Novice » Rezultati » Intelovi "Ultrabooki" leto dni kasneje: bolj slabo
Pat_MaGroin ::
Pat_MaGroin je izjavil:
Kje si ga dobil za 1150, ko pa je redna cena 1300 eur? :)
Sploh pa, si pomislil, da vsem ne ustreza OS X?
LP,
PIC
Nizozemska z Studentskim popustom 20%
Apple vsem studentom nudi 20% popust na svoje produkte. Tudi v Sloveniji.
Ne rabis imeti OSX. Lahko namestis tudi Windows 7 z Boot Camp
Poanta je, da zraven dobis placljiv OSX.
V primerjavi z mnogimi ultrabooki kjer je gori namescen zastonjski ubuntu je to se dodaten protiargument kako 'dragi' so applovi.
Dragi so za tiste, ki gledajo samo specificno kategorijo. V celotnem paketu dobis dosti vec kot pa pri konkurenci.
Zaslon, baterija, velik trackpad, placljiv OS (po mojem mnenju superioren windowsem), design, osvetljena tipkovnica pa se in se.
V kolikor bi bili ultrabooki pod 1000eurov z isto kvaliteto kot MacBook air. Takrat bodo konkurenca, da.
To kar ponujajo dandanes je natega. Placas vec in dobis manj.
Prosim ne primerjaj cen za študente. Full price šteje :).
Se pa strinjam, Spodobni ultrabooki so vsaj 300 € predragi :).
Dragi ::
Z gestami se sklicujem na to
in to
To je en del, jih je dosti vec. Double click, zoom, itd itd
Poleg tega obstajajo za MacBooke tudi modifikacije, ki delujeju izkljucno na macih.
MOCNO priporocam ogled zadnjega
in to
To je en del, jih je dosti vec. Double click, zoom, itd itd
Poleg tega obstajajo za MacBooke tudi modifikacije, ki delujeju izkljucno na macih.
MOCNO priporocam ogled zadnjega
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dragi ()
addy93 ::
Zanimivo je to, da če primerjamo MacBook Air z drugimi Ultrabooki z identičnimi ali podobnimi specifikacijami, pridemo do zaključka, da je Air cenejši od drugih Ultrabookov.
WhiteAngel ::
WhiteAngel je izjavil:
Zenbook od Asusa rastura. Full HD ter Nvidia v ultrabooku! Me happy
Aja, še cena: 1130 EUR.
Tole ima klasični HDD? Mega fail.
Ima dva diska: HDD za storage ter SSD za sistem. Kot se spodobi
WhiteAngel ::
Zanimivo je to, da če primerjamo MacBook Air z drugimi Ultrabooki z identičnimi ali podobnimi specifikacijami, pridemo do zaključka, da je Air cenejši od drugih Ultrabookov.
Ne, če rabiš Nvidio. Družina Kepler je realno vsaj še enkrat hitrejša od Intela 4000. Pa še CUDO potrebujem za nekaj seminarskih. Apple mi ponuja prenosnik z Nvidio šele za ~2000 EUR
Dragi ::
@PIC Zal se ne strinjam z izjavo, da steje samo 'full price'
To, da apple ponuja 20% popust studentom je nekaj kar ostali proizvajalci ne delajo, vsaj ne na mojo vednost.
To steje v prednost. V kolikor nisi sam student potem ni vrag, da nimas za soseda studenta, ki ti lahko pomaga.
@WhiteAngel
Ali se lahko strinjava, da si z svojimi zahtevami v manjsini? Po mojem mnenju vecinski del ljudi potrebujejo lahek prenosnik z kvalitetno izdelavo in zmogljivo baterijo za delo kjerkoli naokoli.
Kdor ima vecje zahteve si omisli prenosnika. Ali MacBook Pro ali PC alternative ala Asus, Thinkpad in drugi. Vecina ljudi ne potrebuje cude ali kombinacijo HDD+SSD.
To, da apple ponuja 20% popust studentom je nekaj kar ostali proizvajalci ne delajo, vsaj ne na mojo vednost.
To steje v prednost. V kolikor nisi sam student potem ni vrag, da nimas za soseda studenta, ki ti lahko pomaga.
@WhiteAngel
Ali se lahko strinjava, da si z svojimi zahtevami v manjsini? Po mojem mnenju vecinski del ljudi potrebujejo lahek prenosnik z kvalitetno izdelavo in zmogljivo baterijo za delo kjerkoli naokoli.
Kdor ima vecje zahteve si omisli prenosnika. Ali MacBook Pro ali PC alternative ala Asus, Thinkpad in drugi. Vecina ljudi ne potrebuje cude ali kombinacijo HDD+SSD.
nekikr ::
HDD + SSD se je izkazal za polom. 24GB je dovolj za Win in kakšen program, če bi rad pa še kaj dodal gre pa že na HDD. Hvala lepa za tak kompromis. Pri prenosnikih nad 1000€ to pač ni sprejemljivo kar je pokazal tudi trg.
Infinity ::
Prav imas, gledal sem Asus Zenbook UX31to ni res. Videl si verjetno ux31e ki ima 720p resolucijo med tem ko ima ux31a FHD IPS ekran. razlika med UX31a in UX32vd je v disku ki je v 31a SSD ter v grafični ki jo ima 31a intel HD4000. Ter seveda teža, dimenzije in avtonomija ki so na strani ux31a. http://zenbook.asus.com/zenbook/ zenbook prime je UX31A
Izgleda, da je zadni UX32 res superioren, kar se tice strojne opreme.
to ni res. Sam imam ux31a in ima osvetljeno tipkovnico.
A vseeno, Zenbooju manjkajo na prvi pogled trivialne, a ko se enkrat navadis funkcije brez katerih vec ne gre:
- osvetljeno tipkovnico. Mocno olajsa tipkanje v temnejsih prostorih in se posebno ZELO uporabno po 6 uri zvecer v kolikor nisi v osvetljeni sobi.
tukaj ti dam prav, magsafe je superioren konektor.
- magsafe konektor. Z drugimi besedami, napajalni vtic je namagneten in se samodejno vklopi v Aira v kolikor ga priblizas ohisju
to tudi ni res. Ima samodejno nastavljanje svetlosti in zaslona in tipkovnice.
- samodejna osvetljitev zaslona v primerjavi z osvetljitvijo v kateri je prenosnik. Uporabno kadar si v temi in prizges luc. Svetilnost se samodejno nastavi na bolj prijeten nivo. Ali kadar se obrnes iz sence v sonce ipd
stvar okusa, jaz preferiram WIN/linux. Kar se pa trackpada tiče je pa na ux31a že kar dorasel, je res da je na AIRu boljši, samo spet ne toliko da bi bil pripravljen menjati na OSX. Geste pa ravno tako vse delujejo na tem računalniku.
- integracija z MacOSX operacijskih sistemom. Vem, slisi se pristransko, a kot dolgoletni uporabnik Windows operacijskega sistema (vseh, od Win95 naprej) to stejem v prednost, se posebno za navadnega, ne-power userja. Air je moje prvo izkustvo z OSX in v kratkem obdobju enega tedna po nakupu sem se odlocil, da na windowse ne grem vec nazaj. Ne dokler imam izbiro. Integracija z trackpadom je fenomenalna. MOCNO olajsa vsako delo. Se posebno brskanje z safarijem, editiranje slik, photoshop in druga orodja kjer se ogromno uporablja zoom, scrollanje in druge geste.
Svetujem, da vsak poskusi OsX na macu za vsaj teden ali dva in potem sodi sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Infinity ()
Brias ::
Pat_MaGroin je izjavil:
Kje si ga dobil za 1150, ko pa je redna cena 1300 eur? :)
Sploh pa, si pomislil, da vsem ne ustreza OS X?
LP,
PIC
Nizozemska z Studentskim popustom 20%
Apple vsem studentom nudi 20% popust na svoje produkte. Tudi v Sloveniji.
jaz najdem samo 5% na temo student ....
Dragi ::
@Infinity hvala za popravek.
Je to ta?
Ali delujejo geste kot zoomiranje strani z trackpadom, doubleclick za auto zoom?
Je to ta?
Ali delujejo geste kot zoomiranje strani z trackpadom, doubleclick za auto zoom?
Infinity ::
Nisem pogledal filma v celoti ampak se mi zdi da ja.
Zumiranje deluje normalno dubble click ima v win okoljo pač funkcijo zaženi (če misliš klik z dvema prstoma, jaz imam to nastavljeno kot right mouse click), scroll deluje z drsenjem dveh prstov.
imamo pa še 3 prstne geste, potegnemo proti sebi in se nam odpre namizje, potegnemo stran od sebe in gremo v selekcijo odprtih programov, levo in desno pa nam predstavljata tipki naprej in nazaj na miški.
