» »

Poljski založnik pravi, da DRM zgolj vzpodbuja k piratiziranju iger

1
2
»

opeter ::

Zato pa jaz kupujem igre le še skoraj in ziključno na Gog.com in v akcijah kot je npr. Indie Humble Bundle. Na Steamu pa mora biti res neka zelo huda akcija, pa še takrat močno premislim.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zmajc ::

Meni je vse skupaj po kar nekaj kupljenih originalnih igrah dok****o da sem enostavno nehal kupovat igre, period. Tako do nadaljnejegam, piratiziram vse, brez diskriminacije. Če oni gledajo samo na svoje riti bom pa še jaz. Boli me k***c če propadejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

BigWhale ::

Izi je izjavil:

Sicer imaš prav, ampak jaz bom imel občutek, da nisem dobil nič. Programska koda je zame, čeprav sem bi včasih programer, nekaj imaginarnega in neoprijemljivega. Kupim samo tisto, ker lahko primem v roke.


Taksni kot si ti znizujejo ceno (precej neupraviceno) programski opremi.

"Kwa dva jurja stane!?!? Za to dobim ze starga golfa, pa se lahk k stari mami na dolenjsko peljem!"

Hja, casi se spreminjajo. Nekdo je vlozil precej casa in denarja, da je tisto kodo napisal... :)

Zmajc je izjavil:

Meni je vse skupaj po kar nekaj kupljenih originalnih igrah dok****o da sem enostavno nehal kupovat igre, period. Tako do nadaljnejegam, piratiziram vse, brez diskriminacije. Če oni gledajo samo na svoje riti bom pa še jaz. Boli me k***c če propadejo.


Hvala, ker mi povzrocas tezave in neprijetnosti. Zaradi tebe se moram jaz ubadati z DRMjem in drugimi bizarnimi zascitami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

opeter ::

BigWhale je izjavil:

Taksni kot si ti znizujejo ceno (precej neupraviceno) programski opremi.
"Kwa dva jurja stane!?!? Za to dobim ze starga golfa, pa se lahk k stari mami na dolenjsko peljem!"

Hja, casi se spreminjajo. Nekdo je vlozil precej casa in denarja, da je tisto kodo napisal... :)


Ja, ampak to pomeni, da mora biti v prihodnosti večina programske opreme popolnoma odvisnih od stalne internetne povezave, da se po piratiziranje zmanjšalo. Ker drugače se ne bo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zmajc ::

BigWhale je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Meni je vse skupaj po kar nekaj kupljenih originalnih igrah dok****o da sem enostavno nehal kupovat igre, period. Tako do nadaljnejegam, piratiziram vse, brez diskriminacije. Če oni gledajo samo na svoje riti bom pa še jaz. Boli me k***c če propadejo.


Hvala, ker mi povzrocas tezave in neprijetnosti. Zaradi tebe se moram jaz ubadati z DRMjem in drugimi bizarnimi zascitami.


Z DRMjem in ostalimi zascitami se moras ubadati ker zalozniki vse kupce tretirajo kot tatove namesto kot stranke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

BigWhale ::

Zmajc je izjavil:

Z DRMjem in ostalimi zascitami se moras ubadati ker zalozniki vse kupce tretirajo kot tatove namesto kot stranke.


Ne, z DRMjem se moram ukvarjati, ker vi kradete. Ce tega ne bi poceli potem jaz ne bi imel problemov.

Zmajc ::

BigWhale je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Z DRMjem in ostalimi zascitami se moras ubadati ker zalozniki vse kupce tretirajo kot tatove namesto kot stranke.


Ne, z DRMjem se moram ukvarjati, ker vi kradete. Ce tega ne bi poceli potem jaz ne bi imel problemov.


Rešitev piratstva ni v DRMjih ampaj v odpravi razlogov zakaj večina piratizira. Res je da je del ljudi ki ne bojo nikoli kupili legalnega softwera, je pa velik del populacije ki piratizira zaradi takšnih in drugačnih razlogov in bi z veseljem kupoval originale če bi bila situacija drugačna.

