» »

Odgovor na zlom zaščite PS3 spletno preverjanje licence

Odgovor na zlom zaščite PS3 spletno preverjanje licence

vir: Heise
Heise - Ker so hekerji z Geohotom na čelu razbili zaščito PlayStation 3, tako da je sedaj mogoče podpisovanje poljubnega kosa programske opreme, so se založniki iger pred masovnim kopiranjem zaščiti drugače. Večina jih ima na internetu avtentifikacijske strežnike, kamor se mora konzola po namestitvi igre povezati in preveriti legalnost kopije, da jo sploh lahko igrajo. Tak primer je nedavno izdana Bionic Commando Rearmed 2, ki je sploh ni moč zagnati, dokler se uporabnik ne poveže s strežnikom podjetja Capcom in preveri avtentičnost, čeprav igra nima večigralskega načina ter s tem potrebe po povezavi z internetom. Capcom je želel podoben sistem uvesti že v prejšnjih inačicah svojih iger, a so si bili zaradi javnega neodobravanja premislili.

Še več prahu je dvignila zadnja verzija strojne programske opreme (firmware) 3.56, v kateri naj bi bila po navedbah hekerja z imenom Mathieulh stranska vrata. Podroben pregled licenčne pogodbe odkrije klavzulo "Nekatere storitve se avtomatično in brez obvestila zaženejo, ko ste povezani z internetom", ki načeloma takšna stranska vrata dovoljuje, čeprav Sony njihovega obstoja ni potrdil.

Ni pa preverjanje licence prek interneta nič nenavadnega, saj to v svetu PC-jev poznamo že lep čas. Tudi Microsoftova konzola Xbox pokliče na internet in v primeru, da ima naloženo neoriginalno strojno programsko opremo ali ilegalne kopije iger, ukine povezavo v Xbox Live. Kaj se bo zgodilo pri PlayStation, je odvisno od razmerja med piratskimi kopijami in kupci legalnih verzij iger, ki pa nimajo interneta. Če bo slednjih manj, se utegne primeriti obvezna avtentifikacija prek interneta, dasi bi s tem izgubili vse igralce brez internetne povezave.

60 komentarjev

«
1
2

Seljak ::

To pomeni,da tisti,ki nimajo interneta si dejansko ne bodo mogli privoščiti igranja iger,kajti povezovanje na internet bo nujno,da bodo preverili,če je igra originalna?!Mislim no,to pa je že malce absurdno!!To samo dokazuje,da nimajo za burek,da bi napravili dovolj dobro zaščito za PS3.

BALAST ::

Leave the PS3 alone and start making PS4...

opeter ::

Seljak je izjavil:

To pomeni,da tisti,ki nimajo interneta si dejansko ne bodo mogli privoščiti igranja iger,kajti povezovanje na internet bo nujno,da bodo preverili,če je igra originalna?!Mislim no,to pa je že malce absurdno!!To samo dokazuje,da nimajo za burek,da bi napravili dovolj dobro zaščito za PS3.


Tako je. Sicer pa je pri Steamu tako že dolgo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mipe ::

Še en razlog več proti nakupu PS3.

Bor H ::

Torej dobiš serijsko al kako preverjajo?

Migelo ::

Potem pa so njihovi serverji napadeni/preobremenjeni in ti niti originalna verzija igre nič ne pomaga.

To bo šlo dol po isti poti kot DRM od ubisotfta.

Bor H ::

Vprašanje če, ker kot rečeno Steam laufa na podoben sistem in sem imel v dobrem letu samo enkrat problem, pa še takrat so s serijskimi zašuštral. Bi blo pa fajn da bi omogočl offline igranje, recimo da aktiviraš in ti en teden drži in pol morš spet, ker to tudi za dial up uporabnike ne bi predstavljal nekega stroška.

