Slo-Tech - V petek je Sony začel prodajo svoje nove igralne konzole PlayStation 4. Prvi se nove igračke veselijo Američani, medtem ko bomo morali na Stari celini nanjo počakati do 29. novembra. Pretežni del sveta sicer dobi PS4 šele decembra, medtem ko na domači trg prispe šele februarja prihodnje leto. Kakorkoli, izid v ZDA pomeni, da skrivnosti ni več, dasi smo večinoma že vedeli.
Bistvena prednost je seveda očitna - največji konkurent, Microsoftov Xbox One, izide šele prihodnji petek in to skoraj po celem svetu hkrati. To postavlja zanimivo razliko med Evropo in Severno Ameriko. Pri nas bo Xbox One na voljo teden dni pred PS4, medtem ko bo v ZDA ravno obratno. Druga pomembna razlika je cena: PS4 bo 100 evrov cenejši od Xbox One, saj bo stal le 400 dolarjev. Američani so za PS4 navdušeno stali v dolgih vrstah, pa tudi predprodaja je šla bistveno bolje.
Na spletu tako že najdemo vrsto recenzij, opisov in ocen nove konzole, čeprav bomo morali na pravo sliko počakati še en teden. Ifixit je PS4 seveda razstavil.
Kar se tiče zunanjega videza, porabe energije in gretja. PS4 je lažji od predhodnika, saj tehta vsega slabe tri kilograme. Pri najbolj brutalnem igranju iger porabi 150 W energije, sicer pa tam okoli 70-100 W, odvisno od početja. V stanju pripravljenosti potrebuje 10 W. Kljub temu se PS4 ne pregreva, kakor se je dogajalo prototipom, čeprav hladen vseeno ni. Kljub temu je precej tišji od predhodnika. Videz je najbolj subjektivna kategorija, a Sony se je potrudil pri oblikovanju in črn paralelopiped res deluje sveže in elegantno.
O tehničnih specifikacijah smo že pisali. Poganjata ga dva štirijedrnika x86-64 iz AMD-ja ter GPU serije Radeon s frekvenco 800 MHz, ki ima 18 računskih enot s skupno močjo 1,84 TFLOP/s. Skupaj s pomnilniškim krmilnikom in dekoderjem za video je vse skupaj združeno v enem čipu (SoC). PS4 bere Blu-raye, sicer pa ima 500 GB prostora na disku. Vse to pomeni, da je grafika v igrah boljša kot v katerikoli konzoli doslej - videli bomo kako bo z Xbox One - a je preskok manj očiten, kot je bil v prejšnji generaciji. Med zelo pozitivne lastnosti štejemo še krmilnik DualShock 4, ki je zelo ergonomično oblikovan in povsem primerljiv s konkurenco iz Xboxa 360, hkrati pa ima priključke za slušalke in vgrajen zvočnik.
Glavni minus je njegova osredotočenost le na igre, ki jih ta hip še ni veliko. Na PS4 namreč verzije iger za PS3 ne delujejo. Prav tako se pojavljajo poročila o novih PS4, ki so že pokvarjeni. Bilo naj bi jih pol odstotka, a jih Sony seveda zamenjuje. Končna ocena teh dni je, da gre za dobro konzolo, ki pa potrebuje še nekaj popravkov. A navsezadnje je bilo enako tudi s PS3, ki je v vseh teh letih dozorel v resnično dobro konzolo.
Novice » Konzole » Izšel je PlayStation 4
hojnikb ::
heh tale playroom deluje zakon na PS4
Also, me prav zanima če bo stvar mela probleme z ylod itd. na dolgi rok..
Also, me prav zanima če bo stvar mela probleme z ylod itd. na dolgi rok..
#brezpodpisa
Gregor P ::
Ali vse možne konzole ali pa nobene! FTW
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gregor P ::
Morda da Japonce ne bo treba toliko prepričevati, da kupijo PS4 in bodo mirno počakali na njo, ne gleda koliko prej bo tam xbox.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
opeter ::
Možakar na sliki 2 je zelo podoben zokiju :)
Sem ravno to hotel napisati, da je neka čudna mešani Kapitan Kirka (William Shatner) in Zokija.
