Novice » Avtorsko pravo » CD Projekt ne bo toleriral piratstva nove igre
Zmajc ::
Glej če so zlomili zaščito na PS3 in DRMje tipa "Ubisoft-allways-on" lahko razvijejo karkoli pa bodo še vedno piratske kopije. Vedno bodo nekje marginalci in friki ki bodo te zadeve razbili. Čim večja represija tem večji upor. Človeška narava pač.
Zanimivo da Xbox 360 DRM še vedno ni bil učinkovito razbit (razen če hočeš met zastarel dashboard na kerem ti kup stvari ne dela in maš točno določen model konzole s točno določenega mesca ;)). Prav tako me zanima kako bo ta PS3 hack delal, glede na to da zahtevajo nove igre popatchan PS3 firmware, ki na to ni več ranljiv ;)
Piratstvo postaja vedno težje fantki. Sprijaznite se.
Spoofaš verzijo firmwara tako da igra misli da imaš sistem updatan in igraš. Kolikor vem so s tem usposobili večino PS3 iger. Sicer pa nisem konzolaš tako da v praksi ne vem.
Glede na to da do pred par meseci PS3 piratstva sploh ni bilo sedaj pa je bi rekel da je piratstvo na PS3 prej postalo lažje kot težje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
opeter ::
Razvoj je na PC-jih, staro sranje na konzoli. Vedno je bilo tako in vedno bo. Da nekateri sanjajo drugače mi dol visi, propad PC-ja pa itak napovedujejo že 10 let.
Poglej samo kako je beden multiplayer na konzolah in ti bo vse jasno.
Emmm... kaj? Poglej razvoj iger. Razen Witcherja 2 drugih pravih visokoproračunskih naslovov (razen Blizzardovih) iger za PC enostavno NI. Vse se dela v zadnjih (10?) letih skorajda izključno za konzole in se naknadno predela za Windows in MacOS (za slednjega se zna občasno zavleči zaradi slabih Applovih gonilnikov ipd). Sicer je Steam malenkost pripomogel, da so se igre bolj razmahnile tudi na jabolčni platformi.
Mavrik je imel v mislih predvsem to, da bo v prihodnosti večina iger išla v prodajalnah tipa Applov AppStore in Steam. Zna se celo zgodit, da klasične trgovine sploh ne bodo več ponujale igre na DVD/BR nosilcih (dobro, do takrat bo še kar nekaj vode preteklo). Pa vendar. Na to kažejo sledeče opcije v nekaterih bolj znanih fizičnih trgovin (seveda ne v Sloveniji):
http://game.gamesplanet.com/ (divizija game.co.uk)
http://www.amazon.com/Game-Downloads/b/... (amazonova digitalna prodaja)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
murmur ::
Zmajc ::
Razvoj je na PC-jih, staro sranje na konzoli. Vedno je bilo tako in vedno bo. Da nekateri sanjajo drugače mi dol visi, propad PC-ja pa itak napovedujejo že 10 let.
Poglej samo kako je beden multiplayer na konzolah in ti bo vse jasno.
Emmm... kaj? Poglej razvoj iger. Razen Witcherja 2 drugih pravih visokoproračunskih naslovov (razen Blizzardovih) iger za PC enostavno NI. Vse se dela v zadnjih (10?) letih skorajda izključno za konzole in se naknadno predela za Windows in MacOS (za slednjega se zna občasno zavleči zaradi slabih Applovih gonilnikov ipd). Sicer je Steam malenkost pripomogel, da so se igre bolj razmahnile tudi na jabolčni platformi.
Mavrik je imel v mislih predvsem to, da bo v prihodnosti večina iger išla v prodajalnah tipa Applov AppStore in Steam. Zna se celo zgodit, da klasične trgovine sploh ne bodo več ponujale igre na DVD/BR nosilcih (dobro, do takrat bo še kar nekaj vode preteklo). Pa vendar. Na to kažejo sledeče opcije v nekaterih bolj znanih fizičnih trgovin (seveda ne v Sloveniji):
http://game.gamesplanet.com/ (divizija game.co.uk)
http://www.amazon.com/Game-Downloads/b/... (amazonova digitalna prodaja)
Kar ne pomeni da bo piratstvo ustavljeno. Piratizirat za iOS je lažje kot kdarkoli. Jailbreak je legalno dovoljen in bolj enostaven kot kadarkoli. S tem avtomatsko lahko nalagaš appse na sistem mimo itunes-a in App Stora. Appse pa je enostavno lahko dobiti na netu en mass. Za bolj lene imaš celo appse ki ti same poiščejo in naložijo piratske appse.
