» »

DirectX 12 vendarle bo

1 2
3
4 5

Dr_M ::

Senitel ne bit tak nvidia fanboy


Se pravi, nekdo ki pise dejstva, je fanboy, ti ki pa vseskozi neki fantaziras in blodis, si pa...?

klkkkkkkkkkk ::

MrStein je izjavil:

Kaj bi "zrihtali" OpenGL, če pa tam že to je?

link
http://www.extremetech.com/gaming/16754...

Dr_M :: danes, 12:27:52
Senitel ne bit tak nvidia fanboy


Se pravi, nekdo ki pise dejstva, je fanboy, ti ki pa vseskozi neki fantaziras in blodis, si pa...?


..... kdo tukaj fantazira??
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

MrStein je izjavil:

Kaj bi "zrihtali" OpenGL, če pa tam že to je?

link
http://www.extremetech.com/gaming/16754...

...

Pa kaj mu devaš ta link. Za ta performance so krivi tudi driverji, ker za openGL so očitno tako z levo roko pisani.
Tukaj ni bil uporabljen OpenGL4.4, podpore v driverjih zanj sploh ni, ker imajo očitno nekateri druge prioritete.

Zgodovina sprememb…

klkkkkkkkkkk ::

@SuperVeloce
vem ja.. ampak zakaj so rabili toliko časa?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

MrStein ::

mimogrede na tistem linku: "It's true that they're written for OpenGL 4.0, not the later 4.3"
Aktualen je 4.4.

"zakaj so rabili toliko časa?"

OpenGL 4.4 - release date: Julij 2013

Mantle - enkrat letos?

Kdo je rabil "toliko časa" ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

klkkkkkkkkkk ::

Saj je bv .. kar naredi AMD je zanič tako pač je. Zmeraj najdete drugo boljšo rešitev ...

Še ekrat se vprašaj, kdaj so začeli delat OpenGl in kdaj AMD mantle? Medtem, ko je Mante v beti je OpenGL že final release no, ker pa je verjetno preslab bodo morali kar nekaj narediti tako, da bo na nivoju Mantla.

http://www.anandtech.com/show/7818/low-...

- Če mantle nebi bil "dosti" boljši potem teh naslovo danes nebi videl...

Kakor sem rekel, če bi imel nvidia+dice skupaj Mantlebi se drugače pogovarjali.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Saj je bv .. kar naredi AMD je zanič tako pač je.


DX in OpenGl delata z vsemi graficnimi karticami in z igrami, ki to podpirajo. Mantle dela z eno igro in z le nekaj graficnimi karticami ene firme. Kaj je pri temu tako dobrega?

klkkkkkkkkkk ::

Eno igro? Kolk iger pa podpira DX11.2???

20+ iger imajo
Dokler je beta, raje bodite tiho in nič ne govorite, da je zaprt, da neboste potem presenečeni. Mantle je naredil kar je bilo potrebno, sedaj je navrsti MS, da DX12 podpre večino iger pa tudi kakšni MMO bi blo fajn vidt na low level api-ju
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Eno igro? Kolk iger pa podpira DX11.2???

20+ iger imajo
Dokler je beta, raje bodite tiho in nič ne govorite, da je zaprt, da neboste potem presenečeni. Mantle je naredil kar je bilo potrebno, sedaj je navrsti MS, da DX12 podpre večino iger pa tudi kakšni MMO bi blo fajn vidt na low level api-ju



A DX11 zate ni ok?
Katerih 20 pa podpira mantle? Seznam kaze le eno. Mogoce jih je v tvojem fantazijskem svetu ze toliko.
Za Thiefa je itak delayed... Tako bo tudi za ostale igre.

klkkkkkkkkkk ::

Ti prevedem...
The API is so far being supported in three game engines: the Frostbite 3 Engine of Battlefield 4 and other EA titles, the Asura Engine, and the Nitrous Engine. The resulting games that we know of that will support the API are Battlefield 4, Thief, Star Citizen and Sniper Elite 3, while AMD says there 5 developers involved and 20+ games in total on the horizon.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Dr_M ::

A se ti delas budalo al se ti ni treba posebi trudit?
Koliko od teh 20 iger lahko ze dejansko kupis in igras z mantle?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

hojnikb ::

Dr_M je izjavil:

A se ti delas budalo al se ti ni treba posebi trudit?
Koliko od teh 20 iger ze dejansko kupis in igras z mantle?