Sicer pa ne vem. Nekak ne čutim nekega hype-a kot je to bilo recimo takrat, k so predstavili PS3, Xbox 360 ali starejše konzole ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Isht ::
Kaka jajca od mašinerije... Najbolj žalostno je, da bo tale škatla sedaj naslednjih par let bremzala razvoj iger za PCje, ker vsi razvijalci delajo za konzole in prilagajajo kvaliteto igre (grafiko, detajle) tem jajcem, ki so zastarela že ob uradnem začetku prodaje.
opeter ::
Se bo dalo Linux gnati gor?
Kaj misliš, kaj je gor?
Oziroma dobro, no ... je Unix, derivat FreeBSD-ja.
http://www.vgleaks.com/some-details-abo...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
FlyingBee ::
"mega flop" vse skupaj, že desetletje uničujejo igre za PC, SW napredek je mizeren glede na napredek HW
BALAST ::
Isht tvoje razmišljanje je popolnoma pravilno, sama konzola bo zavirala razvoj iger za PC. Ampak je to le en razlog izmed mnogih drugih faktorjev!
xy! nevem če si ti zavil v pravo smer, v tej temi se govori o PS4.
Stojansto ne bit tako črnogled, napredek HW je res hiter, ampak ne moremo si ga vsi privoščit.
Konzola pač za omejeno ceno ponuja omejeno zmogljivost, lahko pa se še vedno upreš temu in za to ceno kupiš samo grafično kartico za tvoj užitek na PC.
xy! nevem če si ti zavil v pravo smer, v tej temi se govori o PS4.
Stojansto ne bit tako črnogled, napredek HW je res hiter, ampak ne moremo si ga vsi privoščit.
Konzola pač za omejeno ceno ponuja omejeno zmogljivost, lahko pa se še vedno upreš temu in za to ceno kupiš samo grafično kartico za tvoj užitek na PC.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
71GA ::
Kaka jajca od mašinerije... Najbolj žalostno je, da bo tale škatla sedaj naslednjih par let bremzala razvoj iger za PCje, ker vsi razvijalci delajo za konzole in prilagajajo kvaliteto igre (grafiko, detajle) tem jajcem, ki so zastarela že ob uradnem začetku prodaje.
Bremzanje iger oz "kvantizacija" je edina logična poteza. Saj ne želiš, da kupiš računalnik pa ti potem polovica iger dela na low ali pa medium settings... To namreč izgleda in se igra slabo! Sam sem privrženec takega bremzanja saj je grafika le majhen del igre... Tisti, ki mislite, da je grafika vse ste malo ozkogledi. Pika.
FlyingBee ::
ja, in zapravim toliko samo za grafično, ki jo pa le peščica iger izkoristi ... ne gre za črnoglednost ali ozkoglednost, gre se za razvoj, evolucijo
71GA, rad bi te videl FPS igrat na konzoli
71GA, rad bi te videl FPS igrat na konzoli
hojnikb ::
Kaka jajca od mašinerije... Najbolj žalostno je, da bo tale škatla sedaj naslednjih par let bremzala razvoj iger za PCje, ker vsi razvijalci delajo za konzole in prilagajajo kvaliteto igre (grafiko, detajle) tem jajcem, ki so zastarela že ob uradnem začetku prodaje.
Kaka jajca neki... a si mislu, da boš dobu kr 3way titan performance v taki mali lični škatlici za 399€ ? Get real people..
Stvar je narejena za maso in temo primeren je tut performance in cena. Itk pa naj bi stvar v štartu prodajal z ~60$ izgubo, tak da smo lahko veseli,da je sploh tako zmogljiva.
#brezpodpisa
Isht ::
Ziga:
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
Mavrik ::
Preprosto: PCjaši ne plačate dovolj. Če bi vsake toliko kak špil kupili bi se morda kdo oziral na vas.
The truth is rarely pure and never simple.
Isht ::
@Mavrik: kakor kdo. Jaz imam poln Steam račun legalnih iger, nelegalne igre na mojem PCju ni.
Mavrik ::
Tistih par evrov ko si jih dal za Steam akcije v primerjavi s 70€ na kopijo pa res naredijo impact.
To, da pa kdorkoli razlaga, da konzole zavirajo razvoj pa je enaka popolna budalaščina, kot da bi kdo trdil, da 720p format zavira razvoj filmske umetnosti. Completely missing the point. In za take ljudi, ki niti ne znajo ceniti iger mimo "shiny" efekta se naj prilagajajo igre?
