Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Zamude pri proizvodnji iPhona 6
hojnikb ::
Softbrick = neuporaben telefon za večino uporabnikov. Mogoče 5% zna zadevo rešit in popravit
Imaš kak linkec, ki ta procent potrdi ?
Ker mislim, da je funkcionalno pismenih precej več kot 5% od množice osebkov, ki se lotijo tega.
jaz sem se f***l 2 dni, da sem telefon spravil v prejšnje stanje in da je vse delovalo kot je prej. In ja moral sem tudi drkati po konzoli, tak da rabiš znanje linux-a. Če nimaš pojmakaj je kaj, lahko slediš tutorial-u in je velika verjetnost, da ti ne bo ratalo narediti ničesar.
tough luck. Si pač eden izmed smotane sorte, da si rabu za nekaj, kar rabi nekdo z malo bralnega razumevanja 30minut. In še noben softbrick ni bil tak, da se ga nebi dal rešit. Ker to je precej skregano z definicijo softbricka :)
heck, meni je uspelo unbrickat noname tablico z fuč displayom. Tako da prosim ne mi o tem, kako se softbricov ne da rešit. Se jih da.
To da rabiš root da update-aš telefon na zadnji update je ena velika žalost.
Spet ni res. Root NI zahteva za updejtanje na zadnjo verzijo. Dejmo razpucat nekatere pojme.
Potem pa imamo tu android fanboy-je, ki se zgovarjajo na vse mogoče, od počasnega eMMC, do odsotnost TRIM-a, do ne vem česa še vsega,... samo android ni nikol za nič kriv, ker njim dela vse superduper, samo vsak teden mora na novo naflešat ROM gor, da je večji jack.
Nihče ne trdi, da je droid superduper. Daaaleč od tega. Ampak tak drek, kot ga nekateri hočete prikazat pa spet ni. In ja, laggiranje JE težava slabih eMMC pomnilnikov. TRIM to zadevo omili oz. kompletno odpravi. In trim je prisoten v droidu od 4.1 naprej, default vkloplen pa od 4.3. No seveda pomaga, če veš kaj trim sploh počne. Potem precej lažje razumeš posledice odsotnosti le tega
Naprej pa niti ne mislim komentirat, ker so samo blodnje tipičnega fanboya ali pa posledica osebnih preferenc.
Half-Saint je izjavil:
Če se že debatira o OS-ih. Jest mam že drugi Samsungov Android telefon in mam z njim same težave pa pustmo to, da ga je treba vsak drugi dan polnit. Prvi je bil Galaxy S Advance, trenutno pa uporabljam Galaxy Grand Duos.
- od zadnjega updatea dela telefon obupno počasi, pa tud že prej ni bil nek biser od hitrosti. Že to, da odprem kamero traja celo večnost sekund. Če bi rad nekaj hitro slikal, pozabi!
- včasih se ne morem javit, ko me kdo kliče
- zašteka indikator baterije in kaže ves čas 100%
- jamra da nimam povezave na internet, čeprav je povezan na Wi-Fi AP
- zapreš kamero in gledaš cca. 10 sekund črn ekran, ki se seveda ugasne in pol rabiš pol leta da telefon nazaj zbudiš
- Google Drive sinhronizacija slik mi ne dela več že vsaj dva meseca in ne pomaga nič
- ne morem več pošiljat mail attachmentov s telefona pa sem probal že vse nasvete z neta
Skratka na bruhanje mi gre ob temu. Daš 300EUR za telefon, na koncu pa imaš zaradi tega samo sive lase. Nazadnje sem imel normalno delujoč telefon Nokia 3310, ki dela še danes!
To so pač tipični problemi zmazkov od Samsunga (in razlog, zakaj je android tako na slabem glasu). Za začetek nared factory reset. Če ne pomaga, še pa vedno lahko narediš rollback na drugo verzijo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Half-Saint ::
Bom probal rollback, ker reset tud ni nič pomagal. Očitno ima Samsung dober marketing, da se njihovi telefoni tako dobro prodajajo.
Kaj pa LG? Je kaj boljše od Samsunga?
Kaj pa LG? Je kaj boljše od Samsunga?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
hojnikb ::
Half-Saint je izjavil:
Bom probal rollback, ker reset tud ni nič pomagal. Očitno ima Samsung dober marketing, da se njihovi telefoni tako dobro prodajajo.
Kaj pa LG? Je kaj boljše od Samsunga?
Če bi rad odziven telefon z malo problemi, potem nexus. LG zna bit ista zgodba.
#brezpodpisa
gddr85 ::
problem je da imaš za ios en in edin telefon z enimi specsi, pri ostalih os-jih pa 500+ različnih telefonov z različnimi specsi + raznimi dodatki proizvajalcev in ne morejo vsi enako delovat
hojnikb ::
problem je da imaš za ios en in edin telefon z enimi specsi, pri ostalih os-jih pa 500+ različnih telefonov z različnimi specsi + raznimi dodatki proizvajalcev in ne morejo vsi enako delovat
Jap, fragmentacija je VELIK problem androida. Verjamem, da tudi iOS neb bil nič boljši, če bi bil open in free za vse naprave.
#brezpodpisa
blackbfm ::
Verjamem, da bo prodaja spet podrla vse rekorde. Ljudje bodo spet v vrstah pred trgovinami.
Zdaj bo ogromno ljudi k so še na 4/4s menjal, verjetno bo res padel rekord..ampak mam obččutek da se s 6ko ta trend stanja pred trgovinami počasi končuje, nasičenost trga z gadgeti, postajamo apatični do nove tehnologije vedno manjše razlike so med modeli... 2010 je bil res poseben filing držat tak kos tehnologije, danes rečeš aha sej je kul, mel bi ampak ni pa sile tut če ne.. :)
trnvpeti ::
sel sem dol iz ios-a, na androida
oboje dela tekoce
zakaj dol iz iosa:
-premali(ja sedaj bodo dali ven vecjega)
-nima sd kartice , syncanje v tujini? 16G+ bom kopiral, se zajebaval s tem
-vsak telefon pade dol, se razbije, bom popravljal? ne, kupil bom nov model, se hitrejsi(ceprav ne rabim) , boljso avtonomijo,...
- se bom zajebaval z itunes? mam wifi telefon, enoto zase, ne rabim se ene naprave za managiranje
- ko se bo razbil(in vsak enkrat crkne), bom dal spet 700+eur za drug telefon?
- bom cakal 1leto, da izdajo novega, ce me slucajno premami kaksna malenkost na drugem telefonu?
- ce lahko sam zamenjam baterijo z 50% zmogljivejso, ali rajsi pocakam na apple
- kupim applikacijo, ki mi je vsec, in cez cas neha delati, ker se je applu to zazdelo
- hocem kaj nastaviti, kar apple ni predvidel, ali pa meni, da ve bolje od mene?
- hitreje pridem do sprememb glede uporabe telefona kot apple
- dam 50% vec eur za podobno funkcionalen izdelek
- veliko drazji dodatki, kabli,...
- apple se odloci, da moj delujoc telefon ne morem vec nadgrajevati, celo aplikacij ne
- se apple odloci, katera resolucija je primerna zame? in celo katera velikost telefona
- se apple odloci, kdaj je moj telefon za v pokoj, in moram kupiti drugega
- verjetno se lahko nastevam
oboje dela tekoce
zakaj dol iz iosa:
-premali(ja sedaj bodo dali ven vecjega)
-nima sd kartice , syncanje v tujini? 16G+ bom kopiral, se zajebaval s tem
-vsak telefon pade dol, se razbije, bom popravljal? ne, kupil bom nov model, se hitrejsi(ceprav ne rabim) , boljso avtonomijo,...
- se bom zajebaval z itunes? mam wifi telefon, enoto zase, ne rabim se ene naprave za managiranje
- ko se bo razbil(in vsak enkrat crkne), bom dal spet 700+eur za drug telefon?
- bom cakal 1leto, da izdajo novega, ce me slucajno premami kaksna malenkost na drugem telefonu?
- ce lahko sam zamenjam baterijo z 50% zmogljivejso, ali rajsi pocakam na apple
- kupim applikacijo, ki mi je vsec, in cez cas neha delati, ker se je applu to zazdelo
- hocem kaj nastaviti, kar apple ni predvidel, ali pa meni, da ve bolje od mene?
