» »

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem

««
14 / 15
»»

Dami ::

Isht je izjavil:

Na dan 20 tvitov, vsi o Star Citizen.

Ga pa res podcenjuješ.
Dsmart posts an average of 178.69 tweets per day.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Dami je izjavil:

Isht je izjavil:

Na dan 20 tvitov, vsi o Star Citizen.

Ga pa res podcenjuješ.
Dsmart posts an average of 178.69 tweets per day.

Džizs... Sem vedel, da je hudo, nisem si pa mislil, da je TAKO hudo... Tip res rabi strokovno pomoč.

Ang3lo ::

Takih bolnikov je na žalost polno, kot une samooklicane borke za ženske pravice v gamingu al kaj so že.

Truga ::

ayyyy

Tale citizen con je bil tak polom, ne.

"Vzeli smo 90 miljonov za spil, in jih zagonil za 10 ur cutscenov (vec kot mental gear solid!!!!!). LOL!"

Me zanima kdaj bojo pokazal kak dejanski gameplay, ne sam hojo po hodnikih. To kar kazejo je vedno vecja zalost. Imeli so 4 playerje na LANu, zadeva je laufala pri like 15 fps, vse je blo blazno janky.

4 leta, 90 miljonov, imajo pa slab cryengine mod. lmbo.

Isht ::

4 leta?
Manj kot 3 leta. Oktobra 2012 je CR pokazal tisti demo, ki razen nekaj malega assetov ni bil nič. Celoten razvoj se je začel komaj v začetku 2013, ko so odprli prvi studio (v Austinu). Tako da ne pretiravaj.

GTA V je bil v razvoju več kot 5 let, pa je SC bistveno večji in bolj ambiciozen projekt.
Alan Wake 6 let.
L.A. Noire so razvijali 7 let.
Team Fortress 2 so razvijali 9 let.

Malo za perspektivo.

In pa SC kaže stvari v razvojni fazi, ki jih pri drugih projektih sploh ne vidiš.

Truga ::

You have stated that you expect to have an Alpha up and going in about 12 months, with a beta roughly 10 months after that and then launch. For a game of this size and scope, do you think you can really be done in the next two years?

Really it is all about constant iteration from launch. The whole idea is to be constantly updating. It isn't like the old days where you had to have everything and the kitchen sink in at launch because you weren't going to come back to it for awhile. We're already one year in - another two years puts us at 3 total which is ideal. Any more and things would begin to get stale.


Zadeva je v razvoju od 2011 ocitno (tale intervju je iz 2012). Nekdo se kle zmisljuje. Ti, ali Crobbit? Mislim da bom verjel njemu.

Also, ne zanima me kolko casa so razvijali igre A B C in D, star citizen je imel estimated delivery november 2014, zdaj je ze skoraj november 2015, zadnji nov feature je bil pa arena commander, vec kot eno leto nazaj.

4 leta in 92 milijonov dolarjev, mamo pa zelo kilav dogfighting na 2h mapah in strasno janky skriptano demo predstavitev? Ne se zezat fantje.

Isht ::

Ja nič, boš pa pač kontaktiral Support za refund, če zadeva ni po tvojih standardih, anede?

Dami ::

Men grete takele jokice že tud pošteno na jetre. Pa kaj če so napisal nov.2014 za izzid? Vsi (tudi VI) smo vedeli da je to neizvedljivo pa smo vseeno pledgal. Idite jokat na customer support, dobite refund pa adijo. Ko bo špil enkrat zunaj in če bo res tak polom kot vsi upate da bo, pol lahko govorite "I told you so". Dokler je pa vse še celo pre-alfa, kaj šele kaj več, vas pa noben razn Smarta ne bo jemal resno.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

Pa sam tako, mimgrede, res mi gredo na ganglije tisti, ki komplicirajo glede zvezdniške zasedbe, kao "a za to CIG zapravlja denar".

Tole je bil Stretch Goal za 5 milijonov dolarjev:
Squadron 42 will feature celebrity voice-acting including at least one favorite from Wing Commander and 50 total missions.

Zvezdniška zasedba in vesoljska opereta, ki bo v vseh ozirih zasenčila Wing Commander špile (Squadron 42), je v načrtu od samega začetka. Tako da nima noben kaj praskat.

