» »

Googlov projekt Ara se odmika

Googlov projekt Ara se odmika

BBC - Uresničujejo se bojazni, da od velikopoteznega Googlovega načrta za izdelavo popolnoma modularnega pametnega telefona v projektu Ara ne bo ostalo veliko. Potem ko je odpadel portoriški test, so končni izdelek ponovno premaknili, to pot na leto 2017. Prav tako je sedaj že jasno, da bo modularnosti precej manj, kot so sprva obljubljali.

Google je na konferenci I/O razkril, da bodo temeljne komponente kar lepo integrirano in čisto nič modularne. To so procesor, grafični čip, senzorji, baterija, zaslon in antena. Na ta način bodo privarčevali prostor, ker integrirane komponente zasedejo manj prostora od modularne zasnove, a po drugi strani bo prilagodljivost telefona bistveno manjša. Še vedno pa bodo modularne nenujne komponente, in sicer bo mogoče zamenjevati kamero ali zvočnike in dodajati nove funkcionalnosti, kot je dodatna kamera ali čitalnik prstnih odtisov. Modularnost temeljnih komponent pa uporabnikov ne zanima, pojasnjuje glavni inženir Rafa Camargo. Načrtujejo pa, da bodo moduli najrazličnejših vrst, npr. za odklep avtomobilov itd.

Razvijalci lahko naročijo Developer Edition, ki bo bojda na voljo jeseni, ostali pa bomo počakali do leta 2017. Projekt namreč še ni pokopan, nasprotno delujoči prototipi že obstajajo.

98 komentarjev

«
1
2

FX6300B ::

nej google to že spaca skupej :D to traja že res dolgo, vsako leto komaj čakaš ta fon potem te pa za J***** ko ga prestavijo :D joke sam res bi lahko že bli fertik,
May the force be with you!

mihec87 ::

Glede na to kaj bi naj sedaj bilo je vseen če ni nič(najbolj je bil projekt zanimiv zaradi modularnosti glavnih komponent, na 3 akli pa 4 leti starem telefonu se pač ne splača menjat kamere, zvočnikov pa odkartat 100+usd)...Oh wait lg-jev letošnji telefon že ima nekaj modulov...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Evolve ::

To so procesor, grafični čip, senzorji, baterija, zaslon in antena.


pol so praktično tok modularni kot današnji smartfoni ;)

Dr_M ::

Torej, LG jih je prehitel po desni. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

sisemen ::

Tega projekta ne bodo speljali, ker je preveč denarja zadaj. Tak telefon bi dodobra pokvaril trg kupovanja novih telefonov prevečim podjetjem, da bi si google to upal narediti. Verjetno so jih vsi, od samsunga naprej pritisnili "naj ga ne serjejo".

Dr_M je izjavil:

Torej, LG jih je prehitel po desni. :))


Tista jajca od LGja niso modularna, je bolj pokveka.

lovro535v2 ::

Če cpu pa ram pa senzorji in baterije ne bodo modularni si ga lahko kar zataknejo nekam to je bil ves point tega projekta da lahko zamenjaš slabše komponente ali si jih prilagodiš po svoji volji.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

darkolord ::

Ne ne, narobe razumete!

Module obdržiš, okvir pa zamenjaš!:))

next_byte ::

Ma googl-u je za veliko stvari useno, oziroma se z njimi ukvarja samo zato da se govori da se ukvarja sicer bi ob takem tako človeškem kot denarnem kapitalu bile stvari že zdavnaj rešene in na voljo za kupit, me prov zanima če bo kej z google tango, al bo en propadli hec.

Zgodovina sprememb…

boolsheat ::

Neumen projekt, ni čudno, da je propadel. Današnji telefoni kamot zdržijo 3 leta, če ne kupiš totalnega šrota, vmes pa imaš ohišje in zaslon že toliko zdelan, da pač ni za drugam kot v kanto, ne pa, da boš CPU pa GPU menjal...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: njyngs ()

mtosev ::

Tale projekt več ni kak prida zanimiv. Oh well.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: njyngs ()

pirlo ::

