drug tudi opazil, a to zimo še ni bilo konkretnega snega....Janša ali Putin, druge ni...najbolje, da gremo s sankcijami proti obema.

jype ::

nekikr je izjavil:

Kdo drug bi pa lahko bil?
Lahko bi bil kdorkoli, so pa trenutno Rusi tisti, ki se trudijo skrhati zahodna zavezništva, ker jim to ekonomsko in politično najbolj koristi.

nekikr ::

Se strinjam, zato je pa treba čim prej, brez obotavljanja, uvesti strogejšeše sankcije proti njim. Da se malo zamislijo, če so slučajno krivi. Kot smo to naredili v prejšnjih primerih. Jih bo že Bog posortiral, ane? :)

jype ::

To je desničarski talking point, ja.

poweroff ::

LeQuack je izjavil:

poweroff je izjavil:

PaX_MaN je izjavil:


From work emails between politicians
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS

Ne, gre za napad na suverenost države in ogrožanje njenih nacionalnih interesov.


Nacionalni interesi niso interesi politkov. Država niso politiki.

Saj jaz to vem. Ampak gospod PaxMan imajo občasno izpade v stilu, da človeove pravice niso univerzalne, pa da je Snowden izdajalec, itd.. Pa pač malo trolam. :))
sudo poweroff

Saul Goodman ::

nekikr je izjavil:

Saul Goodman je izjavil:

oh, politiki so na lastni koži občutili, kako zgleda poseg v zasebnost državljanov? super.

Kdaj so ti nazadnje Rusi vdrli v zasebnost?


zgodilo se je v obdobju 2014/15. niso bili rusi, ampak (baje) američani.

pa tudi slovenska policija, ko se je po Ljubljani igrala z lažnimi baznimi postajami, ki so še danes prepovedane po slovenski zakonodaji.

jype ::

Čemu so ti hekerji tako plemeniti, da ravno podatkov nazijev niso objavili?

Saul Goodman ::

cyber warfare 101

nekikr ::

zgodilo se je v obdobju 2014/15. niso bili rusi, ampak (baje) američani.

No, lažeš ali pa nimaš pravih podatkov. Takrat je bila namreč gonja proti Rusiji že v polnem teku in nemogoče je, da bi bil kriv kdo drug. Pa si jih prijavil in zahteval hude sankcije?

Saul Goodman ::

nekikr je izjavil:

zgodilo se je v obdobju 2014/15. niso bili rusi, ampak (baje) američani.

No, lažeš ali pa nimaš pravih podatkov. Takrat je bila namreč gonja proti Rusiji že v polnem teku in nemogoče je, da bi bil kriv kdo drug. Pa si jih prijavil in zahteval hude sankcije?


heh? malo branja:

NSA Targets Sys Admins to Infiltrate Networks

več na to temo ti žal ne morem povedati.

jype ::

Saj nekikr hoče povedat, da je Rusija vedno kriva za vse. Ampak Rusija se, če mu je to všeč ali ne, dejansko aktivno ukvarja s temi rečmi in je odgovorna za marsikaj. Da jo to hkrati ne naredi nedolžne in jo tudi spremeni v prikladnega grešnega kozla, je jasno, jasno je pa tudi, da marsikdo pojma nima, da ga ruski obveščevalci vlečejo za nos, recimo vsi, ki se bojijo migrantov.

Markoff ::

Danes pa tistih, ki pravico do zasebnosti zaničujejo in lajajo standardni "če nimaš česa skrivati...", kar ni in ni na spregled. Ah, seveda, pravico do zasebnosti ima samo elita z vzvodi oblasti, ne pa nek Janez iz Zg. Kašlja.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

kazarmilker ::

poweroff je izjavil:

PaX_MaN je izjavil:


From work emails between politicians
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS
FROM WORK EMAILS BETWEEN POLITICIANS

Ne, gre za napad na suverenost države in ogrožanje njenih nacionalnih interesov.


Saj državljani že vejo kaj so njihovi nacionalni interesi. Pa ne boš trdil da politiki skrivajo pred svojimi volilci kakšni so njihovi plani? To vendar ni demokratično.

Saul Goodman ::

jype je izjavil:

Saj nekikr hoče povedat, da je Rusija vedno kriva za vse. Ampak Rusija se, če mu je to všeč ali ne, dejansko aktivno ukvarja s temi rečmi in je odgovorna za marsikaj. Da jo to hkrati ne naredi nedolžne in jo tudi spremeni v prikladnega grešnega kozla, je jasno, jasno je pa tudi, da marsikdo pojma nima, da ga ruski obveščevalci vlečejo za nos, recimo vsi, ki se bojijo migrantov.


eh jype, problem to je problem pri vas radikalcih. naziji se derejo #000000, ti kontriraš z #ffffff, smo pa na #999999.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skrajni desničarji? Rusi? Ne, nadobudni dvajsetletnik! (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
7815269 (10411) Poldi112
»

Hekerji udarili po nemških politikih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Varnost
6212701 (9771) jype
»

Der Untergang: Angela Merkel

Oddelek: Loža
424665 (3638) Zheegec

Volitve v Nemčiji končane (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Problemi človeštva
30358361 (43996) AndrejO

Več podobnih tem