» »

Pregled napovedi za iPad 3

Pregled napovedi za iPad 3

Pričakovane novosti. Po izgledu naj bi bil sličen dvojki, morda malo tanjši in z ukrivljenim steklenim hrbtiškem. Zaslon bo imel podvojeno resolucijo, precej boljši pa naj bi bile tudi obe kameri.

vir: CNET

2048x1536 na malo manj kot 10 inčnem zaslonu.

vir: CNET

Novi štirijedrni ARM čip A6.

vir: CNET
CNET - Sedmega ali osmega marca naj bi Jabolčni predstavili naslednjo različico iPada in čeprav uradno ni skoraj nič znanega, na blogih in časopisnih straneh napovedi (oz. bolje rečeno ugibanj) ne manjka. Na kratko povzemamo bolj izpostavljene.

Po zunanjem izgledu bo novi iPad skoraj identičen dvojki, morda bo le malo debelejši zaradi prostora za zajetnejšo baterijo (da se ne bo ponovila nevšečnost z iPhone 4S), ali pač tanjši, odvisno od vira. Prav tako ne bo nič z manjšo, 8-palčno različico, čeprav jo je Apple aktivno testiral.

Največja novost bo tako zaslon z domnevano resolucijo 2048x1536 (prej 1024x768) in gostoto ~260 pikslov na palec, kar je sicer manj od Applovega standarda za Retina Display (~300-330 oz. dovolj, da oko več ni zmožno razločiti dveh pik), a še vedno zavidljivo dobro. Resolucija ni potrjena, ampak kroži na podlagi ocen določenih blogov, ki so uspeli v roke dobiti nadomestne zaslone in jih potem gledati pod mikroskopom. Glavni dobavitelj naj bi bil Sharp.

Kot rečeno, misli Apple prav zaradi višjeresolucijskega zaslona dodatno okrepiti kapaciteto baterije in s tem tudi debelino naprave. Nekaj prihranka pri porabi naj bi sicer zagotovil nov štirijedrni osrednji čip A6, osnovan na ARM-ovem Cortex-A9 procesorju. Če je verjeti Fox Business, ga bo proizvajal Samsung in to v ZDA (sicer v Teksasu, ne Kaliforniji), potem pa ga bodo prepeljali na Kitajsko v Foxconnove obrate v sestavljanje. Specifikacije so še skrivnost, podobno količina RAMA, ki bo najbrž ostala na 512MB.

Seveda se pričakuje, da bodo zamenjali sedanje "ne najboljše" kamere. Hrbtna naj bi zmogla 5 megapikslov, oz. snemati 1080p HD video, prednja pa naj bi zadostovala za HD Facetime pogovore. Nekoliko naj bi izboljšali tudi zvočnike.

Siri naj bi bila takorekoč že potrjena.

In nenazadnje, američani na veliko upajo na podporo za 4G LTE omrežje, čeprav je čisto možno, da je še ne bo.

Začetek prodaje? Lani se je govorilo o "poletju" in to zaradi zamud pri pripravi čipa A6, trenutno pa slišimo že "sredi marca". Vedeli bomo že čez dober teden dni, za dan žena.

76 komentarjev

«
1
2

nekikr ::

precej boljši pa naj bi bile tudi obe kameri.

Nekako ni težko narediti precej boljše stvari od najslabše možne :) Če bo pa taka resolucija potem pa iBuy.

SkyNet ::

To niso napovedi ampak ugibanja. Novi BMW serije 7 bo tudi težji, mogoče celo lažji od trenutnega modela...
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs

Lion29 ::

ja nekako bo tako, kot je bilo vedno do sedaj...

govori se o super specifikacijah... in na koncu pride precej slabsi produkt ven, ampak zaradi marketinga, jim uspe prodat kot da bi imeli suho zlato... res kapo dol!
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

MasterBlaster ::

Možno da ne bo nič z A6. Že dalj časa so govorice, da bi naj imeli težave z 28nm proizvodnim procesom. Poleg tega so se pa na spletu pojavile slike vezja, ki ima A5X SoC.

