New Scientist - V ZDA se pripravlja nov sistem za množični nadzor, ki ga predlagatelji, financerji in podporniki utemeljujejo z bojem proti terorizmu in kriminalu. Začenja se namreč uresničevati program NGI (Next Generation Identification), v katerega bo FBI vložil milijardo dolarjev, zamislili pa so si ga že davnega leta 2005. Sistem so preizkusno v nekaterih zveznih državah že začeli uporabljati, do konca leta 2014 pa naj bi zaživel v celotnih ZDA. Implikacije so raznovrstne.
NGI bo namreč vzpostavil centraliziran sistem za sledenje posameznikom na podlagi biometričnih podatkov - posnetki šarenice, sledovi DNK in prepoznavanje govora, seveda pa bo v prvi vrsti v uporabi prepoznavanje obraza (facial recognition). Nekaj zveznih držav je že februarja v sistem preneslo fotografije nekaterih kriminalcev v sistem, ki jim potem sledi s kamerami in avtomatičnim prepoznavanjem obrazov. Mogoče bo tudi obratno; posnetke oseb, ki so sumljive, bo program avtomatično primerjal s podatki v centralni zvezni bazi, ki jo bo vzdrževal FBI, in tako pridobil vse identifikacijske podatke o osebi. IAFIS, ki je največja biometrična baza ne svetu, je proti NGI videti palček.
O tehničnih podrobnostih je FBI za zdaj skop, čeprav je Jerome Pender julija o sistemu govoril pred Senatom. Poudaril je, da testni sistem vsebuje le posnetke znanih in obsojenih kriminalcev. Kljub temu se nevladne organizacije in varuhi zasebnosti bojijo, da bodo nezakonitemu nadzoru podvrženi nič krivi ljudje. Prav tako še ni znano, ali bo tudi po letu 2014, ko bo sistem v redni uporabi, baza posnetkov ostala omejena na obsojene kriminalce. Leta 2014 naj bi sistem zagnali s 14 milijoni vnosov v bazi (IAFIS ima sicer trenutno okoli 100 milijonov prstnih odtisov).
Testi, ki so jih začeli izvajati že leta 2010, so pokazali, da je sistem precej zanesljiv. Posameznika je med 1,6 milijoni vnosov v bazi uspešno identificiral v 92 odstotkih primerov, četudi ta ni gledal neposredno v kamero. Na mejnih prehodih in v drugih kontroliranih okoljih, kjer so ljudje primerno osvetljeni in gledajo neposredno v kamero, je uspešnost skoraj 100-odstotna. Posnetki v bazi so večidel z vozniških dovoljenj ali potnih listov. FBI se že dogovarja z DMV (Department of Motor Vehicles) v posameznih državah o uporabi njihovih baz podatkov, ki vsebujejo fotografije vseh ljudi, ki imajo vozniško dovoljenje. V ZDA to pomeni praktično vseh državljanov. Varuhi zasebnosti so ogorčeni in ponavljajo, da je tovrstna baza nedopustna in da FBI NGI ne sme zlorabljati zoper državljane, ki ne kršijo zakonov. NGI razvijata Lockheed Martin Transportation in Security Solutions, priljubljena ameriška vladna pogodbena proizvajalca.
Novice » Zasebnost » V ZDA se pripravlja največji biometrični sistem za sledenje
kixs ::
Clovek misli, da je svoboden, ce ima vsaj nekaj zasebnosti. S tem bodo pocasi prisli tako dalec, da se prakticno nobeden ne bo pocutil prostega!
Nekaj kriminalcev res ne more biti razlog za tak sistem.
Nekaj kriminalcev res ne more biti razlog za tak sistem.
drola ::
Ko se bo tole sprejemalo, se bo še enkrat pokazalo v kakšnem stanju je demokracija. Dvomim, da večina ljudi, ki so informirani o temi, podpira takšno sledenje.
https://drola.si
Oberyn ::
Oberyn ::
To je mogoče primerna tema, da kakšen znalec osvetli, kako delujejo algoritmi za prepoznavanje obraza in kako jih preslepiti. Kar bo seveda prepovedano. Ampak vseeno.
carota ::
francek1 ::
Ker sem pošten, me kakršenkoli tak sistem ne moti. Ni mi pravzaprav jasno, zakaj bi to motilo kateregakoli poštenega....ki ima s seboj že danes sledilno napravo- mobilnik. Bo pa zagotovo pomagal razjasniti marsikatero kaznivo dejanje.Če bom hotel zasebnost pa grem na Pohorje.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Beli_Zajcek ()
Blisk ::
Pa to jst že ves čas trdim, da je FB testni poligon za softwer, ki ga bood uporabljali v resne namene. Kontrola ljudstva je plan, ki ga želijo izvesti. New world order.
7982884e ::
Pa to jst že ves čas trdim, da je FB testni poligon za softwer, ki ga bood uporabljali v resne namene. Kontrola ljudstva je plan, ki ga želijo izvesti. New world order.in ta tvoja trditev je potrjena kje v tej novici? nwo je bullshit, kontrola ljudstva pa ni cilj. cilj je uporaba naprednih tehnologij za prepoznavanje kriminalcev. mogoče se boš ti čutil prikrajšanega za svobodo ko boš vedel da te neka kamera ne samo snema, ampak tudi ve kdo si. ampak verjeti ali ne, v kolikor maš čisto vest, nimajo oblasti s tabo kaj delat oz. kontrolirat. to je zgolj logična stopnja naprej v razvoju tehnologije, v prihodnosti se lahko nadejamo prepoznavanje avtomobilov in njihovih registrskih na cestninah, carinah in podobnem. eni bodo spet jokal, bo pa nekaj ukradenih avtov manj. oz. kar precej, če zadeva deluje.
