» »

DirectX 12 vendarle bo

1 2 3
4
5

Dr_M ::

Sej ne morem verjet, kaj danes vse najdes na internetih. Nevem, ali bi se smejal ali...
Naj si gospod "posebni" raje prebere nekaj clankov, ki jih je napisal Senitel, da bo vsaj okvirno razumel (ceprav imam malo upanja), s kom ima opravka.
https://slo-tech.com/clanki/cat/21

Lonsarg ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Nore ideje?
DirectX 12 arrived very suddenly, and it can be safely concluded that it was rushed because of the PR Damage Mantle caused. It was clear that unless the next installment of Microsoft's API gave the users a Mantle-like performance boost (i.e. a low level advantage) it would not fare well. And it seems that this is exactly what Microsoft has done. All the features provided by Mantle will be available in DirectX 12 (to a suspiciously identical extent). Now the advantage of DirectX 12 on PC will be beautiful. We have already seen Mantle benchmarks for Battlefield 4 and for Thief and they do not disappoint (especially Thief). However just what exactly, would this entail for the Xbox One?



tako rečeno DX12 = Mantle zato pa semiaccurate tako pravi...


To koliko imata podobne featurje nima nobene veze z tem, kdo je kako kodo spisal. Mantle featurji so zgolj spisek, glede na citirano je več kot očitno, da je Microsoft šel skozi ta spisek, ker se je ustrašil Mantla. AMD, ker ve moč DXa pa je jasno sodeloval in najbrž Microsoftu posredoval spisek ukazov, preko katerih Matle govori z driverjem, da niso tople vode izumljali. Nvidia je to vodo mogla izumit, da bo iste featurje podpirala in je tudi Nvidia morala v sodelovanju z Microsoftom taiste ukaze za interakcijo zglumit, ker gre za drug čip/driver si tu z AMDjevimi niso imeli kaj pomagati.

Če je kopiranje ukazov za interakcijo API-driver zate enako kot da je AMD spisal DX12 pol ti pa ne morem pomagati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

klkkkkkkkkkk ::

Zdje mi pa povej zakaj bi šel AMD vlagat svoj trud čas in denar v nov API? Se zavedate kolk časa in truda zahteva nov API? No, AMD ima res velik marketing pa še denarja in časa imajo preveč...

AMD sam nima šanse, da bi MANTLE lahko uspel. No še en članek kateri malo bolje obrazloži zgodbo.
http://hothardware.com/News/New-Reports...

Saj je vse smiselno
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Kdo pa pravi, da bo mantle dolgorocno uspesen?

kriko1 ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

še nekaj člankov
http://wccftech.com/microsofts-directx-...

http://wccftech.com/microsoft-directx-1...

http://wccftech.com/forza-5-demo-direct...


Za intermezzo - med članki (eden linka na nvidia blog - forza 5), so takoj po tej objavi dodali še:
NVIDIA, AMD, Intel Explain How OpenGL Can Unlock 15x Performance Gains
3x, 7x, 10x... to so impresivni faktorji pohitritve. Kul da se oba apija premikata v isto smer (OGL 4.4 je nekako že tam).

EDIT: spodaj je še 130 slajdov iz predstavitve

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

klkkkkkkkkkk ::

kriko1
tu se motiš... Mantle je boljši (oz. low-er level API) od OpenGL 4.4

@DrM
tega nemoreš predvidevati, vendar bo AMD naredil vse... najpšrej Crytek potem sedaj še verjetno MS.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

kriko1 ::

V čem? Mantle je kot CUDA - fanj če imaš specifičnega proizvajalca v kišti.

Better still: the techniques presented apply to all major vendors and are suitable for use across multiple platforms. And they brought demos, showing what these improvements mean on real world systems.