Tiskano vezje novega iPada



macrumors
Tk je pa pika .

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Dr_M ::

Ce bo samsung delal procesor, potem ne bo 28nm, ampak 32nm.

Deyan ::

Joj, zdaj ste mi pa ze tecni s temi kritiki iPada. Imel sem po en mesec Lenovo Thinkpad Tablet, Galaxy Tab 10.1 ter iPad 16 wifi. Da ne govorim o tablicah za 100 in 200€.. V glavnem preiskusil vse, z vsemi tremi zadovoljen a najbolj z iPadom. Slaba kamera? Jaz uporabljam fotoaparat. Res je da nima gps-a. Za to bi rabil kar drazjo zadevo, ampak je iPad bil ceneji od obeh konkurentov. O tezi, lenovo popuši, pri debelini prav tako. Super je tipkovnica, usb itd. Drugace mi je pa parkrat zamrznil. Galaxy tab je super zadeva, ampak proti iPadu se v uporabi ne more kosati. Ipad je res odlicna zadeva in je vsestranski in nikakor ne "zaprt" kot vsi govorijo. In sem geek, ki je 24 ur za racunalnikom. Uporabljam android telefone in so zakon in nisem nikakrsen apple fan. Na vse gledam objektivno. Racunalnik mam za "racunalnistvo", tablico pa za tablicne zadeve, net, video, slike, muzika, igre, mail itd. Telefon je pa za, ce si lahko oseba privosci tablico, klicanje, in zato sem skocil nazaj na Nokio e72, ki je "majka" za telefonijo. Sedaj pa cakam vse, ki imajo proti applu, da zacejo s svojimi kritikami =)

Poslano z mojega iPada.

P.s. komaj cakam da kupim iPad 3

Ziga Dolhar ::

Kmetek je (po definiciji) off-topic. Ignore.

Izbrisane prispevke lahko (v delih, ki se ne nanašajo na kmetka), ponovno objavite.
https://dolhar.si/

amacar ::

Ziga tnx, ker že gre model prav na živce...

Glede teme pa:
Vseeno ne vem, zakaj apple ne bi povečal količino rama, ker zaradi 512mb, občasno katera igra crashne ob hladnem zagonu. (na 4s, ipada še nisem imel, predvidevam da je podobno) Oz zakaj ne da vsaj 256mb dodatnega rama, ki bi bil samo za aplikacije telefon, sms, imenik, galerija, koledar, galerija ,nastavitve in bi te stvari vedno odprlo konstanto, ne pa da se ob manjši količini rama pojavljajo zamiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

mrTwelveTrees ::

ja in cena bo spet poletela v nebo ?

boiler ::

Deyan je izjavil:

Joj, zdaj ste mi pa ze tecni s temi kritiki iPada. Imel sem po en mesec Lenovo Thinkpad Tablet, Galaxy Tab 10.1 ter iPad 16 wifi. Da ne govorim o tablicah za 100 in 200€.. V glavnem preiskusil vse, z vsemi tremi zadovoljen a najbolj z iPadom. Slaba kamera? Jaz uporabljam fotoaparat. Res je da nima gps-a. Za to bi rabil kar drazjo zadevo, ampak je iPad bil ceneji od obeh konkurentov. O tezi, lenovo popuši, pri debelini prav tako. Super je tipkovnica, usb itd. Drugace mi je pa parkrat zamrznil. Galaxy tab je super zadeva, ampak proti iPadu se v uporabi ne more kosati. Ipad je res odlicna zadeva in je vsestranski in nikakor ne "zaprt" kot vsi govorijo. In sem geek, ki je 24 ur za racunalnikom. Uporabljam android telefone in so zakon in nisem nikakrsen apple fan. Na vse gledam objektivno. Racunalnik mam za "racunalnistvo", tablico pa za tablicne zadeve, net, video, slike, muzika, igre, mail itd. Telefon je pa za, ce si lahko oseba privosci tablico, klicanje, in zato sem skocil nazaj na Nokio e72, ki je "majka" za telefonijo. Sedaj pa cakam vse, ki imajo proti applu, da zacejo s svojimi kritikami =)

Poslano z mojega iPada.