To je mogoče primerna tema, da kakšen znalec osvetli, kako delujejo algoritmi za prepoznavanje obraza in kako jih preslepiti. Kar bo seveda prepovedano. Ampak vseeno.tako kot preslepiš človeškega policaja, ki ima pri roki fotografijo iskane osebe - spremeniš obrazno strukturo z očalmi, novim nosom, pokrivalom, brado. ampak tak zadekan človek je tud po svoje sumljiv.
Ameriška pametne vem kaj ma kle to veze, tud v evropi bomo to dobili v roku nekaj let
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
first_line ::
A kaj naj poštene ljudi moti tak sistem?
Čas krize, za take bedarije se pa najde denar, a ni čudno? Najebal bo pa le revež. Kriminalce ne bo nič oviralo.
Čas krize, za take bedarije se pa najde denar, a ni čudno? Najebal bo pa le revež. Kriminalce ne bo nič oviralo.
carota ::
Pa to jst že ves čas trdim, da je FB testni poligon za softwer, ki ga bood uporabljali v resne namene. Kontrola ljudstva je plan, ki ga želijo izvesti. New world order.in ta tvoja trditev je potrjena kje v tej novici? nwo je bullshit, kontrola ljudstva pa ni cilj. cilj je uporaba naprednih tehnologij za prepoznavanje kriminalcev. mogoče se boš ti čutil prikrajšanega za svobodo ko boš vedel da te neka kamera ne samo snema, ampak tudi ve kdo si. ampak verjeti ali ne, v kolikor maš čisto vest, nimajo oblasti s tabo kaj delat oz. kontrolirat. to je zgolj logična stopnja naprej v razvoju tehnologije, v prihodnosti se lahko nadejamo prepoznavanje avtomobilov in njihovih registrskih na cestninah, carinah in podobnem. eni bodo spet jokal, bo pa nekaj ukradenih avtov manj. oz. kar precej, če zadeva deluje.
To je mogoče primerna tema, da kakšen znalec osvetli, kako delujejo algoritmi za prepoznavanje obraza in kako jih preslepiti. Kar bo seveda prepovedano. Ampak vseeno.tako kot preslepiš človeškega policaja, ki ima pri roki fotografijo iskane osebe - spremeniš obrazno strukturo z očalmi, novim nosom, pokrivalom, brado. ampak tak zadekan človek je tud po svoje sumljiv.
Ameriška pametne vem kaj ma kle to veze, tud v evropi bomo to dobili v roku nekaj let
Če malo drugače povem, ti si zato, da spustimo kriminalce iz zapora in gremo nedolžni noter in bomo končno varni. Vse pod nadzorom kamer, oboroženi pazniki na vsakem koraku, visok zid z bodečo žico da ne bi kdo prišel noter, v imenu varnosti vodstvo nadzira komunikacijo z zunanjim svetom, omejuje pretok informacij ter ti posreduje samo to kar lahko veš, ne smeš se naglas vprašat kaj je zunaj zidu, ker si takoj sovražnik reda ...
Pozabili so, kaj je dejal Benjamin Franklin: "Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither."
TheRiddle ::
Sem za to da se zadeva uporablja na večjih letališčih, pristaniščih, ipd, ne pa na vsakem koraku. Ja, mobilni telefon je sledilna naprava ki v vsakem trenutku kaže kje si, ne pa nujno tudi kdo si (pri nenaročnikih).
S trditvijo "kdor ničesar ne skriva se nima česa bati" se pa nikakor ne strinjam. V prvi vrsti zato ker vsak nekaj skriva, pa naj bo to kaka malenkost ali pa kaj več. Dejstvo je da imamo pravico do zasebnosi, te pa je že tako malo saj razne kamere najdemo praktično povsod. Tisti ki ne prepozna sarkazma bo rekel da sem paranoičen ampak, če zdaj uvedejo tak sistem za nadzor, je samo še vprašanje časa kdaj nam bodo to namestili po domovih zaradi verjetnosti da skrivamo kake ga kriminalca pred oblastmi ... Nimam nič proti nadzoru, le izvaja naj se tam kjer je res nujno potreben.
S trditvijo "kdor ničesar ne skriva se nima česa bati" se pa nikakor ne strinjam. V prvi vrsti zato ker vsak nekaj skriva, pa naj bo to kaka malenkost ali pa kaj več. Dejstvo je da imamo pravico do zasebnosi, te pa je že tako malo saj razne kamere najdemo praktično povsod. Tisti ki ne prepozna sarkazma bo rekel da sem paranoičen ampak, če zdaj uvedejo tak sistem za nadzor, je samo še vprašanje časa kdaj nam bodo to namestili po domovih zaradi verjetnosti da skrivamo kake ga kriminalca pred oblastmi ... Nimam nič proti nadzoru, le izvaja naj se tam kjer je res nujno potreben.
zakaj bi poenostavil, če lahko zakompliciram :D
morbo ::
Najprej kriminalce in "teroriste", potem pa počasi še vse ostale. Terabajti so prepoceni, da se to nebi splačalo.
Vedno se lahko najdejo kakšni "varnostni" oz. "pozitivni" razlogi ki opravičijo sledenje tudi nedolžnim človečkom.
Aja, za tiste ki ste pridni in zgledni državljani: ljudem v vzhodni Nemčiji in sovjetski zvezi se tudi ni nič zgodilo, če so bili pridni in niso kršili zakona.
Vedno se lahko najdejo kakšni "varnostni" oz. "pozitivni" razlogi ki opravičijo sledenje tudi nedolžnim človečkom.
