» »

AMD-jev tržni delež grafičnih kartic se je prepolovil

««
5 / 10
»»

hojnikb ::

Najbolje si je pametno začrtat budget, postavit realistična pričakovanja in razmislit o upgrade pathu. Potem pa gradiš na tem.

Če tega nisi sposoben, si better off z bigbang sestavo i7+640GT
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

1. Aots je špil.

Ok... Kako ga špilam?

PredatorX je izjavil:

2. Async shaderji - Ja, glede nato, da sem poslušal nekaj stvari in kako to deluje. Je model iz DICE lepo povedal, da GCN ni 100% utiliziran in da PS4 bolje utilizira GCN.

In to, da se je to zgodilo v DICE primeru, je indikator, da se dogaja vsesplošno ane? :))
Sploh pa, GF110 in Maxwell 1 prav tako lahko šibata več različnih compute kerneleov simultano.

PredatorX je izjavil:

3. Ja NVIDIA je izdala driver - linka ti pa res nebo iskal.

Nisem vprašal kje lahko dobim ta driver. Vprašal sem glede na kaj si tako ziher, da je NV DX12 driver optimiziran tolk kolikor se da?

PredatorX je izjavil:

- Ja kepler je slabši od GCN-ja. A nisi ravno ti govoril, da keplerja ravno vleče nazaj "zastarelost" arhitekture in da zato je toliko slabši rezulat v Gameworksu.

Zdi se mi kot, da si en HIGH END NVIDIA FANBOY.

Posplošuješ v 3 p.m., briga me Radeon ali GeForce. "Problem" imam samo s tvojimi "tehničnimi" razlagami.



LoL
- Ja, AotS je špil. Imaš velik inbuild benchmarkov.
- Kepler ne podpira aysnc shaderjev - tko, da je čist vseeno. GCn je v konzoli in to daje prednost uporabi teh async shaderjev. Sej ni nisem rekel glede uporabnosti, ampak samo prednost. Tako kot pri multicore-u odvisno je od devsov.
- Če se res tako pogovarjaš in na vsak način nočeš priznati, da ima GCN boljšo možnost za boost pri uporabi async shaderjev kot maxwel2 - vemo prednosti - potem je to tvoj problem. Ampak, definitivno ima prednost - kolikšna pa dejansko je bomo pa videli. Glede Keplerja in GCN 1.0 je pa GCN v še večji prednosti.

hojnikb ::

>GCn je v konzoli in to daje prednost uporabi teh async shaderjev.

Tako kot so dal multicore konzole prednost multicore procom na desktopu v času xbox360/ps3 ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

PredatorX ::

hojnikb je izjavil:

Najbolje si je pametno začrtat budget, postavit realistična pričakovanja in razmislit o upgrade pathu. Potem pa gradiš na tem.

Če tega nisi sposoben, si better off z bigbang sestavo i7+640GT



no za 50e se dobi več kot GT 640 (rabljeno). Če pogledaš sandy bridge.. nekateri so dali več v CPU nekateri več v GPU.

hojnikb ::

>no za 50e se dobi več kot GT 640 (rabljeno).

To sploh ni bil point.
#brezpodpisa

Senitel ::

PredatorX je izjavil:

- Ja, AotS je špil. Imaš velik inbuild benchmarkov.

To kar je zunaj ni špil.

PredatorX je izjavil:

- Kepler ne podpira aysnc shaderjev - tko, da je čist vseeno.

Dej to mojemu Keplerju povej, ker zadeva kar nekak dela... :))

PredatorX je izjavil:

- Če se res tako pogovarjaš in na vsak način nočeš priznati, da ima GCN boljšo možnost za boost pri uporabi async shaderjev kot maxwel2 - vemo prednosti - potem je to tvoj problem.

You and what army? Oba tabora podpirata to, zakaj bi imel en tabor prednost? Radeon-i imajo višje teoretične peake. Ampak folk nekak ne zna ravno dobro štet kaj v te teoretične peake šteje. Je mal bolj komplicirano kot seštevanje in množenje, kar bi glede na razlike med arhitakturama v Bitcoin miningu moralo bit že splošno jasno. Gre pa tudi v drugo smer.

Isotropic ::

kaj ti pomaga ena mala prednost, če so pa driverji ze leta zanič

m0LN4r ::

Zato se pa dela budget builde, da ti dela 3-4 leta in komplet menjaš.

To ni budget build, ampak čist normalen mainstream buld.

