Novice » Grafične kartice » NVIDIA pripravlja osvežitev Titana
RejZoR ::
Ja, 1U je pa res najbolj pogosta konfiguracija doma ane? Kaj zdej, a govorimo o consumer sistemih al hardcore crunch clustrih? Odloč se že ane...
Kaj ima veze a je govora o consumer sistemih ali hardcore crunch clustrih? Govora je o tem ali je poraba pomembna ali ne. Če smo konkretni govorimo o tem ali je TDP pomemben ali ne.
Po tvoje je TDP za consumer okolje povsem nepomemben, ker tebi HD7950 deluje super in fajn v miniatx ohišju z navitim CPU-jem in ne vidiš čisto nobenega problema, če bi ta tvoja grafa skurila 500W, dokler bi zadeva bila 1,5x hitrejša.
Ne opaziš pa, da se vse današnje grafe (in CPU-ji!) clockajo glede na svojo trenutno porabo.
Moje mnenje o Mantle? Glede na izkušnje s tem kakšen preskok je bil pred leti na S3 Savage3D kartici med S3 Metal in D3D se ga zelo veselim (ja, vem da se je sama grafika spremenila skozi leta ampak vseeno, to da je overhead problem ni nobena skrivnst). Vsaj ni nek bedast gimmick kot PhysX, ki je vedno tolk sfejkan, da izgleda bolje od CPU fizike, da je kar žalostno. Mantle pa bo za podprte špile v celoti naredil neko omembe vredno razliko in to mi je skor bolj pomembno.
Tukaj pa ni nobenega problema, da je zadeva povsem zaprta in zaklenjena na AMD?
Ker ima AMD plan razširit podporo za Mantle na druge proizvajalce? Trenutno je omejeno na GCN kartice, vem pa da so plani tud za druge proizvajalce. Nimam pojma kako imajo namen to dosežt, ampak se je govorilo o tem. Pa tud če bo zaklenjeno, ko kolebaš med tem, da iz igre dobiš ven univerzalno boljši performance ali pa nek glup grafični eye candy, ki vse skupaj še upočasni, itaq da imam raje Mantle...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Bergyb ::
Mantle je tk kot da bi naredili DX12, kjer delajo špili samo na novih grafičnih, medtem ko na starih to ni več mogoče (vsi DX so kompatibilni za nazaj, s tem da imajo dodatke). 90% ljudi bo imelo stare grafične, se pravi, da ti ne bodo kupili špila, ker ne bo delal... Žal pa je malo razvijalcev, ki bi šli delat 2 jedra, da bi eden delal za starejše, drugi pa za nove grafične, razen teh, katerim bi M$ plačal, da to naredijo, kot je AMD z Mantle.
Tk da vrjamem, da tole ni ravn najboljši pristop, samo AMD si je mogoče lahko to privoščil, ker so njegovi čipi v konzolah -se pravi, če boš optimiziral za nove konzole, boš lahko to tudi uporabil s podobnimi funkcijami na PC z Mantle.
Bomo videli, kaj bo prinesel BOOM, ko bodo kazali, koliko FPS več je v BF4 itd. Drugače bo pa to feature, kot je PhysX za Nvidio v nekaterih špilih.
Da ne bo vse off topic: Če ti niso všeč nove cene, pč ne kupi, počakaj na nove čipe Maxwell in padec cen srednjemu razredu, kateri bo imel čedalje boljši P/P
Tk da vrjamem, da tole ni ravn najboljši pristop, samo AMD si je mogoče lahko to privoščil, ker so njegovi čipi v konzolah -se pravi, če boš optimiziral za nove konzole, boš lahko to tudi uporabil s podobnimi funkcijami na PC z Mantle.
Bomo videli, kaj bo prinesel BOOM, ko bodo kazali, koliko FPS več je v BF4 itd. Drugače bo pa to feature, kot je PhysX za Nvidio v nekaterih špilih.