Ampak založniki mislijo da bojo vse rešili v z drakonskimi DRMji in pritiski na vlade da sprejmejo strožje copyright zakone. Ti si pa naivnež ki jih podpiraš in verjameš njihovi "TEH EVIL PIRATEZ ARE RUINING YOUR LIVEZ!!1one11eleven" propagandi.

Stvar ni tako črno bela kot jo skušaš prikazat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

gendale ::

BigWhale je izjavil:

Zmajc je izjavil:

Z DRMjem in ostalimi zascitami se moras ubadati ker zalozniki vse kupce tretirajo kot tatove namesto kot stranke.


Ne, z DRMjem se moram ukvarjati, ker vi kradete. Ce tega ne bi poceli potem jaz ne bi imel problemov.

začni še ti krast in se ti ne bo več treba ukvarjat z drmjem, hkrati pa boš tudi prišparal denar ;)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

3furious ::

Vedno bolj imam občutek, da (vsaj nekateri) pirati mislijo, da imajo pravico piratizirati zaradi DRMja ali drugih omejitev. Kot da so Robin Hoodi, ki se bojujejo proti zlobnim korporacijam.

Sem tudi sam igral piratske igre na PC, dokler nisem prešaltal na PS3. Ne zaradi DRMja, ampak zaradi žanrov (action adventure, hack n slash), kjer je večja izbira na konzolah. Zaradi slabe vesti sem kupil tudi par iger, ki sem jih prej piratiziral na PCju, pačasi bom iz istega razloga začel kupovati tudi filme, ki sem jih pogledal večkrat.
In the age of information, ignorance is a choice.

Mitch ::

Bravo Poljaki! Končno se je enim le posvetilo...

morbo ::

Spc je izjavil:


Dal sem pa 70EUR za špil katerega ne morem špilat.

Ste nori. IMO več kot 20EUR ni vreden noben špil, zato zadeve kupujem z eno-letnim zamikom ali več. Pa še popatchano je takrat in DRM verjetno odstranjen.

morbo ::

BigWhale je izjavil:

Ne, z DRMjem se moram ukvarjati, ker vi kradete. Ce tega ne bi poceli potem jaz ne bi imel problemov.

Ne verjamem. Če nebi bilo piratiziranja, bi si pa DRM izmislili zato da nebi mogel špila posodit frendu. Cilj zaščit je maksimiziranje dobička in ne zadnja obramba pred propadom založnikov zaradi piratstva (ker slednji neverjetno mastno služijo, kljub kao groznemu piratiziranju).

gendale ::

morbo je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Ne, z DRMjem se moram ukvarjati, ker vi kradete. Ce tega ne bi poceli potem jaz ne bi imel problemov.

Ne verjamem. Če nebi bilo piratiziranja, bi si pa DRM izmislili zato da nebi mogel špila posodit frendu. Cilj zaščit je maksimiziranje dobička in ne zadnja obramba pred propadom založnikov zaradi piratstva (ker slednji neverjetno mastno služijo, kljub kao groznemu piratiziranju).

+1
drm se ni razvil zaradi piratov, ker večina piratov špila itak ne bi kupila
tega se zavedajo tudi založniki, samo nočejo priznat
pravi cilj drmja je preprečiti prodajo rabljenih iger in preprečiti izposojanje iger

pri glasbi in filmih pa tudi preprečiti pretvarjanje med formati, ker bi raje videli, da si za vsako napravo kupiš svojo pesem/film
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

PNG ::

Evo ga, en praktičen primer.

Ravnokar sem kupil Bioshock 2, ki ima DRM, Steam + GFWL zaščito - ofak. Sicer sem že enkrat pirata dol potegnil, samo ga pol nisem nič igral, ker sem hotel igrati original. AMPAK inštaliral pa zagnal sem špil takoj, medtem ko z originalom se sedaj zajebavam že 15 minut in še vedno ne igram. V bistvu se mi sedaj niti več ne lušta igrat.

