Novice » NWO » Google zaradi Trumpa zaposlene iz muslimanskih držav pozval z dopusta
NikolormousB ::
Ker praviš da pomoč zahoda ne potrebujejo več. Količina hrane se po tvoji logiki veča s številom prebivalcev.
Težave z razumevanjem? Nikjer nisem tega napisal.
You don't say. Prodajaš zgodbice kako bo vedno več hrane, ZN pa pravi kako bo vedno manj hrane.
Ne, ZN ne pravi tega. Spet imaš očitno težave z razumevanjem linkov, ki jih lepiš. Zgodbicam, ki jih prodajam se reče destva.
Npr:
http://www.psc.isr.umich.edu/events/arc...
Zato da ne zapravljamo denar po nepotrebnem. ustrelile v koleno? Kakšne posledice bi lahko ukinitev pomoči imela na zahodni svet? Nobene, ker zahod ima v rokah vsa potrebna sredstva, moč, da lahko iz vsake države naredi puščavo, in da lahko zatre vsakršen poizkus migracij. Stvar principa. Zmožnosti so, samo še lažnih humanistov se znebimo in načrt je uresničljiv.
Tisti video, ki ga je nekdo prilepil par postov višje na kratko in jedrnato razloži, zakaj je dobro, da tisti, ki imajo veliko pomagajo tistim, ki imajo trenutno še malo. Prosi koga, da ga pogleda namesto tebe in ti lepo počasi razloži za kaj gre.
Yes, really. Eno podjetje sem pogedal in je vse jasno. Proizvodnja v Afriki, možgani v UK. Torej? Razvoj poteka v zahodnih državah, proizvodnja za afriški trg se pa nahaja v Afriki. Afrika pač nima laboratorijev in potrebnih milijard evrov, da bi lahko vlagale v raziskovanje virusov tipa HIV. Zakaj niso za ebolo kar Afričani sami razvijali zdravila ampak to morajo počet Američani? Aja, nimajo kadara + nimajo znanja + nimajo denarja.
Te bom kar citiral.
Afriške države so proizvedle natanko 0 zdravil. Vse prihaja iz zahodnih držav.
Že celo temo ponavljaš podobne neutemeljene neumnosti. Namenoma lažeš, ali si resnično tako neveden?
Mato989 ::
@Mato989
Se strinjam, da je problem v preveliki nataliteti. Za Kitajsko je to dobro naredil Mao Cetung, ki je uvedel politiko enega otroka. Nekaj podobnega bi morali uvesti za cel svet.
Je pa večji problem v revščini. Bolj bogata je država manjša je nataliteta. Ta korelacija je dobro vidna. So pa tu tudi drugi dejavniki prevelike natalitete poleg revščine. To sta izobrazba in religija.
Človek mora postat razmišljujoč človek, ki se je sposoben ločit od ideologije katerekoli religije (mora postat sekularen).
Zato vidim rešitve v izobraževanju in uvedbi ČP v problematičnih državah. Bolj ko je človek izobražen in zna razmišljat zase, bolje zna poskrbet zase, bolj je premožen, ima večjo kontrolo nad nataliteto. Osnova, da se ljudje izobrazijo pa je najprej uvedba spoštovanje ČP.
Kitajci so zelo dobro poskrbeli zase. Čeprav imajo probleme s ČP, pa vendar so dobro izobraženi, bogati, nataliteto imajo pod kontrolo in nimajo nekih nesmiselnih religij, (ampak bolj filozofijo). Niso popolni (onesnaženo okolje, mogoče premalo inovativni, manj sočutni, kot na zahodu), ampak so veliko boljši od muslimanov (po mojem mnenju glede na to kakor opazujem svet).
Bistveno vprašanje je še zmeraj enako, da dobi človek kredit mora skozi dolgotrajen postopek preverjanja SPOSOBNOSTI odplačevanja, medtem ko lahko otroka nardi vsak butelj ki ima 5 min časa in je ploden...
Izenačit pogoje za starševstvo z tistimi za kredit! Ne pa da država neumne ki se plodijo subvencionira
Količina hrane narašča bistveno hitreje kot število ljudi, ki jih lahko nahranimo.
Torej hočeš reči da je nujno potrebno ukinit vse pakete hrane v Afriko, in da so vse odaje o širjenju sahela in puščave neumnost ker tam dejansko raste krompir in žitarice in so vsi siti in ni več lačnih?
Tudi beguncev je bojda več danes kot nekoč.... samo lačnih je pa manj haha.... optimist.
NikolormousB ::
Torej hočeš reči da je nujno potrebno ukinit vse pakete hrane v Afriko, in da so vse odaje o širjenju sahela in puščave neumnost ker tam dejansko raste krompir in žitarice in so vsi siti in ni več lačnih?
Ne, ne želim rečt tega. Očitno xmetallic ni edini, ki ima težave z razumevanjem.
xmetallic ::
NikolormousB je izjavil:
Te bom kar citiral.
Afriške države so proizvedle natanko 0 zdravil. Vse prihaja iz zahodnih držav.
