» »

Nov božič, nova stavka v nemškem Amazonu

Nov božič, nova stavka v nemškem Amazonu

vir: Heise
Heise - Že tretji božič zapovrstjo zaposleni v nemškem delu Amazona stavkajo, ker s se podjetjem ne morejo uskladiti glede veljavnosti kolektivnih pogodb. Zaposleni zahtevajo podpis kolektivne pogodbe, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti (Einzelhandel und Versandhandel), medtem ko Amazon vztraja, da so logist.

Prvikrat so boj v tej vojni zaostrili sredi leta 2013, a vodstvo ni popustilo. Zaposleni so poizkušali s stavko v predbožičnem času leta 2013, ko je prometa največ, pa se ni zgodilo nič. Podobno je bilo tudi lani, a tudi tedaj usklajena stavka v nemških skladiščih ni prinesla rezultata, saj je Amazon dostavljal iz Poljske. Letos je Amazon še bolj kot po navadi povečal število zaposlenih v decembru, zato stavka večjih vplivov na dostavo nima.

A vendarle je vse po starem, saj je sindikat tudi tudi letos v predbožičnem tednu organiziral stavko (krajše prekinitve dela so bile tudi že prej), hkrati pa so v Leipzigu, Rheinbergu in Wernu dosegli prepoved dela na četrto adventno nedeljo. V Koblenzu je stavka trajala do danes, v Leipzigu pa naj bi trajala do konca meseca. Cilj je isti kot lani in predlani: podpis ustrezne kolektivne pogodbe.

Vseeno stavke niso bile povsem brezplodne. Vodja sindikata Verdi namreč sporoča, da naj bi se naslednji mesec na političnem odločalo, ali bo postala kolektivna pogodba obvezna. Obeti so dobri, saj je parlament spremembi naklonjen, kar bi pomenilo, da bodo tudi zaposleni v Amazonu avtomatično pristopili h kolektivni pogodbi. Amazon pa ponuja plačilo po kolektivni pogodbi za logistiko, kjer so urne postavke precej nižje.

51 komentarjev

«
1
2

Fritz ::

Amazon si pri vseh dobičkih ne more privoščiti poštenega plačila za delavce? Glede na to kaj pišejo o njihovem ravnanju z delavci v ZDA, gre za popolnoma nečloveško podjetje in takšnega s svojimi nakupi zagotovo ne bom podpiral.

Žal mi je le, da so uničili ali kupili skoraj vso konkurenco. Tudi Bookdepository, preko katerega sem kupil kopico knjig, je pristal v njihovi lasti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

M-XXXX ::

Amazon si pri vseh dobičkih ne more privoščiti poštenega plačila za delavce?

Misliš glede na izgubo?

http://fortune.com/2015/04/23/amazon-be...

sandmat ::

zmedeno napisan članek. Torej Amazon želi plačati po kolektivni pogodbi za logistiko, oni pa želijo plačilo po kolektivni pogodbi za ...?

Obeti so dobri, saj je parlament spremembi naklonjen, kar bi pomenilo, da bodo tudi zaposleni v Amazonu avtomatično pristopili h kolektivni pogodbi. Amazon pa ponuja plačilo po kolektivni pogodbi za logistiko, kjer so urne postavke precej nižje.

videc ::

sandmat je izjavil:

zmedeno napisan članek. Torej Amazon želi plačati po kolektivni pogodbi za logistiko, oni pa želijo plačilo po kolektivni pogodbi za ...?

Obeti so dobri, saj je parlament spremembi naklonjen, kar bi pomenilo, da bodo tudi zaposleni v Amazonu avtomatično pristopili h kolektivni pogodbi. Amazon pa ponuja plačilo po kolektivni pogodbi za logistiko, kjer so urne postavke precej nižje.

Trgovino.
Drugi stavek v članku:
Zaposleni zahtevajo podpis kolektivne pogodbe, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti (Einzelhandel und Versandhandel).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

sandmat ::

videc je izjavil:


Trgovino.
Drugi stavek v članku:
Zaposleni zahtevajo podpis kolektivne pogodbe, ki velja za trgovino na drobno in prodajo po pošti (Einzelhandel und Versandhandel).


A, hvala!:)

Zstiller ::

Bodo še kar naprej veselo stavkali, glede na to, da nimajo podlage s katero bi prisilili amazon k podpisu pogodbe za trgovino na drobno. Delavci v njihovih odpremnih centrih opravljajo logistično delo, slabo plačano in vprašljivih razmerah ampak še vedno logistično delo in ne prodaja na drobno.