Pa sem zagovornik, da kupiš igre...150 iger na mojem Steam accountu to potrjuje.

Tear_DR0P ::

Rešitev piratstva ni v DRMjih ampaj v odpravi razlogov zakaj večina piratizira.

večina piratizira zato, ker se da - kar so avtorji in založniki z raznimi "plačaj kolikor češ" akcijami že dokazali, ko je večina userjev reč, ki bi jo lahko legalno snela brezplačno, še vedno skinla po piratskih kanalih

DRM in TC pa sta načina, kako digitalno dobrino spremeniti do te mere, da bo enaka fizični in ko boš ukradel CD, bo to enako kot če bi ukradel štruco kruha ali pa avto - nekdo bo fizično ostal brez te kopije. s piratiziranjem ljudje dajejo razlog, da digitalcek in njemu podobni forsirajo TC+DRM

in če znaš malo seštevati, imaš odgovor na zgornji citat - DRM je način, kako odpraviti razlog za piratiziranje
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

techfreak :) ::

DRM je način kako zafrkavati potrošnika. Poznam kar nekaj ljudi, ki za kupljene single player igre downloadajo crack, da jim ni potrebno DVDja vstavljati kadar želijo igrati. Pri novejših pa je to malo težje, ker nekatere ne omogočajo shranjevanje pri uporabi crackov.

Tudi razumem zakaj mora pirat vpisovati serijsko številko in crackati program. Vsekakor pa ne razumem, zakaj mora uporabnik pri legalno kupljenem programu vpisovati serijsko številko.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Kljucavnice so samo zato, da kljucavnicarji zajebavajo lastnike stanovanj! Mors jebena vrata odklent preden gres not v bajto!

Banda mafijska!

3furious ::

Sam res, včeraj sem jih odklenil, danes pa spet zahtevajo vnos ključa!
In the age of information, ignorance is a choice.

Mipe ::

Danes sem zalotil pirata v svojem stanovanju... moja vrata je zamenjal s svojimi in tako vstopil.

Če se že gremo analogije, bi DRM bil nekaj takega kot retinal scan, DNK testiranje itd. ob vhodu v hišo. Če kaj ne štima, ne moreš not. Aja, pa nobenih gostov ne moreš spustiti not. Morajo kupit svojo hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mipe ()

PNG ::

Ne, ne razumeta. Ključavnica je kul, samo ko pa ta ključavnica deluje zelo slabo oziroma odklene vrata samo vsake toliko, ali pa so gor 3 ključavnice ki delujejo enako kot če bi bila gor samo ena ipd. imamo problem ;)

techfreak :) ::

BigWhale je izjavil:

Kljucavnice so samo zato, da kljucavnicarji zajebavajo lastnike stanovanj! Mors jebena vrata odklent preden gres not v bajto!

Banda mafijska!

Stanovanje ščitimo pred krajo svoje lastnine. Product key nam nič ne varuje, nas samo zafrkava. Nekaj v smislu: Če si nam že dal denar za program te bomo pa še malo zafrkavali.

3furious ::

Lahko imaš še tako dobro ključavnico, ampak se vedno najde nekdo, ki jo bo v minuti zlomil oz. razbil šipo na vratih in odklenil iz druge strani. Se pravi zaščita nima smisla, najbolje da imamo vsi odklenjena vrata in se zanašamo na dobroto ljudi, da tega ne bodo izkoristili in nas okradli.
In the age of information, ignorance is a choice.

morbo ::

Pa recimo da ima ključavnica omejeno število aktivacij - v stanovanje lahko vstopiš le trikrat na dan, četrtič spiš na hodniku :)

Kar se pa tiče originalnega članka; špil bo dober, potrošniki to vejo in ga bodo masovno kupovali, kot dodatno nagrado ne bodo jebeni z DRM-jem, firma bo zaslužila. In če bi vseboval DRM bi mogoče prisilil kakega pirata v nakup, obenem pa poštenega kupca v ne-nakup - pa smo približno tam s prodajo. To se tile Poljaki verjetno zavedajo, zato so čas namenili piljenju gameplaya in ne programiranju zaščit.