Da ne bo vse off topic: Če ti niso všeč nove cene, pč ne kupi, počakaj na nove čipe Maxwell in padec cen srednjemu razredu, kateri bo imel čedalje boljši P/P
sesobebo ::
zakaj se pa o eurih pogovarjate? a se ne kupuje zdej graficnih z megawatnimi urami?
aja, ndivijia... :D
aja, ndivijia... :D
RejZoR ::
Mantle in PhysX sta funkcionalno čist različni zadevi. Pa PhysX je eno čist navadno nategovanje folka, ker če sem skoraj enake efekte videl 10 let nazaj, ki so tekli na 1GHz enojedrnem procesorju, da danes ne morejo narediti boljšega na quadih je prav smešno. In pol kao forsirajo GPU computing, ko pa za fiziko ne ponucajo niti 5% procesorja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
FlyingBee ::
Mantle in PhysX sta funkcionalno čist različni zadevi. Pa PhysX je eno čist navadno nategovanje folka, ker če sem skoraj enake efekte videl 10 let nazaj, ki so tekli na 1GHz enojedrnem procesorju, da danes ne morejo narediti boljšega na quadih je prav smešno. In pol kao forsirajo GPU computing, ko pa za fiziko ne ponucajo niti 5% procesorja...
no,no .. na red faction guerilla se na i5 2500k zatika, če bi bila physx pa se ne bi
Senitel ::
Ker ima AMD plan razširit podporo za Mantle na druge proizvajalce? Trenutno je omejeno na GCN kartice, vem pa da so plani tud za druge proizvajalce. Nimam pojma kako imajo namen to dosežt, ampak se je govorilo o tem.
Really? AMD ima plan razširit podporo na druge proizvajalce? Zate torej izjava: "ostali proizvajalci so dobrodošli, da podprejo Mantle" pomeni, da ima AMD plan razširit podporo na druge proizvajalce?
Čisto isto je naredila tudi NVIDIA. AMD ima proste roke, da implementira CUDA in PhysX, če jim to tako paše.
In glede Mantle še vedno ni nikakršnih javnih specifikacij ali česar koli.
Pa tud če bo zaklenjeno, ko kolebaš med tem, da iz igre dobiš ven univerzalno boljši performance ali pa nek glup grafični eye candy, ki vse skupaj še upočasni, itaq da imam raje Mantle...
Sure, but beside the point.
Cel kup forumašev ima blazen problem s CUDA/PhysX in čisto nikakršnega problema z Mantle. Kje je razlika?
Naslednja ideja, ki se bo marsikomu zarolala v glavi je, da za CUDA obstaja alternativa (OpenCL), za Mantle pa ne.
Ta ideja je seveda napačna, imaš na razpolago OpenGL 4.4, ki nudi vsaj 90% izboljšav, ki bodo na razpolago v Mantle. Ostalih 10% pa zna bit vezanih na GCN.
mihco ::
Tako Mantle kot PhysX je megla...marketing. Razlika je le ta, da PhysX smo ze videli v "akciji" in je bs, razocaranje nad Mantle pa sele sledi(mogoce celo letos :S).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihco ()
RejZoR ::
Tako Mantle kot PhysX je megla...marketing. Razlika je le ta, da PhysX smo ze videli v "akciji" in je bs, razocaranje nad Mantle pa sele sledi(mogoce celo letos :S).
Če bi kdaj videl v akciji dedicated API proti D3D ne bi dajal takih izjav. Pa so bili takrat časi primitivne grafike, kolk je šele overheada dandanes pri vseh miljonih trikotnikov, večih layerjih textur, shaderjih itd itd.
@Stojansto
Men je Guerilla delal čist lepo na trenutni konfiguraciji, pa sem takrat imel še HD6950...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PrimozR ::
mogoče ni prava rubrika, vendarle... Nisem igričar, bil niti ne bom, grafika mi je bila vedno postranska stvar pri PC-ju. Ker sem predvsem bolj v glasbenih vodah, zato polagam več pozornosti na zvočno kartico. Pa bi vseeno vprašal, ker mi nekaj ni kompatibilno. Tale grafa za 4K porabi 300W, tista v GSM ali tablici pa le nekaj 100mAh. V čemu je potem tu razlika?? Pa vse firme na veliko reklamirajo da so GSM-i že prekosili PC-je z osmimi jedri, itd. itd...
