» »

Na Kitajskem še strožje omejitve videoiger

Na Kitajskem še strožje omejitve videoiger

Reuters - Kitajske oblasti so predstavile nove ukrepe, s katerimi želijo omejiti izdajo in prodajo novih videoiger v državi ter omejiti čas, ki ga ljudje prebijejo v internetnih igrah. Gre za košarico ukrepov, s katerimi se Kitajska bori proti težavam s prekomernim igranjem videoiger mladostnikov, ki jih imajo v ZDA in na Japonskem. Po izjavi kitajskega ministrstva za izobraževanje, da so zaskrbljeni tudi zaradi vplivov igranja videoiger na vid mladostnikov, so delnice Tencenta izgubile več kot pet odstotkov.

Kitajski predsednik Ši Džinping je že v začetku tedna dejal, da država potrebuje ukrepe, ki bodo zavarovali vid kitajskih otrok. Na Kitajskem je namreč kratkovidnost čedalje bolj razširjena, kar predstavlja velik problem tudi za prihodnost države in gospodarstva, je dodal, zato morajo uvesti ukrepe na vseh področjih življenja, da trend zajezijo. Raziskava iz leta 2015 je pokazala, da je na Kitajskem več kot 500 milijonov ljudi s prizadetim vidom, kar je tedaj predstavljalo skoraj 40 odstotkov prebivalstva. Od teh jih je bilo 90 odstotkov kratkovidnih. Resnici na ljubo to ni bistveno drugače kakor na Zahodu.

Na Kitajskem mora država odobriti izdajo novih videoiger, kar je eden izmed mehanizmov za njihovo uravnavanje. Oblasti že od letošnjega marca niso odobrile nobenih novih iger, zaradi česar so založniki že dlje časa zaskrbljeni. Najnovejše izjave kažejo, da se bo trend še krepil. Ministrstvo za izobraževanje načrtuje omejitve števila iger, ki so dostopne na spletu, izdajanja novih iger, uvedbe starostnih omejitev ter zmanjšanje časa, ki ga mladi lahko preživijo ob igranju videoiger. Podrobnosti še niso znane, prav tako niso razkrili časovnice ukrepov.

61 komentarjev

«
1
2

Unknown_001 ::

Zakaj se mi včasih dozdeva, da je kitajska edina država ma svetu, ki resno dela za prihodnost po svoji meri...

Meanwhile se tu zajebavamo s partizani in domobranci, američani pa se še zdaj niso zmenili, ali je oseba s ku*cem moški ali ženska.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Na kitajskem sicer ni tako lepo kot pri nas, ampak tam so kolektivni survivalisti.
So unapologetically China First in to jih bo rešilo.

Zahod pa se res, dobesedno krega okoli kurca.

Pravim. You stupid fuckers have no idea what's coming in the next decades.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

stjan ::

Tako je prav, ljudem je treba vzeti kruha in iger.
Mogoče jih pa potem sreča pamet in nataknejo tistega ping ponka na kol.

vostok_1 ::

Izobilje kruha in iger je tradicionalno znak zatona.

Zahod...zahaja.

Četudi zahod ni nikoli bil tako kolektivističen kot kitajska, je pa vsaj imel nek močen kolektivističen priokus.
Četudi sta se francija in anglija sovražili, je med njima dejansko bilo številno povezav, tako krvnih kot družbenih.

Če bi tisti trenutek prišla neka zunanja nevarnost, njihovo sodelovanje bi bilo povsem brez težav.

Danes pa iz dneva v dan ni več tako. Vsak vleče po svoje, vsi se kregajo za neke malenkostne neumnosti, tisti skupni duh izginja.
Idealna oportuniteta, da bolj koherentne sile zgrabijo priložnost.

Četudi jih vi over 30 ne boste občutili, jih bodo pa nove generacije, ki prihajajo online.
Zgolj za perspektivo. Današnji milenijci in mlajši gen X imajo ves svoj življenski nazor iz nekje med 90' in 2010', torej obdobje splošnega miru, blaginje in političnega enoumja (torej prevlada ZDA).
Kako češ takemu človeku povedat, da se svet spreminja in he won't be always on the top?
Večini ne moreš. Mogoče zgolj s trdo palico po glavi. Nekaj kar kitajska & co. še kar obvladajo.

