Novice » Grafične kartice » DirectX 12 vendarle bo
Looooooka ::
Cajt bi že bil?
Pomojem smo vsi že ultra razvajeni ratal.
Vsakič ko čutim potrebo po tem, da bi napisal kaj čez grafiko novejših špilov zalaufam Duke 3D al pa Doom...pa elo hitro ugotovim, da smo razvajene riti :)
Pomojem smo vsi že ultra razvajeni ratal.
Vsakič ko čutim potrebo po tem, da bi napisal kaj čez grafiko novejših špilov zalaufam Duke 3D al pa Doom...pa elo hitro ugotovim, da smo razvajene riti :)
TechBeats ::
to je res, samo še zmeraj je tisti glup limit.
Recimo real cloth in real hair, več fizike na splošno (Snowdrop engine), to že čakam od 2004 odkar sem videl 6800GT Nalu demo.. Potem nas dražijo z Luminous engine (FF15), U4E recimo Samaritan že skoraj 4leta nazaj, pa še vedno nič, itd..
No čeprav se je končno sedaj v 2014 začelo nekaj dogajati z next-gen, upam da bo v polnem teku naslednje leto :D
Recimo real cloth in real hair, več fizike na splošno (Snowdrop engine), to že čakam od 2004 odkar sem videl 6800GT Nalu demo.. Potem nas dražijo z Luminous engine (FF15), U4E recimo Samaritan že skoraj 4leta nazaj, pa še vedno nič, itd..
No čeprav se je končno sedaj v 2014 začelo nekaj dogajati z next-gen, upam da bo v polnem teku naslednje leto :D
AciD TriP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TechBeats ()
Senitel ::
Rajši se pregovarajte kakšna bo grafika z dirext12, a bodo res dvignili nivo in končno začeli delati next-gen šilke ali ne.. Grafika ala Animirani filmi. Cajt bi že bil!!
Za začetek recimo z DX11 v nobenem še tako enostavnem scenariju in s še tako močnim CPU-jem ne boš spravil čez več kot kakšne 15000 različnih objektov pri 60 fps. Originalni Crysis recimo je pokal na to zgornjo mejo leta 2007 (vemo kako se je to obneslo na hitrosti). Zadeva raste zalo zelo počasi. Leta 2000 (torej DirectX 8.0) se je ta številka gibala okrog 5000.
Danes, 2014, OpenGL 4.4, Kepler, lahko stisneš na sceno 300000 različnih objektov pri 60 fps. Da se it še dlje, če GPU generira svoje komande. Tako da ko se to spravi na DX in igre to izkoristijo bo kar drastično drugačna slika.
klkkkkkkkkkk ::
Pa kaj je ta OpenGL 4.4! - že tolk časa je zunaj pa še nič!... mantle šele v beta stage pa takoj ogrozi konkurenco!OpenGL sucks! - čist nobene koristi ni od njega v gamingu!
zdej sam še HSa-Gaming... pa bodo lahko velik več fizike v igrah + lažja bo optimizacija
zdej sam še HSa-Gaming... pa bodo lahko velik več fizike v igrah + lažja bo optimizacija
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
klkkkkkkkkkk ::
Itak Mantle čist pogazi konkurenco. Še posebej na vseh non AMD grafah.
Nonstop govoriš - OpenGL to in ono.. naredil pa ni nič! AMD in dice se spomnita leto nazaj, da bi naredila low level API in prekosita konkurenco na PC-ju.
Poglej AMD - MT in games + low level API
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Dr_M ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Itak Mantle čist pogazi konkurenco. Še posebej na vseh non AMD grafah.
Nonstop govoriš - OpenGL to in ono.. naredil pa ni nič! AMD in dice se spomnita leto nazaj, da bi naredila low level API in prekosita konkurenco na PC-ju.
Poglej AMD - MT in games + low level API
Waw, za eno igro in eno arhitekturo. Buhu, big fu*king deal.
Bolj je jeba, ker je OGL zelo redko v uporabi, vsi laufajo na DX.
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Nonstop govoriš - OpenGL to in ono.. naredil pa ni nič! AMD in dice se spomnita leto nazaj, da bi naredila low level API in prekosita konkurenco na PC-ju.
Poglej AMD - MT in games + low level API
Ja, OpenGL to in OpenGL ono! Ker je odprt API. Mantle ni odprt API. In konec koncev zaradi Mantle nastrada tudi AMD-jev OpenGL driver (ki še vedno ni OpenGL 4.4).
