» »

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil

««
9 / 10
»»

Senitel ::

Kaj imam jaz in AMD s tem, če opozarjam na dejstvo, da driverji še niso neka hudo optimizirana zadeva?

Dr_M je izjavil:

Ce bi malo prebrskal ST in poiskal njegove clanke (sicer starih), bi videl, da bi utegnilo bit to celo res. :))

Tle je še ena bl funny zadeva in čakam, če mu bo kapln... :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

PredatorX ::

Hmm.. zanimivo. Zanima me kaj bo NVIDIA naredila z gameworksom... saj je vseeno. Async shaders so namenjeni za gaming / VR. Bodo benchmarki kmalu tud nvidia bo imel vsaj še kakšne 3 mesece da malo optimizira potem pa bomo videli Battlefront/fable legends in naslednje leto Tomb raider, Deus Ex,...
To, da lahko ti poganjaš več kernelov hrati pač ni neka umetnost.

PredatorX ::

Pa, recimo, da čudežno Maxwell dobi nov driver za Async shaderje.
Že spet pa je tista razlika compute performanca - R7 260X 1.94 TFLOPs vs GTX 950 1.57TFLOPs. GTX 960 2.3TFLOPs vs R9 380 3.4TFLOPs... res me zanima kako se bo maxwell sploh lahko boril napram GCN v AMD igrah, ki bodo verjetno res heavy na async shaderje.

No pa še OC nvidije.
GTX 950
1.57*1.4 = 2,2TFLOPs / 1188mhz * 1.4 = 1663MHz Core clock
GTX 960
2.3 *1.4 = 3.2TFLOPS / 1179MHz * 1.4 = 1650MHz Core clock

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Ja, v tvojem svetu je D3D12 driver tak kot je in tak bo ostal. Tako kot je D3D11 driver nespremenjen že zadnjih 7 let ane. Tole je pa že dokaz za blackmagic. :)


In kaj so toliko čaas delali? Zakaj niso takoj vrgli to pred Mantle-om?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Truga ::

Senitel je izjavil:

Truga je izjavil:

Microsoft je rekel da bo DX11 zadnja verzija directxa, dokler se ni naenkrat pojavil mantle. Pol so pa 5 minut za tem naenkrat rekli "dx12 konec leta 2014!".

lol ce mislis da bi microsoft sam od sebe naprej razvijal dx.

V bistvu tega MS ni nikoli rekel. Sweeney je začel s tem. S tem, da ne bo DX12 je pa začel AMD marketing department.

Wrong: http://www.i-programmer.info/news/144-g...

Ne pozabit da se je to odvijalo tik pred napovedjo xbone, ko si je microsoft predstavljal da pc gaming umira, in da bojo ves game development prestavli na konzolo.

Na sreco se to ni zgodilo, in verjamem da imata za to visoko zaslugo prav amd (ki je spacal mantle) in nvidia (ki so 2012/13 precej bolj resno zaceli delat na podpori za openGL), in se je microsoft ustrasil da bo zgubil monopolni polozaj za poganjat igre. Naj spomnim se, da je bil 2014 game trg na PCju ze precej vecji kot na konzolah, kljub temu da so konzole konec 2012 ko se je tole kuhalo se vodile in so prakticno vsi pricakovali se visoko rast konzol (se posebej novega xboxa) in upad PCja. Zgodilo se je pa ravno obratno (graf iz 2015, naprej od 2014 ignoriraj ker je pac kristalna kugla):

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

res me zanima kako se bo maxwell sploh lahko boril napram GCN v AMD igrah, ki bodo verjetno res heavy na async shaderje.

In kako se bori danes? Saj ima AMD čisto isto računsko prednost kot jo ima v D3D12. Tvoja predpostavka predvideva, da bodo igre delale vse v compute shaderjih (zabile tam recmo 16ms) in potem zabile še en kup časa z nekim old fashioned plotanjem neteksturiranih pixlov. Ta 50:50 split je najslabši možen scenarij za arhitekturo, ki ne folga sočasnega compute in grafičnega načina. Če se tehtnica prevaga na eno ali drugo stran prednost precej hitro izgine. In ne govorim tukaj o 50:50 splitu med compute shaderji in pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderji. Govorim o 100% compute shaderjih 0% pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderjev in 100% zasedenosti ROP-ov.