So enjoy your last few decades.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Primer "Kruha in iger":
Študij je žur.

Kitajska:
Če ne doštuduraš, si sramota za družino.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

In končaš v kaki jeklarni.

Masa kitajske ima inercije vsaj za enih 50 let.
Prej ali slej bodo tud oni imeli težave, ampak until then...
Kot drugo, kitajska je začela pridobivat na moči v precej neugodnem zgodovinskem obdobju.
Torej v obdobju kjer bo vladal AI in/ali genetski enhancment. Obe znanstveni veji v katerih je ali bo kmalu, kitajska vodilna.

Fun times ahead, i'm telling ya.

(PS. Berem Liu Cixin-a. Review still pending.)

Malo za smeh

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

In končaš v kaki jeklarni.



Če si študiran to niti ni slaba opcija, sploh če prideš v kontrolo delat al pa v laboratorij.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

In končaš v kaki jeklarni.

Masa kitajske ima inercije vsaj za enih 50 let.
Prej ali slej bodo tud oni imeli težave, ampak until then...
Kot drugo, kitajska je začela pridobivat na moči v precej neugodnem zgodovinskem obdobju.
Torej v obdobju kjer bo vladal AI in/ali genetski enhancment. Obe znanstveni veji v katerih je ali bo kmalu, kitajska vodilna.

Fun times ahead, i'm telling ya.

(PS. Berem Liu Cixin-a. Review still pending.)

Malo za smeh



Kitajci imajo ze sedaj probleme. Razen, ce mislis, da bo slo gladko skozi staranje populacije? Pa onesnazenje in vse ostalo, kar jih tare. Jaz niti slucajno nebi zelel biti pleb na Kitajskem. Lahko pa probas. V vsakem primeru pa bi bilo utopicno misliti, da bodo drugje vekomaj gonili kolesa, ziveli v kolibah,... mi bomo pa hodili na potovanja tja in uvazali poceni surovine.

Se pa strinjam ,da je kratkorocni pohlep pripeljal v situacijo, ki bo dolgorocno zahodne drzave zelo drago stala. TO je bistveno vecji problem, k mentaliteta povprecnega folka tukaj. Razen, ce mislis, da je zurerska studentarija izselila pol proizvodnej na Kitajsko za eno posiljko piva?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Guzzy ::

Če starši ne vzgajajo otrok, jih bo pa država :))

vostok_1 ::

@tikitoki

Kitajci imajo probleme, in teh problemov se aktivno zavedajo.

Staranje populacije? Kitajska je pred parimi leti končala z one child policy. Torej dodatni biološki resursi bodo online čez teh 18 let. Do takrat ima še veliko mase.

Onesnaževanje?
Kitajska je by far največji investitor v obnovljive vire in jedrsko energijo.
Velike elektrarne so državna domena, torej nekaj kar partija lahko čez zdiktira.
Njihove nove tovarne imajo definitivno boljše standarde.

Skratka, niso neumni. Vrjemi.
Zgolj njihovih top študentov je več kot celotne populacije slovenije.
Granted, jebe jih kreaktivnost in svobodna misel, due to their artifical biological nature, ampak they can survive.



Da so krivi žurerski študentje...maybe, but not directly.
It's hard to pinpoint the exact reason. Tko kot v Rimu...ni bil zgolj en razlog, ampak imeli so odprte številne fronte.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Da so krivi žurerski študentje...maybe, but not directly.


Tega ni nihče rekel. Kriv je odnos do dela, ki ga marsikdo nima. Ker nam je prelepo in se lahko zmišljamo al bi delal al ne (in to ne glede na to kako slabo ti gre v SLO).