Samo eno :)
#brezpodpisa

Dr_M ::

Moram priznat, troll level 9000.

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Saj je bv .. kar naredi AMD je zanič tako pač je. Zmeraj najdete drugo boljšo rešitev ...

Vprašanje je kaj Mantle rešuje? Odgovor je CPU overhead zaradi grafike na zadnji generacij AMD grafičnih kartic. Delaš igro samo za zadnjo generacijo AMD grafičnih kartic?

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Še ekrat se vprašaj, kdaj so začeli delat OpenGl in kdaj AMD mantle? Medtem, ko je Mante v beti je OpenGL že final release no, ker pa je verjetno preslab bodo morali kar nekaj narediti tako, da bo na nivoju Mantla.

Kaj ima veze, da se je OpenGL začel razvijat 23 let nazaj? Hardwareska podpora takim pristopom se je začela pojavljat v Fermijih in je dozorela s Keplerjem in GCN. Torej leta 2012, pred tem GPU-ji niso bili sposobni takih mahinacij, kot jih promovirata OpenGL 4.4 in Mantle.
OpenGL ima jasno svoje probleme (predvsem sloves), mu pa tehnično čisto nič ne manjka in ni treba nič popravljat, da bo na nivoju Mantle.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

http://www.anandtech.com/show/7818/low-...

- Če mantle nebi bil "dosti" boljši potem teh naslovo danes nebi videl...

Really? Kaj smo videli lani:
-GDC 2013: DX11 Performance Reloaded (Nicolas Thibieroz)
-Porting Source to Linux: Valve's Lessons Learned
-D3D11 Deferred Contexts: Primer & Best Practices

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Eno igro? Kolk iger pa podpira DX11.2???

In kaj DX11.2 prinese današnjim top igram, kar že DX11 ne podpira?

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Dokler je beta, raje bodite tiho in nič ne govorite, da je zaprt, da neboste potem presenečeni. Mantle je naredil kar je bilo potrebno, sedaj je navrsti MS, da DX12 podpre večino iger pa tudi kakšni MMO bi blo fajn vidt na low level api-ju

Ni naloga MS-ja da podpre "večino iger". Naloga razvijalcev je, da se bodo hitro spokal na DX12. Naloga MS-ja je, da ne ustreli kakšnega kozla, kar bomo pa kmalu izvedeli. Ko bo Mantle tekel še vsaj na enem drugem proizvajalcu hardware-a, ga bom pa začel jemati resno. Till then...

klkkkkkkkkkk ::

In kaj DX11.2 prinese današnjim top igram, kar že DX11 ne podpira?

poglej si BF4

Ni naloga MS-ja da podpre "večino iger". Naloga razvijalcev je, da se bodo hitro spokal na DX12. Naloga MS-ja je, da ne ustreli kakšnega kozla, kar bomo pa kmalu izvedeli. Ko bo Mantle tekel še vsaj na enem drugem proizvajalcu hardware-a, ga bom pa začel jemati resno. Till then...


MS bi lahko naredil več in dodal podporo DX12 na vseh winsih... kar se nebo zgodilo

FlyingBee je danes ob 16:40:36 izjavil:

Vprašanje je kaj Mantle rešuje? Odgovor je CPU overhead zaradi grafike na zadnji generacij AMD grafičnih kartic. Delaš igro samo za zadnjo generacijo AMD grafičnih kartic?