Isotropic je izjavil:

kaj ti pomaga ena mala prednost, če so pa driverji ze leta zanič

Sej pravm, dandanes se špila samo še mantel in dx12, dx11 je zgodovina. Saj praktično ni več dx11 špila...
Aots je odličen primer, kako bo čez 2 leti... Ko bo amd delal driverje za 50 AAA špilov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Isotropic ::

Senitel je izjavil:


Dej to mojemu Keplerju povej, ker zadeva kar nekak dela... :))

nimajo to samo tesle?
drugače driverje se itak prilagaja za vsako igrico, tako nv kot amd.

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Isotropic je izjavil:

Senitel je izjavil:


Dej to mojemu Keplerju povej, ker zadeva kar nekak dela... :))

nimajo to samo tesle?
drugače driverje se itak prilagaja za vsako igrico, tako nv kot amd.

Nope. To je vezano na compute capability. CC 3.0 (680/770) lahko sočasno poganja dva kernela, CC 3.5 in gor (780++) pa 32.

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

PredatorX je izjavil:

- Ja, AotS je špil. Imaš velik inbuild benchmarkov.

To kar je zunaj ni špil.

PredatorX je izjavil:

- Kepler ne podpira aysnc shaderjev - tko, da je čist vseeno.

Dej to mojemu Keplerju povej, ker zadeva kar nekak dela... :))

PredatorX je izjavil:

- Če se res tako pogovarjaš in na vsak način nočeš priznati, da ima GCN boljšo možnost za boost pri uporabi async shaderjev kot maxwel2 - vemo prednosti - potem je to tvoj problem.

You and what army? Oba tabora podpirata to, zakaj bi imel en tabor prednost? Radeon-i imajo višje teoretične peake. Ampak folk nekak ne zna ravno dobro štet kaj v te teoretične peake šteje. Je mal bolj komplicirano kot seštevanje in množenje, kar bi glede na razlike med arhitakturama v Bitcoin miningu moralo bit že splošno jasno. Gre pa tudi v drugo smer.



Tebi pa res ni nič jasno.
Ashes of the Singularity špil - je že zunaj (closed alpha) + benchmark. Če ti pa še kej jasno, dej pa 45$ in bodi founder pa probaj špil (katerega gameplay neboš smel objavljati) in naredi benchmark.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Looks promising, 4 fake core vs. 8 true core:
 DX12

DX12

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hojnikb ::

in potem pravijo, da je i3 za v kos.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

2 core vs. 8 core - 2 core wins dx12
zanimivo tole
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Jarno ::

m0LN4r je izjavil:

2 core vs. 8 core - 2 core wins dx12
zanimivo tole

Eh, grafika "bremza". Zgleda, da bi blo zanimivo cpu teste opazovat še pri SLI/CF konfiguracijah.:)

PredatorX ::

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

2 core vs. 8 core - 2 core wins dx12
zanimivo tole

Eh, grafika "bremza". Zgleda, da bi blo zanimivo cpu teste opazovat še pri SLI/CF konfiguracijah.:)


Nope, en velik problem je z FX-i v igri. Phenom x6 je ravno tolk hitr kor i5 oziroma 2x hitrejši od FX 8350.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

En velik problem je v marsikeri igri že od 2011.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Evo future proof alternativa za FX: http://geizhals.eu/amd-phenom-ii-x6-109...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Jarno ::

Zanimivo, mogoče bodo s časom popravili "kompatibilnot" s FX procesorji, sodeč po citatu:
Oxide developers told me their internal testing with the Ashes of the Singularity benchmark showed 8-core AMD CPUs giving even the high-end Core i7-4770K a tough time.

S te spletne strani.

m0LN4r ::



Za proce so pozabli test prilagodit, ker so ga preveč za grafo
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

Nevem kaj so delal pri pcper-ju.
i5-3570@4.5ghz

==Shot long shot 3 ==================================
Total Time: 5.008700
Avg Framerate : 32.314194 ms (30.946156 FPS)
Weighted Framerate : 32.396713 ms (30.867331 FPS)
CPU frame rate (estimated framerate if not GPU bound): 24.420563 ms (40.949097 FPS)
Percent GPU Bound: 99.271950%
Driver throughput (Batches per ms): 3960.520752
Average Batches per frame: 47504.597656