(v prosojnicah oglašujejo da tehnike delujejo od OGL 4.2+ in imajo že vsi to implementirano)

klkkkkkkkkkk ::

Ne, Mantle nesme bit kot cuda - AMD si tega nemore privoščiti- Crytek, ga je že adoptal prav tako se mi zdi da MS tudi. Mantle ni narejen kot udarec proti nvidi-ji ampak proti INTEL-u. AMD ima dovolj dobre multithread CPU single thread mu manjka... Konzole poganjajo 8 jedrnega jaguarja na 1.6-1.75Ghz z nizkim TDP-jem.

Mislim, da bo AMD dodal Mantlu podporo GTX GPu-jev saj je tako edina rešitev - če je to res, da je MS adoptal Mantle potem je AMD to že naredil. Govori se da naj bi imel XBoX OneCPU manj moči od sony samo zaradi API-ja (saj sta oba proca ista in XO je višje navit).

MS ni nikoli govoril od DX12 sedaj je pa kar naenkrat odgovoril z svojim prenovljemim API-jem?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Bergyb ::

Evo, Mantle je uspel, Microsoft moral pohitet s predstavitvijo DX12. Dobra novica, da bo delal na večini novejših karticah, samo nikjer pa nisem našel, ali bo to Windows 9 exclusive, al bo že v Windows 8?

Dobra novica tudi za AMD, da ne bo več rabil pračevati rezvijalcem, da vklučijo Mantle v igro, no vsaj do takrat, ko pride DX12 v windowse (predvidevam, da 2015 z windows 9)...

kriko1 ::

Ne vem če je mantle narejen udarec komurkolu, saj deluje tudi če imaš intel CPU not. Zahtevan dela je grafična kartica od specifičnega proizvajalca.

Mantle sedaj kot tak je zaprt. Ne najdem nobene dokumentacije kako bi to implementiral, pa seveda bi delalo samo na enem proizvajalcu.

AMD ne more dodat kar podporo za tuje GPU-je - nvidia je tista, ki more implementirat sam api (in intel za svoje). Ampak glede na situacijo (en obstoječ api ki že rešuje overhead, en še prihajajoč) kaže da že enakovredno rešitev imajo (crossplatform - crossHW!).

tu se motiš... Mantle je boljši (oz. low-er level API) od OpenGL 4.4


Show me the API :)

EDIT: Če še koga zanimajo direkt prosojnice:
http://www.slideshare.net/slideshow/emb...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

klkkkkkkkkkk ::

Še nekrat
Če bi AMD delal zaprt API potem nebi videl podpore intle procev!

Tukaj je odgovor da je MAntle low-er level API
http://www.pcper.com/news/Graphics-Card...

Nisem fanboy taao, da mi je vseeno kdo naredi nov API. Kupiš tisto, kar hočeš.
Vseeno je treba je priznat, da je AMD naredil zelo veliko. Glede nato, da nekaj strani pravi da je res DX12 = Mantle oz. je zelo sumljivo vsekakor je pa jasno, da je to AMD-jev edini način da dobi nekaj.

Poglej si ostale stvari recimo nvidia physx - če bi nvidia in MS bolje sodelovala in bi MS naredil isto kar sedja pravijo za Mantle z fiziko potem bi se ta fizika razvila in prav tako bi AMD kartice podprle. Vsekakor ni šel, AMD delat novega API-ja, zato da bi propadel... to pša je jasno vsem glede na njihovo stanje

Bergyb je izjavil:

Evo, Mantle je uspel, Microsoft moral pohitet s predstavitvijo DX12. Dobra novica, da bo delal na večini novejših karticah, samo nikjer pa nisem našel, ali bo to Windows 9 exclusive, al bo že v Windows 8?

Dobra novica tudi za AMD, da ne bo več rabil pračevati rezvijalcem, da vklučijo Mantle v igro, no vsaj do takrat, ko pride DX12 v windowse (predvidevam, da 2015 z windows 9)...



prav tako je Crytek že adoptal mantle API
http://www.tomshardware.com/news/amd-ma...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

dejaj ::

Je res nvidia mora poskrbet za delovanje Mantla na njenih grafičnih, je bilo že v startu rečeno, da mantle nebo podprt samo iz strani GCN arhitekture ampak bo deloval tudi na nvidia grafičnih karticah. Se strinjam z kriko1 mantle ni namenjen za boj proti intel-u ali nvidi, ustvarjen je bil za game developerje!
Največji perf. gain dobijo slabi procesorji z največ ozkega vratu, na procesorji brez bottleneck-a pa je FPS gain skoraj neopazen.

lp

kriko1 ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Še nekrat
Če bi AMD delal zaprt API potem nebi videl podpore intle procev!