To, da pa kdorkoli razlaga, da konzole zavirajo razvoj pa je enaka popolna budalaščina, kot da bi kdo trdil, da 720p format zavira razvoj filmske umetnosti. Completely missing the point. In za take ljudi, ki niti ne znajo ceniti iger mimo "shiny" efekta se naj prilagajajo igre?
The truth is rarely pure and never simple.
FlyingBee ::
Mavrik, se strinjam skoraj z vsem, ampak tisto o razvoju je pa TRUE not FALSE
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
hojnikb ::
Ziga:
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
yeaah, no.
Ravno v tem je štos konzol. Nič upgrejdanja. Vrži igro v sistem in stvar bo delala. Če bi bli možni upgrejdi zadev, bi bil itk cel kaos in fragmetacija trga. Pa folk bi bil zelo zmeden, kaj zdaj nardit z konzolo, da bo delala ta in ta igra.
Sj ta koncept upgrejdanja je že bil prisoten pri konzolah, pa vsi vemo kako se je obnesel + če se gremo upgradable konzole imamo pa potem tako ubistvo PC v lični škatlici.
In pomoje bo ta situcija z zaviranjem v tej generaciji bolša za PCjaše. Arhitektura nextgen konzol je dosti bolj PCjaška kot prejšnja in znajo potem porti bit toliko boljši oz. bo lead platforma kar PC.
#brezpodpisa
xxx ::
Se bo dalo Linux gnati gor?
Kaj misliš, kaj je gor?
Oziroma dobro, no ... je Unix, derivat FreeBSD-ja.
http://www.vgleaks.com/some-details-abo...
Jap. Vsaj ena (retoricno, vedno vec jih je) firma je dojela, da *GPL* dela samo škodo in da obstajajo tudi čisto resne alternative. Sicer pa pri freebsdju niti nimaš razloga za gor gnati linux ampak da ljudje to dojamejo bo pa še nekaj vode preteklo.
Pa pa...
FlyingBee ::
Ziga:
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
yeaah, no.
Ravno v tem je štos konzol. Nič upgrejdanja. Vrži igro v sistem in stvar bo delala. Če bi bli možni upgrejdi zadev, bi bil itk cel kaos in fragmetacija trga. Pa folk bi bil zelo zmeden, kaj zdaj nardit z konzolo, da bo delala ta in ta igra.
Sj ta koncept upgrejdanja je že bil prisoten pri konzolah, pa vsi vemo kako se je obnesel + če se gremo upgradable konzole imamo pa potem tako ubistvo PC v lični škatlici.
In pomoje bo ta situcija z zaviranjem v tej generaciji bolša za PCjaše. Arhitektura nextgen konzol je dosti bolj PCjaška kot prejšnja in znajo potem porti bit toliko boljši oz. bo lead platforma kar PC.
ja, ampak pod ključem za naslednjih 7 let
LitralSM ::
Ziga:
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
Ne razvijajo za najboljši skupni imenovalec, ampak za tisto, kar se jim najbolj splača. Če razlika v številu trikotnikov ne doda nič dodatnega denarja, zakaj bi potem denar, čas in talent za to razliko plačal kot razvijalec.
Ganon ::
Heh, kako se vedno vsujejo komentarji PCjašev. Po vseh teh letih vladavine konzol bi se pa res lahko sprijaznili, da je PC kot igralna platforma že zdavnaj passé.
FlyingBee ::
za strategije in FPS ne 8da ne omenjam smešnih Auto Aim opcij)
to ti je verjetno jasno?
to ti je verjetno jasno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Isht ::
Mavrik, PCjaši smo ravnokar plačali razvoj celotne visokoproračunske igre, leto in pol pred izidom, povprečno pa je PCjaš za to prispeval 91 dolarjev. Do izida špila pa bomo razvoj preplačali dvakrat.
Me zanima, če ste konzolaši tega sposobni, brez da vam založbe rinejo v grlo 'must have' špile, ki so samo bedaste reciklaže stokrat prežvečenih konceptov.
Mimogrede: največji hiti, ki danes polnijo konzole, so svoje renomeje gradili na PCjih. Grand Theft Auto? Call Of Duty? Nič novega, sama reciklaža.