In to te najbolj moti? kakor je nvidia rekla, da je CPU ni zmožen poganjati physx, čeprav je. Tudi AMD grafične kartice nebi smele imeti problema. Nvidia je začela... AMD in dice sta namignila, da je tudi mantle mogoče optimizirati za NVIDIA GPUs brez problemov. Če misliš, da bo mantle skos "zaprt" potem se po mojem mnenju motiš.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

glede na vse to Mantle že več nima veze, tako da pozabi ... physx isto

klkkkkkkkkkk ::

Saj sem rekel.. da je vseeno kaj bo z mantlom, važno je, kar je naredil...

Bomo videli kaj bodo povedali 20.3
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

In kaj DX11.2 prinese današnjim top igram, kar že DX11 ne podpira?

poglej si BF4

BF4 ni DX11.2 ampak DX11.1. Feature, ki se tukaj uporablja prinese kakšen procent boljši performance. Definitivno nekaj o čemer se splača pisat.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

AMD in dice sta namignila, da je tudi mantle mogoče optimizirati za NVIDIA GPUs brez problemov. Če misliš, da bo mantle skos "zaprt" potem se po mojem mnenju motiš.

Najprej bo treba zadevo sploh spravit na NV GPU, potem se bomo pogovarjali o možnostih za "optimiziranje za NV GPU". NVidia je tudi rekla, da nimajo nič proti, če drugi napišejo svojo podporo za CUDA. Grem stavit, da bo AMD to implementiral any day now. >:D

klkkkkkkkkkk ::

Senitel vse možnosti imajo odprte - vse pa je odvisno od njih kaj in kako. Zame je važno da špili oz. game develpers podprejo API-je, ki so na LVL-u konzol in nič drugega - zdej ali bo to DX ali OpenGL ali Mantle mi je pa vseeno


lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

FlyingBee ::

Thief je 2. igra z Mantle, na 2 core procesorjih se pozna http://www.anandtech.com/show/7868/eval...

kaj pa če samo "umetno" prilagodi oziroma zmanjša CPU intensive elemete v pogonu pa uporabnik niti ne opazi pomanjkanje nekaterih "efektov", fps pa je višji ?

D3m ::

http://schedule.gdconf.com/session-id/8...

In this session AMDs Dave Oldcorn, Frostbite technical Director Johan Andersson and Oxides Dan Baker will look at how new Direct3D advancements enhance efficiency and enable fully-threaded building of command buffers. They will demonstrate how AMD is using its recent experience in efficient graphics API design and its partnership with Microsoft to provide developers with the infrastructure to render next-generation graphics workloads at full performance. This presentation also discusses the best ways to exploit AMD hardware under heavy load and will invite developers to influence driver and hardware development


AMD bo pomagal MS-ju narediti DX12 z uporabo Mantle API. Tako sem jaz razumel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Dr_M ::

Sej je bilo receno, da bo tako. Pravtako bodo pomagali intel, nvidia itn...

Tr0n ::

Trenutno poteka predstavitev.

DirectX 12 detailed, promises 'increased performance' for Xbox One & PC

Bolj low level in console-like API, karkoli ze to pomeni. :)

"NVIDIA said Fermi, Kepler, and Maxwell will be DX12-ready. So like... almost everything since GeForce 400... almost."

Vsaj nekaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Tr0n ::

Malo bomo se cakali. :)












However, what OSes will DX12 land on? "We understand your desire to get DirectX on the broadest amount of platforms," Gosalia said, but he refused to say anything specific regarding Windows 7. He did confirm Windows XP won't be supported after a joking question from the audience. "You'll be hearing more from us soon," he said.