P.s. komaj cakam da kupim iPad 3


Se popolnoma strinjam ipad 2 je odlična tablica in to gre iz ust največjega apple haterja (fuj fej apple). :) Je pa res, da bi moral preiskusiti še Asus Trsansformer Prime z nvidijino tegro 3, ker to je trenutno top of the line androidna tablica. Upam da spravi apple na ipad 3 quadcore procesor, ker tegra 3 tablice so v porastu. Konkurenca je pa dobra za vse nas, tako da upajmo na najboljše.

nekikr ::

mrTwelveTrees je izjavil:

ja in cena bo spet poletela v nebo ?

Kako misliš "spet"? iPad 2 je stal ravno toliko kot iPad 1, enako se pričakuje za iPad3.

Deyan: saj imaš prav, ampak kamera na iPadu 2 je tako bedna, da bi bilo za moje pojme bolje, če je ne bi bilo. Tako pa veš, da imaš kamero, ki ni vredna absolutno nič.

Lion29 ::

jaz sploh nes tekam, zakaj bi tablice imele back kamero? popolnoma neprakticno snemanje bi bilo/je

za front popolnoma razumem (ne stekam sicer zakaj tolk slaba, a ok)

ce pa ze zadaj kamera, zakaj ne dajo kak vecji senzor? saj ni phone, da ni placa!

in raje imam 2mm debelejso tablico pa 20% vec baterije
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

Deyan ::

uf ja, baterija na iPadu raztura =)

Lion29 ::

aja, pa moja opazka ni na ipad ampak na tablice na splosno
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

Gregor P ::

2mm debelejša baterija pri sedanji velikosti baterije v ipadu2 je po mojem kar ogromna razlika (v kapaciteti):|

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

listje123 ::

Upam da se bo iPad 2 potem kaj pocenil da ga kupim

Lion29 ::

cačka: priznam, nisem... si ne predstavljam scenarija, kjer bi mogu imet
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

Limit-sky ::

Gregor P je izjavil:

2mm debelejša baterija pri sedanji velikosti baterije v ipadu2 je po mojem kar ogromna razlika (v kapaciteti):|


Lastim si ipad 1 in mi baterija drži dlje kot na ipad 2.
Če bo pa še večja pa dva dni (48 ur) ne more biti limit. Že zdaj je ena izmed boljših baterij.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

nekikr ::

jaz sploh nes tekam, zakaj bi tablice imele back kamero? popolnoma neprakticno snemanje bi bilo/je

Pospeševalec prodaje ima tablico s sabo, da popiše zaloge in pošlje naročilo. Če bi bila kamera boljša, bi lahko v mailu poslal še eno lično fotko ureditve trgovine. Ta kamera, ki je v iPadu 2 prisotna trenutno je en navaden smeh.

PrimozR ::

Hm, ena hitra misel o resoluciji - Apple pravzaprav nima standarda 320 do 330 DPI za Retina Display, oni so ciljali na 1 ločno minuto, kolikor še razloči oko. Na razdalji, na kateri držimo telefone, to pač nanese okrog 325 dpi (iPhone 4(S) ima 326, če se ne motim), a tablice običajno držimo nekoliko dlje. Posledično se lahko DPI nekoliko zmanjša, a vseeno obdrži lastnost neločljivih pik. S tega vidika bi tudi 260 dpi moralo zadoščati, odvisno od razdalje od očesa sicer.