Ni tak vse črno in belo. Ne predstavljam si kako bi s softwarskega stališča reševali zamenjavo osnovnih komponent. Pa potem, če poznamo zgodbo z desktopa, vedno ko pride nova verzija procesorja prinese za sabo zamenjavo tudi matične in včasih rama. Pretežki zalogaj za prvo verzijo.
Bo pa zanimivo, da kupiš en frame brez modulov s top procesorjem in ramom, čez 3 leta pa menjaš samo okvir. Moduli pa ti ostanejo. Pri modulih tudi nisi omejen z debelino telefona in lahko narediš marsikaj. Zamenjava osnovnega okvirja bi posledično morala bit s tega stališča precej ceneješa.
Nekaj primerov z glave. Ko greš na piknik daš zadaj en večji zvočnik in dodatno baterijo. Ko greš na izlet dodaš večji objektiv in baterijo. Projektor za filmske večere. Zunanj GPS moduli z baterijo za navigacijo in nosilcem. Za igrice dodaš nek kontroler (xbox stil, wii stil, volan, morda celo kinect). Pa po moje je še kar nekaj hudih uporabniških izkušenj katerih sedaj s prve morda niti ne vidimo.
Vse kar so sedaj ekstra modeli telefona (kot npr. gamerski ali samsung z veliko kamero) imaš lahko s tem, ker samo menjaš module.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

Matako ::

Večina bi bila čisto zadovoljna, če bi se na povprečnem telefonu spet dalo enostavno menjati baterije, kot včasih.
/\/\.K.

kuvanasarma ::

Matako je izjavil:

Večina bi bila čisto zadovoljna, če bi se na povprečnem telefonu spet dalo enostavno menjati baterije, kot včasih.


Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...

tikitoki ::

Hm, integriran telefon je lazji in tanjsi, ob enakih komponentah.
Pr telefonu teza in velikost res ne igrata nobe vloge.

Se strinjam s prejsnjim postom, telefoni bodo oz. So dosegli nivo ko ni vec potreba po stalnih nadgradnjah. Rabis bolj trpezen telefon ki ne crkne en mesec po izteku garancije.

Bolj stranski tir ...

Wazzock ::

kuvanasarma je izjavil:

Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...


Ti očitno ne razumš da ljudje ne menjajo mobitela na 1-2leti.

jan_g ::

Modularni telefoni tako ali tako niso tržno zanimivi. Če bi bili, potem bi ljudje s svojo denarnico glasovali tako, da bi take telefone kupovali dosti bolj kot tiste brez modularnosti (zamenljiva baterija, sd kartica, ..). Je pa zanimivo v smislu razvoja tehnologije in nišne uporabe za določene namene/okolja.

Thuban ::

Wazzock je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:

Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...


Ti očitno ne razumš da ljudje ne menjajo mobitela na 1-2leti.


na 3 leta ga zamenja vsak.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

pirlo ::

jan_g je izjavil:

Modularni telefoni tako ali tako niso tržno zanimivi. Če bi bili, potem bi ljudje s svojo denarnico glasovali tako, da bi take telefone kupovali dosti bolj kot tiste brez modularnosti (zamenljiva baterija, sd kartica, ..). Je pa zanimivo v smislu razvoja tehnologije in nišne uporabe za določene namene/okolja.

Ker imaš na izbiro ogromno modularnih telefonov, ne?

Thuban je izjavil:

Wazzock je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:

Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...


Ti očitno ne razumš da ljudje ne menjajo mobitela na 1-2leti.


na 3 leta ga zamenja vsak.

Do zdaj. Ko je bil razvoj eksponenten. Enako je bilo z desktopi in laptopi. Sedaj se počasi umirja. To se vidi tudi v vedno večji fragmentaciji naprav in vedno manjšem tržnem deležu novih Androidov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

Dzhimen ::

Thuban je izjavil:

Wazzock je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:

Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...


Ti očitno ne razumš da ljudje ne menjajo mobitela na 1-2leti.


na 3 leta ga zamenja vsak.