Toliko o DX12 na Windows 7 ali celo 8. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Dr_M ::

Hehe, me zanima, kaj bo AMD z mantlom naredil, glede na njihovo hinavsko slinjenje po DX12.>:D

D3m ::

Bomo videli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Tr0n ::

Mnja, na DXu laufa ogromno iger, na Mantle pa koliko? Pa se dokaj specificen hardware nucas (DX12 bo segal do Geforce 400 glede na zgornje izjave). Mantle je zaenkrat neuporaben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

klkkkkkkkkkk ::

GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Kdaj sm pa prtisnu predlagaj izbris?

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

http://semiaccurate.com/2014/03/18/micr...

Ok, zdej ko sem se nasmejal kot že cel mesec ne. Mi lahko en čarlijev angelček razloži kaj konkretno to pomeni? >:D

klkkkkkkkkkk ::

Nič pomembnega :(
No pomeni, to da je AMD naredil "odprt API"... in tako bo še malo služil na ta račun.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

AMD je naredil? Microsoft bo pa dostavil in napisal gor Copyright by Microsoft in AMD se bo s tem strinjal. Nice to know.

klkkkkkkkkkk ::

tako nekako... to je tudi moral narediti, da API obstane. AMD je izjavil, da delajo v dobro "costumer-jev"...
Pa sej je vse jasno.. nevem kaj sploh mislite...
Če se vpraša na prihodke AMD-ja zadnjih dveh let? Si lahko privošči še več napak?

Poleg tega jim to lahko še bolj koristi (CPU- multithread) ...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

Pa AMD je bil pri DX celo tako prijazen, da so že NV pustili tolk zraven, da ima že DX12 driverje narejene in so lahko že celo demo rolal:
Ryan Shrout:
Developers already have DX12 drivers. The Forza demo was running on NVIDIA!!!

Le kaj za vraga potem sploh MS počne pri vsej zgodbi?

klkkkkkkkkkk ::

Money? da bi MS izgubil boj z API-ji na desktop-u?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Dr_M ::

Zgubil proti komu? Samemu sebi?

Lonsarg ::

DX12 bo torej pripeljal PC in Xbox One toliko skupaj, kot nista bila še nikoli, to je glavno sporočilo tukaj.

klkkkkkkkkkk ::

Dr_M je izjavil:

Zgubil proti komu? Samemu sebi?


Mislil sem OpenGl.. saj ga nonstop omenjate.. kako si ga lahko pozabil.
OpenGl ni tako slab in prav tako so napovedali - še manjši CPu overhead pa tudi steamOS ga podpira.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

Dr_M je izjavil:

Zgubil proti komu? Samemu sebi?

Ne, AMD je zagrozil, da bo naredil po kodi za Mantle search & replace in zamenjal Mantle z DirectX 11. Si predstavljaš ta horror za Microsoft? Tko so rajš takoj odprli mošniček in se zdilal z AMD-jem, da naredi raje search & replace z DirectX 12, pa še NVidi-ji plačal muchos $, da naredi driverje, da ne zgleda preveč sumljivo. :))

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Mislil sem OpenGl.. saj ga nonstop omenjate.. kako si ga lahko pozabil.
OpenGl ni tako slab in prav tako so napovedali - še manjši CPu overhead pa tudi steamOS ga podpira.

In kaj ima SteamOS s tem? Aja sej res ker praviš da je AMD naredil Mantle in DirectX 12 to zdej pomeni, da bo DirectX 12 tudi na SteamOS. Got it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

klkkkkkkkkkk ::

Tega nisem rekel.. pa tudi nevem zakaj tako razmišljaš. Če si predstavljaš iz vidika "gamerja" potem je steamOS bolje imeti kot pa win7 če bi imel veliko boljši API. Jaz sam bi to naredil pa tudi, če amd nebi popravil driverjev bi prodal ali zamenjal za kakšno nvidio...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