Magic1 ::

To so dobesedno v večini delovci za tekočim trakom in ne trgovci. Večina s stranko ne dela nikoli v življenju. Od kdaj so pa delavci za tekočim trakom imeli super dobro plačano delo? Še mal se bodo pritoževal pa bodo uvedl še več robotov.
Magic

...:TOMI:... ::

Zakaj pa ne stavkajo recimo 1 mesec skupaj? Ker nimajo jajc in utemeljenih razlogov. Nekaj se gredo na bozic. Prav otrocje.

Firme so kur*e, sindikati so pa še večje piz*e, od firm. Pustimo manjše zlo in ukinit sindikate.
Tomi

AndrejO ::

...:TOMI:... je izjavil:

Zakaj pa ne stavkajo recimo 1 mesec skupaj? Ker nimajo jajc in utemeljenih razlogov. Nekaj se gredo na bozic. Prav otrocje.

Firme so kur*e, sindikati so pa še večje piz*e, od firm. Pustimo manjše zlo in ukinit sindikate.

In koliko točno imaš ti izkušenj z nemškimi sindikati in njihovo delovno zakonodajo, da lahko tako suvereno trdiš kaj takšnega?

Pa še malo na temo sindikatov in kapitalizma (http://www.mladina.si/165192/med-cakanj...
Žal se ne spomnim imena res mogočnega Nemca, le da je bil področni urednik pri Süddeutsche Zeitungu, ki je v nekem trenutku vstal, ves zaripel od svete jeze, in začel kričati vse zmerljivke, ki jih je našel v svojem angleškem besednjaku, da zdaj je pa dovolj, da njega ne bo nihče učil kapitalizma, sploh pa ne nekdo, ki je pobarval šele prve strani otroške pobarvanke o tej politični ureditvi, in da je sindikalno organiziranje pač najbolj kapitalistična oblika dogovarjanja med stranjo dela in stranjo kapitala. In da je ponosen, da je sindikalist, da zato imajo tako dober časopis, zato imajo bralce in zato imajo pravice, pravico do spodobne plače, nadomestil, spodobnega dopusta, pokojninskega zavarovanja, soupravljanje pa tako in tako ureja zakonodaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

...:TOMI:... ::

Nimam izkušenj, samo otročje se obnašajo, eni in drugi.

Amazonu najbrž ne bi bil problem dati višjih plač, po drugi strani pa tudi sindikati delajo štalo za stvari, za katere se vidi, da so izsiljevanje firme. Dobro vidim, kako to poteka, se mi dogaja pred nosom.

Še vedno sem mnenja, da bi morali biti vsi prekerci, čeprav sem zaposlen za nedoločen čas. Dokler nisi s.p., ne znas cenit truda, ki ga je potrebno vložit v posel.
Tomi

#000000 ::

pa glih zdej k sem naroču neki, tko da bo zamuda in ne bom mogu dobit robe preden jo nucam, faak

LeQuack ::

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.
Quack !

XIIT ::

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.

Saj Amazon pošilja tudi v Slovenijo.

matijadmin ::

Nič niso otročji (sindikalisti), samo razumejo koncept soupravljanja in resnično držijo vajeti, ki jim jih zakonodaja zagotavlja, v rokah.

Soupravljanje pri njih pomeni, da ima v velikih podjetjih z >= 2000 zaposlenimi (četudi v 100 %-ni zasebni lasti) sindikat 1/2 nadzornikov, v srednje velikih z >= 500 zaposlenimi pa nekoliko manj (1/3) ... In nihče ne zganja politikantske histerije, da je to socializem ali kaj nespodobnega.

German company law @ Wikipedia

Zato verjamem, da bodo dosegli, kar želijo. Ne glede na to, kako butasti so Američani, oz. lastniki.

Vesel božič jim želim!
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Zstiller ::

Če tebi ni jasen koncept logističnega dela in prodaje na drobno je to tvoj problem, lastniki bi bili butasti če bi jim plačevali kot želijo sindikati.

zee ::

Sindikati so nepotrebni ze nekaj desetletij. V digitalni dobi se dosti manj.

Izjema je seveda Slovenija, kjer sindikati "furajo sceno".
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

AndrejO ::

Zstiller je izjavil:

Če tebi ni jasen koncept logističnega dela in prodaje na drobno je to tvoj problem, lastniki bi bili butasti če bi jim plačevali kot želijo sindikati.

Meni razlika recimo sploh ni jasna. So zaposleni pri Gambit Trade (enaa.com) ali mimovrste.net zaposleni pri logistu, ali v prodaji na drobno?

Katere so značilnosti enega in drugega? Kako se jih loči? Kaj imata skupnega npr. Amazon in Pitney Bowes, glede na to, da je slednji jasno ozačen za logistično podjetje?

zee je izjavil:

Sindikati so nepotrebni ze nekaj desetletij. V digitalni dobi se dosti manj.

Izjema je seveda Slovenija, kjer sindikati "furajo sceno".