Že celo temo ponavljaš podobne neutemeljene neumnosti. Namenoma lažeš, ali si resnično tako neveden?
Intel je torej kitajsko, tajvansko podjetje, zato ker procesorje proizvajajo na kitajskem? Afriške države so samostojno proizvedle (odkritje, raziskovanje, testiranje) od neobstoja zdravila do končnega učinkovitega zdravila natanko 0 zdravil. Afričani zgolj mešajo zdravila po receptu, ki so jim ga posredovali kolegi iz zahodnih držav. Še vedno pa je to zahodno podjetje, raziskave je opravilo zahodno podjetje, testiranja je opravilo zahodno podjetje. Večino dela itak opravijo avtomatizirani sistemi, sem pa kje kakšen zaposleni (po vsej verjetnosti zahodne krvi) nadzoruje sistem.
NikolormousB je izjavil:
Ne, ZN ne pravi tega. Spet imaš očitno težave z razumevanjem linkov, ki jih lepiš. Zgodbicam, ki jih prodajam se reče destva.
Npr:
http://www.psc.isr.umich.edu/events/arc...
Ahahaha. Ti res nimaš pojma. Prilepiš popolnoma irelevanten graf ki ne prikazuje stanja tretjih držav. Dej zdej pojasni iz tega grafa koliko hrane je dejansko namenjenih državam tretjega sveta? Da količina hrane raste, seveda. A to ne pomeni da je hrana tudi enakomerno razporejena po svetu. Večina te hrane gre na zahodno tržišče, Rusijo in Kitajsko. Tvoj graf je popoln debilizem, ki ne demantira moje trditve, da v Afriki hrane primankuje, in je bo vedno manj. Primerjaš celotno svetovno populacijo kjer zahodni svet močno dviguje povprečje in to želiš prikazati kot stanje v Afriki?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
xmetallic ::
Da spet ne zajadraš v napačne vode. Govora je o tretjih, nerazvitih državah. Prikaži mi relevantne podatke za tretje države, ki prikazuje da kljub večanju števila prebivalcev imajo vedno manj lačni ljudi, brez pomoči ZN-a. Oziroma še bolje, pokaži podatke ki prikazujejo da so tretje države sposobne zagotoviti hrano za vse svoje prebivalce brez pomoči drugih držav.
Mavrik ::
Da spet ne zajadraš v napačne vode. Govora je o tretjih, nerazvitih državah. Prikaži mi relevantne podatke za tretje države, ki prikazuje da kljub večanju števila prebivalcev imajo vedno manj lačni ljudi, brez pomoči ZN-a. Oziroma še bolje, pokaži podatke ki prikazujejo da so tretje države sposobne zagotoviti hrano za vse svoje prebivalce brez pomoči drugih držav.
Prosim da v skladu s pravili ti dokažeš svoj prav (NinjaMig21 je prilepil kredibilne podatke). Torej - prosim povezavo, ki potrjuje tvojo tezo da je v državah tretjega sveta vedno več lačnih.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
xmetallic ::
Prosim da v skladu s pravili ti dokažeš svoj prav (NinjaMig21 je prilepil kredibilne podatke).
Podatki niso relevantni. Primerjati celotno svetovno populacijo in to razlagati kot stanje v Afriki.
Graf ki ga je prilimal Ninja se bere nekako v tem smislu:
V podjetju *you name it* ima direktor plačo 25 000€, zaposleni pa 700€ => vsi v tem podjetju so zelo dobro plačani.
Mavrik ::
Torej on mora dati podpore (in jih je), za tebe pa podatki "niso relevantni"? Ne, ne bo šlo tako.
The truth is rarely pure and never simple.
NikolormousB ::
Afriške države so samostojno proizvedle (odkritje, raziskovanje, testiranje) od neobstoja zdravila do končnega učinkovitega zdravila natanko 0 zdravil.
Sicer tudi tole ni res. Je pa res, da je razvoj zdravil običajno precej kompleksen proces pri katerem največkrat sodelujejo ljudje iz različnih koncev sveta (tudi afričani).
Govora je o tretjih, nerazvitih državah. Prikaži mi relevantne podatke za tretje države, ki prikazuje da kljub večanju števila prebivalcev imajo vedno manj lačni ljudi, brez pomoči ZN-a. Oziroma še bolje, pokaži podatke ki prikazujejo da so tretje države sposobne zagotoviti hrano za vse svoje prebivalce brez pomoči drugih držav.
Sicer sem ti že prilepil linke, z malo truda bi lahko sam prišel do teh informacij. Ampak ajde, rad pomagam.
http://www.oecd.org/statistics/stats-of...
Nekaj bistvenih stvari, če se ti slučajno spet ne bo dalo vsaj na hitro preleteti strani na linku.
While the Sahel famines of 1973 and 1984 are still etched in people's memories, the reality of food security in the region today is very different. Since the early 1990s, undernourishment has decreased by 60% in the Sahel and West Africa.