Aja, za tiste ki ste pridni in zgledni državljani: ljudem v vzhodni Nemčiji in sovjetski zvezi se tudi ni nič zgodilo, če so bili pridni in niso kršili zakona.
gnilojabolko ::
Se je kdo vprasal kako bodo ljudje reagirali ko bodo zvedeli da jih nekdo na vsakem koraku snema? Jaz zase lahko recem da postal ze paranoicen in tudi ce zdaj nisem zlocinec bi me lahko moja lastna paranoja do tega tudi pripeljala
first_line ::
gnilojabolko je izjavil:
Se je kdo vprasal kako bodo ljudje reagirali ko bodo zvedeli da jih nekdo na vsakem koraku snema? Jaz zase lahko recem da postal ze paranoicen in tudi ce zdaj nisem zlocinec bi me lahko moja lastna paranoja do tega tudi pripeljala
Čisto mogoče je, da se ti in en resen terorist vozita z istim avtobusom/vlakom... ti en dan polomijo vrata in te odvlečejo na zaslišanje. Pa še kriv si, ker boš zašvicu ful.
flbroker ::
Sej vsak normalen človek postane paranoičen ob takih ukrepih, če ti koliko-toliko možgani delujejo bi ti morala ob tej novici goreti rdeča lučka v glavi. Eni so pa tako zabiti da če bi mu focn zategnil bi te še naprej čudno gledal kot da nič ni. Pravzaprav tole masovno nadziranje vleče korenine iz pradavnin, tole kar danes doživljamo je samo posledica več stoletnega truda in trdega dela. Če ne gre z religijo, bo pač s tehnologijo, ampak šlo bo. Če kombiniraš Martial Law s tem sledenjem in FEMA kampi (danes Guantanamo) je tole čisti win aka Severna Koreja. Že zdaj si ljudje v ZDA več ne upajo spregovoriti (beri: Marinec Brandon Raub ki je zaprt v umobolnico ker je na FB-u da je 9/11 inside job), kaj bo šele čez 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flbroker ()
morbo ::
Tale sistem bo fantastičen za nadzor raznih političnih aktivistov, ki se udeležujejo manifestacij, ki so včasih tudi nasilne. Recimo kaki preveč zagreti greenpisovci ali levičarski anarhisti, ki ob raznih dnevih zemlje ali G8 zborovanjih, povzročajo preglavice in stroške državi. S predhodnim sledenjem ter identifikacijo teh ljudi, jih bo marica (s fantastično 97% zanesljivostjo!) lahko počakala že zjutraj pred domom preden se uspejo zbrati na ulici, namesto da je treba vkup zbobanti policijske kordone in rajo razgnati s pendreki in solzivcem. Enkrat, dvakrat tako in naslednjič ne bo potrebno niti patrulje pošiljat, saj bo zadostovalo e-opozorilo na mobitel: Do not leave your house on XX.XX.XXXX, or you'll be immediately identified by the camera across the street and fined $500
Seveda vse v imenu varnosti in miru. Pošteni ljudje in navadni državljani se bodo itak strinjali s tem početjem, ker marginalcev nihče ne mara. They should have had a barbecue on their front lawn instead of protesting!
Seveda vse v imenu varnosti in miru. Pošteni ljudje in navadni državljani se bodo itak strinjali s tem početjem, ker marginalcev nihče ne mara. They should have had a barbecue on their front lawn instead of protesting!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: morbo ()
amigo_no1 ::
Že zdaj si ljudje v ZDA več ne upajo spregovoriti (beri: Marinec Brandon Raub ki je zaprt v umobolnico ker je na FB-u da je 9/11 inside job)
http://communities.washingtontimes.com/...
Je sodnik določil da ga morajo izpustiti:
http://communities.washingtontimes.com/...
After a special hearing today, Circuit Judge W. Allan Sharret declared the commitment order granted to federal authorities for Brandon Raub's arrest and detainment was invalid.
btw, zapiranje oporečnikov režima je praksa, ki ima že dolgo brado, prav tako praksa FBI, da nadzira nasprotnike vlade.... hudič je v tem, ker imajo ljudje kratek spomin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
7982884e ::
Če malo drugače povem, ti si zato, da spustimo kriminalce iz zapora in gremo nedolžni noter in bomo končno varni. Vse pod nadzorom kamer, oboroženi pazniki na vsakem koraku, visok zid z bodečo žico da ne bi kdo prišel noter, v imenu varnosti vodstvo nadzira komunikacijo z zunanjim svetom, omejuje pretok informacij ter ti posreduje samo to kar lahko veš, ne smeš se naglas vprašat kaj je zunaj zidu, ker si takoj sovražnik reda ...dobro logiko maš. diskreditiraš moj post z izjavo "če si za to, si za hitlerja". bravo
Pozabili so, kaj je dejal Benjamin Franklin: "Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither."
Sej vsak normalen človek postane paranoičen ob takih ukrepih, če ti koliko-toliko možgani delujejo bi ti morala ob tej novici goreti rdeča lučka v glavi. Eni so pa tako zabiti da če bi mu focn zategnil bi te še naprej čudno gledal kot da nič ni. Pravzaprav tole masovno nadziranje vleče korenine iz pradavnin, tole kar danes doživljamo je samo posledica več stoletnega truda in trdega dela. Če ne gre z religijo, bo pač s tehnologijo, ampak šlo bo. Če kombiniraš Martial Law s tem sledenjem in FEMA kampi (danes Guantanamo) je tole čisti win aka Severna Koreja. Že zdaj si ljudje v ZDA več ne upajo spregovoriti (beri: Marinec Brandon Raub ki je zaprt v umobolnico ker je na FB-u da je 9/11 inside job), kaj bo šele čez 10 let.mal si zategnjen tud ti, če misliš da so ZDA sami FEMA deathcampi, kamere na vsakem vogalu, police state v vsem svojem sijaju, vsak ki kej reče dobi na gobec s pendrekom. da so razni državni uslužbenci zaradi blebetanja o 9/11 kot inside jobu bili odpuščeni je pa tud normalno, mislim da bi vsaka vlada na svetu odpustila nekoga ki javno blebeta kako je lastna vlada dala pobit 3000 ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
amigo_no1 ::
Kaj sledi potem ? Geo-čip vsakemu v bedro ?