Itak pa nekateri založniki tudi če popeterijo vložek v igro, še vedno javkajo da jim pirati odžirajo kruh. Končni cilj DRM-jev je to da boš moral kupiti po eno kopijo igre / računalnik / na osebo v gospodinjstvu. Še bolje če je špil razkosan na 200 DLC-jev, tako da porabiš 2x več keša da ga nazaj sestaviš v neko koherentno celoto. Da ne omenjam tega, da če k sebi povabiš par frendov in špilate igre, je to že organiziranje javnih zabav, za kar bi bilo fanj če založniku plačaš licenčnino (če frendi igrajo pri tebi zastonj, je isto kot če bi doma piratizirali!!). Za vse te "posledice" bodo seveda krivi pirati. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: morbo ()

BigWhale ::

Jaz z DRMjem se nisem imel problemov. Ne z reinstalli in ne z aktivacijo. Mi je pa stvar nadlezna. Ampak kaj naj? Piratiziram in se spustim na taksno raven, kot se spuscajo nekateri? Kako naj pa potem zagovarjam avtorske pravice in odprto kodo?

Piratizira se izkljucno zato ker je to tako enostavno. Piratiziralo se je se preden so igre zahtevale povezavo na internet, preden so zahtevali, da je med igro prisoten CD/DVD v enoti, piratiziralo se je ze takrat, ko smo igre snemali se na kasete. Pa recimo, da so bili takrat casi malo drugacni.

Matr ste smotani. DRM ni kljucavnica za uporabnika. DRM je kljucavnica za avtorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

morbo ::

BigWhale je izjavil:

Jaz z DRMjem se nisem imel problemov. Ne z reinstalli in ne z aktivacijo. Mi je pa stvar nadlezna. Ampak kaj naj? Piratiziram in se spustim na taksno raven, kot se spuscajo nekateri? Kako naj pa potem zagovarjam avtorske pravice in odprto kodo?

Ne, prav je da kupiš, če se ti zdijo pogoji smotrni. Meni se recimo zdijo cene novih špilov previsoke, zato zadevo kupim ko cena pade. Poleg tega te nove fore z DLC-ji dojemam kot totalno molžnjo - še en razlog več da stvar kupim v "GOTY" obliki (popatchan, celoten špil za zmerno ceno = as god intended), leto ali več po izidu.

BigWhale je izjavil:

Piratiziralo se je se preden so igre zahtevale povezavo na internet, preden so zahtevali, da je med igro prisoten CD/DVD v enoti, piratiziralo se je ze takrat, ko smo igre snemali se na kasete.

Jaz iz tega vidim dve morale:
* piratiziralo se je in se bo, neglede na količino in tip zaščite
* noben založnik ali avtor ni še krepnil zaradi piratiziranja, ampak le zaradi slabih izdelkov, ker če bi piratiziranje predstavljalo tak problem, bi igračarska industrija umrla že v 90' (oz. še prej), ne pa da se je razvila v eno najbolj donosnih panog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: morbo ()

3furious ::

Če bi večina ljudi kupila igre LE ko pade cena, bi založniki že zdavnaj začeli spuščati cene ob izzidu.

Piratstva res ni mogoče izkoreniniti, ampak so v zadnjih letih piratske kopije mnogo bolj dostopne kot recimo v časih dial-upa. Takrat si moral iti fizično iz hiše do kolega z boljšo povezavo, da ti je napekel CD:D
In the age of information, ignorance is a choice.

bsaksida ::

3furious je izjavil:

Če bi večina ljudi kupila igre LE ko pade cena, bi založniki že zdavnaj začeli spuščati cene ob izzidu.