A veš sploh kaj je API? Tvoja poved bi imela smisel če bi se npr. pogovarjali o kakem proprietary APIju za CPU (zakaj bi imeli to?).

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Tukaj je odgovor da je MAntle low-er level API
http://www.pcper.com/news/Graphics-Card...


Hočem api, da sam ocenim. Ne zaupam PR kravatarjem, odgovor za kaj boš dobil bolj dol.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Nisem fanboy taao, da mi je vseeno kdo naredi nov API. Kupiš tisto, kar hočeš.
Vseeno je treba je priznat, da je AMD naredil zelo veliko. Glede nato, da nekaj strani pravi da je res DX12 = Mantle oz. je zelo sumljivo vsekakor je pa jasno, da je to AMD-jev edini način da dobi nekaj


Ja, so naredili veliko. Ravno tako konkurenca. Point? In kje eksplicitno pravijo da je DX12 = mantle - vse kar vidim je da DX zaostaja in novi OGL ter mantle rešujeta v določenih situacijah (s tem da je samo eden cross platform).

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Poglej si ostale stvari recimo nvidia physx - če bi nvidia in MS bolje sodelovala in bi MS naredil isto kar sedja pravijo za Mantle z fiziko potem bi se ta fizika razvila in prav tako bi AMD kartice podprle. Vsekakor ni šel, AMD delat novega API-ja, zato da bi propadel... to pša je jasno vsem glede na njihovo stanje


Kravatarji in PR: http://semiaccurate.com/2010/07/07/nvid... (preberi zelo pozorno). Praktično nvidia je cripplala Physx za cpu. Ne smemo imeti realnih primerljivih številk, ker se lahko izkaže da je physx praktično pesek v oči - we can't have that!

klkkkkkkkkkk je izjavil:

prav tako je Crytek že adoptal mantle API
http://www.tomshardware.com/news/amd-ma...


Kul novica za imetnike AMD kartic. That's it.
Še vedno mi nisi pokazal take Mantle API in zakaj je boljši (da je bolj low-level). Rabim dokumentacijo da jo preučim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

Bergyb ::

A, OK, čez 18 mesecev, za počitnice 2015 se pričakujejo prvi špili, ki bi podpirali DX12, tk da vrjetn bo to Windows 9 exclusive...

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Vseeno je treba je priznat, da je AMD naredil zelo veliko. Glede nato, da nekaj strani pravi da je res DX12 = Mantle oz. je zelo sumljivo vsekakor je pa jasno, da je to AMD-jev edini način da dobi nekaj.

Kar nekaj strani in vse imajo source na semiaccurate. >:D
Ampak ker niti ne veš kako zgleda DirectX 11. Ne veš niti približno kako izgleda Mantle (sem postal link na seznam funkcij) in niti pod razno ne veš kako izgleda DirectX 12 pač nisi kvalificiran za prodajanje drugega kot tračev skopiranih od Čarlija.

klkkkkkkkkkk ::

Hmmm zanimivo...
poglej nimam pojma.. pa tudi zanima me ne tako,da...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Kaj se pa potem usajas, ce te ne zanima? Uzivaj v tisit dveh igrah in to je to.

hojnikb ::

"NVIDIA said Fermi, Kepler, and Maxwell will be DX12-ready. So like... almost everything since GeForce 400... almost."