Since the beginning of the 1980s, total food production has tripled - outpacing population growth - and per capita food production has increased by more than 40%. The region has also seen no increase in dependence on food imports.
bluefish ::
konspirator ::
Mavrik
Se bom omejil na Afrika:
predvidena rast v prihodnosti, do 2015 realni podatki, dalje projekcija
Ker vemo, da jim že sedaj tečeta med in mleko v potokih (Indija KoromandijaTM), vemo da jim bo v prihodnosti še malo bolj, ko jim kakšno milijardo ali tri več, naravni resursi bodo v najboljšem primeru ostali enaki oz. jih bo manj.
Ali če gledaš gdp po državah, kjer se lepo vidi Indija KoromandijaTM trenutne Afrike
Washingtonpost: The amazing, surprising, Africa-driven demographic future of the Earth, in 9 charts
https://www.washingtonpost.com/news/wor...
komentar spodaj
Prosim da v skladu s pravili ti dokažeš svoj prav (NinjaMig21 je prilepil kredibilne podatke). Torej - prosim povezavo, ki potrjuje tvojo tezo da je v državah tretjega sveta vedno več lačnih.
Se bom omejil na Afrika:
predvidena rast v prihodnosti, do 2015 realni podatki, dalje projekcija
Ker vemo, da jim že sedaj tečeta med in mleko v potokih (Indija KoromandijaTM), vemo da jim bo v prihodnosti še malo bolj, ko jim kakšno milijardo ali tri več, naravni resursi bodo v najboljšem primeru ostali enaki oz. jih bo manj.
Ali če gledaš gdp po državah, kjer se lepo vidi Indija KoromandijaTM trenutne Afrike
Washingtonpost: The amazing, surprising, Africa-driven demographic future of the Earth, in 9 charts
https://www.washingtonpost.com/news/wor...
komentar spodaj
This is rather pathetic. If Africa didn't receive continuous aid in the form of food and medicine, it's population would pretty much disappear. Africans lack the ability to even feed themselves, without Western aid, they'd start to starve, and without Western medicine AIDS, malaria, and TB would kill off those weakened by starvation. Factor in tribal and religious warfare, that would finish off huge numbers.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
njyngs ::
NikolormousB ::
Se bom omejil na Afrika:
predvidena rast v prihodnosti, do 2015 realni podatki, dalje projekcija
Nihče ne zanika naraščanja populacije. Ampak to je dobro, bolj številčna vrsta je bolj uspešna.
This is rather pathetic. If Africa didn't receive continuous aid in the form of food and medicine, it's population would pretty much disappear. Africans lack the ability to even feed themselves, without Western aid, they'd start to starve, and without Western medicine AIDS, malaria, and TB would kill off those weakened by starvation. Factor in tribal and religious warfare, that would finish off huge numbers.
Random komentar na nivoju xmetallicovega, ki nima dosti veze z realnostjo.
Pomoč Afriškim državam je seveda potrebna, le s pomočjo lahko kar se da izenačimo stopnjo razvoja, kar je dobro za vse zemljane. So pa trendi precej jasni, Afrika zadnjih nekaj desetletji ne povečuje odvisnosti od tuje pomoči, ravno obratno.
poweroff ::
Država mora regulirat, pa tudi če slabo.
Waat?
A nisi v svojem neoliberalnem mesijanstvu še pred časom trdila ravno nasprotno???
sudo poweroff
nevone ::
A nisi v svojem neoliberalnem mesijanstvu še pred časom trdila ravno nasprotno???
Na kaj se nanaša nasprotno?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
mtosev ::
tole kaj je Trump naredil je res bolano.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
poweroff ::
Na kaj se nanaša nasprotno?
Skozi pretekla leta sem imel občutek, da sta s Thomasov zagovarjala Friedmanovsko "čim manj države".
sudo poweroff
nevone ::
Skozi pretekla leta sem imel občutek, da sta s Thomasov zagovarjala Friedmanovsko "čim manj države".
No, saj tisto je bil sarkazem.
In ja, ni slabo če je države manj, ker je več kot očitno manj učinkovita, je pa občasno blažilna, to se pa strinjam.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Berserker ::
A se sam meni zdi da je folk mal preveč histeričen zadnja leta.
Fak v prejšnih desetletjih smo bili priča hujšim kršitvam človekovim pravic, zdaj pa folk pizdi nad banom folka iz držav, ki ne proizvajajo ničesar druga kot poceni delovno silo in verski ekstremizem.
Fak v prejšnih desetletjih smo bili priča hujšim kršitvam človekovim pravic, zdaj pa folk pizdi nad banom folka iz držav, ki ne proizvajajo ničesar druga kot poceni delovno silo in verski ekstremizem.
StarMafijec ::
fujtajksel ::
Nekaj podobnega bi morala EU skuhat kot odgovor na milijon migrantov, takojšen moratorij na priseljevanje iz bližnjega vzhoda in Afrike, za vsaj desetletje.