To so predefinirane, lahko pa še dodajaš svoje.
Zumiranje deluje normalno dubble click ima v win okoljo pač funkcijo zaženi (če misliš klik z dvema prstoma, jaz imam to nastavljeno kot right mouse click), scroll deluje z drsenjem dveh prstov.
imamo pa še 3 prstne geste, potegnemo proti sebi in se nam odpre namizje, potegnemo stran od sebe in gremo v selekcijo odprtih programov, levo in desno pa nam predstavljata tipki naprej in nazaj na miški.
To so predefinirane, lahko pa še dodajaš svoje.
Dragi ::
Dvojni tap (dotik) z dvemi prsti ima na macu funkcijo samodejnega zoomiranja aktivnega teksta nad katerim je miskin cursor.
Se pravi, ko izvrsim to gesto mi bo zoomiralo aktivno besedilo na center in povecalo pisavo na maksimalno mozno velikost z 1cm od roba na vsako stran zaslona (poveca trenutni divider). Nepogresljivo pri branju.
V safariju dotik touchpad-a z kazalcem in naknadnim dotikom z sredincem preskoci na prejsnji zavihek, obratna gestra preskoci na naslednji zavihek.
Z premikom cursorja na vrh okna, dotikom treh prstov in vlecenjem okoli premikas okna brez klikov.
Z dotikom in vlecenjem treh prstov nad tekstom oznacis tekst.
Z dotikom kazalca in vlecenjem sredinca blizje ali stran zoomiras tekst/slike/spletne strani/workspace v gladki animaciji.
Z dotikom dveh prstov in vlecenjem v levo navigiras na prejsnjo stran, obratno navigiras na naslednjo (v kolikor si jo obiskal). To si omenil?
Z dotikom dveh prstov, palec in kazalec rotiras slike "seamlessly" za 90, 180, 240 in 360 stopinj.
Z dotikom dveh prstov (brez premikanja) izvedes klik desnega miskinega gumba.
Z dotikom in potegom stirih prstov gor se ti odpre overview vseh oken, zelo uporabno za izbiranje programov.
Obratna gesta ti pokaze vsa odprta okna aktivnega programa ali zavihki brskalnika.
Z dotikom kazalca in vlecenjem prstanca proti kazalcu ti poveca okno na desno polovico zaslona, obratno ti poveca na levo polovico. Vlecenjem po diagonali ti maksimira okno.
Ali se da te geste nastaviti na Windowsu? Obstajajo gonilniki za te zadeve?
To so vse nepogresljive geste, ki mocno olajsajo in pohitrijo interakcijo z mnogoterimi orodji.
Se pravi, ko izvrsim to gesto mi bo zoomiralo aktivno besedilo na center in povecalo pisavo na maksimalno mozno velikost z 1cm od roba na vsako stran zaslona (poveca trenutni divider). Nepogresljivo pri branju.
V safariju dotik touchpad-a z kazalcem in naknadnim dotikom z sredincem preskoci na prejsnji zavihek, obratna gestra preskoci na naslednji zavihek.
Z premikom cursorja na vrh okna, dotikom treh prstov in vlecenjem okoli premikas okna brez klikov.
Z dotikom in vlecenjem treh prstov nad tekstom oznacis tekst.
Z dotikom kazalca in vlecenjem sredinca blizje ali stran zoomiras tekst/slike/spletne strani/workspace v gladki animaciji.
Z dotikom dveh prstov in vlecenjem v levo navigiras na prejsnjo stran, obratno navigiras na naslednjo (v kolikor si jo obiskal). To si omenil?
Z dotikom dveh prstov, palec in kazalec rotiras slike "seamlessly" za 90, 180, 240 in 360 stopinj.
Z dotikom dveh prstov (brez premikanja) izvedes klik desnega miskinega gumba.
Z dotikom in potegom stirih prstov gor se ti odpre overview vseh oken, zelo uporabno za izbiranje programov.
Obratna gesta ti pokaze vsa odprta okna aktivnega programa ali zavihki brskalnika.
Z dotikom kazalca in vlecenjem prstanca proti kazalcu ti poveca okno na desno polovico zaslona, obratno ti poveca na levo polovico. Vlecenjem po diagonali ti maksimira okno.
Ali se da te geste nastaviti na Windowsu? Obstajajo gonilniki za te zadeve?
To so vse nepogresljive geste, ki mocno olajsajo in pohitrijo interakcijo z mnogoterimi orodji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dragi ()
addy93 ::
WhiteAngel je izjavil:
Zanimivo je to, da če primerjamo MacBook Air z drugimi Ultrabooki z identičnimi ali podobnimi specifikacijami, pridemo do zaključka, da je Air cenejši od drugih Ultrabookov.
Ne, če rabiš Nvidio. Družina Kepler je realno vsaj še enkrat hitrejša od Intela 4000. Pa še CUDO potrebujem za nekaj seminarskih. Apple mi ponuja prenosnik z Nvidio šele za ~2000 EUR
Okay, najnovejši Applov Mac-Retina stane cca. 2400€, ja? Če v obzir vzamemo, da za ta denar dobiš najboljši zaslon na prenosnikih, Nvidino grafo, build quality pa meni eno izmed najpomembnejših stvari, in sicer dobra baterija. Najdi mi prenosnika z takim zaslonom, procesorjem, grafo in baterijo, ki zdrži, bodimo skromni 7 ur. Prenosnik, z takimi specifikacijami bo stal skoraj isto kot ta Mac in baterija mu bo zdržala komi 4 ure. V čem je point prenosnika, če ga morš met non-stop na štrom prkločen al pa na hladilniku???
LP
MedusasPath ::
Pat_MaGroin je izjavil:
Kje si ga dobil za 1150, ko pa je redna cena 1300 eur? :)
Sploh pa, si pomislil, da vsem ne ustreza OS X?
LP,
PIC
Nizozemska z Studentskim popustom 20%
Apple vsem studentom nudi 20% popust na svoje produkte. Tudi v Sloveniji.
jaz najdem samo 5% na temo student ....
Tudi jaz. Kako naj bi se dobilo ta popust?
Spock83 ::
PrimozR ::
HDD + SSD se je izkazal za polom. 24GB je dovolj za Win in kakšen program, če bi rad pa še kaj dodal gre pa že na HDD. Hvala lepa za tak kompromis. Pri prenosnikih nad 1000€ to pač ni sprejemljivo kar je pokazal tudi trg.
Sem mislil, da se tisti 24GB SSD uporablja za keširanje.
AFAIK se.
mtosev ::
touchscreenov ne boš vido na ultrabookih
Seveda boš - Acer Aspire S7.
tole je pol novo. pred nekaj časa sn bral kak ni smiselen touchsceen na 14/15" notebooku
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Mavrik ::
Mi ponudijo 14' tanek laptop z dokaj mocno opencl grafo, 4 jedernim (ce je le mogoce intel) procom, moznost 2 ploscic 8gb rama, bolsim zaslonom in SSD, pa rade volje dam enmal bonus denarja napram applom (sem na zalost vezan tudi na linux in win). aja pa ker je dodatna baterija pri ultrabookih ponavadi tezje zamenljiva, tudi 5 ur malo bolj aktivne uporabe nebi ravno skodilo xD
Dobiš komot. Sony Vaio Z2. Sam za take zahteve boš pa plačal nekako 3x toliko kot za "kompromisne" ultrabooke ;)
The truth is rarely pure and never simple.
PrimozR ::
zeleni ::
Kaj pa polnenje? Je standardizirano ali ima vsak proizvajalec svoje kablovje? Oz. celo model svoje. Niti proizvajalec med modeli nima istega.
Najbol beda je, ko si nekje na poti in se ti v torbi prelomi napajalni kabel. Potem pa najdi polnilec za svoj model prenosnika. Po moznosti tega modela niti ne delajo vec.
To bi morali naresti tako kot pri telefonih - mikroUSB in skrbi a si spakiral kabel, ali je lepo poravnan,.. ni vec. To dobis se v supermarketu.
Najbol beda je, ko si nekje na poti in se ti v torbi prelomi napajalni kabel. Potem pa najdi polnilec za svoj model prenosnika. Po moznosti tega modela niti ne delajo vec.