Ko gledaš drugače ali pa imaš na grbi odgovornost, pa vidiš da brez dela ni nič in se moraš potrudit če hočeš kaj met v življenju ter preudarno razpolagat s sredstvi. Lahko pa si yolo fušar, ki potem pljuje, kako je svet nepravičen vsako delo pa izkoriščanje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

xmetallic ::

Unknown_001 je izjavil:

Zakaj se mi včasih dozdeva, da je kitajska edina država ma svetu, ki resno dela za prihodnost po svoji meri...

Dvomim, da se kitajski državljani strinjajo s tako stopnjo poseganja v zasebna življenja. Ne rabimo nikogar, ki bi narekoval kako naj živimo.

Unknown_001 ::

xmetallic je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Zakaj se mi včasih dozdeva, da je kitajska edina država ma svetu, ki resno dela za prihodnost po svoji meri...

Dvomim, da se kitajski državljani strinjajo s tako stopnjo poseganja v zasebna življenja. Ne rabimo nikogar, ki bi narekoval kako naj živimo.


Se morajo. Tako kot se moraš ti, ko sprejmejo nov zakon. Pri nas se ubadamo z alkoholiki in kadilci tam pa z odvisniki od igric.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

xmetallic ::

Unknown_001 je izjavil:

Se morajo. Tako kot se moraš ti, ko sprejmejo nov zakon. Pri nas se ubadamo z alkoholiki in kadilci tam pa z odvisniki od igric.

Pri nas nismo prepovedali alkohol in cigarete. Država je zvišala trošarine s katerimi financira zdravljenje teh odvisnikov.

vostok_1 ::

Unknown_001 je izjavil:

xmetallic je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Zakaj se mi včasih dozdeva, da je kitajska edina država ma svetu, ki resno dela za prihodnost po svoji meri...

Dvomim, da se kitajski državljani strinjajo s tako stopnjo poseganja v zasebna življenja. Ne rabimo nikogar, ki bi narekoval kako naj živimo.


Se morajo. Tako kot se moraš ti, ko sprejmejo nov zakon. Pri nas se ubadamo z alkoholiki in kadilci tam pa z odvisniki od igric.


Kitajci (vzhodno azijci), zaradi svoje artifical biologije, imajo drugačen odnos do države kot mi.
Oni niso rebel without a cause, kot tu pri nas.
Pri njih anarhija ne bi nikoli laufala, ker noben je noče. Tam vrjamejo v avtoriteto, četudi se ne vedno strinjajo z njo.


Glede etike dela. Bolj kot žuranje, je kriv nihilizem, optimističen ali negativen.
Biti brez cilja, ker cilja ni, je morda kreposten onostranski ideal, ni pa realno sustainable.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Reycis ::

vostok, imaš kar preveč romantične predstave o kitajski, za male pare nam prodajajo njihove neobnovljive vire, v imenu ekonomskega napredka so si dodobra uničili okolje, ko bo prišlo do krize so dosti bolj izpostavljeni. Še sploh bo za njihovo ljudstvo problematična njihova kolektivistična kultura.

nevone ::

Biti brez cilja, ker cilja ni, je morda kreposten onostranski ideal, ni pa realno sustainable.


Ja tvoj cilj je še nekaj dekad, potem pa propad. Ne vem, če ni bolje biti brez cilja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

filip007 ::

Saj imajo prav po svoje, samo trg takšen ali drugačen bo obšel te omejitve tako ali drugače.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

tikitoki ::

vostok_1 je izjavil:

@tikitoki

Kitajci imajo probleme, in teh problemov se aktivno zavedajo.

Staranje populacije? Kitajska je pred parimi leti končala z one child policy. Torej dodatni biološki resursi bodo online čez teh 18 let. Do takrat ima še veliko mase.

Onesnaževanje?
Kitajska je by far največji investitor v obnovljive vire in jedrsko energijo.
Velike elektrarne so državna domena, torej nekaj kar partija lahko čez zdiktira.
Njihove nove tovarne imajo definitivno boljše standarde.

Skratka, niso neumni. Vrjemi.
Zgolj njihovih top študentov je več kot celotne populacije slovenije.
Granted, jebe jih kreaktivnost in svobodna misel, due to their artifical biological nature, ampak they can survive.