Ta trditev niti približno ne drži. Sam sem mel svoj prejšnji telefon preko 4 leta, pa ni bil takrat ko sem ga kupil nobena posebna mašina. Zdaj mam Lumio 535 že skoraj leto dni in si upam trdit da jo bom mel še vsaj ene 3 leta če ne še več. Pa sam sebe smatram kot power user in si upam trdit da telefon, četudi ni osemjedernik z 4 giga rama ali pa najnovejša jabuka, uporabljam in izkoriščam bolje kot večina. Veliko kolegov ima telefon star lepo število let. Med ekstreme sodi prijatelj z neko staro črnobelo nokio staro bog ve koliko let (10?), ker "kličem lahko, SMS lahko pošljem, kačko in space invaderja lahko igram, kaj več pa še rabim?" ali pa z obtolčenim pet let starim Galaxyjem S2 z razbito šipo ("dokler mi dela..."). Ko v enačbo všteješ še kakšne telefone imajo naši starši ali stari starši... Seveda je vedno nekaj ljudi z najnovejšim applom, pa tazadnjim LG-jem ali Galaxyjem, ampak po moji oceni je kar precejšen delež uporabnikov mobilnih telefonov, ki se ne obremenjuje z najnovejšimi flagshipi in najboljšimi možnimi specifikacijami in posledično telefona ne zamenjajo dokler ga ne uničijo ali pa se pokvari in je popravilo dražje od novega telefona, kar je pa lahko krepko čez 3 leta.

Sam sem se telefona Google Ara veselil že pred več kot letom dni, ideja se mi je sprva zdela fenomenalna, a očitno jo bo v praksi realizirati težko. Četudi so modularnost kar precej okrnili bo vseeno zanimivo videt ali bo telefon sploh kdaj ugledal luč sveta in če da, kako hitro (in če sploh) se bo zadeva prijela in kako se bo širil trg proizvajalcev teh modulčkov. Bi blo kar zanimivo na telefonu imet kak unikaten uporaben gadget, ki ga na običnem telefonu ne moreš imet. :)

3p ::

Meni se to zdi povsem smiselno. Pametni telefoni so pač zrel izdelek. Zakaj bi nekdo menjaval zaslon, procesor ali anteno? Štirijedrnik z 2+GHz boste zamenjali za kaj točno? 16-jedni Xeon še vedno ne paše not, pa tudi če bi... 5.malo'' IPS/OLED zaslon s 2500xdosti boste menjali za enako velik 4K + mikroskop?
Verjamem, da eni bi, že ker lahko, ampak potem je za vse stranke bolje+ceneje da se v tem primeru zamenja celotna osnova, ki jih bo Google, če bo ARA kdaj res spregovorila verjetno ponujal vač in jih nadgrajeval. Ostalo bi bilo verjetno dražje, večje, manj zanesljivo.
Možnost menjave standardnega fotoaparata za recimo takega s tremi objektivi ali ne vem, IR, ali pa dodatni e-ink zaslon in podobno, pa bi znala biti zanimiva niša.

Thuban ::

Dzhimen je izjavil:

po moji oceni je kar precejšen delež uporabnikov mobilnih telefonov, ki se ne obremenjuje z najnovejšimi flagshipi in najboljšimi možnimi specifikacijam


Dzhimen je izjavil:

Bi blo kar zanimivo na telefonu imet kak unikaten uporaben gadget, ki ga na običnem telefonu ne moreš imet. :)



kaj zdaj, odloči se. Ali je fajn imet nove gadgete ali pa je bolje imet prehistoric telefon?

Dzhimen je izjavil:

Zdaj mam Lumio 535 že skoraj leto dni in si upam trdit da jo bom mel še vsaj ene 3 leta če ne še več. Pa sam sebe smatram kot power user


ne, nisi power user. Sploh če imaš Lumio nisi. Na Lumiah tak ne moreš nič pametnega delati, ni nobenih aplikacij. imaš samo goli telefon, kakršnega si kupil.

Če si power user predvidevam da ne moreš živeti brez aplikacij tipa IFTTT
https://ifttt.com/

Poleg tega predvidevam da imaš kakšno seksi bluetooth povezavo v avtu, ki ti streama glasbo iz storitve Google Music TAKOJ ko se vsedeš v avto. itd.

Imaš nonstop vklopljeno merjenje gibanja, da vidiš koliko si prehodil v nekem dnevu in direktno bluetooth povezavo s svojo tehtnico?
Imaš vklopljen takojšen upload slik narejenih s fotoaparatom, da se takoj pojavijo na PCju, ko karkoli slikaš?


....
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

FireSnake ::

lovro535v2 je izjavil:

Če cpu pa ram pa senzorji in baterije ne bodo modularni si ga lahko kar zataknejo nekam to je bil ves point tega projekta da lahko zamenjaš slabše komponente ali si jih prilagodiš po svoji volji.


Tukaj bi se strinjal.