- hitreje pridem do sprememb glede uporabe telefona kot apple
- dam 50% vec eur za podobno funkcionalen izdelek
- veliko drazji dodatki, kabli,...
- apple se odloci, da moj delujoc telefon ne morem vec nadgrajevati, celo aplikacij ne
- se apple odloci, katera resolucija je primerna zame? in celo katera velikost telefona
- se apple odloci, kdaj je moj telefon za v pokoj, in moram kupiti drugega
- verjetno se lahko nastevam
floyd1 ::
Vsaka čast steampunku in hojnikb - da se vama sploh da. Lepo argumentirani (tisti dooolgi) odgovori.
Bom pa izpostavil še to, da na slotechu že dolgo nisem prebral tako dolgega bluzenja, kjer ne drži niti en sam stavek:
Mimogrede - to pišem iz "androidnega". Imam pa doma kar nekaj i-naprav, tak da malo že vem, kaj je realnost, kaj pa zaslepljenost. Sem tudi sam pred leti padel na te fore, ko so vsi samo hvalili jabolka, realnost pa je bila malo drugačna. Pa ne me narobe razumet - Apple niti slučajno ne dela slabo, celo prekleto dober je. Ampak (zame) pač ni več konkurenčen. Recimo glede telefona:
- itunes "posilstvo" - da ne morem naložit mp3 kolekcije brez nekega (na win) pogojno delujočega sw je v l. 2014 vsaj tragikomično.
- cena
- velikost ekrana
- zamenljiva baterija
- mSD card (trenutno 64GB not in bi takoj menjal na 128, če bi šlo) - spomin za koliko toliko normalno ceno
- micro USB (čeprav bi po mojem bil stari mini bistveno boljši) kabel za polnjenje dobiš povsod
- hitrost ios je le še mit, testirano s prve roke (so pa animacije hudičevo dobro nastavljene in te prepričajo v nasprotno)
- še bi se našlo...
Bom pa izpostavil še to, da na slotechu že dolgo nisem prebral tako dolgega bluzenja, kjer ne drži niti en sam stavek:
Pri androidu je pa tkole: prvi teden dela še kar ok, ko namečeš gor ene 10+ aplikacij se začne počasi upočasnjevat. Po kakem mesecu ali dveh, zadeva dela že opazno počasneje, vsaka stvar rabi par sekund, da se zažene, baterija zdrži pol manj kot na začetku. Po kake pol leta uporabe, ko začneš malo update-ati sistem, aplikacije in kako tudi odstraniš, se začnejo crash-i in zmrzovanja telefona. Po dveh letih pa si na robu obupa in te ima da vržeš telefon skozi okno... Redkokatera aplikacija dela ne da bi se vsula vsaj 1x na teden, restart telefona imaš dnevno na sporedu, aplikacije se zaganjajo po par sekund,... skratka kot windows 95 včasih, medtem ko iOS nekako kot win7 oz. 8 po hitrosti in stabilnosti. Še najbolje je, da ko se voziš in uporabljaš navigacijo, ti sredi poti crkne in potem ne vem kam moraš iti, ker se je apliakcija "obesila" 10km nazaj...
Mimogrede - to pišem iz "androidnega". Imam pa doma kar nekaj i-naprav, tak da malo že vem, kaj je realnost, kaj pa zaslepljenost. Sem tudi sam pred leti padel na te fore, ko so vsi samo hvalili jabolka, realnost pa je bila malo drugačna. Pa ne me narobe razumet - Apple niti slučajno ne dela slabo, celo prekleto dober je. Ampak (zame) pač ni več konkurenčen. Recimo glede telefona:
- itunes "posilstvo" - da ne morem naložit mp3 kolekcije brez nekega (na win) pogojno delujočega sw je v l. 2014 vsaj tragikomično.
- cena
- velikost ekrana
- zamenljiva baterija
- mSD card (trenutno 64GB not in bi takoj menjal na 128, če bi šlo) - spomin za koliko toliko normalno ceno
- micro USB (čeprav bi po mojem bil stari mini bistveno boljši) kabel za polnjenje dobiš povsod
- hitrost ios je le še mit, testirano s prve roke (so pa animacije hudičevo dobro nastavljene in te prepričajo v nasprotno)
- še bi se našlo...
HeMan ::
Kako pa je pri iPhone-u s hitrostjo zaganjanja aplikacij takoj po tem ko ga zbudiš po dolgem spanju? Namreč na vseh androidih ki sem jih imel do sedaj, je to zame velik problem, ker je vse zelo počasno takoj po odklepu.
klinker ::
iPhone se lahko primerja samo z Nexusom. Pravi Android je samo AOSP, ostala skropucala so neke predelave slednjega.
Nummy je pac mel neko skropucalo in sedaj pac posplosuje. iOS je pocasnejsi od Androida na Nexus-u 4ki, kaj sele 5ki. Edino kamera se na iPhone 5s hitreje zazene, tu pa se konca.
Kar je boljsega na iPhone-u je kamera, zvocnik, mikrofon in uporabljeni materiali.
Skratka, kot sam OS je AOSP Android 4.4.x sisnu vse mobilne OS-e v vseh podrocjih. Imam doma Lumio 1520, iPhone 5s in Nexus 4. Od vseh dela najboljse Nexus 4.
Nummy je pac mel neko skropucalo in sedaj pac posplosuje. iOS je pocasnejsi od Androida na Nexus-u 4ki, kaj sele 5ki. Edino kamera se na iPhone 5s hitreje zazene, tu pa se konca.
Kar je boljsega na iPhone-u je kamera, zvocnik, mikrofon in uporabljeni materiali.
Skratka, kot sam OS je AOSP Android 4.4.x sisnu vse mobilne OS-e v vseh podrocjih. Imam doma Lumio 1520, iPhone 5s in Nexus 4. Od vseh dela najboljse Nexus 4.
Zheegec ::
Kako pa je pri iPhone-u s hitrostjo zaganjanja aplikacij takoj po tem ko ga zbudiš po dolgem spanju? Namreč na vseh androidih ki sem jih imel do sedaj, je to zame velik problem, ker je vse zelo počasno takoj po odklepu.
pri dobro narejenih telefonih s tem ni težav. recimo pri 2 leti starem Nexus 4 to deluje super. prav tako pri iPhonih 5 in 5S ter boljših Windows telefonih.
nazaj na topic - fino, da pazijo na svetilnost ekrana. to je dejansko najbolj pomembna stvar pri ekranu.
se pa mentalno pripravite na izid novega iPhona... kar koli novega bo imel (sapphire glass, wireless charging, NFC,...) bo naenkrat nuja in telefoni brez tega bodo za povprečnega uporabnika neuporabna jajca, ki niso vredna 1€
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
link_up ::
ni ssh, ne hvala. :)
pa da ne bo pomote...hocem tak ssh :)
# ssh
usage: ssh [-1246AaCfgKkMNnqsTtVvXxYy] [-b bind_address] [-c cipher_spec]
[-D [bind_address:]port] [-e escape_char] [-F configfile]
[-I pkcs11] [-i identity_file]
[-L [bind_address:]port:host:hostport]
[-l login_name] [-m mac_spec] [-O ctl_cmd] [-o option] [-p port]
[-R [bind_address:]port:host:hostport] [-S ctl_path]
[-W host:port] [-w local_tun[:remote_tun]]
[user@]hostname [command]
nfc je ze dolgo nuja, ce hoces imeti kaj avtomatizirano pri bajti. :) recimo login.
@hojnik, kako droid ni top? Kater drug telefon ti pa dovoli, da na framebuffer nataknes ambilight? :)
pa da ne bo pomote...hocem tak ssh :)
# ssh
usage: ssh [-1246AaCfgKkMNnqsTtVvXxYy] [-b bind_address] [-c cipher_spec]
[-D [bind_address:]port] [-e escape_char] [-F configfile]
[-I pkcs11] [-i identity_file]
[-L [bind_address:]port:host:hostport]
[-l login_name] [-m mac_spec] [-O ctl_cmd] [-o option] [-p port]
[-R [bind_address:]port:host:hostport] [-S ctl_path]
[-W host:port] [-w local_tun[:remote_tun]]
[user@]hostname [command]
nfc je ze dolgo nuja, ce hoces imeti kaj avtomatizirano pri bajti. :) recimo login.