Tista za v tablico ima bistveno slabšo kvaliteto slike, po možnosti rendra na nečem podobnem 1280 x 800 in potem to upscale-a, po možnosti prikazuje s 30 FPS, itd.
Poglej konzole, v njih imaš grafo, ki je slabša od tiste, ki jo danes daš v PC za 600 €. Pa zadeve delajo. Optimizacija, rezanje na kakovosti, nižja ločljivost, manj FPS, itd. Titan ti bo na 4k gnal igro na 60 FPS pri zelo zavidljivih grafičnih nastavitvah.
54j0 ::
7982884e ::
klkkkkkkkkkk ::
Ubistvu je bila 6e cenejsa. Moja je bila 280e novembrra 2012.
Seveda toliko o pristranskosti. Vse bi naredil, da bo dzek izpadel, v resnici pa samo jerk. Ane mhico ;>
Kaj pa tiste ponudbe pri HoH.de za 170-190EUR.
Zakaj je AMD Mantle "odprt"? No zakaj? Amm, ker so se mogoče naučili od nvidia-e, da nažalost z zaprtimi tehnologijami negre.
Poleg tega menim, da MANTLE ni boj proti nvidiji saj je na to že AMD odgovoril z tressFX 2.0(fizika) in Free-sync(G-sync)...
Fizika (nvidia Physx) je imela potencial, če bi pustila AMD-ju. APU-ji bi to zelo dobro izkoristili z iGPU....
AMD-ju gre proti nvidiji zelo dobro brez MANTLA itd. (R9 270 punuja kot P/W in P/P) Za vse - tu je pa pomemben P/W!
Nekateri menite, da je GTX 780TI veliko booljša v P/W kot R9 290X, ki porabi 10-20W več... medtem ko R9 290 porabi manj. Če za grafično odšteješ nad 250E se neoziraš na 20W večjo porabo...
Mantle je boj proti intelu saj AMD izgublja... vsaj tako jaz mislim. Hočejo začeti obdobje MULTHITHREADING-a kjer so pa buldozerji dovolj močni. Z mantle bodo tudi "lahko" malo pohabili intel CPU-je :) Vsekakor pa bi lahko prenesli računanje fizike na iGPU:)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
PrimozR ::
AMD FX je itak več ali manj dead, vse stavijo na Fusion, tam so pa pri CPU-ju v hudem zaostanku v primerjavi z Intelom. Tudi če primerjamo dvomodulni Fusion z dvojedrnim Intelom.
Senitel ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Poleg tega menim, da MANTLE ni boj proti nvidiji saj je na to že AMD odgovoril z tressFX 2.0(fizika) in Free-sync(G-sync)...
TressFX ima s fiziko tolk skupnega kot TrueAudio.
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Fizika (nvidia Physx) je imela potencial, če bi pustila AMD-ju.
A jim slučajno ne pusti?
Stvari niso open, samo zato ker je nekdo rekel da so open.
klkkkkkkkkkk ::
zadnjič sem hackal zato, da mi je delal fizika na R9 270X :( Ja in ne pusti AMD-ju...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
AMD FX je itak več ali manj dead, vse stavijo na Fusion, tam so pa pri CPU-ju v hudem zaostanku v primerjavi z Intelom. Tudi če primerjamo dvomodulni Fusion z dvojedrnim Intelom.
off topic:
Odvisno kako gledaš... amd bi moral jaguarja/puma v perfromance mode pa bi znal biti takoj za intelom. Steamroller je prinesel manjšo porabo + 10-15% clock per clock... Excavator pa bo imel nov dezajn FPU
Glede NVIDIA-e ... Lahko bi samo znižali GTx 780TI pod ceno R9 290X pa bi naredili veliko več :) ... seveda, da bi NVIDIA zbijala cene? Bodo raje naredili malo hitrejši čip pa ga prodajali za 20% več :)
Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
PrimozR ::
Ma tale njihov dizajn jeder je bolj ali manj dead in the watr, IIRC pride še ena podobna arhitektura, potem pa nekaj popolnoma novega. Verjetno mobile first, ker je danes pač vse tako (Core, Maxwell in novejši NVIDIA GPU-ji bodo mobile first, itd.)