In OpenGL ima resen "kura ali jajce" problem, kot je že RejZoR ugotovil. Ker je redko uporabljen v igrah so problemi z driverji in ker so problemi z driverji je redko uporabljen v igrah.
Zato bo DX12 dejansko dobra zadeva, ker je DirectX trenutno daleč najbolj razširjen API za igre.
Zdej a se je MS premaknil zato ker je AMD začel delat na neki svoji knjižnici ali zaradi management premikov znotraj MS lahko debatiramo do konca vesolja in ne bomo prišli nikamor.
Dejstvo pa je, da če MS zadevo z DX12 reši tako kot je treba bo Mantle zelo hitro mrknil. In drugo dejstvo je, da ne vidim nobene niti približno realistične možnosti, da bi kateri drug IHV pograbil Mantle.
Obstaja pa jasno opcija, da MS zadevo zafrkne in bo začel delež DX iger padat. Ampak ne bo šel noben IHV plesat AMD-jeve igre, ker ni nobene najmanjše potrebe.
FlyingBee ::
tukaj pa se vidijo izkušnje, žal je treba ostat na tdnih tleh, ker recimo flyingbee kar poletava med vsemi scenariji za Mantle, medtem ko Senitel pove bistvo in preizkušeno
dokler se gejma na Winsih nima noben drug šanse, openX pa se matra in matra, ampak nikjer nič v igrah
dokler se gejma na Winsih nima noben drug šanse, openX pa se matra in matra, ampak nikjer nič v igrah
FlyingBee ::
še za "console" loverje
primerjava med PC in xboxone v Titanfall
zelo se morajo na konzolah še potruditi na kvaliteti grafike ... ne samo dim in megla, da vsi gamerji padajo na super grafiko na konzolah ... heh, ne bodo še čarat znal tako kmalu
primerjava med PC in xboxone v Titanfall
zelo se morajo na konzolah še potruditi na kvaliteti grafike ... ne samo dim in megla, da vsi gamerji padajo na super grafiko na konzolah ... heh, ne bodo še čarat znal tako kmalu
klkkkkkkkkkk ::
hehe... tolk velika razlika.. blah
Zakaj niso pokazal PS4 vs PC.
Konzola +TV sediš 1.5-3m ali več metrov stran - takih detailov neboš opazil.
@ senitel
Mogoče se pa mantle(AMD) skriva v directX12 vsaj tako večina govori. Govorijo o HSA itd. - vse to še bolj poveže, da MS in AMD delata skupaj.
trenutno Mantle 100K batches - 2015 imajo namen 300K batches - 2018 should reach 1000 000 batches. Ja nekateri govorijo, da Mantle ni odprt APi, drugi da je.. spet nekateri, da se bo izvedelo, ko bo končan
Zakaj niso pokazal PS4 vs PC.
Konzola +TV sediš 1.5-3m ali več metrov stran - takih detailov neboš opazil.
@ senitel
Mogoče se pa mantle(AMD) skriva v directX12 vsaj tako večina govori. Govorijo o HSA itd. - vse to še bolj poveže, da MS in AMD delata skupaj.
trenutno Mantle 100K batches - 2015 imajo namen 300K batches - 2018 should reach 1000 000 batches. Ja nekateri govorijo, da Mantle ni odprt APi, drugi da je.. spet nekateri, da se bo izvedelo, ko bo končan
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
TechBeats ::
Rajši se pregovarajte kakšna bo grafika z dirext12, a bodo res dvignili nivo in končno začeli delati next-gen šilke ali ne.. Grafika ala Animirani filmi. Cajt bi že bil!!
Za začetek recimo z DX11 v nobenem še tako enostavnem scenariju in s še tako močnim CPU-jem ne boš spravil čez več kot kakšne 15000 različnih objektov pri 60 fps. Originalni Crysis recimo je pokal na to zgornjo mejo leta 2007 (vemo kako se je to obneslo na hitrosti). Zadeva raste zalo zelo počasi. Leta 2000 (torej DirectX 8.0) se je ta številka gibala okrog 5000.
Danes, 2014, OpenGL 4.4, Kepler, lahko stisneš na sceno 300000 različnih objektov pri 60 fps. Da se it še dlje, če GPU generira svoje komande. Tako da ko se to spravi na DX in igre to izkoristijo bo kar drastično drugačna slika.