To bi morali naresti tako kot pri telefonih - mikroUSB in skrbi a si spakiral kabel, ali je lepo poravnan,.. ni vec. To dobis se v supermarketu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zeleni ()
Janac ::
MedusasPath je izjavil:
Pat_MaGroin je izjavil:
Kje si ga dobil za 1150, ko pa je redna cena 1300 eur? :)
Sploh pa, si pomislil, da vsem ne ustreza OS X?
LP,
PIC
Nizozemska z Studentskim popustom 20%
Apple vsem studentom nudi 20% popust na svoje produkte. Tudi v Sloveniji.
jaz najdem samo 5% na temo student ....
Tudi jaz. Kako naj bi se dobilo ta popust?
dijasko izkaznico
BlaiseM ::
@PIC Zal se ne strinjam z izjavo, da steje samo 'full price'
To, da apple ponuja 20% popust studentom je nekaj kar ostali proizvajalci ne delajo, vsaj ne na mojo vednost.
Kje za vraga je ta 20% popust (v SLO), da izkoristim zadnje študentske dneve?! Vem le da so do nedavnim ponujali 10%, zdaj so pa znižali na 5%.
Dragi ::
Apple ponuja 20% na Nizozemskem, sigurno. Tam sem ga vzel sam.
V Sloveniji izgleda je samo 5%. Vsaj kolikor nekateri omenjate tu.
V Sloveniji izgleda je samo 5%. Vsaj kolikor nekateri omenjate tu.
Infinity ::
Dvojni tap (dotik) z dvemi prsti ima na macu funkcijo samodejnega zoomiranja aktivnega teksta nad katerim je miskin cursor.
Se pravi, ko izvrsim to gesto mi bo zoomiralo aktivno besedilo na center in povecalo pisavo na maksimalno mozno velikost z 1cm od roba na vsako stran zaslona (poveca trenutni divider). Nepogresljivo pri branju.
V safariju dotik touchpad-a z kazalcem in naknadnim dotikom z sredincem preskoci na prejsnji zavihek, obratna gestra preskoci na naslednji zavihek.
Z premikom cursorja na vrh okna, dotikom treh prstov in vlecenjem okoli premikas okna brez klikov.
Z dotikom in vlecenjem treh prstov nad tekstom oznacis tekst.
Z dotikom kazalca in vlecenjem sredinca blizje ali stran zoomiras tekst/slike/spletne strani/workspace v gladki animaciji.
Z dotikom dveh prstov in vlecenjem v levo navigiras na prejsnjo stran, obratno navigiras na naslednjo (v kolikor si jo obiskal). To si omenil?
Z dotikom dveh prstov, palec in kazalec rotiras slike "seamlessly" za 90, 180, 240 in 360 stopinj.
Z dotikom dveh prstov (brez premikanja) izvedes klik desnega miskinega gumba.
Z dotikom in potegom stirih prstov gor se ti odpre overview vseh oken, zelo uporabno za izbiranje programov.
Obratna gesta ti pokaze vsa odprta okna aktivnega programa ali zavihki brskalnika.
Z dotikom kazalca in vlecenjem prstanca proti kazalcu ti poveca okno na desno polovico zaslona, obratno ti poveca na levo polovico. Vlecenjem po diagonali ti maksimira okno.
Ali se da te geste nastaviti na Windowsu? Obstajajo gonilniki za te zadeve?
To so vse nepogresljive geste, ki mocno olajsajo in pohitrijo interakcijo z mnogoterimi orodji.
Glede na to da so vse te geste implementirane na aplikacijskem nivoju ne vidim problema da to nebi delovalo na tem računalniku glede na to da HW to podpira.
V originalnih driverjih se da dodajati svoje geste in vklopiti in izklopiti že obstoječe, nekatere od zgoraj naštetih so že implementirane nekatere pa ne.
pa ko govoriš kako so vse te geste nepogrešljive, jaz sem veliko bolj navajen na bližnjice na tipkovnici z katerimi lahko počnem vse to kar si naštel med gestami in še več. pa še hitrejši sem z tem. Ponavljam, stvar okusa kaj je nekomu bolj nepogrešljivo.
http://geizhals.at/eu/788535 ux31a - v EU od ~1020€ dalje,
http://geizhals.at/eu/796046 air 13 - v EU od ~1120€ dalje
s tem da imata oba i5 ivy bridge, 4gb rama in 128gb SSD, pa vendar ima ux31a veliko boljši zaslon (mat, IPS matrika ter sama resolucija), cene so pa pri nas malenkost višje a je razmerje še vedno enako. Nevem kako lahko potem kdo reče da je AIR bolj smiselen nakup, ne rečem da je slab, daleč od tega in za nekoga ki mu bolj ustreza osX je super, pa vendar ni najbolj smiselna izbira.
EDIT: ASUS mi da 24 mesecev EU wide garancije APPLE pa je 12.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Infinity ()
leiito ::
Air ima v tej primerjavi vsaj še prednost superiornega dizajna, mičkene ampak pomembne detajle a la magnet šteker, bistveno višjo šminkersko vrednost in, kar ni nepomembno, vedno ga lahko prodaš, medtem ko Asusi ipd niso ravno konvertibilni.
Infinity ::
@leiito: Jaz ponavadi ne kupujem stvari zato da jih bom prodal, ti jih? meni je prejši asus služil 4 leta in sem ga z veseljem predal očetu v uporabo ob nakupu novega in sem prepričan da 4 leta starega macbooka nihče nebi kupil, tako kot tudi asusa. Kar se tiče šminkerske vrednosti se "poserjem" nanjo, ker mi k sami uporabi ne pripomore prav nič. Kar se pa tiče superiornega designa pa lahko rečem le vsake oči imajo svojega malarja, jaz osebno ne vidim kaj vam je tako bolj ušeč na AIRu. Magnet šteker sem pa že povedal da je superioren, vendar zame ni vreden 100€ več + nimam želje uporabljati OSX in sem siguren da je veliko ljudi ki računalnik uporablja za delo in ne za kazanje enakega mnenja (to leti na šminko in po tvoje superioren design).
Dragi ::
@Infiniti
Air ima tudi to prednost, da je zasnovan od temeljev navzgor v smislu kompatibilnosti z ostalimi applovimi produkti.
Primer, applov thunderbolt zaslon. V kolikor ga kupis imas potem dodaten firewire port, 3x usb 3.0 porte, 1x gigabit port, 1x e-sata port. Potem je tu trackpad in tipkovnica. Oba lahko zacnes uporabljat out of the box, brez zajebavanj z gonilniki. Brez strahu o morebitni nekompatibilnosti, kjer se lahko miloreceno konkretno nategnes, ko produkti ne delujejo med sabo. Potem je tu se Apple TV, Iphone, Ipad, Ipod... Vse je zasnovano tako da deluje skupaj brezkompromisno. Brez zajebavanj, brez problemov.
Si kdaj poskusil Airport, applovo tehnologijo za prenasanje datotek? Sele ko prvoosebno izkusis te funkcije vidis zakaj so applovi produkti vredni investicije. Pa potem tiste geste. Verjamem, da z tipkovnico delujes osebno hitreje, vendar ti garantiram, da si v manjsini. Ti si POWER user. Zelis zmogljivo opremo z specificnim naborom. Apple je za ljudi, ki zelijo da stvar preprosto deluje optimalno v vseh kategorijah pa tudi ce v vsaki od njih malenkost slabse.
Pri applu nimas bedarij z zajebavanjem z gonilniki. Saj ves sam kako je z windowsi. Kupis kdaj cuden kos opreme in se po par ur nadrkavas z gonilniki, programsko opremo in podobnimi bedarijami in upas da bo. Ce bo.
Pri applu tega ni. Ali deluje in zacnes uporabljati TAKOJ ali je pokvarjeno in vrnes nazaj v trgovino. Vidis razliko?
Se strinjam s tabo glede prevlade Zenbook-a v kategorijah, ki si jih ti opisal. Nakup SAMO Asusovega prenosnika govori v prednost le tega, vendar celotni Android ekosistem totalno sfalira v kolikor med sabo povezujes se druge naprave z drugim naborom funkcionalnosti.
TO je prednost Appla. Temu je Applov ekosistem namenjen.
Govoriti kako osX ni prednost je nesmisel, saj je prenosnik zasnovan v tesni povezavi z operacijskim sistemom. To je tako, kot da bi rekel da Zenbookov superioren zaslon ni prednost, ker se ti gre samo za procesor in ram.
Hoces noces, stvari kot so tiste geste so velika prednost, prav tako operacijski sistem. App store recimo. Sele v Windows 8 so implementirali podobno zadevo. Ali mi zelis povedati da je po tvojem mnenju to zanemarljivo, kljub temu, da je dandanes App store eden najvecjih programskih trgov v uporabi pri stotine miljonih ljudi? Celo tako nerelevanten da ga uporablja sam android in tudi Microsoft?