3furious ::

Igra je dowload only, tako da je zelo majhna verjetnost, da jo bo igral kdo na dial-upu. Za bluray igre dvomim, da bodo zahtevale online, ker se Playstaion prodaja tudi v državah s slabšo pokritostjo interneta. Hvala bogu pa lahko Geohot poganja "aplikacije" na "svojem" PS3, tako da se je splačalo.
In the age of information, ignorance is a choice.

KoMar- ::

Seljak je izjavil:

To pomeni,da tisti,ki nimajo interneta si dejansko ne bodo mogli privoščiti igranja iger,kajti povezovanje na internet bo nujno,da bodo preverili,če je igra originalna?!Mislim no,to pa je že malce absurdno!!To samo dokazuje,da nimajo za burek,da bi napravili dovolj dobro zaščito za PS3.

Daj mi povej, kdo ima doma konzolo in nima interneta? Oz. še bolje - kdo ima računalnik in nima interneta? Nihče.

techfreak :) ::

@KoMar: Veliko ljudi.

ahac ::

!Mislim no,to pa je že malce absurdno!!


Za to se lahko zdaj lepo zahvalite tistim, ki so razbil PS3 zaščito. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Bananovec ::

Težko je razbiti nekaj, česar (več) ni.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

WamPIRe- ::

Pa še zanimivost: Linux returns to PS3
Msi Z77 | Intel i7-3770K | Kingston HyperX DDR3 16GB
CM Silent Pro Gold 700W | Asus RTX 2080 | Samsung 850 EVO 250GB
Samsung 850 EVO 500GB | 2x Asus ROG PG279Q

Sokrates ::

Naj nekaj povem sami si jamo kopljejo, če bi bile igre po normalnih cenah bi jih več prodali in nihče ne bi sploh pomislil na kaj drugega kot da bi jo kupil tako pa je kar je in še slabše bo seveda za založnike in tudi za izdelovalce iger. Malo manj požrešni morajo biti in bo za vse zadosti ni druge rešitve.!!!
Baracuda

skika ::

Sokrates je izjavil:

Naj nekaj povem sami si jamo kopljejo, če bi bile igre po normalnih cenah bi jih več prodali in nihče ne bi sploh pomislil na kaj drugega kot da bi jo kupil tako pa je kar je in še slabše bo seveda za založnike in tudi za izdelovalce iger. Malo manj požrešni morajo biti in bo za vse zadosti ni druge rešitve.!!!


Igre imajo čisto normalne cene, v tujini so skoraj enkrat cenejše s tem da majo višje plače. Samo pri nas je situacija hecna.

opeter ::

Sokrates je izjavil:

Naj nekaj povem sami si jamo kopljejo, če bi bile igre po normalnih cenah bi jih več prodali in nihče ne bi sploh pomislil na kaj drugega kot da bi jo kupil tako pa je kar je in še slabše bo seveda za založnike in tudi za izdelovalce iger. Malo manj požrešni morajo biti in bo za vse zadosti ni druge rešitve.!!!


Sokrates, poglej te cene:
http://www.game.co.uk/Games/PlayStation...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bor H ::

Yup, angleži imajo nenormalno nizke cene.

ahac ::

Sokrates je izjavil:

Naj nekaj povem sami si jamo kopljejo, če bi bile igre po normalnih cenah bi jih več prodali in nihče ne bi sploh pomislil na kaj drugega kot da bi jo kupil tako pa je kar je in še slabše bo seveda za založnike in tudi za izdelovalce iger. Malo manj požrešni morajo biti in bo za vse zadosti ni druge rešitve.!!!


Kakšna bi pa morala bit ta cena, pri kateri nihče ne bi več pomislil na kaj drugega kot nakup?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PARTyZAN ::

Angleške cene so zakon. Dokler prišparam po 25EUR na igro skupaj z poštnino vred me v slovenskih trgovinah več ne vidijo. Upam, da propadejo.

Drugače pa, PS3 igre kupujem po ~15EUR max. Sicer je treba čakat kakšno leto, da cena pade, ampak se da pa na tak način prihranit ogromno denarja.

detroit ::

Ko bojo igre za 15eur bo vse drugače:)
Skero

kmetek ::

Točno tako, če bodo ugodne cene, folk kupuje. Vsaj 1/2 od teh. Še jaz vedno vzamem kaj na Steamu, če so akcije.

