» »

Windows 8 neuradno drugo leto

Windows 8 neuradno drugo leto

Ars Technica - Steve Ballmer je včeraj v govoru na Japonskem med drugim omenil, da se bo prihajajoča različica Microsoftovega OS-a imenovala Windows 8 in da bo na police trgovin prispela v letu 2012. Glede na predvideni triletni razvojni cikel bi to tudi ustrezalo vsem pričakovanjem, a oddelek za odnose z javnostmi v Redmondu očitno še ni pripravljen za uradno najavo.

Po objavi omenjenih informacij so namreč številni mediji prejeli obvestilo, da je izjava netočna in da se je Ballmerju enostavno - zareklo. Iz Microsofta so sporočili še, da v prihajajočem fiskalnem letu pričakujejo prihod nove generacije strojne opreme za Windows 7 in da uradno ime ter datum izida naslednjih Oken zaenkrat še nista znana.

83 komentarjev

«
1
2

smash ::

če se mene vpraša, je to 2 leti prehitro

_Dormage_ ::

pomojem ne.

BALAST ::

zakaj prehitro?

Kaj če bi bil naslov, da so iznašli 100% zdravilo za raka? Še vedno se kupec ali pacient odloči ali ga bo kupil ali ne!

smash ::

ja tko se mi zdi, da so se ljudje komaj dobro navadili na sedmico, nekateri so še vedno na xp-jih, zdaj pa nam že rinejo osmico...naj raje SP-jajo sedmico

Lonsarg ::

Točno to je problem predolgih releasov, da se ljudje navadijo. LJUDJE SE NE SMEJO NAVADIT. Spremembe morajo biti pogoste in manjše, da se ljudem ničesar ni treba navadit. Drugače se ti ponovi XP - Vista poslovna polomija za Microsoft.

Blisk ::

Še tole sranje od windows 7 ne dela dobro, kaj šele windows 8.

Itak pa so to stari triki, dajo nekaj ven samo zato, da dajo ven in da kasirajo.
Vse skupaj pa je samo malo olepšan in popolnoma enak OS, kot je prejšnji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blisk ()

buneech ::

Blisk teb itak nikol ni delal.

Pozdravljam pospešitev izdaj, če se bo tale informacija izkazala za pravilno.

Zmajc ::

Lonsarg je izjavil:

Točno to je problem predolgih releasov, da se ljudje navadijo. LJUDJE SE NE SMEJO NAVADIT. Spremembe morajo biti pogoste in manjše, da se ljudem ničesar ni treba navadit. Drugače se ti ponovi XP - Vista poslovna polomija za Microsoft.


Menjat OS ni isto kot menjat browser, niti ni mali strošek za podjetja. Tako da ne, z poslovnega vidika večine podjetij je to kar delajo čista bedarija.

Win 8 bo isto kot je bila Vista, polomija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

dronyx ::

Tukaj gre verjetno tudi za cele ekosisteme (killer buzzword), ki se navezujejo na sam OS, saj morajo potem podjetja običajno nadgraditi takoj še kakšne strežnike in podobno. Iz finančnega vidika je zadeva čudovito zastavljena. Delničarji imajo spet razlog za zadovoljstvo.

Spc ::

Tak hitro ?
No Windows 9 pa potem pride leta 2013, eno leto za Windows 8 potem pa bomo spet menjavali vse naprave ker nebojo kompatibilne.
 

black ice ::

Kdo vas (nas) sili, da uporabljate(-mo) samo Windows? ;)

Lonsarg ::

Ja, dejmo Ubuntu menjavat na pol leta, bolj fun, kot pa tok dolgo na istem OSu bit:D

Zero0ne ::

Landmark releasi so passe. Rajši uporabljam OS, ki se nadgrajuje sproti, ko izidejo nove verzije njegovih komponent. Tako ni stresa in množične panike ob releasih, ker se ljudi sprotno privaja na nove verzije. Kot je bilo že rečeno, če se enduserji na nekaj navadijo, je to konec inovacije. Ljudje se morajo "navaditi" edino na to, da se bodo morali vedno privaditi na nove verzije, koncepte in načine upravljanja z računalniškimi sistemi. Karkoli več pomeni, da so se navadili na stagnacijo in jih je strah učenja. Rolling release OSi, kot sta Gentoo in ArchLinux so prihodnost.
uname -o

smash ::

ti bi patchal OS, na katerega je vezano n za podjetje najpomembnejših poslovnih aplikacij, in to bi delal antistresno? svaka ti čast :)

Wox ::

Ne se sekirat. Večina podjetij je še itak na XP-jih.
Commodore 64

Bistri007 ::

In kaj je narobe s triletnim ciklom? In desetletno podporo?