D3m je izjavil:

In kaj so toliko čaas delali? Zakaj niso takoj vrgli to pred Mantle-om?

Saj so že prej imeli prednost pred AMD kar se tiče D3D11 driverjev. Poglej si recimo tole. Kakšna je situacija danes vidiš, ko poženeš AotS v D3D11... Pa se nihče ne pizdi glede tega. Še huje, kar vso to razliko se je sedaj proglasilo za prednost, ki nastane izključno zaradi uporabe async compute.
Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.

Senitel ::

Truga je izjavil:

Wrong: http://www.i-programmer.info/news/144-g...

Ne pozabit da se je to odvijalo tik pred napovedjo xbone, ko si je microsoft predstavljal da pc gaming umira, in da bojo ves game development prestavli na konzolo.

Na sreco se to ni zgodilo, in verjamem da imata za to visoko zaslugo prav amd (ki je spacal mantle) in nvidia (ki so 2012/13 precej bolj resno zaceli delat na podpori za openGL), in se je microsoft ustrasil da bo zgubil monopolni polozaj za poganjat igre. Naj spomnim se, da je bil 2014 game trg na PCju ze precej vecji kot na konzolah, kljub temu da so konzole konec 2012 ko se je tole kuhalo se vodile in so prakticno vsi pricakovali se visoko rast konzol (se posebej novega xboxa) in upad PCja. Zgodilo se je pa ravno obratno (graf iz 2015, naprej od 2014 ignoriraj ker je pac kristalna kugla):

Kaj je wrong v mojem postu? MS je itak celo filozofijo zamenjal. XNA so pač uknili, ni edini projekt, ki so ga. DirectX SDK kot samostojna komponenta se je tudi ukinila. Razvoj se je umiril in ni več drastičnih novosti, oziroma te niso tako pogoste.
DX11 je imel 2 point releasea (11.1, 11.2), ki sta bila namenjena praktično izključno podpori recimo temu "non pc napravam". Niti nebi rekel, da bo DX11 kar tako hitro pozabljen, ker so ga razširili na 11.3 (DX11 z DX12 feature-ji who'd figure that :)). Mantle, Vulkan, D3D12 so rezultat pritiska developerjev.

Truga ::

Pardon, narobe prebral tvoj odgovor.

Kar hocem rect je, ce PC razvoj ne bi sel sam naprej, z microsoftom ali pa tudi brez, bi bli se vedno na DXu iz 2012, in gledali reklame kok je xbone kul, namesto DX12. :D

m0LN4r ::

Softverska optimizacija je majka in nuja, polek hw brute performanca... Brez optimizacije, bi se vse enkrat zataknilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

SuperVeloce ::

PredatorX je izjavil:

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

Problem je maxwell arch.
MAxwell pa nemore furat Async shaderjev brze visoke latence, ki pa pokvari performance...
MANTLE = Liquid VR
MANTLE = VULKAN
DX12 je pa zelo podoben MANTLU.

Ja, v tvojem svetu je D3D12 driver tak kot je in tak bo ostal. Tako kot je D3D11 driver nespremenjen že zadnjih 7 let ane. Tole je pa že dokaz za blackmagic. :)



Heh glavno, da imaš ti večjo pamet kot cel AMD skupaj.

Ko boš enkrat linkal dejanske članke/raziskave inženirjev, ne pa samo wccftech in forume, kjer en druzga citirajo v začaranem krogu... pol se pa menimo. Točno vemo, kako se je bullshit z dx10/11 začel
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

D3m ::

Vem kaj Sentinel misli. Ampak, da nas pa molzejo s slabo optimizacijo naj si pa kam vtaknejo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Jarno ::

Eh molzejo samo določeno populacijo...
Osebno mi je še vedno žal za preminulo HD 4850, ki naj bi poganjala stare igrce, sedaj je not integrirka.
Komot se da živet z GTX 960 oz. z R9 380X. Občudujem pa ljudi, ki znajo hitro prodati rabljeno robo in kupijo svežo potičko. To je še deal.
Slaba optimizacija pa, kapo dol. Če bi delal za nVidio na odgovornem položaju, tut sam ne bi predlagal future proof rešitev. :)

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

res me zanima kako se bo maxwell sploh lahko boril napram GCN v AMD igrah, ki bodo verjetno res heavy na async shaderje.