Iz istega razloga ze 50" FullHD TV-je gleda z okrog treh metrov, 24" 1920 x 1200 monitorje pa zlahka gledamo z enega metra.

eieieie1 ::

Sem se igral z galaxy tabom pri mobitelu in mi ni jasno zakaj zadeva tako šteka. Sem tudi sam imel android mobitel pa mi ni tako štekal, pa tudi s kolegovimi android telefoni se kaj igram pa ne šteka niti približno tako kot ta galaxy tab pa ima zadeva podobne ali še boljše specifikacije kot ipad. Pa tudi če bi ta zadeva stala 200€ manj kot ipad je nebi kupil, ker bi me ob živce spravla...

amacar ::

Ne moreš primerjat po svojih željah optimizirano tablico s tablico iz mobitel centra, kjer je že stotine ljudi praskalo po njej. Potem pojdi probat še ipad2 v bigbanga, pa boš tudi videl, da ne deluje vse skupaj tekoče. Ko sem poizkusil nokio 700, so ji očitno pokvarili zaslon, ker pol dotikov ni zaznala. Dosedaj kaj sem videl v mobitelovem centru delovati tekoče so windows phone telefoni, ampak so moteče predolge animacije, se pa nisem preveč obremenjeval, ker takrat nisem imel namena kupiti kaj novega.

Zheegec ::

Evo še malo pa bo ločljivost ekrana pri tablicah zeloo pomembna, dosedaj pa to ni nobenega brigalo :)

Pa ne me narobe razumet, višja ločljivost je zakon - če me kdo vpraša ali ipad2 ali asus transformer je že zaradi višje ločljivosti asus boljša izbira.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

phong ::

Koliko časa po takšnih predstavitvah se izdelke običajno lahko kupi v Applovih trgovinah? Naslednji dan verjetno še ne, ali pač?
Ima kdo s tem izkušnje (npr. za MacBook-e, iPad-e, iPhon-e)?

eieieie1 ::

amacar je izjavil:

Ne moreš primerjat po svojih željah optimizirano tablico s tablico iz mobitel centra, kjer je že stotine ljudi praskalo po njej. Potem pojdi probat še ipad2 v bigbanga, pa boš tudi videl, da ne deluje vse skupaj tekoče. Ko sem poizkusil nokio 700, so ji očitno pokvarili zaslon, ker pol dotikov ni zaznala. Dosedaj kaj sem videl v mobitelovem centru delovati tekoče so windows phone telefoni, ampak so moteče predolge animacije, se pa nisem preveč obremenjeval, ker takrat nisem imel namena kupiti kaj novega.


Saj si iphone/ipad nič ne optimiziraš po svojih željah... Le to da si naložiš aplikacije ki jih rabiš. Gre se zato da sem šel nekaj iskat po googlu in je zadeva štekala ko sem hotel nekaj napisat... In to ne sam enkrat ampak cel čas..

mumbo ::

phong, napovedi so konec marca da se bo dalo že nabavit oz. možno tudi ta takoj. pri apple se nikoli ne ve, ker ne dajejo teh napovedi v javnost.

amacar ::

Kot sem ti rekel, to je zato ker si se igral na tistem v centru. Če boš poskusil novega, bo stvar čisto drugačna.
Vemo, da je ipad dober, sam ni pa svetlobno leto pred vsemi...

PrimozR ::

Zheegec je izjavil:

Evo še malo pa bo ločljivost ekrana pri tablicah zeloo pomembna, dosedaj pa to ni nobenega brigalo :)

Pa ne me narobe razumet, višja ločljivost je zakon - če me kdo vpraša ali ipad2 ali asus transformer je že zaradi višje ločljivosti asus boljša izbira.

Jap, zdaj dobiš 720p v 4,65 cole na mobitelu ter 1920 x 1200 v 10'' na tablicah (no, če so napovedi resnične kar 2048 x 1536). Ali pa 1366 x 786 v 15,6" laptopih z bolanimi cenami (850+ €) za vsaj 1600 x 900. Hooray za ta svet!