1984 here we come !
http://www.christopherfowler.co.uk/blog...
How Close Are We Now To 1984?
In George Orwell's dystopian novel, Winston Smith existed in a living hell and was was retrained by the state when he failed to conform. '1984? was the book I studied for my 'O' Level English exam, so I thought I'd run a quick check on it to see what's come to pass.
In Smith's world a tiny percentage of the population controlled everyone else.
The richest 2% of our world own half the world's wealth.
The 1984 government is bankrupt because the economy doesn't work.
The modern capitalist system is failing globally.
Winston Smith was watched by cameras wherever he went.
London has more CCTV than anywhere else (except maybe Monaco).
In Smith's world bad news was buried behind fake productivity figures.
Newspapers take their information from government press releases and spin.
Smith's leisure time was controlled, with limited state choices of entertainment.
Sky and Hollywood; more choice of the same things.
Smith could not speak out freely in public.
Twitter and Facebook are monitored for 'anti-social' comments. This week a black woman in Hackney was arrested for saying she hates white people, caught on the bus CCTV.
Smith worked in a mind-numbingly repetitive job.
Hello? Bueller? Anyone?
In Smith's world rich and poor were segregated.
Gerrymandering - the practice of moving the poor from rich areas - is back.
War is waged perpetually to increase profit.
Iraq tenders were launched in the early stages of the war.
Smith finally becomes a docile member of the party.
The internet.
Big Brother leads to a sense of powerlessness.
Let's not go there.
7982884e ::
hehe, slo-tech paranoia na vrhuncu 1984 v vsem sijaju v roku enega leta, čip v bedrih, čip v možganih, vrnitev suženjske delovne sile, harvestanje človeške bioelektrike za proizvodnjo elektrike za režim; prihodnost je res temačna, kajne?
user1984 ::
Sami paranoiki....na drugi strani pa.. hlapci?
hehe, slo-tech paranoia na vrhuncu 1984 v vsem sijaju v roku enega leta, čip v bedrih, čip v možganih, vrnitev suženjske delovne sile, harvestanje človeške bioelektrike za proizvodnjo elektrike za režim; prihodnost je res temačna, kajne?če bi zgodovina bila drugačna ne bi bilo potrebe po paranoji, a je že prevečkrat pokazal mindset vodilnih kot blazno bolan in edino kar lahko prepreči ponavljanje zgodovine so paranoiki, ki ne čakajo, da najprej odpeljejo žide.
dexterboy ::
khm... mogoče je pa že skrajni čas, da nekdo pritisne tisti rdeči gumb...
Res ne razumem amerov, procentualno največja populacija državljanov je po zaporih (2 milja, ako se ne varam), mar to pomeni, da je zunaj še 298 milijonv državljanov, ki prav tako spadajo v zapor???
Ali so se tile agentje od Febsov toliko "ugojili", da ne morejo več tekati za kriminalci, pa raje sedijo za mizo, buljijo v monitor in goltajo make in donatse?
Ene stvari me res pogrejejo in tale novica me je. ZAKAJ bi potlej sploh še želel iti v ZDA? Turizem, služba? Premalo razlogov...
Res ne razumem amerov, procentualno največja populacija državljanov je po zaporih (2 milja, ako se ne varam), mar to pomeni, da je zunaj še 298 milijonv državljanov, ki prav tako spadajo v zapor???
Ali so se tile agentje od Febsov toliko "ugojili", da ne morejo več tekati za kriminalci, pa raje sedijo za mizo, buljijo v monitor in goltajo make in donatse?
Ene stvari me res pogrejejo in tale novica me je. ZAKAJ bi potlej sploh še želel iti v ZDA? Turizem, služba? Premalo razlogov...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Jeronimo ::
Najprej kriminalce in "teroriste", potem pa počasi še vse ostale. Terabajti so prepoceni, da se to nebi splačalo.
Vedno se lahko najdejo kakšni "varnostni" oz. "pozitivni" razlogi ki opravičijo sledenje tudi nedolžnim človečkom.
Aja, za tiste ki ste pridni in zgledni državljani: ljudem v vzhodni Nemčiji in sovjetski zvezi se tudi ni nič zgodilo, če so bili pridni in niso kršili zakona.
Točno tako. Svoboda je relativna beseda. Ravno tako so relativni zakoni. Tudi taborišča so bila uzakonjena skozi parlament.
JURIŠ !!!
Preko vode do slobode!
Preko vode do slobode!
user1984 ::
khm... mogoče je pa že skrajni čas, da nekdo pritisne tisti rdeči gumb...
Res ne razumem amerov, procentualno največja populacija državljanov je po zaporih (2 milja, ako se ne varam), mar to pomeni, da je zunaj še 298 milijonv državljanov, ki prav tako spadajo v zapor???
ko so zapori privatni, se kmalu najde kapital, ki lobira za vedno več zapornikov.
Phantomeye ::
Kaj sledi potem ? Geo-čip vsakemu v bedro ?
1984 here we come !
http://www.christopherfowler.co.uk/blog...
How Close Are We Now To 1984?
In George Orwell's dystopian novel, Winston Smith existed in a living hell and was was retrained by the state when he failed to conform. '1984? was the book I studied for my 'O' Level English exam, so I thought I'd run a quick check on it to see what's come to pass.