In kako se bori danes? Saj ima AMD čisto isto računsko prednost kot jo ima v D3D12. Tvoja predpostavka predvideva, da bodo igre delale vse v compute shaderjih (zabile tam recmo 16ms) in potem zabile še en kup časa z nekim old fashioned plotanjem neteksturiranih pixlov. Ta 50:50 split je najslabši možen scenarij za arhitekturo, ki ne folga sočasnega compute in grafičnega načina. Če se tehtnica prevaga na eno ali drugo stran prednost precej hitro izgine. In ne govorim tukaj o 50:50 splitu med compute shaderji in pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderji. Govorim o 100% compute shaderjih 0% pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderjev in 100% zasedenosti ROP-ov.

D3m je izjavil:

In kaj so toliko čaas delali? Zakaj niso takoj vrgli to pred Mantle-om?

Saj so že prej imeli prednost pred AMD kar se tiče D3D11 driverjev. Poglej si recimo tole. Kakšna je situacija danes vidiš, ko poženeš AotS v D3D11... Pa se nihče ne pizdi glede tega. Še huje, kar vso to razliko se je sedaj proglasilo za prednost, ki nastane izključno zaradi uporabe async compute.
Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.


To imaš prav. Sj se bo videlo kolk bodo dejansko dobil na async shaderjih. Prve igre pa bomo testiral. DX12 bo AMD-ju odpravil vsaj CPU bottleneck na 1080P.


Gled ena finančno stanje si je pa AMD kriv sam. Pa ne mi govort, da je GCN krivec zato. AMD je po AHTLON 64 delal napake. Takrat je pa tudi INTEL krivec zato slab trg AMD-ja. Phenoms so bili že korak stran... nato, pa je AMD-ju že primankovalo denarja in je moral server CPU (buldozerje) prodajat tud v desktopu.

D3m ::

PredatorX je izjavil:

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

res me zanima kako se bo maxwell sploh lahko boril napram GCN v AMD igrah, ki bodo verjetno res heavy na async shaderje.

In kako se bori danes? Saj ima AMD čisto isto računsko prednost kot jo ima v D3D12. Tvoja predpostavka predvideva, da bodo igre delale vse v compute shaderjih (zabile tam recmo 16ms) in potem zabile še en kup časa z nekim old fashioned plotanjem neteksturiranih pixlov. Ta 50:50 split je najslabši možen scenarij za arhitekturo, ki ne folga sočasnega compute in grafičnega načina. Če se tehtnica prevaga na eno ali drugo stran prednost precej hitro izgine. In ne govorim tukaj o 50:50 splitu med compute shaderji in pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderji. Govorim o 100% compute shaderjih 0% pixel/vertex/geometry/hull/domain shaderjev in 100% zasedenosti ROP-ov.

D3m je izjavil:

In kaj so toliko čaas delali? Zakaj niso takoj vrgli to pred Mantle-om?

Saj so že prej imeli prednost pred AMD kar se tiče D3D11 driverjev. Poglej si recimo tole. Kakšna je situacija danes vidiš, ko poženeš AotS v D3D11... Pa se nihče ne pizdi glede tega. Še huje, kar vso to razliko se je sedaj proglasilo za prednost, ki nastane izključno zaradi uporabe async compute.
Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.


To imaš prav. Sj se bo videlo kolk bodo dejansko dobil na async shaderjih. Prve igre pa bomo testiral. DX12 bo AMD-ju odpravil vsaj CPU bottleneck na 1080P.


Gled ena finančno stanje si je pa AMD kriv sam. Pa ne mi govort, da je GCN krivec zato. AMD je po AHTLON 64 delal napake. Takrat je pa tudi INTEL krivec zato slab trg AMD-ja. Phenoms so bili že korak stran... nato, pa je AMD-ju že primankovalo denarja in je moral server CPU (buldozerje) prodajat tud v desktopu.