No no... Ocenjujmo pri obeh taborih VSE kar ponujajo, ne samo specificne kategorije. To je tako kot citiranje osebe z dvemi besedami, ko pa je le ta povedala za cel esej. Nevljudno in ni na mestu.
Air ima tudi to prednost, da je zasnovan od temeljev navzgor v smislu kompatibilnosti z ostalimi applovimi produkti.
Primer, applov thunderbolt zaslon. V kolikor ga kupis imas potem dodaten firewire port, 3x usb 3.0 porte, 1x gigabit port, 1x e-sata port. Potem je tu trackpad in tipkovnica. Oba lahko zacnes uporabljat out of the box, brez zajebavanj z gonilniki. Brez strahu o morebitni nekompatibilnosti, kjer se lahko miloreceno konkretno nategnes, ko produkti ne delujejo med sabo. Potem je tu se Apple TV, Iphone, Ipad, Ipod... Vse je zasnovano tako da deluje skupaj brezkompromisno. Brez zajebavanj, brez problemov.
Si kdaj poskusil Airport, applovo tehnologijo za prenasanje datotek? Sele ko prvoosebno izkusis te funkcije vidis zakaj so applovi produkti vredni investicije. Pa potem tiste geste. Verjamem, da z tipkovnico delujes osebno hitreje, vendar ti garantiram, da si v manjsini. Ti si POWER user. Zelis zmogljivo opremo z specificnim naborom. Apple je za ljudi, ki zelijo da stvar preprosto deluje optimalno v vseh kategorijah pa tudi ce v vsaki od njih malenkost slabse.
Pri applu nimas bedarij z zajebavanjem z gonilniki. Saj ves sam kako je z windowsi. Kupis kdaj cuden kos opreme in se po par ur nadrkavas z gonilniki, programsko opremo in podobnimi bedarijami in upas da bo. Ce bo.
Pri applu tega ni. Ali deluje in zacnes uporabljati TAKOJ ali je pokvarjeno in vrnes nazaj v trgovino. Vidis razliko?
Se strinjam s tabo glede prevlade Zenbook-a v kategorijah, ki si jih ti opisal. Nakup SAMO Asusovega prenosnika govori v prednost le tega, vendar celotni Android ekosistem totalno sfalira v kolikor med sabo povezujes se druge naprave z drugim naborom funkcionalnosti.
TO je prednost Appla. Temu je Applov ekosistem namenjen.
Govoriti kako osX ni prednost je nesmisel, saj je prenosnik zasnovan v tesni povezavi z operacijskim sistemom. To je tako, kot da bi rekel da Zenbookov superioren zaslon ni prednost, ker se ti gre samo za procesor in ram.
Hoces noces, stvari kot so tiste geste so velika prednost, prav tako operacijski sistem. App store recimo. Sele v Windows 8 so implementirali podobno zadevo. Ali mi zelis povedati da je po tvojem mnenju to zanemarljivo, kljub temu, da je dandanes App store eden najvecjih programskih trgov v uporabi pri stotine miljonih ljudi? Celo tako nerelevanten da ga uporablja sam android in tudi Microsoft?
No no... Ocenjujmo pri obeh taborih VSE kar ponujajo, ne samo specificne kategorije. To je tako kot citiranje osebe z dvemi besedami, ko pa je le ta povedala za cel esej. Nevljudno in ni na mestu.
BlaiseM ::
Infinity... Glede garancije. Apple ima v EU 24 mesecev garancije...
Tudi v SLO in ITA?
Apple garancija samo 1 leto?
https://slo-tech.com/novice/t499998
Zakaj "povsod" (v SLO trgovinah) potem se vedno pise "12 mesecev"?
PS. Koliko ima pa iPad garancije, addy?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BlaiseM ()
M-XXXX ::
Primer, applov thunderbolt zaslon. V kolikor ga kupis imas potem dodaten firewire port, 3x usb 3.0 porte, 1x gigabit port, 1x e-sata port.
Kar ima Win laptop tako ali tako že standardno?
Pri applu nimas bedarij z zajebavanjem z gonilniki. Saj ves sam kako je z windowsi. Kupis kdaj cuden kos opreme in se po par ur nadrkavas z gonilniki, programsko opremo in podobnimi bedarijami in upas da bo. Ce bo.
Kdaj si ti nazadnje uporabljal windowse ki so novejši od XP-ja? Inštaliraš windovse (itak dobiš že inštalirano in vse dela), pa rečmo da formatiraš: nasname in to je to. Dela vse. Vse.
Pri applu tega ni. Ali deluje in zacnes uporabljati TAKOJ ali je pokvarjeno in vrnes nazaj v trgovino. Vidis razliko?
Ne vidim. Dela vse, takoj. Če je pokvarjeno vrneš v trgovino.
Infinity ::
@dragi: govoriš kot da sem AIRa totalno v drek potlačil, to kar si naštel je vse res, če imaš apple ekosistem, v trenutku ko tega nimaš pa kar naenkrat air ni več smiseln nakup ker za ceneje dobim enako ali več.
Že veš čas se spotikam le ob izjavo da je edini smiseln nakup ultrabooka MB AIR kar pa sevede NI res če si ne lastiš že ipada, iphona, imaca in na splošno apple ekosistema.
In ne ti ne nihče me nebo prepričal, da je apple tisto kar potrebujem jaz, ti in vsi ostali. Sam sem si lastil 3gs in i4 pa sem še vsakič bil presrečen ko sem se ga znebil, in ga z veseljem zamenjal za nexusa (pač mi sistem ne ustreza) prav tako sem že večkrat delal na macu službeno in se nekako nism mogel navaditi na workflow, še kar se počutim bolj domače v win/linux okolju. Verjamem da so/ste ljudje ki vam ustreza vse to kar si naštel, meni pač ne in sprijazni se z tem da niso vsi taki ki bi malo da ne prodali dušo za jabolčni izdelek, veliko raje uporabljam to kjer sem bolj storilen in mi na splošno bolje ustreza.
P.S.: resno nevem kje vi vidite 24 mesecev garancije na applove produkte
Že veš čas se spotikam le ob izjavo da je edini smiseln nakup ultrabooka MB AIR kar pa sevede NI res če si ne lastiš že ipada, iphona, imaca in na splošno apple ekosistema.
In ne ti ne nihče me nebo prepričal, da je apple tisto kar potrebujem jaz, ti in vsi ostali. Sam sem si lastil 3gs in i4 pa sem še vsakič bil presrečen ko sem se ga znebil, in ga z veseljem zamenjal za nexusa (pač mi sistem ne ustreza) prav tako sem že večkrat delal na macu službeno in se nekako nism mogel navaditi na workflow, še kar se počutim bolj domače v win/linux okolju. Verjamem da so/ste ljudje ki vam ustreza vse to kar si naštel, meni pač ne in sprijazni se z tem da niso vsi taki ki bi malo da ne prodali dušo za jabolčni izdelek, veliko raje uporabljam to kjer sem bolj storilen in mi na splošno bolje ustreza.
P.S.: resno nevem kje vi vidite 24 mesecev garancije na applove produkte
PrimozR ::
@Infiniti
Air ima tudi to prednost, da je zasnovan od temeljev navzgor v smislu kompatibilnosti z ostalimi applovimi produkti.
Primer, applov thunderbolt zaslon. V kolikor ga kupis imas potem dodaten firewire port, 3x usb 3.0 porte, 1x gigabit port, 1x e-sata port. Potem je tu trackpad in tipkovnica. Oba lahko zacnes uporabljat out of the box, brez zajebavanj z gonilniki. Brez strahu o morebitni nekompatibilnosti, kjer se lahko miloreceno konkretno nategnes, ko produkti ne delujejo med sabo. Potem je tu se Apple TV, Iphone, Ipad, Ipod... Vse je zasnovano tako da deluje skupaj brezkompromisno. Brez zajebavanj, brez problemov.
Si kdaj poskusil Airport, applovo tehnologijo za prenasanje datotek? Sele ko prvoosebno izkusis te funkcije vidis zakaj so applovi produkti vredni investicije. Pa potem tiste geste. Verjamem, da z tipkovnico delujes osebno hitreje, vendar ti garantiram, da si v manjsini. Ti si POWER user. Zelis zmogljivo opremo z specificnim naborom. Apple je za ljudi, ki zelijo da stvar preprosto deluje optimalno v vseh kategorijah pa tudi ce v vsaki od njih malenkost slabse.
