» »

Kitajski izvoz redkih zemelj peša

1 2
3
4

spamer ::

Mafiji ni prav, ko nekdo nekaj ponuja zastonj ali poceni. Raje vidijo, da so visje cene. Zato tudi nasprotujejo piratom, kateri ponujajo zastonj storitve. V prihodnosti bo vse zastonj in prav je tako.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Ramon dekers ::

ne, ne bo. takih šihtov tukej ni, ali pa so konkretno bolj plačani


Kar pomeni da smo nekonkurenčni če so takšna dela tu bolje plačana kot tam.

lejga, spet vse ve. a sem kej napisal, kako je tem gastarbajterjem dobro? nisem. zgolj napisal sem, da ne delajo dela, ki bi skušal konkurirati kitajski industrijski proizvodnji


Ni fora v gastarbajterjih, govorim za domačine. Delajo od 7 do 6, 7pm. Vmes je sicer kakšna urca za kosilo ampak se dela ornk. Tujci so zelo nezaželjeni.
Kar hočem povedati je da se dela več, standard pa dvomim da se je dvignil, glede na 20, 30 let nazaj.
Ima pa Švica high - tech in farmacijo. Tako da s tem pa lahko konkuriraš. Ampak spet izvoz, izvoz, izvoz. Nekaj moraš izvažati.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

ja seveda smo nekonkurenčni pri ročnem sestavljanju elektronike in bi blo neumno, da bi probavali bit, ker bi se nam industrija podrla če bi jim plačevali 600€ na mesec. danes kitajci, jutri afričani, pol pa roboti. če bo posreči, v državah 1. sveta pri ljudeh nikoli več

WarpedGone ::

Kitajci so že povedali, da nameravajo gor, to bo dalo pospešek tudi Američanom.

Tudi kitajci danes hočejo na luno izključno zaradi politične hruške - hočejo bit v družbi "vesoljskih velesil", poleg USA in bivše USSR.
Ker bojo to nardil sedaj, bo padla še dodatna politična hruška, da so oni to sposobni narest danes, amerika pa nekako kao da ne več.

To je še vedno vse neto kurjenje denarja in nabiranje političnih točk ter upanje, da bodo te politične točke nekoč tudi denar postale. Maybe, maybe not, hard to tell.

Glede redkih zemelj na luni - obstaja kakšna vsaj približno zanesljiva raziskava, ki bi kazala da je na luni česarkoli vrednega v opazno višjih koncentracijah?
Gledano z vidika, da je luna nekoč nekdaj bila del zemlje ne vidim zakaj bi bilo tako. Razen če je mela srečo in je kdaj fasala kak "bogat" meteorit, zemlja pa tega še ni bila deležna.
Zbogom in hvala za vse ribe

PaX_MaN ::

Razen če je mela srečo in je kdaj fasala kak "bogat" meteorit, zemlja pa tega še ni bila deležna.

Naj bi se tako zgodilo, da.
Gor naj bi blo sicer precej stvari - od zlata, paladija, platine (gornja povezava) do ful titanija pa nekaj srebra.

zmaugy ::

WarpedGone je izjavil:

Kitajci so že povedali, da nameravajo gor, to bo dalo pospešek tudi Američanom.

Tudi kitajci danes hočejo na luno izključno zaradi politične hruške - hočejo bit v družbi "vesoljskih velesil", poleg USA in bivše USSR.
Ker bojo to nardil sedaj, bo padla še dodatna politična hruška, da so oni to sposobni narest danes, amerika pa nekako kao da ne več.

To je še vedno vse neto kurjenje denarja in nabiranje političnih točk ter upanje, da bodo te politične točke nekoč tudi denar postale. Maybe, maybe not, hard to tell.

Glede redkih zemelj na luni - obstaja kakšna vsaj približno zanesljiva raziskava, ki bi kazala da je na luni česarkoli vrednega v opazno višjih koncentracijah?
Gledano z vidika, da je luna nekoč nekdaj bila del zemlje ne vidim zakaj bi bilo tako. Razen če je mela srečo in je kdaj fasala kak "bogat" meteorit, zemlja pa tega še ni bila deležna.