Sicer pa vsi pravijo, da čeprav je bil Honeycomb napredek v smislu UI-ja, ni prinesel nobene gladkosti, prej nasprotno. Lastniki/testerji Honeycomb tablic večinoma še vedno vneto čakajo nadgradnjo na ICS, ki naj bi bil veliko veliko bolj gladek v delovanju (poleg tega da prinese par nujnih sprememb tudi za tablice).

MrStein ::

Jabolčni ?
A je to sleng?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kpkp ::

@PIPI, preveč kompliciraš, tako kot so it ifona 3 na 4 število pik povečali za 4x bodo enko naredili na ipadu. Razlog za to pa je software in ne koliko daleč kdo kaj drži. Nebi me presenetilo, če bi zahtevne igre še vedno delale na XGA, ker 4xXGA je že overkill za poganjat.

MrStein ::

z ukrivljenim steklenim hrbtiškem
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Dragi ::

Lion29 je izjavil:

jaz sploh nes tekam, zakaj bi tablice imele back kamero? popolnoma neprakticno snemanje bi bilo/je

za front popolnoma razumem (ne stekam sicer zakaj tolk slaba, a ok)

ce pa ze zadaj kamera, zakaj ne dajo kak vecji senzor? saj ni phone, da ni placa!

in raje imam 2mm debelejso tablico pa 20% vec baterije


Zato da lahko kažeš svojo faco skozi prednjo kamero isti čas ko z zadnjo kažeš pokrajino v kateri si. Pač, LOOK AT ME fore.

SLO_Matej ::

amacar je izjavil:

Dosedaj kaj sem videl v mobitelovem centru delovati tekoče so windows phone telefoni, ampak so moteče predolge animacije, se pa nisem preveč obremenjeval, ker takrat nisem imel namena kupiti kaj novega.

Z Mangom se tudi animacije nekoliko skrajšale. ;)

Gregor P ::

Prednost teh telefonov, tablic predstavljenih v centrih je tudi, da vidiš, kako bo izgledala tvoja naprava čez nekaj mesecev redne uporabe:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

PrimozR ::

kpkp je izjavil:

@PIPI, preveč kompliciraš, tako kot so it ifona 3 na 4 število pik povečali za 4x bodo enko naredili na ipadu. Razlog za to pa je software in ne koliko daleč kdo kaj drži. Nebi me presenetilo, če bi zahtevne igre še vedno delale na XGA, ker 4xXGA je že overkill za poganjat.

Preberi še enkrat kar sem napisal. Prosim. Nisem govoril o razlogih, zakaj so šli (če so šli) na 2048 x 1536, temveč zakaj jim nižji DPI v primerjavi z iPhonom tukaj zadošča.

Če so res ciljali na ločno minuto in jim 960 x 480 na iPhonu ne bi zadoščal, verjemi da bi preskočili še eno stopničko, torej na ~1440 x 960 pik (3x3 sestavljanka 320 x 480). Prav iz tega razloga so bile kakršnekoli napovedi o večji ločljivosti iPada, ki niso bile 2048 x 1536, ovržene - Apple pač noče nategniti svojih developerjev, ker so od njih odvisni ;)

eieieie1 ::

amacar je izjavil:

Kot sem ti rekel, to je zato ker si se igral na tistem v centru. Če boš poskusil novega, bo stvar čisto drugačna.
Vemo, da je ipad dober, sam ni pa svetlobno leto pred vsemi...


Pa na ipadu se tudi igram v centru, bodisi v lecleru ali big bangu ali apple storu... Zadeva pri tako osnovnih operacijah, ki jih rabiš cel čas ne šteka.

