» »

Microsoftovo poslovanje slabo, delnica že izgubila več kot 10%

Microsoftovo poslovanje slabo, delnica že izgubila več kot 10%

-12.4%

vir: Guardian
Ars Technica - Te dni dni so svoje četrtletne rezultate objavili številni tehnološki giganti - Samsung, Google, Microsoft; noben od njih ni imel posebej dobrih novic. A še najslabše jo je, kot kaže, odnesel Microsoft, čigar delnica je po edem trgovalnem dnevu že izgubila več kot 10%.

Delničarje najbolj muči nizek dobiček, ki bi moral biti 75 centov na delnico, a ga je samo 50 centov - celo polovico manj. Glavni krivec je seveda slaba prodaja PC-jev, ki pada že pet zaporednih četrtletij in jim klesti prihodke iz Oken, kljub rekordnim marketinškim naporom okoli Osemke. Minus bi mogle pokriti mobilne naprave, a so namesto tega so vknjižile 900 milijonov dolarjev izgube (7 centov na delnico) na račun neprodanih zalog Surface RT. Analitiki ocenjujejo, da bi to ob nedavni pocenitvi za 30% (na $349 dolarjev, ali ceno osnovnega iPada Mini) pomenilo, da Microsoft razpolaga s presežkom kar 6 milijonov tablic, ki se jih mora nekako znebiti še pred jesenskim prihodom novih modelov. Obup je tako velik, da jih šolam že ponujajo za vsega 200 dolarjev, na raznih večjih konferencah pa za vsega stotaka (brez tipkovnice, seveda). Glavni krivec naj bi bil prav operacijski sistem, ki ne zmore poganjati obstoječih Windows aplikacij, česar Microsoft uporabnikom ni znal upravičiti, vsaj pri prvotni ceni ne. Boljše je šlo oddelku za Pisarno (ki bo naslednje četrtletje sicer najbrž negativen) ter pa oddelku za poslovne oz. oblačne izdelke. Ballmer se je glede tega - malo arogantno, pravijo komentatorji - nedavno pohvalil, da imajo zdaj "milijon strežnikov" ter tudi "najboljšo oblačno platformo" - Azure.

Izgube - ki so jo denimo vknjižili lani poleti po 6 milijardnem odpisu investicije v Doubleclickovega konkurenta aQuantive - tokrat k sreči ni. Prihodki so zrasli za 10% glede na isti čas lani, ter naj bi še rasli. Tako vsaj meni Ballmer, ki je pred kratkim izvedel reorganizacijo podjetja, tako da je vsak šef zdaj odgovoren za določeno funkcijo (razvoj, marketing, finance, pravni oddelek, idr.), ne več za določen produkt. Posamezne produktne enote naj bi zdaj več sodelovale in manj tekmovale. Podoben sistem ima Apple, zato se komentatorji bojijo, da Ballmer zgolj obupano kopira njihove prijeme, medtem ko je Microsoft daleč preveč rigiden za kaj takega. No, Ballmer vsaj več ni šef XBox divizije, kar je začasno postal pred 10 dnevi, ko jo je Don Mattrick popihal k Zyngi po svojo novo plačo milijona dolarjev letno, plus za do 50 milijonov v opcijah v naslednjih 5 letih.

Apple je na vrsti v torek.

59 komentarjev

«
1
2

filip007 ::

Gotof je, oz. Fertik je.;)
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

trnvpeti ::

ocitna kriza
kaj jim je pa ostalo?
8.1 ne kaze dobro, w8 tudi ne

kaj se imajo v rokavu?

Mesar ::

W9 :D
Your turn to burn!

gendale ::

jaz bi tudi imel tako slabo poslovanje, da mi prihodki zrastejo za 10% :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

trnvpeti ::

uf, si predstavljas kaksna rast prihodkov bi bila brez teh -900m

zdaj se lahko tudi vprasas, kako je vplival aQuantive na njihovo knjigovodstvo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

k4vz0024 ::

MS se lahko še pobere, če bo upošteval uporabnike in se otresel servilnosti raznim agencijam.

Drugače bo šel po poti supernove...

matejm1994 ::

Da bi MS kar tako propadel? Močno dvomim...