Isotropic ::
tut jaguar ni lih zgodba o uspehu s stalisca performansov. pa se uporabit ga ne bodo mogli kot zaceten kamen za nove fx, ker je vecinoma narejen s programi za layout in ima posledicno nizko frekvenco. mogoce osnovno arhitekturo (princip delovanja pac) z dolocenimi popravki.
ampak kar tako na hitro ga pa ne morejo dati v performace mode, morajo zaceti prakticno od zacetka.
ampak kar tako na hitro ga pa ne morejo dati v performace mode, morajo zaceti prakticno od zacetka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
klkkkkkkkkkk ::
isotropic - že spet bo post rdeč.
jaguar je clock per clock hitrejši od FX proca :( vsaj tako kaže cinebench R11.5 okoli 15%
jaguar je clock per clock hitrejši od FX proca :( vsaj tako kaže cinebench R11.5 okoli 15%
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
klkkkkkkkkkk ::
Hehe. Se že veselim GTX790, končno kartica, ki bo zamenjala mojo staro GTX-295. :D
zakaj bi vzel dual-gpu?
Imaš lepo izbiro za R9 290... svojo staro pa pustiš za računanje fizike :) Če si pa noro želiš NVIDIA-o pa počakaj na price drop in kupi GTX 770/780/Ti
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Xserces ::
Vse se bo pokazalo s časom :D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Truga ::
Nummy ::
Isotropic ::
ja sam ga niso nic porabili, ker je bil prevec omejujoc. mislim, da so ga kupili zgolj zato, da so se znebili tekmeca, kaj prida tehnologije niso porabili (razen inzenirjev mogoce).
54j0 ::
Današnji SLI z 3Dfx SLI nima skupnega nič drugega, kot ime (res pa je, da opravljata isto funkcijo - parjenje grafičnih).
Nummy ::
ja sam ga niso nic porabili, ker je bil prevec omejujoc. mislim, da so ga kupili zgolj zato, da so se znebili tekmeca, kaj prida tehnologije niso porabili (razen inzenirjev mogoce).
Ja že, samo če AMD sedaj "kopira" 3d fx glide je to kršitev patentov, ker jih ima nvidia v lasti ali pač? Zdej kolk sta pa sploh podobna oz. enaka? VErjetno v kodi prav nič, samo v sami funkcionalnosti na koncu "izgleda podobno".
Truga ::
Pa sej ne kopira glide dobesedno. Pac delajo isto kot je delal 3dfx z glide. Nek svoj library za svoj hardware. Razlika je da je/bo bojda ta library odprt.
klkkkkkkkkkk ::
ja sam ga niso nic porabili, ker je bil prevec omejujoc. mislim, da so ga kupili zgolj zato, da so se znebili tekmeca, kaj prida tehnologije niso porabili (razen inzenirjev mogoce).
Ja že, samo če AMD sedaj "kopira" 3d fx glide je to kršitev patentov, ker jih ima nvidia v lasti ali pač? Zdej kolk sta pa sploh podobna oz. enaka? VErjetno v kodi prav nič, samo v sami funkcionalnosti na koncu "izgleda podobno".
Ja če pa AMD in Dice niso sposobni narediti boljše oz. novejše kode kot jo je naredil GLIDE potem pa....
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
Senitel ::
Ja že, samo če AMD sedaj "kopira" 3d fx glide je to kršitev patentov, ker jih ima nvidia v lasti ali pač? Zdej kolk sta pa sploh podobna oz. enaka? VErjetno v kodi prav nič, samo v sami funkcionalnosti na koncu "izgleda podobno".
Eh, tole je wrong on so many levels...
Kako za vraga bi naj "v sami funkcionalnosti na koncu" Glide in Mantle izgledala podobno? Ker se v obeh da narisat pinki trikotnik al kaj?
Problem je danes, da ima Direct3D občuten (CPU) overhead. To Mantle rešuje. Ne potrebuješ pa Mantle, da zaobideš to težavo. Kot že omenjeno OpenGL 4.4 ponuja iste mehanizme.