Zakaj bi ostal pri sindikatih. Poglej si demokracijo. Narod izbira neke " predstavnike" od katerih ni nobene koristi. Kar država potrebuje, so stabilnost in kontinuiteta politike. Te pa je možno doseči zgolj s trdno roko in centralnim planiranjem. Samo poglej kakšno rast BDP ustvarja LR Kitajska. Ne pa mevžaste ZDA ali Nemčija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

Zstiller je izjavil:

Če tebi ni jasen koncept logističnega dela in prodaje na drobno je to tvoj problem, lastniki bi bili butasti če bi jim plačevali kot želijo sindikati.

Meni razlika recimo sploh ni jasna. So zaposleni pri Gambit Trade (enaa.com) ali mimovrste.net zaposleni pri logistu, ali v prodaji na drobno?

Katere so značilnosti enega in drugega? Kako se jih loči? Kaj imata skupnega npr. Amazon in Pitney Bowes, glede na to, da je slednji jasno ozačen za logistično podjetje?

zee je izjavil:

Sindikati so nepotrebni ze nekaj desetletij. V digitalni dobi se dosti manj.

Izjema je seveda Slovenija, kjer sindikati "furajo sceno".

Zakaj bi ostal pri sindikatih. Poglej si demokracijo. Narod izbira neke " predstavnike" od katerih ni nobene koristi. Kar država potrebuje, so stabilnost in kontinuiteta politike. Te pa je možno doseči zgolj s trdno roko in centralnim planiranjem. Samo poglej kakšno rast BDP ustvarja LR Kitajska. Ne pa mevžaste ZDA ali Nemčija.

Amazon ima tudi AWS, kaj so sedaj vsi oblacni inzinirji? Verjetno ne, ane.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

Amazon ima tudi AWS, kaj so sedaj vsi oblacni inzinirji? Verjetno ne, ane.

Pospravi svoje slamnato strašilo, ker je vsem jasno, da se to nanaša na tiste, ki opravljajo čisto določene vrste nalog v podjetju.

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Amazon ima tudi AWS, kaj so sedaj vsi oblacni inzinirji? Verjetno ne, ane.

Pospravi svoje slamnato strašilo, ker je vsem jasno, da se to nanaša na tiste, ki opravljajo čisto določene vrste nalog v podjetju.

Torej ti je jasno da delajo v skladiscu in so temu primerno placani...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

iKst ::

Ne štekate sploh. Kolektivne pogodbe niso vedno odvisne od dejanskega dela, ki ga opravljaš ampak od dejavnosti podjetja. Čistilke na banki imajo lahko drugačno kolektivno pogodbo kot čistilke zaposlene v šolah in posledično drugačne ugodnosti ter sheme nagrajevanja.

Amazon v tem primeru trdi, da ni trgovec, ampak logistična firma. Tako kot pri davkih tudi tukaj iščejo luknje in načine, kako se izogniti poštenemu plačilu.

Glugy ::

Ko ne morš spodobno plačat delavcev se spodobi zapret štacuno.

Mr.B ::

iKst je izjavil:

Ne štekate sploh. Kolektivne pogodbe niso vedno odvisne od dejanskega dela, ki ga opravljaš ampak od dejavnosti podjetja. Čistilke na banki imajo lahko drugačno kolektivno pogodbo kot čistilke zaposlene v šolah in posledično drugačne ugodnosti ter sheme nagrajevanja.

Amazon v tem primeru trdi, da ni trgovec, ampak logistična firma. Tako kot pri davkih tudi tukaj iščejo luknje in načine, kako se izogniti poštenemu plačilu.
Ja ampak snazilka ne bo imela pogodbe za komercialista, ce puca skret. Da in tudi v Slovniji imate kolektivne pogodbe recimo kovinske industrije, pa se nikjer ne pritozujete ce je podjetje hkrati lastnik perutnine ptuj @ok bo...

Glugy je izjavil:

Ko ne morš spodobno plačat delavcev se spodobi zapret štacuno.

Napacno, placani so glede na kolektivno pogodbo.Samo da bi oni bili radi placani po drugi visji pogodbi....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Amazon ima tudi AWS, kaj so sedaj vsi oblacni inzinirji? Verjetno ne, ane.

Pospravi svoje slamnato strašilo, ker je vsem jasno, da se to nanaša na tiste, ki opravljajo čisto določene vrste nalog v podjetju.

Torej ti je jasno da delajo v skladiscu in so temu primerno placani...

Ali so zaposleni v Gambit trade, ki delajo na pošiljanju naročenih izdelkov končnim kupcem, zaposleni v "logistiki" ali v "prodaji na drobno"?