@hojnik, kako droid ni top? Kater drug telefon ti pa dovoli, da na framebuffer nataknes ambilight? :)
In and Out
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: link_up ()
leiito ::
Kot bi bral o nekem drugem telefonu, ampak to je najbrž zato, ker je nekdo od kolega slišal, da mu je iPhone krešnu glih ko bi moral povedat samo še zadnjo razliko med dvema slikcama na Golica TV. Meni ni v 3 letih uporabe nikoli, niti tega ne opsiujejo kot problem uporabniki sami. Da je počasen, je enaka neumnost, prav tako, da ga ne moreš resetirat, ali pa da Apple odloča kdaj bo nehal z updejti za neko napravo (a ne dela Microsoft isto?, ampak če koga to moti, zato obstaja konkurenca.
Pa neke omejitve iTunes, ki jih lahko opisuje samo nekdo, ki ne uporablja iPhona, ker že lep čas iTunes sploh ne rabiš več, da lahko nalagaš/streamaš video/audio v kateremkoli formatu, fajle ki so doma ali pa v oblaku, ali pa, da iPhona ne moreš uporabljati kot USB stick, kar seveda ni res, ampak kdo danes ob vseh oblakih in remote dostopu še rabi usb sticke?
Zakaj nekdo, ki ne mara Appla, do česar ima seveda vso pravico, sploh čuti potrebo razlagati zakaj ni in nikoli ne bo kupil iPhona? Podobno pri računalih, kjer smo vsi na Applu opranih glav in nimamo pojma. Očitno smo tako okuženi s plemensko mentaliteto in navijaštvom, da se tudi o telefonih ne moremo pogovarjati brez našivašizma.
Applovi izdelki velikemu številu ljudi ustrezajo, ker so overall nadpovprečni, nimajo šibke točke, so user-friendly, zanesljivi, inovativni, omogočajo večjo produktivnost od konkurence in končno tudi zato, ker so lepo oblikovani, res zaživijo in pokažejo prednosti pa v ekosistemu in tu bo IOS8/Yosemite korak naprej s handsoff feature, neomejeno velikostjo fajlov, ki jih prenašaš med naparavmi, nadgradnjo iClouda...
Velikost ekrana se pač prilagaja vsebinam. Najbrž ni posebna novica, da danes ljudje uporabljajo telefon kot mini tablico, za mail, net, socialne medije, igrice, branje knjig,,, in 4" je dejansko malo premajhen, ne sme pa biti prevelik za držanje z eno roko, ampak če kje, pri Applu vejo kaj delajo,
Pa neke omejitve iTunes, ki jih lahko opisuje samo nekdo, ki ne uporablja iPhona, ker že lep čas iTunes sploh ne rabiš več, da lahko nalagaš/streamaš video/audio v kateremkoli formatu, fajle ki so doma ali pa v oblaku, ali pa, da iPhona ne moreš uporabljati kot USB stick, kar seveda ni res, ampak kdo danes ob vseh oblakih in remote dostopu še rabi usb sticke?
Zakaj nekdo, ki ne mara Appla, do česar ima seveda vso pravico, sploh čuti potrebo razlagati zakaj ni in nikoli ne bo kupil iPhona? Podobno pri računalih, kjer smo vsi na Applu opranih glav in nimamo pojma. Očitno smo tako okuženi s plemensko mentaliteto in navijaštvom, da se tudi o telefonih ne moremo pogovarjati brez našivašizma.
Applovi izdelki velikemu številu ljudi ustrezajo, ker so overall nadpovprečni, nimajo šibke točke, so user-friendly, zanesljivi, inovativni, omogočajo večjo produktivnost od konkurence in končno tudi zato, ker so lepo oblikovani, res zaživijo in pokažejo prednosti pa v ekosistemu in tu bo IOS8/Yosemite korak naprej s handsoff feature, neomejeno velikostjo fajlov, ki jih prenašaš med naparavmi, nadgradnjo iClouda...
Velikost ekrana se pač prilagaja vsebinam. Najbrž ni posebna novica, da danes ljudje uporabljajo telefon kot mini tablico, za mail, net, socialne medije, igrice, branje knjig,,, in 4" je dejansko malo premajhen, ne sme pa biti prevelik za držanje z eno roko, ampak če kje, pri Applu vejo kaj delajo,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: leiito ()
klinker ::
Kot bi bral o nekem drugem telefonu, ampak to je najbrž zato, ker je nekdo od kolega slišal, da mu je iPhone krešnu glih ko bi moral povedat samo še zadnjo razliko med dvema slikcama na Golica TV. Meni ni v 3 letih uporabe nikoli, niti tega ne opsiujejo kot problem uporabniki sami. Da je počasen, je enaka neumnost, prav tako, da ga ne moreš resetirat, ali pa da Apple odloča kdaj bo nehal z updejti za neko napravo (a ne dela Microsoft isto?, ampak če koga to moti, zato obstaja konkurenca.
Pa neke omejitve iTunes, ki jih lahko opisuje samo nekdo, ki ne uporablja iPhona, ker že lep čas iTunes sploh ne rabiš več, da lahko nalagaš/streamaš video/audio v kateremkoli formatu, fajle ki so doma ali pa v oblaku, ali pa, da iPhona ne moreš uporabljati kot USB stick, kar seveda ni res, ampak kdo danes ob vseh oblakih in remote dostopu še rabi usb sticke?
Zakaj nekdo, ki ne mara Appla, do česar ima seveda vso pravico, sploh čuti potrebo razlagati zakaj ni in nikoli ne bo kupil iPhona? Podobno pri računalih, kjer smo vsi na Applu opranih glav in nimamo pojma. Očitno smo tako okuženi s plemensko mentaliteto in navijaštvom, da se tudi o telefonih ne moremo pogovarjati brez našivašizma.
Applovi izdelki velikemu številu ljudi ustrezajo, ker so overall nadpovprečni, nimajo šibke točke, so user-friendly, zanesljivi, inovativni, omogočajo večjo produktivnost od konkurence in končno tudi zato, ker so lepo oblikovani, res zaživijo in pokažejo prednosti pa v ekosistemu in tu bo IOS8/Yosemite korak naprej s handsoff feature, neomejeno velikostjo fajlov, ki jih prenašaš med naparavmi, nadgradnjo iClouda...
Velikost ekrana se pač prilagaja vsebinam. Najbrž ni posebna novica, da danes ljudje uporabljajo telefon kot mini tablico, za mail, net, socialne medije, igrice, branje knjig,,, in 4" je dejansko malo premajhen, ne sme pa biti prevelik za držanje z eno roko, ampak če kje, pri Applu vejo kaj delajo,
+1
Vseeno pa nekateri ne dojemajo, da je Android sel ohoho naprej kar se OS-a tice in pravi Android je samo in izkljucno AOSP, ostalo so vse neke izpeljanke bazirane na AOSP Androidu, katerih ne mores poimenovat Android, ampak so Touchwiz, Sense, ipd s...t. Lahko imajo vec funkcij od AOSP, ampak dzabe, ce stvar dela z en drek. iOS je v startu bil tudi precej oskubljen, ampak delal pa je od starta kot se zagre in kar je imel, je delalo.
Android je do JB bil polom, se strinjam in iOS ga je prasu po dolgem in pocez, od JB dalje pa je ze stvar ze kar na nivoju, s KitKat pa je tudi hitrost in stabilnost vsaj na nivoju iOS-a. Vsaj kar se Nexusov tice je tako.
iPhone je predvsem overall postelan, kjer vsak fon baziran na Androidu vsaj v eni stvari pogrne napram njem, bodisi kamera, ohisje, zaslon, zvocnik, mikrofon, ipd...Apple je vse to precej dobro dodelal. Fotke so super, vidni koti zaslona in svetilnost pravtako, snemas zvok v diskacu in se super slisi, pravtako video v slabsi svetlobi, zvocnik je tudi dodelan in zvuci super, pa s tem ne mislim na glasnost ampak samo kvaliteto zvoka, alu ohisje je dojaja, itd itd.
Apple se pac trudi v detajle, da kar je, ima da dela kot mora in je narejeno kot je treba. Vcasih se tudi njim ponesreci, to je pac neizbezno pri tako masovni proizvodnji, da ne bi blo naprav brez napak. Drugace pa sam iOS ni vec tako naprednejsi kot je to bil nekaj let nazaj, le pac, pri tolko razlicnih napravah ki bazirajo na Androidu je treba preklemano pazit kaj se kupi, ker vsi samo nabijajo svasta v te naprave, samo da lahko napisejo kaj vec v specse, pa tudi ce pol ne deluje ravno tako kot je bilo misljeno. Zato furam samo se Nexuse, ker je edina naprava s pravim Androidom in edino z njimi nisem imel nic problemov, pa sem mel ze svasta teh skropucal po rokah, od cenejsih do drazjih, ce ni Nexus, je srot, pa mi lahko burek spece za zajtrk.