Truga ::

Mislim da vi mene narobe razumete. Jaz nocem da star citizen faila. Jaz hocem igrat to.

Ampak res mislim da so meni ocitno predvajali drugacno prezentacijo kot drugim. A smo gledali iste prezentacije? 20 minut hoje po hodnikih pri 15 fps? Na masinah s 16 core xeoni in sli titani? Prerendered cutscene admirala, kjer se mu polovica obraza sploh ne premika? Oci so popolnoma mrtve, ceprov so najpomembnejsi del face?

Zadeva je sla od "bad cryengine mod" do "bad doom3 mod" izgleda v zadnjem letu. Kako? Zakaj? Sorry, ampak tole mi pac ne zgleda vec kot nek resen game, in ne morem predlagat nikomur da se gre early access dokler dajejo ven tako sranje.

Jaz sem vedel leta 2012 da izid ne bo pred 2016. Kar je OK. Ampak zdajle pa vidim da izid ne bo pred letom 2030, ker se zadeva cist nikamor ne premika. Zadnja prezentacija je nekako pokazala manj gameplaya od tiste leta 2014???



Sorry, wrong number!

Tr0n ::

Truga je izjavil:

Me zanima kdaj bojo pokazal kak dejanski gameplay, ne sam hojo po hodnikih. To kar kazejo je vedno vecja zalost. Imeli so 4 playerje na LANu, zadeva je laufala pri like 15 fps, vse je blo blazno janky.

Cez ene 5 let, ko bomo vsi pozabli na ta spil. :)

Truga ::

Truga ::

Aaaaa neverjetno


Isht ::

LOL
Nice cherry picking of screen shots.

Medtem ko se trudiš bit ultimativni pesimist, pa CIG dela tole:

Truga ::

Tud to sem ze videl, ja. Lepa explozija, ampak ne mi rect da verjames da tole ni lepo skriptirano zaporedje, ampak kar bos videl v igri odvisno od tega kaj se zgodi v ladji?

Also, jaz se ze cel dan rezim ko berem te teorije o svedski mafiji. Cel obraz me ze boli. And the rabbit hole just keeps going and going. Dejte preberat tole: http://pastebin.com/DDeWufw2

Isht ::

Tip, ki to razvija, je lepo povedal, da bodo efekti odvisni od tega, kaj na ladji bodo zadeli izstrelki. Posamezne eksplozije bodo jasno scriptane (npr. ko ti zadanejo engine, bo pač vedno enaka eksplozija), toda SERIJA eksplozij bo odvisna od poškodb podsistemov.

Ta video na začetku kaže serijo raznoraznih eksplozij v sekvenci, ker gre pač za demonstracijo efektov, ne za demonstracijo damage modela.

Je pa demonstracija, da eksplozije NISO scripted lepo pokazana v tem videu med 1:43 in 2:20. kjer tip kroži okrog Constellation in "strelja) posamezne dele ladje. Tam vidiš, ko odstreli eno od engine nacelles, da je efekt elektrike lokaliziran na območje okrog engine nacelle, in ni po celi ladji (kot je to na prvi eksploziji v videu). Tudi eksplozija, ko odnese engine nacelle, je lokalizirana SAMO na ta del ladje, proceduralno, ker je on točno ta del ladje ciljal in ga zadel. Tip tako gre okrog cele ladje in odstreljuje posamezne kose ladje stran, vsakič je efekt unikaten in lokaliziran.

Združi to z že videno tehnologijo, ki so jo razvili za damage same površine ladje - tista tehnologija je ČISTO proceduralna (dobesedno se lahko podpišeš na ladjo, če bi se dalo biti tako natančen).

Tako da očitno nisi dobro pogledal tega videa.

Truga ::



ahahahaha

Isht je izjavil:

Posamezne eksplozije bodo jasno scriptane (npr. ko ti zadanejo engine, bo pač vedno enaka eksplozija), toda SERIJA eksplozij bo odvisna od poškodb podsistemov.

I'll believe it when I see it in-game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Isht ::

Truga je izjavil:


Isht je izjavil:

Posamezne eksplozije bodo jasno scriptane (npr. ko ti zadanejo engine, bo pač vedno enaka eksplozija), toda SERIJA eksplozij bo odvisna od poškodb podsistemov.

