Ars Technica - Težko pričakovani StarCraft II je po poročanju ArsTechnice (obiskali so pisarne Blizzarda) že praktično končan, kar pomeni, da so lahko pri Blizzardu napovedali celoten datum izida, do dneva natančno. To se bo zgodilo na torek, 27. julija, po dolgih zamudah. Brez skrbi, 27. julija bo igro mogoče kupiti po praktično celem svetu (da, tudi v Evropi, najverjetneje tako tudi v Sloveniji?) in bo, vsaj v ZDA, stala 60 dolarjev za običajno oz. 100 dolarjev za zbirateljsko izdajo. Digitalna izdaja bo sicer nekoliko zamudila, da bo zato StarCraft II poleg prenovljenega Battle.net prišel opremljen tudi z orodji za izdelavo novih načinov igranja, map, izzivov in modifikacij igre. Za začetnike bodo orodja nekoliko zahtevna, a zato ponujajo toliko več nadzora nad ustvarjenimi vsebinami, česar bodo veseli naprednejši uporabniki. Zmogljivosti orodij so na Blizzconu pokazali že sami razvijalci Blizzarda, ki so z njimi pripravili tretje-osebno streljačino.
60$ za osnovno verzijo je malo drago, vsaj zame (ob predpostavki $=€). Očitno bo treba počakat z nakupom počakat še kak mesec. Drugače pa, Hell, it's about time.
Hvalabogu sem že v beta in se vsak dan lepo koljemo po širnih vesoljskih poljanah. Je pa glede na SC1 tole bolj dodelan špil, seveda tudi grafično bolj zahteven. Single player kampanjo pa tako ali tako preigraš enkrat ali dvakrat, zato tistim ki ste navajeni samo igranja proti računalniku nimate namena dajat 60$ cca 50EUR za to igro.
Ja na profesionalnem nivoju so potrebni hitri mali rushi, za izvidnico kaj kdo gradi, da se kasneje lahko obrani. Nič pretresljivega, če izgubiš prvih 10 iger, se pa lepo potem umestiš v ligo z začetniško sposobnimi igralci, ter se sčasoma naučiš.
60$ za osnovno verzijo je malo drago, vsaj zame (ob predpostavki $=€). Očitno bo treba počakat z nakupom počakat še kak mesec. Drugače pa, Hell, it's about time.
Igro se bo dalo dobit za ok 40€, oz še kje kaj manj.
To je eden izmed špilov, za katerega absolutno veš, da ne boš stran vrgel denarja ob izidu. ;)
No ja. Ce hoces uzivat v MP, bos moral kar veliko trenirat. Competitive scena bo zelo ostra. :)
Ne, ker ima igra zelo dodelan matchmaking. Prvih 5 iger spoznavaš igro, naslednjih 5 iger te pa uvrsti na enega izmed petih ladderjev, ki se ločujejo po izkušenosti. Tako boš v quickmatchu dobil vedno nasprotnika podobnih sposobnosti kot si ti. Že zdaj (v beti) stvar deluje odlično.
To je eden izmed špilov, za katerega absolutno veš, da ne boš stran vrgel denarja ob izidu. ;)
No ja. Ce hoces uzivat v MP, bos moral kar veliko trenirat. Competitive scena bo zelo ostra. :)
Ne, ker ima igra zelo dodelan matchmaking. Prvih 5 iger spoznavaš igro, naslednjih 5 iger te pa uvrsti na enega izmed petih ladderjev, ki se ločujejo po izkušenosti. Tako boš v quickmatchu dobil vedno nasprotnika podobnih sposobnosti kot si ti. Že zdaj (v beti) stvar deluje odlično.
Poznam, poznam.
Ampak pozabljas, da bodo cez cas ze v copper ladderju zelo izkuseni igralci, kaj sele platinum. ;)
Samo blizzard si lahk privošči take cene and gets away with it... V mojih 5letih wowa so me kr obrali. Sicer mam alergijo na cvetni prah, sam od zdaj naprej bom sam še po travniku laufal
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Igram u platinasti ligi. Itak te pa razporedi po izkušnjah... če se ne znaš mal poskavtat pa unih par zerlingov ubrant pa ornk kontro spustit je pa druga stvar :))
Kar se grafične zahtevnosti tiče dela skor posod brez problemov. Moj prjatu je špilu clo na Radeonu 9500pro.