Ne vidim smisla modularnosti: ob nakupu si napraviš načrt, kaj rabiš in kaj si lahko privoščiš (služba, itd ... za fracovje je tako ali tako vsak telefon preveč) in potem temu primerno kupiš.

Da bi pa kamero dokupil in jo potem menjaval?
Ne, hvala :)

boolsheat je izjavil:

Neumen projekt, ni čudno, da je propadel. Današnji telefoni kamot zdržijo 3 leta, če ne kupiš totalnega šrota, vmes pa imaš ohišje in zaslon že toliko zdelan, da pač ni za drugam kot v kanto, ne pa, da boš CPU pa GPU menjal...


Jaz sem prodal 3 leta star SGS2 brez ene sme praskice.

Ouiroma, vsak telefon, ki ga prodam je strar od 1 do treh let in skorajda nima znakov uporabe.

Tvoja trditev ne drži (oziroma drži le zate).

Matako je izjavil:

Večina bi bila čisto zadovoljna, če bi se na povprečnem telefonu spet dalo enostavno menjati baterije, kot včasih.


Hahaha, zelo lepo povedano!

Dodal bi še: in dodati spominsko kartico :)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

jan_g ::

pirlo je izjavil:

jan_g je izjavil:

Modularni telefoni tako ali tako niso tržno zanimivi. Če bi bili, potem bi ljudje s svojo denarnico glasovali tako, da bi take telefone kupovali dosti bolj kot tiste brez modularnosti (zamenljiva baterija, sd kartica, ..). Je pa zanimivo v smislu razvoja tehnologije in nišne uporabe za določene namene/okolja.

Ker imaš na izbiro ogromno modularnih telefonov, ne?




Dovolj jih je na izbiro z npr. zamenljivo baterijo, da bi se komot prodajali v dosti večjih številkah, če bi ljudje dali dosti na modualrnost. Mislim, da se bo sedaj isto izkazalo z LG 5, ki ima zamenljiv spodnji del telefona. Treba se je sprijazniti, da modularnost kupcem ni prioriteta.

Pithlit ::

Thuban je izjavil:

na 3 leta ga zamenja vsak.

Ti pa ne poznaš prav veliko folka a? Al pa mogoče poznaš sam neke hipsterje?
Life is as complicated as we make it...

Thuban ::

Sem vprašal sodelavce, najstarejši telefon tu naokoli je Iphone 4s. Oldis goldis, staro 5 let.

I was wrong. Samo dela pa mu slabo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Dzhimen ::

Thuban je izjavil:


kaj zdaj, odloči se. Ali je fajn imet nove gadgete ali pa je bolje imet prehistoric telefon?


Imeti vsako leto appla druge barve ali kupiti novega Galaxyja ker ima za en prdec boljši senzor fotoaparata je druga reč kot imeti možnost na telefon dodati malo morje raznoraznih uporabnih stvari kot npr. ključ za avto s svojo aplikacijo ali pa recimo breathalyser, pa vse do specifičnih modulov kot je braillovo pomagalo za slepe in slabovidne ali multimeter za štromarje recimo.

Thuban je izjavil:

Dzhimen je izjavil:

Zdaj mam Lumio 535 že skoraj leto dni in si upam trdit da jo bom mel še vsaj ene 3 leta če ne še več. Pa sam sebe smatram kot power user


ne, nisi power user. Sploh če imaš Lumio nisi. Na Lumiah tak ne moreš nič pametnega delati, ni nobenih aplikacij. imaš samo goli telefon, kakršnega si kupil.


A ker mam Lumio pa pomeni da ne morem telefona uporabljati al kaj? Zakaj že, ker nimam snapchata?
Mogoče sem se z izrazom malo prenaglil (odvisno od tvoje definicije power-userja). Hotel sem samo kot kontekst napisanemu nakazati, da telefon, četudi je Lumia, uporabljam in izkoriščam za veliko več kot povprečen uporabnik androida recimo. Pa zato še vedno ne rabim vsako leto kupovati drugega flagshipa za 800€.

Thuban ::

Vsako leto seveda ne. Temu nasprotujem tudi jaz. Ko pa imaš telefon 36 mesecev pa je že čas za menjavo. Takrat pa kupiš flagship telefon lanskega leta, ki mu je cena padla iz 600 EUR na približno 250-300 EUR in ga imaš spet 3 leta.

Ni tak grozno.