Vem, poznam ta kalorični zajterk artikel :D
Samo recimo ta scena, Samaritan je laufal ok na 1x 680gtx z fxaa.. Razen če so ga specifično naredili okrog openGL? Čeprav je takrat zadeva promovirala 680gtx perf. FXAA in dx11
AciD TriP
Looooooka ::
Kdor hoče DX 12 mora vsak večer pred spanjem zmolit eno zato, da Microsoft proda čim manj xboxov. Potem bodo morali spet vlagati denar v PC gamerje :)
RejZoR ::
Problem je že v tem, da so PC segment vsi prav hladno zavrgli češ "PC gaming" je doomed, PC-jev se ne prodaja več, the world is coming to an end in mahajo z rokami v zrak. In yet, Steam in GOG prodata na tone špilov, high end grafe se še vedno prodajajo kot vroče žemljice, torej ves ta folk mora nekam dajat te špile in grafične. V konzole jih sigurno ne tlačijo ane? Namesto da so zavrgli trg, bi ga morali spodobno furat vzporedno s konzolami. Ker lets face it, oba trga bosta vedno obstajala, ker boš vedno imel folk, ki jim konzole pač dogajajo in boš imel PC-jaše, ki hočejo best of the best in poganjat špil tud ko je njegov čas že mimo (kar pri konzolah ne moreš).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Truga ::
FlyingBee ::
konzole so upočasnile razvoj grafike, kar je velik roblem za napredek ... igralnost? za to ni ovire tako boljša grafika je še vedno prioriteta
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Mogoče se pa mantle(AMD) skriva v directX12 vsaj tako večina govori. Govorijo o HSA itd. - vse to še bolj poveže, da MS in AMD delata skupaj.
Kaj ima veze kaj večina bralcev revije Lady misli da je DirectX12?
Ker če večina govori, da se pa Mantle mogoče skriva v DirectX12 potem tej večini ni tehnično niti 5% zadev okrog tega. Mantle je samostojen API, DirectX je samostojen API. Za DirectX (11) imamo kompleten SDK z detajlnim opisom vseh objektov in metod, parameterov in kaj se zgodi, ko kličeš kakšno metodo. Za Mantle imamo dll knjižnico od AMD-ja, skozi katero se lahko folk gre samo reverse engineering. Ugotovit imena funkcij je simpl (sem že dal link nekje na prejšnjem page-u), parametere in strukture kako jih klicat pa ne več. Ni pa nikakršne dokumentacije.
Vemo s kakšnimi pristopi Mantle zmanjša CPU odvisnost (bindless). To najdeš tudi v OpenGL in boš našel v DX12.
klkkkkkkkkkk je izjavil:
trenutno Mantle 100K batches - 2015 imajo namen 300K batches - 2018 should reach 1000 000 batches.
In koga to biga? Čez OpenGL lahko danes spraviš 300K batchov na NV Keplerjih in 100K na AMD GCN1.0/1.1. DirectX 12 bo šel v isto smer.
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Ja nekateri govorijo, da Mantle ni odprt APi, drugi da je.. spet nekateri, da se bo izvedelo, ko bo končan
Kako za vraga naj bi bil odprt? Daj mi povej katere parametre vzame funkcija grCreateDevice, ki je v mantle64.dll? Ne moreš? Kako je torej lahko odprt? Veš kako je to simpl za D3D11? Samo v google vpišeš D3D11CreateDevice.
In tudi če končno enkrat Mantle API postane javen (pa to še ne pomeni, da je odprt! DirectX ni odprt!), ne vidim nobene možnosti, da bi ga ostali IHV-ji podprli. Eko par trenutno aktualnih primerov:
-NVIDIA veselo ignorira OpenCL. Pred leti so naredil dejansko spodobno implementacijo za Fermi-je in so se vsi klanjali razultatom v LuxMarku. Ta implementacija se do danes ni spremenila čisto nič. Edini razlog, da sploh teče na Keplerjih je binarna kompatibilnost za nazaj (torej Kepler lahko izvaja kodo prevedeno za Fermi). Ko je prišel GeForce 680 in je bil performance v tem istem benchmarku slabši kot na 580 je folk to lagano prepisal na "GeForce 680 ni namenjen za compute", ko je prišel Titan se nihče ni več spomnil 580, oziroma se nobenemu ni prižgala WTF lučka. Niti se nikomur ne priže WTF lučka danes, ko GeForce 750 Ti skoraj sname Titana v tem benchmarku...