Pa sej je enako na WP. Ce ni Lumia, ni vredno pol evra, ker nekaj jebe.
Osebno cakam na Nexus 6 kaj bo in ce bodo spet prevec sparali na kameri in zvocniku, bo verjetno kar iPhone 6 padu, pa ceprav je kar omejen kar se prilagajanja OS-a tice. Do Februarja imam se casa, da se bo vidlo kaj obe napravi ponujata in se pokazejo morebitne hibe. Namrec ne kupim nikoli produkta, ki je pravkar prisel na trg, saj dandanes ni vec produkta ki je ob izidu popolnoma brez napak.
trnvpeti ::
ker se tice hw
je vse isto, ali nexus, ali iphone5s
oboje je dokaj dodelano
nekaj je tu bolje, nekaj je tam
kar se pa tice OS-a, je pa android spredaj
lahko sam kaj naredis , si priredis,...
pa se ios je dokaj vse omejil, kar je za nekatere celo bolje
je vse isto, ali nexus, ali iphone5s
oboje je dokaj dodelano
nekaj je tu bolje, nekaj je tam
kar se pa tice OS-a, je pa android spredaj
lahko sam kaj naredis , si priredis,...
pa se ios je dokaj vse omejil, kar je za nekatere celo bolje
roberto1 ::
Kot uporabnik Androida lahko delno potrdim, kar so nekateri napisali glede neodzivanja in "štekanja" ampak samo zato, ker se ne kupuje telefonov pametno. Jaz imam strategijo, ki mi dobro služi že kar nekaj let, mogoče je to tudi povezano s tem, da nisem star 15:)
In sicer, nikoli ampak nikoli se ne kupuje najnovejši mid/low range telefon s katerimkoli operacijskim sistemom. Edina stvar, ki jo je potrebno narediti je izbrati lanskoletni ali predlanski flagship, ki je zaradi poplave novih modelov (ki so seveda 5% hitrejši in imajo stvari ki jih potem itak ne uporabljaš) dosegljiv po zelo dobri ceni.
Se pravi zdaj se kupuje recimo Nexus 4/5 (če ga še dobite kje). HTC One, LG G2 ali Optimus G, S3 ali S4 itd.....Ti telefoni ne štekajo, saj imajo dovolj dobre specifikacije, mid in low range sranje pa res po manj kot enem letu lahko zabrišeš skozi okno. Toliko o tem....
Pa pustimo vsakomur, da uporablja to kar si pač želi in ne dat toliko sebe v kos plastike/aluminija:). It's just a freakin' phone.
Pa Lep Pozdrav!
In sicer, nikoli ampak nikoli se ne kupuje najnovejši mid/low range telefon s katerimkoli operacijskim sistemom. Edina stvar, ki jo je potrebno narediti je izbrati lanskoletni ali predlanski flagship, ki je zaradi poplave novih modelov (ki so seveda 5% hitrejši in imajo stvari ki jih potem itak ne uporabljaš) dosegljiv po zelo dobri ceni.
Se pravi zdaj se kupuje recimo Nexus 4/5 (če ga še dobite kje). HTC One, LG G2 ali Optimus G, S3 ali S4 itd.....Ti telefoni ne štekajo, saj imajo dovolj dobre specifikacije, mid in low range sranje pa res po manj kot enem letu lahko zabrišeš skozi okno. Toliko o tem....
Pa pustimo vsakomur, da uporablja to kar si pač želi in ne dat toliko sebe v kos plastike/aluminija:). It's just a freakin' phone.
Pa Lep Pozdrav!
Someday never comes!
klinker ::
ker se tice hw
je vse isto, ali nexus, ali iphone5s
oboje je dokaj dodelano
nekaj je tu bolje, nekaj je tam
kar se pa tice OS-a, je pa android spredaj
lahko sam kaj naredis , si priredis,...
pa se ios je dokaj vse omejil, kar je za nekatere celo bolje
Ha?? Kaj je na Nexusu tako dodelanega?
Kamera je z en drek, zvocnik ni vreden pol bureka, snemas v malo glasnejsem okolju zvok, pa vse clipira in hresci, zaslon po diagonalnih kotih spreminja odtenek v rdeckast ali modrikast, odvisno s kere diagonale gledas, usb se mi je razmajal po pol leta, video ze ob malo slabsi svetlobi je bruh, itd itd. Nexus ima dokaj solidno ohisje, ceprav iz umetne mase in pa OS, ostalo je pod povprecjem.
Enako je na Nexus 5, ceprav je za odtenek boljse vse skupaj, se vedno pa dalec dalec od iPhone-a.
Pac, ql naprava za ql ceno. Za srednje zahteven folk, ki hoce stvar ki dela in ne izstopa po nicemer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klinker ()
trnvpeti ::
kamera bova rekla, da boljsa na 5s
ceprav za profi uporabo 5s hehe
zvocnik si zelo pretiraval
se zmeraj bos za uporabo izbiral, ali ti bolj odgovarja ios ali andro
300+eur razlike pa kamera ne prinese
ceprav za profi uporabo 5s hehe
zvocnik si zelo pretiraval
se zmeraj bos za uporabo izbiral, ali ti bolj odgovarja ios ali andro
300+eur razlike pa kamera ne prinese
Dr_M ::
Lahko imajo vec funkcij od AOSP, ampak dzabe, ce stvar dela z en drek.
Ocitno se nisi imel dobrega androida v roki. AOSP je za en k... Tako, milo receno.
Meni se je najbolj smejalo, ko so lastniki nexusov debelo gledali moj uptime na stock LGju, sploh pa jih je sokirala odzivnost po ~100 dneh. Pa se funkcionalen telefon imam za povrh vsega (ok, ce si dovolj vztrajen, lahko tudi z nexusom klices).
Imajo pa tudi nexusi standardne bolezni androida, kot ostale izpeljanke, po 2 tednih dela delat gprs, MMS/SMSi, iz 3G omrezja se odjavlja, vsakic ko nekam gres, moras rocno izbirat omrezje, ker ga sam ne najde ipd... Vcasih pa le naletis na srecno zvedzdo in dozivis 100 in vec dni uptimea.
Cyanogena pa raje nebi omenjal, to je pa ze zalitev za operacijski sistem. Raje bi dal Win ME na telefon, bolj stabilno.
francek1 ::
sel sem dol iz ios-a, na androida
oboje dela tekoce
zakaj dol iz iosa:
-premali(ja sedaj bodo dali ven vecjega)
-nima sd kartice , syncanje v tujini? 16G+ bom kopiral, se zajebaval s tem
-vsak telefon pade dol, se razbije, bom popravljal? ne, kupil bom nov model, se hitrejsi(ceprav ne rabim) , boljso avtonomijo,...
- se bom zajebaval z itunes? mam wifi telefon, enoto zase, ne rabim se ene naprave za managiranje
- ko se bo razbil(in vsak enkrat crkne), bom dal spet 700+eur za drug telefon?
- bom cakal 1leto, da izdajo novega, ce me slucajno premami kaksna malenkost na drugem telefonu?
- ce lahko sam zamenjam baterijo z 50% zmogljivejso, ali rajsi pocakam na apple
- kupim applikacijo, ki mi je vsec, in cez cas neha delati, ker se je applu to zazdelo
- hocem kaj nastaviti, kar apple ni predvidel, ali pa meni, da ve bolje od mene?
- hitreje pridem do sprememb glede uporabe telefona kot apple
- dam 50% vec eur za podobno funkcionalen izdelek
- veliko drazji dodatki, kabli,...