Yacked2 ::

Saj bo NSA malo dokapitalizirala =D
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

trnvpeti ::

baza se lahko ms drasticno zmanjsa
pci so tko v zatonu, se notebooki padajo, tablice pa rastejo
z bazo bo tudi office,.net,... padel

in ko se baza zmanjsa, grejo uporabniki nekam drugam

fosil ::

Odkar je prevzel Ballmer se MS obnaša zelo arogantno.
Kiksi in uporabnikom neprijazni prijemi se vrstijo eden za drugim.
Tako je!

trnvpeti ::

si lahko privoscijo

tudi ostali, google,apple se obnasajo isto
celo canonical isto

nekikr ::

Ne vzemite Mandijevih člankov preveč resno. Če vas tema zanima si preberite kaj drugega od njegovih čustvenih izlivov. Recimo tole.

mihamedo ::

k4vz0024 je izjavil:

MS se lahko še pobere, če bo upošteval uporabnike in se otresel servilnosti raznim agencijam.

Drugače bo šel po poti supernove...

kam bi se pobiral *??*?*? saj ima 10% rast dobička... srsly preberte kaj pišete
-AMD phenom 955be @4.0ghz--
- 4x4gb ocz vengeance 8.8.3.7@2000--
-revodrive x2 220gb-2x spinpoint f3 500gb

darkolord ::

bi moral biti 75 centov na delnico, a ga je samo 50 centov - celo polovico manj

trnvpeti ::

mihamedo je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:

MS se lahko še pobere, če bo upošteval uporabnike in se otresel servilnosti raznim agencijam.

Drugače bo šel po poti supernove...

kam bi se pobiral *??*?*? saj ima 10% rast dobička... srsly preberte kaj pišete

ob predpostavki , da tistih -6.000m ni v tem Q?

cekr ::

Ne razumem, zakaj MS valja Surface po ameriških skladiščih.
Ko ga pa hočeš dobit na kakem drugem trgu, ga pa ne moreš.

Sem prepričan, da bi lahko razprodali vse zaloge, če bi malo razširili prodajne kanale.
WinRT je čisto OK zadeva za normalnega uporabnika. Še več; zraven dobiš Office.
Da pa se ne da poganjat Win-x86 programov, pa itak za normalnega uporabnika nima nobene veze.
Saj se jih na Androidu in iPadu tudi ne.

Poleg vsega je še kvalitetne izdelave.
Metro programov je pa za običajnega uporabnika tudi dovolj.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

cleanac ::

Enim se direkt vidi, da ne vidijo dalje od svojega nosu. Prvo kot prvo, delničarjem ne bo nikoli dovolj, pa tudi, če bi bilo 90 centov dobička na delnico, bi še delnica vedno padla, ker je premalo presegla pričakovanja. Takšni pač so. Kot drugo pa nevem kako si predstavljate propad MS-a? Na svetu je na Windowse vezane toliko informacijske tehnologije, da alternative enostavno ni. Bili so ob pravem času na pravem mestu. Lahko molite nevem komu za propad, privoščite vse slabo, ampak prej bo čas potekel vam kot pa MS-u (ali Applu, Googlu ter raznim gigantom).

jan_g ::

Jaz mislim, da problem ni toliko v premalo dobicka na delnico, temvec ker delnicarji ne vidijo prihodnosti in zato prodajajo. "Kapitan" nima vizije, v trenutno usmeritev pa ne verjamejo vec na slepo. Ce se ne motim, je tudi delnica Appla precej padla v zadnjem letu.

techfreak :) ::

Lahko molite nevem komu za propad, privoščite vse slabo, ampak prej bo čas potekel vam kot pa MS-u (ali Applu, Googlu ter raznim gigantom).

Nekaj takšnega so vsi mislili preden so prišli Microsoft, Apple in Google.

Nummy ::

k4vz0024 je izjavil:

MS se lahko še pobere, če bo upošteval uporabnike in se otresel servilnosti raznim agencijam.

Drugače bo šel po poti supernove...

S prvim stavkom se strinjam, z drugim pa prav nič. MS ne bo propadel kar tako, v najslabšem primeru bi se firma razbila na več manjših in tisti "zdravi" deli bi živeli naprej.

Nummy ::

cekr je izjavil:

Ne razumem, zakaj MS valja Surface po ameriških skladiščih.
Ko ga pa hočeš dobit na kakem drugem trgu, ga pa ne moreš.

Sem prepričan, da bi lahko razprodali vse zaloge, če bi malo razširili prodajne kanale.
WinRT je čisto OK zadeva za normalnega uporabnika. Še več; zraven dobiš Office.
Da pa se ne da poganjat Win-x86 programov, pa itak za normalnega uporabnika nima nobene veze.
Saj se jih na Androidu in iPadu tudi ne.

Poleg vsega je še kvalitetne izdelave.
Metro programov je pa za običajnega uporabnika tudi dovolj.