Da so krivi žurerski študentje...maybe, but not directly.
It's hard to pinpoint the exact reason. Tko kot v Rimu...ni bil zgolj en razlog, ampak imeli so odprte številne fronte.


Ti resno mislis, da bo koncanje politike enga otroka kaj pomagalo? Pri nas je nimamo, pa ni vec populacijeskega buma, tudi tam ne bo drugace. Sicer pa je najvecji debilizem strmeti k nevzdrzni masi delovne sile, ker je jasno, da ima veliko problemov en skupni imenovalec, preveliko stevilo ljudi. Too many people, too many problems.

Ja, zacuda naj bi trenutno njihove reke na leto odnesle skoraj tricetrt vse plastike na svetu. Pa se veliko primerov groznega onesnazenja najdes tam,... Proizvodnja in uporaba prepovedani kolorofluoroogljikovodikov je na Kitajskem, go figure.
Imajo se ZELO veliko za narediti. Mi pa tudi.

Jaz nisem nikjer rekel, da so neumni, ali nepomembni. Sam tvoje jokanje o propadu Zahoda je tud ze mal dolgocasno.

Realno gledano ima CEL svet na obzorju veliko tezav, ki bodo se mocno spremenile svet in morebiti tudi razmerje moci v prihodnosti. Ce se uresnicijo kaksne slabse napovedi pa bo vse to nepomembno, ker ljudi ne bo vec. Mislim, da je to zadnje tisto, kar bi te dejansko moralo skrbeti. Ne to ali bodo Kitajci mal naprej, al mi.

Berserker ::

Kolektivistične družbe lažje rešujejo dolgoročne probleme, seveda če se teh lotijo pravilno.

Pri nas in zahodu pa je ravno obratno, prevladuje invidualna miselnost, podkrepljena z egoizmom.

Zato pa zahod nebo nikoli znal več rešit dolgoročnih problemov, ker smo dopustili da so naši osebni kratkoročni cilji in koristi pomembnejši od dolgoročnih družbenih in okoljskih problemov.

Lep primer je recimo problematika staranje aktivnega prebivalstva. Zahodne države dejansko nima trenutnih in dolgoročnih ciljev.

Zgodovina sprememb…

gendale2018 ::

>In končaš v kaki jeklarni.

tud v jeklarni mora nekdo delat
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

nevone ::

gendale2018 je izjavil:

>In končaš v kaki jeklarni.

tud v jeklarni mora nekdo delat


Točno. Zaničevanje dela, ki niso nujno high educated job, je kar pogosta zabloda.

Vse kar danes rabimo, je sicer avtomatizacija dela, oziroma kooperativno delo z avtomati in AI. To je treba omogočiti ljudem, ne pa zaničevati manj plačana manj intelektualna dela.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

xmetallic je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Se morajo. Tako kot se moraš ti, ko sprejmejo nov zakon. Pri nas se ubadamo z alkoholiki in kadilci tam pa z odvisniki od igric.

Pri nas nismo prepovedali alkohol in cigarete. Država je zvišala trošarine s katerimi financira zdravljenje teh odvisnikov.


Govori se o omejevanju. Ne prepovedi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

Reycis je izjavil:

vostok, imaš kar preveč romantične predstave o kitajski, za male pare nam prodajajo njihove neobnovljive vire, v imenu ekonomskega napredka so si dodobra uničili okolje, ko bo prišlo do krize so dosti bolj izpostavljeni. Še sploh bo za njihovo ljudstvo problematična njihova kolektivistična kultura.


Ti imaš prenapihnjene ideje o njihovi ranljivosti.

90% kitajske je še neonesnažene. In onesnaženost sploh ni tako grozna, če si pripravljen sprejeti določene žrtve.
Pri nas pač nismo, ker smo postali zelo občutljivi.
Beremo cifre o 1000 mrtvih zaradi smoga itd.
Lol. To nadoknadijo s svežim materialom v roku enega dneva.