Upoštevaj tudi, da imajo v Nemčiji kolektivno pogodbo za trgovino na drobno in prodajo po pošti ("Einzelhandel und Versandhandel", kot je to novica zelo lepo navedla).

iKst ::

Ja ampak snazilka ne bo imela pogodbe za komercialista, ce puca skret. Da in tudi v Slovniji imate kolektivne pogodbe recimo kovinske industrije, pa se nikjer ne pritozujete ce je podjetje hkrati lastnik perutnine ptuj @ok bo...


Ne, ni OK. "Kolektivne pogodbe za komercialista" ne obstajajo. Obstaja kolektivna pogodba za delavce v logistiki, delavce v maloprodaji itd. Torej, glede na dejavnost podjetja, ne na delo, ki ga opravljajo posamezni zaposleni.

Lahko si skladiščnik v logistični firmi ali pa skladiščnik v trgovini. Delaš iste stvari, samo posamezni so si priborili različne pravice. Amazon je trgovec, zato bi moral plačati ljudi kot trgovec, ne kot logistično podjetje.

Ko ne morš spodobno plačat delavcev se spodobi zapret štacuno.


Prav bi bilo. Ampak praktično nobena "zgodba o uspehu" se ne strinja s tabo. Od Appla, Intela in Microsofta naprej, do "tamalih" startupov, ki letno obrnejo samo kakšno milijardo ali dve.

AndrejO ::

iKst je izjavil:

Ja ampak snazilka ne bo imela pogodbe za komercialista, ce puca skret. Da in tudi v Slovniji imate kolektivne pogodbe recimo kovinske industrije, pa se nikjer ne pritozujete ce je podjetje hkrati lastnik perutnine ptuj @ok bo...


Ne, ni OK. "Kolektivne pogodbe za komercialista" ne obstajajo. Obstaja kolektivna pogodba za delavce v logistiki, delavce v maloprodaji itd. Torej, glede na dejavnost podjetja, ne na delo, ki ga opravljajo posamezni zaposleni.

Prosto po prešernu zapadejo pod eno kolektivno pogodbo tisti, ki neposredno podpirajo dejavnost, ki je predmet kolektivne pogodbe. Če ima podjetje več dejavnosti, ki se na trgu predstavljajo samostojno (torej bi lahko bila tudi samostojna podjetja), potem je lahko v podjetju tudi več kolektivnih pogodb.

Ko odmisliš slamnate možiclje popolnoma nepovezanih dejavnosti in pogledaš dejavnost "pobiranja naročil končnih strank in prepošiljanja produktov tem končnim strankam", se resno postavi vprašanje, če je to "logistika" ali "prodaja po pošti" oz. "prodaja na drobno".

Ampak, ker je Amazon veliko podjetje, in ljudje radi izgubijo perspektivo, se lahko pogleda tudi kakšen malo bolj domač primer. Gambit trade je "Microsoft solution provider", oblačni ponudnik in hkrati tudi trgovec na drobno (preko enaa.com).

Ali so tisti, ki dajejo stvari v pakete, v dejavnosti "logistike"?

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

iKst je izjavil:

Ja ampak snazilka ne bo imela pogodbe za komercialista, ce puca skret. Da in tudi v Slovniji imate kolektivne pogodbe recimo kovinske industrije, pa se nikjer ne pritozujete ce je podjetje hkrati lastnik perutnine ptuj @ok bo...


Ne, ni OK. "Kolektivne pogodbe za komercialista" ne obstajajo. Obstaja kolektivna pogodba za delavce v logistiki, delavce v maloprodaji itd. Torej, glede na dejavnost podjetja, ne na delo, ki ga opravljajo posamezni zaposleni.

Prosto po prešernu zapadejo pod eno kolektivno pogodbo tisti, ki neposredno podpirajo dejavnost, ki je predmet kolektivne pogodbe. Če ima podjetje več dejavnosti, ki se na trgu predstavljajo samostojno (torej bi lahko bila tudi samostojna podjetja), potem je lahko v podjetju tudi več kolektivnih pogodb.

Ko odmisliš slamnate možiclje popolnoma nepovezanih dejavnosti in pogledaš dejavnost "pobiranja naročil končnih strank in prepošiljanja produktov tem končnim strankam", se resno postavi vprašanje, če je to "logistika" ali "prodaja po pošti" oz. "prodaja na drobno".

Ampak, ker je Amazon veliko podjetje, in ljudje radi izgubijo perspektivo, se lahko pogleda tudi kakšen malo bolj domač primer. Gambit trade je "Microsoft solution provider", oblačni ponudnik in hkrati tudi trgovec na drobno (preko enaa.com).

Ali so tisti, ki dajejo stvari v pakete, v dejavnosti "logistike"?

Imas organizacijsko strukturo podjetja? Jaz tudi delam v ti. Konzernu pa ceprav je isti lastnik, dem dejansko v drugem podjetju.Amazon je en de prepakiranja , ter drugi Amazon je pac prodaka na drobno.V kocni faz lastnik lahko utanovi tretji Amazon, ki bi handlal samo pakete.Velki so ze dovolj...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

iKst ::

Sej to Amazon dela, zato se lahko tolk časa uspešno izmikajo poštenemu plačilu, davkom in ostali odgovornosti.