Motiš se... močno.
Tablice se dobi, samo v pravo trgovino moraš stopiti... Use google.
Da ne moreš poganjati win-x86 programov je velika žalost, saj gre za windows-e. Če bi že, potem bi moral windows RT imenovati drugače kot windows. In da, tudi za normalnega uporabnika im vezo. Veš kako fajn bi bilo, da bi lahko poganjal aplikacije na tablici, ki jih lahko sicer na PC-ju? Ali pa napišeš custom aplikacijo in jo lahko laufaš povsod!!!
Android je razred zase, ion tam gre bolj kot ne večinoma za igre, ki so na stopnji pentium 2, mogoče tja do 4. Pač kao mobile konzola. Pri iPadu pa je tako, da ti itak praktično nadomesti navadno računalo, saj imaš celo morje aplikacij in prav tako zmore kar dosti...

Koliko je programov in iger na windows store? Proti androidu in iOS-u? Bore malo. Developerjem se ne da več j***t delat port za windows RT.

leiito ::

"Delničarje najbolj muči nizek dobiček, ki bi moral biti 75 centov na delnico, a ga je samo 50 centov - celo polovico manj."

Najbrž 1/3, ne 1/2. Če se ne računa od osnove, je tudi znižanje cene s €75 na €50 50% popust.

k4vz0024 ::

1. MS se mora reorganizirati,
2. Otresti vmešavanja politike v podjetje,
3. Omogočiti custamizacijo Windows proizvodov,
4. Omogočiti podporo OEM svojim izdelkom.

To je načelni načrt. Več povem MS, ko me pokličejo;)

VaeVictis ::

Problem, ki ga je MS imel je, da ni neke skupne vizije produktov...

XBOX je bila ena veja, Windows Phone je bila druga, Windows 7 so bili tretja veja, MS Office četrta in potem so dodali še Bing...

Sedaj so poizkusili celotno zedevo povezati s "metro" konceptom, sam publika ni najbolje sprejela Windows 8, ker je bil preveč spremenjen glede na Windows 7 (celoten čas so ljudi navajali na Start button, potem ga pa ukinejo, ipd.).

Napovedali so Windows 8.1 (Blue) in če ga bo javnost sprejela bodo že zelo na dobri poti, morda jim pomaga, da je "metro" koncept sedaj bolj domač ljudem.

Če Windows 8.1 pogrne, bodo imeli pa velike probleme!

ps: Seveda jim pa afera PRISM-a tudi ne pomaga!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

mirancar ::

kater analitik je pa ocenil da bo prodaja windows rt uspešna

Pro_moted ::

Kako bi bila uspešna če so najcenejše naprave za 400 ali več evrov ? Tukaj je največji problem prodaje. Android tablico dobiš za 150-200 evrov kar spodobno. Pa si z njo nimaš kaj drugega začet kot s telefonom.
W8 RT bi moral biti poceni, dostopen širši raji in bi bil dobro sprejet, ker deluje zelo tekoče in stabilno, gor imaš vse kar potrebuješ plus office. Sedaj pa prodajajo tablice za ceno laptopa in pričakujejo da bo prodaja dobra. Ne more biti. Ker 90% ljudi si kupi tablico za brskanje po netu, pa gledanje slik in filmčkov in podobno multimedijo, mogoče še kdaj kak dokument uredit. To je to in za to je W8 RT več kot spodoben, ampak ne za tako ceno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

darkolord ::

Android tablico dobiš za 150-200 evrov kar spodobno.
"Kar spodobna" Android tablica proti Surface RT še zmeraj izgleda kot majhen smrdljiv kupček.

Glugy ::

Jz mislim da bi Microsoft mogu ostat pr PC-jih, pa operacijskem sistemu za mobilce. Na tablice rint se mi zdi brezveze. Bolš da ostaneš v branži k jo obvladaš pa čeprav se manjša. Še vedno bo dost za preživetje. Če maš pa res ful odveč keša ok pol pa probavi sam jz mislm da Microsoft v tej sestavi ni sposoben bit dobr na dodatnih področjih. Po moje je tud že kot podjetje preveč velik in potem premalo specializiran na novih področjih.

techfreak :) ::

@Pro_moted: Za 200€ dobiš kvečjemu Nexus 7, ki je le 7 inchni in slabši po specifikacijah od Surface RT. Za 300€ dobiš kakšen Galaxy Tab 2, ki je po specifikacijah slabši. Konkurenca Surface RT so torej tablice v rangu 400€, kolikor stane tudi RT.

driver_x ::

darkolord je izjavil:

Android tablico dobiš za 150-200 evrov kar spodobno.
"Kar spodobna" Android tablica proti Surface RT še zmeraj izgleda kot majhen smrdljiv kupček.