Pa nisem rekel da je svetlobna leta pred ostalimi. Ima nekatere pomanjkljivosti, ki so za nekatere ljudi zelo pomembne, za druge pač ne (kakšne usb vhode itd... za katere moraš pri ipadu recimo kupit še adapter). Izpostavil sem le problem, ki mene zelo moti pri tem galaxy tabu...

nodrim ::

Dokler se zatika premikanje po menijih in podobne največje osnovnosti, me vse te tablice in pametni telefoni ne vidijo niti od daleč ... kar pa sem do sedaj sprobal iPhonov in iPadov pa vsi začuda popolnoma gladko delujejo non-stop .. tako po centrih kot pri uporabnikih doma ..

Zheegec ::

Probaj oba Transformerja, delujeta zelo tekoče če sta posodobljena...
Pa seveda na drugih tablicah izključi aktivno namizje, da lahko direktno primerjaš z iPadom :) Torej samo ikone pa samo slikice za ozadje, brez animacij...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

zee ::

Koliko sem se imel priloznost igrati s tablicami (v Aziji se jih res da dobiti en kup), je edina resna konkurenca iPadu Asusov Transformer. Vse ostalo je krs. Samsunga organsko ne maram zaradi njihove podpore (oz. manjka le-te) njihovim napravam (e.g. Samsung Galaxy S in ICS).

iPad z zaslonom visoke locljivosti? Ne vem, slisi se lepo, vendar ne vem, ce je to ravno prava pot. 2048x1536 na 11' ali 13' Macbook (Airu/Proju) se slisi bistveno bolje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

FireSnake ::

Deyan je izjavil:

Joj, zdaj ste mi pa ze tecni s temi kritiki iPada. Imel sem po en mesec Lenovo Thinkpad Tablet, Galaxy Tab 10.1 ter iPad 16 wifi. Da ne govorim o tablicah za 100 in 200€.. V glavnem preiskusil vse, z vsemi tremi zadovoljen a najbolj z iPadom. Slaba kamera? Jaz uporabljam fotoaparat. Res je da nima gps-a. Za to bi rabil kar drazjo zadevo, ampak je iPad bil ceneji od obeh konkurentov. O tezi, lenovo popuši, pri debelini prav tako. Super je tipkovnica, usb itd. Drugace mi je pa parkrat zamrznil. Galaxy tab je super zadeva, ampak proti iPadu se v uporabi ne more kosati. Ipad je res odlicna zadeva in je vsestranski in nikakor ne "zaprt" kot vsi govorijo. In sem geek, ki je 24 ur za racunalnikom. Uporabljam android telefone in so zakon in nisem nikakrsen apple fan. Na vse gledam objektivno. Racunalnik mam za "racunalnistvo", tablico pa za tablicne zadeve, net, video, slike, muzika, igre, mail itd. Telefon je pa za, ce si lahko oseba privosci tablico, klicanje, in zato sem skocil nazaj na Nokio e72, ki je "majka" za telefonijo. Sedaj pa cakam vse, ki imajo proti applu, da zacejo s svojimi kritikami =)

Poslano z mojega iPada.

P.s. komaj cakam da kupim iPad 3


Zakaj? Česar (od zgoraj naštetega) s sedanjim gizmotom ne moreš storiti?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

nekikr ::

ALIEn3001 :: včeraj, 14:40:49citiraj
Evo še malo pa bo ločljivost ekrana pri tablicah zeloo pomembna, dosedaj pa to ni nobenega brigalo :)


Ne delaj se norca, če ni na mestu. Že sedaj je ločljivost predstavljala en velik problem, ampak ker alternative enostavno ni bilo, se tega ni vem koliko omenjalo. Imel si Transformerja z boljšim zaslonom (pa obilo laga) in to je bilo to. Mogoče bodo tudi ostali sedaj, ko bo Apple "skopiral" "HD" zaslon in ga premastno zaračunaval, šli na to razširjeno tehnologijo in bo za nas kupce samo bolje.