Nummy ::
Ja že, samo če AMD sedaj "kopira" 3d fx glide je to kršitev patentov, ker jih ima nvidia v lasti ali pač? Zdej kolk sta pa sploh podobna oz. enaka? VErjetno v kodi prav nič, samo v sami funkcionalnosti na koncu "izgleda podobno".
Eh, tole je wrong on so many levels...
Kako za vraga bi naj "v sami funkcionalnosti na koncu" Glide in Mantle izgledala podobno? Ker se v obeh da narisat pinki trikotnik al kaj?
Problem je danes, da ima Direct3D občuten (CPU) overhead. To Mantle rešuje. Ne potrebuješ pa Mantle, da zaobideš to težavo. Kot že omenjeno OpenGL 4.4 ponuja iste mehanizme.
Lahko izgledata podobno na marsikaterem nivoju. Lahko na API nivoju, lahko da uporabljata enako ali podobno kodo za določene stvari, lahko podobne principe...
Sej če bo openGL 4.4 uvedel določeno spremembo, ki bo izboljšala performance bo verjetno tudi MS kaj hitro podobno stvar to dodal v svoj directX. Sicer pa se v današnjih časih vse premika na GPU computing.
zato pa bosta openCL in openGL še vedno vodilna odprta, dx pa je pač zaradi windowsov
Odvino kako bodo igrali proizvajalci grafičnih. Glede na to da nvidia stagnira na tem področju ne vem ali bo še dolgo tako široko podprt. Mantle zna pretresti trg, če bo recimo sposoben laufati na vseh grafičnih.
Na koncu pa tudi odvisno od samih developerjev software-ja kaj bodo podprli. Trenutno je openCL najbolj uporabna stvar in najbolj napredna. Lahko pa da mantle to spremeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
Senitel ::
Lahko izgledata podobno na marsikaterem nivoju. Lahko na API nivoju, lahko da uporabljata enako ali podobno kodo za določene stvari, lahko podobne principe...
In kako so si te tri opcije dejansko različne?
Sej če bo openGL 4.4 uvedel določeno spremembo, ki bo izboljšala performance bo verjetno tudi MS kaj hitro podobno stvar to dodal v svoj directX.
Ne da bo... OpenGL 4.4 to že ponuja. Že knjige so napisane kjer razlagajo te zadeve. Microsoft bo to mogoče rešil... In ti zraven prodal še Windows 9. ;)
Sicer pa se v današnjih časih vse premika na GPU computing.
Pa ne grafika za igre. So eksperimenti v tej smeri, ampak predno bo to uporabno bo preteklo še kar nekaj vode.
Nummy ::
Lahko izgledata podobno na marsikaterem nivoju. Lahko na API nivoju, lahko da uporabljata enako ali podobno kodo za določene stvari, lahko podobne principe...
In kako so si te tri opcije dejansko različne?
Sej če bo openGL 4.4 uvedel določeno spremembo, ki bo izboljšala performance bo verjetno tudi MS kaj hitro podobno stvar to dodal v svoj directX.
Ne da bo... OpenGL 4.4 to že ponuja. Že knjige so napisane kjer razlagajo te zadeve. Microsoft bo to mogoče rešil... In ti zraven prodal še Windows 9. ;)
Sicer pa se v današnjih časih vse premika na GPU computing.
Pa ne grafika za igre. So eksperimenti v tej smeri, ampak predno bo to uporabno bo preteklo še kar nekaj vode.
Ja ponavadi se uporablja assembler za določene procedure in je lahko neodvisen od API-ja.
Ja MS bo potem kmalu pogorel, če bo vedno pogojeval upgrade directX-a z nakupom nove verzije windows-ev. Sicer pa me trneutna DX11 še ni kaj preveč navdušila, saj je razlika dostirkat minimalna, špilov pa prav ni tako zelo veliko, vsaj ne tistih ki jih jaz špilam.
Ja ne vem physX je že en del GPGPU za igre... ane? :)
klkkkkkkkkkk ::
Nummy - MS ma zelo zelo dober software! Saj ga uporablja na konzoli.
http://mygaming.co.za/news/xbox/59308-d...
http://semiaccurate.com/2013/10/16/micr...