EU bi morala kot odgovor begunce končno začet pošiljat s konvoji proti kipu svobode, se pravi tja od koder prihajajo glavni kuharji krize in prodajalci orožja (no pošten delež tudi proti SA in k Putinu...). Trumpa osebno za bližnjevzhodni kakec zaenkrat še ne moremo krivit, ampak je zadevo podedoval in se je dobro grebel za to službo. Gre pa gotovo za kolektivno odgovornost republikancev in demokratov, Buš ml je gotovo levji delež prispeval ampak niso demokrati nobene ovčke.
nekikr ::
A se sam meni zdi da je folk mal preveč histeričen zadnja leta.
Fak v prejšnih desetletjih smo bili priča hujšim kršitvam človekovim pravic, zdaj pa folk pizdi nad banom folka iz držav, ki ne proizvajajo ničesar druga kot poceni delovno silo in verski ekstremizem.
Berserker ::
StarMafijec je izjavil:
Fak v prejšnih desetletjih smo bili priča hujšim kršitvam človekovim pravic, zdaj pa folk pizdi nad banom folka iz držav, ki ne proizvajajo ničesar druga kot poceni delovno silo in verski ekstremizem.
Poceni delovno silo? Pa ne v teh državah. Ta je recimo v Indiji.
No pa še za to niso.
Res poglejmo malo seznam, večino nestabilnih držav, kjer vlade nimajo niti popolne kontrole nad lastnim ozemljem, ena izmed njih pa celo grozi z genocidom druge etične skupine, skratka kot če bi v 40. letih levičarji pizdili nad Rooseveltovo ostro politiko do nacistov.
Kako točno tole oslabi poslovanje Googla in ostalih velikanov mi ni jasno.
Dvomim da se zaposleni od tam vračajo vsake tolko časa, recimo Libija, Sudan, Somalija, Jemen skoraj neobstoječe države.
V glavnem gre za pizdenje retardiranih liberalcev in boljševikov, ki prežijo na vsako Trumpovo odločitev.
MrStein ::
Se strinjam, da je problem v preveliki nataliteti. Za Kitajsko je to dobro naredil Mao Cetung, ki je uvedel politiko enega otroka. Nekaj podobnega bi morali uvesti za cel svet.
Ja, ker potem sploh niso prišli problemi s starostno piramido, neenako število spolov itd...
(ja, saj vem, ideja je bila dobra, le izvedba slaba...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
NikolormousB ::
Kako točno tole oslabi poslovanje Googla in ostalih velikanov mi ni jasno.
Ja res, kako le. Vse kar je Trump naredil je to, da njihovih zaposlenih ne pusti v državo.
MrStein ::
Zato da ne zapravljamo denar po nepotrebnem. ustrelile v koleno? Kakšne posledice bi lahko ukinitev pomoči imela na zahodni svet? Nobene, ker zahod ima v rokah vsa potrebna sredstva, moč, da lahko iz vsake države naredi puščavo, in da lahko zatre vsakršen poizkus migracij. Stvar principa.
Tako kot je Francija lahko zatrla kakršenkoli poskus migracije Nemške vojske leta 1940?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
StarMafijec ::
MrStein ::
Poanta je "samozavest serijsko".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mato989 ::
Da spet ne zajadraš v napačne vode. Govora je o tretjih, nerazvitih državah. Prikaži mi relevantne podatke za tretje države, ki prikazuje da kljub večanju števila prebivalcev imajo vedno manj lačni ljudi, brez pomoči ZN-a. Oziroma še bolje, pokaži podatke ki prikazujejo da so tretje države sposobne zagotoviti hrano za vse svoje prebivalce brez pomoči drugih držav.
Prosim da v skladu s pravili ti dokažeš svoj prav (NinjaMig21 je prilepil kredibilne podatke). Torej - prosim povezavo, ki potrjuje tvojo tezo da je v državah tretjega sveta vedno več lačnih.
Evo nekaj linkov:
http://reliefweb.int/disaster/dr-2015-0...
https://www.wfp.org/stories/southern-af...
http://www.ibtimes.com/africa-food-cris...
https://www.theguardian.com/global-deve...
Dejstvo je, da če Afriko prepustimo samo sebi za 5 let, se zmanjša število ljudi tam za po mojih skromnih pavšalnih ocenah 25%.... kar sploh ne bi bilo slabo.
Namesto tega jim mi doniramo zdravila za aids, hrano in vodo, oni pa sedijo v senci (prenesen pomen, nekateri dejansko) in se plodijo in razmnožujejo...
Rezultat je to, da imajo vedno več ljudi vedno manj ali enako hrane in izropajo deželo naravnih bogastev...
Pa še tole, Sahel se širi
http://www.reuters.com/article/us-afric...
In za vse to je krivo razmnoževanje.
Ja, ker potem sploh niso prišli problemi s starostno piramido, neenako število spolov itd...
Starostna piramida je problem SAMO takrat ko imaš roparski Bismarckov sistem PAY TO GO, kot ga ima na žalost večina držav po Svetu... če ga ne bi imeli oz. ga ukinemo in se zadolžimo še za tole (itak se že za vse) bi bila starostna piramida za državo NEPOMEMBNA z vidika ponzijeve sheme pokojnin...