Piratstva res ni mogoče izkoreniniti, ampak so v zadnjih letih piratske kopije mnogo bolj dostopne kot recimo v časih dial-upa. Takrat si moral iti fizično iz hiše do kolega z boljšo povezavo, da ti je napekel CD:D


Ja kakor takrat ko si dubil hekano igro za 1000 tolarjev na cd. A si lahko predstavljaš da ta posel je še bolje cvetel kot zdaj. Nepridipravi so pobirali denar. Jaz mislim da nekateri DRM-ji so odveč. Tak kakor ima Sins of solar empire je meni kar v redu. Jaz sem ga kupil razen zadnji expansion. Steam DRM je tudi v redu. Kar pa je še kej dodatnega pa mi ni všeč. Naprimer da lahko aktiviraš samo trikrat. Ali pa če maš doma navaden komp in prenosnik lahko daš samo na enega.

tsatthoggua ::

Pri GOG sem kupil ze kar nekaj iger, kljub temu da nimajo igre DRMja in bi jih lahko enostavno samo zdownloadal in instaliral. Razlog je pa precej preprost - ena cena za vse.

Ko pa pridemo do DRMja, regionalnih cen, kup DLCjev, ki bi lahko (morali?) biti ze v sami igri, se pa stvari pri meni zakljucijo. Ze to da je vecina iger v ISTI stacuni, kot je naprimer steam zame 40% visja kot za americane in pa pogosto tudi angleze me odvrne od nakupa. Do sedaj sem se samo kurcil in pac iger takih iger nisem kupil, vendar se bo tole kar lepo nehalo. Ko mi ostane izbira ali placat 40% vec ali pa dobit zadevo zastonj si ne bom vec odrekal stvari ampak si jo bom privoscil zastonj. Naj kar lepo odjebejo ali pa naj ponudijo tak deal, da se ne bom pocutil nategnjenega.

BigWhale ::

morbo je izjavil:


* piratiziralo se je in se bo, neglede na količino in tip zaščite


EVE Online in WoW-a se ni nihce spiratiziral. Content se pocasi seli v internet.

morbo je izjavil:


* noben založnik ali avtor ni še krepnil zaradi piratiziranja, ampak le zaradi slabih izdelkov, ker če bi piratiziranje predstavljalo tak problem, bi igračarska industrija umrla že v 90' (oz. še prej), ne pa da se je razvila v eno najbolj donosnih panog.


Khm, tega ne mores trditi, ker tega ne ves. :)

gendale ::

za wow obstajajo neuradni strežniki, na katerih ga lahko igraš brezplačno

pomoje blizzard to šteje za piratstvo :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Gregor P ::

Sicer se meni takšno spletno "priklapljanje" otrok na strežnike z željo po zaslužku zdi hudo etično-moralno sporno dejanje, če ne že kar kriminalno:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

gendale je izjavil:

za wow obstajajo neuradni strežniki, na katerih ga lahko igraš brezplačno

pomoje blizzard to šteje za piratstvo :)


Komplet celoten WoW lahko preigras na neuradnih streznikih? Cool. Jaz sem pa mislil, da gre samo za neke napol narejene stvari, ki so verjetno tudi precej bugaste...

Gregor P je izjavil:

Sicer se meni takšno spletno "priklapljanje" otrok na strežnike z željo po zaslužku zdi hudo etično-moralno sporno dejanje, če ne že kar kriminalno:|


Meni, kot starsu, se tudi zdi eticno in moralno sporno dejanje, da moram za otroska oblacila placevati! Prav tako moram placati vstopnico za otroka v kinu, gledaliscu, koncertu, ... In vse to pocnejo z zeljo po zasluzku!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Zmajc ::

BigWhale je izjavil:

morbo je izjavil:


* piratiziralo se je in se bo, neglede na količino in tip zaščite


EVE Online in WoW-a se ni nihce spiratiziral. Content se pocasi seli v internet.


NI čisto res, kaj misliš da so free WoW private serverji?