Pri applu nimas bedarij z zajebavanjem z gonilniki. Saj ves sam kako je z windowsi. Kupis kdaj cuden kos opreme in se po par ur nadrkavas z gonilniki, programsko opremo in podobnimi bedarijami in upas da bo. Ce bo.
Pri applu tega ni. Ali deluje in zacnes uporabljati TAKOJ ali je pokvarjeno in vrnes nazaj v trgovino. Vidis razliko?
Se strinjam s tabo glede prevlade Zenbook-a v kategorijah, ki si jih ti opisal. Nakup SAMO Asusovega prenosnika govori v prednost le tega, vendar celotni Android ekosistem totalno sfalira v kolikor med sabo povezujes se druge naprave z drugim naborom funkcionalnosti.
TO je prednost Appla. Temu je Applov ekosistem namenjen.
Govoriti kako osX ni prednost je nesmisel, saj je prenosnik zasnovan v tesni povezavi z operacijskim sistemom. To je tako, kot da bi rekel da Zenbookov superioren zaslon ni prednost, ker se ti gre samo za procesor in ram.
Hoces noces, stvari kot so tiste geste so velika prednost, prav tako operacijski sistem. App store recimo. Sele v Windows 8 so implementirali podobno zadevo. Ali mi zelis povedati da je po tvojem mnenju to zanemarljivo, kljub temu, da je dandanes App store eden najvecjih programskih trgov v uporabi pri stotine miljonih ljudi? Celo tako nerelevanten da ga uporablja sam android in tudi Microsoft?
No no... Ocenjujmo pri obeh taborih VSE kar ponujajo, ne samo specificne kategorije. To je tako kot citiranje osebe z dvemi besedami, ko pa je le ta povedala za cel esej. Nevljudno in ni na mestu.
Kaj pa če ti ni, da bi vrgel jurja+ za APplov displej s šipo in raje vzameš cenejšega, a enako dobrega (isti panel) Della, ki je celo brez shiny šipe? Pa kaj pa če nimaš ničesar od Appla?
Kako pa Apple deluje s čudnimi kosi opreme? A je SPLOH kompatibilen? (joysticki, volani in podobne zadevšne, ki na OS Xu nimajo trga)
Zakaj mešaš Android z Asusovimi laptopi?
OS X ni prednost, če mi ne omogoča poganjanja Matlaba, Solidworksa, PRO/Engineerja in drugih programov. Je slabost. Ja, manjšina, tako kot so zahteve po izključno rabi OS X-a manjšinjske.
App store je pa za povprečno sposobnega uporabnika itak velik minus, vsja v takšni obliki, kot je zastavljen sedaj. Androidov še gre, ko lahko Appe mirno sideloadaš, ko pa so enkrat z app storom vpeljane stroge omejitve se pa lahko mirne volje le-ta spoka. Pa kod je kjerkoli rekel, da je APp Store zanemarljiv? o_O
Lastniki jabolčnega nasada ste v manjšini, po svetu sicer bistveno manj kot v Sloveniji, a vseeno v manjšini.
Lonsarg ::
Ljudje, ki imajo vse od Appla praktično ne obstajajo, vsaj TV če ne kaj drugega se najde. Potem pa prideš do problema kompatibilnost Apple naprav z ostalimi napravami. Torej ne, ekosistem je minus, ne plus.
Men je že ideja nad uporabo softwera, ki teče na hardweru samo ene firme absurdna totalno. Pa to že za osebno uporabo, kaj šele poslovno...
Men je že ideja nad uporabo softwera, ki teče na hardweru samo ene firme absurdna totalno. Pa to že za osebno uporabo, kaj šele poslovno...
Dragi ::
@infinity in ostali
Ne prepricujem nobenega. Celo nasprotno, veckrat sem izpostavil, da so zahteve, ki jih omenjas sam primeren opis za power userja. Se pravi nekoga kateremu Applovi produkti NISO namenjeni.
Prosim ne pozabi, da tako moje poste kot tudi tvoje berejo tudi ostali clani. Tukaj nisva samo midva in prav za njih pisem to kar pisem. Slo-tech ni twitter ampak tehnoloski portal, kjer bodo posti ostali se leta za tem ko se noben od naju ne bo vec spomnil te diskusije.
Zelim poudarit to, da OSX, geste in IMPRESIVNA kompatibilnost z ostalimi stvarmi ni primerno tako zlahka zanemarjati. Ce ne drugega z vidika pristranskosti.
@pipi
Zato, ker Applov ekosistem vkljucuje tako prenosnike, tablice, mp3 naprave, televizorje, zaslone kot tudi se marsikater produkt. Vse to je zdruzeno v ENOTEN ekosistem, ki se med sabo dopolnjuje. Razvoj, ceno in design katerega tudi placas. Pri asusu tega ni. Mogoce je, vendar v bolj posmehljivem smislu napram applu. No pun intended!
Mesanje Androida se mi zdi cisto na mestu glede na to, da je konkurent applovemu Ios'u, ki je prav tako applov produkt in se direktno navezuje in dopolnjuje z ostalimi. Si poskusil kdaj streamiti sliko z Iphona na apple tv, ki prikazuje sliko na applov cinema display? Poskusi kdaj, ti bo vsec.
@Azgard,
Vsega ne, v tem se strinjam.
Vendar ti pa garantiram da ima OGROMNO applovih uporabnikov vec kot en sam applov produkt. Ne v Sloveniji, da se razume. Ljudje tu ne zastopijo Applove mentalitete, niti trga na katerega se navezuje. Za Slovence je Apple blisc in hype. Pac, vsak euro je vazen pa ceprav je to po mojem mnenju totalno zgresena ideologija. Nekaj podobnega kot 'sparanje' denarja sedaj ko je cel svet na kolenih ravno zaradi vsega sparanja. A o tem drugic.
Vendarle, prestopi mejo v Avstrijo, Francijo ter se posebno na Nizozemsko in bos prvoosebno spoznal sam o cem govorim tu.
Ko sem bil sam gor sem komajda videl Windows prenosnik. Ne pretiravam niti napihujem. Do tistega trenutka sem vsakodnevno bil istega misljenja kako predrag in nevredeni denarja so Applovi produkti. Preden sem sel gor sem dejansko 5 TEDNOV, se VEC KOT MESEC cakal na dostavo Asusovega Zenbooka UX31, ki sem ga narocil preko amazona.de
Zakaj? Ker je bil primerljiv in malenkost cenejsi. Svoje mnenje sem spremenil sele ko sem imel priloznost seznaniti se z applovim sistemom za par dni z uporabo produktov svojih sodelavcev.
Sedaj imam Mac Air, Apple thunderbolt zaslon, Trackpad, Apple Wireless keyboard, Iphone 4S in sovpadajoci dock, Ipod nano, Ipad2 ter se par konverterjev ki niso pretirano omembe vredni. V kratkem nameravam kupit se Apple TV in pa Applov Router.
Pa ne me stancat da sem Apple Fan.
Imam Dellov 23" Led LCD, Kindle e-reader, i7 3820 masino z 64GB rama + ssd, i7 920 masino z 24GB rama + 2x SSD, 49" Philips TV in se vec. Ne me narobe zastopit. Ne hvalisam kaj imam ker mi je totalno irelevantno kaj si nekdo misli o meni. Zelim poudarit da VEM o cem govorim saj sem poskusil oba tabora. Windows celo dosti dosti dlje, saj se konkretno z njimi ukvarjam preko 10 let. Od win 3.1 Najprej sprva, konkretno z 95, 98, ME, NT, XP, Vista, Win7 poskusil sem tudi Win8. A vseeno sem sedaj na Macu.
Razkuri pa me kako nekateri ignorantno zapostavite vse prednosti Applovih produktov in se osredotocate STRIKTNO samo na hardware. Recimo, VECJI zaslon, VEC rama, PAR % CENEJE, hkrati pa totalno zapostavite vse prednosti za katere je apple dejansko vredno kupiti. Vasi komentarji me mocno spominjajo na spodjebavanje Samsunga z njihovo reklamo, kako je Samsung III superiren Iphonu citirajoc totalne bedastoce nekega trolla. V nekaj tockah je ja, v drugih ne. A ponovno. KAKOR ZA KOGA.
Pa ne mi spet da koga prepricujem. Bom se pomislil da ste sami trolli tu.
@Azgard
Ideja da uporabljas hardware in software tisocerih proizvajalcev je ta ki je absurdna. Cas je denar. V kolikor ti je smisel dneva 9 to 5 in potem /log off ti garantiram da Applovi produkti definitivno niso zate. Si power user? Potem tudi niso zate.