In Smith's world a tiny percentage of the population controlled everyone else.
The richest 2% of our world own half the world's wealth.
The 1984 government is bankrupt because the economy doesn't work.
The modern capitalist system is failing globally.
Winston Smith was watched by cameras wherever he went.
London has more CCTV than anywhere else (except maybe Monaco).
In Smith's world bad news was buried behind fake productivity figures.
Newspapers take their information from government press releases and spin.
Smith's leisure time was controlled, with limited state choices of entertainment.
Sky and Hollywood; more choice of the same things.
Smith could not speak out freely in public.
Twitter and Facebook are monitored for 'anti-social' comments. This week a black woman in Hackney was arrested for saying she hates white people, caught on the bus CCTV.
Smith worked in a mind-numbingly repetitive job.
Hello? Bueller? Anyone?
In Smith's world rich and poor were segregated.
Gerrymandering - the practice of moving the poor from rich areas - is back.
War is waged perpetually to increase profit.
Iraq tenders were launched in the early stages of the war.
Smith finally becomes a docile member of the party.
The internet.
Big Brother leads to a sense of powerlessness.
Let's not go there.
Men se pa zdi, da bolj vleče na huxley's brave new world, ceprav mislim, da bo na koncu kombinacija obojega.
Manu ::
hehe, slo-tech paranoia na vrhuncu 1984 v vsem sijaju v roku enega leta, čip v bedrih, čip v možganih, vrnitev suženjske delovne sile, harvestanje človeške bioelektrike za proizvodnjo elektrike za režim; prihodnost je res temačna, kajne?
Mi smo za tebe paranoiki, ti si pa za nas slepec, ki ne vidi realnost tako kot je.
Zgodovina nas uči problema pomanjkanja človekovih svoboščin. Do danes se ni kaj preveč spremenilo. Edino tehnologija se razvija in žal se jo uporablja na napačen način.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.
3furious ::
Ravno danes sem bral raziskavo o "anti-vladni fobiji", nekateri tu kažejo simptome
Najbrž ni odveč ometiti, da sta v raziskavi sodelovala FBI in Justice Department. Američani res mislijo na vse, če ne maraš nadzora si ali terorist ali pa mentalno moten.
This study conclusively demonstrates that unfounded fear of government is a recognizable mental illness, closely related to paranoid schizophrenia. Anti-Government Phobia (AGP) differs from most mental illnesses, however, in that it is highly infectious and has an acute onset. Symptoms include extreme suspiciousness, conspiracy-mongering, delusional thought patterns, staunch "us against them" mentality, withdrawal from reality, and often religious fanaticism.
Najbrž ni odveč ometiti, da sta v raziskavi sodelovala FBI in Justice Department. Američani res mislijo na vse, če ne maraš nadzora si ali terorist ali pa mentalno moten.
In the age of information, ignorance is a choice.
nejc5 ::
Zanimivo je to da kar naprej američani nakladajo o njihovi svobodi, dejansko pa so bol nadzorovani kot Korejci(severni).
Phantomeye ::
Ravno danes sem bral raziskavo o "anti-vladni fobiji", nekateri tu kažejo simptome
This study conclusively demonstrates that unfounded fear of government is a recognizable mental illness, closely related to paranoid schizophrenia. Anti-Government Phobia (AGP) differs from most mental illnesses, however, in that it is highly infectious and has an acute onset. Symptoms include extreme suspiciousness, conspiracy-mongering, delusional thought patterns, staunch "us against them" mentality, withdrawal from reality, and often religious fanaticism.
Najbrž ni odveč ometiti, da sta v raziskavi sodelovala FBI in Justice Department. Američani res mislijo na vse, če ne maraš nadzora si ali terorist ali pa mentalno moten.
Ja manj upora ljudstva, če bodo ljudi spravljali v posebno zgrajene mentalne ustanove.
7982884e ::
Mi smo za tebe paranoiki, ti si pa za nas slepec, ki ne vidi realnost tako kot je.tud ti si za mene slepec, ker te vsaka takale novica iz tira spravi in se skorajda greš zaklepat v bunker, ker se bojiš imperialistične oblasti ki te bi rada zasužnjila. veš koliko let takih novic je že minilo, koliko paranoje, koliko omenjanja slavne situacije 1984? pa je danes največ, kar ti naredijo, da ti svetujejo oglase na podlagi obiskanih trgovin (se ne prakticira več ker so se zbunili) ali pa da te na podlagi facebook postov kdo odpusti. raje sprejmi prihodnost, ki je neizbežna. satelitsko cestninjenje, sčasoma avtomatizacija prometa kjer sistem ve, kje je tvoj avto, pa seveda identifikacija ljudi na javnih površinah, kjer je to pomembno. ja, sčasoma bo v sistemu napisano, kdaj si bil pred katerim avtomatom, bencinsko, štacuno, šel čez prodajno središče, obiskal kak urad. problem je, da si eni tupkoti ta vdor v zasebnost interpretirajo kot neposreden napad na lastno svobodo, kjer bo cela država vedela kdaj si drkal, na koga si drkal, koga si varal, čez koga preklinjal. državi to ni v interesu, v kolikor ne širiš raznih islamističnih, anarhističnih in podobnih iniciativ po internetu in drugod in si pač person of interest. ja, identificirali bodo protestnike. tud zdej so jih. večina ni dobila nobene kazni. ja, obstajali bodo poglobljeni zapisi o tem, kje si bil in kaj si delal. tudi zdaj so, če varnostni organi hočejo in si posameznika vzamejo pod drobnogled. osebni profil neke osebe se bo z leti zgolj poglabljal, bo nekje shranjen. boj proti tem informacijam je boj proti mlinom na veter.