Njihova onesnaženost okolja je morda akutna za kakih 10 let. V 50 letih pa se zadeve sperejo dovolj, da postane sprejemljivo.
Pretiravate.
In kot rečeno, so trenutno vodilni pri vklapljanju eko virov tam.
V roku 15 let se bo tam začelo čistit.

To je partija že vse splanirala.


nevone je izjavil:

Biti brez cilja, ker cilja ni, je morda kreposten onostranski ideal, ni pa realno sustainable.


Ja tvoj cilj je še nekaj dekad, potem pa propad. Ne vem, če ni bolje biti brez cilja.

o+ nevone


Kako si od moje kritike družbe, povzela, da je to tudi moj cilj?

tikitoki je izjavil:



Ti resno mislis, da bo koncanje politike enga otroka kaj pomagalo? Pri nas je nimamo, pa ni vec populacijeskega buma, tudi tam ne bo drugace. Sicer pa je najvecji debilizem strmeti k nevzdrzni masi delovne sile, ker je jasno, da ima veliko problemov en skupni imenovalec, preveliko stevilo ljudi. Too many people, too many problems.

Ja, zacuda naj bi trenutno njihove reke na leto odnesle skoraj tricetrt vse plastike na svetu. Pa se veliko primerov groznega onesnazenja najdes tam,... Proizvodnja in uporaba prepovedani kolorofluoroogljikovodikov je na Kitajskem, go figure.
Imajo se ZELO veliko za narediti. Mi pa tudi.

Jaz nisem nikjer rekel, da so neumni, ali nepomembni. Sam tvoje jokanje o propadu Zahoda je tud ze mal dolgocasno.

Realno gledano ima CEL svet na obzorju veliko tezav, ki bodo se mocno spremenile svet in morebiti tudi razmerje moci v prihodnosti. Ce se uresnicijo kaksne slabse napovedi pa bo vse to nepomembno, ker ljudi ne bo vec. Mislim, da je to zadnje tisto, kar bi te dejansko moralo skrbeti. Ne to ali bodo Kitajci mal naprej, al mi.


Kitajska, kot rečeno ima skoraj za 50 let inercije, četudi bi sedaj fuck up.
Kot drugo, tam lahko držav čez noč uvede novo politiko in ljudje bodo prijeli.
Kot rečeno, Azijci so nekoliko biološko drugačni od nas, zato pa se je tam tudi drugačna kultura ustvarila.
Iz naše perspektive jih je težje razumet.

Jz ni, da hejtam zahod, zgolj napovedujem, IMO več kot očitno srednjeročno usodo.
Cel svet ima težave, ampak kar se survivala tiče, ima trenutno kitajska upperhand.
Ne trdim, da mi te šanse nimamo. Morda we'll rise again, someday.

Vrjamem, da ti je dolgočasno. Ti želiš videt spremembo iz danes na jutri. Take zadeve se meri v desetletjih. Žal.

nevone je izjavil:

gendale2018 je izjavil:

>In končaš v kaki jeklarni.

tud v jeklarni mora nekdo delat


Točno. Zaničevanje dela, ki niso nujno high educated job, je kar pogosta zabloda.

Vse kar danes rabimo, je sicer avtomatizacija dela, oziroma kooperativno delo z avtomati in AI. To je treba omogočiti ljudem, ne pa zaničevati manj plačana manj intelektualna dela.

o+ nevone


Tisto o jeklarni ni bilo zaničevalno, zgolj karikiral sem, da končaš v nekem težaškem delu. Skratka, bolj neizprosno v primerjavi z nami.

Glede AI, pa sem povedal. Trenutno je kitajska vrjetno ena večjih vlagateljic v to tehnologijo.
Z to razliko, da mi razvijamo AI za tržni namen prodajanja iPhone-ov, oni pa AI, ki bo zagotovila njihovo svetovno nadvlado.
If they don't make it in the next 50 years, they'll be in trouble.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

nevone ::

Kako si od moje kritike družbe, povzela, da je to tudi moj cilj?