Razlika je v tem, da androidna tablica tako samo izgleda, surface pa to tudi je.

Pro_moted ::

techfreak :) je izjavil:

@Pro_moted: Za 200€ dobiš kvečjemu Nexus 7, ki je le 7 inchni in slabši po specifikacijah od Surface RT. Za 300€ dobiš kakšen Galaxy Tab 2, ki je po specifikacijah slabši. Konkurenca Surface RT so torej tablice v rangu 400€, kolikor stane tudi RT.


Ja saj se strinjam, meni je itak W8 RT ljubši, ampak za malo brskat po netu, pa kakšne angry birds odigrat, za kar ljudje največ kupujejo tablice, se pač bolj splača nexusa kupit kot tablico za 400 evrov, brez pravih W.
Za moje pojme je stvar predraga.Če bi bil kak Samsung ATIV z W8 RT za 200-250 evrov bi ga takoj kupil. 400 evrov pa ne dam za multimedijsko tablico. Drugo pa so tablice z polnim windiwsom, ki so res zmaga, ampak drage :(.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

SLO_Matej ::

ATIV Tab za dobrih 300 eur in z brezplačno poštnino.

Zgodovina sprememb…

rand ::

1. v 80' Apple proizvaja hw in sw in ne pusti liberalizacije tržišča. Pride Microsoft, da poceni sw in liberalizira hw tržišče. MS zmaga.
2. 2000, apple se pobere, spet ista taktika hw+sw. tokrat mu ponovno uspe. Pride google in ponudi zastonj sw in liberalizira hw in sw tržišče.

Kdo zmaga sedaj in ali je na tržišču še vedno prostor za MS, če je google "zastonj" ter igra podobno vlogo kot MS v 80'? Namreč google odreže middle mana v finančni verigi, ker ima popolnoma drug način financiranja kot MS.
while(1)fork();

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rand ()

aerie ::

rand je izjavil:

Pride google in ponudi zastonj sw in liberalizira hw in sw tržišče.

Kdaj bi se to naj zgodilo?

rand ::

aerie je izjavil:

rand je izjavil:

Pride google in ponudi zastonj sw in liberalizira hw in sw tržišče.

Kdaj bi se to naj zgodilo?


September 23, 2008 pravi wikipedia.
while(1)fork();

poweroff ::

Heh... konkurenca na vseh področjih je pač povzročila, da je Microsoft od podjetja, ki mu je šlo "brez truda" ultradobro postal podjetje, ki mu bo z nekaj truda šlo zelo dobro.

Tako kot se je pred leti zgodilo IBM-u. Niso več strah in trepet cele panoge, še vedno pa zelo dobro živijo in so pomemben igralec.
sudo poweroff

opeter ::

cleanac je izjavil:

Lahko molite nevem komu za propad, privoščite vse slabo, ampak prej bo čas potekel vam kot pa MS-u (ali Applu, Googlu ter raznim gigantom).


Ti si precej optimističen. Danes firma ne pomeni kaj dosti. Vse kar jih obdrži pod vodo je ponudba, trg in seveda kupci, ki zadevo plačajo (tako, da podjetje dejansko prejme denar in ne samo nekaj na kredit/odpis). Če tega ni, lahko komot v vsega le nekaj letih (pa četudi imaš milijardni promet) greš v stečaj.

Nič ni večno. Tudi velika podjetja ne. Sploh pri večjih podjetjih je vse skupaj kot hiša iz kart. Sploh, ko je govora o delnicah.
Poglej samo, v kako ranljivem sistemu živimo.

Primer: danes imaš v stanovanju pitno vodo (kar se absurdno uporablja tudi za umivanje, tuširanje/pranje perila in posod/zalivanje in pranje avtomobilov), elektriko itn., vse to ti pride v stanovanje in nekaterim je to samoumevno. V primeru pa, da je vojna ali kakšna naravna katastrofa se lahko od tega kar posloviš ... Kaj narediš v tem primeru?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

leiito ::

Steve Jobs:

I have my own theory about why decline happens at companies like IBM and Microsoft. The company does a great job, innovates and becomes a monopoly or close to it in some field, and then the quality of the product becomes less important. The company starts valuing the great salesmen, because they're the ones who can move the needle on revenues, not the product engineers and designers. So the salespeople end up running the company. John Akers at IBM was a smart, eloquent, fantastic salesperson, but he didn't know anything about product. The same thing happened at Xerox. When the sales guys run the company, the product guys don't matter as much, and a lot of them just turn off. It happened at Apple when Sculley came in, which was my fault, and it happened when [Steve] Ballmer took over at Microsoft. Apple was lucky and it rebounded, but I don't think anything will change at Microsoft as long as Ballmer is running it.