Pač, če kupuješ novo opremo leta 2012, ne boš dajal gor nove OS. Nekako je treba upravičiti tudi MS-EA.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

opeter ::

Pa kaj vam je? Apple osvežuje svoje sisteme vsaki dve leti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

smash ::

opeter je izjavil:

Pa kaj vam je? Apple osvežuje svoje sisteme vsaki dve leti.


zato pa ga uporablja samo 2% folka in ga nimajo v državnih upravah

@nny ::

Če bo novo dete bolj podobno Visti kot dobremu staremu XP, naj še malo potegnejo razvojni cikel.

gruntfürmich ::

da se folk ne sme navadit os.a lahko izjavi samo folk, ki ma komp za drkat in igrce špilat...

v resnih sistemih se stvari obdržijo tudi več kot 10 let. pri tem ko pride do zamenjave se 2 leti intenzivno dela, in za vpeljavo je še 1 leto hudih porodnih krčev ter nešteto tečajev in izobraževanj.
in telički si zamišljajo da bi to naj bilo vsako leto?:D:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Zmajc je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Točno to je problem predolgih releasov, da se ljudje navadijo. LJUDJE SE NE SMEJO NAVADIT. Spremembe morajo biti pogoste in manjše, da se ljudem ničesar ni treba navadit. Drugače se ti ponovi XP - Vista poslovna polomija za Microsoft.


Menjat OS ni isto kot menjat browser, niti ni mali strošek za podjetja. Tako da ne, z poslovnega vidika večine podjetij je to kar delajo čista bedarija.

Win 8 bo isto kot je bila Vista, polomija.


Se strinjam. Sam sem na glavnem prenosniku letos nadgradil v W7, ker sem namestil SSD (TRIM). Cena nadgradnje je bila cca 250 EUR. Saj so fensi, ampak tudi Vista je bila čisto ok (ni me motila na tem računalniku, sem pa besnel pred 4 leti, ko sem jo dobil na novem namiznem, kjer še vedno teče skupaj z Ubuntu 10.04).
Na živce mi gre, ker M$ v vsakem OSu odstrani kakšno koristno funkcijo, na katero sem navajen iz prejšnjega sistema - na W7 je to izginula ikona (in možnost jo imeti) Namizje iz traku za hitri zagon - zdaj se moram s puščico premaknit skrajno desno in zadeti ozek pasek, ki naredi isto, v Visti so spremenili iskanje po dokumentih, ki sem ga bil zelo navajen itd. (da ne omenjam podpore za WinFax, s čimer sem praktično izgubil bazo faksov za 6 let).
Zaradi varnosti in stroškov se vse bolj nagibam v smer, ko bi imel za osnovno delo nameščen Linux in bi bili Windowsi samo rezervni rezervni backup na enem od sistemov - samo zaradi združljivosti podatkov, ki se jih nekaterih pač ne da prebrat v Libre/Open office.
In da bi nadgrajeval v W8? Mi ne pride na misel.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Wox ::

To si dal kakšnega 64GB SSDja noter?
Commodore 64

zmaugy ::

240 Gb Vertex 2 (tistih 250 EUR je bil samo W7 upgrade).
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Wox ::

Ja kje si ga pa staknu za 150EUR?
Commodore 64

zmaugy ::

Wox je izjavil:

Ja kje si ga pa staknu za 150EUR?


Sem prepozno editiral, ker se mi je iz vprašanja zdelo kaj si mislil - 250 EUR je bil samo OS upgrade.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Wox ::

Aja. So se mi že sline pocedile. :P Se pravi da te je upgrade SSD+OS stal več kot 500EUR.

250EUR za Win7 Ultimate? Drugič daj gor s travnika pa maš pol Windows Genuine Advantage Kit za 180EUR in pršparaš 70EUR za pivce.>:D
Commodore 64

zmaugy ::

Wox je izjavil:

Aja. So se mi že sline pocedile. :P Se pravi da te je upgrade SSD+OS stal več kot 500EUR.