- apple se odloci, da moj delujoc telefon ne morem vec nadgrajevati, celo aplikacij ne
- se apple odloci, katera resolucija je primerna zame? in celo katera velikost telefona
- se apple odloci, kdaj je moj telefon za v pokoj, in moram kupiti drugega
- verjetno se lahko nastevam
Se pridružujem vsemu temu; zadnji moj jabuk je bil 3S 32GB, po tem pa ga je Samsung s top modeli povozil. Ne razumem nekih osebkov, ki pljuvajo po Androidu, imajo pa nek polizdelek oz. nadomestek pametnega telefona za 200 €(po možnosti z pol giga RAM-a in naloženim kupom zastonjskih igric) in pričakujejo, da bo delal kot iPhone za 700...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
amacar ::
Samo za info, SGS 1 ni bil senca iphone 4 (android 2.1 je bil tak buggy na njem, da sem ga vsake 3 dni moral resetirati, ker je pobralo ves ram, tam nekje pri 2.3 verziji je pa že deloval pol tako dobro kot iphone 4), tako da takrat ga 100% samsung ni povozil. Tudi sedaj ga ni povozil. Povozili so ostali nokio ali pa blackberrija
trnvpeti ::
povozili ga niso
je pac android boljsi kot ios, bolj prilagodljiv, ce hoces in ves in znas narediti, kar pac zelis
je pac android boljsi kot ios, bolj prilagodljiv, ce hoces in ves in znas narediti, kar pac zelis
amacar ::
Boljši je relativna stvar, odvisno od uporabnika, vsakršno kreganje na to temo nima smisla.
Sicer pa z JB se da tudi na iOS postoriti marsikaj, včasih celo več kot na androidu. (Recimo predvajanje posnetkov v ozadju v uradni youtube aplikaciji. Na iOS je en lep tweak in zadeva špila, na nexusu 7 mi to ni uspelo usposobiti).
Sicer pa z JB se da tudi na iOS postoriti marsikaj, včasih celo več kot na androidu. (Recimo predvajanje posnetkov v ozadju v uradni youtube aplikaciji. Na iOS je en lep tweak in zadeva špila, na nexusu 7 mi to ni uspelo usposobiti).
trnvpeti ::
recimo LG g tab ima to brez tweaka notri
ok res , kaj je boljse je relativno
nekdo,ki si noce prilagodit stvari , mu bo boljsi ios od zacetka
ok res , kaj je boljse je relativno
nekdo,ki si noce prilagodit stvari , mu bo boljsi ios od zacetka
klinker ::
Lahko imajo vec funkcij od AOSP, ampak dzabe, ce stvar dela z en drek.
Ocitno se nisi imel dobrega androida v roki. AOSP je za en k... Tako, milo receno.
Meni se je najbolj smejalo, ko so lastniki nexusov debelo gledali moj uptime na stock LGju, sploh pa jih je sokirala odzivnost po ~100 dneh. Pa se funkcionalen telefon imam za povrh vsega (ok, ce si dovolj vztrajen, lahko tudi z nexusom klices).
Imajo pa tudi nexusi standardne bolezni androida, kot ostale izpeljanke, po 2 tednih dela delat gprs, MMS/SMSi, iz 3G omrezja se odjavlja, vsakic ko nekam gres, moras rocno izbirat omrezje, ker ga sam ne najde ipd... Vcasih pa le naletis na srecno zvedzdo in dozivis 100 in vec dni uptimea.
Cyanogena pa raje nebi omenjal, to je pa ze zalitev za operacijski sistem. Raje bi dal Win ME na telefon, bolj stabilno.
Hehe, jok nisem
Samo pri hisi imamo N4, HTC One M8, Lumia 1520, iPhone 5s, Z1 Compact, pa se par cenejsih z Android in WP. V klapi pa 2 SGS4, 2 SGS5, LG G2, iPhone 4s, N5, Z1, Note 3, Note 2...kar se sedaj na hitro spomnem. In vse sem jih predrkal se kar dobro.
Pa sej si ze sam tu in tam v kaki temi pametoval, da za nekoga je lahko dobro delovanje, ko za kakega drugega ni. Eni tu pravijo da ze SGS2 dela super hitro, pa je katastrofa (ga imam doma za rezervo) Je treba dat nekaj top naprav skozi, da ti je jasno kaj pomeni res hitra naprava. Moj N4 dela boljse tako od 5s, kot SGS5 in tudi od G2...kar se hitrosti in tekocaga delovanja tice, edino kamera se na 5s prej odpre.
Tako da ne trolaj o super odzivnosti tvojega nekega LGja ampak prvo primerjaj z necem kar res dela kot mora.
AOSP je pa malo bogi po funkcionalnosti, se strinjam, zato pa mas ene par kar hudi romov zanj, ki imajo vse in se vec. Sam furam SlimKat, Hellscore kernel in zadnje Adreno driverje. Slednji pa so pripomogli da N4 dela res hudo. Stock res ni tako smooth kot ta setup ki ga sedaj ze lep cas furam.
Tudi za CM se strinjam da nema veze, ker nikoli kaj ne dela na njem, pa tudi upocasni se jar precej s casom.
Drugace pa sem se na starem Nexus S imel se mi zdi da okoli 150dni uptime z JB in ni blo upocasnitev.
Nummy ::
Se pridružujem vsemu temu; zadnji moj jabuk je bil 3S 32GB, po tem pa ga je Samsung s top modeli povozil. Ne razumem nekih osebkov, ki pljuvajo po Androidu, imajo pa nek polizdelek oz. nadomestek pametnega telefona za 200 €(po možnosti z pol giga RAM-a in naloženim kupom zastonjskih igric) in pričakujejo, da bo delal kot iPhone za 700...
Je bil kar lepo samsung... in ni bil 200€, ampak kar malo več... tak da vem po čem pljuvam.
kronik ::
Če ne rootaš androida je neuporaben in še potem imaš probleme z avtorsko zaščitenimi vsebinami. Kostumizacija pa je tudi bolj na nivoju videza, v osnovi vse ostane enako. To prednost androdia bo povozil IOS8 z napovedanimi widgeti (extensions).
Da ne grem v primerjavo app store in google play, brez kletvic ne morem dokončati stavka.
Mene android ni prepričal, tudi z costum romi se odzivnost in stabilnost ni pretirano izboljšala. Skoz imam občutek kot, da bi vozil kolo z odtegnjenimi vijaki. Res pa je, da sem testiral samo na Samsungih in Zopotih.
Da ne grem v primerjavo app store in google play, brez kletvic ne morem dokončati stavka.
Mene android ni prepričal, tudi z costum romi se odzivnost in stabilnost ni pretirano izboljšala. Skoz imam občutek kot, da bi vozil kolo z odtegnjenimi vijaki. Res pa je, da sem testiral samo na Samsungih in Zopotih.
harmony ::
Najbolj mi je pa vsec merjenje scorov na Androidu (tudi sam sem to v preteklosti pocel) in s tem "razkazoval" kako hiter telefon imam. No v realnosti je vedno vse stekalo in seveda vedno, ko se je kaj mudilo npr. iskanje enega maila v aplikaciji gmail - ki je recimo zastekala, potem reces nc grem na web na gmail in potem si browser crkne. Nc resetiras telefon in tako izgubis 15min.
Vedno sem bil fan androida in ga iskreno receno hvalil, ceprav sem vedel da ima veliko pomanjljivosti. Sedaj bi rad presedlal na iPhone, ampak edina stvar kar me bremza je zares visoka cena.
Vedno sem bil fan androida in ga iskreno receno hvalil, ceprav sem vedel da ima veliko pomanjljivosti. Sedaj bi rad presedlal na iPhone, ampak edina stvar kar me bremza je zares visoka cena.
Zheegec ::
Če ne rootaš androida je neuporaben in še potem imaš probleme z avtorsko zaščitenimi vsebinami. Kostumizacija pa je tudi bolj na nivoju videza, v osnovi vse ostane enako. To prednost androdia bo povozil IOS8 z napovedanimi widgeti (extensions).
Da ne grem v primerjavo app store in google play, brez kletvic ne morem dokončati stavka.
Mene android ni prepričal, tudi z costum romi se odzivnost in stabilnost ni pretirano izboljšala. Skoz imam občutek kot, da bi vozil kolo z odtegnjenimi vijaki. Res pa je, da sem testiral samo na Samsungih in Zopotih.
jaz imam nerootanega androida in se mi zdi uporaben... zakaj pa ne bi bil? widgeti so kul, samo niso pa vse. android jih ima sicer že kakšnih 5let...
Samsung kot rečeno nima "Androida", ampak ima Android za osnovo + TouchWiz preko tega. Čisti android imaš recimo na Nexusih ali pa Google play edicijah telefonov.