Luna bo verjetno osnovna postaja za obvladovanje sončnega sistema in verjetno tudi glavni proizvodno distribucijski center za našo civilizacijo. Gravitacija je bistveno nižja kot na Zemlji, atmosfere ni, torej je od tam pošiljanje vesoljskih plovil na asteroide, kjer je zagotovo obilje vsega, kar si lahko predstavljaš, veliko cenejše kot z Zemlje (pošiljke se lahko pošiljajo brez motorjev - na principu EM pospeševalnika).
In nato se pač postavlja dilema - ali postavit proizvodne enote kar na same asteroide in od tam na Luno pošiljat gotove izdelke, ali pa na Luni skoncentrirat proizvodnjo in nanjo pošiljat surovine iz asteroidov.
Sčasoma bo Zemlja postala turistična destinacija in izvoznik banan na Luno. :D
Predstavljaj si, da se Lune polasti ena svetovna sila.

Ramon dekers ::

7982884e je izjavil:

ja seveda smo nekonkurenčni pri ročnem sestavljanju elektronike in bi blo neumno, da bi probavali bit, ker bi se nam industrija podrla če bi jim plačevali 600€ na mesec. danes kitajci, jutri afričani, pol pa roboti. če bo posreči, v državah 1. sveta pri ljudeh nikoli več



O robotizaciji so sanjali že 20 - 30 let nazaj, pozabi robotizacijo. Če ne bomo konkurenčni to pomeni da ne bo dela. Kaj bi torej rad da bodo zate vedno delali sužnji, medtem ko trdiš kako pravičen je sistem. Ne gre to tako, če se mi pufamo, na račun kitajskih izdelkov to pomeni samo da bo trebo to nekoč vračati z obrestmi.

7982884e ::

pozabi robotizacijo? haha, spet jih pokaš. poglej število delavcev v proizvodnih obratih v posameznih desetletjih. roboti postajajo bolj sposobni, proizvodnja se jim prilagaja. en kmet z dobrim traktorjem lahko opravi enako ali več dela kot sto hlapcev 50 let nazaj. pa recimo v kakšni tovarni avtomobilov, kjer so stvari skoraj popolnoma robotizirane.
Če ne bomo konkurenčni to pomeni da ne bo dela. Kaj bi torej rad da bodo zate vedno delali sužnji, medtem ko trdiš kako pravičen je sistem. Ne gre to tako, če se mi pufamo, na račun kitajskih izdelkov to pomeni samo da bo trebo to nekoč vračati z obrestmi.
sej smo konkurenčni; pač ne v sestavljanju elektronike, ampak na drugih področjih. recimo razvoju elektronike.

Truga ::

Robotizacija bo ukinila vsaj 99% rocnih del. Mogoce ne jutri, mogoce ne drug mesec, ampak to se bo zgodilo. Prej ali slej.

In proti robotu, ki se nikoli ne utrudi (24/7 izmene), ki se ga da popravit v casu ki je za velikostni red manjsi od cloveka (zlomu nogo? 1-3 mesce lezat!), in kjer so stroski za ucenje delovne sile neprimerno manjsi (delo naucis enga robota, pol pa copy/pasta za mass production), kako tocno bos konkurencen?

Jaz mislim da je cas da zacnemo delat na tem, namesto da zgubljamo cas z ukvarjanjem s tem kok smo konkurencni pri rocnem pobiranju sadovnjakov/gradnji avtocest/blablabla. S tem naj se raja ukvarja dokler se pac se lahko...

WarpedGone ::

torej je od tam pošiljanje vesoljskih plovil na asteroide, kjer je zagotovo obilje vsega,

Od kje ta gotovost, da je tam kar "oblije vsega"?
Edino gotovost vidim v tem, da bi na zemlji dejansko izčrpali vsa nahajališča teh rudnin in tako 'umetno' osirmašili naravno porazdelitev materijalov na zemlji. To se bo nekoč morda zgodilo, a kaj res kmalu vseeno še ne. Meteoriti so lahko bogati s kašnimi 'posebnimi' rudninami ampak tut tu je porazdelitev gaus - mnogo nečesa, mnogo manj česa druzga.
Ne preveč in prehitro upat :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Poldi112 ::

>Seveda je edina in nepogrešljiva. Proizvodnja in javna dela pa dobiš visok BDP. Ali pa če ima država nafto + rudnine. Kaj pa boš imel? Samo pravnike v državi? Jaka država

Razvoj, design, storitve, lahko tudi proizvodnjo nišnih izdelkov. Iti se pa masovno proizvodnjo je pa traparija.

