» »

DirectX 12 vendarle bo

1
...
3 4
5
»

FlyingBee ::

z optimizacijo se soočamo že dolgo časa, eni to tržijo pod imenom Mantle, eni pa Driver update ... kar se tiče API-jev oziroma kar konzol samih pa je večina pohitritve na račun kakovosti, ki jo človeško oko niti kaj dosti ne opazi, je pa dovoljeno tudi to reklamirat

kriko1 ::

Glede tistega grafa:
https://forums.geforce.com/default/topi...

Torej čisto navadna optimizacija za samo določene naslove. Moving on.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

Senitel ::

Ma tule se kaže to kar sem v eni temi že okrog tega že razlagal. Če imaš isti špil (Thief), isto vsebino, isti pipeline (recimo temu kako in kaj se riše), potem tudi Mantle (ali pa DX12 ali pa OpenGL 4.4) prinese samo nek procent (10%, 20%) in še to samo takrat, ko postaviš PC tako, da je podhranjen s strani CPU. Tak procent tudi ni nujno nemogoče poiskat, če pisci driverjev pogledajo kje točno nek špil zabija čas in optimizirajo tisti del driverja. Tako se ta meja kje postane CPU problem nekoliko dvigne.
Igre so pisane tako, da na neki ciljni strojni opremi z nekim izbranim API-jem tečejo dovolj dobro. Ko bodo razvijalci ugotovili, da lahko ciljna publika poganja igre s 100.000 objekti na sličico namesto 15.000 potem se bo scena precej spremenila. Do tam pa ne moremo prit samo s flikanjem za 10% tu in 10% tam znotraj DX11. Mantle doesn't help. DX12 za zainteresirane beta developerje je na razpolago na NV in Intel GPU-jih. OpenGL je pa eksotika. :)

MrStein ::

kriko1 je izjavil:

Glede tistega grafa:
https://forums.geforce.com/default/topi...

Torej čisto navadna optimizacija za samo določene naslove. Moving on.

Mantle je tudi za samo določene naslove. Dva naslova, če sem prav štel.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kriko1 ::

Nekaj več info o prihajajočem nvidiinem gonilniku (glede na to da je bila tu debata še o mantle in cpu overheadu):

Introduces key DirectX optimizations which result in reduced game-loading times and significant performance increases across a wide variety of games. Results will vary depending on your GPU and system configuration. Here are some examples of measured gain....


Vzeto iz: http://forums.guru3d.com/showthread.php...

FlyingBee ::

kriko1 ::

Pri meni v določenih igrah je naredilo kar opazne razlike.
Recimo NFS Rivals sploh nisem mogel igrati ker je na dolčenih delih zabilo CPU na 100% (cpu limited scenarij) in je fps padal nekje na 15. Sedaj dela tekoče na 30fps (igra je zaklenjena na tako vrednost - EA kvaliteta).
Za info - Rivals je blazno neoptimiziran naslov (na nivoju EA), ljudje imajo težave z njo na i5, ter celo nekaterih i7 sistemih: http://answers.ea.com/t5/Need-for-Speed...

Tudi na overclock posamezniki poročajo o razlikah: http://www.overclock.net/t/1479451/vari...

Tr0n ::

Kar lep performance increase tale DX12.

http://www.forbes.com/sites/jasonevange...

TL:DR tested with 3dmark dx11 and dx12
GTX 750 TI
DX11 1,081,530 draw calls per second
DX12 7,653,465 draw calls per second
600% increase
Titan X
DX11 2,524,794 draw calls per second
DX12 14,545,096 draw calls per second
476% increase
AMD Radeon R7 200 Series (doesnt say what model)
DX11 955,796 draw calls per second
DX12 13,268,733 draw calls per second
all cards were tested at 1920x1080 with an Intel I7-5960x


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Directx 12

Oddelek: Programska oprema
92330 (1295) Dr_M
»

Valve izdal SteamOS in predstavil prototip Steam Machine in Steam Controller

Oddelek: Novice / Konzole
4415468 (10474) Testman42

Več podobnih tem