-NVIDIA tudi veselo ignorira DirectX 11.2. Feature-ji, ki jih NV ne podpira so vezani na GUI rendering v Win 8.1. Rezultat tega je, da tudi Maxwell ni DX11.2 čip.
-AMD še vedno nima OpenGL 4.4 driverja, čeprav je bil API finaliziran že lani poleti.
Samo recimo ta scena, Samaritan je laufal ok na 1x 680gtx z fxaa.. Razen če so ga specifično naredili okrog openGL? Čeprav je takrat zadeva promovirala 680gtx perf. FXAA in dx11
Pač techdemo. Ni OpenGL. Problem tega demota je, da je zelo GPU zahteven. Kolikor se spomnim je bil prvotno showcase na 3x 580 SLI potem pa na 1x 680. In to pomeni, da bo GeForce 750 Ti še vedno imel probleme nekaj takega poganjat.
Če imaš pa igro z 15000 draw batchi in igro z 100000 draw batchi pa lahko izgledata zelo zelo drugače in obenem obremenjujeta GPU čisto isto.
Mavrik ::
Truga: S kere riti si pa tisti prvi graf potegnil? 2014 pa 2015 še nista minila veš :P A je to samo wishful thinking nekoga?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
TechBeats ::
Pač techdemo. Ni OpenGL. Problem tega demota je, da je zelo GPU zahteven. Kolikor se spomnim je bil prvotno showcase na 3x 580 SLI potem pa na 1x 680. In to pomeni, da bo GeForce 750 Ti še vedno imel probleme nekaj takega poganjat.
Če imaš pa igro z 15000 draw batchi in igro z 100000 draw batchi pa lahko izgledata zelo zelo drugače in obenem obremenjujeta GPU čisto isto.
Aha, btw takrat, ko so laufali na 3h 580gtx so imeli 4xmsaa, sedaj na 680ki pa samo fxaa, msaa bi jo ziher umoril :D
AciD TriP
klkkkkkkkkkk ::
@Senitel
Saj AMD-ju ni treba optimizirat driverja za OpenGL, ker imajo DX12 in Mantle.
Poleg tega kar preskakuješ dejstvo, da je DX12 lahko na osnovah MAntla oz. da sta ga AMD in MS skupaj naredila. Še enkrat podpora HSA v gamingu iGPu-Coprocessor
Saj AMD-ju ni treba optimizirat driverja za OpenGL, ker imajo DX12 in Mantle.
Poleg tega kar preskakuješ dejstvo, da je DX12 lahko na osnovah MAntla oz. da sta ga AMD in MS skupaj naredila. Še enkrat podpora HSA v gamingu iGPu-Coprocessor
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Dr_M ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
@Senitel
Saj AMD-ju ni treba optimizirat driverja za OpenGL, ker imajo DX12 in Mantle.
Poleg tega kar preskakuješ dejstvo, da je DX12 lahko na osnovah MAntla oz. da sta ga AMD in MS skupaj naredila. Še enkrat podpora HSA v gamingu iGPu-Coprocessor
Tole je pa tok glupa izjava, kot bi rekel, da xy znamka avtomobila ne rabi okroglih koles, ker ima tako mocan motor, da lahko po luftu leti.
BorutK-73 ::
klkkkkkkkkkk ::
Tvoja izjava je glupa. Future je HSA in če OpenGl nebo podpiral... za gaming je pa itak DX12 pa še tu je vprašanje kolk "game-developers" ga bo podprlo
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Dr_M ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Tvoja izjava je glupa. Future je HSA in če OpenGl nebo podpiral... za gaming je pa itak DX12 pa še tu je vprašanje kolk "game-developers" ga bo podprlo
Tocno toliko kot tvoja. Letelo je na tisto, da AMD ne rabi opengl gonilnika, ker ima mantle - za eno jebeno igro. Mogoce bo letos celo se ena.
klkkkkkkkkkk ::
Mwe prav zanima kakšno bi blo stanje sedaj, če AMD nebi naredil Mantla ... verjtno ti ti in senitel še bolj metala ta OPEnGL v višave. Uglavm, tolk časa je že zunaj pa nič ni pripomogel v gamingu.