Sweet :D
#brezpodpisa

klkkkkkkkkkk ::

Dr_M je izjavil:

Kaj se pa potem usajas, ce te ne zanima? Uzivaj v tisit dveh igrah in to je to.


ravno v tem je point... težko priznate, da je AMD naredil dober API oz. tudi veliko je naredil. No pač nvidia fanboys in nič drugega. Če slučajno misliš, da kupujem samo AMD grafične in AMD proce se gladko motiš - vzamem tisto hočem in zadnje čase gledam na P/P.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Pa kdo pravi, da je mantle slab?
Ti spet neki fantaziras v tri dni in nas obtozujes, da smo nvidia fanboys, ker ne kujemo AMDja v nebo, sam si pa slep kot kura in noces niti dejstev prestudirat in raje verjames nekemu levaku charliju, ki je enkrat drzal graficno v rokah in je ze cel strokovnjak. Pravzaprav je mnogo takih "strokovnjakov" na netu.

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

ravno v tem je point... težko priznate, da je AMD naredil dober API oz. tudi veliko je naredil.

Prejšnji post si napisal, da nimaš pojma (kako DirectX 11 ali Mantle ali DirectX 12 izgledajo). V tem postu trdiš, da je AMD naredil dober API. Kako pa veš, da je dober, če nimaš pojma in te niti ne zanima?
Daj mi specifikacije za Mantle potem se bomo pa pogovarjal ali je API dober ali ne.

MrStein ::

kriko1 je izjavil:


Za intermezzo - med članki (eden linka na nvidia blog - forza 5), so takoj po tej objavi dodali še:
NVIDIA, AMD, Intel Explain How OpenGL Can Unlock 15x Performance Gains
3x, 7x, 10x... to so impresivni faktorji pohitritve. Kul da se oba apija premikata v isto smer (OGL 4.4 je nekako že tam).

EDIT: spodaj je še 130 slajdov iz predstavitve


1.) OpenGL has it all - TODAY
2.) nobody gives an F about OpenGL
3.) repeat

:P
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

FlyingBee ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Kaj se pa potem usajas, ce te ne zanima? Uzivaj v tisit dveh igrah in to je to.


ravno v tem je point... težko priznate, da je AMD naredil dober API oz. tudi veliko je naredil. No pač nvidia fanboys in nič drugega. Če slučajno misliš, da kupujem samo AMD grafične in AMD proce se gladko motiš - vzamem tisto hočem in zadnje čase gledam na P/P.

Flyingbee, ne it vse na prvo žogo, če na tem nivoju primerjam sve skupaj ... dx12 so 4 leta oblikoval in je pomembno, da bo delal s čim večjem številom HW-ja, čeprav je vezan na en OS, ki pa je zelo razširjen ... in seveda grafičnimi pogoni, ki bodo generirali na tisoče iger, ne pa 2, ki se zaenkrat razumeta s Mantlom, ki dela to kar bo dx12 čez 1 leto na vseh frontah

dejaj ::

Od kje tebi informacije da dx12 drkajo že štiri leta? Ker tole nebo držalo! Al bodo dx11 prevrtali tako močno in ga imenovali dx12. Še se spomnite ko se je govorilo da bo dx11 compatibilen z dx10 karticami in do tega nikoli ni prišlo.

Dr_M ::

A misls, da so dx12 zacel delat 3 dni nazaj? Mogoce res ni 4 leta, je pa definitivno nekaj casa v delu, verjetno so se pa stvari bolj pocasi premikale, zdej se bodo pa hitreje, ker so rabil samo eno brco v rit.

D3m ::

Pa še to bo trajalo 18 mesecev, če se ne motim, da ga bomo videli.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Dr_M ::

Ja tam nekje, da bo dokoncan. Testne verzije naj bi bile ze letos. Verjetno se bodo tako igral, kot se amd z mantlom.

kriko1 ::

dejaj je izjavil:

Od kje tebi informacije da dx12 drkajo že štiri leta? Ker tole nebo držalo! Al bodo dx11 prevrtali tako močno in ga imenovali dx12. Še se spomnite ko se je govorilo da bo dx11 compatibilen z dx10 karticami in do tega nikoli ni prišlo.


http://msdn.microsoft.com/en-us/library...