O tem je bilo že govora vendar vidim si vsak po svoje razlaga vzroke. Poravnava je že bila, Intel je bil kriv.
|HP EliteBook|R5 6650U|

PredatorX ::

R9 Nano ima majhno spremembno na ARCH-u
Na mesto, d aima 8 ACE enote ima samo 4 ACE enote in 2 HWS enoti.

hojnikb ::

očitno undervoltanje in underclockanje le ni dost za 100W manj :)
#brezpodpisa

SuperVeloce ::

PredatorX je izjavil:

R9 Nano ima majhno spremembno na ARCH-u
Na mesto, d aima 8 ACE enote ima samo 4 ACE enote in 2 HWS enoti.

ups. Kar naenkrat pričakovanje "hitrejša od 290x/390x" ni več tako logično :(
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

hojnikb ::

Kjub gimpanju cena ostaja ista..
#brezpodpisa

D3m0r4l1z3d ::

hojnikb je izjavil:

Kjub gimpanju cena ostaja ista..

samo, da bodo v marketingu pravilno napisali na reklamni material, me pa prav zanima kako bodo 650 dolarjev upravičili tem smislu (recimo napisi na škatlah, Nano microsajtu, ...), verjetno mora biti še kaj poleg 15cm

Senitel: Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.
In prepričan sem, da je PredatorX končni uporabnik.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

hojnikb ::

> samo, da bodo v marketingu pravilno napisali na reklamni material, me pa prav zanima kako bodo 650 dolarjev upravičili tem smislu (recimo napisi na škatlah, Nano microsajtu, ...), verjetno mora biti še kaj poleg 15cm

Jap, tut mene zanima, kako bojo tržl tole. Ker tole je kr tough sell za 649$
#brezpodpisa

D3m ::

Senitel: Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.


Denar končnih uporabnikov vam tudi ne smrdi. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Driver za Metal Gear solid očitno malo boosta tudi AotS:
Titan X @1400mhz

355.60 Drivers
Normal - 72.2 FPS
Medium - 59.5 FPS
Heavy - 49.6 FPS

355.82 Drivers
Normal - 81.1 FPS
Medium - 70.7 FPS
Heavy - 59.6 FPS
____
+12% - normal
+16% - medium
+20% - heavy

Zdaj pa še mora prit AotS ready driver
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::

Se pravi je sedaj titan x tolk hiter kot r9 390x.
011011100111010101100010

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

Se pravi je sedaj titan x tolk hiter kot r9 390x.

po čem sklepaš, imaš kje primerjavo?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Ashes of Singularity - 2560X1440 - High Preset

355.82 (Nvidia) - Titan X (Stock)
15.8 (AMD) - Fury X (Stock)

Direct X 12

Normal = 51.53 (AMD)
Normal = 63.7 (Nvidia)

Medium = 40.07 (AMD)
Medium = 53.6 (Nvidia)

Heavy = 35.54 (AMD)
Heavy = 47.4 (Nvidia)

Pravijo, da Msi 980Ti demolira Fury X oz. amd ma bitko med fury in 390x
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: PredatorX ()

Napajalc ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Se pravi je sedaj titan x tolk hiter kot r9 390x.

po čem sklepaš, imaš kje primerjavo?


Maš že vse linkano, če si pozabil ponajdi in še enkrat linkaj.
011011100111010101100010

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Se pravi je sedaj titan x tolk hiter kot r9 390x.

po čem sklepaš, imaš kje primerjavo?


Maš že vse linkano, če si pozabil ponajdi in še enkrat linkaj.

torej nimaš nič, samo prazno mlatenje slame

dokler čakamo na Nano pa še en test 380 ITX, kar spodobna zadeva za v PC pri TV-ju

http://www.tomshardware.com/reviews/sap...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Napajalc ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Napajalc je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Se pravi je sedaj titan x tolk hiter kot r9 390x.

po čem sklepaš, imaš kje primerjavo?


Maš že vse linkano, če si pozabil ponajdi in še enkrat linkaj.

torej nimaš nič, samo prazno mlatenje slame



Najprej te spomin izda, potem lenoba, nakoncu pa še mene obtožuješ da ni blo še linkano.
011011100111010101100010

Truga ::

Se vedno HIGHEST PERFORMANCE PER INCH :D

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Senitel: Končni uporabniki pač niste kvalificirani za ocenjevanje kvalitete driverjev. Lahko se pogovarjate o njihovi stabilnosti, o tem koliko je kje rezerve pa nimate pojma.