@Ganon:
Star Citizen + Oculus Rift. PC je kot igralna platforma na pohodu.
Me zanima, če ste konzolaši tega sposobni, brez da vam založbe rinejo v grlo 'must have' špile, ki so samo bedaste reciklaže stokrat prežvečenih konceptov.
Mimogrede: največji hiti, ki danes polnijo konzole, so svoje renomeje gradili na PCjih. Grand Theft Auto? Call Of Duty? Nič novega, sama reciklaža.
@Ganon:
Star Citizen + Oculus Rift. PC je kot igralna platforma na pohodu.
xxx ::
Tistih par evrov ko si jih dal za Steam akcije v primerjavi s 70€ na kopijo pa res naredijo impact.
70€ na kopijo je popoln rip off in zal mi je, da so nekateri še vedno dovolj trdi, da to plačujejo. In bolj ko plačujejo, bolj firme navijajo cene. Brez izgub bi šlo tudi za 7€ namesto 70 ampak je treba pač obogateti. Sicer pa to ni samo problem industrije iger ampak je enako tudi v filmski industriji, za mastne pare se vsepovsod prodaja na pol dokoncane igre. Pri 7€ piratstva sploh bilo ne bi (razen pri mulcih, ki jim foter ne da kreditne kartice), prodanih bi bilo pa zagotovo 10x več kopij. In ker gre dejansko za kopije, kjer je strošek za 1 ali 100 kopij irelevanten, bi si to lahko privoščili prav brez problema.
Pa pa...
hojnikb ::
Ziga:
Totalno zgrešena logika!
Razvijalec naj razvija maksimalne detajle, milijone poligonov in ultra težke teksture, potem pa se naredi LOD nivoje in lahko vsak igričar na PCju zniža detajle, da je igra igrabilna.
Tisti, ki pa imajo močne stroje, pa naj uživajo v visokih detajlih!
Zakaj bi razvijalci razvijali za najnižji skupni imenovalec? A ni bolj logično, da razvijajo za najboljše možne stroje, in potem naredijo 'downscaling' detajlov v nastavitvah za tiste, ki nimajo močnih mlinčkov?
Čista neumnost bi bila, da bi danes razvijali igre za povprečen PC, in bi pustili pol hardverskih moči najnovejših strojev neizkoriščenih.
To je ta fora: konzola je sedaj zaplombirala kvaliteto iger za naslednjih par let.
Razvoj PC iger pa lahko dela za računalnike 1 leto vnaprej. Še vedno imaš možnost znižati detajle (in padeš s povprečnim računalnikom na grafično kvaliteto, kot jo ponujajo konzole), čez eno leto, ko boš pa menjal PC ali nadgradil grafično, boš pa navil detajle.
Tega na konzoli ne moreš naredit!
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Ko bo pa prišel Oculus Rift, bo pa taresna šiba pela.
@hojnikb: ni problem v razmerju cena/performance, ker za tak denar tudi PCja ne dobiš boljšega.
Problem je v zaklenjenosti sistema. V PCju lahko čez eno leto zamenjaš grafo. V konzoli si pa za pet let pečen. In to je to: pet let bo ista nizka kvaliteta grafike, in potem slabi porti za PCje.
yeaah, no.
Ravno v tem je štos konzol. Nič upgrejdanja. Vrži igro v sistem in stvar bo delala. Če bi bli možni upgrejdi zadev, bi bil itk cel kaos in fragmetacija trga. Pa folk bi bil zelo zmeden, kaj zdaj nardit z konzolo, da bo delala ta in ta igra.
Sj ta koncept upgrejdanja je že bil prisoten pri konzolah, pa vsi vemo kako se je obnesel + če se gremo upgradable konzole imamo pa potem tako ubistvo PC v lični škatlici.
In pomoje bo ta situcija z zaviranjem v tej generaciji bolša za PCjaše. Arhitektura nextgen konzol je dosti bolj PCjaška kot prejšnja in znajo potem porti bit toliko boljši oz. bo lead platforma kar PC.
ja, ampak pod ključem za naslednjih 7 let
No shit, sj v tem je štos konzol. Misliš, da bi ciljna publika kupla konzolo vsako leto, da bi potem preigravala latest špile ?