>Pa daj če se že greš ekonomijo vkalkuliraj tu notri še davke in subvencije. Ne pa nesposobnost kmeta, lepo te prosim. Normalno da greš po živila in mleko raje na Poljsko/Slovaško kot pa doma. Mislim kakšna omejenost je v nekaterih glavah, groza.

A naš kmet pa nima subvencij? Govoril si o kitajskem česnu. če evropski, s subvencijami vred ni konkurenčen kitajskemu, potem pač ni. Pa da te vprašam še enkrat, zakaj bi trgovec kril to razliko?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

zmaugy ::

WarpedGone je izjavil:

torej je od tam pošiljanje vesoljskih plovil na asteroide, kjer je zagotovo obilje vsega,

Od kje ta gotovost, da je tam kar "oblije vsega"?
Edino gotovost vidim v tem, da bi na zemlji dejansko izčrpali vsa nahajališča teh rudnin in tako 'umetno' osirmašili naravno porazdelitev materijalov na zemlji. To se bo nekoč morda zgodilo, a kaj res kmalu vseeno še ne. Meteoriti so lahko bogati s kašnimi 'posebnimi' rudninami ampak tut tu je porazdelitev gaus - mnogo nečesa, mnogo manj česa druzga.
Ne preveč in prehitro upat :)


Ker je veliko primerov kovinskih meteorjev - spomnim se da so nam na primer v šoli omenjali železo meteoritnega izvora, ki je bilo uporabljano s strani človeka že precej zgodaj.
Kolikor vem je na Zemlji glavni vir niklja eno mesto v Kanadi, kamor je treščil meteor. Asteroidov je v našem osončju gromozansko veliko in že po verjetnosti bo ogromno uporabnih.

Kaj pravi Wikipedija:

"The asteroid 16 Psyche is believed to contain 1.7×10^19 kg of nickel–iron, which could supply the world production requirement for several million years"

Pa to je samo en asteroid. Če pomisliš, da je večina vode prišla na Zemljo z asteroidi in kometi...

destroyer2k ::

A je tesko uporabiti google, ce je kaj vrednega na luni hint: helium3.

Pa vidim, da tukaj veliko omenjate, da kitajci delajo zastonj, bi lahko prosim podali link od priznanega instituta in RAZISKAVA MORA BITI OD 2011.

Ramon dekers ::

Razvoj, design, storitve, lahko tudi proizvodnjo nišnih izdelkov. Iti se pa masovno proizvodnjo je pa traparija.


Kaj pa bomo naredili z 97% neizobražene delovne sile? Kam jih bomo dali? Lepo vas prosim pa neka avtomatizem. Kitajci plačajo patente, če ne že ukradejo potem pa hop v proizvodnjo.

A naš kmet pa nima subvencij? Govoril si o kitajskem česnu. če evropski, s subvencijami vred ni konkurenčen kitajskemu, potem pač ni. Pa da te vprašam še enkrat, zakaj bi trgovec kril to razliko?


Ima, vendar so manjše + večji davek. Ok potem ukinimo kmetijstvo v Sloveniji pa uvažajmo samo banane. Ni problema to delamo že sedaj, na dolgi rok bo pa država crknla.

destroyer2k je izjavil:

A je tesko uporabiti google, ce je kaj vrednega na luni hint: helium3.

Pa vidim, da tukaj veliko omenjate, da kitajci delajo zastonj, bi lahko prosim podali link od priznanega instituta in RAZISKAVA MORA BITI OD 2011.



Ne, ne delajo zastonj so plačani, ampak mi jim preprosto ne sežemo do kolen. Zda skupaj z EU. Poleg tega držijo še valuto na umetno nizki ravni. Čakam španski scnarija 25+ brezposelnost. lol. Kakšen odstotek brezposelnosti bi bil če bi bilo vse avtomatizirano. Kdo bi kupoval, kdo delal, kar vsi vprek bi ležali stroji bi pa delali. Ja my ass. Kapitalizem ni funkcionalen že v osnovi.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

destroyer2k je izjavil:

A je tesko uporabiti google, ce je kaj vrednega na luni hint: helium3.

Pa vidim, da tukaj veliko omenjate, da kitajci delajo zastonj, bi lahko prosim podali link od priznanega instituta in RAZISKAVA MORA BITI OD 2011.


Itak.

destroyer2k ::

Ramon dekers

Ampak zivljenski standart se zvisuje na kitajskem. In ali res mislis da kitajska ne bo dosegla nasega standarta (verjetno bo se vecji kot pri nam)?