V kolikor pa si povprecen uporabnik in zelis imeti VSE pod eno streho in zelis da preprosto deluje, potem pa si vzames Appla. Glede na porazne Applove statistike in vec kot odlicne poslovne rezultate Appla je smiselno sklepati, da taki ljudje sestavljamo vecino potrosniskega trga.
MacBook Air, macbook pro, Asus zenbook. Vsak ima svoje ciljno trzisce in roko na srce, ljudje, ki se zavedamo tega o cem govorim tu smo res v manjsini. Tako kot je izrazil pipi.
@Infinity
Po zakonih evropske unije morajo ponudit 24 mesecno garancijo, neglede kaj o tem pravijo sami. So celo novice napisane tu na S-t o tem kako jih evropska unija upaljuje z mocnimi kazni na to temo. Ena je bila napisana nekaj dni nazaj.
Ne prepricujem nobenega. Celo nasprotno, veckrat sem izpostavil, da so zahteve, ki jih omenjas sam primeren opis za power userja. Se pravi nekoga kateremu Applovi produkti NISO namenjeni.
Prosim ne pozabi, da tako moje poste kot tudi tvoje berejo tudi ostali clani. Tukaj nisva samo midva in prav za njih pisem to kar pisem. Slo-tech ni twitter ampak tehnoloski portal, kjer bodo posti ostali se leta za tem ko se noben od naju ne bo vec spomnil te diskusije.
Zelim poudarit to, da OSX, geste in IMPRESIVNA kompatibilnost z ostalimi stvarmi ni primerno tako zlahka zanemarjati. Ce ne drugega z vidika pristranskosti.
@pipi
Zato, ker Applov ekosistem vkljucuje tako prenosnike, tablice, mp3 naprave, televizorje, zaslone kot tudi se marsikater produkt. Vse to je zdruzeno v ENOTEN ekosistem, ki se med sabo dopolnjuje. Razvoj, ceno in design katerega tudi placas. Pri asusu tega ni. Mogoce je, vendar v bolj posmehljivem smislu napram applu. No pun intended!
Mesanje Androida se mi zdi cisto na mestu glede na to, da je konkurent applovemu Ios'u, ki je prav tako applov produkt in se direktno navezuje in dopolnjuje z ostalimi. Si poskusil kdaj streamiti sliko z Iphona na apple tv, ki prikazuje sliko na applov cinema display? Poskusi kdaj, ti bo vsec.
@Azgard,
Vsega ne, v tem se strinjam.
Vendar ti pa garantiram da ima OGROMNO applovih uporabnikov vec kot en sam applov produkt. Ne v Sloveniji, da se razume. Ljudje tu ne zastopijo Applove mentalitete, niti trga na katerega se navezuje. Za Slovence je Apple blisc in hype. Pac, vsak euro je vazen pa ceprav je to po mojem mnenju totalno zgresena ideologija. Nekaj podobnega kot 'sparanje' denarja sedaj ko je cel svet na kolenih ravno zaradi vsega sparanja. A o tem drugic.
Vendarle, prestopi mejo v Avstrijo, Francijo ter se posebno na Nizozemsko in bos prvoosebno spoznal sam o cem govorim tu.
Ko sem bil sam gor sem komajda videl Windows prenosnik. Ne pretiravam niti napihujem. Do tistega trenutka sem vsakodnevno bil istega misljenja kako predrag in nevredeni denarja so Applovi produkti. Preden sem sel gor sem dejansko 5 TEDNOV, se VEC KOT MESEC cakal na dostavo Asusovega Zenbooka UX31, ki sem ga narocil preko amazona.de
Zakaj? Ker je bil primerljiv in malenkost cenejsi. Svoje mnenje sem spremenil sele ko sem imel priloznost seznaniti se z applovim sistemom za par dni z uporabo produktov svojih sodelavcev.
Sedaj imam Mac Air, Apple thunderbolt zaslon, Trackpad, Apple Wireless keyboard, Iphone 4S in sovpadajoci dock, Ipod nano, Ipad2 ter se par konverterjev ki niso pretirano omembe vredni. V kratkem nameravam kupit se Apple TV in pa Applov Router.
Pa ne me stancat da sem Apple Fan.
Imam Dellov 23" Led LCD, Kindle e-reader, i7 3820 masino z 64GB rama + ssd, i7 920 masino z 24GB rama + 2x SSD, 49" Philips TV in se vec. Ne me narobe zastopit. Ne hvalisam kaj imam ker mi je totalno irelevantno kaj si nekdo misli o meni. Zelim poudarit da VEM o cem govorim saj sem poskusil oba tabora. Windows celo dosti dosti dlje, saj se konkretno z njimi ukvarjam preko 10 let. Od win 3.1 Najprej sprva, konkretno z 95, 98, ME, NT, XP, Vista, Win7 poskusil sem tudi Win8. A vseeno sem sedaj na Macu.
Razkuri pa me kako nekateri ignorantno zapostavite vse prednosti Applovih produktov in se osredotocate STRIKTNO samo na hardware. Recimo, VECJI zaslon, VEC rama, PAR % CENEJE, hkrati pa totalno zapostavite vse prednosti za katere je apple dejansko vredno kupiti. Vasi komentarji me mocno spominjajo na spodjebavanje Samsunga z njihovo reklamo, kako je Samsung III superiren Iphonu citirajoc totalne bedastoce nekega trolla. V nekaj tockah je ja, v drugih ne. A ponovno. KAKOR ZA KOGA.
Pa ne mi spet da koga prepricujem. Bom se pomislil da ste sami trolli tu.
@Azgard
Ideja da uporabljas hardware in software tisocerih proizvajalcev je ta ki je absurdna. Cas je denar. V kolikor ti je smisel dneva 9 to 5 in potem /log off ti garantiram da Applovi produkti definitivno niso zate. Si power user? Potem tudi niso zate.
V kolikor pa si povprecen uporabnik in zelis imeti VSE pod eno streho in zelis da preprosto deluje, potem pa si vzames Appla. Glede na porazne Applove statistike in vec kot odlicne poslovne rezultate Appla je smiselno sklepati, da taki ljudje sestavljamo vecino potrosniskega trga.
MacBook Air, macbook pro, Asus zenbook. Vsak ima svoje ciljno trzisce in roko na srce, ljudje, ki se zavedamo tega o cem govorim tu smo res v manjsini. Tako kot je izrazil pipi.
@Infinity
Po zakonih evropske unije morajo ponudit 24 mesecno garancijo, neglede kaj o tem pravijo sami. So celo novice napisane tu na S-t o tem kako jih evropska unija upaljuje z mocnimi kazni na to temo. Ena je bila napisana nekaj dni nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dragi ()
addy93 ::
Infinity... Glede garancije. Apple ima v EU 24 mesecev garancije...
Tudi v SLO in ITA?
Apple garancija samo 1 leto?
https://slo-tech.com/novice/t499998
Zakaj "povsod" (v SLO trgovinah) potem se vedno pise "12 mesecev"?
PS. Koliko ima pa iPad garancije, addy?
http://www.apple.com/si/legal/statutory...
PrimozR ::
@pipi
Zato, ker Applov ekosistem vkljucuje tako prenosnike, tablice, mp3 naprave, televizorje, zaslone kot tudi se marsikater produkt. Vse to je zdruzeno v ENOTEN ekosistem, ki se med sabo dopolnjuje. Razvoj, ceno in design katerega tudi placas. Pri asusu tega ni. Mogoce je, vendar v bolj posmehljivem smislu napram applu. No pun intended!
Mesanje Androida se mi zdi cisto na mestu glede na to, da je konkurent applovemu Ios'u, ki je prav tako applov produkt in se direktno navezuje in dopolnjuje z ostalimi. Si poskusil kdaj streamiti sliko z Iphona na apple tv, ki prikazuje sliko na applov cinema display? Poskusi kdaj, ti bo vsec.
Nisem in nimam niti najmanjše želje, čeprav je konceptualno odlična ideja in rešitev. Nisem oz. nimam želje oz. ne bom pa iz enostavnega razloga, ki sem ga že izpostavil - ne mislim dajati jurja za 500 € vreden monitor in 100 € za nepraktično škatlico, ki me omejuje, kaj šele 500 € za telefon, ko pa konkurenca omogoča toliko več svobode. Okej, ne bom mogel pritisniti na en gumb in magično prikazati slike na zaslonu, zato bom pa recimo na TV raje priklopil RaspberryPI, nanj naložil XBMC, na telefon pa kontroler zanj, prek katerega bom magično prikazoval video vsebine ;)
Ne da ljudje ne razumejo Applove mentalitete, ne morejo si je privoščiti. Če si ti lahko, super, marsikdo komajda pokrije najemnino in pač gleda telefone za 50 €, laptope za 500 €, ne pa telefonov za 500 in laptopov za 1000+. Kupovanje na pol uporabnih škatlic za pred TV in najemanje/kupovanje videovsebin jim je pa sploh 3. briga.