Ampak dejansko smo mi zaradi Bismarckovega sistema v lose lose situaciji dolgoročno.... ali večamo prebivalstvo da bodo starci imeli penzije in uničujemo planet vedno bolj, ali pa bo ene debela generacija starostnikov mogla umret ali živet na plečih sinov in hčera neposredno ker ne bo keša za penzije... problem je ker so se prva vplačila za penzije porabla za nekaj drugega ne pa nalagala za penzije in rezultat je kaos.... pri nas je požrla penzije pa še inflacija v Jugoslaviji, dejansko penzije trenutnih penzionistov ki so šli v penzijo pred 1995 niso vredne 0 ampak samo leechajo moj denar :) Pravi paraziti :)
dexterboy ::
Khm... tale tema mi je pa zelo všeč. Le česa se nismo vse dotaknili zgolj ob novici Trumpa in Googla :)
Torej bo Trampy zares naredil ta svet boljši. Na S-T se že pozna...
Torej bo Trampy zares naredil ta svet boljši. Na S-T se že pozna...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
MrStein ::
@Mato989, ja, _če_ bi bilo drugače , bi bilo ... drugače.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
NikolormousB ::
http://reliefweb.int/disaster/dr-2015-0...
https://www.wfp.org/stories/southern-af...
http://www.ibtimes.com/africa-food-cris...
https://www.theguardian.com/global-deve...
Tvoji linki ne povejo nič pametnega o dolgoročnih trendih. Zgolj to, da je v Afriki še vedno veliko lačnih (manj kot pred 10 leti).
Dejstvo je, da če Afriko prepustimo samo sebi za 5 let, se zmanjša število ljudi tam za po mojih skromnih pavšalnih ocenah 25%.... kar sploh ne bi bilo slabo.
25% manj ljudi je vedno slabo. Bolj številčna vrsta je nujno bolj uspešna. Prav tako je bolj uspešna vrsta, ki je kar se da enakomerno razvita. Na srečo zaenkrat še vedno prevladuje večina, ki se zaveda kako pomembno je pomagati manj razvitim delom sveta pred bebci, ki bi odrezali pomoč in zavirali napredek.
Pa še tole, Sahel se širi
Metode pridelave hrane pa se izboljšujejo in hektarski donos je danes 4x do 5x večji kot pred 50 leti.
Wrop ::
NikolormousB je izjavil:
Sicer sem ti že prilepil linke, z malo truda bi lahko sam prišel do teh informacij. Ampak ajde, rad pomagam.
http://www.oecd.org/statistics/stats-of...
Že v naslovu linkanega članka ti piše, o čem teče beseda. Ti pa to prodajaš, kot da gre za celo afriko. Kot da bi glede samozadostnosti pri hrani Evrope upošteval samo Francijo in Ukrajino.
Realne podatke dobiš tu. Tu lahko vidiš število podhranjenih po področjih v Afriki. To kar si ti linkal, je dejansko primer Zahodne Afrike, ki pa še zdaleč ne kaže cele slike dejanskega stanja v Afriki. Ko pogledaš podatke še za ostala področja boš videl, da je podhranjenih glede na 25 let nazaj več. Koliko več? Iz 175 miljonov leta 1992 na 217 milijonov leta 2016. V relativnih številkah se je stanje izboljšalo v večini delih Afrike ne pa v vseh.
Bolj številčna vrsta je nujno bolj uspešna.
Evo ti protiprimer -> Črne koze se ne strinjajo.
Prav tako je bolj uspešna vrsta, ki je kar se da enakomerno razvita
Emm, ne. Protiprimere si najdi sam. (Ali pa moraš bolj natančno opredeliti uspešnost in razvitost).
NikolormousB ::
Že v naslovu linkanega članka ti piše, o čem teče beseda. Ti pa to prodajaš, kot da gre za celo afriko.
Mato898 je govoril o "sahelu". Sicer pa lahko cherrypickaš podatke, ja. Nikoli nisem trdil, da je čisto vsem ljudem na svetu absolutno boljše. So pa trendi precej jasni, kar potrjuje tudi PDF, ki si ga prilepil.
Wrop ::
NikolormousB je izjavil:
Že v naslovu linkanega članka ti piše, o čem teče beseda. Ti pa to prodajaš, kot da gre za celo afriko.
Mato898 je govoril o "sahelu". Sicer pa lahko cherrypickaš podatke, ja.
Če se govori o Sahelu potem moraš dati podatke za Sahel ne pa za Sahel in Zahodno Afriko skupaj. Jaz sem podal podatke za celo Afriko in njena posamezna področja. Če si ti mislil, da je v Sahelu narastek produkcije hrane od narastka prebivalstva večja, pri tem pa kot dokaz podaš podatke, ki zraven Sahela vključujejo še Zahodno Afriko, potem te ta članek, ki povzema študijo, postavi na laž.
Nikoli nisem napisal, da to to trdil.
NikolormousB je izjavil:
Nikoli nisem trdil, da je čisto vsem ljudem na svetu absolutno boljše. So pa trendi precej jasni, kar potrjuje tudi PDF, ki si ga prilepil.
Nikoli nisem tudi rekel, da to trdiš.