Poldi112 ::

Ramon dekers je izjavil:


Kaj pa bomo naredili z 97% neizobražene delovne sile? Kam jih bomo dali? Lepo vas prosim pa neka avtomatizem. Kitajci plačajo patente, če ne že ukradejo potem pa hop v proizvodnjo.

Od kje si potegnil to cifro? Drugače pa, več vlagati v izobraženanje in manj sanjati o tem, kako so učitelji zajedalci.
Ostale pa, kot rečeno, v storitve. Frizerji so še vedno popularni, ploščic ti tudi ne bo kitajec položil, ...


Ramon dekers je izjavil:


A naš kmet pa nima subvencij? Govoril si o kitajskem česnu. če evropski, s subvencijami vred ni konkurenčen kitajskemu, potem pač ni. Pa da te vprašam še enkrat, zakaj bi trgovec kril to razliko?


Ima, vendar so manjše + večji davek. Ok potem ukinimo kmetijstvo v Sloveniji pa uvažajmo samo banane. Ni problema to delamo že sedaj, na dolgi rok bo pa država crknla.



Bo očitno treba še enkrat - zakaj naj bi trgovec kril razliko?
Drugače pa nekaj kmetijstva potrebujemo iz strateških razlogov. Ostalo je pa dejansko treba ukiniti, ker ni rentabilno.

Ramon dekers je izjavil:


Ne, ne delajo zastonj so plačani, ampak mi jim preprosto ne sežemo do kolen. Zda skupaj z EU. Poleg tega držijo še valuto na umetno nizki ravni. Čakam španski scnarija 25+ brezposelnost. lol. Kakšen odstotek brezposelnosti bi bil če bi bilo vse avtomatizirano. Kdo bi kupoval, kdo delal, kar vsi vprek bi ležali stroji bi pa delali. Ja my ass. Kapitalizem ni funkcionalen že v osnovi.


Dolgo je preživel za nekaj, kar že v osnovi ni funkcionalno, se ti ne zdi?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Truga ::

Ramon dekers je izjavil:

Kaj pa bomo naredili z 97% neizobražene delovne sile? Kam jih bomo dali?

Pri nas, kadar smo bli otroc sami doma nas je cuval Racunalnik. Das jim konzolo, tv, futr in fitnes (kruha in iger, pa to), pa so srecni in se mnozijo in producirajo naslednje generacije enzinirjev.

Kaj si pa ti mislil pocet z njimi? Za kej druzga tko niso, in ne vidim potrebe zakaj bi zaradi ne-nadarjenosti in/ali lenobe morali trpeti za tekocimi traki.

Ramon dekers ::

Dolgo je preživel za nekaj, kar že v osnovi ni funkcionalno, se ti ne zdi?


Čakaj še malo se prehitro vse obrača, 100 let ni neka doba s katero bi se lahko hvalil.

Bo očitno treba še enkrat - zakaj naj bi trgovec kril razliko?
Drugače pa nekaj kmetijstva potrebujemo iz strateških razlogov. Ostalo je pa dejansko treba ukiniti, ker ni rentabilno.


Neumnost. Joj, če imamo takšne ekonomiste ni čudno da gre v sloveniji vse zugrunt.

"Ampak zivljenski standart se zvisuje na kitajskem. In ali res mislis da kitajska ne bo dosegla nasega standarta (verjetno bo se vecji kot pri nam)?"

Pri nas pa se znižuje. Če gre nekje gor mora nekje dol.

Od kje si potegnil to cifro? Drugače pa, več vlagati v izobraženanje in manj sanjati o tem, kako so učitelji zajedalci.
Ostale pa, kot rečeno, v storitve. Frizerji so še vedno popularni, ploščic ti tudi ne bo kitajec položil, ...


Kaj ti bo izobražen kader če ni industrije ki bi producirala. Frizerji in pečarji pač niso dovolj za izvoz ane. In učitelji so zajedalci.

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

>Čakaj še malo se prehitro vse obrača, 100 let ni neka doba s katero bi se lahko hvalil.

Glede na to da je dlje, kot je zdržal tvoj omiljeni komunizen bi rekel, da je kar dovolj dolgo. Če bi bila stvar res nefunkcionalna v osnovi, ne bi preživela pol toliko.