Za tak denar dobiš HTC M9, LG G4 sedaj recimo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Dzhimen ::

Thuban je izjavil:

Sem vprašal sodelavce, najstarejši telefon tu naokoli je Iphone 4s. Oldis goldis, staro 5 let.

I was wrong. Samo dela pa mu slabo.


Na vzorcu 15 ljudi starih pod 30 let v firmi na IT področju (ugibam na slepo). Če bi svoje zaključke podajal tako, da bi v svoje raziskave vključil tudi povprečnega Janeza bi bili le ti zelo drugačni.

Thuban je izjavil:

Vsako leto seveda ne. Temu nasprotujem tudi jaz. Ko pa imaš telefon 36 mesecev pa je že čas za menjavo. Takrat pa kupiš flagship telefon lanskega leta, ki mu je cena padla iz 600 EUR na približno 250-300 EUR in ga imaš spet 3 leta.

Ni tak grozno.

Za tak denar dobiš HTC M9, LG G4 sedaj recimo.


Nekaterim je (ne boš verjel) tudi 300€ vsake tri leta za mobilni telefon preveč. Ko si se že v mojo Lumio zapiču; zanjo sem od podaljšanju vezave za 2 leti dal natanko 1€ (novo, brez odplačevanja na obroke ali dodatnih stroškov kjerkoli drugje, za paket plačujem 14,90€ mesečno). Nič ji ne manjka in ne vidim enega samega pametnega razloga, da bi za telefon dal 300€. POZOR: To je zgolj moje mnenje. :))

Thuban ::

"power user" s telefonom za 1 € komentira v temi o modularnih telefonih, ki bi sigurno imeli astronomske cene.

fajn.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

FireSnake ::

Dzhimen je izjavil:

Zdaj mam Lumio 535 že skoraj leto dni in si upam trdit da jo bom mel še vsaj ene 3 leta če ne še več. Pa sam sebe smatram kot power user in si upam trdit da telefon, četudi ni osemjedernik z 4 giga rama ali pa najnovejša jabuka, uporabljam in izkoriščam bolje kot večina.


Lepo povedano, a to boš mulotom težko dopovedal.
Vsi imajo polna usta tega, da morajo biti telefoni hitri. Rad bi pa vedel, koliko jih dejansko uporabijo (no, saj vemo ... skoraj nič).

Telefon je vseeno telefon in za resno delo (služba) se je treba vsest za računalnik.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Thuban ::

glej, če telefona ne rootaš in si praviš "power user" si blefer. In modularnega telefona zagotovo ne rabiš, če si zdaj navdušen nad telefonom za 1 EUR.

Me pa veseli, da si zadovoljen s telefonom za 1EUR. LAhko denar trošiš za druge reči. Samo ne razumem kaj potem komentiraš tu? Modularni telefoni so namenjeni izključno samo navdušencem, ki hočejo nekaj več, ne pa ljudem ki želijo telefon za 1 EUR.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

win64 ::

Thuban je izjavil:

glej, če telefona ne rootaš in si praviš "power user" si blefer.

W10 ima developer mode, ki omogoča da si namestiš vse aplikacije. Tudi nepodpisane.
Na WP8 si pa to "odklenil" z orodjem požegnanim od Microsofta.
Power user bi moral to vedeti...

Thuban ::

FireSnake je izjavil:


Telefon je vseeno telefon in za resno delo (služba) se je treba vsest za računalnik.


ne, lahko bi bil bralnik e-knjig, če bi kupil pravi modul. Lahko bi bil povsem običajen po specifikacijah z najboljšim možnim fotoaparatom. Lahko bi imel enormno veliko baterijo ali pa najboljši možen GPS, ker ga rabiš na področju s slabim signalom. Lahko bi imel enormno rama, ker ga rabiš za poganjanje biločesa, lahko pa ogromno pomnilnika za uporabnikove neumnosti, recimo zbirko FLAC glasbenih datotek, obenem pa še kak kakovosten DAC.

win64 je izjavil:

Power user bi moral to vedeti...

power user ne kupi windows phona
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Pithlit ::

Pa dobro no... Kdorkoli si pravi "power user" v zvezi z uporabo telefona ni bit drugega ko en navaden hipster.

Kaj sploh pomeni bit "power user" na telefonu? To da mesečno skuriš 2000minut? 3000SMS-ov? Da znaš MMS-e pošiljat? Prebereš mail ali dva? Delaš slikce ki so dobre za na FB? Kaj točno?