"Razširitve" ki zmanjšajo cpe overhead ne slonijo na zmožnostih strojne opreme - če ne bodo v dx12 tlačili neke nove strojne zahteve, potem bo komot dx11 HW kompatibilen z dx12 (nvidia ima baje že delujoč dx12 gonilnik http://blogs.nvidia.com/blog/2014/03/20...

Počakajamo sedaj še na PR kravatarje da nas ustrezno namažejo zakaj bi rabili novo kartico za dx12 :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

dejaj ::

Striček Gosalia z svojo ekipo pri Microsoftu so že nekaj časa razmišljali o dx12, rečeno ni ničesar da so delali na njem govori se veliko da so se lotili dela prisilil mantle!
Po zadnjih informacijah naj bi dx12 prinesel le balanced loads pa efficiency. Strojnih zahtev v dx12 oz dx11.3 Ziher
nebo...

Bergyb ::



Nvidia z DX11 pravi, da je dosegla boljše rezultate, kot AMD z Mantle. Tja, če bi vsi imeli takšen procesor v mašini, pol sploh nebi rabl Mantle... Tk da tale graf je za tiste par procentov gamerjev, ki imajo dost denarja...

Bo pč treba počakat na DX12, da bomo videli, kakšna je pohitritev v primeru slabšega CPUja.

AMD že rekel, da bodo vse GCN kartice popolnoma podpirale DX12, medtem ko Nvidia samo pravi, da podpirajo, nič pa konkretnih podatkov, ali vso funkcionalnost, ali samo del.

klkkkkkkkkkk ::

Bergyb kako lahko verjameš tem rezultatom?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Xserces ::

Zato ker so jih narisali kravatarji! haha
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

klkkkkkkkkkk ::

Nekateri nerazumejo, da mantle = CPu boost
recimo največ so občutili razliko z starimi CPU-ji in high end GPu oz. vse kar je nad R9 270X...

No razliko so občutili tudi stisti ki imajo R9 290 CF + i7 4770/4930K .. in na koncu sta 2x GTX 780 počasnejši od 2x R9 270X zaradi CPU bottlenecka.

http://www.tomshardware.com/reviews/thi...


FX 4170 in R9 270 - občutiš razliko...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Ja, pri najhitrejsih cpujih je ravno ta bottleneck.
Kaj pa neki srednji rang? Ali pa najnizji?

Hecno pa je, da dokler je mantle v eni igri hitrejsi, je to ok, ko pa nvidia pokaze drugacne rezultate, pa ni vec za verjet.
Jest osebno temu res ne verjamem, pravtako ne mantle rezultatom, ker jih se nisem na lastne oci videl.

klkkkkkkkkkk ::

Že spet govoriš bedarije...
Poglej si benchmark pri 1440P = ni CPu bottlenecka

Če se spomni starswarm je pri nekaterih benchmarkih z Mantlom nonstop GPU bottleneck tudi, če imaš 2GHz.

lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Ti trdis, da je cpu bottleneck, potem pa kar naenkrat ni vec in jest govorim bedarije?

A si bil kej pri psihiatru zadnje case?

klkkkkkkkkkk ::

Mah...

Če bi primerjali z penitumom in kakšnim phenomom DX vs Mantle bi rad videl primerjavo...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

dejaj ::

No pr men se je kr opazil boost. Phenom 1090t~3.8@, hd 7970ghz, 8Gb ddr3

BF4/ Parcel storm

Dx11 45-75 ultra/1080p
Mantle 65-120 ultra/1080p

klkkkkkkkkkk ::

@dejaj
pa ne tega na forumu govort - ker sigurn lažš.. kupi raje i7 K pa GTX 780Ti pa počakaj na tele driverje pa boš videl razliko :)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Bergyb ::

Sej 780 Ti je hitrejša kartica od 290X (vrjetno ne v vseh špilih, ker so eni bolje prilagojeni AMD grafičnim karticam), tk da bi pričakoval, da bodo boljši rezultati, kakršni so tudi pokazani na oni sliki v primeru, ko CPU ni bottleneck. Samo v primeru slabšega CPU (core2) pa dvomim, da bo grafična hitrejša od 280X z Mantle. Res, da če imaš denar, da boš kupil 780 Ti, imaš gotovo tudi top CPU.