EDIT: glede večjega zaslona, saj Apple že ponuja boljši displej, pa uporabnike iz nekega čudnega razloga omejuje pri rabi. Ne vem kdo pri zdravi pameti bi na 2880 x 1800 gonil ekvivalent 1440 x 900 oz. v najboljšem primeru 1920 x 1080. Zakaj ne native? Zadeva je odlična za imeti odprta dva browserja oz. pač dva random programa side by side. Ampak mja, to ni običajen use case na OS X-u ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Isotropic ::
beri teste, mislim da je prevelika resolucija za native, se potem nebi nic videlo pri normalni uporabi.
drgac pa lol@dragi-jeve oprane mozgane. na androidu tega res ne mores delat ja (razen ce je wireless kaj).
tako streamanje videa je bilo itak ze oglasevano odkar so ratali smartphoni tako zmogljivi, da to sploh lahko delajo.
drgac pa lol@dragi-jeve oprane mozgane. na androidu tega res ne mores delat ja (razen ce je wireless kaj).
tako streamanje videa je bilo itak ze oglasevano odkar so ratali smartphoni tako zmogljivi, da to sploh lahko delajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
addy93 ::
Resolucija je namenjena profesionalnim uporabnikom in nikakor ni prevelika... Namenjen je osebam, ki se ukvarjajo z fotografijo, videi... Priporočam da si pogledaš WWDC keynote. Njim je pomemben vsak pixel. Retina zaslon ni za vsakogar.
Pri Macu mi je najbolj všeč operacijski sistem. Garrageband, Keynote... To so eni izmed programov, ki delujejo brezhibno na OSX... I lajk it-Borat style
Thats it.
Itak vsak ve, da so Applovi produkti dragi oz. predragi... Če ga boš uporabljal za fejsbook in poslušanje glasbe pa take stvari, potem najbolje da si kupiš laptopa za 300ojrov in to je to.
Pri Macu mi je najbolj všeč operacijski sistem. Garrageband, Keynote... To so eni izmed programov, ki delujejo brezhibno na OSX... I lajk it-Borat style
Thats it.
Itak vsak ve, da so Applovi produkti dragi oz. predragi... Če ga boš uporabljal za fejsbook in poslušanje glasbe pa take stvari, potem najbolje da si kupiš laptopa za 300ojrov in to je to.
BlaiseM ::
Infinity... Glede garancije. Apple ima v EU 24 mesecev garancije...
Tudi v SLO in ITA?
Apple garancija samo 1 leto?
https://slo-tech.com/novice/t499998
Zakaj "povsod" (v SLO trgovinah) potem se vedno pise "12 mesecev"?
PS. Koliko ima pa iPad garancije, addy?
http://www.apple.com/si/legal/statutory...
Super! Pa se da garancijo 2 let (zlahka) uveljaviti (npr. BigBang)? Namrec, se vedno je povsod navedeno le 1 leto garancije (primer).
Infinity ::
@infinity in ostali
Ne prepricujem nobenega. Celo nasprotno, veckrat sem izpostavil, da so zahteve, ki jih omenjas sam primeren opis za power userja. Se pravi nekoga kateremu Applovi produkti NISO namenjeni.
Prosim ne pozabi, da tako moje poste kot tudi tvoje berejo tudi ostali clani. Tukaj nisva samo midva in prav za njih pisem to kar pisem. Slo-tech ni twitter ampak tehnoloski portal, kjer bodo posti ostali se leta za tem ko se noben od naju ne bo vec spomnil te diskusije.
Zelim poudarit to, da OSX, geste in IMPRESIVNA kompatibilnost z ostalimi stvarmi ni primerno tako zlahka zanemarjati. Ce ne drugega z vidika pristranskosti.
že 3. ti povem da za navadnega uporabnika ki nima apple ekosistema doma nakup aira ne splača nič bolj kot ux31a, če imaš slučajno probleme z razumevanjem preberi ta stavek 3x 4x če je treba in pusti da se ti vpije v možgane.
nevem od kje ti ideja da je zaradi nakupa ultrabooka smiselno nabaviti še thunderbold display, pa iphone, pa ipad, itd., in zapraviti 5000€ namesno tistih ~1000€, kje ti je kle logika? Razloži mi...
@Azgard,
Vsega ne, v tem se strinjam.
Vendar ti pa garantiram da ima OGROMNO applovih uporabnikov vec kot en sam applov produkt. Ne v Sloveniji, da se razume. Ljudje tu ne zastopijo Applove mentalitete, niti trga na katerega se navezuje. Za Slovence je Apple blisc in hype. Pac, vsak euro je vazen pa ceprav je to po mojem mnenju totalno zgresena ideologija. Nekaj podobnega kot 'sparanje' denarja sedaj ko je cel svet na kolenih ravno zaradi vsega sparanja. A o tem drugic.
Vendarle, prestopi mejo v Avstrijo, Francijo ter se posebno na Nizozemsko in bos prvoosebno spoznal sam o cem govorim tu.
Ko sem bil sam gor sem komajda videl Windows prenosnik. Ne pretiravam niti napihujem. Do tistega trenutka sem vsakodnevno bil istega misljenja kako predrag in nevredeni denarja so Applovi produkti. Preden sem sel gor sem dejansko 5 TEDNOV, se VEC KOT MESEC cakal na dostavo Asusovega Zenbooka UX31, ki sem ga narocil preko amazona.de
Zakaj? Ker je bil primerljiv in malenkost cenejsi. Svoje mnenje sem spremenil sele ko sem imel priloznost seznaniti se z applovim sistemom za par dni z uporabo produktov svojih sodelavcev.
tudi če imajo še iphone, ni nakup AIRa nič bolj smiselen kot nakup UX31A, ker to kar omenjaš večini ljudi ne pomeni toliko, slike iz telefona lahko z lahkoto prenašaš tako na osx kot na win in nikjer ni nobenega sranja z driverji (vrjeti ali ne ampak od win viste dalje windowsi za večino HW poskrbijo sami in vse, tako kot ti govoriš za osx, "kar deluje").
Sedaj imam Mac Air, Apple thunderbolt zaslon, Trackpad, Apple Wireless keyboard, Iphone 4S in sovpadajoci dock, Ipod nano, Ipad2 ter se par konverterjev ki niso pretirano omembe vredni. V kratkem nameravam kupit se Apple TV in pa Applov Router.
moram rečt da so te dobro oprali da si si nabavil vse to samo zaradi AIRa.
Razkuri pa me kako nekateri ignorantno zapostavite vse prednosti Applovih produktov in se osredotocate STRIKTNO samo na hardware. Recimo, VECJI zaslon, VEC rama, PAR % CENEJE, hkrati pa totalno zapostavite vse prednosti za katere je apple dejansko vredno kupiti. Vasi komentarji me mocno spominjajo na spodjebavanje Samsunga z njihovo reklamo, kako je Samsung III superiren Iphonu citirajoc totalne bedastoce nekega trolla. V nekaj tockah je ja, v drugih ne. A ponovno. KAKOR ZA KOGA.
Pa ne mi spet da koga prepricujem. Bom se pomislil da ste sami trolli tu.
mene pa razkuri kako ti bereš moje poste zelo površno in se potem peteliniš in braniš kako je vse kar ima obgrižen jabuk na ohišju najboljša stvar po narezanem kruhu.
dal sem ti edine stvari ki se jih da primerjati, in to je pač HW, zraven pa sem tudi napisal da je AIR še vedno smiselen nakup, ni pa edini, ker imaš še vedno UX31A. Je pa stvar odločitve posameznika glede na preference OS in okusa. Je tako ali ni? In to ko omenjaš POWER userje, ne nebom se strinjal z tvojimi nebulozami da OSX ni za njih tako kot se nebom strinjal z nebulozami da je WIN/linux samo za power userje, toje preprosto bullsh*t. Za čisto navadnega uporabnika nebo igralo vloge ali ma gor naložen OSX ali Win ali ubuntu, pri vseh bo lahko napisal dokument, šel na 24ur.com in napisal komentar,...
pa ko imaš že tako zelo rad izraz "power user". Imam kar nekaj kolegov, ki si lastijo macbooka in niso power userji, pa je večina za geste 1. slišalo včeraj ko sem jim jih omenil. Toliko o gestah kot pripomoček za lažje upravljanje, dojemi da si tudi ti power user, in da se večini ljudi ne da prebrat navodil in se naučiti tistih 10 različnih gest.