Je bilo že povedano... za karkoli resnega se vsedeš za komp.

Thuban je izjavil:

win64 je izjavil:

Power user bi moral to vedeti...

power user ne kupi windows phona

Zakaj? Ker je "windows"?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

111111111111 ::

POwer user: laufam strežnik iz telefona, hekam wifi-je kamor pridem, programiram in testiram aplikacije, od googlovih aplikacij imam naložen samo google play, itd...

Thuban ::

ker ni dovolj uporabnih aplikacij za windows phone. No, zdaj vidim da celo delajo IFTTT za windows phone.

primerček, na kratko:

Prideš domov, se telefon poveže z vsemi napravami in jih začne uravnavati. Prižge radio, tv, karkoli. Uravnava kofetomat, se poveže s tehtnico. Obenem beleži koliko si pretekel/prehodil vsak dan, tako da lahko natančno nadziraš vnos kalorij.
Prideš v avto se ti poveže z avtoradijem in začne streamat glasbo iz Google Music. Vse fotografije takoj uploadaš na oblak, imaš takojšen backup.

Ko se približaš službeni lokaciji izklopi vse zvoke, vklopi samo vibracijo. Ko prideš domov, vklopi WIFI avtomatsko in se poveži.
Sem se naročil k zobozdravniku čez xy mesecev in pozabil? Opomni me. Ima prijatelj jutri rojstni dan? Opomni me.

Grem v trgovino. Shit, kaj moram kupit? Žena naredi seznam v Google keep in mi seznam posreduje. Jaz na seznamu pokljukam kaj sem kupil.

Podatki o avtomobilu preko OBD senzorja, kamor sem dal Bluetooth, da lahko s telefonoom berem podatke? Ni problema.

Avtomatično vpisovanje ur kdaj sem prišel na delo in odšel domov? Ni problema, beležim povezavo z WIFIjem z namensko aplikacijo.

Malo bulšita, ki ga lahko naredi vsak uporabnik, ni treba da je programer.

ne da se mi dlje pisat.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

McMallar ::

F**k... Ce je to opis power userja potem nocem to biti.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Thuban ::

jah power user ni developer. Developer je kar je rekel Chuapoiz.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

111111111111 ::

@Draconis: Imaš prav, sem šel prav terminologijo gledat. Nisem Power User. :(

Glugy ::

Power user mogoče nisi si pa tehnološki navdušenec. V bistvu ne vem al je še kak izraz ki gre bolj v uho.

mtosev ::

Jaz mam 3let star android model telefona na kateremu teče jelly bean 4.1. Bom časa rabil menjati, ker je zdaj že skoraj jajc.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Dzhimen ::

Thuban je izjavil:

"power user" s telefonom za 1 € komentira v temi o modularnih telefonih, ki bi sigurno imeli astronomske cene.

fajn.


Lahko se dregneš ob mojo uporabo besede "power user" dokler ne bo časa za kupit novega galaxyja zaradi mene, lahko si pa tudi potegneš glavo iz riti in poizkušaš dojet bistvo mojega sporočila. ;)

Thuban je izjavil:

Modularni telefoni so namenjeni izključno samo navdušencem, ki hočejo nekaj več, ne pa ljudem ki želijo telefon za 1 EUR.


Če je ta tvoj "nekaj več" modul za priklopit telefon na računalnik avtomobila in zalaufat diagnostiko, ali modul z digitalnim merskim orodjem s custom aplikacijo ali kakšna podobna uporabna zadeva, ki jo na navadnem smartphonu preprosto ne moreš imeti, potem super, count me in, plačam premium za stvar, ki jo rabim. Da bom pa dajal 800€ za telefon, ki dela (za moje pojme) skoraj isto kot telefon za 1€ in to po tvojem še vsake 3 leta, pa bom brez premislit vzel telefon za 1€ in 10 dni dopusta v Španiji za 799€.

nsignific ::

Thuban je izjavil:

Wazzock je izjavil:

kuvanasarma je izjavil:

Večino boli ona stvar za zamenljivo baterijo. Pa ja ne hodite s 13imi baterijami okoli?
Če že en powerbank pa si dobr za par dni...


Ti očitno ne razumš da ljudje ne menjajo mobitela na 1-2leti.


na 3 leta ga zamenja vsak.