Ok, če neham trolat za trenutek. >:D
Jaz pa ne vem zakaj razmišljaš, da je AMD naredil DirectX 12. A Microsoft pa ne zna enga API-ja napisat?
AMD naredi API (Mantle), ki bo (po tvojem) itak zavladal celemu svetu, ker že ima dve igri, ki ga podpirata (OpenGL 4.4 nima nobene).
Obenem AMD naredi še en API (DirectX 12), ker jim je Microsoft plačal $ zato, da Mantle ne bo zavladal celemu svetu.
Razloži mi to logiko prosim? Ker racionalno razložit kako postopek poteka ti je itak popolnoma nemogoče.

klkkkkkkkkkk ::

Naj ti jo MS razloži.
kakor sme rekel, meni je vseeno kater API bo glavni ali je to DX ali Mantle ali OpenGl ali XXX... samo, da bo dobe rin za vse(AMD/nvidia). No ker sem kupil AMD komponente ker ponujajo P/P sem amd fanoboy...
Ja vesel sem, da se gre multithreading pa ne zaradi tega ker imam amd proc ampak poglej si GW2 ni važno kaj kupiš zaradi DX9 poklekne vsak proc. Mnei je važno smao to, da se bo dobre komponente dobilo čim ceneje in nič drugega.
Ti pa se kar ugotavljaj logiko.. lahko je false članek itd. zame to ni pomembno. Pomembno je da bo DX12 na win7/win8.1 in, da ga bo čim več proizvajalcev pdoprlo.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Tr0n ::

Jah, GW2 so zaceli razvijat davnega leta 2007 (takoj po Eye of the North dodatku), hkrati so pa zeleli podpret cimbolj sirok nabor hardware-a. Jaz se sicer tudi ne bi branil DirectX11 ali 12 GW2 podpore. :)

FlyingBee ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Naj ti jo MS razloži.
kakor sme rekel, meni je vseeno kater API bo glavni ali je to DX ali Mantle ali OpenGl ali XXX... samo, da bo dobe rin za vse(AMD/nvidia). No ker sem kupil AMD komponente ker ponujajo P/P sem amd fanoboy...
Ja vesel sem, da se gre multithreading pa ne zaradi tega ker imam amd proc ampak poglej si GW2 ni važno kaj kupiš zaradi DX9 poklekne vsak proc. Mnei je važno smao to, da se bo dobre komponente dobilo čim ceneje in nič drugega.
Ti pa se kar ugotavljaj logiko.. lahko je false članek itd. zame to ni pomembno. Pomembno je da bo DX12 na win7/win8.1 in, da ga bo čim več proizvajalcev pdoprlo.

ne, samo nedorasel, da ne moreš izven okvirja pogledat in na vse pretege v največje nelogične objave rineš

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Naj ti jo MS razloži.

Kaj naj mi MS razloži? Ti trdiš, da je AMD naredil DirectX 12. Ne trdi tega MS in niti ne trdi tega AMD.
Ti in D3m zgoraj si zgleda predstavljata pojem "tesno sodelovanje" tako, da tebi prijatelj reši domačo nalogo, ti jo pa potem predstaviš kot svojo.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

kakor sme rekel, meni je vseeno kater API bo glavni ali je to DX ali Mantle ali OpenGl ali XXX... samo, da bo dobe rin za vse(AMD/nvidia). No ker sem kupil AMD komponente ker ponujajo P/P sem amd fanoboy...

Super fajn. In kaj je potem tako dobrega na Mantle? Trenutno ni za vse, je samo za AMD. Torej že po tvoji logiki izpolnjuje samo enega od dveh pogojev. Ampak to, da AMD reče, da ga lahko vsak implementira, če ga hoče je zate že povsem dovolj, ker cel svet posluša AMD tako kot ti in bo takoj implementiral kar koli pride od njih.
Ko ti dam primer, kjer je NV naredila čisto isto (CUDA) pač ne trzneš in se ne vprašaš zakaj hudiča bi nekdo drug sploh šel implementirat nek tak API (Mantle/CUDA).
Zaradi tega si AMD fanboy. Nikogar ne briga kaj za ene komponente si kupil.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Ja vesel sem, da se gre multithreading pa ne zaradi tega ker imam amd proc ampak poglej si GW2 ni važno kaj kupiš zaradi DX9 poklekne vsak proc.