#brezpodpisa
xxx ::
Heh, kako se vedno vsujejo komentarji PCjašev. Po vseh teh letih vladavine konzol bi se pa res lahko sprijaznili, da je PC kot igralna platforma že zdavnaj passé.
Zanimivo. Zame ne. Ko bodo igre samo še za konzole, iger pač ne bom več kupoval.
Pa pa...
FlyingBee ::
hojnikb, malo modrosti iz tem o SSD-jih še sem prenesi, ne beri med vrsticami in se delat kao no shit, ko pa sploh nisi dojel v čem je fora ali pa si pa se samo delaš
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
xxx ::
Še dobro, da obstajajo projekti, kot je Star Citizen. Samo zaradi te igre nameravam kupit R9 290.
Včeraj je prišel ven nov X Rebirth (X3 serije), 40€... že nažigam, žal je bugast ampak bodo že popravili.
Pa pa...
Isht ::
Trik je v tem, da PCjaši eventuelno dobimo vse špile, ki jih imate na konzolah (pa čeprav zaradi monopolističnih ekskluziv z zamudo), in smo potem samo zaradi omejitev konzol tudi mi omejeni s slabo grafiko.
Po drugi strani pa konzolaši ne boste nikoli deležni najboljših špilov, ki jih ponuja PC, sploh pa ne s tako kvaliteto igranja in grafike in s tako stopnjo imerzije, kot jo lahko ponudi samo PC. Omejeni ste na prežvečene Call of duty, ki jih vsako leto posebej trikrat preplačate, ker je 3/4 cene igre samo založba in štacuna.
X-rebirth je pa totalen pogrom... Grafika izpred 5 let, kontrole na psu (baje so veliki problemi z joysticki), voice acting je katastrofa, pa še bugov je malo morje. Raje bi počakal na Elite Dangerous, bo bistveno boljša izkušnja.
EDIT: ali pa bi kupil najcenejši paket za Star Citizen, in bi zdaj decembra užival v Alfa Dogfight modulu, ki bo že v alfa različici boljši od X-rebirth :)
Po drugi strani pa konzolaši ne boste nikoli deležni najboljših špilov, ki jih ponuja PC, sploh pa ne s tako kvaliteto igranja in grafike in s tako stopnjo imerzije, kot jo lahko ponudi samo PC. Omejeni ste na prežvečene Call of duty, ki jih vsako leto posebej trikrat preplačate, ker je 3/4 cene igre samo založba in štacuna.
X-rebirth je pa totalen pogrom... Grafika izpred 5 let, kontrole na psu (baje so veliki problemi z joysticki), voice acting je katastrofa, pa še bugov je malo morje. Raje bi počakal na Elite Dangerous, bo bistveno boljša izkušnja.
EDIT: ali pa bi kupil najcenejši paket za Star Citizen, in bi zdaj decembra užival v Alfa Dogfight modulu, ki bo že v alfa različici boljši od X-rebirth :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isht ()
hojnikb ::
hojnikb, malo modrosti iz tem o SSD-jih še sem prenesi, ne beri med vrsticami in se delat kao no shit, ko pa sploh nisi dojel v čem je fora ali pa si pa se samo delaš
še ti vklopi malo modrosti in poglej kaj se skriva pod pokrovom nextgen konzol :)
#brezpodpisa
roli ::
Ne trik je v tem, da nekatere nas briga za Call of Duty in ostale multiplatform bedarije. Nekateri pač uživamo v console only igrah, ki jih PCjaši ne boste deležni nikoli.
Moji favoriti za Xbox so definitivno Halo serija in Forza Motosport. Za PS pa je tu Ratchet & Clank serija ali pa kak GT. Za PS3 je bil super tudi Warhawk.
Teh zadev na PCjih ni. Sploh pa kake tretjeosebke so na PCjih zelo redki. Poleg tega se nam pa ne da ukvarjat z specifikacijami PCjev. Grem v trgovino (tujo online) in nabavim igro za konzolo za 15€. Vtaknem not in igram tiste pol urce. Ko se naveličam ugasnem in grem delat na PC.
Moji favoriti za Xbox so definitivno Halo serija in Forza Motosport. Za PS pa je tu Ratchet & Clank serija ali pa kak GT. Za PS3 je bil super tudi Warhawk.
