PC Magazine - Podjetje NSS Labs objavlja rezultate septembra izvedene raziskave o varnostni pri brskanju in zanesljivosti brskalnikov pri odkrivanju zlonamernih povezav. Osredotočili so se na tako imenovane napade z zlobno kodo prek socialnega inženiringa (socially-engineered malware attacks), ki postaja vedno pogostejši vektor za prenos okužb na računalnike. Zlikovci v tem primeru zlorabijo zaupanje uporabnikov v povezave, ki jih na socialnih omrežjih objavijo njihovi znanci. Vsi novejši brskalniki imajo vgrajene mehanizme za zaznavanje sumljivih in škodljivih spletnih naslovov. Avtorji raziskave so preverjali, kako učinkoviti so v praksi.
Preizkus je trajal 11 dni (17.-27. september). Vsakih šest ur so zagnali 39 ločenih testov na vsakem izmed šestih sodelujočih brskalnikov. Pri tem so pazili na ažurnost, tako da skušali vedno ponuditi čim novejše zlobne naslove.
Najbolje se je odrezal Internet Explorer 9 beta, ki je blokiral 99 odstotkov škodljivih vsebin, sledil pa mu je Internet Explorer 8 z 90-odstotno uspešnostjo. Firefox 3.6 je polovil 19 odstotkov umazanije, Safari 5 11 odstotkov, Chrome 6 tri odstotke in Opera 10 manj kot enega.
Google se je že odzval na raziskavo in jo označil za nekredibilno. Dodajajo, da so uporabljali najnovejše verzije Internet Explorerja in le Chrome 6, medtem ko je sedaj na voljo že Chrome 8. To je res, a septembra je bil Chrome 6 najnovejši. Prav tako so kritični do majhnega izseka spletnih nevarnosti, ki jih je preverjal test, in do dejstva, da je raziskavo financiral Microsoft.
Novice » Brskalniki » NSS Labs: Najvarnejši brskalnik IE
___ ::
dunker....
če pa raziskavo financira podpornik firefoxa pa je vse okej če se firefox znajde na 1. mestu?
dejstvo je da je ie9 zakon brskalnik, firefox pa tone v pozabo in ga uporabljajo le še zagrizeni uporabniki ki ne morejo priznat da je firefox za časom
če pa raziskavo financira podpornik firefoxa pa je vse okej če se firefox znajde na 1. mestu?
dejstvo je da je ie9 zakon brskalnik, firefox pa tone v pozabo in ga uporabljajo le še zagrizeni uporabniki ki ne morejo priznat da je firefox za časom
amigo_no1 ::
Kaj ima ie kar nima Opera, FF, Chome ?
Naštej par prednosti.
Naštej par prednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
___ ::
sam uporabljam opero in chrome, ker mi tako pač paše. opero sem si prilagodil kot mi je všeč, chrome pa uprabim pri straneh ki opere ne podpirajo kot bi morale.
pri firefoxu me moti počasen zagon, moti me da ko instaliram firefox moram instalirat 1 milijon addonov, da dobim funkcionalnost opere. moti me počasnost firefoxa. Moti me da nima zgodovine odprtih zavihkov, ampak le navadno zgodovino...velikokrat se zgodi da kakšen zavihek odprem in ga čez 10 minut rabim in pri operi zelo hitro najdem, pri firefoxu pa iščem in iščem, saj si ponavadi ne zapomnimo strani kjer smo iskali kakšen podatek kajne?
internet explorer 9 je dovolj zavarovan, da ga nekako ni več smiselno obsojat kot najmanj varen brskalnik (to postaja firefox, odkar je izgubil podporo googla).
sicer pa fantje, povejte mi kaj ima firefox tako posebnega kar nimajo ostali, boljši, brskalniki?
priznam da sem včasih zelo rad uporabljal firefox, dokler ni opera izdala brskalnika z oznako 9, potem pa je firefox začel zgubljati svoje vodstvo, saj ga je zapustil tudi google in firefox zdaj nekako živi na stari slavi.
Teslaman hvala za informacijo=) sem že nekaj časa uporabljal opero 11 beta...=)
pri firefoxu me moti počasen zagon, moti me da ko instaliram firefox moram instalirat 1 milijon addonov, da dobim funkcionalnost opere. moti me počasnost firefoxa. Moti me da nima zgodovine odprtih zavihkov, ampak le navadno zgodovino...velikokrat se zgodi da kakšen zavihek odprem in ga čez 10 minut rabim in pri operi zelo hitro najdem, pri firefoxu pa iščem in iščem, saj si ponavadi ne zapomnimo strani kjer smo iskali kakšen podatek kajne?
internet explorer 9 je dovolj zavarovan, da ga nekako ni več smiselno obsojat kot najmanj varen brskalnik (to postaja firefox, odkar je izgubil podporo googla).
sicer pa fantje, povejte mi kaj ima firefox tako posebnega kar nimajo ostali, boljši, brskalniki?
priznam da sem včasih zelo rad uporabljal firefox, dokler ni opera izdala brskalnika z oznako 9, potem pa je firefox začel zgubljati svoje vodstvo, saj ga je zapustil tudi google in firefox zdaj nekako živi na stari slavi.