Ne. Zelo, zelo ne.

In ne samo to, ta interval se celo daljša, kar je občutil tudi že Apple.

Pithlit ::

Thuban je izjavil:

ker ni dovolj uporabnih aplikacij za windows phone. No, zdaj vidim da celo delajo IFTTT za windows phone.

primerček, na kratko:

Prideš domov, se telefon poveže z vsemi napravami in jih začne uravnavati. Prižge radio, tv, karkoli. Uravnava kofetomat, se poveže s tehtnico. Obenem beleži koliko si pretekel/prehodil vsak dan, tako da lahko natančno nadziraš vnos kalorij.
Prideš v avto se ti poveže z avtoradijem in začne streamat glasbo iz Google Music. Vse fotografije takoj uploadaš na oblak, imaš takojšen backup.

Ko se približaš službeni lokaciji izklopi vse zvoke, vklopi samo vibracijo. Ko prideš domov, vklopi WIFI avtomatsko in se poveži.
Sem se naročil k zobozdravniku čez xy mesecev in pozabil? Opomni me. Ima prijatelj jutri rojstni dan? Opomni me.

Grem v trgovino. Shit, kaj moram kupit? Žena naredi seznam v Google keep in mi seznam posreduje. Jaz na seznamu pokljukam kaj sem kupil.

Podatki o avtomobilu preko OBD senzorja, kamor sem dal Bluetooth, da lahko s telefonoom berem podatke? Ni problema.

Avtomatično vpisovanje ur kdaj sem prišel na delo in odšel domov? Ni problema, beležim povezavo z WIFIjem z namensko aplikacijo.

Malo bulšita, ki ga lahko naredi vsak uporabnik, ni treba da je programer.

ne da se mi dlje pisat.

Torej, na kratko, power user je tisti ki lahko uporablja nakupovalni seznam na telefonu? Ker praktično za vse ostalo rabiš kupovat še gadgete na kilo, da lahko vse skupaj povežeš (pa tega verjetno ne boš s telefonom delal... ampak bo telefon nekje na nivoju daljinca). Poleg tega za to ne rabiš ne letošnjega... ne lanskega flagship-a. Ampak je čisto dovolj ena Lumia za 1€ (če malo karikiram).

Malo čudno definicijo power userja imaš ti (wow, NFC znaš nucat? Hudoooo...). V bistvu si opisal stereotipičnega hipsterja, ki pametno hišo upravlja z daljincem (pardon, tazadnjim flagshipom za 1k€).
Life is as complicated as we make it...

McMallar ::

Se strinjam. Poleg tega samo poglej varnostne karakteristike IoT naprav - te kar zmrazi.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

boolsheat ::

Thuban je izjavil:

ker ni dovolj uporabnih aplikacij za windows phone. No, zdaj vidim da celo delajo IFTTT za windows phone.

primerček, na kratko:

Prideš domov, se telefon poveže z vsemi napravami in jih začne uravnavati. Prižge radio, tv, karkoli. Uravnava kofetomat, se poveže s tehtnico. Obenem beleži koliko si pretekel/prehodil vsak dan, tako da lahko natančno nadziraš vnos kalorij.
Prideš v avto se ti poveže z avtoradijem in začne streamat glasbo iz Google Music. Vse fotografije takoj uploadaš na oblak, imaš takojšen backup.

Ko se približaš službeni lokaciji izklopi vse zvoke, vklopi samo vibracijo. Ko prideš domov, vklopi WIFI avtomatsko in se poveži.
Sem se naročil k zobozdravniku čez xy mesecev in pozabil? Opomni me. Ima prijatelj jutri rojstni dan? Opomni me.

Grem v trgovino. Shit, kaj moram kupit? Žena naredi seznam v Google keep in mi seznam posreduje. Jaz na seznamu pokljukam kaj sem kupil.

Podatki o avtomobilu preko OBD senzorja, kamor sem dal Bluetooth, da lahko s telefonoom berem podatke? Ni problema.

Avtomatično vpisovanje ur kdaj sem prišel na delo in odšel domov? Ni problema, beležim povezavo z WIFIjem z namensko aplikacijo.

Malo bulšita, ki ga lahko naredi vsak uporabnik, ni treba da je programer.

ne da se mi dlje pisat.


Ti nisi poweruser ampak hipster. To dela na vsakmu telefonu za 1€ btw.