Kar se pa tiče starcraft 1... je bil pa za svoje cajte zelo dodelan špil. Ne rečem da dvojka ni močno bolj dodelana(predvsem mislm b-net), sam u unih cajtih so ljudje komi dobr vedl kaj je internet tuki so pa že po b-netu ownal :))
..ampak 60EUR ... in pol se čudijo da je tok piratizacije.
60$ ne pomeni 60EUR! Sej je nekdo že dal link na UK trgovino z preorder ceno 40EUR, ffs. Sicer je pa tko. Starcraft se igra že 12 let. Starcraft 2 se bo tudi igral še dolgo po izzidu. Ne moreš tega primerjat z igrami, ki imajo par ur singleplayer streljanja. Zakaj potem pričakuješ enako ceno? OK, sicer se strinjam, da bi cene iger lahko bile nižje... ampak butasto je pa pričakovat, da bo SC2 imel enako celo kot nek povprečen licenčen singleplayer špil.
Brez veze. Samo retuširan original Starcraft, multiplayer pa je samo rushanje, kolikor vidim po posnetkih na internetu.
Šah je že 500 let enak, edino lepše figurce delajo. Starcraft (1) se še vedno ogromno igra. V Koreji je še vedno nr.1 esports in matche se prenaša po TV. Ni čisto nobenga razloga, da bi ga preveč spreminjal. In očitno folk uživa v rushanju, ker drugače bi zdaj že šli na drug špil...
So bili sinonim kvalitete, zdej pa že dolgo niso dali nič konkretnega od sebe, molzejo pač franšize.
Seriously? Molzejo franšize? 12 LET so rabl, da so naredil drugi del. Starcraft: Ghost za konzole so skenslal, ko je bil že skoraj končan! Če je to molzenje franšize... kaj potem delajo šele vsi ostali?
1. Ni LANA (predhodnik je bil uspesen ravno iz tega naslova imho) 2. Zadeva bo izdana v 3 delih (3 kampanje) - molzi x molzi x molzi? 3. MP bo mozen samo preko ButlNet-a™ 4. Ni Reaver-jev http://starcraft.wikia.com/wiki/Reaver in ni dobrih Carrierjov, nebulozne ostale nove enote. 5. Sem ze omenil, da ni LANA? 6. 60EUR je malce veliko za eno kampanjo, 180EUR za 3 pa absolutno prevec (300EUR za 3 collector bundle?)
1. Potem pač ne kupi 2. Ja in? A nova FIFA, NHL, NBA, NFS in ne vem kaj vše čisto vsako leto je pa ok? 3. Ja in? Vsaj dela kot je treba... 4. Ja in? 5. Si. Ja in? 6. 40EUR. Preberi vsaj preden pišeš.
Tja, če res ni lana za določen procent playerjev igra ni zanimiva - recimo zame :)
MP igram s frendi na lanpartyjih, MP online me niti ne zanima tolk. S tega vidika mi je steam boljši - še vedno omogoča igranje na privat serverju in brez povezave v net.
Očitno je to by design in je takih "čudakov" premalo, da bi se ozirali na nas :P
1) Lahko kreiraš private game na battle.netu in deluje kot lan. Je pa res, da je to orenk bedno kadar nimaš neta (khm, NEST, khm...) 2) Isto kot 6. točka (glej spodaj). 3) Isto kot 1. točka. 4) Hehe... eni se pritožujejo, da je premalo sprememb, drugi pa, da spremembe sploh so! 6) Kaj pa če ima ta kampanija več contenta kot marsikatera igra cela? C&C3 ima 36 map čez 2 kampaniji. SC2 ima 29 map v enem playthru (v drugo lahko v nekaj primerih izbereš druge) pa (glede na videno) izgledajo dost raznolike in inovativne. Sicer pa lahko na protoss in zerg del gledaš kot 2 expansiona. Kaj pa sploh bo razlika med SC2: Heart of the Swarm in Warhammer 40000: Dawn of War II Chaos Rising? Oboje je/bo standalone, oboje prinaša novo kampanijo, oboje prinaša novosti v MP, ... ampak pri DoW se nihče ne pizdi, da bi moral vse to dat že v original špil in da molzejo franšizo. Sploh pa zraven SC2 dobiš MP, ki se bo igral še več let, super podporo za custom mape, kar se bo tud verjetno ogromno igralo. Že v prvih dneh so ljudje z editorjem naredil dirkačino in tetris. Kdo ve, kaj bo postalo popularno čez par let. Recimo, pri Warcraft 3 je zdaj full popularna DotA. Povej mi en drug RTS, kjer je custom mapa dosegla taka popularnost, da jo celo kopirajo druge igre. GA NI! Osebno dam rajš 3x 60€ (tud če bi bla to prava cena) in igram špil 10 let kot pa 1x 40€ in ga neham igrat po par tednih.