Denar končnih uporabnikov vam tudi ne smrdi. :)

ja, glej, noben ne sili nikogar v nakup, prav mogoče je bilo, da bi bila nvidia v takem položaju kot je zdaj AMD pa bi se drugače pogovarjali, to kar pa je trenutno pa pač je, verjetno tukaj ni nobenega, ki bi imel koristi od ene ali druge firme z zagovarjanjem, tako da ne vidim tukaj problema

še na pcper.com so malo povzeli vročo temo o Async šejderjih http://www.pcper.com/reviews/Editorial/...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Truga je izjavil:

Se vedno HIGHEST PERFORMANCE PER INCH :D

Thats not what she said :)
#brezpodpisa

D3m ::

Ga ni treba braniti Anymal. Ampak, da do potrošnika ni spoštovanja je pa slabo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Ga ni treba braniti Anymal. Ampak, da do potrošnika ni spoštovanja je pa slabo.

to že res, ampak samo v primeru, da kupiš nekaj kar misliš, da je nespoštljivo do tebe, glede tehnologije pa je drugo
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

Driver za Metal Gear solid očitno malo boosta tudi AotS:
Titan X @1400mhz

355.60 Drivers
Normal - 72.2 FPS
Medium - 59.5 FPS
Heavy - 49.6 FPS

355.82 Drivers
Normal - 81.1 FPS
Medium - 70.7 FPS
Heavy - 59.6 FPS
____
+12% - normal
+16% - medium
+20% - heavy

Zdaj pa še mora prit AotS ready driver


Ni res... kr poglej si mal user benchmarke.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Dostavi or GTFO
#brezpodpisa

PredatorX ::

hojnikb je izjavil:

Dostavi or GTFO


Naj prvo da linke on sam. Tko, da GTFO!


AMD je dobil boost na DX11 to pa je vse.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

tisto so user benchmarki... postal sm na enak način kot ponavadi ti, ne vidim problema
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m je izjavil:

Ga ni treba braniti Anymal. Ampak, da do potrošnika ni spoštovanja je pa slabo.

to že res, ampak samo v primeru, da kupiš nekaj kar misliš, da je nespoštljivo do tebe, glede tehnologije pa je drugo


Saj, njegov odnos je nespoštljiv.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

tisto so user benchmarki... postal sm na enak način kot ponavadi ti, ne vidim problema

LoL,.... jao ja AMD je popapcal nvidio v Aot. Kaj ti mar? itak neboš tega špilal
https://forum.beyond3d.com/threads/dx12...

Resno me zanima kako bo NVIDIA izvedla async shaderje preko software....

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

D3m je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m je izjavil:

Ga ni treba braniti Anymal. Ampak, da do potrošnika ni spoštovanja je pa slabo.

to že res, ampak samo v primeru, da kupiš nekaj kar misliš, da je nespoštljivo do tebe, glede tehnologije pa je drugo


Saj, njegov odnos je nespoštljiv.

Moj odnos je nespoštljiv? Torej se počutiš kvalificiranega, da trdiš, da je AMD DX11 driver tako dober kot je lahko?

D3m ::

Kdo je trdil kaj? POVEJ.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

Kaj, če bi Microsoft kupil Radeon oddelek:

http://www.fudzilla.com/news/graphics/3...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

DarwiN ::

Legendary CPU architect Jim Keller leaves AMD.

Še en udarec za AMD. Tipo zapušča utapljajočo se barko.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

D3m ::

Včasih se mi zdi, kot da ne preberete vsebine. Človek je freelancer. Končal je z ZEN-om in to je to. Gre novim dogodivščinam naproti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

gddr85 ::

ja, važn je naslov...."leaves amd"...that's good enough ane ;((

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Včasih se mi zdi, kot da ne preberete vsebine. Človek je freelancer. Končal je z ZEN-om in to je to. Gre novim dogodivščinam naproti.

A naslednika ZEN-a bodo pa čez 3 leta začeli razvijat?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Ga že.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

če bo zen dober, ga bodo itm molzl 5let, tko kot so k8
#brezpodpisa

Napajalc ::

Mogoče si bo čas uzel pa enga desktop monolitnega 8 jedrca naredu 100w TDP.
011011100111010101100010

SuperVeloce ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m je izjavil:

Včasih se mi zdi, kot da ne preberete vsebine. Človek je freelancer. Končal je z ZEN-om in to je to. Gre novim dogodivščinam naproti.

A naslednika ZEN-a bodo pa čez 3 leta začeli razvijat?

Pri tehnologiji, kot je procesor, nikoli ni le en človek tisti, ki je avtor procesorja in vsezaslužen. Brez skrbi, tudi brez njega so enako sposobni.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD predstavil grafične čipe Vega (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5418101 (14264) D3m
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24056016 (49195) Napajalc
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8029383 (16716) PredatorX

Več podobnih tem