>Pri nas pa se znižuje. Če gre nekje gor mora nekje dol.

Če bi to držalo, potem ne bi nikoli zapustili votlin,brez da bi delu populacije v jamah znižali standard. Še sam si, če se ne motim rekel, da smo napredovali od rima naprej. Kako to, oz. kdo je šel dol za ta naš napredek?

>Kaj ti bo izobražen kader če ni industrije ki bi producirala. Frizerji in pečarji pač niso dovolj za izvoz ane. In učitelji so zajedalci.

Saj je industrija - v nerazvitih državah. Oni producirajo tvoje izdelke za male pare. Mar res ne vidiš, da ti kot lastnik in stvaritelj artikla ne rabiš sebi nižati marže z domačo proizvodnjo, da lepo živiš? In da imaš izvoz - tega, kar pač delaš. Pa četudi so to samo načrti za američane, ki bi to naredili pri kitajcih in prodali nemcem. Ali en del za večjo napravo, za katerega ne potrebuješ celega mesta delavcev in proizvodnjih hal.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Ramon dekers ::

Če bi to držalo, potem ne bi nikoli zapustili votlin,brez da bi delu populacije v jamah znižali standard. Še sam si, če se ne motim rekel, da smo napredovali od rima naprej. Kako to, oz. kdo je šel dol za ta naš napredek?


Motiš se od rima dale je bil srednji vek, še kanalizacije so izginile.

Glede na to da je dlje, kot je zdržal tvoj omiljeni komunizen bi rekel, da je kar dovolj dolgo. Če bi bila stvar res nefunkcionalna v osnovi, ne bi preživela pol toliko.


Kdaj sem pdoprial komunizem?

Saj je industrija - v nerazvitih državah. Oni producirajo tvoje izdelke za male pare. Mar res ne vidiš, da ti kot lastnik in stvaritelj artikla ne rabiš sebi nižati marže z domačo proizvodnjo, da lepo živiš? In da imaš izvoz - tega, kar pač delaš. Pa četudi so to samo načrti za američane, ki bi to naredili pri kitajcih in prodali nemcem. Ali en del za večjo napravo, za katerega ne potrebuješ celega mesta delavcev in proizvodnjih hal.



Seveda lepo si ugotovil delaš na izvozu in ne uvoza

Kitajska ni ravzijajoča se država ampak je že močno razvita. Oni producirajo ampak ne ti. Kar pomeni Izvoz > Uvoz. Mi živimo v oblakih na kreditih kitajci pa ne.

Kr_Edn ::

" Poldi112 :

....... Ostalo je pa dejansko treba ukiniti, ker ni rentabilno........"

True. Ampak tepci se ne bodo pustili ( domnevam, da so prav oni vzrok) ukiniti. ( Pa ne mislim na : " ...97% neizobražene delovne sile....").

" Ramon dekers :

Kar pomeni da smo nekonkurenčni če so takšna dela tu bolje plačana kot tam."

Saj delo pri nas ni dosti bolje plačano. Samo davek nanj je eden najvišjih na svetu. Če bi te v resnici kaj zanimalo, bi to vedel. Tu je tudi rešitev. Plačati dobro opravljeno delo in nehati plačevati " lojalnost". ( Komurkoli že).

" Poldi:
Kako to, oz. kdo je šel dol za ta naš napredek?"
Tu te moram žal razočarati. Ta naš " napredek" je vsaj nam v nekoliko znani preteklosi plačalo približno šestdeset milijonov severnoameriških " Indijancev", štirideset milijonov južnoameriških, Maori na Novi Zelandiji, avstralski staroselci.........( dopiši......)

Ramon dekers ::

Saj delo pri nas ni dosti bolje plačano. Samo davek nanj je eden najvišjih na svetu. Če bi te v resnici kaj zanimalo, bi to vedel. Tu je tudi rešitev. Plačati dobro opravljeno delo in nehati plačevati " lojalnost". ( Komurkoli že).


Seveda mi je to jasno. Kitajska sama po sebi se izogne dobičku kot država zato da privabi tuje investitorje, kaj pa evropa dela? Nabija davke. Da ne omenjamo poceni goriva na Kitajskem skupaj z drugimi dostopnimi surovinami.