AndrejO ::

Podjetje se lahko samoorganizira na veliko različnih načinov in vsak ima svoje posledice. Ker pa odgovor ni enoznačen, se ljudje, pač glede na svoj položaj in perspektivo, lahko tudi ne strinjajo in pridejo v spor. V tem sporu imaš na eni strani podjetje, na drugi strani organizirano delovno silo (kateri se je smiselno organizirati v sindikat) in dovoljene ter prepovedane metode boja za pravice (katere opredeljuje zakonodaja).

Za sindikate ni očitnega nadomestka in nekdo, ki nekaj hudo na pamet palamudi o potrebi njihove ukinitve, je verjetno kakšno stvar spregledal. Najbolj zabavno pa mi je, ko takšne izvaja nekdo, ki nima pojma o nemških delavskih pravicah in zakonodaji. Na čemu potem temelji njegov sklep? Na opazovanju 20 let slovenske ideje "delavskih pravic v kapitalizmu"?

Stavka je zakonit ukrep, ki učinkuje samo takrat, kadar dejansko ogrozi interese podjetja. Govoriti o temu, da je njeno izvajanje otročje, je samo po sebi otročje, lahko pa se veliki strategi razkrijejo in gredo svetovati nemškim sindikatom, kako naj se tem rečem streže. Zagotovo bodo dolgoletne izkušnje teh svetovalcev sprejeli z odprtimi rokami.

Mr.B ::

Dejte no... Sindikati ne stavkajo vec kot 1 dan a. Zaradi pripadnosi b. Zato ker niso 100% da imajo prov. Vse ostalo je nakladanje in ne mesat Slovenki kapitalizem z nemskim, ker sta to dva razlicna svetova.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

opeter ::

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

AndrejO ::

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?

matijadmin ::

zee je izjavil:

Sindikati so nepotrebni ze nekaj desetletij. V digitalni dobi se dosti manj.

Izjema je seveda Slovenija, kjer sindikati "furajo sceno".

Očitno si težak zapečkar, ki ne ve, kako deluje soupravljanje v Nemčiji. Nepotrbno je pogledati čez svojo veliko lončeno peč, kaj ne?
Vrnite nam techno!

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?

Z visoko dodano vrednost. Prepordajalstvo oziroma mešetarstvo je vzrok zakaj je Slovenija tu kjer je...Zakaj imam pa jaz pri loklalnem onlin preprodajalcu cene, ki so enake Amazonomiv, v sloveniji pa tega ni.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?

Z visoko dodano vrednost. Prepordajalstvo oziroma mešetarstvo je vzrok zakaj je Slovenija tu kjer je...

Torej je bolje imeti nekaj ljudi več na socialni podpori, kot pa nekaj ljudi več zaposlenih, pa čeprav z minimalno plačo?

Mr.B je izjavil:

Zakaj imam pa jaz pri loklalnem onlin preprodajalcu cene, ki so enake Amazonomiv, v sloveniji pa tega ni.

Morda manjko konkurence?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?

Z visoko dodano vrednost. Prepordajalstvo oziroma mešetarstvo je vzrok zakaj je Slovenija tu kjer je...Zakaj imam pa jaz pri loklalnem onlin preprodajalcu cene, ki so enake Amazonomiv, v sloveniji pa tega ni.

Morda manjko konkurence?

To o konkurenci itak vemo, da smo lahko konkurenčni samo sami sebi, pa še to z subvencijami, vsi ostali pa Slovenijo obvozijo. Potem pa nas kupujejo sami uni manjvredni vzhodnjaki... Počakajmo kdaj nas bodo začeli kupovati Romuni...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?

Z visoko dodano vrednost. Prepordajalstvo oziroma mešetarstvo je vzrok zakaj je Slovenija tu kjer je...Zakaj imam pa jaz pri loklalnem onlin preprodajalcu cene, ki so enake Amazonomiv, v sloveniji pa tega ni.

Morda manjko konkurence?

To o konkurenci itak vemo, da smo lahko konkurenčni samo sami sebi, pa še to z subvencijami, vsi ostali pa Slovenijo obvozijo. Potem pa nas kupujejo sami uni manjvredni vzhodnjaki... Počakajmo kdaj nas bodo začeli kupovati Romuni...

Ne vem kaj si poskusil reči.

Da, seveda moraš imeti več kot enega uvoznika v Sloveniji, da si konkurirajo med seboj. Če imaš samo enega "ekskluzivnega", potem pač ni konkurence in za ta luksuz se pač plača.