250EUR za Win7 Ultimate? Drugič daj gor s travnika pa maš pol Windows Genuine Advantage Kit za 180EUR in pršparaš 70EUR za pivce.>:D


Vem, ampak sem se zavestno odločil za neugodnejšo varianto - ugodnejša varianta implicitno pomeni predhodno uporabo travniške, s tem se pa pri službenem softveru ne zafrkavam.
Bi pa rad gor dal zraven še Ubuntu in sčasoma imel to kot glavni del, samo ne vem kako je s podporo za TRIM.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Bistri007 ::

zmaugy je izjavil:

Na živce mi gre, ker M$ v vsakem OSu odstrani kakšno koristno funkcijo, na katero sem navajen iz prejšnjega sistema - na W7 je to izginula ikona (in možnost jo imeti) Namizje iz traku za hitri zagon - zdaj se moram s puščico premaknit skrajno desno in zadeti ozek pasek, ki naredi isto

???
V \AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch daj povezavo "Show Desktop". Drugače pa je 7 Taskbar Tweaker dobra stvar, če hočeš dobiti nazaj klasičen taskbar iz Viste.

Sicer pa, a ti je Windows+D(esktop) tako težko pritisniti?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Malajlo ::

Ja, sem mel najprej jugota, pol pa twingota in ti glupi francozi so trobljo sredi volana ukinili... Aja, na levi ročki je?
No, nekaj takega. Win7 je najboljši M$ OS (takoj za WfW 3.11)

uros_m ::

zmaugy je izjavil:


Na živce mi gre, ker M$ v vsakem OSu odstrani kakšno koristno funkcijo, na katero sem navajen iz prejšnjega sistema - na W7 je to izginula ikona (in možnost jo imeti) Namizje iz traku za hitri zagon - zdaj se moram s puščico premaknit skrajno desno in zadeti ozek pasek, ki naredi isto, ...


Ja, ker ciljat eno ikono sredi taskbara je resnično eostavnejše kot samo na slepo zabiti miškin pointer v desni spodnji kot in klikniti. Da ne omenjam tistega neuporabnega desktop previewa. Ctrl + D je pa tako ali tako znanstvena fantastika.

OK, resno - ne iskat dlake v jajcu, prosim.

Mimogrede, vsem ki vam na žolč pritiska W7 - kupite si najprej originalni OS in spodoben (to ne pomeni drag) HW potem pa cvilite (oz. takrat ne boste imeli za kaj). Na srce pa vam polagam, da investirate v SSD, če imate računalnik še za kaj več kot za mahanje s kur*** po FB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: uros_m ()

Cold1 ::

Hitri zagon je še vedno mogoče dodati v opravilno vrstico:

Desno kliknite na opravilno vrstico, pokažite na vnos "orodne vrstice" in kliknite na "Nova orodna vrstica..." v okencu, ki se odpre izberite mapo, ki bo vsebovala vaše bližnjice, če je nimate, pa si jo ustvarite, recimo "C:\Users\Uporabnik\Hitri zagon".

V opravilni vrstici bo sedaj prazno polje z napisom "Hitri zagon" desno kliknite nanj in izberite "Odpri mapo".

Odprlo se bo raziskovalčevo okno, desno kliknite v prazen prostor in v meniju "Novo" kliknite na "Dokument z besedilom", pustite samodejno izbrano ime, ter odprite datoteko v Beležnici.

Vnesite besedilo:
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop


Shranite ter datoteko preimenujte v Pokaži Namizje.scf (in ne "pokaži namizje.scf.txt") ikona se bo spremenila in če dvokliknete na to datoteko se bodo pomanjšala vsa okna.

Sedaj pa ponovno kliknite na "Hitri zagon" v opravilni vrstici, odstranite kljukico pri postavki "Zakleni opravilno vrstico"; pojavili se bodo pikčasti pasovi, ki jih lahko zagrabite z miško in odvlečete "Hitri zagon" na začetek opravilne vrstice.

Da odstranite naslov orodne vrstice "Hitri zagon" ter imena datotek/bližnjic morate desno klikniti na orodno vrstico ko je odklenjena ter odstraniti kljukico pri postavkah "Pokaži naslov" in "Pokaži besedilo".

Nato pa zgolj še zaklenite orodno vrstico (ter morda nastavite orodno vrstico tako, da uporablja male ikone) in to je to, hitri zagon v Oknih 7.


Čisto nepotrebno IMO, pa vendar še vedno mogoče.:)

opeter ::

Bistri007 je izjavil:

Sicer pa, a ti je Windows+D(esktop) tako težko pritisniti?