PARTyZAN ::

detroit je izjavil:

Ko bojo igre za 15eur bo vse drugače:)


http://www.zavvi.com/games/platforms/ps...

Večina best sellerjev je sub 15€ skupaj z poštnino v Slovenijo iz UK.

techfreak :) ::

Vendar 1 leto prepozno. Ljudje želijo vse imeti takoj ob izidu in poceni (za večino ljudi je to nekje v rangu 10 centov).

SkipEU ::

KoMar- je izjavil:

Daj mi povej, kdo ima doma konzolo in nima interneta? Oz. še bolje - kdo ima računalnik in nima interneta? Nihče.


Očitno si izgubil stik z realnostjo. Že v našem hribovskem delu občine ogromno gospodinjstev nima dostopa do interneta (razen če 2 kb/s max. šteješ kot primeren dostop).

Mipe ::

Kaj vi počnete, ko zmanjka interneta? Špilate offline špilovje.

dronyx ::

Jaz imam instant internet prek UMTS in povezava konzole v internet niti slučajno ni čisto trivialna. V bistvu sploh nimam ideje, kako bi lahko zadevo izvedel, razen morda deljenje PC povezave.

techfreak :) ::

Mobitel je nekaj časa nazaj ponujal UMTS usmerjevalnik.

ahac ::

detroit je izjavil:

Ko bojo igre za 15eur bo vse drugače:)


Res?

Magicka
cena na Steamu: 10€
prenosov na partisu: 730

Indigo Prophecy (špil iz leta 2005)
cena na Steamu: 9€
prenosov na partisu za torrent naložen pred 1 tednom: 562

Monday Night Combat
cena na Steamu: 11,49€
prenosov na partisu: 324

Borderlands: Game of the Year Edition
cena na zavvi.com: 15,45€
prenosov na partisu: 461

Torej, razloži mi kaj je drugače, če igre stane 15€. NIČ! Ravno tako se piratizira.
(Vzel sem PC igre, ker jih je lažje poiskat.)

Aja, zdaj boste rekl, da so to neki bedni ali stari špili, ki niso vredni niti tolk...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Bor H ::

Eh, te itak ne bi kupil igre tut če bi bla 10 centov.

Mipe ::

Nekateri pač brez mamičine denarnice ne kupijo niti bureka.

PARTyZAN ::

Dosti folka piratizira zaradi prevelikih cen iger v Sloveniji. Borderlands GOTY je 1x dražji od tistih 16EUR pri zavviju. Na žalost nimajo vsi dostopa do kreditne kartice.

Also, indie igre ne štejejo. 99% jih je crap oz. ponujajo premalo gameplaya za svoj keš. Sploh Magicka, ki naj bi bila izdana še čisto preveč nekončana.

zli vesoljc ::

Mipe :: danes, 10:17:55
Še en razlog več proti nakupu PS3.


In kateri so preostali razlogi po tvojem??

Manu ::

ahac je izjavil:

detroit je izjavil:

Ko bojo igre za 15eur bo vse drugače:)


Res?

Magicka
cena na Steamu: 10€
prenosov na partisu: 730

Indigo Prophecy (špil iz leta 2005)
cena na Steamu: 9€
prenosov na partisu za torrent naložen pred 1 tednom: 562

Monday Night Combat
cena na Steamu: 11,49€
prenosov na partisu: 324

Borderlands: Game of the Year Edition
cena na zavvi.com: 15,45€
prenosov na partisu: 461

Torej, razloži mi kaj je drugače, če igre stane 15€. NIČ! Ravno tako se piratizira.
(Vzel sem PC igre, ker jih je lažje poiskat.)

Aja, zdaj boste rekl, da so to neki bedni ali stari špili, ki niso vredni niti tolk...