Ja, se pa strinjam, na tistih grafih sploh Nvidia nebi smela primerjat z Mantle, ker sploh ni point to na top CPUjih, samo kaj češ, pč želijo pokazat, da so hitrejši od konkurence in Mantle, o katerem se je velik pisal zadne čase. Nihče ne bo kazal grafov, da prodaja dražjo in slabšo stvar -ne trdim, da je Nvidia slabša, da ne bo kdo tako razumel, vsak proizvajalec ima svoje prednosti in samo na tebi je odločitev, kaj ti pride bol prav.

klkkkkkkkkkk ::

Problem je DX11 in CPU bottlenecka nebodo mogl opravit z driverji... Poleg tega na nvidia strani lahko pričakuješ, da je GTX 780Ti hitrejša od R9 290X v Thief ali obratno.. zame ni razlike če bi zapravljal za PC toliko bi vzel R9 290 in i5 K
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

kriko1 ::

Kje je link do članka, kjer je objavljen tisti graf? Me zanima kaj so sploh testirali in kako.

dejaj ::

kriko1 ::

Ok, bom videl na svoji mašini če bi bo dvignil FPS ta "upcoming" gonilnik v dx11 naslovih, ali se pa gre le za optimizacijo izbranih naslovov. Imam pa cpu, ki je bolj daleč od i7.

dejaj ::

Ja sej testiral so pa na cpu, ki ga res nima usak navaden uporabnik :/

first_line ::

Jeeeeee, jaz imam i7 pa Nvidio (prenosnik). S ta novimi gonilniko bom zihr ob igranju Kvake še akumulator napolnil in presežek elektrike prodajal nazaj v omrežje. V Teslo g bom namontiral in bo perpetum mobile.

sarkazemoff

Ti grafi narejeni v powerpointu me ne fascionirajo kaj prida :/ Bom še sam naredu enega, ki bo dokazoval da je 5cm pen*s najbolj zadovoljiv za žensko- bom najboljši fuk*č na vasi.

Dr_M ::

Seveda to nikogar ne zanima. Zanimajo nas pravi testi, pa naj pokazejo, ce je to res.
In tudi ne zanima me, koliksen boost ke na graficni za 700e, ampak me zanima, koliko je boosta na taki za 200 in 300e.

Senitel ::

Bergyb je izjavil:

Ja, se pa strinjam, na tistih grafih sploh Nvidia nebi smela primerjat z Mantle, ker sploh ni point to na top CPUjih, samo kaj češ, pč želijo pokazat, da so hitrejši od konkurence in Mantle, o katerem se je velik pisal zadne čase.

Si bom kar od FlyingBee link sposodil: klik. Unigine Heaven, opazi razliko na AMD DX9/DX11 in na NV DX9/DX11.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

7982884e ::

first_line je izjavil:


Ti grafi narejeni v powerpointu me ne fascionirajo kaj prida :/ Bom še sam naredu enega, ki bo dokazoval da je 5cm pen*s najbolj zadovoljiv za žensko- bom najboljši fuk*č na vasi.
podane so specifikacije, tako da je bolj verjetno da govorijo resnico kot da so se kar tako zlagali, ker konec koncev bodo zadevo kmalu sprobali ljudje na hardverskih straneh in če se izkaže, da so rezultati way off, potem bo nvidia več zgubila kot pridobila. konec koncev gre za ene drajverje, ne za pompozno najavo kot je bila tista o 2x perf/w za maxwell, ki pa se je izkazala za precej točno

Jst ::

Dobro si poglejte grafe!

Pri Thiefu gre za razliko od 52 FPS do 58 FPS.

Driverje, ki pohitrijo določene špile za 5-10%, pa videvamo ob vsaki izdaji...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Directx 12

Oddelek: Programska oprema
92185 (1150) Dr_M
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4414849 (9855) Testman42

Več podobnih tem