Piracy rate za iOS je ta trenutek verjetno najisji v zgodovini platforme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
ABX ::
Razvoj je na PC-jih, staro sranje na konzoli. Vedno je bilo tako in vedno bo. Da nekateri sanjajo drugače mi dol visi, propad PC-ja pa itak napovedujejo že 10 let.
Poglej samo kako je beden multiplayer na konzolah in ti bo vse jasno.
Emmm... kaj? Poglej razvoj iger. Razen Witcherja 2 drugih pravih visokoproračunskih naslovov (razen Blizzardovih) iger za PC enostavno NI.
A ti te cifre jemlješ iz riti?
http://www.vgreleases.com
October releases: PS3 45, XboX 47, PC 26, (tu se ne šteje indie iger).
Pa čisto osebni okus, igre na konzolah me ne zanimajo. Jaz rad igram multiplayer, simulacije, FPS in strategije. Nič od tega na konzolah ni omembe vredno.
Še vedno so omejitve na 12-16 istočasnih igralc v online način. To je imel Duke nukem leta 96.
In poglej Fallout 3, počasi nalaga in zastarela grafika. Konzole? Ne hvala.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Prav tako so MMOji vezani skoraj izključno na PCje.
Ne skrbi bojo prišli tudi na konzole, čez 5 let.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
MrStein ::
Sicer je Steam malenkost pripomogel, da so se igre bolj razmahnile tudi na jabolčni platformi.
Kaj pa na Linux platformi?
Ni to bilo v planu?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
opeter ::
Po vsem sodeč so to bile le govorice:
http://www.engadget.com/2010/08/23/valv...
http://www.engadget.com/2010/08/23/valv...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
nsignific ::
A ti te cifre jemlješ iz riti?
http://www.vgreleases.com
October releases: PS3 45, XboX 47, PC 26, (tu se ne šteje indie iger).
Pa čisto osebni okus, igre na konzolah
Nisi dojel. Večina teh 27 releasov je portov s konzol, ostalo pa... Farming Simulator in The Ball - mod za UT3? Komentar, kateremu si odgovarjal je PRAVILNO trdil, da je razvoj na konzolah, na PCju pa razen nekaj (zelo dobrih) naslovov skoraj samo porti.
magecu ::
Moram priznat da se mi zdi pohvalna njihova odločitev.
Nad enko nisem bil ravno navdušen, tako da bom glede dvojke še premislil.
Je pa lepo da se vsaj enkrat ne bo treba njugat z drm omejitvami. :D
Nad enko nisem bil ravno navdušen, tako da bom glede dvojke še premislil.
Je pa lepo da se vsaj enkrat ne bo treba njugat z drm omejitvami. :D
Gandalfar ::
MMO je subscription service. Zanj ti je vseeno, ce ga piratizirajo, ker je itak vsa vrednost server-side.
McGregorSL ::
Konzolski špili so meni bedni vsi po vrsti. Sem sledil razvoju iger od črnobelega popcorna in prince of perzije (se prej pa na comodor64) in že takrat so bile konzole, ki so bile dobre za arkadne špile... in kakor vidim danes se ni nič spremenilo. Konzole so še vedno za casual arkadne špile... tiste ki pa nočjo bit so pa tako poenostavljene in poneumljene, da se še vedno občuti kot arkada.
Seveda se strinjam da "PC only" špilov skor ni več... zato pa tut je poden od špilov, ki so zunaj kot porti za PC... seveda vsi mislijo, da je krivo piratstvo za izpad dohodka... sam se po moje pošteno motijo in slepijo. Kvaliteta jim manjka, kako tut vsem stvarem v kapitalizmu. (seveda so redke svetle izjeme)
če pravi MMOji pridejo na konzole bodo moral uporabit tipkovnico, kar je pa že skor isto kot PC.
Če je dober špil za PC ga vedno kupm... ostale pa ne povoham več... ko boste nekateri mal odrastl in začel služt svoj denar in plačevat svoje stroške boste ugotovil, da nimate veliko časa za špile. Za tisti mali trenutek pa boste kupili špil, ki je res dober in vam je všeč. Ali pa seveda kupili Wii in se afnali pred TVjem :D Ali pa vam bo vseeno za kvaliteto in si privoščite konzolo... vsakumur svoje.
Tnx to spirits in heaven, da bo vsaj Heroes 6 PC Only! :D ... pa baje naj bi bil BF3 tut PC only, tako da še je upanje.
Seveda se strinjam da "PC only" špilov skor ni več... zato pa tut je poden od špilov, ki so zunaj kot porti za PC... seveda vsi mislijo, da je krivo piratstvo za izpad dohodka... sam se po moje pošteno motijo in slepijo. Kvaliteta jim manjka, kako tut vsem stvarem v kapitalizmu. (seveda so redke svetle izjeme)
če pravi MMOji pridejo na konzole bodo moral uporabit tipkovnico, kar je pa že skor isto kot PC.