Pa bo imela igra DRM? Ker se mi ne daje slabih 40EUR za online only
Kakor vem naj bi blo tko, da se moraš logirat na battle.net, ko inštaliraš in potem vedno za multiplayer. SP naj bi pa bilo možno igrat brez povezave na net. Nisem pa sigurno, če je še tako.
LAN je bil zanimiv včasih, ko je bil moj ISDN vrhunec hitrosti. Dandanes ima vsak LAN dosti hitro internet povezavo, da se lahko igra preko battle.net. Pa še zelo malo lagga je pri SC2, čeprav je še beta verzija.
Zanimivi so mi komentaji, da je podoben kot SC1. Seveda je podoben, SC1 bo do konca julija 2010 še vedno najboljša RTS vseh časov, zakaj ne bi naslednik bil podoben, je dosti sprememb, ampak da - osnovne mehanike so iste. Je pa zanimivo, kako lahko sprememba samo ene enote (queen v sc2) tako spremeni gameplay.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ahac: se spomnim dalnega leta 1998 sem dal za Starcraft1 in potem še Brood War okoli 15.000sit, špil pa sem igral še do prejšnjega tedna (sicer s presledki vmes) - torej 12let po izzidu. Sedaj pa SC2, čakamo na SC3 leta 2020 :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
1) Lahko kreiraš private game na battle.netu in deluje kot lan. Je pa res, da je to orenk bedno kadar nimaš neta (khm, NEST, khm...)
Ima internet.
Neuporabnega. Na zadnjem NESTu se nisem uspel connectat na Steam ali MSN, ker je bil net tolk zabasan. Tako, da verjento tudi na battle.net ne bi šlo, kar pomeni, da Starcraft 2 multiplayer odpade.
ALIEn3001 me je spomnil še na nekaj. Kdaj je prišel zadnji patch za Starcraft (1)? Lani. 11 let po izzidu. Pri katerem drugem špilu / developerju pa lahko še pričakuješ podporo za tolk star špil? Mislm... več časa je preteklo od zadnjega patcha za C&C3 kot pa za Starcraft 1!
1. Potem pač ne kupi 2. Ja in? A nova FIFA, NHL, NBA, NFS in ne vem kaj vše čisto vsako leto je pa ok? 3. Ja in? Vsaj dela kot je treba... 4. Ja in? 5. Si. Ja in? 6. 40EUR. Preberi vsaj preden pišeš.
kaki odgovori.. saj ne rabiš nič pisat. nam je jasno na kakem nivoju si
FireSnake isto velja za tebe... isto velja za mene... Isto velja za vse...... Zakaj pol forumi in komentarji na novice obstajajo? Al ti določaš kdo lahko kaj piše? bedak
Prav imas: ne poznamo te in zato te sodimo po tem, kaj napises. In tisto, kar si napisal je bedarija.
To, da pa Starcraft ni dober zate pa ne pomeni prav nicesar. Call of duty meni tudi ni vredu, pa ne recem zanj, da je (TVOJE BESEDE) "brez veze".
Ce se vedno ne razumes bomo pa narisali ;)
Tudi meni CoD ne leži preveč. Zame so bolj take kot Galactic Civilizations 2, World of Warcraft, Portal, KotOR, Dwarf Fortress in tako naprej. Starcraft sem že preigral pred leti in če to nadaljevanje ne prinaša nič posebno novega, ga pač ne bom kupil. Pač nisem iz pravega testa za nalinijsko nabijanje.
Samo podal sem ugotovitev, da Starcraft II v bistvu ne prinaša nič posebnega, kar bi upravičilo nakup. Kot si rekel, že original nabijajo milijoni.
Kako smesno se mi zdi kako se vsi pritozujete cez ceno. Malce poglejte koliko casa je bila igra v izdelavi v primerjavi z drugimi igrami ki zdajle prihajajo khm CoD khm ki so dokaj obupne in nekaj relativno hitro skupaj zmetano in nic novega. Blizzard se je potrudil.