Če si lahko dovolim nekaj tehničnosti. Sploh ni point v multithreadingu. Point je, da DirectX (in pre OpenGL 4.4) igre zabijejo bistveno prevelik procent časa znotraj DirectX. Problem je, ker je DX precej "debel" in netransparenten ter se zaradi tega dogajajo čudne stvari (spike v FPS-jih). Multithreading se lahko greš tudi brez tega, ti pa ne bo pomagal čisto nič pri spike-ih, ker je pač situacija nanesla, da se mora nekaj flushat znotraj DX niti ti ne zmanjša procent časa, ki ga boš moral preživet znotraj DX klicev. Ta procent se bo celo povečal, ker se mora DX interno sinhronizirat in se bodo threadi čakali med sabo.
Ko rešiš ta dva problema je multithreading dejansko non issue, oziroma imaš dejansko kakšno korist od tega.

klkkkkkkkkkk ::

@Senitel
tebi nekaj povedat.. je ena večjih muk.
Imaš google imaš članke kjer lepo vse piše. Od tebe je odvisno katerim boš verjel.

Poleg tega vem kaj je razlika med DX9 in DX11. Pri GW2 ni problem optimizacija temveč API. No kaj pa bodo uporabili, se bodo pa že oni odločili.

Še nekaj, tebe moti te samo ta "AMD" pa čisto nič drugega... Če bi sedaj brali namesto AMD - Nvidia....
Daj si že enkrat izbij to iz glave.

Dobro vzemimo, da so tole "false" članki in da je MS naredil čisto svoj API z pomočjo nvidia-e. - si zadovoljen?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

klkkkkkkkkkk ::

GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Lonsarg ::

Ne razumem od kje take nore ideje, da bi Microsoftov software(DX12) pisal kdo drug kot Microsoft. Microsoft je software firma!

In DX12 ima večino kode še vedno iste kot DX11, gre zgolj za update, fokusiran predvsem na komunikaciji grafa(driver)-DX in ne DX-igra, glede na to, kako hitro se da portat. Jasno da se morajo s proizvajalci graf zment kak bo šla ta komunikacija.

klkkkkkkkkkk ::

Nore ideje?
DirectX 12 arrived very suddenly, and it can be safely concluded that it was rushed because of the PR Damage Mantle caused. It was clear that unless the next installment of Microsoft's API gave the users a Mantle-like performance boost (i.e. a low level advantage) it would not fare well. And it seems that this is exactly what Microsoft has done. All the features provided by Mantle will be available in DirectX 12 (to a suspiciously identical extent). Now the advantage of DirectX 12 on PC will be beautiful. We have already seen Mantle benchmarks for Battlefield 4 and for Thief and they do not disappoint (especially Thief). However just what exactly, would this entail for the Xbox One?



tako rečeno DX12 = Mantle zato pa semiaccurate tako pravi...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

FlyingBee ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

@Senitel
tebi nekaj povedat.. je ena večjih muk.
Imaš google imaš članke kjer lepo vse piše. Od tebe je odvisno katerim boš verjel.

Poleg tega vem kaj je razlika med DX9 in DX11. Pri GW2 ni problem optimizacija temveč API. No kaj pa bodo uporabili, se bodo pa že oni odločili.

Še nekaj, tebe moti te samo ta "AMD" pa čisto nič drugega... Če bi sedaj brali namesto AMD - Nvidia....
Daj si že enkrat izbij to iz glave.

Dobro vzemimo, da so tole "false" članki in da je MS naredil čisto svoj API z pomočjo nvidia-e. - si zadovoljen?


a ti sploh veš kdo je Senitel?
AMD nič ne moti
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Directx 12

Oddelek: Programska oprema
92316 (1281) Dr_M
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4415408 (10414) Testman42

Več podobnih tem