Nič ne piratizirajo. Pred nakupom je treba pogledat ali je igra igralcu sploh všeč. :)
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

nekikr ::

Dosti folka piratizira zaradi prevelikih cen iger v Sloveniji.

Bullshit. Dosti folka piratizira, ker je to zastonj. Ne ceneje ampak zastonj. Če pogledamo po app store sceni, imaš tam aplikacije in igre v povprečni vrednosti 1EUR, pa jih ljudje masovno nalagajo piratsko iz instalousa. In ne mi o kreditnih karticah, to je samo en beden izgovor. Če kupiš dve igri na leto se ti investicija v kreditno kartico povrne (tebi ali pa tvoji mamici), da ne omenjam, da imaš potem možnost kupiti še druge cenejše stvari. Kradeš, ker je zastonj in te noben ne vidi, priznaj, pa bo svet za odtenek lepši.

skika ::

Piratiziranje je čisto brezveze, kupiš en dober špil vsakih tolk časa ga preigraš na hard, če ma še multiplayer te še to zaposli za dober čas, ko pa neke dol vlečeš pa maš 1000 špilov na disku pa vsakega zaženeš za 15 min in se ga naveličaš ker je itak bil zastonj.

Blazz ::

primerjava downloadanih piratskih špilov in cen kjerkoli že je povsem zgrešena. Dost folka samo podownloada in nikoli ne poinštalira, oz kaj šele preigra. Spet drugi podownloadajo da potem lahko samo seedajo itd... bo treba malce razmislit preden dajete primerjave orangutanov in št jogurtov v hladilniku Baracka Obame... ane ahac...

opeter ::

Blazz je izjavil:

primerjava downloadanih piratskih špilov in cen kjerkoli že je povsem zgrešena. Dost folka samo podownloada in nikoli ne poinštalira, oz kaj šele preigra. Spet drugi podownloadajo da potem lahko samo seedajo itd... bo treba malce razmislit preden dajete primerjave orangutanov in št jogurtov v hladilniku Baracka Obame... ane ahac...


Potem mi prosim povej, zakaj v prvi vrsti sploh prenesejo špil, program, film, karkoli, če ga nikoli ne bodo naložili, preigrali ipd.? Zakaj je dobro npr. seedanje?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

šernk ::

Potem mi prosim povej, zakaj v prvi vrsti sploh prenesejo špil, program, film, karkoli, če ga nikoli ne bodo naložili, preigrali ipd.?


nazadnje sem prenesel COD4 in COD2...prvi in drugi mi ležita na disku še v .rar datotekah...prenesel in nikoli inštaliral, prenesel pa sem za preganjanje dolgčasa, vendar je ostal zapakiran na disku...

aja...zadnja dobra igra, ki sem jo igral in je bila vredna vsakega zapravljenega centa pa sega v leto 2000 al 2001...torej 10 LET! vse ostalo zame ni vredno niti elektrike, ki jo porabim za download.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ahac ::

Also, indie igre ne štejejo. 99% jih je crap oz. ponujajo premalo gameplaya za svoj keš. Sploh Magicka, ki naj bi bila izdana še čisto preveč nekončana.

Zakaj pa potem tolk folka to downloada? Če se pa ve, da je crap...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PARTyZAN ::

Ker se ne ve, da je crap. Zveš pol, ko si vrgu 10EUR stran. Oz. lahko tud ne vržeš keša stran, pa najprej sprobaš demo. Ampak dost folka za tako majhen denar kar na slepo kupi.

nekikr: daj preberi si moje prejšnje poste v tem threadu, no. Preden se spraviš random folk obtoževat piratstva. Scum.

Pa tudi Jailbreakanih iPhonov sploh ni veliko in iPhone OS je izredno slab predstavnik platforme, ker bi bilo piratstvo problem. Aja, pozabil si tudi povedat, da je 99% aplikacij na AppStoru utter crap, in še tistih par $ niso vredne. Jaz jih zato ne downloadam, nekateri bi pa radi vse sprobali.

Mipe ::

zli vesoljc je izjavil:

Mipe :: danes, 10:17:55
Še en razlog več proti nakupu PS3.