7982884e ::

zakaj torej ne odideš v obljubljeno deželo, kitajsko? sej kot praviš se bo evropa zaradi tvojih "dolgov" in "nekonkurenčnosti" in "slabega standarda" ter "suženjstva" sesula sama vase, kitajci pa bodo ratali najboljša država na svetu. kaj torej še čakaš? zakaj pišeš po internetu če pa bi lahko delal na kitajskem?

Ramon dekers ::

7982884e je izjavil:

zakaj torej ne odideš v obljubljeno deželo, kitajsko? sej kot praviš se bo evropa zaradi tvojih "dolgov" in "nekonkurenčnosti" in "slabega standarda" ter "suženjstva" sesula sama vase, kitajci pa bodo ratali najboljša država na svetu. kaj torej še čakaš? zakaj pišeš po internetu če pa bi lahko delal na kitajskem?



Si že slišal za beg možganov? Kdor ima delovne izkušnje + izobrazbo, brez skrbi da boš odšel, pa ni nujno Kitajska tu imaš še J.A, Kanado, Avstralijo, Švico, Si pa zmagal če dobiš delo na Kitajskem kot inžinir ali kako vodja industrijskega obrata, ker dobiš fakino dobre reference....

Če pa pride v Sloveniji scenarij kot je v Španiji ali Grčiji, jah potem se nam pa ne piše dobro. Medtem pa bodo ekonomisti trobili kako super nam gre, in da industrija in javna dela sploh niso potrebna.

Okapi ::

Motiš se od rima dale je bil srednji vek, še kanalizacije so izginile.
Malo si preberi o Bizancu in Arabcih.

O.

Ramon dekers ::

Malo si preberi o Bizancu in Arabcih.



Jah sej brez arabcev bi bila vsa prejšna dela uničena oni so hranili skripte.

Drugače pa:

The Roman Empire fell in early CE along with the concepts of baths, basic sanitation, aqueducts, engineered water, and sewage systems. Sanitation reverted back to the basics (at best). A creed evolved that uncleanliness was next to godliness, and bathing/sanitation became quite uncommon, while homes, towns, and streams became filthy. Diseases were commonplace; epidemics decimated towns and villages. Twenty-five percent (or more) of the European population died of disease (cholera, plague, etc.). The major transmitter of the plague was rats (actually bacteria conveyed from rats to people via flea bites). The rat population thrived amongst the mess and stench commonplace in medieval times.

Recovery from the sanitation disaster of the Middle Ages did not really start until the nineteenth century.

Poldi112 ::

>Motiš se od rima dale je bil srednji vek, še kanalizacije so izginile.

Samo kaj ima to veze s tvojo trditvijo, da če želimo napredovati, mora nekdo nazadovati? Za srednji vek smo pretežno krivi sami in NI posledica napredovanja neke druge nacije v tistem času.

>Kdaj sem pdoprial komunizem?

Ko si jamral o izkoriščevalskih trgovcih, ubogih kmetih in zagovarjal domačo proizvodnjo?

>Seveda lepo si ugotovil delaš na izvozu in ne uvoza

Spet te ne razumem. Kaj je narobe z izvozom?

>Tu te moram žal razočarati. Ta naš " napredek" je vsaj nam v nekoliko znani preteklosi plačalo približno šestdeset milijonov severnoameriških " Indijancev", štirideset milijonov južnoameriških, Maori na Novi Zelandiji, avstralski staroselci.........( dopiši......)

Nič ne rečem, indijance smo dobro poradirali. Ampak napredek bi bil tudi brez njih. Standard konstantno raste. Lahko se seveda veča tudi z izkoriščanjem drugih, ni pa to potrebno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Ramon dekers ::

Standard nam je tako zrastel da gradbeni inžinir v Indiji/Kitajskem dobi 3000 EUR na mesec v Sloveniji pa koliko? Koga fopaš?

Spet te ne razumem. Kaj je narobe z izvozom?


Ti še marsikaj ne razumeš.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

ena nula preveč

Poldi112 ::

>Ti še marsikaj ne razumeš.

Hja, logična posledica tega, da tebe marsikdo ne razume.

Tale s 3000 eur je pa tudi tipična tvoja. En dan razlagaš da kitajčki delajo zastonj, drug dan pa da so 5x bolje plačani od nas. Daj odloči se že, kaj bi rad.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Okapi ::

The Roman Empire fell in early CE

As the Western Roman Empire fragmented and collapsed in the 5th century, the Eastern Roman Empire continued to thrive, existing for more than a thousand years until the Fall of Constantinople in 1453.