Teslaman hvala za informacijo=) sem že nekaj časa uporabljal opero 11 beta...=)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Poldi112 ::
Da vidimo še kontra primerjavo, no dejmo..
Za začetek tečejo tudi na Ubuntu in en samo na Win.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
___ ::
windows uporabnikom ni ravno mar kaj teče na linux in kaj ne=) in ja pogosto uporabljam ubuntu in takrat pač uporabljam firefox.zato vem kako slab je.
Tilen ::
Da vidimo še kontra primerjavo, no dejmo..
Za začetek tečejo tudi na Ubuntu in en samo na Win.
IE šiba tudi na Ubtunu (ies4linux).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
___ ::
nočem zanetiti nove firefox vs the world vojne, napisal sem le moje mnenje ki temelji na izkušnjah brskanja. Dalej najudobneje brskam z opero kjer je vse urejeno, pri firefoxu pa imam občutek kot da uporabljam internet explorer 6 z zavihki. Lahko da se motim ampak takšno je pač moje mnenje.
lep dan še naprej=)
lep dan še naprej=)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
blackbfm ::
internet explorer 9 je dovolj zavarovan, da ga nekako ni več smiselno obsojat kot najmanj varen brskalnik
Ja ja, počak da začne MS vgrajevat tole v Windowse boš vidu potem kok je zadeva varna.
Za firefox pa se deloma strinjam, so kar zaspali.
___ ::
blackclw to se strinjam.
Za uporabnike ki zahtevajo več, je stvar drugačna. Jaz na to poizkušam gledat iz splošnega stališča, kaj je dovolj varno za 10 letnega mulčka ki z užitkom visi na porno straneh in 70 letno babico ki hoče plačati račune in mogoče klikne na kakšno nevarno povezavo ki bi ji lahko okužila računalnik.
Poizkušam si tudi predstavljati kateri brskalnik je najlažji za uporabo in ga je zato bolj smiselno instalirati neveščemu uporabniku (kar predstavlja verjetno 80% uporabnikov računalnikov?) in spet mi na misel padete chrome in ie9 saj imata najenostavješi videz...
McgrgorSL
Oprosti ampak ie sem nazadnje resno uporabljal kakih 6 let nazaj, zdaj ga imam na računalniku le še zato da vidim kakšna je situacija.kot sem rekel uporabljam opero in chrome.
hvala za natančno branje=)
Za uporabnike ki zahtevajo več, je stvar drugačna. Jaz na to poizkušam gledat iz splošnega stališča, kaj je dovolj varno za 10 letnega mulčka ki z užitkom visi na porno straneh in 70 letno babico ki hoče plačati račune in mogoče klikne na kakšno nevarno povezavo ki bi ji lahko okužila računalnik.
Poizkušam si tudi predstavljati kateri brskalnik je najlažji za uporabo in ga je zato bolj smiselno instalirati neveščemu uporabniku (kar predstavlja verjetno 80% uporabnikov računalnikov?) in spet mi na misel padete chrome in ie9 saj imata najenostavješi videz...
McgrgorSL
Oprosti ampak ie sem nazadnje resno uporabljal kakih 6 let nazaj, zdaj ga imam na računalniku le še zato da vidim kakšna je situacija.kot sem rekel uporabljam opero in chrome.
hvala za natančno branje=)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
PARTyZAN ::
sam uporabljam opero in chrome, ker mi tako pač paše. opero sem si prilagodil kot mi je všeč, chrome pa uprabim pri straneh ki opere ne podpirajo kot bi morale.
Super. Važno, da si ugotovil kaj ti paše. Jaz recimo, si nisem moral Opere prilagoditi po svojem okusu. Enostavno ne da se je.
pri firefoxu me moti počasen zagon
Mene ne, ker browser prižgem 1x na reboot. Tudi takrat se mi zagon ne zdi "počasen".
moti me da ko instaliram firefox moram instalirat 1 milijon addonov, da dobim funkcionalnost opere.