Harmony - bolj se mi zdi, da si imel slab telefon, kot da je bila težava v Androidu. tudi prenosni računalnik za 300€ šteka... pa za to niso krivi Windows 8, ampak pač počasen prenosnik. ti si imel po mojem podobno težavo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
harmony ::
Harmony - bolj se mi zdi, da si imel slab telefon, kot da je bila težava v Androidu. tudi prenosni računalnik za 300€ šteka... pa za to niso krivi Windows 8, ampak pač počasen prenosnik. ti si imel po mojem podobno težavo.
Ne. Imel sem Samsung Galaxy Note in to ni slab telefon. Tocno to delajo proizvajalci bildajo hardware in imas sedaj nevem kok core CPU in RAM-a, a se vedno vse skupi steka.
kronik ::
Samsung ima prirejen andorid, ampak še vedno dela slabše od iOSa Problem sem rahlo rešil z cyanogenmod, ampak je zadeva še vedno daleč od zadovoljivega delovanja.
Nummy ::
Harmony - bolj se mi zdi, da si imel slab telefon, kot da je bila težava v Androidu. tudi prenosni računalnik za 300€ šteka... pa za to niso krivi Windows 8, ampak pač počasen prenosnik. ti si imel po mojem podobno težavo.
Ne. Imel sem Samsung Galaxy Note in to ni slab telefon. Tocno to delajo proizvajalci bildajo hardware in imas sedaj nevem kok core CPU in RAM-a, a se vedno vse skupi steka.
Imel enakega samsunga, in je bil podn od podna... your point?
Invictus ::
Apple jamči za vse svoje naprave da jh podpira vsaj 3 leta. Takrat si že izven vezave, pa tudi baterija opeša.
Zdajšnji novejši izdelki znajo imeti še daljšo podporo.
Pri Androidu nikoli ne veš. Proizvajalec lahko nikoli ne izda kakega updata. Ali pa enega, pteom pa objavi da telefon ni več podprt.
Androida nikoli več. Raje Windows Phone.
Zdajšnji novejši izdelki znajo imeti še daljšo podporo.
Pri Androidu nikoli ne veš. Proizvajalec lahko nikoli ne izda kakega updata. Ali pa enega, pteom pa objavi da telefon ni več podprt.
Androida nikoli več. Raje Windows Phone.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
klinker ::
Hja cudno. Pri miljavznt teh Samsung modelov, bi rabli vojsko programerjev, da bi lahko nudli podporo vec let za vsako napravo. Ze samo SGS5 sta dva Pac, firma ki dela na kvantiteti in ne kvaliteti, saj le ta kar lepo pesa pri njih.
Nexus je pa samo eden, tako kot iPhone in je bistveno bistveno lazje pa zato tudi boljse dela sam sistem saj je optimiziran za Nexusa. Edino z Galaxy Nexusom so zajebali, samo je tam po moje spet Sammy kaj mutu, verjetno ni hotu driverjev za novejsi sistem postimat in ga je za to Google na koncu odslovil. Nexus S je recimo fural vse od Froyota, pa do JB 4.1.2 uradno.
Bomo vidli kaj bo z Nexus 4-ko. Ce bodo se tu kmalu ukinli podporo bodo zafurali na polno.
Nexus je pa samo eden, tako kot iPhone in je bistveno bistveno lazje pa zato tudi boljse dela sam sistem saj je optimiziran za Nexusa. Edino z Galaxy Nexusom so zajebali, samo je tam po moje spet Sammy kaj mutu, verjetno ni hotu driverjev za novejsi sistem postimat in ga je za to Google na koncu odslovil. Nexus S je recimo fural vse od Froyota, pa do JB 4.1.2 uradno.
Bomo vidli kaj bo z Nexus 4-ko. Ce bodo se tu kmalu ukinli podporo bodo zafurali na polno.
JerryP ::
Nexus S je recimo fural vse od Froyota, pa do JB 4.1.2 uradno.
Bomo vidli kaj bo z Nexus 4-ko. Ce bodo se tu kmalu ukinli podporo bodo zafurali na polno.
Nexus s je bil prvi aparat z gingerbreadom in froyota še od blizu ni videl Kolikor sem zasledil je že zdaj na voljo koda za predogled android L za vse nexuse od 2012 naprej. Ti naj bi potem jeseni tudi uradno bili posodobljeni na najnovejšo verzijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JerryP ()
gddr85 ::
a ni to namen firme, torej da ukineš podporo in stranka kupi nov telefon, ker ne zdrži brez najnovejšega updejta, 80% pa jih ne zna namestit funkcionalno oskubljen (morebiti napol delujoč) custom rom, če seveda sploh obstaja za njihov telefon
leiito ::
KitKit vs. IOS7 head to head:
http://www.itpro.co.uk/mobile/21021/and...
S tem, da že štejemo kolkrat gremo še spat do izida IOS 8 in glede na napovedane features in glede na Yosemite (beta2) vs. Mavericks, bo overall razlika med IOS in androidom še nekaj večja, vsaj po mnenju stroke, je pa prednost sorazmerno majhna in, vsaj kar se OS tiče, gre bolj kot ne za stvar okusa.
S tem, da prednost iPhona ni samo IOS. So telefoni, ki so lepši, hitrejši, bolj na soncu berljivi, odporni na vodo:prah etc., ampak cel iPhone package je brez šibke točke (z morebitno izjemo, da ni pravega speediala s homescreena), vse je premišljeno in domišljeno, intuitivno, user-friendly, zanesljivo, vse dela kot mora, isto prvi in 500. dan, cel kup inovativnih rešitev, soft in hardverskih (btw, vsakič znova preseneča koliko uporabnikov iPhona niti ne ve za določene finte, npr. da v Safariju klikneš in bereš samo neto tekst, brez okraskov, ali da šejkneš napravo za undo pomotoma izbrisanega teksta, ki si ga pravkar pisal).
http://www.itpro.co.uk/mobile/21021/and...
S tem, da že štejemo kolkrat gremo še spat do izida IOS 8 in glede na napovedane features in glede na Yosemite (beta2) vs. Mavericks, bo overall razlika med IOS in androidom še nekaj večja, vsaj po mnenju stroke, je pa prednost sorazmerno majhna in, vsaj kar se OS tiče, gre bolj kot ne za stvar okusa.
S tem, da prednost iPhona ni samo IOS. So telefoni, ki so lepši, hitrejši, bolj na soncu berljivi, odporni na vodo:prah etc., ampak cel iPhone package je brez šibke točke (z morebitno izjemo, da ni pravega speediala s homescreena), vse je premišljeno in domišljeno, intuitivno, user-friendly, zanesljivo, vse dela kot mora, isto prvi in 500. dan, cel kup inovativnih rešitev, soft in hardverskih (btw, vsakič znova preseneča koliko uporabnikov iPhona niti ne ve za določene finte, npr. da v Safariju klikneš in bereš samo neto tekst, brez okraskov, ali da šejkneš napravo za undo pomotoma izbrisanega teksta, ki si ga pravkar pisal).
Nummy ::
KitKit vs. IOS7 head to head:
http://www.itpro.co.uk/mobile/21021/and...
S tem, da že štejemo kolkrat gremo še spat do izida IOS 8 in glede na napovedane features in glede na Yosemite (beta2) vs. Mavericks, bo overall razlika med IOS in androidom še nekaj večja, vsaj po mnenju stroke, je pa prednost sorazmerno majhna in, vsaj kar se OS tiče, gre bolj kot ne za stvar okusa.
S tem, da prednost iPhona ni samo IOS. So telefoni, ki so lepši, hitrejši, bolj na soncu berljivi, odporni na vodo:prah etc., ampak cel iPhone package je brez šibke točke (z morebitno izjemo, da ni pravega speediala s homescreena), vse je premišljeno in domišljeno, intuitivno, user-friendly, zanesljivo, vse dela kot mora, isto prvi in 500. dan, cel kup inovativnih rešitev, soft in hardverskih (btw, vsakič znova preseneča koliko uporabnikov iPhona niti ne ve za določene finte, npr. da v Safariju klikneš in bereš samo neto tekst, brez okraskov, ali da šejkneš napravo za undo pomotoma izbrisanega teksta, ki si ga pravkar pisal).
En popravek ti dam: Siri še vedno sux-a, ampak android nič boljši. Glasovno izbiranje je bolj kot ne samo za angleščino in naša pokvarjena angleščina ni najboljša za upravljanje z glasom. Sem probal in obupal po parih urah igranja.