Zheegec ::

Hehe, še vedno ne vem kje si videl obilo laga pri transformerju... Če se aktivni desktop izključi (kjer imaš za ozadje animacijo ali web page, česar pri iPadu uradno ne moraš imeti) je zadeva delovala prav tako tekoče, kot ipad2, pri html5 je bil celo hitrejši od ipada...
Transformer2 je pa seveda še hitrejša in boljša zadeva, tudi v drugih pogledih in ima ločljivost ekrana enako, kot Macbook Pro13. Za čez 2 meseca je pa že dolgo napovedan model s 1920x1200 ločljivostjo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Matev ::

ipad 3
jaz zagotovo kupim

nekikr ::

Alien: Si resen? Kje sem to videl? Pri tebi v trgovini, ko si mi pokazal superiorno stvar iPadu (kar zaslon Transformerja definitino je), pa sem ti po minutki rekel, da se ne zejabavi, da je tole preveč lagano, da bi sploh še kdaj v roke prijel. In če se spomniš, je bil Transformer iz vitrine, nihče ni šaril po njem, tisti iPad 2, z 8 stranmi aplikacij, po katerem 12 ur dnevno šari kupica ljudi je deloval pa brez najmanjšega problema. Zraven si bil hudiča! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Dragi ::

Zheegec je izjavil:

Hehe, še vedno ne vem kje si videl obilo laga pri transformerju... Če se aktivni desktop izključi (kjer imaš za ozadje animacijo ali web page, česar pri iPadu uradno ne moraš imeti) je zadeva delovala prav tako tekoče, kot ipad2, pri html5 je bil celo hitrejši od ipada...
Transformer2 je pa seveda še hitrejša in boljša zadeva, tudi v drugih pogledih in ima ločljivost ekrana enako, kot Macbook Pro13. Za čez 2 meseca je pa že dolgo napovedan model s 1920x1200 ločljivostjo...


Transformer 3?? Lahko malo več informacij?
Trenutno čakam na transformerja 2 iz amazon.de (asus transformer prime 32GB + dock za 600€) in bom po njihovem čakal še vsaj do sredine marca ker so out of stock.

Če res pride transformer 3 ven takoj prekličem to.

Mavrik ::

Transformer Prime TF700T z 1920x1080 displayom in Krait glavnim procesorjem bi naj prišel na trg konc Q2 (realno torej tam nekje junija/julija).

Bi pa naj bil nekih 100€ dražji od tega.
The truth is rarely pure and never simple.

Zheegec ::

@nekikr: A tistih 5 sekund? Ja, če je za ozadje web page potem pač deluje počasneje ker mora hkrati refreshati. Najdi nekoga s tem starim transformerjem pa probaj še enkrat... Za html5 je bil že takrat hitrejši in to z android 3.2.

Dragi - hehe, to je pa prvič da na amazonu ni za dobiti, v Sloveniji pa je. 1920x1200 bo mislim da TF700 in pride čez nekaj mesecev.

[edit] damn Mavrik me je prehitel :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Lion29 ::

@Mavrik: mal sem pogledal, pa pise,d a bo imel 1920x1200 resolucijo, se motim?

zgleda res hud s tegra3 quad +1 core procom

no to je ze mocan priblizek tistemu kar jaz zelim na tablici. ce bo res tako, ins e bo na reviewsih dobro obnesel (kot se obeta s tegra3) potem bom zelo resno razmislil poleti o nakupu
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

Mavrik ::

Ja, seveda, moja napaka. 1920x1200. Pojavljajo se govorice, da bi naj imel namesto Tegre 3 raje Qualcommov MSM8960, ki sodeč po Anantechu kaže zelo impresivne rezultate.
The truth is rarely pure and never simple.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

LG G3 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
24954308 (23492) moxon
»

Pregled napovedi za iPad 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
7621547 (15148) Icematxyz
»

Se Apple povezuje s TSMC-jem?

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
2814014 (12775) nekikr

Samsung Galaxy S- Ultimate Android phone (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7712915 (10028) Ziga Dolhar

Več podobnih tem