Zgodovina nas uči problema pomanjkanja človekovih svoboščin. Do danes se ni kaj preveč spremenilo. Edino tehnologija se razvija in žal se jo uporablja na napačen način.
država je delni police state samo dokler ima od tega kaj koristi. post 9/11 je to preprečevanje večjih groženj s strani teroristov, lastnega ljudstva ne. razumljivo, eni verjamejo da je celotna zadeva uperjena proti lastnim kvaziintelektualcem ki na ulicah protestirajo proti finančnemu sistemu. ampak dejmo bit realistični, no. razen če si julian assange ali vladni uslužbenec ki kvasi traparije o raznih zarotah, potem za vlado nisi interesanten, tudi če si dva tedna kampiral pred newyorško borzo, tudi če živiš v hribih v svojem RVju in maš čez glavo aluminijasto folijo. mal splošne inteligence pa common sensa bi blo fejst v tej debati o raznih 1984 sistemih v prihosnosti.
ikeman ::
Mi smo za tebe paranoiki, ti si pa za nas slepec, ki ne vidi realnost tako kot je.tud ti si za mene slepec, ker te vsaka takale novica iz tira spravi in se skorajda greš zaklepat v bunker, ker se bojiš imperialistične oblasti ki te bi rada zasužnjila. veš koliko let takih novic je že minilo, koliko paranoje, koliko omenjanja slavne situacije 1984? pa je danes največ, kar ti naredijo, da ti svetujejo oglase na podlagi obiskanih trgovin (se ne prakticira več ker so se zbunili) ali pa da te na podlagi facebook postov kdo odpusti. raje sprejmi prihodnost, ki je neizbežna. satelitsko cestninjenje, sčasoma avtomatizacija prometa kjer sistem ve, kje je tvoj avto, pa seveda identifikacija ljudi na javnih površinah, kjer je to pomembno. ja, sčasoma bo v sistemu napisano, kdaj si bil pred katerim avtomatom, bencinsko, štacuno, šel čez prodajno središče, obiskal kak urad. problem je, da si eni tupkoti ta vdor v zasebnost interpretirajo kot neposreden napad na lastno svobodo, kjer bo cela država vedela kdaj si drkal, na koga si drkal, koga si varal, čez koga preklinjal. državi to ni v interesu, v kolikor ne širiš raznih islamističnih, anarhističnih in podobnih iniciativ po internetu in drugod in si pač person of interest. ja, identificirali bodo protestnike. tud zdej so jih. večina ni dobila nobene kazni. ja, obstajali bodo poglobljeni zapisi o tem, kje si bil in kaj si delal. tudi zdaj so, če varnostni organi hočejo in si posameznika vzamejo pod drobnogled. osebni profil neke osebe se bo z leti zgolj poglabljal, bo nekje shranjen. boj proti tem informacijam je boj proti mlinom na veter.
Zgodovina nas uči problema pomanjkanja človekovih svoboščin. Do danes se ni kaj preveč spremenilo. Edino tehnologija se razvija in žal se jo uporablja na napačen način.
država je delni police state samo dokler ima od tega kaj koristi. post 9/11 je to preprečevanje večjih groženj s strani teroristov, lastnega ljudstva ne. razumljivo, eni verjamejo da je celotna zadeva uperjena proti lastnim kvaziintelektualcem ki na ulicah protestirajo proti finančnemu sistemu. ampak dejmo bit realistični, no. razen če si julian assange ali vladni uslužbenec ki kvasi traparije o raznih zarotah, potem za vlado nisi interesanten, tudi če si dva tedna kampiral pred newyorško borzo, tudi če živiš v hribih v svojem RVju in maš čez glavo aluminijasto folijo. mal splošne inteligence pa common sensa bi blo fejst v tej debati o raznih 1984 sistemih v prihosnosti.
Blago nam za @7982884e on že ve
morbo ::
Spremembe na (naj)slabše seveda ne bodo prišle čez noč (tako kot nekateri ki niste paranoiki, mislite da mi paranoiki mislimo ), ampak počasi počasi, omejitev za omejitvijo in osliček se popolnoma navadi palice. Take ideje je potrebno v kali zatreti, tako kot razne ACTE, sicer ko enkrat poženejo korenike se bo samo še širilo. Vsak človek, ki je ne le zakonsko ampak tudi umsko svoboden (slednje je podmnožica prvih), je dolžan bit proti takim sistemom nadzora. (čeprav bodo nekateri vztrajno trdili da bomo menda tako bolj varni pred jamskimi teroristi v opankah iz Afganistana...)
antonija ::
Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you
@stevilka_z_e-jem_na_koncu: Samo v tejle temi imas primer osebe, ki je bila aretirana, ker je po FBju pisala da je 9/11 inside job. Poznam kar nekaj primerov ljudi, ki niso dobili sluzbe, ker je delodajalec lahko rpisel do podatkov, ki bi morali biti zasebni. Uglavnem vsak dan lahko beremo o manjsih in vecjih bedarijah, ki jih na podlagi takegale datamininga izvajajo drzave, ampak tepcem kot si ti se take stvari pac ne vsedejo v spomin in se prepricujes da se nic od navedenega ni zgodilo.
Na drugi strani imamo pa porocila, da vsi mogoci sistemi za nadzor in datamining ne povecajo raziskanosti zlocinov/zmanjsajo teroristicno aktivnost sploh. Tako se znajdemo v nic kaj prevec zabavnem polozaju: Ne eni strani imamo ornk pritisk in lobiranje za uvedbo cimvecjega nadzora, s katerim bomo dosegli cilje, za katere smo empiricno ze dokazali, da se jih s povecanjem nadzora ne da doseci.