Aja pa mape so res bedne od apple-a, ampak itak večinoma uporabljam google offline maps ali pa kar navigacijo.
Največji plus za iOS je pa seveda command center - vse kontrole, ki jih rabiš na mestu, vključno z predvajalnikom glasbe! Kaj češ boljšega? Fotoaparat, wifi, kamera, music player, bluetooth, "do not dusturb", lock rolling timer, calculator vse na enem mestu, na dosegu prsta in enega klika. (aja pa airdrop je še zraven).
leiito ::
@Nummy: oboje navaja "študija" in da v teh dveh elementih prednost androidu. Tudi jaz uporabljam Sygic, ki je daleč pred obema.
Ampak kot rečeno, pri jabku gre za paket. Ni nobenih neprijetnih presenečenj, veliko prijetnih. Sam sem šele po prehodu s PC na Mac ugotovil kako zanič tipkovnico sem imel na prenosnikih, pa niso bili cenen pofl, ali pa da ni nujno, da se laptop tako greje, da ga moraš podstavljat, da je glasen itd., da je lahko trackpad boljši kot najbolj fensi miška, da antivirusn/malware programi niso nujnost, da s premikanjem kota zaslona ni nujno premikati celega prenosnika, da ne naštevam. Je pa najbrž res, da povprečen uporabnik niti približno ne izkorišča potenciala svoje naprave, vsaj če sodim po sebi. Kot newbie na Macu sem rabil kako leto preden sem pogruntal kako uporaben je npr. Automator in tudi Terminala se nisem dotikal. Pač ne beremo navodil za uporabo, ker itak vse znamo.
Ampak kot rečeno, pri jabku gre za paket. Ni nobenih neprijetnih presenečenj, veliko prijetnih. Sam sem šele po prehodu s PC na Mac ugotovil kako zanič tipkovnico sem imel na prenosnikih, pa niso bili cenen pofl, ali pa da ni nujno, da se laptop tako greje, da ga moraš podstavljat, da je glasen itd., da je lahko trackpad boljši kot najbolj fensi miška, da antivirusn/malware programi niso nujnost, da s premikanjem kota zaslona ni nujno premikati celega prenosnika, da ne naštevam. Je pa najbrž res, da povprečen uporabnik niti približno ne izkorišča potenciala svoje naprave, vsaj če sodim po sebi. Kot newbie na Macu sem rabil kako leto preden sem pogruntal kako uporaben je npr. Automator in tudi Terminala se nisem dotikal. Pač ne beremo navodil za uporabo, ker itak vse znamo.
Zheegec ::
Harmony - bolj se mi zdi, da si imel slab telefon, kot da je bila težava v Androidu. tudi prenosni računalnik za 300€ šteka... pa za to niso krivi Windows 8, ampak pač počasen prenosnik. ti si imel po mojem podobno težavo.
Ne. Imel sem Samsung Galaxy Note in to ni slab telefon. Tocno to delajo proizvajalci bildajo hardware in imas sedaj nevem kok core CPU in RAM-a, a se vedno vse skupi steka.
Ja, imel si Samsunga. Vsi Samsungi imajo TouchWiz. Ki je zelo slaba zadeva, kar se tiče in hitrosti in zanesljivosti. Sicer se da gor dati "pravi" Android, samo ni simple postopek (uradno tudi izgubiš garancijo), deluje pa potem bistveno boljše in bolj zanesljivo. Kot lastniku Nexusa mi tudi novi Galaxy S5 ne deluje tekoče. S časom bo pa najbrž deloval še slabše...
Tudi prenosni računalniki, ki imajo gor cel kup bloatwara in modifikacij Windows delujejo slabše - praktično vsi proizvajalci delajo to. Pa ni težava v Windows, ampak v proizvajalcu. Na srečo pri prenosnikih ni problem namestiti na novo čisti Windows in potem deluje dosti boljše.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
JackOdpirac ::
Zadnja prigoda loldroida.
Kolega si lasti SG4, z minimalnim ptevilom appov in zadnjim Samsungovim updateom. Hoče telefon malo razkazati drugemu, ki ravno kupuje novega in se odloča med vsemi tremi. Naredi par potegov levo desno, gre v brskalnik, nato v gmail app, nov mail, zasuk telefona v horizontalo in telefon, ne app štekne.
Ne trdim, da loldroid štekne ko ga daš v horizontalo in podobne buče, samo se mi zdi da tale primer (izmed mnogih) zadane bistvo androida.
Kolega si lasti SG4, z minimalnim ptevilom appov in zadnjim Samsungovim updateom. Hoče telefon malo razkazati drugemu, ki ravno kupuje novega in se odloča med vsemi tremi. Naredi par potegov levo desno, gre v brskalnik, nato v gmail app, nov mail, zasuk telefona v horizontalo in telefon, ne app štekne.
Ne trdim, da loldroid štekne ko ga daš v horizontalo in podobne buče, samo se mi zdi da tale primer (izmed mnogih) zadane bistvo androida.
Unknown_001 ::
Veste kaj? Nehajte te novice o novostih brat ker vam bo možgane skurilo, pa dokazano škoduje denarnici. To je tok močna reklama,... da če že tega telefona ne kupš vsaj nekaj konkurenčnga nabaviš da imaš: "boljš" kot sosed?
Odkar sem to nehal spremljat sem s starim android telefonom še vedno čisto zadovoljen in nimam nobenih "gremlinov" notr več odkar sem nehal to gledat. Resno, zdele bo kmalu že četeto leto okoli, nekateri pa so v tem času že trikrat telefon menjal. Pa reče lej to je tok dobr, tok bolš,... Ajde pa grem mal zamižat čez znamko in datum proizvodnje... Ni razlike. Dok zadeva dela, naj dela in ne dam stran dok ne crkne
ps. sej veste tist štromarski vic? Sklepam da imajo vse tehnikalije neko dušo in delujejo na dim. ko le ta uide iz naprave, naprava ne dela več
Ampak ajde, kdor ma veselje, al pa višek denarja, mu ne branim :>
Odkar sem to nehal spremljat sem s starim android telefonom še vedno čisto zadovoljen in nimam nobenih "gremlinov" notr več odkar sem nehal to gledat. Resno, zdele bo kmalu že četeto leto okoli, nekateri pa so v tem času že trikrat telefon menjal. Pa reče lej to je tok dobr, tok bolš,... Ajde pa grem mal zamižat čez znamko in datum proizvodnje... Ni razlike. Dok zadeva dela, naj dela in ne dam stran dok ne crkne
ps. sej veste tist štromarski vic? Sklepam da imajo vse tehnikalije neko dušo in delujejo na dim. ko le ta uide iz naprave, naprava ne dela več
Ampak ajde, kdor ma veselje, al pa višek denarja, mu ne branim :>
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Zheegec ::
JackOdpirac je izjavil:
Zadnja prigoda loldroida.
Kolega si lasti SG4, z minimalnim ptevilom appov in zadnjim Samsungovim updateom. Hoče telefon malo razkazati drugemu, ki ravno kupuje novega in se odloča med vsemi tremi. Naredi par potegov levo desno, gre v brskalnik, nato v gmail app, nov mail, zasuk telefona v horizontalo in telefon, ne app štekne.
Ne trdim, da loldroid štekne ko ga daš v horizontalo in podobne buče, samo se mi zdi da tale primer (izmed mnogih) zadane bistvo androida.
Kot sem napisal zgoraj. Rešitev je, da daš gor pravi Android. Samo uradno izgubiš garancijo pri Samsungu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nummy ::
Kot sem napisal zgoraj. Rešitev je, da daš gor pravi Android. Samo uradno izgubiš garancijo pri Samsungu.
Samsung ima na nekaterih modelih zraven pisalo (wacom), ki je zelo uporabno.
Ko daš gor "pravi" android, izgubiš podporo za pisalo -> telefon s pisalom izgubi namen.
Pa ni samo to, cel touch ne deluje kot bi moral. Včasih moraš kako stvar 10x tapnit da prime, včasih 5x potegnit, da zadaneš tisto tapravo stvar... na iOS-u je teh težav veliko manj. Ponavadi samo težave zaradi prevelikih prstov, sama odzivnost touch-a pa na mestu.
leiito ::
Unknown_001 je izjavil:
Veste kaj? Nehajte te novice o novostih brat ker vam bo možgane skurilo, pa dokazano škoduje denarnici. To je tok močna reklama,... da če že tega telefona ne kupš vsaj nekaj konkurenčnga nabaviš da imaš: "boljš" kot sosed?