Če je dober špil za PC ga vedno kupm... ostale pa ne povoham več... ko boste nekateri mal odrastl in začel služt svoj denar in plačevat svoje stroške boste ugotovil, da nimate veliko časa za špile. Za tisti mali trenutek pa boste kupili špil, ki je res dober in vam je všeč. Ali pa seveda kupili Wii in se afnali pred TVjem :D Ali pa vam bo vseeno za kvaliteto in si privoščite konzolo... vsakumur svoje.
Tnx to spirits in heaven, da bo vsaj Heroes 6 PC Only! :D ... pa baje naj bi bil BF3 tut PC only, tako da še je upanje.
Mipe ::
Stari... samo postaral si se. Danes so frocovju konzolne in druge igre sploh hude, medtem ko se nam starcem toži po užitku, s katerim smo nekdaj igrali črnobeli Prince of Persia. Tega ne bomo nikoli več občutili, pa naj izdelajo še tako hud špil.
Zmajc ::
McGregorSL je izjavil:
Konzolski špili so meni bedni vsi po vrsti. Sem sledil razvoju iger od črnobelega popcorna in prince of perzije (se prej pa na comodor64) in že takrat so bile konzole, ki so bile dobre za arkadne špile... in kakor vidim danes se ni nič spremenilo. Konzole so še vedno za casual arkadne špile... tiste ki pa nočjo bit so pa tako poenostavljene in poneumljene, da se še vedno občuti kot arkada.
Seveda se strinjam da "PC only" špilov skor ni več... zato pa tut je poden od špilov, ki so zunaj kot porti za PC... seveda vsi mislijo, da je krivo piratstvo za izpad dohodka... sam se po moje pošteno motijo in slepijo. Kvaliteta jim manjka, kako tut vsem stvarem v kapitalizmu. (seveda so redke svetle izjeme)
če pravi MMOji pridejo na konzole bodo moral uporabit tipkovnico, kar je pa že skor isto kot PC.
Če je dober špil za PC ga vedno kupm... ostale pa ne povoham več... ko boste nekateri mal odrastl in začel služt svoj denar in plačevat svoje stroške boste ugotovil, da nimate veliko časa za špile. Za tisti mali trenutek pa boste kupili špil, ki je res dober in vam je všeč. Ali pa seveda kupili Wii in se afnali pred TVjem :D Ali pa vam bo vseeno za kvaliteto in si privoščite konzolo... vsakumur svoje.
Tnx to spirits in heaven, da bo vsaj Heroes 6 PC Only! :D ... pa baje naj bi bil BF3 tut PC only, tako da še je upanje.
Civ V je tudi PC exclusive.
Ma niso vsi konzolastični špili tak zanič. Darksiders recimo je (meni osebno) fenomenalna igra pa nisem glih pristaš portov na PC z konzol.
Bor H ::
Mislim, da ni samo problem konzol ampak kombinacija turbo potrošništva in nostalgije. Za nazaj se spomniš samo tadobrih špilov, slabe si sfiltriral. Podoben efekt je opazit pri glasbi (in glasbilih). Je pa tudi velik del filmov navadn crap pa folk dere v kino. Niso samo konzole krive, sploh ko je govora o ploščadaricah in dirkačinah, FPS je verjetno edina zvrst ki so jo konzole udarle. Fuckin checkpointi..če ne drugega.
opeter ::
Sicer malo off-topic, a vseeno: ne moreš primerjat današnjo popularno glasbo in tisto pred dvemi ali več desetletji. Zakaj? Večina glasbenikov je resnično končala glasbeno šolo (tudi na srednjem ali višjem nivoju) in so bile glasbe ter njihova petja kvalitetna - vem, to je relativno - a če primerjaš z današnjim, vsekakor (velja tudi za jugo muziko).
Ne gre se samo za filter dobrih in slabih stvari, gre se predvsem za to, da je bila večina starih stvari (pa naj bo to kakšen B movie) narejen tudi s srcem, ogromno vloženim časom ter predvsem z iznajdljivostjo (kreativnostjo), sploh, če financ ni bilo.
Recimo nekoč je večino iger sprogramiral en sam človek - pozneje so se širili, a če ostanemo pri recimo zgoraj omenjenem naslovu - primer: Prince of Persia.
To danes baje velja za indie razvijalce, zato se indie gibanje v zadnjih letih širi. Res pa je, da je, da se soočamo spet z drugim problemom - preveliko indie razvijalcev, naslovov, izdelkov -> zaradi tega obstaja možnost, da krivulja kvalitete počasi spet pada in upada prodaja (če se igra prodaja).