Kaj je tvoj cilj?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

Filozofsko...nimam ga.
Pragmatično...zmerni expansionist.

To zlgeda tako, da navijam za zmerno ekspanzijo in nadvlado, but if we hit a dead end, i won't cry.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nevone ::

To zlgeda tako, da navijam za zmerno ekspanzijo in nadvlado,


Nadvlado nad kom ali čim? Nad naravo?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

It doesn't matter.
Never lose the controlling %, in whatever or wherever. But be fair as much as possible without breaking the previous rule.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nevone ::

It doesn't matter.


Of course it metters. Nadvlado ljudi nad ljudmi se gremo že celo zgodovino. Mislim, da je na vrsti okrutna narava.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Berserker ::

Nenehni tehnološki razvoj, da bo človeštvo enkrat postalo spacefaring civilizacija?

nevone ::

Berserker je izjavil:

Nenehni tehnološki razvoj, da bo človeštvo enkrat postalo spacefaring civilizacija?


Razvoj, da ne bo na svetu več trpljenja, ki nam ga vsiljuje narava, ali pa eden drugemu.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

nevone je izjavil:

It doesn't matter.


Of course it metters. Nadvlado ljudi nad ljudmi se gremo že celo zgodovino. Mislim, da je na vrsti okrutna narava.

o+ nevone


In my pragmatic view, they both need to be conquered, to the fullest, fairest degree.

Berserker je izjavil:

Nenehni tehnološki razvoj, da bo človeštvo enkrat postalo spacefaring civilizacija?


Ravno berem knjigo na to temo. Javim, če dobim kaj inspiracije.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

xmetallic ::

Unknown_001 je izjavil:


Govori se o omejevanju. Ne prepovedi.

Tudi omejili jih nismo. Glede na to, da Kitajska že pol leta ni odobrila nobene nove igre lahko rečemo, da je pri njih v veljavi prepoved prodaje novih iger. Ali bo začasna ali dlje trajajoča bomo pa še videli.

Zgodovina sprememb…

nevone ::

In my pragmatic view, they both need to be conquered, to the fullest, fairest degree.


Ampak nad kom želiš nadvlado? Kaj pa tisti, ki so zadnji v vrsti in ne morejo imeti nadvlade nad nikomer?

Ta želja po nadvladi nad drugimi ljudmi je spet ena zastarela paradigma. We can all cooperate. Iz dneva v dan je to bolj mogoče.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

Izpustila si ključno besedo pri moji izjavi.

Kooperacija ali ne, v vsakem primeru bomo končali pri zgolj eni entiteti.
Medsebojna komunikacija se bo eventuelno ukinila, ker bo nepotrebna.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

nevone ::

Kooperacija ali ne, v vsakem primeru bomo končali pri zgolj eni entiteti.


In kdo oziroma kaj bo ta entiteta? Na kakšen način in čemu bi izključila vse ostale?

Sicer po tvoji viziji je to res edini možni zaključek, kar pa ne pomeni, da je tudi edini možen in sploh edini zaželjen.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

xmetallic je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:


Govori se o omejevanju. Ne prepovedi.

Tudi omejili jih nismo. Glede na to, da Kitajska že pol leta ni odobrila nobene nove igre lahko rečemo, da je pri njih v veljavi prepoved prodaje novih iger. Ali bo začasna ali dlje trajajoča bomo pa še videli.


Japajade...

Sicer pa. Kakšna korist je od teh iger? Prevzgoje ne boš naredil čez noč. Verjamem da bo ta tvoja "prepoved" začasna, dokler ne uredijo sistema vzgoje pomladka.

Dejansko so mladi kitajci v povprečju v zelo slabi telesni formi. Tako slabi, da so morali kriterije za vpis v vojsko spustit, ker je splošna forma katastrofalna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

nevone je izjavil:

Kooperacija ali ne, v vsakem primeru bomo končali pri zgolj eni entiteti.


In kdo oziroma kaj bo ta entiteta? Na kakšen način in čemu bi izključila vse ostale?