@Azgard
Ideja da uporabljas hardware in software tisocerih proizvajalcev je ta ki je absurdna. Cas je denar. V kolikor ti je smisel dneva 9 to 5 in potem /log off ti garantiram da Applovi produkti definitivno niso zate. Si power user? Potem tudi niso zate.
V kolikor pa si povprecen uporabnik in zelis imeti VSE pod eno streho in zelis da preprosto deluje, potem pa si vzames Appla. Glede na porazne Applove statistike in vec kot odlicne poslovne rezultate Appla je smiselno sklepati, da taki ljudje sestavljamo vecino potrosniskega trga.
MacBook Air, macbook pro, Asus zenbook. Vsak ima svoje ciljno trzisce in roko na srce, ljudje, ki se zavedamo tega o cem govorim tu smo res v manjsini. Tako kot je izrazil pipi.
Zato kar ti omenjaš imamo standarde in ne enega proizvajalca. Ne rabiš imti vse pod eno streho ker se večina proizvajalcev drži standardov (apple tukaj bolj šepa) in je ves problem rešen. Veliko cenejša in meni ter marsikomu drugemu veliko bolj pri srcu, je alternativa rešitev problema kompaktibilnosti naprav, ki si jo ti rešil z nakupom applovih produktov,in ta alternativa je da kupiš stvari proizvajalcev ki se držijo standardov, povej mi zakaj bi se moral jaz prilagoditi trgu če se mora trg meni kot porabniku?.
@Infinity
Po zakonih evropske unije morajo ponudit 24 mesecno garancijo, neglede kaj o tem pravijo sami. So celo novice napisane tu na S-t o tem kako jih evropska unija upaljuje z mocnimi kazni na to temo. Ena je bila napisana nekaj dni nazaj.
Ti in še nekateri tukaj zgleda ne ločite med garancijo izdelka ki je v SLO zakonsko določena na min. 1 leto, drugod po EU pa sploh ne, in garancijo na stvarno napako ki je v EU zakonsko določena na 2 leti.
Garancija pokriva napake ki nastanejo po nakupu naprave medtem ko garancija na stvarne napake krije le napake ki so prisotne že ob nakupu, torej če ima naprava nekje slab lot in tam pride do kratkega stika lahko na garancijo po 1. letu pozabiš.
Sedaj zastopiš?
Zheegec ::
EDIT: glede večjega zaslona, saj Apple že ponuja boljši displej, pa uporabnike iz nekega čudnega razloga omejuje pri rabi. Ne vem kdo pri zdravi pameti bi na 2880 x 1800 gonil ekvivalent 1440 x 900 oz. v najboljšem primeru 1920 x 1080. Zakaj ne native? Zadeva je odlična za imeti odprta dva browserja oz. pač dva random programa side by side. Ampak mja, to ni običajen use case na OS X-u ;)
Ker so potem črke premajhne. Custom DPI scalinga pa zadeva nima, oziroma ga ne najdem v OS X. Zato vsem priporočam uporabo Windows 7/8 na Retini. Ostali Macbooki imajo pa itak izredno slabo ločljivost glede na ceno... Da se sicer naročiti 1600x1050 anti-glare (ki je edini solidni anti-glare ekran na Macu), samo ga nihče noče... Najbrž ker Facebook enako gor dela hehe
Drugače 1920x1080 na 13" Asus UX31 z 166ppi (kar je primerljivo s 1920x1200 delovno ločljivostjo na Macbook Pro Retina) in custom DPI ali pa Retina z Windows 7 in 2880x1800 delovno ločljivostjo (220ppi) in custom DPI je totalna zmaga in priporočam vsakomur, ki ima €€€.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Drugače pa kar se tiče noro visokega PPI na napravah, ki se jih ne gleda od tako blizu, kot recimo telefone - velika večina folka pri blind testu na veliko faila kar se tega tiče in razlike ne opazi - naj nekdo gre v kakšno trgovino kjer prodajajo ipade in se postavi zraven pulta, kjer je na veliko napis "novi iPad", dejansko sta pa na pultu en new iPad na levi in en iPad2 na desni. Nekje 50% obstoječih lastnikov iPad1/2, iPhone in ostalega gleda iPad2 in se navdušuje nad "to ima pa res boljši ekran od iPad2", nekje 50% pa nad New iPad, do katerega pač naključno najprej stopi. To je najboljši blind test ever :) In ko mu rečeš, da dejansko gleda iPad2 in da je new ipad zraven se preprosto postavi 15cm bolj levo in reče popolnoma isto :)
Naključni obiskovalci ali pa novi kupci pa razlike ne opazijo, dokler jim strikno ne poveš, da mora biti levi boljši.
Naključni obiskovalci ali pa novi kupci pa razlike ne opazijo, dokler jim strikno ne poveš, da mora biti levi boljši.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
nekikr ::
Bullshit. Home-screen mogoče res ni tako viden na prvi pogled, da ima boljšo resolucijo. Daj jim pa eno igro ali pa boljši film, pa bodo takoj videli razliko.
Po pregledu vseh testov sem se odločil, da ne kupim UX ampak Air. In gor naložim Win 7. :)
Po pregledu vseh testov sem se odločil, da ne kupim UX ampak Air. In gor naložim Win 7. :)
Zheegec ::
Bullshit. Home-screen mogoče res ni tako viden na prvi pogled, da ima boljšo resolucijo. Daj jim pa eno igro ali pa boljši film, pa bodo takoj videli razliko.
Tam je pa razlika še manjša. Moving picture pa to, ti bom enkrat razložil Najbolj se opazi razlika v delovni površini, razen če kdo gleda Macbooka od tako blizu da ni več OK kar se tiče oči (kot če knjigo bereš od preblizu). Zato je Retina + Win7 top sheet, ker imaš dostop do 2880x1800 in soliden custom-DPI za fonte. Razliko v DPI pa kot rečeno - folk pri blind testu faila, če le gleda od neke (primerne) razdalje. Smeh so tisti, ki potem stvar začnejo čisto od blizu gledati (kar ni dobro za oči), da le ugotovi kateri je new ipad. Pri new ipad je pa fino to, da so boljše barve, kot na iPad2. Ampak to tudi ni takoj opazno. Prav tako velja za Asus Transformerja TF700.
Po pregledu vseh testov sem se odločil, da ne kupim UX ampak Air. In gor naložim Win 7. :)
Good for u, na srečo imaš dober zunanji monitor, tako da kul
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
nekikr ::
A pej no pej. iPada 2 sem imel eno leto, potem sem kupil trojko. Nekaj malega pa vem kje in kakšna je razlika. Pri igrah, narejenih za trojko, je razlika v kvaliteti slike očitna. Saj vem, da ne maraš Appla, ampak tako nizko pa ne iti, ni higienično ;)
A delaš jutri? Coffee time?
A delaš jutri? Coffee time?
Zheegec ::
pa kdo ti je priporočal prejŠnjega aira a a? :) drugače kot sem rekel že 3x - retina + win7 je top sheet in zelo priporočam :)
Anyway, večina ios špilov zgleda na ipad new bolje ker imajo vključen FSAA ker ima new ipad nekje 3x boljšo grafično od i2.
Ja, se slišiva na msn...
Anyway, večina ios špilov zgleda na ipad new bolje ker imajo vključen FSAA ker ima new ipad nekje 3x boljšo grafično od i2.
Ja, se slišiva na msn...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
SuperVeloce ::
Čakaj, torej novi retina laptopi nimajo costum dpi? si prepričan? Ker kolikor so meni pravili, naj bi imel možnost simulacije tiste 1440 resolucije (torej 4 pike bodo simulirale tisto eno piko) na dejanski 2880 resoluciji
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nihče ne mara za tablice, prodaja že štiri leta pada (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 21944 (17302) | kanarin |
» | Primerjava proizvodnih stroškov 7'' iPada, KindlaOddelek: Novice / Android | 12876 (10374) | HeMan |
» | Kindle Fire po treh mesecih že najbolj popularna Android tablicaOddelek: Novice / Android | 7082 (5245) | swar |
» | Intel v letu 2010 ostal vodilni proizvajalec mikroprocesorjevOddelek: Novice / Rezultati | 4050 (3363) | MrStein |