FireSnake ::

Thuban je izjavil:

"power user" s telefonom za 1 € komentira v temi o modularnih telefonih, ki bi sigurno imeli astronomske cene.

fajn.


Tvoj komentar pa pripomore h konstruktivni debati, kako že?

To, da je dal za telefon zgolj 1€ ne pomeni popolnoma nič.
Funkcionalna nepismenost ti ne dopušča, da bi razumel, da se je človek vezal.

Na koncu sem pa še prepričan, da ga izkoristi bolje, kot ti tvojega OhInSpljohMamaMiGaJeKupla za 800+ EUR.

Thuban je izjavil:

glej, če telefona ne rootaš in si praviš "power user" si blefer. In modularnega telefona zagotovo ne rabiš, če si zdaj navdušen nad telefonom za 1 EUR.

Me pa veseli, da si zadovoljen s telefonom za 1EUR. LAhko denar trošiš za druge reči. Samo ne razumem kaj potem komentiraš tu? Modularni telefoni so namenjeni izključno samo navdušencem, ki hočejo nekaj več, ne pa ljudem ki želijo telefon za 1 EUR.


Aha, samo telefoni, ki so modularni ponujajo "nekaj več".

Zanimivo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

FireSnake ::

Thuban je izjavil:

FireSnake je izjavil:


Telefon je vseeno telefon in za resno delo (služba) se je treba vsest za računalnik.


ne, lahko bi bil bralnik e-knjig, če bi kupil pravi modul. Lahko bi bil povsem običajen po specifikacijah z najboljšim možnim fotoaparatom. Lahko bi imel enormno veliko baterijo ali pa najboljši možen GPS, ker ga rabiš na področju s slabim signalom. Lahko bi imel enormno rama, ker ga rabiš za poganjanje biločesa, lahko pa ogromno pomnilnika za uporabnikove neumnosti, recimo zbirko FLAC glasbenih datotek, obenem pa še kak kakovosten DAC.

win64 je izjavil:

Power user bi moral to vedeti...

power user ne kupi windows phona


In lahko greš z njim na Mars, če kupiš pravi modul, seveda.

GPS signal je po celem svetu. To gre prek satelita, veš?
Nam znaš razložit tole: "najboljši možen GPS, ker ga rabiš na področju s slabim signalom"?

Glede RAMa: konkretne primere prosim. Ne natolcevanj. Nobena aplikacija se ne bo "razpohotila". Sploh pa: je napisano, da ta osnova NE bo modularna.

Da ne pozabim: hvala za pojasnilo, da noben windows phone user ni power user :D

Pithlit je izjavil:

Pa dobro no... Kdorkoli si pravi "power user" v zvezi z uporabo telefona ni bit drugega ko en navaden hipster.

Kaj sploh pomeni bit "power user" na telefonu? To da mesečno skuriš 2000minut? 3000SMS-ov? Da znaš MMS-e pošiljat? Prebereš mail ali dva? Delaš slikce ki so dobre za na FB? Kaj točno?

Je bilo že povedano... za karkoli resnega se vsedeš za komp.

Thuban je izjavil:

win64 je izjavil:

Power user bi moral to vedeti...

power user ne kupi windows phona

Zakaj? Ker je "windows"?


Lepo povedano! Hvala :)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

GupeM ::

FireSnake je izjavil:

GPS signal je po celem svetu. To gre prek satelita, veš?
Nam znaš razložit tole: "najboljši možen GPS, ker ga rabiš na področju s slabim signalom"?

Marsikje je GPS signal slab. Lahko preveriš natančnost GPSa v kakšnem gostem gozdu ali med visokimi stolpnicami (Manhattan), po možnosti ob oblačnem vremenu. Nato pa ga primerjaj z natančnostjo nekje na neki odprti planoti. V kakšnih ozkih, globokih dolinah ga sploh ne najde, čeprav je menda po celem svetu. Tudi v Postojnski jami ga boš težko našel.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Googlov projekt Ara se odmika (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
9838698 (32703) mailer
»

Are ni več

Oddelek: Novice / Android
3611225 (8120) roli
»

Project Ara ali modularni pametni telefon gre na test v Portoriko (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
9229675 (21604) kpkp
»

Project ARA

Oddelek: Mobilne tehnologije
364130 (2754) Qushaak

Več podobnih tem