Trendi so res jasni. Število sitih se bo večalo. Število lačnih se bo večalo. Če pa že teče beseda o Sahelu, potem je skoraj jasno, da bo tam morala ves narastek prebivalstva hraniti druga področja. Pa naj bo to zahodni svet ali pa ostali predeli Afrike. Sahelu tudi ne pomaga, če je hektarski donos drugod zrastel za 4x v 50. letih.
V Sahelu umre do 5. leta vsak 4. otrok. Od tega dva zaradi podhranjenosti. Staršev to očitno ne odvrne in probajo srečo z novim. Se pa strinjam, da je skupaj z Zahodno Afriko Sahelski otrok statistično manj lačen.
xmetallic ::
NikolormousB je izjavil:
25% manj ljudi je vedno slabo. Bolj številčna vrsta je nujno bolj uspešna. Prav tako je bolj uspešna vrsta, ki je kar se da enakomerno razvita. Na srečo zaenkrat še vedno prevladuje večina, ki se zaveda kako pomembno je pomagati manj razvitim delom sveta pred bebci, ki bi odrezali pomoč in zavirali napredek.
>25% manj ljudi je vedno slabo.
Ne. Veliko ljudi zahteva veliko hrane, veliko delovnih mest, veliko naravnih virov, veliko *you name it*. Očitno živiš v zablodi, da je naravnih virov v neomejenih količinah.
> Bolj številčna vrsta je nujno bolj uspešna.
Potem bi morala biti Afrika najuspešnejša celina. Štejejo mnogo več prebivalcev kot Evropa, ZDA.
>ki bi odrezali pomoč in zavirali napredek
Čigav napredek? Zagotovo ne napredek zahodnih držav. Sitost Afričanov na noben način ne vpliva na življenje v Evropi. Zagotovo zavira napredek Afrike, kar pa ni naš problem. Evropa bo že poskrbela zase, ne iščemo nobene pomoči od Afrike. Naj tudi oni poskrbijo zase in ne iščejo pomoči od preostalega sveta.
Je razlika med pomočjo in podpiranjem parazitov. Če bi se Afrika trudila vzpostaviti red bi bilo sprejemljivo, da preostali svet pomaga. Dokler pa oni kot je že nekdo zgoraj napisal sedijo v senci, se plodijo in čakajo da ZN prinese hrano si pomoči ne zaslužijo.
NikolormousB je izjavil:
Metode pridelave hrane pa se izboljšujejo in hektarski donos je danes 4x do 5x večji kot pred 50 leti.
Napredek Afrike. V 50 letih kar 5x več pridelane hrane. /s
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
NikolormousB ::
Ne. Veliko ljudi zahteva veliko hrane, veliko delovnih mest, veliko naravnih virov, veliko *you name it*.
Seveda. Na srečo proizvedemo vedno več hrane, nova delovna mesta pa prinašajo vedno večjo blaginjo. Veliko ljudi tudi hitreje natuhta, kako izkoriščati obnovljive vire energije.
Prosim. Predaleč si že zašel v svoje rasistične blodnje in metanja 54 držav ter 1,1 milijarde ljudi v en koš pa še vedno nisi dal niti enega dokaza, da je večanje populacije slaba stvar. Vse kar smo uspeli izvedeti je, da se določen del kontinenta razvija počasneje od drugih delov z zelo podobnim prirastom populacije.
Sitost Afričanov na noben način ne vpliva na življenje v Evropi. Zagotovo zavira napredek Afrike, kar pa ni naš problem.
To lahko trdi samo nekdo, ki je ekstremno zabit ali ekstremno egoističen. Oz. oboje. Če si egoist, definitivno ne želiš revnih ljudi, ker s tem slabšaš svoje stanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NikolormousB ()
Manu ::
Se strinjam, da je problem v preveliki nataliteti. Za Kitajsko je to dobro naredil Mao Cetung, ki je uvedel politiko enega otroka. Nekaj podobnega bi morali uvesti za cel svet.
Ja, ker potem sploh niso prišli problemi s starostno piramido, neenako število spolov itd...
(ja, saj vem, ideja je bila dobra, le izvedba slaba...)
Kaj ima politika enega otroka z neenakim številom spolov? Nezaželenost deklet je vzrok teh problemov in ne sama politika.
Z višanjem rodnosti se poviša mlajša populacija, z nižanjem rodnosti se poveča starejša populacije. Tako pač je.
Kar je pomembno je to, da se zmanjša rodnost v državah v razvoju na stabilno raven.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
Wrop ::
NikolormousB je izjavil:
... nisi dal niti enega dokaza, da je večanje populacije slaba stvar.
Emmm... Druge vrste izumirajo zaradi večanja populacije. Je to zate dovolj slaba stvar?
konspirator ::
NinjaMig21
Prazne politične floskule v stilu "vsak dan vse bolj napredujem v vseh pogledih".
Šurči.
Seveda. Na srečo proizvedemo vedno več hrane, nova delovna mesta pa prinašajo vedno večjo blaginjo. Veliko ljudi tudi hitreje natuhta, kako izkoriščati obnovljive vire energije.