==Shot high vista ==================================
Total Time: 4.970572
Avg Framerate : 35.759510 ms (27.964590 FPS)
Weighted Framerate : 35.872990 ms (27.876127 FPS)
CPU frame rate (estimated framerate if not GPU bound): 26.463301 ms (37.788181 FPS)
Percent GPU Bound: 99.365089%
Driver throughput (Batches per ms): 3962.454102
Average Batches per frame: 50500.582031

fx-8320@4.6ghz

==Shot long shot 3 ==================================
Total Time: 4.985974
Avg Framerate : 33.462917 ms (29.883827 FPS)
Weighted Framerate : 33.534695 ms (29.819862 FPS)
CPU frame rate (estimated framerate if not GPU bound): 29.043478 ms (34.431137 FPS)
Percent GPU Bound: 93.482292%
Driver throughput (Batches per ms): 5927.758789
Average Batches per frame: 47757.062500

==Shot high vista ==================================
Total Time: 4.998882
Avg Framerate : 33.776230 ms (29.606619 FPS)
Weighted Framerate : 33.864346 ms (29.529583 FPS)
CPU frame rate (estimated framerate if not GPU bound): 28.254892 ms (35.392101 FPS)
Percent GPU Bound: 98.633514%
Driver throughput (Batches per ms): 6525.858398
Average Batches per frame: 49477.691406

D3m0r4l1z3d ::

Je kje kakšna informacija kako mislijo povečat Market Share? Dvomim, da bosta Nano in 370x kaj pripomogla na dolgi rok.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

hojnikb ::

370x je btw omejena sam na čajna trg.
#brezpodpisa

PredatorX ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Je kje kakšna informacija kako mislijo povečat Market Share? Dvomim, da bosta Nano in 370x kaj pripomogla na dolgi rok.


Nope za DGPU-je.
Carrizo.

AMD je pustil dGPUje letos - 40% manj. Vse je šlo za ZEN platformo.
http://www.kitguru.net/components/graph...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

@Anymal

Z market sharom majo že par let probleme, ne samo letos....
One more time
 2003 - 2015

2003 - 2015

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

Res je Molnar, padci nekako sovpadajo z izidom g80/g92 ter od Keplerja naprej
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Napajalc ::

Tržni delež ne spremeni moč grafične kartice, gtx 960 v r9 280x, r9 390 vs gtx 970, r9 fury non x vs gtx 980 ;).
011011100111010101100010

m0LN4r ::

Jap Nvidia ma trenutno sodobne in boljše motorje, amd pa še vedno NAE z slabim izkoristkom
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

Jap Nvidia ma trenutno sodobne in boljše motorje, amd pa še vedno NAE z slabim izkoristkom


Hehe. To ni res.
Kr poglej si GTx 950 vs R7 370.
Me prav zanima kaj so naredili z R7 370X, ki naj bi porabila manj kot GTX 950.
Maxwell je enostavno boljši na DX11.

>Druga stvar je, da NVIDIA ni imela prav nič z slabo prodajo AMD-ja. Le AMD je z svojim marketing res pripomorel k trenutni situaciji. Nemoremo pa obtoževat, da si je te težave nakopal letos. Mislim, da sta bulldozer in phenom glavna krivca.

Poglejte si mal kakšne probleme ima zdej NVIDIA z DX12.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

Napajalc ::

m0LN4r je izjavil:

Jap Nvidia ma trenutno sodobne in boljše motorje, amd pa še vedno NAE z slabim izkoristkom


Če bi blo po tvoje bi vsi igral na igpu, gamer kupi fps, ne ekonom lonc s slabšimi FPS.
011011100111010101100010

m0LN4r ::

 Spet si me razočaral...

Spet si me razočaral...


 Pejt raje še enkrat novico brat

Pejt raje še enkrat novico brat

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

Ja sej tud ta novica je presenetljiva.
http://wccftech.com/oxide-games-dev-rep...

NVIDIA ne dobi boosta od async shaderjev. Maxwell sploh nepodpira async shaderjev. AMD GCN je boljši dizajn.

Čeprav Senitle pravi, da je maxwell lahko poganja veliko compute taskov.
kaj je maxwel dejasnko dobil napram keplerju je rasterizer efficiency, tessellation...
http://devblogs.nvidia.com/parallelfora...

50% večji die size in 50% več compute powerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gembleru ::

Kje si pa ta graf pobral? AMD edini inovira.

PredatorX ::

Ja hyperQ... velika slabst nvidi-je.

pravjo, da async shaderji nepomagajo nvidi-ji prav nič, celo "penalty" dobi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

To pravjo tisti, ki ga niso sprogramiral do konca ?
Jebiga, za dinamične prostorske texture je treba najt tut prostor, 2d blending bo počas zgodovina
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

LoL, dej si raje preber članek.