I'll believe it when I see it in-game.


Jovo na novo:

1:43 do 2:20

Lepo se vidi, da ni scriptano. In ja, je in-game oz. in-engine.

Truga ::

Truga je izjavil:

I'll believe it when I see it in-game.

Tr0n ::

To je samo eye candy in cisto nic ne pove o najpomembnejsi zadevi, ki se ji rece core gameplay loop. Ce zadeva ni fun in je zgolj fancy simulator, mi to nic ne pomaga.

Truga ::

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x...


Facepalm. Zdaj sem pa videl vse.

BigWhale ::

Isht je izjavil:

Ja nič, boš pa pač kontaktiral Support za refund, če zadeva ni po tvojih standardih, anede?


Emm, nehte bit butt-hurt, k nekdo kritizira Star Citizen. Od zacetka tele teme, do danes so pokazali malo. Tocno tolk kot je Truga povedal. Razvija se pa ze stiri leta. Se dve leti, pa bodo ugotovili, da morajo game engine znova napisat, ker je vmes prislo ze toliko novih graficnih kartic, pa bo se en delay. :)


Khmmm... ;>

ABX je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Isht je izjavil:

Mislim, da boš težko našel kako stvar, ki v SC ne bo zelo dobro dodelana...


Verjetno jih bo polno. :)

Mene predvsem skrbi to, da bo celotna stvar tolk nezanimiva, da bo na konc propadla.


Potem si istega mnenja kot založniki.

Fani pravijo da je to to.

Kdo ima prav ti povem leta 2015. :)

Dami ::

BigWhale je izjavil:

Razvija se pa ze stiri leta.

To trollaš al od kje smo zdaj že na 4 leta prišli, če pa je splošno znano da so prvi studio odprli šele februarja 2013?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

BigWhale ::

Emm, zacel so delat ze pred Kickstarter kampanjo. Al niso?

Dami ::

Delat kaj? Ideje pa predstavitveni trailer? To je chris pa nekaj cofounderjev nardil v prostem času. Šele ko so studio odprl se je začel delat. Res ne vem zakaj ste eni tok obremenjeni s tem kok dolgo traja razvoj. Pri tem špilu dejansko lahk to spremljamo, pri drugih (založnikih) pa al dajo kak trailer na E3, ki je zar razliko od SC pol vsako leto slabši oz ne vemo nič dokler ni špil tik pred izzidom, toliko da začnejo s preorderji.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Isht ::

BigWhale je izjavil:

Emm, zacel so delat ze pred Kickstarter kampanjo. Al niso?

Odvisno...
Trije asseti (Bengal, Hornet, Scythe), od katerih noben ni uporabljen za dejansko igro, in pa vnaprej animirana sekvenca, ki z dejanskim špilom nima nič. Takrat ni bilo razvoja tehnologij, network kode, letalnih modelov. Samo video predstavitev, prototip, narejen s Cryenginom (in to s starejšim pogonom). Koncept. Oziroma bolje rečeno: salespitch, ki je bil namenjen privabljanju prvih investitorjev (backerjev). Ne pa razvoj dejanske igre.

Dejanski razvoj tega, kar smo backerji dobili (torej pravi asseti, dejanski gameplay, dejanske mehanike igre, na dejanskem grafičnem pogonu) se je začel zgodaj 2013.

Teoretično torej ja, morbit... Prvi koncepti so se začeli leto dni prej. Chris Roberts in še ene trije ljudje, ki jih je CR plačal iz svojega žepa, da so naredili demo, od katerega NIČ ni uporabljeno v Star Citizenu.

Isht ::

Pa glede butt hurt:
Smo veseli, da so zamude?
Ne, nismo. Tudi jaz bi raje videl, da bi danes že letal po vsemirju.

Ampak eni vidimo, da je napredek OGROMEN, da je naš denar porabljen DOBRO, in še vedno verjamemo, da bo zadeva prišla ven in da bo posekala vse ostalo na tržišču.

Eni pa pač... nimate potrpljenja. "Weee, I want it NOW!" In ker tega ni, je potem treba bobnat o katastrofi, al kako?