Zakaj pa misliš, da je Win 8.1 najhitrejši pri igrah? Ker je MS malo update-ov directX
Ni pa za pričakovati, da bo MS pognal tak software kot ga ima na konzoli... probali bodo z drugimi načini
http://mygaming.co.za/news/xbox/59308-d...
http://semiaccurate.com/2013/10/16/micr...
Zakaj pa misliš, da je Win 8.1 najhitrejši pri igrah? Ker je MS malo update-ov directX
Ni pa za pričakovati, da bo MS pognal tak software kot ga ima na konzoli... probali bodo z drugimi načini
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
kriko1 ::
Ta "najhitrejši" v realnosti pomeni zelo majhna pohitritev - nič radikalnega nisem zaznal po posodobitvi.
Pa če si zaželiš nostalgije in pognati nekaj kar je pisano v dx7 ali manj je zlahka eden med najpočasnejšimi.
Pa če si zaželiš nostalgije in pognati nekaj kar je pisano v dx7 ali manj je zlahka eden med najpočasnejšimi.
Nummy ::
klkkkkkkkkkk je izjavil:
Nummy - MS ma zelo zelo dober software! Saj ga uporablja na konzoli.
http://mygaming.co.za/news/xbox/59308-d...
http://semiaccurate.com/2013/10/16/micr...
Zakaj pa misliš, da je Win 8.1 najhitrejši pri igrah? Ker je MS malo update-ov directX
Ni pa za pričakovati, da bo MS pognal tak software kot ga ima na konzoli... probali bodo z drugimi načini
A je kdo reku, da je MS-jev directX zanič? Prov fajn je, samo s tole 11 verzijo ni nobenega resnega napredka, vsaj vidnega ne v špilih. Preprost jih developerji špilov ne dohajajo več in v praksi samo redki špili vsebujejo vidno razliko med dx10 in dx11. Do sedaj večjih razlik nisem opazil. Niti FPS razlike ne.
klkkkkkkkkkk ::
Nummy to kar poganja Win7/8/8.1 je vse zanič...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
mihco ::
Tako Mantle kot PhysX je megla...marketing. Razlika je le ta, da PhysX smo ze videli v "akciji" in je bs, razocaranje nad Mantle pa sele sledi(mogoce celo letos :S).
Če bi kdaj videl v akciji dedicated API proti D3D ne bi dajal takih izjav. Pa so bili takrat časi primitivne grafike, kolk je šele overheada dandanes pri vseh miljonih trikotnikov, večih layerjih textur, shaderjih itd itd.
@Stojansto
Men je Guerilla delal čist lepo na trenutni konfiguraciji, pa sem takrat imel še HD6950...
prav si imel...a true game changer :S
do 15% v "GPU-limited scenario" pf...MEGLA!
http://www.fudzilla.com/home/item/33803...
klkkkkkkkkkk ::
micho .. kaj pa ko igrapš strategije si slučajno pogledal? Low end CPu-ji bodo dobili moč... po mojem mnjenju bo i3 z mantle hitrejši od i5 brez mantla :)
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
klkkkkkkkkkk ::
Ne.. athlon x4 750K bo TOP! FX 6300 in FX 8320 bodo sedaj prišli na....
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: klkkkkkkkkkk ()
hojnikb ::
treba je še upoštevat stare naslove, kateri nikoli ne bodo dobil mantle podpore, igrali se bodo pa še vedno..
PS:
dejmo nehat smetit pod NVIDIA novico :)
PS:
dejmo nehat smetit pod NVIDIA novico :)
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | GeForce GTX Titan Black je tukajOddelek: Novice / Grafične kartice | 9311 (4981) | FlyingBee |
» | Radeon R9 290X je hiter, vroč in požrešen (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 25720 (20186) | vaščan |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 17010 (12325) | Furbo |
» | nVidia preseneča z GeForce GTX 780 TiOddelek: Novice / Grafične kartice | 13381 (10337) | Senitel |
» | GeForce GTX Titan - najhitrejši grafični čip na svetu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 24632 (20559) | mihco |