Teh zadev na PCjih ni. Sploh pa kake tretjeosebke so na PCjih zelo redki. Poleg tega se nam pa ne da ukvarjat z specifikacijami PCjev. Grem v trgovino (tujo online) in nabavim igro za konzolo za 15€. Vtaknem not in igram tiste pol urce. Ko se naveličam ugasnem in grem delat na PC.
http://www.r00li.com
7982884e ::
To, da pa kdorkoli razlaga, da konzole zavirajo razvoj pa je enaka popolna budalaščina, kot da bi kdo trdil, da 720p format zavira razvoj filmske umetnosti.
še enkrat premisli, če je primerjava na mestu.
hardver ni samo grafika, ampak tudi pogojuje zmogljivost fizikalnega pogona, razsežnost stopenj, število npc-jev itd.
pa tudi če bi bil samo grafika, pri veliko igrah je izgled zelo pomemben del igralnosti. pri igri ki da veliko na game world immersion lahko izgled napravi ločnico med dobro in slabo igro
Ne trik je v tem, da nekatere nas briga za Call of Duty in ostale multiplatform bedarije. Nekateri pač uživamo v console only igrah, ki jih PCjaši ne boste deležni nikoli.call of duty je sranje, ki je vzcvetelo v sranje kot je danes ravno na konzolah. nikar ne naprti to pcju.
Moji favoriti za Xbox so definitivno Halo serija in Forza Motosport. Za PS pa je tu Ratchet & Clank serija ali pa kak GT. Za PS3 je bil super tudi Warhawk.
halo je overrated
pc ma tud dobre dirkačine
pa očitno ti ni jasno da je nabor tudi novejših iger na pcju precej večji kot na vseh konzolah skupaj
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
FlyingBee ::
sel pravi da kupi po četrtinski ceni in igra četrt igre potem pa ga boli k
za take je konzola res zdravilo
za take je konzola res zdravilo
hojnikb ::
Še vedno obstaja zdravilo za zgoraj omenjene probleme; lastiš si konzolo & PC ter igraš igre ki jih ponujajo obe platformi
#brezpodpisa
roli ::
sel pravi da kupi po četrtinski ceni in igra četrt igre potem pa ga boli k
za take je konzola res zdravilo
O ne. Igraš že celo igro. Ampak igraš po koščkih takrat, ko ravno nimaš nič boljšega za počet. Oziroma, ko se ti pač zaljubi.
Noben ni rekel, da PC nima izbire iger. Samo če pogledam igre, ki so prišle v zadnjem času ven je za PC izjemno malo naslovov, ki bi me zanimali. Da ne omenjam užitka, ko igraš igro z gamepadom namesto miške/tipkovnice. Ja večina PC iger danes ima podporo tudi za te, ampak ni pa to nikoli tako dobro kot igra, ki je pisana samo za gamepad in samo za eno konzolo. Tam dobiš maksimalni izkoristek strojne opreme - pa naj bo to vhodna naprava ali pa grafične zmožnosti.
http://www.r00li.com
Isht ::
Mene osebno igre, ki so ekskluzivne na konzolah, ne bolijo toliko.
Boli me to, da je igra, ki pride na PC, pa je bila originalno razvita za konzolo, SLABO NAREJENA, z ZASTARELO GRAFIKO in z milijardo bugov, samo zato, ker je bila pač originalno narejena za konzolo, pa se razvijalcem in založnikom ni ljubilo zadeve pošteno premestiti na PC platformo.
Efektivno zaradi hardverskih omejitev konzol zato totalno trpi kvaliteta iger na splošno. Zaradi omejitev v glavah založnikov pa trpi cela igričarska industrija, z igralci vred.
Boli me to, da je igra, ki pride na PC, pa je bila originalno razvita za konzolo, SLABO NAREJENA, z ZASTARELO GRAFIKO in z milijardo bugov, samo zato, ker je bila pač originalno narejena za konzolo, pa se razvijalcem in založnikom ni ljubilo zadeve pošteno premestiti na PC platformo.
Efektivno zaradi hardverskih omejitev konzol zato totalno trpi kvaliteta iger na splošno. Zaradi omejitev v glavah založnikov pa trpi cela igričarska industrija, z igralci vred.
LitralSM ::
Mavrik, PCjaši smo ravnokar plačali razvoj celotne visokoproračunske igre, leto in pol pred izidom, povprečno pa je PCjaš za to prispeval 91 dolarjev. Do izida špila pa bomo razvoj preplačali dvakrat.