Ramon dekers ::

Poldi112 je izjavil:

>Ti še marsikaj ne razumeš.

Hja, logična posledica tega, da tebe marsikdo ne razume.

Tale s 3000 eur je pa tudi tipična tvoja. En dan razlagaš da kitajčki delajo zastonj, drug dan pa da so 5x bolje plačani od nas. Daj odloči se že, kaj bi rad.



Ne, kvaliteta se plača. Zakaj je šel potem zee v Singupur? Verjetno zato ker imajo tam morje mislim lepo vas prosim. Nekje so roki jasno postavljeni, do takrat pa takrat je potrebna izvesti dela, ne tako kot pri nas ko se predor odpre in se ga čez en mesec zapre in prenovi, in potem spet čez en mesec odpre, nato spet zapre. Pa nauči se dosledno brati.

Okapi je izjavil:

The Roman Empire fell in early CE

As the Western Roman Empire fragmented and collapsed in the 5th century, the Eastern Roman Empire continued to thrive, existing for more than a thousand years until the Fall of Constantinople in 1453.



YOU WIN

Zgodovina sprememb…

destroyer2k ::

Ramon dekers

Das link kateri kitajski gradbeni inzinir dobi 3000€ place.

Gregor P ::

gzibret je izjavil:


Je pa nekaj drugega tam zelo zelo problematično. V tista dva jezova so včasih odlagali piritne ogorke (žveplov sulfid), kateri postane sila problematičen, ko pride zraven voda, saj nastaja H2SO4. Jez tam dokazano pušča, notri pa se dogajajo čudne eksotermne kemijske reakcije. In če bi se zadeva podrla, se ne bi prvič! To je pa zaskrbljujoče. Lahko imamo nesrečo, kot je bila ona par let nazaj na Madžarskem....

To se mi je zdel še najpomembnejši komentar od vsega vašega prerekanja o "topli vodi".

Ali je to res?8-O Ker kaj če bi kaj naredili, da do tega le ne bi prišlo?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

gzibret ::

Gregor P... he he... Ne, bolj pomembna je debata, ali ima kitajski inženir 1500 ali pa 2000 € plače in kdaj je točno padel rimski imperij. Sarkazem... ;)
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Ramon dekers ::

destroyer2k je izjavil:

Ramon dekers

Das link kateri kitajski gradbeni inzinir dobi 3000€ place.



Težka, interni podatki. Ko so gradili hitro cesto Xiang - Jing (2000 - 2006), so najeli tuje inžinirje, svetovalce ki so imeli plačo tudi krepko preko 3k. Znanje in know - how se pač dobro plača. Slej ko prej bodo vse to tudi sami osvojili.

zmaugy ::

gzibret je izjavil:

Gregor P... he he... Ne, bolj pomembna je debata, ali ima kitajski inženir 1500 ali pa 2000 € plače in kdaj je točno padel rimski imperij. Sarkazem... ;)

Meni se zdi simptomatično pri Cinkarni, da ko se prebivalci pritožujejo zaradi smradu po gnilih jajcih, oni pritresejo ven podatke o SO2, ki da so v okviru dovoljenih mej.
Malo pa pozabijo povedati, da gre za H2S, ki je zelo strupen, sicer je res, da že pri minimalni koncentraciji strašansko smrdi, ampak če ti na razdalji cca kilometra zračne črte od smradu postane slabo (in na tisti točki je zelo frekventna javna lokacija), kako je šele v neposredni bližini? Ampak ne, SO2 je v mejah...>:D

Resnici na ljubo moram povedati, da tega zadnje čase nisem opazil, se je pa zgodilo kakšne 4 leta nazaj in v tistem času je bil ta smrad prisoten večkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Mr.B ::

Najboljša regija na kitajskem so imeli minimalca, cca 200$ List of minimum wages in China (PRC) @ Wikipedia
Tu pa je : http://www.gemini.com.hk/assets/doc/sur... hmm draga je ta pest riža...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Ramon dekers ::

Mr.B je izjavil:

Najboljša regija na kitajskem so imeli minimalca, cca 200$ List of minimum wages in China (PRC) @ Wikipedia
Tu pa je : http://www.gemini.com.hk/assets/doc/sur... hmm draga je ta pest riža...