Nekateri samo klikajo. Še takrta, ko shranjujejo kakšen dokument, le mukoma uporabljajo tipkovnico. Ker jo morajo. Kako bi drugače vtipkali ime. S klikanjem na virtualno tipkovnico?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Cold1 ::

Hja, če potrebuješ zgolj vnos imena, bi navidezna tipkovnica morda povsem zadostovala.:D

MrStein ::

gruntfürmich je izjavil:

da se folk ne sme navadit os.a lahko izjavi samo folk, ki ma komp za drkat in igrce špilat...

v resnih sistemih se stvari obdržijo tudi več kot 10 let. pri tem ko pride do zamenjave se 2 leti intenzivno dela, in za vpeljavo je še 1 leto hudih porodnih krčev ter nešteto tečajev in izobraževanj.
in telički si zamišljajo da bi to naj bilo vsako leto?:D:))

Heh, najstniki. Pusti jim veselje...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

zmaugy ::

uros_m je izjavil:

zmaugy je izjavil:


Na živce mi gre, ker M$ v vsakem OSu odstrani kakšno koristno funkcijo, na katero sem navajen iz prejšnjega sistema - na W7 je to izginula ikona (in možnost jo imeti) Namizje iz traku za hitri zagon - zdaj se moram s puščico premaknit skrajno desno in zadeti ozek pasek, ki naredi isto, ...


Ja, ker ciljat eno ikono sredi taskbara je resnično eostavnejše kot samo na slepo zabiti miškin pointer v desni spodnji kot in klikniti. Da ne omenjam tistega neuporabnega desktop previewa. Ctrl + D je pa tako ali tako znanstvena fantastika.

OK, resno - ne iskat dlake v jajcu, prosim.

Mimogrede, vsem ki vam na žolč pritiska W7 - kupite si najprej originalni OS in spodoben (to ne pomeni drag) HW potem pa cvilite (oz. takrat ne boste imeli za kaj). Na srce pa vam polagam, da investirate v SSD, če imate računalnik še za kaj več kot za mahanje s kur*** po FB.


1. Poglej, jaz sem se v dolgih letih uporabe tega navadil in me takšni štosi pač motijo, ker v življenju počnem predvsem še kaj drugega od spremljanja najnovejših modnih dizajnov uporabniškega vmesnika (ki na koncu v glavnem večini uporabnikov omogoča spet isto kot že prejšnji). Jaz ga predvsem uporabljam in se mi ne da izgubljati časa za študiranje meni povsem brezpredmetnih sprememb zato, da bom lahko opravljal svoje delo.
2. Glede HW pa mislim da me lahko izpustiš iz komentarja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

opeter je izjavil:

Bistri007 je izjavil:

Sicer pa, a ti je Windows+D(esktop) tako težko pritisniti?


Nekateri samo klikajo. Še takrta, ko shranjujejo kakšen dokument, le mukoma uporabljajo tipkovnico. Ker jo morajo. Kako bi drugače vtipkali ime. S klikanjem na virtualno tipkovnico?


Klikam že od leta 1989. Takrat so "tipkali" mojstri Wordstarja, s ponosom izjavljam, da ga nisem nikoli uporabljal. Lahko pa ti morda zrihtam preizkus, v žlahti je baje nekje ena 80286 mašina z DOSom in Wordstarjem (in zelenim monitorjem). Garantirano brez miške.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

zmaugy ::

Cold1 je izjavil:

Hitri zagon je še vedno mogoče dodati v opravilno vrstico:

Desno kliknite na opravilno vrstico, pokažite na vnos "orodne vrstice" in kliknite na "Nova orodna vrstica..." v okencu, ki se odpre izberite mapo, ki bo vsebovala vaše bližnjice, če je nimate, pa si jo ustvarite, recimo "C:\Users\Uporabnik\Hitri zagon".

V opravilni vrstici bo sedaj prazno polje z napisom "Hitri zagon" desno kliknite nanj in izberite "Odpri mapo".

Odprlo se bo raziskovalčevo okno, desno kliknite v prazen prostor in v meniju "Novo" kliknite na "Dokument z besedilom", pustite samodejno izbrano ime, ter odprite datoteko v Beležnici.

Vnesite besedilo:
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop


Shranite ter datoteko preimenujte v Pokaži Namizje.scf (in ne "pokaži namizje.scf.txt") ikona se bo spremenila in če dvokliknete na to datoteko se bodo pomanjšala vsa okna.

Sedaj pa ponovno kliknite na "Hitri zagon" v opravilni vrstici, odstranite kljukico pri postavki "Zakleni opravilno vrstico"; pojavili se bodo pikčasti pasovi, ki jih lahko zagrabite z miško in odvlečete "Hitri zagon" na začetek opravilne vrstice.