Izi ::

Na koncu se je izkazalo, da je tale celotna novica precej napačna. Moram priznati, da sem ves čas dvomil, da bi bilo res mogoče tako veliko igro izdati popolnoma brez zaščite.

Brez zaščite bo samo download verzija iz GOG.com.
Retail verzija The Witcher 2, se pravi tista, ki bo na DVD ploščah in pakirana v škatle pa bo imela zaščito in sicer so se odločili za SecuROM, kot najmanj problematično zaščito za uporabnike.

Zaščita bo klasika za današnji čas:
- igra bo preverjala, če je plošča originalna
- potrebna bo aktivacija preko interneta
- igra bo rabila internet, kjer bo preverjala veljavnost aktivacije in pravilnost serijske številke in na koliko računalnikih hkrati jo poganjaš

Pogoji uporabe pa so verjetno res najmanj omejujoči med vsemi založniki iger.
Isto igro boš lahko naložil hkrati na neomejeno število računalnikov in prav vse uspešno aktiviral.
Igral pa boš lahko na petih računalnikih hkrati.

Tisti, ki bodo igro kupili na GOG.com pa bodo lahko dolpotegnili nezaščiteno igro. Bodo pa vseeno zraven dobili serijsko številko, ki bo nujno potrebna za morebitni kasnejši download morebitnih DLC-jev, ki bodo seveda rabili serijsko številko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

morbo ::

BigWhale je izjavil:


morbo je izjavil:


* noben založnik ali avtor ni še krepnil zaradi piratiziranja, ampak le zaradi slabih izdelkov, ker če bi piratiziranje predstavljalo tak problem, bi igračarska industrija umrla že v 90' (oz. še prej), ne pa da se je razvila v eno najbolj donosnih panog.


Khm, tega ne mores trditi, ker tega ne ves. :)

Ok, res ne vem ali je kak založnik krepnil le zaradi piratstva. Ampak kljub temu da se igre na veliko pirtizira že od kar obstajajo, to industriji prav nič ne škodi, ker je vsako leto debelejša. Očitno obstaja dovolj ljudi ki igro kupijo, čeprav bi jo lahko dobili zastonj.

DRM je poizkus kako namesto 300 milijonov z igro zaslužiti 320 milijonov. Založnik v vsakem primeru mastno zasluži, le da kravatarji upajo da bodo z DRM-jem zaslužili še malo bolj. In če nebi bilo piratov, bi mi vseeno fasali DRM - pa zaradi tistih ki igre posojajo ali česa podobnega. Kravatarji bi že našli izgovor zakaj. DRM je pogruntavščina kako iz kupcev izmolzti čim več (omejeno število aktivacij / na računalnik, ipd..) - zakaj bi Janezu prodal špil enkrat, če mu ga pa lahko prodaš večkrat in po kosih (DLC-ji). :)

Glede na številke in razvoj panoge, boj proti piratstvu nikoli ni bil potreben ali učinkovit. In tej Poljaki se pač zavedajo da se bo Witcher prodajal ker bo dober in ne zato ker ga bo težje piratizirat = zaslužek zagotovljen, legalni kupci zadovoljni.

3furious ::

Če je industrija vsako leto debelejša, potem se pa lahko krade;(( Apple zelo dobro posluje, tako da se spodobi, da jih oropamo. Itak samo nategujejo, da moramo kupovati adapterje za USB, pa vsako leto nov model Iphona.
In the age of information, ignorance is a choice.

gendale ::

z uporabo nestandardnih priključkov apple res nateguje :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

ahac ::

Zmajc je izjavil:

BigWhale je izjavil:

morbo je izjavil:


* piratiziralo se je in se bo, neglede na količino in tip zaščite


EVE Online in WoW-a se ni nihce spiratiziral. Content se pocasi seli v internet.


NI čisto res, kaj misliš da so free WoW private serverji?