Lahko pa inštaliraš 999999 addonov, ker pač ene funkcije opere ne uporabljaš. Zakaj bi tam bilo, če ne rabiš?
moti me počasnost firefoxa.
Priznam, chrome in safari renderirata strani hitreje, ampak ni tako hude razlike. V primerjavi z opero nisem opazil razlike.
Moti me da nima zgodovine odprtih zavihkov
Ima. Je vključen v 999999 addonov, ki si jih naložil prej, da si dobil funkcionalnost opere.
sicer pa fantje, povejte mi kaj ima firefox tako posebnega kar nimajo ostali, brskalniki?
Prilagodljivost. Tako kot si lahko FF prirediš po svojem okusu, ne moreš nobenega drugega browserja na tem planetu. Aja, si že kje videl kakšen adblocker, ki AdBlocku Plus za FF seže vsaj do gležnjev? ;)
priznam da sem včasih zelo rad uporabljal firefox, dokler ni opera izdala brskalnika z oznako 9
Tako kot sem že napisal prej ... super da si našel nekaj kar ti odgovarja. Ni pa zato treba pljuvati po super alternativi. Also, FF4 je pred vrati. Kar nekaj hib je odpravljenih, pa UI bo stopil v korak z časom.
___ ::
če bo firefox 4 boljši bom mogoče spet prestopil tja=)
Trenutno menim da je firefox za ostalimi brskalniki... glede add-onov pa ja priznam da se da firefox prilagodit..ampak to je isto kot pri avtu. Lahko kupiš kakšen peugeot 206 in ga spedenaš tako da da glava peče, zmečeš vanj ure in ure časa da avto postane športen, ima več konjev, boljše podvozje, lahko pa že v štartu kupiš avto ki vse to ima in ima poleg tega boljši avto mogoče še parkirni senzor ki ga pač ne rabiš...
važno je da ne izgubljaš časa z mučenjem idealnih rešitev ampak dobiš vse že v kompletu=)
drugače pa partyzan..tnx za argumentiran odgovor. ponavadi je dogovor le da MOTIŠ SE FF JE NAJBOLJŠI itd...
Trenutno menim da je firefox za ostalimi brskalniki... glede add-onov pa ja priznam da se da firefox prilagodit..ampak to je isto kot pri avtu. Lahko kupiš kakšen peugeot 206 in ga spedenaš tako da da glava peče, zmečeš vanj ure in ure časa da avto postane športen, ima več konjev, boljše podvozje, lahko pa že v štartu kupiš avto ki vse to ima in ima poleg tega boljši avto mogoče še parkirni senzor ki ga pač ne rabiš...
važno je da ne izgubljaš časa z mučenjem idealnih rešitev ampak dobiš vse že v kompletu=)
drugače pa partyzan..tnx za argumentiran odgovor. ponavadi je dogovor le da MOTIŠ SE FF JE NAJBOLJŠI itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
McGregorSL ::
dejstvo je da je ie9 zakon brskalnik
Sem sam sklepal, da po taki izjavi pač si pristaš IE, razen če si kar v tri krasne bleknil ;)
Nevem pa o kakšni vojni med FF vs. world ti govoriš, ker če prebereš svoje poste in ostale, bolj zgleda, da si osebno nastrojen proti FF.
Itak, da prihajajo nove verzije vseh brskalnikov in tut FF kakor vem dobi FF4... res pa da zamujajo za ostalimi. Tok pa se strinjam, da ima FF največ podpore za dodatke... ki pa ga naredijo počasnega....
Ko bodo vsi brskalniki imeli svoje super končne verzije, bi bilo dobro videti nepristransko primerjavo med vsemi. Seveda brez dodatnih funkcionalnosti(dodatkov)... pač čista inštalacija.
Looooooka ::
Pa sam deset let kritike so rabl, da so se podvizal...matr...se ene 90 let pa bo mogoce konc z obsojanjem :D
Mipe ::
Je to enako kot tisti CSS3 testi, ko je IE9 imel kao 100% CCS3 podporo, ker so pač testirali samo tiste dele, ki so bili implementirani v IE9?
___ ::
sicer pa fantje.moj komentar je bil namenjen dunkerju ki je izjavil da so rezultati tega testa takšni zato ker je microsoft financiral raziskavo. želel sem mu razložiti da se moti saj je situacija drugačna kot si jo predstavlja saj ff ni več toliko boljši od ie kot je bil 5 let nazaj ko smo _vsi_ uporabljali le ff saj boljšega brskalnika takrat še ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Poldi112 ::
windows uporabnikom ni ravno mar kaj teče na linux in kaj ne=) in ja pogosto uporabljam ubuntu in takrat pač uporabljam firefox.zato vem kako slab je.