No, ker je to Mantle takoj naredil, sedaj mečete naprej kolk je OpenGL dober itd..... Prej pa noben ni omenjal, kdaj bodo podprli OpenGL v gamingu
No, ker je to Mantle takoj naredil, sedaj mečete naprej kolk je OpenGL dober itd..... Prej pa noben ni omenjal, kdaj bodo podprli OpenGL v gamingu
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
SuperVeloce ::
Še dobro, da je AMD eden glavnih contributorjev pri razvoju openGL, ane? Mantle je po eni strani rezultat teh izkušenj, prav tako se grem stavit da je veliko bolj podoben openGL4.4 knjižicam kot bo podoben directX 12.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
klkkkkkkkkkk ::
Tako ja
Vprašanje je pa : Zakaj je potem šel AMD delat nov low level API?
Vprašanje je pa : Zakaj je potem šel AMD delat nov low level API?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
mihec87 ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Tako ja
Vprašanje je pa : Zakaj je potem šel AMD delat nov low level API?
steambox?
Dr_M ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Mwe prav zanima kakšno bi blo stanje sedaj, če AMD nebi naredil Mantla ... verjtno ti ti in senitel še bolj metala ta OPEnGL v višave. Uglavm, tolk časa je že zunaj pa nič ni pripomogel v gamingu.
No, ker je to Mantle takoj naredil, sedaj mečete naprej kolk je OpenGL dober itd..... Prej pa noben ni omenjal, kdaj bodo podprli OpenGL v gamingu
Seznam iger z opengl podporo ni pretirano dolg, je pa med njimi nekaj najboljsih iger ever.
hojnikb ::
Mantle se sliši lepše kot opengl, zato "now" API + z novim apijem ga lahko zaklenjo nase :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
klkkkkkkkkkk ::
Ne.. to bi naredila NVIDIA
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Dr_M ::
Glide je bil tudi oh in sploh superioren api, ampak vseeno to ni resilo 3dfxa. In potem sta ga DX in opengl (slednji gonilnik je bil pri 3dfxu prakticno neobstojec) povozila in to je pomenil konec.
Kaj bi se zgodilo z DX ce nebi blo mantla, nihce od nas ne bo vedel, ce je kaj pripomogel k razvoju boljse DX knjiznice, ce je, super, ce ni, who cares.
Kaj bi se zgodilo z DX ce nebi blo mantla, nihce od nas ne bo vedel, ce je kaj pripomogel k razvoju boljse DX knjiznice, ce je, super, ce ni, who cares.
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Tako ja
Vprašanje je pa : Zakaj je potem šel AMD delat nov low level API?
Dve črki: PR.
7982884e ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Tako ja
Vprašanje je pa : Zakaj je potem šel AMD delat nov low level API?
tudi zaradi tega, ker imajo njihovi procesorji proti intlom porazno singlethreaded performanso, kar se v večini špilov prevede na konkretno manjše fpsje
TechBeats ::
Pomoje, če nebi bilo Mantla bi še zmeraj guruali ta bottleneck, ubistvu je bil samo en wakeup call za MS in directX.
In na koncu bo baje Mantle kot osnova za Directx12 ali nekaj v tem smlisu, pač da bo AMD pomagal MS in bojo skupaj naredili nek mix mantle+directx low level API za vse.
Nekaj takekga se je že zgodilo z Directx 10 in 10.1, ko je baje AMD pomagal MS narediti izpopolnjen API
In na koncu bo baje Mantle kot osnova za Directx12 ali nekaj v tem smlisu, pač da bo AMD pomagal MS in bojo skupaj naredili nek mix mantle+directx low level API za vse.
Nekaj takekga se je že zgodilo z Directx 10 in 10.1, ko je baje AMD pomagal MS narediti izpopolnjen API
AciD TriP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TechBeats ()
Lonsarg ::
Jaz mislim da je biznis model Microsofta z ločevanjem iger na Xbox in PC zgodovinska zgrešena priložnost. In to že, oziroma predvsem že, v časih Xbox 360. Zmonopoliziraš PC gaming trg, da skoraj ves uporablja DX, potem pa dopustiš Steamu, da prevzame dobičkonostni del biznisa.
Sicer hvala bogu, ampak just saying.
Sicer hvala bogu, ampak just saying.
Senitel ::
In na koncu bo baje Mantle kot osnova za Directx12 ali nekaj v tem smlisu, pač da bo AMD pomagal MS in bojo skupaj naredili nek mix mantle+directx low level API za vse.