Take a break. Pejte igrat kak drug špil, pozabite na Star Citizen, pa pridite nazaj, ko bo zadeva prišla ven.

Še največji problem, ki ga ima CIG, je to, da ljudje, ki so postali backerji, enostavno ne razumejo koncepta odprtega razvoja, kjer vidimo praktično vse v različnih fazah nedodelanosti. Pač, folk je navajen, da dobi 110% spolirane trailerje in potem fertik igro. če je polna bugov in če pol stvari manjka (pa ti jih potem kasneje prodajo kot DLC), nima veze, važn je, da jo dobiš na tist datum, ki so ga naznanili, ne?

Dami ::

Pa še to. Pri drugih AAA špilih, ko nam predn ta izzide, izdajo da ga delajo že 5,6 in več let, to sprejmemo kot nekaj dobrega, ker pomeni da so si vzeli čas in da niso hiteli. A SC pa more bit izjema, ker smo "preorderal" par let prej?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

BigWhale ::

Glavni problem vseh gorecih zagovornikov je to, da ne prenesejo prakticno nobene kritike. In precej vas je takih, da takoj, ko nekdo kakrsenkoli pomislek omeni, greste v full-attack defense mode. Da CSI pa ze vedo kaj delajo in da majo vse pod kontrolo. :)

Dami ::

Eno so kritike, ki jih imamo vsi, torej tudi zagovorniki: bugi, gameplay, itd., s to razliko da se zavedam da nič ni final in da se še dosti lahko spremeni.
Drugo so pa mlatenja prazne slame in iskanje neutemeljenih izgovorov, kako razvoj traja že predolgo (o tej temi res ne mislim več nič povedat, ker če še zdaj kdo trolla svoje, pol je nič drugega kot troll) in da ga ne bo nikoli konec (to je po svoje res, ker je planiranih že dost stvari po izzidu), pa da je CR pobral ves denar itd. Taki, ki dejansko verjamejo kaj DerekShit naklada oz. da samo trolajo v njegovem imenu, se mi smilijo. Izkazalo pa se je, da je efekt celo pozitiven, ker je folk še več denarja vložil, ravno v podporo CIG.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

It's pretty obvious at this stage that CIG are breaking bad and SC isa car wash in Albuquerque.

BigWhale ::

Se Scott se je razgovoril. :)

Isht ::

Dober video...
Zanimivo to z "Vindicatorjem" oz. "Sabre", imam pa jaz glede tega eno drugačno teorijo:

1. Nekdo definitivno daje Dereku Smartu informacije
2. CIG se odloči predstaviti novo ladjo
3. Ker imajo nekje v studiu "vohuna", ne vejo pa, kdo to je, dajo različnim ljudem različne informacije o imenu in ceni ladje
4. "Vohun" to pove Dereku Smartu
5. CIG predstavi ladjo z drugim imenom in ceno, obenem pa sedaj točno ve, kdo pošilja informacije DS

Tako bi se jaz tega lotil :)


@BigWhale:
Nimam nič proti kritiki, tudi jaz sem mnenja, da preveč iterirajo, preveč "začenjajo znova", nekatere odločitve niso logične... Se pa odzovem na neosnovane argumente in pa na razglašanje "doom and gloom", ker to ne služi ničemer.

Napredek je velik.
Vse trenutno je WIP.
Jim bo zmanjkalo denarja? Mogoče... Ampak benti, če so napraskali 92mio od navadnih ljudi, potem investitorji stojijo v vrsti in čakajo, da bi vtaknili par milijonov v ta projekt, in kot Scott Manley pravi, da se dobit tudi kredit na banki. Tako da tudi če zmanjka crowdfunding denarja, bo projekt šel naprej tako ali drugače. Mogoče bo to celo dobro za projekt, saj bodo investitorji malo drugače gledali na celo stvar in bodo datumi (za npr. release) precej bolj zavezujoči, kot so danes.

Logično je, da se morajo zdaj absolutno osredotočit na to, da čim prej dajo ven nekaj velikega, kar bo privabilo nove backerje. Zato se mi zdi odločitev, da FPS modul zabremzajo, čisto dobra in logična: Star citizen 2.0 bo bistveno boljša predstavitev projekta in tehnologij, kot bi bil Star Marine.