Igrat WoW na privat serverjih je kot, če z leseno palco zbijaš kamen po njivi in rečeš, da igraš golf. Lahko se pretvarjaš, ampak to pač ni ista igra.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PARTyZAN ::

Pač igraš pa cricket. Še vedno je fun, right? ;> In Blizzard tudi ne mara teh zlobnih piratov, k se naklapljajo na druge strežnike z njihovim klientom.

Drugače pa ja ... ni isto. Samo v nekaterih primerih community poskrbi za boljšo igro, kot na uradnih strežnikih. Lep primer tega sta Lineage 2 in Ragnarok Online.

BALAST ::

Ta debilni Poljski založnik, je dal DRM v Witcher2, čeprav ohlapno različico, je še vedno čisto druga zgodba kot pa naslov te teme.

PR fail, za to bi morale letet glave...

morbo ::

3furious je izjavil:

Če je industrija vsako leto debelejša, potem se pa lahko krade;((

Kdo to pravi? :|

Industrija se veča, več se proda, več se pokrade. Le da prešvicani kravatarji mislijo da bodo vse tisto kar se teoretičo pokrade, lahko notr prnesli z DRM-ji oz. olupili poštene kupce tolikokrat da so bo pokrila kraja, oz. raje še malo več.

opeter ::

BALAST je izjavil:

Ta debilni Poljski založnik, je dal DRM v Witcher2, čeprav ohlapno različico, je še vedno čisto druga zgodba kot pa naslov te teme.

PR fail, za to bi morale letet glave...


Za to ni nič poljski založnik ampak ATARI, ki je uradni založnik igre v "fizični" obliki. Oni so to zahtevali. V kolikor si oz. imaš igro prednaročeno na Gog.comu, je situacija taka, kakor jo je zgoraj opisal Izi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

roli ::

Jaz sem našel preprosto in univerzalno rešitev kako se spopasti z DRMji in ostalim sr****. Nehal sem igrati igre - popolnoma. Če mogoče vsake dva meseca poženem itak brezplačni teewrolds in gremo odigrat za minuto ali dve. Zadnja igra, ki sem jo kupil in je bila vredna nakupa (no dejansko sem jo dobil kot plačilo za nekaj tako da je še kupil nisem) je bila Ratchet&Clank tools of destruction za PS3. Nabavil sem še nekaj iger za PS3 in vse so ostale preigrane na par %. Preprosto so mi igre postale dolgočasne. Pa včasih sem zelo rad igral Warrock. Odlična igra - povsem zastonj za igrat vendar pa lahko določene bonuse kupiš za nekaj malega denarja. Dvakrat sem jim celo plačal tisti premium - ki je sicer predrag ampak še vedno dokaj poceni. Sem se vsaj zabaval ob igranju. Doma imam sicer PS3 in Wii in oba nabirata v sobi prah. PS3 so shekali pa sem še toliko len da se mi ne da naredit modifikacije. Preprosto ne vidim potrebe itak se mi ne da nič igrat.
http://www.r00li.com

opeter ::

Zanimivo. Jaz pa še vedno zelo rad igram, ko mi čas to dopušča. Ravnokar v tem tednu sem od Game.co.uk prejel Vanquish za PS3, pa tudi na Gog.com sem v prejšnji akciji kupil dve igri, ki jo bom počasi začel preigravati.

Čaka pa me še Bioshock 2 na PS3 (trenutno sem še čisto na začetku), prispeval sem za Indie Humble Bundle 3 (ta, ki je trenutno aktualen) in seveda prvi del Witcherja. Moj največji problem je seveda čas.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

roli ::

Pomanjkanje časa pa tuddi zabave, ki ga ponujajo igre pač. Se bolj zabavam ob serijah pa še to zadnje čase ponovno gledam serije, ki sem jih že vsaj petkrat pa kake nove dokumentarce. Če mi rata katero igro preigrat si avtorji zanjo zaslužijo veliko veliko zahvalo. Ker redkokatera igra je bila taka da se nisem rabil siliti, da sem jih preigral. Ene takih so zgoraj omenjeni ratchet&clank, GTA: Vice city, Advent Rising, Mech Assault 2 (še za prvi Xbox). Kaj dosti več jih pa že ni. Vse ostalo sem kupil, nekaj časa igral in obupal.
http://www.r00li.com