In kateri so preostali razlogi po tvojem??


Uboga bera pregrešno dragega špilovja.

3furious ::

Ene 3 leta si prepozen za trolanje da PS3 nima iger:))
In the age of information, ignorance is a choice.

ahac ::

Ker se ne ve, da je crap. Zveš pol, ko si vrgu 10EUR stran. Oz. lahko tud ne vržeš keša stran, pa najprej sprobaš demo. Ampak dost folka za tako majhen denar kar na slepo kupi.

Če so ljudje za 10EUR pripravljeni kupovat na slepo, ker se jim zdi to tolk nizka cena... potem je nekako logično, da je cena AAA igre nekajkrat višja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

49106 ::

AAA igre tipa James Bond? Še film je daljši od teh 2 urc. Cena je pa res AAA ;)

Jst ::

Jaz sem nehal piratizirati nekaj let nazaj, pa čeprav sem že v času HL2 kupil to igro.

Problem je, da vidiš igro z veliko prenosi in klikneš download. Ker so današnje igre velike v povpreču 6-8GB, ti tudi 10/10 povezava "traja."

Potem bereš ali gledaš opise iger in takoj najdeš torrent in download.

Pa imaš drugi dan dve igri, kateri morda inštaliraš, začneš prvo igrati in te moti neka malenkost in je tvoje mnenje o igri takoj this suck big time. Pa pri drugi isto.

Po drugi strani pa, ko sem kupil AvP3, sem bil malo razočaran nad mouse lagom, ki pa so ga popravki porihtali. V SP sem vložil veliiiiko časa, ker meje zanimalo, kako se zgodba odvija, če igraš po vrsti, prvo stopnjo Aliena, Predatorja in Marinca. Ter potem naprej drugo, tretjo...

Ko sem videl, da ni razlike, sem začel igrati na hard, kjer sem se spet zamotil za kar precej časa, ker moraš biti zelo previden.

In tako mine 30+ ur samo za SP. Potem pa začneš MP, ki ima drugačno mehaniko igranja, epske scene ko s Alienom zasleduješ Marinca od zgoraj, pod mostom, čakaš na primeren trenutek, potem te pa predator skine. Ali obratno.

Vprašajte se, koliko EUR daste za razne pijače, cigarete, ventilatorje, USB ključke, cunje.... skozi vse leto. Če pa kupite na leto 3, 4 igre, grem stavit, da bi vas koštalo manj in bi pri igranju uživali, dosti bolj, kot pri piratskih igrah.

To je moja izkušnja in sem vesel, da sem začel igre kupovati, ker dobro premisliš, če se ti splača igro naročiti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BigWhale ::

VSI! Cisto VSI piraztizirajo zato ker se to da. :) Ce bi lahko vsi kradli kruh iz trgovin bi ga. Ali pa avtomobile, prav vseeno je o cem se pogovarjamo. Za software imamo pac enostavne replikatorje in cena za repliciranje je zanemarljiva.

Cene so taksne kot so, nekatere igre so predrage, se strinjam. Druge spet ne. Gre samo za to, koliko ur porabis za igranje ene igre. Tako kot pravi Jst, za zabavo se porabi ogromne kolicine denarja in se tega niti ne zavedamo oziroma se nam zdi povsem samoumevno, da se za to porabi denar.

Zakaj pri SWju drugace? Samo zato, ker ga lahko repliciramo.

Ce kupis eno igro na mesec in das zanjo 50 EUR in jo igras 20 ur, je to 2.5 EUR na uro za zabavo. To so maksimalno tri kave v lokalu. Tri na mesec. Ali pa skatlica cigaret, ki jo nek redni kadilec skuri v enem dnevu.

Piratizira se software, ki stane 1 EUR ali pa 170 EUR (Windows) in marsikomu se zdi 170 EUR oderustvo. Za software, ki ti bo laufal deset let in za katerega bos deset let dobival brezplacne popravke. To je jebenih 0.7 EUR na mesec.