Aha, torej praviš, da če nekaj ZATE ni prednost to ne šteje kot argument?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
___ ::
da poldi, to je zame in za vse ki linuxa ne uporabljalo argument. kaj mene briga kaj dela na linuxu? zanima me kaj dobro deluje na windowsih, saj večinoma uporabljam windowse.
Poldi112 ::
sicer pa fantje.moj komentar je bil namenjen dunkerju ki je izjavil da so rezultati tega testa takšni zato ker je microsoft financiral raziskavo. želel sem mu razložiti da se moti saj je situacija drugačna kot si jo predstavlja saj ff ni več toliko boljši od ie kot je bil 5 let nazaj ko smo _vsi_ uporabljali le ff saj boljšega brskalnika takrat še ni bilo.
Bolj malo si razložil. Že če ne bi šlo za MS bi rezultate morali jemati z rezervo, če pa poznamo firmo ki je sponzorirala "raziskavo" pa skoraj ne more biti dvoma, da testi niso bili prirejeni prednostim IE-ja.
In to da je IE zmanjšal zaostanek nima veze. Razen če se pogovarjaš z navideznim prijateljem, ki ti zatrjuje, da je IE še vedno utter crap iz časov 6.0
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
strackovski ::
Če se omejimo zgolj na uporabiško izkušnjo in pozabimo pripadnost ter druge morebitne zadržke: si po uporabi Chrome-a res še želite zagnati Firefox?
lp
lp
___ ::
strackovski
+1
zdaj pa fantje lep dan želim še naprej in ne se preveč razburjat če ff ni več to kar je nekoč bil=)
+1
zdaj pa fantje lep dan želim še naprej in ne se preveč razburjat če ff ni več to kar je nekoč bil=)
Poldi112 ::
tako kot je bilo bolj malo/nič protiargumentov.se strinjaš?
Zame je možnost poganjanja tako na win kot na linux killer feature. Je pa jasno da ima veliko vlogo tudi stvar navade. Jaz sem navajen na svoje plugin-e v firefox-u in na celo delovanje, tako da nimam nobene potrebe da bi menjal. Enako predvidevam velja za IE uporabnike.
Bistvo je pa vseeno, da z strani MS sponzorirana raziskava zgolj fanatičnemu privržencu ne prižge rdeče luči.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
r0ker ::
zakaj je pomembno če browser dela na linux? isto kot da bi sponzoriral, da lahko z temi adidaskami pa tečeš po cesti in po afriški puščavi. boli me, če pa nikol nebom tekal po puščavi ker mi po cesti glih tak gre in nimam nobenih razlogov za tek po grozno vroči, neprivlačni puščavi
Seljak ::
Mislim no,če je vso zadevo financiral microsoft,potem nam je lahko jasno,da je zadeva sumljiva,vsaj kar se tiče te raziskave!! Jaz vrjamem temu kar sam testiram !!
Poldi112 ::
Meni je čisto vseeno če je tebi vseeno, ampak nekaterim nam je pomembno in vsi razen IE-ja delajo tudi na drugih platformah. Človek je vprašal za prednosti in sem mu dal eno. In to da je TEBI vseeno ne spremeni dejstva, da je to ena od prednosti, ki jih imajo ostali pred IE. Če pa hočeš da ti povem, kaj je ZATE prednost, se pa tako izrazi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
___ ::
prednost riževe moke pred pšenično je ta, da riževo moko lahko jedo tudi tisti ki so alergični na pšenično moko, pa stavim da ti rajši ješ pecivo narejeno iz pšenične moke kot riževe.right? torej to ni ravno neka prednost......get the point?
prednost 4x4 vozila je v tem da se z njim lahko pelješ kjerkoli želiš, pa kljub temu stavim da imaš avto ki je narejen samo za vožnjo po asfaltu...get the point?
prednost 4x4 vozila je v tem da se z njim lahko pelješ kjerkoli želiš, pa kljub temu stavim da imaš avto ki je narejen samo za vožnjo po asfaltu...get the point?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
Poldi112 ::
Ne glede na to ali si alergičen na pšenico ali je je bolje, da imaš na voljo obe kot samo eno. Če si pa še toliko bolje.
Nimam avta, ki je narejen samo za vožnjo po asfaltu. Pa tudi če bi ga imel nikoli ne bi zagovarjal odsotnost terencev, zato ker jih ne potrebujem. Ali pa jih imel za nerelevantne, ker sam nimam želje po offroadu.
Tako da ne, I do not get the point. Stvar je prednost, pa če se ti na glavo postaviš.