Poglej si NVIDIA sponsored games.. pa poglej kolk dobr dela kepler in kolk dobr dela na AMD sponsored games.
Navadna 7850 je hitrejša od GTX 680 ena R9 285 je pa na nivoju GTX 780 ali celo hitrejša.

hojnikb ::

gembleru je izjavil:

Kje si pa ta graf pobral? AMD edini inovira.


Kaj ti nuca inovacija, če ti tržni delež pada..
#brezpodpisa

D3m0r4l1z3d ::

Saj ni težko nekaj kot inovacijo predstavt po dveh rebrandih
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

gembleru je izjavil:

Kje si pa ta graf pobral? AMD edini inovira.

Aja? Izvoliš, dam ti proste roke:
AMD inovacije (izpolni SW/HW):
-
-
-
...

Nvidia:
-
-
-
-
...

Da vemo, če res veš
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jap Nvidia ma trenutno sodobne in boljše motorje, amd pa še vedno NAE z slabim izkoristkom


Če bi blo po tvoje bi vsi igral na igpu, gamer kupi fps, ne ekonom lonc s slabšimi FPS.

To že res, vendar če primerjaš ene in druge pri recimo 250w porabe pa je trenutno nvidia boljša in tudi dražja kar v bistvu potrjuje tvojo ugotovitev, vendar le v primeru, če zanemarimo kaj vse rabimo za top grafo s tdp 250 do 275w, v bistvu je to segmentirano v smislu, kdor kupi drago grafo bo ali pa že ima tudi druge komponente drage in tukaj je ključ do večjega market share-a, čeprav bi bilo bolj logično, da bi več radeonk pokupili, ker imajo boljši p/p
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

PredatorX ::

Zdej bi rabil Senitela.
Zakaj je NVIDIA prosila Oxide, da ugasnejo async shaderje v benchmarku? Če je maxwell popolnoma sposoben furat async shaderje, ampak kakor zgleda imajo težave.

Če si pogledaš Maxwell vs GCN ti je malo bolj jasno.... Kar za AMD naredi hardware bo NVIDIA morala narediti v software-u.

nažalost je pa tudi slabost za nas. Manj špilov bo resnično uporabljalo async shaderje @ effect/lighting/shadows/physics ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

Kak pa bodo delale igre, ki nimajo AC ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SuperVeloce ::

A se te zadeve razpravlja še kje drugje, kot na wccftech in forumu? Res bi rad enkrat prebral dejansko uradno stališče katerega od inženirjev ali nekaj, kar ne zgleda avtomatsko kot nebuloze
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

PredatorX ::

Povsod. Samo googlaj
http://www.overclock.net/t/1569897/vari...

NVIDIA bo morala narediti driver za ASYNC shaderje.

Drgač pa tisti špili, ki bodo podpiral async shaderje na XBOX-u pač tega nebodo podpiral na PC-ju.

https://www.khronos.org/assets/uploads/...
"AMD is gaining respect!"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

m0LN4r ::

No ta ena "huda" AC igra žal nebo spremenila nič, kar se tržnega deleža tiče... AMD jih bo rabil vsaj 50 komadov oz. boljerečeno večino.
Tiste, ki se bodo prodajale na veliko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SuperVeloce ::

Povsod. Samo googlaj

Spet razprava laikov na forumu.

Drgač pa tisti špili, ki bodo podpiral async shaderje na XBOX-u pač tega nebodo podpiral na PC-ju.

Res fantastično...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

PredatorX ::

m0LN4r je izjavil:

No ta ena "huda" AC igra žal nebo spremenila nič, kar se tržnega deleža tiče... AMD jih bo rabil vsaj 50 komadov oz. boljerečeno večino.
Tiste, ki se bodo prodajale na veliko.


1 igra? lol.

m0LN4r ::

No pol pa povej koliko jih _je_ (lahko kr našteješ, uspešnice magari), kako je že stem trenutno in kako bo to izenačilo tržne deleže ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

PredatorX ::

- Fable legends
- AotS
- Deus Ex Mankind Devide
- Battlefront 3
....

Lj če bodo fer do AMD-ja potem bodo vsi špili k so na XBoX1 Dx12 podpiral async shaderje.

NVIDIA mora sam driver zrihtat pa bodo tud dobil performance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()
««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD predstavil grafične čipe Vega (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5416840 (13003) D3m
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24051851 (45030) Napajalc
»

AMD Radeon R9 Fury X je tu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
8027972 (15305) PredatorX

Več podobnih tem