Odkar sem to nehal spremljat sem s starim android telefonom še vedno čisto zadovoljen in nimam nobenih "gremlinov" notr več odkar sem nehal to gledat. Resno, zdele bo kmalu že četeto leto okoli, nekateri pa so v tem času že trikrat telefon menjal. Pa reče lej to je tok dobr, tok bolš,... Ajde pa grem mal zamižat čez znamko in datum proizvodnje... Ni razlike. Dok zadeva dela, naj dela in ne dam stran dok ne crkne
ps. sej veste tist štromarski vic? Sklepam da imajo vse tehnikalije neko dušo in delujejo na dim. ko le ta uide iz naprave, naprava ne dela več
Ampak ajde, kdor ma veselje, al pa višek denarja, mu ne branim :>
Ljudje imamo pač različne interese v življenju. Večini Slovenvec je merilo uspeha in sreče v življenju avto, drugim fensi garderoba, tretjim potovanja, četrtim kurbe, petim štamperle domač'ga zjutraj v bufetu, nekateri imamo pa pač radi IT. Novih modelov ne kupujemo zato, ker bi se z njimi želeli postavljati pred sosedi, zato so auti in majice z napisom Boss čez cel hrbet, ampak zato, ker nam v nečem olajša delo, poveča zabavo itd.
Če bi Apple stavil na wow faktor, potem ne bi bili modeli 2 generaciji praktično identični (kdo pa loči s pol metra 5 od 5S?) + na hrbtni strani bi čez cel telefon s fontom 48 pisalo iPhone 5S (the latest model). Si bom pa dal jaz to lasersko vgravitat na mojega, v diamantni barvi.
Pozabljaš tudi, da kupujemo subvencionirane telefone, vsaj jaz, vsake 2 leti, tako da sem npr. preskočil 5S, ker mi fingerprint ID ni tako zelo pomemben in ko bom zdaj 5S prodal, bo samo še cca. enga ta zelenga zraven pa bo 6.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: leiito ()
Unknown_001 ::
Novih modelov ne kupujemo zato, ker bi se z njimi želeli postavljati pred sosedi, zato so auti in majice z napisom Boss čez cel hrbet, ampak zato, ker nam v nečem olajša delo, poveča zabavo itd.
To mogoče velja za tebe pa mogoče par procentov ljudi če smo realni. Vem da ste tudi izjeme, ampak res mi je hudo, ko vidiš nekoga ki je bil še pred kratkim navdušen nad novo napravo, po parih mesecih pa ga že v podzavesti zaradi stalnega spreminjanja trendov nekaj muči in se potem ima za manj vrednega v družbi ker ne more rečt, lej tud jst mam novo in sem na tekočem...
Pozabljaš tudi, da kupujemo subvencionirane telefone, vsaj jaz, vsake 2 leti, tako da sem npr. preskočil 5S, ker mi fingerprint ID ni tako zelo pomemben in ko bom zdaj 5S prodal, bo samo še cca. enga ta zelenga zraven pa bo 6.
In koliko si ti seveda vseskupaj v zadnjih treh letih dal stran denarja zgolj za to da si pridobil par novih funkcij na telefonu? In ali ti dodan denar sploh upraviči nakup? Aja, saj res, govorimo o Eplu, ki se ga lahko zelo nesramno drago proda naprej. Prosim skalkuliraj mi, koliko si minusa naredil, pa da vidimo če se je splačalo. V bistvu mi še to iPhon 6 prištej, da vidim to ala sbvencija taktiko.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
leiito ::
@Raptor F16
Ampak to, kar navajaš, velja samo za kupce Applovih izdelkov, yes? Lastniki Samsungov, Nexusov in HTCjev so legitimni, mi smo pa ovce?
Nisem računal koliko sem dal v zadnjih 3 letih "stran" denarja za par funkcij, v bistvu niti ne razumem vprašanja. Pred Applom sem imel HTC (ne ravno zadovoljen, btw), prav tako subvencioniran. Teh "par funkcij" je v bistvu zelo veliko. Vse dela, vse štima, nič se ne zatika, lahko grem npr. k frendu in AirPlayam na njegov TV v HD, z albanskimi podnapisi, če želim, xy epizodo xy serije z NAS-a, ki je pri meni doma, nobenega kabla ne rabim. En scenarij pač.
Nisem ravno obremenjen z vsakim evrotom, ampak po oglasih na Bolhi sodeč za 5ko dobim cca EUR300, in če me spomin ne vara, je bila lastna udeležba tu nekje, tako da morda za 6 efektivno ne bom doplačal nič. Odvisno kakšna bo cena.
Ampak to, kar navajaš, velja samo za kupce Applovih izdelkov, yes? Lastniki Samsungov, Nexusov in HTCjev so legitimni, mi smo pa ovce?
Nisem računal koliko sem dal v zadnjih 3 letih "stran" denarja za par funkcij, v bistvu niti ne razumem vprašanja. Pred Applom sem imel HTC (ne ravno zadovoljen, btw), prav tako subvencioniran. Teh "par funkcij" je v bistvu zelo veliko. Vse dela, vse štima, nič se ne zatika, lahko grem npr. k frendu in AirPlayam na njegov TV v HD, z albanskimi podnapisi, če želim, xy epizodo xy serije z NAS-a, ki je pri meni doma, nobenega kabla ne rabim. En scenarij pač.
Nisem ravno obremenjen z vsakim evrotom, ampak po oglasih na Bolhi sodeč za 5ko dobim cca EUR300, in če me spomin ne vara, je bila lastna udeležba tu nekje, tako da morda za 6 efektivno ne bom doplačal nič. Odvisno kakšna bo cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: leiito ()
leiito ::
Unknown_001 je izjavil:
Novih modelov ne kupujemo zato, ker bi se z njimi želeli postavljati pred sosedi, zato so auti in majice z napisom Boss čez cel hrbet, ampak zato, ker nam v nečem olajša delo, poveča zabavo itd.
To mogoče velja za tebe pa mogoče par procentov ljudi če smo realni. Vem da ste tudi izjeme, ampak res mi je hudo, ko vidiš nekoga ki je bil še pred kratkim navdušen nad novo napravo, po parih mesecih pa ga že v podzavesti zaradi stalnega spreminjanja trendov nekaj muči in se potem ima za manj vrednega v družbi ker ne more rečt, lej tud jst mam novo in sem na tekočem...
Pozabljaš tudi, da kupujemo subvencionirane telefone, vsaj jaz, vsake 2 leti, tako da sem npr. preskočil 5S, ker mi fingerprint ID ni tako zelo pomemben in ko bom zdaj 5S prodal, bo samo še cca. enga ta zelenga zraven pa bo 6.
In koliko si ti seveda vseskupaj v zadnjih treh letih dal stran denarja zgolj za to da si pridobil par novih funkcij na telefonu? In ali ti dodan denar sploh upraviči nakup? Aja, saj res, govorimo o Eplu, ki se ga lahko zelo nesramno drago proda naprej. Prosim skalkuliraj mi, koliko si minusa naredil, pa da vidimo če se je splačalo. V bistvu mi še to iPhon 6 prištej, da vidim to ala sbvencija taktiko.
Sicer je pohvalno, da premoreš toliko empatije, da ti je "hudo, ko vidiš nekoga, ki je bil še pred kratkim navdušen nad novo napravo, po parih mesecih pa...", ampak čemu toliko obremenjevanja s tem? Če že hočeš sočustvovati, si to veliko bolj zaslužijo brezposelni, ali pa lačni v Afriki.
Poleg tega pa ravno Apple lansira nove modele samo 1x letno, ali pa še manj + 2 generaciji ali več imata isti dizajn (in tisti reveži v večini ne trpijo tako zelo). Seveda bi lahko metali ven razne reinkarnacije, ampak so očitno toliko brihtni, da vejo, da bi s tem del kupcev odtujili.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple že ob izidu iPhona 6 vedel za težave z zvijanjem (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 22556 (18287) | poweroff |
» | GT Advanced Technologies gre v stečajOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 8232 (6969) | antonija |
» | iPhone 6 v sredo v SlovenijiOddelek: Mobilne tehnologije | 4805 (3995) | trnvpeti |
» | Applove novosti: Smart Watch, iPhone 6 in iPhone 6 Plus, Apple Pay in iOS 8 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 105669 (94767) | amacar |