Ostane samo se vprasanje kdo je tukaj bebec: Tisti ki vedno znova ponavlja eno in isto stvar in pricakuje drugacen rezultat, ali tisti, ki opozarja da zadeva ne dosega zastavljenih ciljev in hkrati tepta pravice, ki so se uveljavile ravno zaradi manijakov, ki so jim ljudje dovolili doseci previsoko stopnjo nadzora?
BTW, ti ne spadas ne v prvo ne v drugo skupino, tebe bi najlazje oznacili za trolla ki se mu tozi po golem otoku.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Oberyn ::
T-h-o-r ::
jp, obisk zda pa zdaj zagotovo odpade s things to-do in life seznama
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
7982884e ::
tistale situacija z 9/11 po facebooku je sumljiva oz. je še kej drugega na tem, če je samo širjenje sporne ideologije valda ni prav da so ga zaprli (in ga naposled tud niso). mislim da je jasno, kako razrasla je bila ta ideologija (da je vlada pobila 3000 folka za imperialistične interese) pred leti. posneti so bli kvazidokumentarci, prodajale so se knjige, spletnih strani o raznih teorijah zarot je ogromno. sem kar ziher da večina teh ljudi ni bila niti obravnavana s strani kakršnihkoli organov, kaj šele aretirana. to, da delodajalec dobi zasebne podatke, je drug problem. ne bi smel. zasebni podatki bodo zmerej, ukinitev facebooka ni rešitev.
ampak kle so eni tok zaljubljeni v lastno svobodo da zarad tega ne bodo nikol šli v ameriko ker bi jih tam verjetno zaprli in poslal v guantanamo, ker bi mel sporno ideologijo.
Na drugi strani imamo pa porocila, da vsi mogoci sistemi za nadzor in datamining ne povecajo raziskanosti zlocinov/zmanjsajo teroristicno aktivnost sploh.obveščevalne službe so zarad teh sistemov precej bolj sposobne. to je kar dejstvo.
če ve, kje je avto, lahko s stikom druge baze (ki obstaja že danes) izve tud, od koga ta avto je. a zastopiš? kje je tvoj avto se ve že danes, če se tebe vzame pod drobnogled. ampak verjetno te ni noben vzel pod drobnogled, tud v prihodnosti te ne bo.
Človek, sistem mora vedeti, kje je avto, ne pa, kje je _tvoj_ avto. Vendar ne verjamem, da občutiš razliko.
ampak kle so eni tok zaljubljeni v lastno svobodo da zarad tega ne bodo nikol šli v ameriko ker bi jih tam verjetno zaprli in poslal v guantanamo, ker bi mel sporno ideologijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 7982884e ()
JanK ::
Vsakdo je potencialni pretepac zene (ali moza) - vnaprej se tega ne da izkljuciti. V Sloveniji je na leto okoli 6000 kazenskih dejanj zoper zakonsko zvezo, druzino in otroki, priblizno 15 na dan.
Naj mi nekdo od zagovornikov vsesplosnega nadzora razlozi zakaj torej ne bi bilo obvezno v vsako sobo doma postaviti kamere? Ali si pretepene zene in otroki ne zasluzjo vsaj taksnega varovanja, so morda manj vredne, kot nekdo, ki mu tatic ukrade denarnico?
Ali pa cesa taksnega: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/... - TV brez kakrsnegakoli indikatorja, da je mikrofon/kamera v uporabi in brez moznosti, da ju fizicno izklopis s stikalom ali tako, da izvlees kabel.
Ja, smo.
Man arrested after airport bomb joke on Twitter
Naj mi nekdo od zagovornikov vsesplosnega nadzora razlozi zakaj torej ne bi bilo obvezno v vsako sobo doma postaviti kamere? Ali si pretepene zene in otroki ne zasluzjo vsaj taksnega varovanja, so morda manj vredne, kot nekdo, ki mu tatic ukrade denarnico?
Ali pa cesa taksnega: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/... - TV brez kakrsnegakoli indikatorja, da je mikrofon/kamera v uporabi in brez moznosti, da ju fizicno izklopis s stikalom ali tako, da izvlees kabel.
ampak kle so eni tok zaljubljeni v lastno svobodo da zarad tega ne bodo nikol šli v ameriko ker bi jih tam verjetno zaprli in poslal v guantanamo, ker bi mel sporno ideologijo.
Ja, smo.
Man arrested after airport bomb joke on Twitter
After being questioned for seven hours and having his laptop, iPhone and home computer confiscated, police released Chambers on bail pending further investigations.
He has also been banned from Robin Hood airport for life and suspended from his job while investigations take place.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Oberyn ::
Ali pa cesa taksnega: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/... - TV brez kakrsnegakoli indikatorja, da je mikrofon/kamera v uporabi in brez moznosti, da ju fizicno izklopis s stikalom ali tako, da izvlees kabel.
He he, jaz sem preventivno že izumil način za izklop tega dvojega. Tehnologiji se reče Tesa Power Tape, črne barve, neprozoren. Dajem v javno last.
JanK ::
Das pred mikrofon se kaksno dusilno peno?
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Oberyn ::
JanK ::
Ne morem vec popraviti prispevka, ampak se malo materiala v razmislek:
Vsako leto je samo v Sloveniji doma zagreseno toliko kazenskih dejanj, kot je bilo ranjenih v teroristicnem napadu 9/11.
In to so seveda samo prijavljeni in obravnavani primeri. 55-95% zensk tega nikdar ne prijavi. Nasilje doma je, vsaj v ZDA, krivo za vec poskodb zensk kot avtomobilske nesrece, ropi in posilstva skupaj.