Da odstranite naslov orodne vrstice "Hitri zagon" ter imena datotek/bližnjic morate desno klikniti na orodno vrstico ko je odklenjena ter odstraniti kljukico pri postavkah "Pokaži naslov" in "Pokaži besedilo".

Nato pa zgolj še zaklenite orodno vrstico (ter morda nastavite orodno vrstico tako, da uporablja male ikone) in to je to, hitri zagon v Oknih 7.


Čisto nepotrebno IMO, pa vendar še vedno mogoče.:)


Hvala, bom uporabil. :)
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

sgdjkdlsugi4 ::

zmaugy je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Točno to je problem predolgih releasov, da se ljudje navadijo. LJUDJE SE NE SMEJO NAVADIT. Spremembe morajo biti pogoste in manjše, da se ljudem ničesar ni treba navadit. Drugače se ti ponovi XP - Vista poslovna polomija za Microsoft.


Menjat OS ni isto kot menjat browser, niti ni mali strošek za podjetja. Tako da ne, z poslovnega vidika večine podjetij je to kar delajo čista bedarija.

Win 8 bo isto kot je bila Vista, polomija.



Zaradi varnosti in stroškov se vse bolj nagibam v smer, ko bi imel za osnovno delo nameščen Linux in bi bili Windowsi samo rezervni rezervni backup na enem od sistemov - samo zaradi združljivosti podatkov, ki se jih nekaterih pač ne da prebrat v Libre/Open office.


Office 2007 tece prav lepo v Wine ;] Sel 2 tedna nazaj na Ubuntu (pa nisem rabil 2 leti za privajanje).

r0ker ::

Kakšne izjave... Slo-Tech mi polepša dan, ker se pol lahko cel dan smejim. Ena tema o MS/Windows pa je vsaki tretji komentar krohota vredn. Hvala.

Blisk ::

buneech je izjavil:

Blisk teb itak nikol ni delal.

Pozdravljam pospešitev izdaj, če se bo tale informacija izkazala za pravilno.


Itak men ni delal pa še na tisoče drugim.
Pa dokler restore point ne dela, je zame crap od OSa.
Če ne verjameš si mal preber na netu.

Markoff ::

Lonsarg je izjavil:

Točno to je problem predolgih releasov, da se ljudje navadijo. LJUDJE SE NE SMEJO NAVADIT. Spremembe morajo biti pogoste in manjše, da se ljudem ničesar ni treba navadit. Drugače se ti ponovi XP - Vista poslovna polomija za Microsoft.

Iskreno upam, da nisi sistemc v kakšni večji organizaciji, ker bi bil zrel za knjižno nagrado ob takih predlogih. Najbolje, da res kar vsakih 5 minut menjamo vse verzije in po možnosti patchiramo vse SW on the spot, brez testiranja. Navada nima nobene zveze z novimi release-i, stroški menjave HW/SW+storitve zaradi vprašljive kompatibilnosti stalno novih platform ter omejene podpore obstoječim/starim platformam, upad produktivnosti zaradi prilagajanja uporabnikov, to so NEKOLIKO bolj pomembne zadeve za delovanje IS kot pa to, kako zelo so uporabniki navajeni na ta ali oni vmesnik.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

bluefish ::

Triletni razvojni cikel je bil v preteklosti povsem normalen za Microsoft. Večji razmak je nastal pri Visti.
Za poslovne uporabnike je situacija seveda neugodna, vendar pozabljate, da je MS tudi podjetje, ki je odvisno od svojih produktov in ima odgovornost do delničarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Markoff ::

Zero0ne je izjavil:

Landmark releasi so passe. Rajši uporabljam OS, ki se nadgrajuje sproti, ko izidejo nove verzije njegovih komponent. Tako ni stresa in množične panike ob releasih, ker se ljudi sprotno privaja na nove verzije. Kot je bilo že rečeno, če se enduserji na nekaj navadijo, je to konec inovacije. Ljudje se morajo "navaditi" edino na to, da se bodo morali vedno privaditi na nove verzije, koncepte in načine upravljanja z računalniškimi sistemi. Karkoli več pomeni, da so se navadili na stagnacijo in jih je strah učenja. Rolling release OSi, kot sta Gentoo in ArchLinux so prihodnost.