mtosev ::

so what?
pač jim je delnica padla ne bodo zarad tega umrli al propadli, če bi prišlo do česa kritičnega se bo že bill gates vrnil in rešil situacijo:D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

jype ::

Propadli so že.

mtosev ::

SLO_Matej je izjavil:

ATIV Tab za dobrih 300 eur in z brezplačno poštnino.
RT jajca.
333e atom dual corecpu, win 8, ms office 2013 full edition, http://www.notebookcheck.net/Review-Ace...
http://www.computeruniverse.net/product...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Nummy ::

mtosev je izjavil:

so what?
pač jim je delnica padla ne bodo zarad tega umrli al propadli, če bi prišlo do česa kritičnega se bo že bill gates vrnil in rešil situacijo:D

Tak čez noč se pa kar ne reši podjetja, še posebej ne tako velikega. Problem je v tem, da lahko MS zajadra v popolnoma napačne vode in slabe odločitve in izdelki ga lahko pripeljejo na rob propada. Da bi pa totalno propadel pa dvomim. Že zaradi podpore svojim izdanim idelkom, mora firma obstat, oz. vsaj en del.

trnvpeti ::

hitro se jim lahko obrne
oz se jim ze obraca
bomo videli kaj bodo

bluefish ::

Propadel ne bo, že zaradi števila licenc, ki jih imajo podjetja po svetu.
Je pa res, da jim v zadnjem času zadeve ne gredo po načrtih. Bomo videli, kaj bo prinesla reorganizacija podjetja.

kitaj ::

gendale ::

leiito je izjavil:

Steve Jobs:

I have my own theory about why decline happens at companies like IBM and Microsoft. The company does a great job, innovates and becomes a monopoly or close to it in some field, and then the quality of the product becomes less important. The company starts valuing the great salesmen, because they're the ones who can move the needle on revenues, not the product engineers and designers. So the salespeople end up running the company. John Akers at IBM was a smart, eloquent, fantastic salesperson, but he didn't know anything about product. The same thing happened at Xerox. When the sales guys run the company, the product guys don't matter as much, and a lot of them just turn off. It happened at Apple when Sculley came in, which was my fault, and it happened when [Steve] Ballmer took over at Microsoft. Apple was lucky and it rebounded, but I don't think anything will change at Microsoft as long as Ballmer is running it.

hecno da se isto dogaja applu
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

leiito ::

Morda, ampak Cook je bil Jobsova izbira in je Apple vodil že v obdobjih, ko je bil Jobs bolan, v najboljših časih Appla. Bomo videli. Tablice si do iPada nihče predstavljal ni, danes je najbolj logična stvar na sveru, ubija PCje. Niti ni nujno, da mora Apple ponoviti tak coup, da preživi, v bistvu jim gre fenomenalno po normalnih standardih.

aerie ::

Danes je bil pa prav lep dan za nakup MS delnic.

gendale ::

leiito je izjavil:

Morda, ampak Cook je bil Jobsova izbira in je Apple vodil že v obdobjih, ko je bil Jobs bolan, v najboljših časih Appla. Bomo videli. Tablice si do iPada nihče predstavljal ni, danes je najbolj logična stvar na sveru, ubija PCje. Niti ni nujno, da mora Apple ponoviti tak coup, da preživi, v bistvu jim gre fenomenalno po normalnih standardih.

haha, kaj, tablice so obstajale že dost pred ipadom, apple je bil pa prvi, ki mu je uspelo reč masovno prodat

mal zato, ker prej tehnologija ni bila dovolj dobra, za naredit solidno tablico

veliko pa zarad marketinga
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft povečal dobiček in prihodke (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
12537046 (31433) Mr.B
»

Microsoftovo poslovanje slabo, delnica že izgubila več kot 10% (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
5918537 (16126) driver_x
»

Microsoft povečal dobiček na rovaš Officea in Xboxa

Oddelek: Novice / Rezultati
174420 (3874) revvs
»

Ballmer deloma prodaja svoj delež v Microsoftu

Oddelek: Novice / Ostale najave
104349 (3536) driver_x
»

Še nekaj minusov in rdečih številk

Oddelek: Novice / Rezultati
84229 (3795) Icematxyz

Več podobnih tem