BigWhale ::

morbo je izjavil:

Ok, res ne vem ali je kak založnik krepnil le zaradi piratstva. Ampak kljub temu da se igre na veliko pirtizira že od kar obstajajo, to industriji prav nič ne škodi, ker je vsako leto debelejša. Očitno obstaja dovolj ljudi ki igro kupijo, čeprav bi jo lahko dobili zastonj.


Kako to ves, da ji nic ne skodi? Seveda ji. Problem je v tem, ker ne mores oceniti koliko to skodi industriji. Kakor tudi ne mores oceniti koliko to pomaga industriji. A res ne razumes tega?

morbo je izjavil:

DRM je poizkus kako namesto 300 milijonov z igro zaslužiti 320 milijonov. Založnik v vsakem primeru mastno zasluži, le da kravatarji upajo da bodo z DRM-jem zaslužili še malo bolj.


Ampak, kdo pa si ti, da lahko odrejas 'kravatarjem' koliko smejo zasluziti?

morbo je izjavil:

In če nebi bilo piratov, bi mi vseeno fasali DRM - pa zaradi tistih ki igre posojajo ali česa podobnega. Kravatarji bi že našli izgovor zakaj. DRM je pogruntavščina kako iz kupcev izmolzti čim več (omejeno število aktivacij / na računalnik, ipd..) - zakaj bi Janezu prodal špil enkrat, če mu ga pa lahko prodaš večkrat in po kosih (DLC-ji). :)


Spet nekaj predvidevas in ugotavljas. Takorekoc prerokujes. Kaj bi bilo, ce bi bilo. Tega enostavno ne ves. Tako tudi ne ves, ce bi obstajali kljucavnicarji, ce ne bi nikoli nihce k nikomur sel v stanovanje in mu ukradel kilo cukra, ker ga sam nima.

morbo je izjavil:

Glede na številke in razvoj panoge, boj proti piratstvu nikoli ni bil potreben ali učinkovit. In tej Poljaki se pač zavedajo da se bo Witcher prodajal ker bo dober in ne zato ker ga bo težje piratizirat = zaslužek zagotovljen, legalni kupci zadovoljni.


Zakaj boj proti piratom ni potreben? A ce imas rezervoar vode, ki ti po malem pusca, ne gres iskat luknje in kar pustis, da pusca? Sicer ti ne ves a si kdo tisto vodo naliva in jo potem pije ampak, zakaj hudica bi pa pustil, da bi nekdo se zastonj napajal?

Resno, kdo odloca koliko denarja se bo dalo za nek kos programske opreme in kdo odloca o tem a se to stvar lahko potem razmnozuje in deli z drugimi. Po mojem avtor oziroma lastnik avtorskih pravic.

Precej dobra stvar so tile Humble Bundle paketi. Prav lepo se vidi koliko so ljudje pripravljeni placati za neko igro. Nekaj centov vec kot pet dolarjev za najnovejsi paket. Pa so v paketu tri precej dobre igre. Do sedaj so zasluzili skoraj $600.000. V podjetju je okrog 20 ljudi. Ce so vse tri igre skupaj razvijali samo eno leto so lahko placali $30.000 letno na cloveka. Juhu!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

HTML5 bo vseboval DRM (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
5225184 (22850) ender
»

Raziskava: DRM povečuje stopnjo piratstva glasbe

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
205770 (4730) opeter
»

CD Projekt ne bo toleriral piratstva nove igre (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
7923470 (21118) Mipe
»

Ubisoftov DRM že razbit (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
6519515 (16616) St235
»

Metallica klonila, Sony brez DRM-ja

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
244542 (3300) marvin42

Več podobnih tem