Nekaj takekga se je že zgodilo z Directx 10 in 10.1, ko je baje AMD pomagal MS narediti izpopolnjen API
Glej, če se splošni javnosti niti približno ne sanja kako ti postopki potekajo, potem to še ne pomeni, da imajo ta bluzenja kakršno koli osnovo.
Imamo dva modela kako se dela tak API:
-DirectX je pod kontrolo MS. Ko se dela nova verzija MS povpraša za input IHV-je (AMD, NV, Intel, Qualcom,...), ISV-jev (DICE,...) kakšne nove feature-je hočejo imet v API-ju. Kaj bo pristalo v DX in kako bo implementirano je odločitev Microsofta.
-OpenGL je pod kontrolo Khronos Group. Khronos je sestavljen iz predstavnikov IHV-jev, ISV-jev, ki se dobijo na konferenci in predebatirjo v katero smer hočejo premaknit API in se o tem glasuje. Microsoft ni member Khronosa.
Ampak sure sej pica je tud osnova za burek ane?
SuperVeloce ::
Ne razumem čisto, kaj si s tem mislil?! Jasno, Nvidia so promotorji / working group pri Khronos, kot se za takšno tehnološko firmo spodobi. Kako in zakaj so sodelovali tam kjer so in koliko je bilo to le za lastno korist, je pa težko presoditi
Senitel ::
baje ima nvidia prste vmes pri Kronos.
Ja doh... Saj ni diktatura... Ma še kar ogromno firm prste zraven.
klkkkkkkkkkk ::
http://www.extremetech.com/gaming/16754...
zato se neuporablja OpenGL
no vsekakor se bo to popravilo sja je AMD naredil svoje... tako bo OpenGl/DX še bolj izpopolnjen
zato se neuporablja OpenGL
no vsekakor se bo to popravilo sja je AMD naredil svoje... tako bo OpenGl/DX še bolj izpopolnjen
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
FlyingBee ::
Zakaj sploh vprašanje ali dx12 bo? Itak da je to pomemben element, ki igričarje veže na Windows, zakaj bi MS to prepustil nekomu drugemu. Jaz sem zavestno nadgradil na win7 sprva samo zaradi dx11, pa če je to pravično s strani MS ali upravičeno pa se nisem obremenjeval in če bo win9 to zahteval ter bil manj gnil od 8-ke, potem z veseljem nadgradim. Vista in ali 8-ka pa sta z usodo ME pa zaradi tega še vedno MS vodi, napakam navkljub, tako da Mantle in OpenGL sta le kaplja v morje PC scene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
klkkkkkkkkkk ::
baje ima nvidia prste vmes pri Kronos.
Ja doh... Saj ni diktatura... Ma še kar ogromno firm prste zraven.
Saj to je tudi problem ...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
7982884e ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
WAT
Saj to je tudi problem ...
bi bilo bolje, da obstaja 20 takih konzorcij, za vsako firmo ena?
Truga ::
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
WAT
Saj to je tudi problem ...
bi bilo bolje, da obstaja 20 takih konzorcij, za vsako firmo ena?
Eh kaj... To narediš tko kot Mantle. Napišeš en API pa rečeš, da je open, drugim pa ne pustiš nobenga inputa. Ampak to je cool, če ti je ime "AMD" (Mantle), če ti je pa ime "NVIDIA" (CUDA), potem pa to ni več ok.
klkkkkkkkkkk ::
Mantle nima čisto nič zraven .... razen to, da bodo zrihtali tale OpenGL za gaming - kar bodo tisti, ki uporabljajo Steam OS veseli :)
Poglej OpenGl in DX sta že dolgo časa zunaj in ko se pojavi nov boljši oz. low(er) level API, bodo pa še oni izboljšali svoj API? zakaj se tega niso spomnili recimo 2012/2013. Zakaj šele po tem, ko ima nekdo boljši API?...
Senitel ne bit tak nvidia fanboy
Poglej OpenGl in DX sta že dolgo časa zunaj in ko se pojavi nov boljši oz. low(er) level API, bodo pa še oni izboljšali svoj API? zakaj se tega niso spomnili recimo 2012/2013. Zakaj šele po tem, ko ima nekdo boljši API?...
Senitel ne bit tak nvidia fanboy
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
MrStein ::
Kaj bi "zrihtali" OpenGL, če pa tam že to je?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Directx 12Oddelek: Programska oprema | 2308 (1273) | Dr_M |
» | Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam ControllerOddelek: Novice / Konzole | 15376 (10382) | Testman42 |