Je pa še ena pomembna zadev: današnja ponudba (na vsakem področju) je ogromna in res rabiš povečevalno steklo, da najdeš iglo (beri: kvaliteto) v seniku.
Ne gre se samo za filter dobrih in slabih stvari, gre se predvsem za to, da je bila večina starih stvari (pa naj bo to kakšen B movie) narejen tudi s srcem, ogromno vloženim časom ter predvsem z iznajdljivostjo (kreativnostjo), sploh, če financ ni bilo.
Recimo nekoč je večino iger sprogramiral en sam človek - pozneje so se širili, a če ostanemo pri recimo zgoraj omenjenem naslovu - primer: Prince of Persia.
To danes baje velja za indie razvijalce, zato se indie gibanje v zadnjih letih širi. Res pa je, da je, da se soočamo spet z drugim problemom - preveliko indie razvijalcev, naslovov, izdelkov -> zaradi tega obstaja možnost, da krivulja kvalitete počasi spet pada in upada prodaja (če se igra prodaja).
Je pa še ena pomembna zadev: današnja ponudba (na vsakem področju) je ogromna in res rabiš povečevalno steklo, da najdeš iglo (beri: kvaliteto) v seniku.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Gandalfar ::
in prav indie razvijalce najbolj boli, ko se jih piratizira. Ko pa kaj recejo so pa najvecje barabe, ko nocejo zastonj sirit svojega dela.
thramos ::
V temi o World of Goo, je en link, kjer sta omenjena dva podatka: da je za vsako prodano igro 9 spiratiziranih in pa da se na vsakih 1000 preprečenih poizkusov piratstva proda 1 izvod.
Zdej si pa izračunajte, kako zelo jih boli ...
Zdej si pa izračunajte, kako zelo jih boli ...
antonija ::
Par nul si pozabil
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
BlueRunner ::
STUFF
Problem je ker bojo nad ti. pirate šli po najbolj podli metodi ki je možna, brez dokazov o krivdi na podlagi IP naslovov bojo pošiljali zahtevke za odškodnino v nasprotnem primeru naj bi vložili tožbo na sodišču.
Kaj je tukaj podlega? Uporaba razpoložljivih pravnih sredstev je nenadoma postala "podla"?
Če dobiš zahtevek za odškodnino in meniš, da nisi ničesar kriv, ga vržeš stran. Če te želijo tožiti, bodo morali pred sodiščem dokazati, da si nečesa kriv. To je pravna država, prmejduš, ne pa "podlost".
opeter ::
Razvijalec Minecrafta zanekrat še ne kaže znakov bankrota ;>
No, njega sem žal pozabil omeniti kot svetla izjema.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Bor H ::
Indie razvijalci so lahk prov kul, razvijalec Beat Hazarda je ta teden na steam forumu objavil:
Wooooo...!!!
I just had my first ever online game of Beat Hazard Ultra!
I'm really happy!
Kako bi lahko ne bil navdušen nad takim odnosom do strank? To je tudi ubistvu glavna prednost indie razvijalcev, se mi zdi da jih veliko dejansko sodeluje na forumih in posluša ljudstvo.
Wooooo...!!!
I just had my first ever online game of Beat Hazard Ultra!
I'm really happy!
Kako bi lahko ne bil navdušen nad takim odnosom do strank? To je tudi ubistvu glavna prednost indie razvijalcev, se mi zdi da jih veliko dejansko sodeluje na forumih in posluša ljudstvo.
Mipe ::
Pri indie igrah je takole:
- viral marketing
- "Pa poglejmo, čemu tak hrup... najprej presnamem torrent"
- špilanje
- kretnica: Ti je igra hudo všeč?
DA: kupiš
NE: greš naprej
Vsaj tako je bilo v primeru Minecrafta. World of Goo? Casual shit.
- viral marketing
- "Pa poglejmo, čemu tak hrup... najprej presnamem torrent"
- špilanje
- kretnica: Ti je igra hudo všeč?
DA: kupiš
NE: greš naprej
Vsaj tako je bilo v primeru Minecrafta. World of Goo? Casual shit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Norveška skoraj izkoreninila internetno piratstvo, zaslužki glasbene industrije ostalOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 19036 (15584) | Utk |
» | Poljski založnik pravi, da DRM zgolj vzpodbuja k piratiziranju iger (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 22395 (19677) | BigWhale |
» | V Kanadi predlagajo 10 dolarjev mesečno za neomejen prenos glasbe z interneta (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 14786 (12306) | MrStein |
» | CD Projekt ne bo toleriral piratstva nove igre (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 23320 (20968) | Mipe |
» | Na Wikileaks objavljen predlog multilateralnega sporazuma o intelektualni lastnini (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / NWO | 12825 (9672) | gzibret |