Mr.B ::

Ce bi bilo to kar ti trdis, res.Potem amazon nebi dostavljal v Slovenijo....
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

Ce bi bilo to kar ti trdis, res.Potem amazon nebi dostavljal v Slovenijo....

Kaj ni res?

LuiIII ::

Z Amazonom smo imeli spomladi prav zanimiv zaplet. Izvajali smo svoj posel nad njihovo centralo v Koblenzu. Baje je ravno medtem tam potekal njihov top management sestanek. So se totalno usral in nad nas poslali inšpekcijo. Ko smo inšpekciji pojasnili kaj počnemo in da imamo vsa dovoljenja ter da lahko letimo kjer je pač potrebno, se je seveda samo nasmehnil in rekel, da so bili amazonovci pač malce presrani. Mislili so namreč da prisluskujemo njihovem sestanku. Baje so ga celo prekinili ;-)

Dr_M ::

opeter je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Nemci vsaj imajo Amazon, pri nas ga ne bo nikoli.


Zakaj bi imeli, saj imaš nemški, angelški ipd. Amazon, ki pošiljata marsikaj tudi v Slovenijo.


Draga postnina iz DE, ni moznosti Prime....
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

Praviloma so delavci v Nemčiji člani sindikalne centrale, ki pokriva osnovno dejavnost podjetja. Tudi v kovinski in farmacevtski industriji imaš delovno mesto logistike, ki pa je neprimerno bolje ovrednotena, ker je pač celotna panoga po doseženih pogajanjih lahko za enaka delovna mesta, tudi nekaj 10%-ov višja (količniki med plačilnimi razredi in dosežena postavka za najmanj vrednoteno delo, kar je pri njih osnova kolektivnih pogodb - torej 1. tarifni razred - enostavna dela).

Najslabše osnove so dosegla ravno logistična podjetja, kjer je ta 1-ka vredna najmanj - naprej so pač količniki do doktorata IX.-ti plačilni razred.

Glede na to, da je Amazon trgovec in ne logistik (ima pač tudi službo logistike), upravičeno zahtevajo spoštovanje kolektivne pogodbe za dejavnost trgovine, ker je razlika, kolikor sem seznanjen med 20 in 25%-ti.

Ker so pri Amazonu klasični kapitalisti, ki bi na vsak način radi prišparali, na drugi strani imajo pa enega najboje organiziranih sindikatov, se ravno Amazonu ne piše nič dobrega.
Stavka je pač orodje sindikatov, ostalo je stvar pogajanj.

Katerikoli sindikat v Nemčiji, si zaradi dobro naloženih članarin, privošči dolgotrajne stavke in za to, plačuje stavkajoče delavce.
Pri nas nimamo stvkovnih skladov, imamo pa v zakonu o delovnih razmerjih člen, ki govori o plačilu upravičene stavke - to krije delodajalec, dočim v Nemčiji čisto vsako stavko krije sindikat, zato jo tudi organizira tako, da delodajalca čim bolj boli, sindikat pa ima čim manjše stroške. P/p je vedno krepko v korist sindikata.

V GB je Teacherjeva enostavno uničila sindikat rudarjev in železaren, saj je bil delodajalec država, sindikatom je pa navkljub nemajhni podpori evropskih in avstralskih sindikatov (finančni), po nekaj več kot enem letu, zmanjkalo denarja in so šli sindikati v stečaj, delavci večinoma na cesto, GB pa večino materiala dobi iz tujine.

To je bil zgodovinsko gledan najdaljši boj delavcev za dosego določenih pravic, proti neizprosnemu državnemu kapitalistu, ki je bil že v naprej izgubljen.

V Nemčiji večinoma ni potrebno stavkat proti državnim lastnikom, razen v kakšnem letalstvu ali energetiki, kjer pa je interes uporabnikov nad željami lastnikov, zato so tudi te stavke razmeroma kratke, srečajo se pa praviloma nekje ne polovici zahtevanega in ponujenega.

Amazon pa pač trmoglavi in bo trmoglavil, dokler ne bo sprejet zakon, ki bo firme, kot je Amazon uvrstil v panogo, glede na osnovno dejavnost globalista in to je prodaja.

Po mojem bo Amazon v nekaj letih zapustil Nemčijo in prišel v Slovenijo, kjer mu sploh ni potrebno dat plačo vsak mesec, zaposlene ima pa lahko s.p.-je, torej mu bo nasprotnik obrtniška zbornica.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mr.B ::

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Ce bi bilo to kar ti trdis, res.Potem amazon nebi dostavljal v Slovenijo....

Kaj ni res?

Kaj Legice včasih niso pošiljali , sedaj jih. Rolexe, tudi pošiljajo... No je pa res, da zadnjih top modelov znanih znamk ne pošiljajo v Slovenijo iz DE, ti pa pošlje recimo Sony Xperia Z5 .
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mr.B ::

solatko,
Po mojem bo Amazon v nekaj letih zapustil Nemčijo in prišel v Slovenijo, kjer mu sploh ni potrebno dat plačo vsak mesec, zaposlene ima pa lahko s.p.-je, torej mu bo nasprotnik obrtniška zbornica.