Sicer po tvoji viziji je to res edini možni zaključek, kar pa ne pomeni, da je tudi edini možen in sploh edini zaželjen.

o+ nevone


Ta entiteta bo bodisi nek samoten prebivalec vesolja ali, more likely, povsem izolirani posamezniki.
Vsaka interakcija med njimi odpre možnost neenakomerne transakcije in potencialno propad, zato bo to nezaželjena reč, vrjetno kar blacklistana.

Torej iz naše perspektive bomo sami, zgolj za nekaj časa si bomo lahko ogledovali afterglow mešanja entropije ostalih igralcev, which is a danger by itself.

Ni mi jasno zakaj sploh misliš, da pri potencialnem uploadu ima smisla uploadad več kot eno entiteto?
With that kind of power at your disposal, lahko mirne volje rekreiraš vse čakajoče v vrsti.
Da bi ti oni eventuelno pomagali pa je tudi absurdno. Pri takem computational power, lahko komot dodeliš poljubno število niti, ki procesirajo inovacije.
Uploadanje nižjih entitet je zgolj dobra volja in nič več. Nobena tehnična zahteva.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: pero12 ()

nevone ::

Ja tole zna bit dost morbidno, da ti je morda celo všeč.

Sicer pa slabih scenarijev je vedno več kot dobrih.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

vostok_1 ::

If you're afraid of the truth, maybe you souldn't seek it.


In da, slabih scenarijev je več kot dobrih.
Ampak spet ne vem kaj točno pomeni slabo v tem kontekstu...
biti sam, z možnostjo kreiranja konkurenčnih posameznikov...spet ni tako samotno.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

V prepovedi videoiger ne vidim nič slabega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nevone ::

Unknown_001 je izjavil:

V prepovedi videoiger ne vidim nič slabega.


Jaz pa. To je za marsikoga sprostitev in zabava. Sedaj bomo spet zaradi nekaj težav, ki jih to pogojno povzroča, vse prepovedali?

Dajmo raje tem ljudem, ki se zgubijo v tem, pomagati na drugačen način, ne pa jim vzeti še tisto, kar jih morda drži pokonci.

Saj se je sam internet tudi nekaj časa prikazovalo, kot največje zlo, danes pa vsi visimo gor in drugim solimo pamet.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

Unknown_001 ::

nevone je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

V prepovedi videoiger ne vidim nič slabega.


Jaz pa. To je za marsikoga sprostitev in zabava. Sedaj bomo spet zaradi nekaj težav, ki jih to pogojno povzroča vse prepovedali?

Dajmo raje tem ljudem, ki se zgubijo v tem, pomagati na drugačen način, ne pa jim vzeti še tisto, kar jih morda drži pokonci.

Saj se je sam internet tudi nekaj časa prikazovalo, kot največje zlo, danes pa vsi visimo gor in drugim solimo pamet.

o+ nevone


Zakaj ne bi bila zabava produktivna?

No lahko tudi ni:
Sicer pa... mogoče bodo otroc spet začel kartat. Mogoč se bodo spet raje poskusili ORGANIZIRATI da se bodo dobili. Mogoče se bodo vmes tudi SOCIALIZIRALI.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

nevone ::

Zakaj ne bi bila zabava produktivna?


Zakaj misliš da morajo biti vsi produktivni po tvojem vzoru? Nekateri so zato, ker igrajo igrice, tudi produktivni bolj, če ne takrat, pa morda kasneje.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Unknown_001 ::

nevone je izjavil:

Zakaj ne bi bila zabava produktivna?


Zakaj misliš da morajo biti vsi produktivni po tvojem vzoru? Nekateri so zato, ker igrajo igrice, tudi produktivni bolj, če ne takrat, pa morda kasneje.

o+ nevone


Bistveno bolj bi bili produktivni če bi šli spat za tisto uro in se zbudili spočiti. Ali pa šli ven na zrak.

Premor je koristen. Videoigre so prej jalov mentalni napor.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

nevone ::

Videoigre so prej jalov mentalni napor.