Se enkrat: zakaj bi naj potem ne imeli kamer doma, ce jih nekateri s taksno lahkoto podpirate na javnih prostorih. Pa se ceneje bi bilo. Ne rabis nobene prepoznave obrazov, ker itak ves kje je kamera namontirana in koga snema. Efekta pa bi bilo, po statistikah sodec, precej vec.
Saj, ce ne pretepas zene, te itak nima za kaj skrbeti, kaj ne?
Vsako leto je samo v Sloveniji doma zagreseno toliko kazenskih dejanj, kot je bilo ranjenih v teroristicnem napadu 9/11.
In to so seveda samo prijavljeni in obravnavani primeri. 55-95% zensk tega nikdar ne prijavi. Nasilje doma je, vsaj v ZDA, krivo za vec poskodb zensk kot avtomobilske nesrece, ropi in posilstva skupaj.
Se enkrat: zakaj bi naj potem ne imeli kamer doma, ce jih nekateri s taksno lahkoto podpirate na javnih prostorih. Pa se ceneje bi bilo. Ne rabis nobene prepoznave obrazov, ker itak ves kje je kamera namontirana in koga snema. Efekta pa bi bilo, po statistikah sodec, precej vec.
Saj, ce ne pretepas zene, te itak nima za kaj skrbeti, kaj ne?
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Phantomeye ::
Ne morem vec popraviti prispevka, ampak se malo materiala v razmislek:
Vsako leto je samo v Sloveniji doma zagreseno toliko kazenskih dejanj, kot je bilo ranjenih v teroristicnem napadu 9/11.
In to so seveda samo prijavljeni in obravnavani primeri. 55-95% zensk tega nikdar ne prijavi. Nasilje doma je, vsaj v ZDA, krivo za vec poskodb zensk kot avtomobilske nesrece, ropi in posilstva skupaj.
Se enkrat: zakaj bi naj potem ne imeli kamer doma, ce jih nekateri s taksno lahkoto podpirate na javnih prostorih. Pa se ceneje bi bilo. Ne rabis nobene prepoznave obrazov, ker itak ves kje je kamera namontirana in koga snema. Efekta pa bi bilo, po statistikah sodec, precej vec.
Saj, ce ne pretepas zene, te itak nima za kaj skrbeti, kaj ne?
ej, a mi loh daš gesla vseh spletnih storitev, ki jih uporabljas? sej ce nimas nc takega gor, te nima kaj skrbet, kaj ne?
edit: to je bil splosni primer, se ne nanaša nate, ker nisi zagovornik vsesplosnega nadzora :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
donfilipo ::
Policija že od pamtiveka zbira podatke.
Na vse mogoče, tudi neetične načine.
Pomeni imajo skoraj najetega znanega krimosa, da križari okrog za dopom in zbira v glavnem neumniosti, (pa tudi ujame kakega ekstra naivnega začetnika:).
Zares je najbolj pomemben sistem, po katerem se ta data uporablja, kdo jo uporablja in kako hitro se lahko zapre trobezljalo z bedastimi polpodatki in dezinformacijami, ki redno tudi izhajajo iz takega nadzorovanja.
Naj bodo VIP-ji v šolo in opomin! S tem da oni ponavadi premorejo dovolj pravnega varstva za kvalitetno zaščito, slehernik pa ne.
Kamere na vsakem koraku stvar samo nekoliko pospešijo, izostrijo...ni pa nujno, da jo poslabšajo. Pravi software in pravilna uporaba, bi načeloma morala reči poboljšati. Na žalost jo niti približno, kot kažejo nekateti primeri ne.
Zlorabe so danes najprej nad VIP-i, potem nad nekonformisti ali rahlo robnimi primerki:), možna pa je na žalost nad slehernikom, če se seveda levaithan ob tako 'ostrem vsevidnem' tako odloči. Zato pazljivo!
Na vse mogoče, tudi neetične načine.
Pomeni imajo skoraj najetega znanega krimosa, da križari okrog za dopom in zbira v glavnem neumniosti, (pa tudi ujame kakega ekstra naivnega začetnika:).
Zares je najbolj pomemben sistem, po katerem se ta data uporablja, kdo jo uporablja in kako hitro se lahko zapre trobezljalo z bedastimi polpodatki in dezinformacijami, ki redno tudi izhajajo iz takega nadzorovanja.
Naj bodo VIP-ji v šolo in opomin! S tem da oni ponavadi premorejo dovolj pravnega varstva za kvalitetno zaščito, slehernik pa ne.
Kamere na vsakem koraku stvar samo nekoliko pospešijo, izostrijo...ni pa nujno, da jo poslabšajo. Pravi software in pravilna uporaba, bi načeloma morala reči poboljšati. Na žalost jo niti približno, kot kažejo nekateti primeri ne.
Zlorabe so danes najprej nad VIP-i, potem nad nekonformisti ali rahlo robnimi primerki:), možna pa je na žalost nad slehernikom, če se seveda levaithan ob tako 'ostrem vsevidnem' tako odloči. Zato pazljivo!
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Facebook plačal pol milijarde dolarjev zaradi prepoznavanje obrazovOddelek: Novice / Zasebnost | 4223 (2768) | asdf_jklc |
» | ZDA želijo uvesti obvezno prepoznavanje obrazov na letališčih za vse, tudi državljane (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 12856 (10412) | jype |
» | NSA prestreza fotografije za prepoznavo obrazovOddelek: Novice / NWO | 6624 (4627) | s6c-gEL |
» | V ZDA se pripravlja največji biometrični sistem za sledenje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 33017 (28190) | Twix |
» | Policijska država 2.0: Kitajska v okviru projekta Golden Shield gradi videonadzorne s (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 11763 (9749) | Yerpo |