V bistvu vse kar si povedal je prav. Le ta zadnji del ni čisto tako.. Šel bo na hrvaško, ali na polsko ali češko. V bistvu je Bratislava zelo uporabna. Transport do Zadra, iz Zadra direktno z vlakom v Bratislavo, potem pa pa po evropi, pa še celo Rusijo lahko zalaga. Slovenija je z zastarelo infrastrukturo in zakrnelo delavsko zakonodajo, nepremičninskim balonom, vsakomesečno spreminjanje zakonodaje, neprimerna za marsikaterega kapitalista...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

opeter ::

AndrejO je izjavil:

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?


Koliko delovnih mest bi to pomenilo? Ne vemo.

Obenem pa mislim, da imamo v Sloveniji že tako dovolj trgovin, posledično tudi dovolj prodajalcev. Poleg tega, zaposleni pri Amazonu niso "pravi" trgovci v pravem pomenu besede.

Kot drugo pa: slovenski trg je že v evropskem merilu nepomemben trg, kaj šele v globalnem. To, da so določene zadeve prevedene (npr. Microsoftovi umotvori) je bolj kot ne zasluga javnega sektorja in masovne uporabe teh izdelkov, predvsem pa, ker se v javnem sektorju radi navežejo na točno določenega proizvajalca oz. ponudnika določenih izdelkov.

Mr.B je izjavil:

solatko,
Po mojem bo Amazon v nekaj letih zapustil Nemčijo in prišel v Slovenijo, kjer mu sploh ni potrebno dat plačo vsak mesec, zaposlene ima pa lahko s.p.-je, torej mu bo nasprotnik obrtniška zbornica.

V bistvu vse kar si povedal je prav. Le ta zadnji del ni čisto tako.. Šel bo na hrvaško, ali na polsko ali češko. V bistvu je Bratislava zelo uporabna. Transport do Zadra, iz Zadra direktno z vlakom v Bratislavo, potem pa pa po evropi, pa še celo Rusijo lahko zalaga. Slovenija je z zastarelo infrastrukturo in zakrnelo delavsko zakonodajo, nepremičninskim balonom, vsakomesečno spreminjanje zakonodaje, neprimerna za marsikaterega kapitalista...


Evo, tu je Gospod B zadel žebelj na glavico. Vse je zgoraj napisano.

Dr_M je izjavil:

Draga postnina iz DE, ni moznosti Prime....


To se strinjam, samo kakšnih večjih sprememb ne pričakujem niti v prihodnosti. Sicer pa, dajmo se presenetiti ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

matijadmin ::

solatko je izjavil:

Praviloma so delavci v Nemčiji člani sindikalne centrale, ki pokriva osnovno dejavnost podjetja. Tudi v kovinski in farmacevtski industriji imaš delovno mesto logistike, ki pa je neprimerno bolje ovrednotena, ker je pač celotna panoga po doseženih pogajanjih lahko za enaka delovna mesta, tudi nekaj 10%-ov višja (količniki med plačilnimi razredi in dosežena postavka za najmanj vrednoteno delo, kar je pri njih osnova kolektivnih pogodb - torej 1. tarifni razred - enostavna dela).

Najslabše osnove so dosegla ravno logistična podjetja, kjer je ta 1-ka vredna najmanj - naprej so pač količniki do doktorata IX.-ti plačilni razred.

Glede na to, da je Amazon trgovec in ne logistik (ima pač tudi službo logistike), upravičeno zahtevajo spoštovanje kolektivne pogodbe za dejavnost trgovine, ker je razlika, kolikor sem seznanjen med 20 in 25%-ti.

Ker so pri Amazonu klasični kapitalisti, ki bi na vsak način radi prišparali, na drugi strani imajo pa enega najboje organiziranih sindikatov, se ravno Amazonu ne piše nič dobrega.
Stavka je pač orodje sindikatov, ostalo je stvar pogajanj.

Katerikoli sindikat v Nemčiji, si zaradi dobro naloženih članarin, privošči dolgotrajne stavke in za to, plačuje stavkajoče delavce.
Pri nas nimamo stvkovnih skladov, imamo pa v zakonu o delovnih razmerjih člen, ki govori o plačilu upravičene stavke - to krije delodajalec, dočim v Nemčiji čisto vsako stavko krije sindikat, zato jo tudi organizira tako, da delodajalca čim bolj boli, sindikat pa ima čim manjše stroške. P/p je vedno krepko v korist sindikata.