Prazne politične floskule v stilu "vsak dan vse bolj napredujem v vseh pogledih".
Šurči.
--
NikolormousB ::
Kar je pomembno je to, da se zmanjša rodnost v državah v razvoju na stabilno raven.
To pa se zgodi avtomatično, ko država doseže določeno stopnjo blaginje.
Emmm... Druge vrste izumirajo zaradi večanja populacije. Je to zate dovolj slaba stvar?
Emmm, ne. Vrste izumirajo zaradi zmanjšanja populacije na 0.
Prazne politične floskule v stilu "vsak dan vse bolj napredujem v vseh pogledih".
Nope, hard facts.
Wrop ::
NikolormousB je izjavil:
Emmm... Druge vrste izumirajo zaradi večanja populacije. Je to zate dovolj slaba stvar?
Emmm, ne. Vrste izumirajo zaradi zmanjšanja populacije na 0.
Emmm, ne. Druge vrste pospešeno izumirajo, medtem ko se človeška vrsta pospešeno povečuje.
jype ::
konspirator> Prazne politične floskule v stilu "vsak dan vse bolj napredujem v vseh pogledih".
"Alternative facts", ki si jih ti izmisliš, niso dejstva.
Samo v svoj podpis moraš pogledat, pa vidiš, koliko ti je do resnice.
Wrop> Emmm, ne. Druge vrste pospešeno izumirajo, medtem ko se človeška vrsta pospešeno povečuje.
Ne, se ne. Povečuje se zavrto.
"Alternative facts", ki si jih ti izmisliš, niso dejstva.
Samo v svoj podpis moraš pogledat, pa vidiš, koliko ti je do resnice.
Wrop> Emmm, ne. Druge vrste pospešeno izumirajo, medtem ko se človeška vrsta pospešeno povečuje.
Ne, se ne. Povečuje se zavrto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
xmetallic ::
NikolormousB je izjavil:
Seveda. Na srečo proizvedemo vedno več hrane, nova delovna mesta pa prinašajo vedno večjo blaginjo. Veliko ljudi tudi hitreje natuhta, kako izkoriščati obnovljive vire energije.
Aaa tako. Vedno več avtomatizacije, nadomeščanja človeške delovne sile s stroji z željo po večanju dobička bo prineslo veliko delovnih mest, zato veliko ljudi sploh ni problem. Ko berem tvoje komentarje se včasih vprašam na katerem planetu ti živiš. Povsod se debatira o tem kako stroji prevzemajo dela, ti pa sanjaš o novih delovnih mesti. Povsod se piše o podnebnih spremembah in vplivu na proizvodnjo hrane, ti pišeš kako je vse top, hrane v izobilju da se vsak Zemljan vsak dan lahko pošteno *nažre*.
Nova delovna mesta nastajajo na področjih kjer je potrebno znanje. Še vedno pa ta delovna mesta ne bodo mogla nadomestit izpad fizičnih delovnih mest, ki jih počasi a vztrajno jemljejo stroji.
Obnovljive vire še v zahodnem svetu težko vpeljujemo, kje je šele Afrika. Besides, nekdo jim mora šenkat drago infrastrukturo in znanje, kar pa ni pripravljena nobena država. Sej veš, še sami nimamo bomo pa Afriki gradili infrastrukturo. Malo jutri.
Hrana. Sosed ima 35 milijonov evrov na računu. Ampak kaj MENI nuca, da ima SOSED denar? Kaj meni nuca, da sosedu vsak dan na travnik stresejo kamjon hrane? Kaj meni, tebi nuca, da ima nekdo 50 milijard na računu, dvanajst jaht, in šestnajst hotelov? Prav nič. Ker jih ima ON, ne TI, in ne JAZ. Enako je s hrano. Kaj Afričanom nuca, da se je prozvodnja hrane zvišala, če ta hrana nikoli ne doseže njihovega kontinenta? Že 10 postov ti skušam dopovedat da samo dejstvo, da hrane je dovolj ne pomeni, da je dostopna vsem. In ne pomeni, da kadar koli bo dostopna vsem. In ne pomeni, da samo zato ker hrane je, da jo bodo zahodne dražve zastonj vozile v Afriko. Tudi če v Afriki odpreš trgovino s hrano, kaj naj s trgovino Afričani počnejo če nimajo denarja, da bi hrano kupili. Živimo v kapitalizmu. Nič ni zastonj. Če nimaš denarja lahko *crkneš*, si zgolj številka, ena izmed sedmih milijard. Prej ko dojameš krutost sveta v katerem živimo, prej se boš sprijaznil da vsi vsega nikoli ne bomo imeli.
NikolormousB je izjavil:
Prosim. Predaleč si že zašel v svoje rasistične blodnje in metanja 54 držav ter 1,1 milijarde ljudi v en koš pa še vedno nisi dal niti enega dokaza, da je večanje populacije slaba stvar. Vse kar smo uspeli izvedeti je, da se določen del kontinenta razvija počasneje od drugih delov z zelo podobnim prirastom populacije.