Me zanima, če ste konzolaši tega sposobni, brez da vam založbe rinejo v grlo 'must have' špile, ki so samo bedaste reciklaže stokrat prežvečenih konceptov.
Mimogrede: največji hiti, ki danes polnijo konzole, so svoje renomeje gradili na PCjih. Grand Theft Auto? Call Of Duty? Nič novega, sama reciklaža.
@Ganon:
Star Citizen + Oculus Rift. PC je kot igralna platforma na pohodu.
U sure? Tole še ni zagotovilo, da bo dovolj za celotno igro. Crowdsourcing je samo druga oblika Rdečega križa do določene faze.
Isht ::
Im sure.
Zbranih 23 milijonov je zadoščalo za razvoj celotne igre z vsemi obljubjenimi feature-ji. Zdaj je zbranih že 27 milijonov, z akcijo konec meseca pa bomo prilezli na 30.
Zavedati se moraš, kaj sploh cena razvoja pomeni...
GTA V je stal 266 milijonov. Toda 80-85 odstotkov tega zneska je 'overhead', torej birokracija, založnik, distributerji, pa marketing in podobno. Razvoj same igre je stal torej samo delček tega denarja. 150 milijonov je stal samo marketing, preostalo pa so 'produkcijski stroški', kar pomeni denar v žep birokratov v založbi, plus nekaj malega za same razvijalce (programerji, dizajnerji itd).
Pri Star Citizen 'overhead' stroškov ni: praktično ves denar se porabi za razvoj. Marketinga ni. Distribucije ni. Založbe ni. Investitorjev, ki bi iskali profit, ni.
Razvoj igre do izida je torej že plačan, vse, kar bo več, pa je čisti plus (ki bo spet šel v nadaljni razvoj in dodatne funkcije v igri).
Zbranih 23 milijonov je zadoščalo za razvoj celotne igre z vsemi obljubjenimi feature-ji. Zdaj je zbranih že 27 milijonov, z akcijo konec meseca pa bomo prilezli na 30.
Zavedati se moraš, kaj sploh cena razvoja pomeni...
GTA V je stal 266 milijonov. Toda 80-85 odstotkov tega zneska je 'overhead', torej birokracija, založnik, distributerji, pa marketing in podobno. Razvoj same igre je stal torej samo delček tega denarja. 150 milijonov je stal samo marketing, preostalo pa so 'produkcijski stroški', kar pomeni denar v žep birokratov v založbi, plus nekaj malega za same razvijalce (programerji, dizajnerji itd).
Pri Star Citizen 'overhead' stroškov ni: praktično ves denar se porabi za razvoj. Marketinga ni. Distribucije ni. Založbe ni. Investitorjev, ki bi iskali profit, ni.
Razvoj igre do izida je torej že plačan, vse, kar bo več, pa je čisti plus (ki bo spet šel v nadaljni razvoj in dodatne funkcije v igri).
roli ::
Star Citizen izgleda odlično ampak še ni zunaj. Velikokrat se je že zgodilo, da je bilo nekaj blazno dobro preden je izšlo, potem pa si ugotovil, da je dejansko zanič.
Ampak Star Citizen je ena igra. Ne moreš sedaj hvaliti celotne PC gaming industrije samo zaradi ene igre. Sicer pa nikjer ne piše, da ne moreš crowdfundinga narediti za konzolno igro. Če od Microsofta/Sonyja nabaviš dev-kit boš tudi tam lahko lepo razijal igre.
Ampak Star Citizen je ena igra. Ne moreš sedaj hvaliti celotne PC gaming industrije samo zaradi ene igre. Sicer pa nikjer ne piše, da ne moreš crowdfundinga narediti za konzolno igro. Če od Microsofta/Sonyja nabaviš dev-kit boš tudi tam lahko lepo razijal igre.
http://www.r00li.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Xbox One X ali PS4PRO! (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 18973 (15937) | kevin55 |
» | Izšel je Xbox One (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 25610 (11390) | Machete |
» | PlayStation 4 v EU pride 29. novembraOddelek: Novice / Konzole | 14666 (12762) | hojnikb |
» | Xbox One ali PS4 (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 22012 (20253) | LitralSM |