V GB je Teacherjeva enostavno uničila sindikat rudarjev in železaren, saj je bil delodajalec država, sindikatom je pa navkljub nemajhni podpori evropskih in avstralskih sindikatov (finančni), po nekaj več kot enem letu, zmanjkalo denarja in so šli sindikati v stečaj, delavci večinoma na cesto, GB pa večino materiala dobi iz tujine.

To je bil zgodovinsko gledan najdaljši boj delavcev za dosego določenih pravic, proti neizprosnemu državnemu kapitalistu, ki je bil že v naprej izgubljen.

V Nemčiji večinoma ni potrebno stavkat proti državnim lastnikom, razen v kakšnem letalstvu ali energetiki, kjer pa je interes uporabnikov nad željami lastnikov, zato so tudi te stavke razmeroma kratke, srečajo se pa praviloma nekje ne polovici zahtevanega in ponujenega.

Amazon pa pač trmoglavi in bo trmoglavil, dokler ne bo sprejet zakon, ki bo firme, kot je Amazon uvrstil v panogo, glede na osnovno dejavnost globalista in to je prodaja.

Po mojem bo Amazon v nekaj letih zapustil Nemčijo in prišel v Slovenijo, kjer mu sploh ni potrebno dat plačo vsak mesec, zaposlene ima pa lahko s.p.-je, torej mu bo nasprotnik obrtniška zbornica.


Vsekakor zanimiv povzetek, v kar nekaj točkah se strinjam.

Je pa to s Slovenijo malce pretirano, ker pri nas FURS zadnje čase kar fino nabija globe neplačnikom prispevkov (morda prevelikim in s slabimi posojili povezanim ne) in ravno tako se za angažma samostojnih podjetnikov denarno kaznuje naročnika, ki se ga prepozna kar kot delodajalca. Z 800 do 30.000 EUR!
Vrnite nam techno!

AndrejO ::

Mr.B je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Ce bi bilo to kar ti trdis, res.Potem amazon nebi dostavljal v Slovenijo....

Kaj ni res?

Kaj Legice včasih niso pošiljali , sedaj jih. Rolexe, tudi pošiljajo... No je pa res, da zadnjih top modelov znanih znamk ne pošiljajo v Slovenijo iz DE, ti pa pošlje recimo Sony Xperia Z5 .

Ja, Amazon prodaja tudi v Sloveniji. In kaj od tega, kar sem zapisal, ni res?

AndrejO ::

opeter je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Zato, ker bi to pomenilo, da je v Sloveniji še nekaj več delovnih mest?


Koliko delovnih mest bi to pomenilo? Ne vemo.

Tudi, če bi bilo to zgolj in samo eno delovno mesto, bi to bilo eno delovno mesto več.

opeter je izjavil:

Obenem pa mislim, da imamo v Sloveniji že tako dovolj trgovin, posledično tudi dovolj prodajalcev.

10 ali 100 prodajalcev, ki prodajajo isti artikel iz istega skladišča istega uvoznika še ne naredijo konkurenčno okolje.

opeter je izjavil:

Poleg tega, zaposleni pri Amazonu niso "pravi" trgovci v pravem pomenu besede.

Ne vem kako imajo organizirano svoje delo, ampak daj mi povej kaj to pomeni, "pravi" trgovec. Kaj loči Amazon od npr. Gambit trade ali pa zakaj tudi Gambit trade recimo ni "pravi" trgovec.

opeter je izjavil:

Kot drugo pa: slovenski trg je že v evropskem merilu nepomemben trg, kaj šele v globalnem. To, da so določene zadeve prevedene (npr. Microsoftovi umotvori) je bolj kot ne zasluga javnega sektorja in masovne uporabe teh izdelkov, predvsem pa, ker se v javnem sektorju radi navežejo na točno določenega proizvajalca oz. ponudnika določenih izdelkov.

In kaj ima to zveze s paketom SATA kablov, vrečko DDR3 pomnilnika, gorenjevim pralnim strojem in morda še kristalom iz Steklarne Rogaška?

solatko ::

Glavna dejavnost Amazona je trgovina, glavna dejavnost DHL-a je logistika, vam je sedaj razlika kaj bolj jasna.
Delo krepa človeka
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Božič spet prinaša stavke v nemškem Amazonu

Oddelek: Novice / Rezultati
258955 (6820) freezby
»

Za Amazonom najuspešnejša božična nakupovalna sezona

Oddelek: Novice / Rezultati
106742 (5350) Mr.B
»

Nemški Amazon bo za praznike podvojil število zaposlenih

Oddelek: Novice / Ostale najave
1321561 (18771) Markoff
»

Enotedenska stavka v nemškem Amazonu podaljšana do božiča

Oddelek: Novice / Ostale najave
1312823 (10807) jype
»

Stavka v Amazonu Nemčija za višje plače (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7830226 (27216) M-XXXX

Več podobnih tem