Tipicna PS3 igra, ki jo pri nas kupis te stane med 40 in 60 EUR. Drago, ja. Ampak, do sedaj sem se vsako igro igral vsaj 20-30 ur. Nekatere celo po 50 ur in vec. Pa nimam blazno veliko iger za PS3/PS2, kakih 20 recimo.

Dokler ne bo cena 0 EUR bodo ljudje piratizirali in jamrali kako drago je vse skupaj. Za PS3 do sedaj ni bilo piratstva, ker se ni dalo kopirati, kako bo sedaj bomo pa videli, mar ne?

JanezekNovak ::

BigWhale je izjavil:

VSI! Cisto VSI piraztizirajo zato ker se to da. :) Ce bi lahko vsi kradli kruh iz trgovin bi ga. Ali pa avtomobile, prav vseeno je o cem se pogovarjamo. Za software imamo pac enostavne replikatorje in cena za repliciranje je zanemarljiva.

Cene so taksne kot so, nekatere igre so predrage, se strinjam. Druge spet ne. Gre samo za to, koliko ur porabis za igranje ene igre. Tako kot pravi Jst, za zabavo se porabi ogromne kolicine denarja in se tega niti ne zavedamo oziroma se nam zdi povsem samoumevno, da se za to porabi denar.

Zakaj pri SWju drugace? Samo zato, ker ga lahko repliciramo.

Ce kupis eno igro na mesec in das zanjo 50 EUR in jo igras 20 ur, je to 2.5 EUR na uro za zabavo. To so maksimalno tri kave v lokalu. Tri na mesec. Ali pa skatlica cigaret, ki jo nek redni kadilec skuri v enem dnevu.

Piratizira se software, ki stane 1 EUR ali pa 170 EUR (Windows) in marsikomu se zdi 170 EUR oderustvo. Za software, ki ti bo laufal deset let in za katerega bos deset let dobival brezplacne popravke. To je jebenih 0.7 EUR na mesec.

Tipicna PS3 igra, ki jo pri nas kupis te stane med 40 in 60 EUR. Drago, ja. Ampak, do sedaj sem se vsako igro igral vsaj 20-30 ur. Nekatere celo po 50 ur in vec. Pa nimam blazno veliko iger za PS3/PS2, kakih 20 recimo.

Dokler ne bo cena 0 EUR bodo ljudje piratizirali in jamrali kako drago je vse skupaj. Za PS3 do sedaj ni bilo piratstva, ker se ni dalo kopirati, kako bo sedaj bomo pa videli, mar ne?


Podpis pod tole...
http://www.euroairsoft.com/

RejZoR ::

SkipEU je izjavil:

KoMar- je izjavil:

Daj mi povej, kdo ima doma konzolo in nima interneta? Oz. še bolje - kdo ima računalnik in nima interneta? Nihče.


Očitno si izgubil stik z realnostjo. Že v našem hribovskem delu občine ogromno gospodinjstev nima dostopa do interneta (razen če 2 kb/s max. šteješ kot primeren dostop).


Sam imam 8Mbit net ampak PS2 pa imam offline. Če bi imel kakšno drugo konzolo bi verjetno bila isto offline. Prvič zato ker imam poezavo v bajti brezžično in bi mogu dat nek wireless sprejemnik poleg konzole, da bi sploh delovalo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

techfreak :) ::

PS2 je že malo starejši in logično nima WLANa. PS3 in Xbox 360 ga imata in potem ni težav z internetom.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na PlayStationu 4 že teče Linux

Oddelek: Novice / Konzole
3712533 (9202) 66speeder66
»

PlayStation 4 skoraj zlomljen

Oddelek: Novice / Konzole
309345 (5200) gansta
»

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Oddelek: Novice / Igre
156904 (5827) Berserker
»

Sony ni pričal pred Kongresom, uradno mnenje IP

Oddelek: Novice / Varnost
135284 (4017) 3furious
»

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Oddelek: Novice / Konzole
455359 (2970) MrStein

Več podobnih tem