Se ne strinjam. Lahko so sprostitev, če niso zadovoljevanje nekih drugih potreb.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Markoff ::

Kitajska kolektivistična kultura pri vseh svojih prednosti trpi tudi za vsemi njenimi slabostmi, predvsem hudo pomanjkanje kreativnosti. V povprečju so Azijci pametnejši od belcev (vsaj po IQ), distribucija IQ pa je bistveno izrazitejša pri belcih (več genijev in debilov). Kitajci bodo za resne inovacije vedno potrebovali zahodni tip individualistične kulture. Konec koncev stoletja niso česa pametnega počeli s smodnikom (razen fireworks), ko so ga v roke prijeli Evropejci, se je začela doba povsem drugačnega vojskovanja.

Kitajci so v svojem bistvu družboslovno podobni insektom - matica, vojakinje, delavke, nekaj odvečnih trotov. Takšna družba je visoko učinkovita, homogena, disciplinirana, a ne zna narediti ničesar izven svojih okvirjev. Kitajci pošiljajo najboljše študente v ZDA ne le po znanje, temveč po drugačen mindset, ker ga sami niso sposobni sproducirati. A potreb po takšnem kadru je bistveno več, kot pa jih dejansko lahko izšolajo.

Vprašajte Gorenjčane, kakšne vtise in informacije so pridobili v zadnjem mesecu po tesnih stikih z novimi lastniki. Točno takšne, kot jih opisujem zgoraj.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Reycis ::

Markoff sicer se strinjam s tabo, vendar pa mislim, da bo Kitajsko imitiranje zahodne kulture imelo za njih srednjeročno zelo negativne posledice.

Ta debata Kitajska vs. zahod je brezpredmetna, ker bistvo igre, ki se bo odvijala v prihajajočih desetletjih ne bo več "boj za globalno dominacijo" ampak "boj za preživetje" kjer veljajo povsem druga pravila. Ni bistveno, če si najpametnejši, najmočnejši ali pa najbolj priden, bistvena bo prilagodljivost. V tem smo zahodnjaki absolutni prvaki.

pero12 ::

vostok_1 je izjavil:

nevone je izjavil:

Kooperacija ali ne, v vsakem primeru bomo končali pri zgolj eni entiteti.


In kdo oziroma kaj bo ta entiteta? Na kakšen način in čemu bi izključila vse ostale?

Sicer po tvoji viziji je to res edini možni zaključek, kar pa ne pomeni, da je tudi edini možen in sploh edini zaželjen.

o+ nevone


Ta entiteta bo bodisi nek samoten prebivalec vesolja ali, more likely, povsem izolirani posamezniki.
Vsaka interakcija med njimi odpre možnost neenakomerne transakcije in potencialno propad, zato bo to nezaželjena reč, vrjetno kar blacklistana.

Torej iz naše perspektive bomo sami, zgolj za nekaj časa si bomo lahko ogledovali afterglow mešanja entropije ostalih igralcev, which is a danger by itself.

Ni mi jasno zakaj sploh misliš, da pri potencialnem uploadu ima smisla uploadad več kot eno entiteto?
With that kind of power at your disposal, lahko mirne volje rekreiraš vse čakajoče v vrsti.
Da bi ti oni eventuelno pomagali pa je tudi absurdno. Pri takem computational power, lahko komot dodeliš poljubno število niti, ki procesirajo inovacije.
Uploadanje nižjih entitet je zgolj dobra volja in nič več. Nobena tehnična zahteva.


Ponesreči sem kliknil predlagaj izbris. Težko brat na telefonu...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

WHO prekomerno igranje iger dodaja na seznam duševnih motenj

Oddelek: Novice / Igre
4516644 (8903) GizmoX
»

Na Kitajskem še strožje omejitve videoiger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6117462 (14714) Unknown_001
»

Microsoftova umetna inteligenca blesti v Ms. Pac-Manu

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
267141 (4795) Isotropic
»

Kitajska po 15 letih ukinja prepoved prodaje konzol

Oddelek: Novice / Konzole
2813188 (10178) tikitoki

Več podobnih tem