S prvim delom komentarja se strinjam. Z drugim kakopak ne. Uporabniki v zadnjih 20 letih niso postali prav nič bolj dojemljivi za spremembe in so samo za odtenek bolj računalniško pismeni, saj sicer znajo uporabljati FB, Twitter, YouTube in kakšno aplikacijo prenesti na mobilca. To pa je tudi vse. Uporabniku pusti vmesnik oz. ga spreminjaj gradualno, v ozadju pa se lahko dogaja tista prava (r)evolucija.

Tehnologija in uporabniška izkušnja sta pogosto daleč vsaksebi.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

antonija ::

A so v win7 ze postimali tiste annoying buge z explorerjem in obnasanjem folderjev? Da bi blo obnasanje vsaj podobno explorreju iz XPjev?
Ce se prav spomnim se folder (v folder treeju na levi strani) ne "odrola" ce kliknes na ime, samo ce zadanes tisti super-majhen trikotnik. Pa nikjer ni opcije za to nastavit :\
Pa ce so slucajno ze dodali moznost da ne izberes vedno celotne vrstice?

Sej so majhne stvari ampak so pa res tecne. Po drugi strani pa: OS potrebujes ravno zaradi takih majhnih stvari, vse velike itak opravijo nameski rpogrami. In ce ti te majhne "dlake v jajcu" grejo na zivce, pol to niti ni tolk dober OS.

Glede 8ice pa vidim da je M$jev oblikovalski oddelek strasno ponosen na svoj WP7 vmesnik in je zato razumljivo da bo treba kar hitro izdat ven novo verzijo win z nebroj novosti in izboljsav (tko kot to apple dela). Sej pocas bojo vsi pogruntal da lahko z dobrim marketingom prodas drek v piksni, pa bojo stranke okol govorile kako dobra je bla vsebina.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Mavrik ::

Ce se prav spomnim se folder (v folder treeju na levi strani) ne "odrola" ce kliknes na ime, samo ce zadanes tisti super-majhen trikotnik. Pa nikjer ni opcije za to nastavit :\


Zato ker dela doubleclick na mapo.

Pa ce so slucajno ze dodali moznost da ne izberes vedno celotne vrstice?


Kakšne vrstice?
The truth is rarely pure and never simple.

Malajlo ::

A so v win7 ze postimali tiste annoying buge z explorerjem in obnasanjem folderjev? Da bi blo obnasanje vsaj podobno explorreju iz XPjev?
Ce se prav spomnim se folder (v folder treeju na levi strani) ne "odrola" ce kliknes na ime, samo ce zadanes tisti super-majhen trikotnik. Pa nikjer ni opcije za to nastavit :\

Double klik reši tvojo težavo.
Pa ce so slucajno ze dodali moznost da ne izberes vedno celotne vrstice?

???
[edit] eh, pa sem počasen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

antonija ::

Doubleclick na mapo ti pa prestavi folder tree cisto na dno se mi zdi (in ti efektivno spet prisli v rollanje da vidis kar hoces).

Ko v explorreju izberes "nekaj", se "osvetli" celotna vrstica (z vsemi detajli od datuma izdelave naprej). Ce imas trenutni pogled poln folderjev, je prakticno nemogoce premaknit/prekopirat z drag'n'drop karkoli v trenutno izbran folder, ker hoce explorer izbrat enega od folderjev v trenutnem pogledu. V XP se je dalo to izklopiti in si lahko "spustil" stvar na detajle, ker je pri izbiral gledal samo ime datoteke/folderja.

EDIT: V XP je default obnasanje da ne izbere cele vrstice in opcija da jo. V win7 te opcije ni nikjer.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: antonija ()

driver_x ::

zmaugy je izjavil:

Bi pa rad gor dal zraven še Ubuntu in sčasoma imel to kot glavni del, samo ne vem kako je s podporo za TRIM.


Na ext4 ima.

antonija ::

Tle je pritozba glede levega panela:
http://social.technet.microsoft.com/For...
(In obvezni "it's not a bug, it's a feature" komentar fanboya :D)

In pa full row select:
http://answers.microsoft.com/en-us/wind...
("It's by design" ;()
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft na Buildu 2015 zlasti o Windows 10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
6231302 (25050) Lonsarg
»

Predstavitev Windows 9 prihodnji teden

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
199382 (6666) Lonsarg
»

Microsoft zavrnil Intelove navedbe o Windows 8 ARM

Oddelek: Novice / Windows Mobile
65532 (4676) nekikr
»

Vse najboljse za praznike

Oddelek: Loža
151320 (1320) ;-)
»

Usoda igre Half Life 2 še ni znana

Oddelek: Novice / Igre
62645 (2645) swar

Več podobnih tem