Zgoraj imaš graf o medu in mleku v Afriki. Kar 5x več hrane proizvedejo /s
The unequal distribution of resources: The food crisis explained
The amount of hungry people on our planet has steadily declined since the end of the 1970s. However, since 2004 there has been an overall increase in hunger levels. This development was aggravated by the economic crisis and rising food prices.
The recent price surge is another sign of the unequal distribution of resources on the planet. It is not likely that people in rich countries will go hungry during the food crisis. This is because people in developed countries spend only a relatively small amount of their income on food.
However, many families in poor countries spend up to 80 % of their income on food. If prices of certain foods double, these families will not be able to buy food anymore.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
jurimuri ::
Sploh ne vem v čemu imate s Trumpom problem.
A uživate ko se begunci vlačijo več tisoč kilometrov do 'varnega' zavetja? Z enim klicem je naredil ogromen korak naprej za rešitev krize, medtem ko ljubi Obama ni imel 5 minut časa, ker je moral trenirati svoj golf udarec.
Trump discusses safe zones, terror fight with Saudi King Salman
Oziroma mi je še kako jasno kaj je vaš poblem.
Leader Of Portland Anti-Trump Protests Charged With Sexually Abusing Minor
A uživate ko se begunci vlačijo več tisoč kilometrov do 'varnega' zavetja? Z enim klicem je naredil ogromen korak naprej za rešitev krize, medtem ko ljubi Obama ni imel 5 minut časa, ker je moral trenirati svoj golf udarec.
Trump discusses safe zones, terror fight with Saudi King Salman
Oziroma mi je še kako jasno kaj je vaš poblem.
Leader Of Portland Anti-Trump Protests Charged With Sexually Abusing Minor
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: NikolormousB ()
NikolormousB ::
aa tako. Vedno več avtomatizacije, nadomeščanja človeške delovne sile s stroji z željo po večanju dobička bo prineslo veliko delovnih mest, zato veliko ljudi sploh ni problem.
Avtomatizacija je super. Ljudem se ni treba ubijati v službi z nečloveškimi delovnimi pogoji. 8 do 12 ur biti sklonjen za tekočim trakom ni nekaj, kar bi veliko ljudi delalo z veseljem.
Besides, nekdo jim mora šenkat drago infrastrukturo in znanje, kar pa ni pripravljena nobena država.
Seveda je. Večina držav je pripravljena pomagati.
Hrana. Sosed ima 35 milijonov evrov na računu. Ampak kaj MENI nuca, da ima SOSED denar?
Sosed, ki ima denar te ne bo oropal, plačeval bo davke iz katerih se bo financirala tvoja socialna podpora, zapravljal bo denar pri lokalnih podjetjih, ki bodo zaradi tega zaposlovala in mogoče boš enkrat zaradi tega dobil službo.
Sosed, ki je na robu preživetja in brez možnosti, bo ob prvi priliki prišel v tvojo spalnico in ti pobral vse kar imaš.
Kaj Afričanom nuca, da se je prozvodnja hrane zvišala, če ta hrana nikoli ne doseže njihovega kontinenta?
Spet nisi niti svojih linkov prebral?
horsemask ::
Nem ce spada tole sem
Ps naj nekdo odpre temono usa , polotika vse kar je v zvezi z murico
MrStein ::
Sploh ne vem v čemu imate s Trumpom problem.
A uživate ko se begunci vlačijo več tisoč kilometrov do 'varnega' zavetja? Z enim klicem je naredil ogromen korak naprej za rešitev krize, medtem ko ljubi Obama ni imel 5 minut časa, ker je moral trenirati svoj golf udarec.
Torej namesto v ZDA bodo šli v EU?
Kaj točno je s tem rešeno?
Se strinjam, da je problem v preveliki nataliteti. Za Kitajsko je to dobro naredil Mao Cetung, ki je uvedel politiko enega otroka. Nekaj podobnega bi morali uvesti za cel svet.
Ja, ker potem sploh niso prišli problemi s starostno piramido, neenako število spolov itd...
(ja, saj vem, ideja je bila dobra, le izvedba slaba...)
Kaj ima politika enega otroka z neenakim številom spolov? Nezaželenost deklet je vzrok teh problemov in ne sama politika.
Prej so imeli nezaželeno hčerko in zaželenega sina.
Zdaj imajo samo tadrugega. Ki bo malo v težavah, ker tudi sosed nima nezaželene hčerke, torej se nima s kom poročiti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ZDA želijo uvesti obvezno prepoznavanje obrazov na letališčih za vse, tudi državljane (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 13139 (10695) | jype |
» | Skoraj sto ameriških tehnoloških velikanov proti TrumpuOddelek: Novice / Ostale najave | 10432 (7939) | gruntfürmich |
» | Na ameriški meji pregledujejo tudi Facebook in mobilne telefoneOddelek: Novice / NWO | 11788 (9223) | BlaY0 |
» | ZDA ob vstopu vprašajo tudi po družbenih omrežjihOddelek: Novice / NWO | 13192 (9177) | joze67 |