Ne glej ti vse preko wikipedie, dobri inžinirji, fanančni svetovalci ki analizirajo prekoračitev stroškov pri gradnji cest, analizirajo podatke o prevozenih vozilih ki bi vozili po cesti, ki se gradi (torej sama upravičenost gradnje) , pri gradnji mostov analiziranje spremembe flore in favne (okoljevarstveniki) statitiki imajo tako na Kitajskem, Tajskem, Indiji, vsaj 3k place.

Ramon dekers ::

Finance Analyst 3-6 College and above degree in
Accounting/Finance
13,000 - 27,000+

Ne se hecat no. O tem govorim. :))

Pa pravijo da (dobri) ekonomisti niso nič vredni. Mah cel kader je potrebno imet, ker če imaš samo dobre inžinirje pa slabe ekonomike v firmi se ti slabo piše...Samo v Sloveniji ni dobrih firm, roko na srce.

7982884e ::

Ramon dekers je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Najboljša regija na kitajskem so imeli minimalca, cca 200$ List of minimum wages in China (PRC) @ Wikipedia
Tu pa je : http://www.gemini.com.hk/assets/doc/sur... hmm draga je ta pest riža...



Ne glej ti vse preko wikipedie, dobri inžinirji, fanančni svetovalci ki analizirajo prekoračitev stroškov pri gradnji cest, analizirajo podatke o prevozenih vozilih ki bi vozili po cesti, ki se gradi (torej sama upravičenost gradnje) , pri gradnji mostov analiziranje spremembe flore in favne (okoljevarstveniki) statitiki imajo tako na Kitajskem, Tajskem, Indiji, vsaj 3k place.
tole tvoje nabijanje je tok relevantno kot bi rekel da ima sfalirani harvardovec milijardo letne plače in za primer daš marka zuckerberga. dej model, brukeraš se in to fejst. no shit da lahko z visoko izobrazbo in izkušnjami greš tud na kitajsko delat, ampak to velja za cel svet

Ramon dekers ::

ampak to velja za cel svet


razen za Slovenijo.

Zgodovina sprememb…

7982884e ::

tud v sloveniji se da met 4k plače bilde

Ramon dekers ::

7982884e je izjavil:

tud v sloveniji se da met 4k plače bilde


Če deleš v Leku, Krki.

Gregor P ::

Jez, nesreča, naravna katastrofa pa to?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

7982884e ::

Ramon dekers je izjavil:

7982884e je izjavil:

tud v sloveniji se da met 4k plače bilde


Če deleš v Leku, Krki.
a na kitajskem si pa en navaden lolek z narejenim faksom, pa kasiraš tri jurje? dobri so ti kitajci. glede na to, da imajo milijone in milijone visoko izobraženih inženirjev, veliko tudi iz najboljših ameriških univerz, morajo bit res dobro plačani ti kitajci!

Mr.B ::

Kaj spet neke svetovne statistike ne veljajo. JA komu pa potem verjeti. Tistim z zvezdo na glavi. Na linku so podatki črno na belem, kaj se vam podirajo ideali, kako kitajsci delajo za pest riža. Aja sej res imajo enega šejka z nekaj miljardami €, ter trop ovac, tako da se to povprečje razporedi :-) Zanimivo je brati, da se planira ras minimalne plače na kitajskem po 15% letno...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

gruntfürmich ::

Ramon dekers je izjavil:

7982884e je izjavil:

tud v sloveniji se da met 4k plače bilde


Če deleš v Leku, Krki.

daleč so ti časi, ko si delal v farmaciji in vlekel ogromne denace...
dandanes je drugače. vseeno bolje v krki kot drugod - par 100€ več, (lek je podn) ni pa več bajno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

noraguta ::

Kitajci imajo še vedno omejen uvoz. Tako da njihov dvig standarda, je standard made in china. Če lisca prodaja dol kopalke jih tudi proizvede na kitajskem. Stem kitajci dobijo know how. Res da denar odteče na zahod samo to je bolj kratkoročen dobiček.
Glede gdp in minimalne plače pa ... Praktično ves zahodni je napihnjen napram kitajskemu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Redkih zemelj ne bo zmanjkalo

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
1210252 (8596) PrihajaNodi
»

Redke zemlje in računalniki

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2015254 (12006) gruntfürmich
»

Japonci našli veliko nahajališče redkih zemelj

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
196314 (3773) BaToCarx
»

Kitajske kvote za izvoz redkih zemelj nezakonite (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8122123 (19356) TESKAn

Več podobnih tem