Truga ::

Isht ::

Truga ::

Svoh.



Tole mi je precej bl vsec.

Truga ::

Ang3lo ::

Brezveze brat neke clickbait 3jerazredne članke. Kot je rekel Roberts: "The game will prove itself."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ang3lo ()

Tr0n ::

Or not prove itself.

Truga ::

Ang3lo je izjavil:

Brezveze brat neke clickbait 3jerazredne članke.

Pokazi na lutki kje se te je clanek dotikal.

Mislim WTF. Kaj pa je tamle clickbaita? A lahko razlozis?

Most of all, though: no-one outside of Roberts and his team know what's really going on, or whether Star Citizen can possibly live up to the expectations, the money, the dreams. And that is what Star Citizen is: the great unknown, even after almost three years.


Tole je najbolj neverjetno. 3 leta "najbolj open game developmenta ever!!!!1111oneoneeleven", o igri pa se vedno ne vemo prakticno nicesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

Ang3lo je izjavil:

Brezveze brat neke clickbait 3jerazredne članke. Kot je rekel Roberts: "The game will prove itself."


V clanku so naslednji linki:
- rockpapershotgun, star citizen tag
- RSI website
- Wing Commander, wikipedia
- Freelancer, wikipedia
- Star Citizen, kickstarter
- RSI website, link na $18.000 collection
- rockpapershotgun, clank o all star cast
- Star Citizen wikia
- Nek Google doc
- RSI forum

Tale clank pa zlo lepo povzame vse skupaj in na konc ne dela nobenih pretiranih zakljuckov. Kaj je pa Roberts rekel pa niti ni relevant. Relevant is what he can deliver. :)

Tr0n ::

Poleg omenjenega je Rock, Paper, Shotgun ena izmed najbolj verodostojnih in znanih gaming news strani na internetu. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

mailer ::

Je treba opozorit morebitne igralce, da bo igra dražja vsaj okoli 70€ kolikor stane ssd velikosti 120GB, če boš želel polno izkušnjo pa vsaj še en titan x in minimum zadjo generacijo i7 procesorja, da bo vse te podatke na disku premlelo v spodobnem času.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Truga ::

lol titan x? A se hecas? Sej ves da je 980Ti cenejsi in hitrejsi?

Isht ::

mailer je izjavil:

Je treba opozorit morebitne igralce, da bo igra dražja vsaj okoli 70€ kolikor stane ssd velikosti 120GB, če boš želel polno izkušnjo pa vsaj še en titan x in minimum zadjo generacijo i7 procesorja, da bo vse te podatke na disku premlelo v spodobnem času.

Ko bo igra prišla ven, bo že zdavnaj Nvidia naredila preskok z novo arhitekturo.
SSDji se pa cenijo iz dneva v dan. Danes dobiš 500GB že za manj kot 170€ (in to pri nas, kaj šele v tujini). Naslednje leto bo za ta denar moč kupiti že 1GB. Kaj je potem 100GB download? Nič kaj dosti.

Sicer pa meni SC čisto zadovoljivo dela že na R9 290 4GB pri 1080p in Very High nastavitvah. Takole strašenje s strojnimi zahtevami je neumnost.
Kdor pa bo hotel 4k ali VR, bo pa pač segel globje v žep... Kot da ni bilo vedno tako...

Truga ::

Truga ::



Pejte backat tole.

Isht ::

Že backal... Nikol ni dost space sim iger.

Dami ::

Shit just got real. Limited (1000 folka) Alfa 2.0 on PTU. Expect a WHOLE lot of new gameplay material daily.
Kdor še ni backal, zdaj je perfect time ker dobite špil po znižani ceni (~30€ namesto ~44€). Vsak dan cel teden bo na voljo samo 1000 paketov, ki grejo v par minutah zato se kar zagrebite.

Opcijsko, če še nimate accounta, bom zelo hvaležen, če pri registraciji uporabite moj referral code STAR-WS4W-TW55, hvala:)
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

not a cult
««
14 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Star Citizen - Squadron 42 (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1813251539 (3752) oo7
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727140765 (105273) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2816701 (13368) Tr0n
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
4513502 (10985) Truga

Več podobnih tem