Veliko več ljudi uporablja FF na Linux-u kot vozi Ferrari. Pa zato verjetno ne razlagaš okoli, da je Ferrari brezveze, ker ga skoraj nihče ne vozi. Vključno s teboj.
Nimam avta, ki je narejen samo za vožnjo po asfaltu. Pa tudi če bi ga imel nikoli ne bi zagovarjal odsotnost terencev, zato ker jih ne potrebujem. Ali pa jih imel za nerelevantne, ker sam nimam želje po offroadu.
Tako da ne, I do not get the point. Stvar je prednost, pa če se ti na glavo postaviš.
Veliko več ljudi uporablja FF na Linux-u kot vozi Ferrari. Pa zato verjetno ne razlagaš okoli, da je Ferrari brezveze, ker ga skoraj nihče ne vozi. Vključno s teboj.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Poldi112 ::
Pa si kdaj sprobal. Jaz sem, ker sem hotel activex podporo na eni delovni mašini. In veš kaj je bilo zanimivo - ni delalo.
Tako da ne hvala za take polovičarske rešitve.
Tako da ne hvala za take polovičarske rešitve.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
___ ::
imaš pa druge brskalnike namesto ff.
sicer pa si se ti _obesil_ na to da ie ni uporaben tudi na linuxu.kaj pa če se spraviš na to kar sm jaz pisal na začetku..glede varnosti...torej to o čemer govori članek? o varnosti povprečnega uporabnika ki brska po internetu..trdim da z ie nisi nič manj zaščiten kot z ff.
sicer pa si se ti _obesil_ na to da ie ni uporaben tudi na linuxu.kaj pa če se spraviš na to kar sm jaz pisal na začetku..glede varnosti...torej to o čemer govori članek? o varnosti povprečnega uporabnika ki brska po internetu..trdim da z ie nisi nič manj zaščiten kot z ff.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ___ ()
___ ::
še en uporabnik ki je obtičal v časih ie6
poldi116 tvoja primerjava ni ravno neki smotrna. uporablja ferrari in ga vozi na isti podlagi kot jaz moj avto. torej nekako kot če namesto ff uporabljaš chrome se ti ne zdi?=)
poldi116 tvoja primerjava ni ravno neki smotrna. uporablja ferrari in ga vozi na isti podlagi kot jaz moj avto. torej nekako kot če namesto ff uporabljaš chrome se ti ne zdi?=)
Markoff ::
Zakaj sploh objavljate to plažo? Če bi bili rezultati izjemno tesni, še ne bi rekel, tako pa...no comment.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Poldi112 ::
Če se osredotočimo na članek potem smo nazaj pri problemu zaupanja v rezultate.
Pa da ne bo pomote, mislim da je IE čisto spodoben browser. Samo večini to nič ne pomaga, ker ga ne more uporabljati.
Pa da ne bo pomote, mislim da je IE čisto spodoben browser. Samo večini to nič ne pomaga, ker ga ne more uporabljati.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
WamPIRe- ::
Obstaja recimo za Chrome, IE ali pa Opero tole: Update scanner??
Zadeva mi je nujna in ravno zato še imam FF.
Zadeva mi je nujna in ravno zato še imam FF.
Markoff ::
Aja ce rezultati niso tesni pomeni da ni res? Cool story bro.
V zadnjih 5 letih so bili rezultati vedno kolikor-tolikor blizu in sedaj čudežno IE prehiteva vse za faktor 10? In to je nekaj, kar je prisotno vsak dan v običajnem življenju in svetu visoke tehnologije? Good one, bro.
Ko bo prišel ven avto na neverjetnostni pogon, bom verjel, da je 100.000-krat bolj ekonomičen od Smarta. Ko pa izdajo Smart2, pa bom verjel, da je do 10% bolj ekonomičen. Ne vem, če si opazil, ampak za informacijske tehnologije je značilna evolucija, razen če govorimo o popolnoma novih informacijskih storitvah. In IE 1-9 je prej evolucija kot revolucija.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Microsoftova stran oceni varnost brskalnikov: prvi IE, drugi Chrome (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 20448 (17372) | darkolord |
» | Internet Explorer 9 najučinkoviteje blokira škodljive straniOddelek: Novice / Brskalniki | 8730 (6620) | Jst |
» | Internet Explorer 9 Beta na voljo javnostiOddelek: Novice / Brskalniki | 11764 (9705) | RoSeR |
» | Kateri najhitrejši brskalnik je v deželi tej? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 29006 (25659) | JohanP |
» | Izšel Safari 5Oddelek: Novice / Brskalniki | 15801 (13468) | bluefish |