Novice » Procesorji » Novi MacBook Pro izšli
pivo ::
Moj mid 09 drži lepo 7ur+ ob normalni uporabi...tko, da verjamem 10 uram.
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne
murmur ::
Bor H ::
Mene so razočaral, vedno sem imel 13" macbooke (in do neke mere 15") za super nakup, dobra zmogljivost, fajn baterija, še zmerej solidna cena, s tem updejtom so mal zasral tole logiko, lahko bi dali tudi na voljo C2D trinajstko in močnejšega i3, pa se uporabnik odloči kaj bo vzel.
IceIceBaby ::
Pomoje pretiravate. Večina konkurence:
- Ima ULV procesorje
- Ima slabo baterijo (HP envy npr.)
- Ni v tem cenovnem razredu
Se strinjam, da bi bil i3 boljši. Še boljši bi bil i7, enaka 10ur baterija, boljša resolucija na ekranu in 300EUR nižja cena. Samo pri računalniku za tako ceno je to pač nerealno.
- Ima ULV procesorje
- Ima slabo baterijo (HP envy npr.)
- Ni v tem cenovnem razredu
Se strinjam, da bi bil i3 boljši. Še boljši bi bil i7, enaka 10ur baterija, boljša resolucija na ekranu in 300EUR nižja cena. Samo pri računalniku za tako ceno je to pač nerealno.
Mavrik ::
kst: Vaio Z recimo ma i7, veliko boljši zaslon (ki je meni največja zamera pri MBPjih), boljšo baterijo in še kaj. Je pa res da je dražji ;)
The truth is rarely pure and never simple.
opeter ::
Mene so razočaral, vedno sem imel 13" macbooke (in do neke mere 15") za super nakup, dobra zmogljivost, fajn baterija, še zmerej solidna cena, s tem updejtom so mal zasral tole logiko, lahko bi dali tudi na voljo C2D trinajstko in močnejšega i3, pa se uporabnik odloči kaj bo vzel.
Se strinjam.
Pri Apple-u je bila izbira vedno dokaj omejena. Vedno imajo (v vsaki kategoriji) en slabši, srednji in najhitrejši model (tukaj velja omeniti predvsem CPU in GPU).
Skoraj najbolj logični nakup je ta, da sam izbereš osnovni model, RAM in trdi disk pa kupiš ločeno (no ja, sedaj so vsi modeli s 4 GB RAMa).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
IceIceBaby ::
kst: Vaio Z recimo ma i7, veliko boljši zaslon (ki je meni največja zamera pri MBPjih), boljšo baterijo in še kaj. Je pa res da je dražji ;)
* Estimated Battery Life with Standard Battery9 (included)
* Default Settings: Up to 6.5 hours
* Full Brightness: Up to 6 hours
* DVD Playback: Up to 3.5 hours
Tole so podatki iz uradne strani za Vaio Z. Mogoče z extended baterijo zdrži dlje, ampak je zadeva tudi večja pa še dodaten strošek je.
Tako kot sem napisal. Lahko dobiš boljši prenosnik, ampak za to ceno macbook ponuja kar soliden paket. Dobra baterija, solidna konfiguracija, kvalitetno ohišje...
ql000 ::
A se lahk zmenmo, da non Apple users, ki jokajo o cenah, greste pač enostavno mimo take novice. Mislim, nočete, nemorete,... what ever kupit Mac-a. Ej, vaša izbira. Mogoče bo kdo v tej novici videl kaj zase in si bo pač omislil novega Mac-a. A je v tem kaj narobe? Zataknite si vaio-ta nekam, ker pač v tej temi ne govorimo o tem vendorju. Verjamem, da je ql, sam osebno od kar imam MacBook Pro ne šmirglam več nobenega PC-ja z nobenimi windowsi. Simple as that.
Bor H ::
ql000: je narobe če se izpostavi da so premalo izboljšali macbooke to generacijo ker so šli preveč (imho) v avtonomi premalo v moč?
IceIceBaby ::
Preveč v avtonomijo? Današnji prenosniki so večinoma neuporabni s 3, 4 urami baterije. Že za malo daljši sestanek je treba imeti zraven polnilec.
Ph4nt0m ::
Kje bi se pa pri nas dalo ugodno in hitro dobit novega MacBook Pro-ja? Oziroma s kom imate do sedaj dobre izkušnje?
www.kartusatoner.si
Bor H ::
kst: 10 ur je overkill, sploh če v zameno ostaneš na C2D
sicer pa vsakemu svoje, mogoče bodo tudi trinajstke blagoslovili z i3/i5 procesorji nekoč
sicer pa vsakemu svoje, mogoče bodo tudi trinajstke blagoslovili z i3/i5 procesorji nekoč
IceIceBaby ::
Bor H, 10 ur v specifikacijah bo pomenilo 7 do 8 ur realno. Cel dan v službi brez polnilca je kul.
Če bi šlo za wordstation še razumem zakaj bi kdo hotel hitrejši procesor namesto avtonomije. Pri 13" prenosniku pa je imho glavna ravno prenosljivost in avtonomija. Poleg tega, tale C2D ni ravno najpočasnejši procesor na trgu.
Če bi šlo za wordstation še razumem zakaj bi kdo hotel hitrejši procesor namesto avtonomije. Pri 13" prenosniku pa je imho glavna ravno prenosljivost in avtonomija. Poleg tega, tale C2D ni ravno najpočasnejši procesor na trgu.
Bor H ::
Ti jih kr brani, ampak kot sem rekel, 13" verzija nima nobenega hudega napredka od prejšnje generacije, malenkost hitrejši CPU, malenkost boljši GPU in 4Gb rama. Torej veliko manjši napredek kot pri večjih bratcih.
ql000 ::
Ti jih kr brani, ampak kot sem rekel, 13" verzija nima nobenega hudega napredka od prejšnje generacije, malenkost hitrejši CPU, malenkost boljši GPU in 4Gb rama. Torej veliko manjši napredek kot pri večjih bratcih.
Dej prosim vsaj benchmarke poglej. ;)
Mislim, da ni neke poante z duvanjem ali so performance bistveno boljše ali ne. Gre za specifičen inženirski izdelek, ki ga osebno uporabljam, razumem in enačim z inženirsko poezijo. Skupek strojne opreme z vrhunskim OS-om je enostavno poezija. Ki pa pač stane. Audi S8 4,2 quatro tudi stane, ampak je pa tudi inženirska poezija. Osebno od kar imam Apple izdelek več sploh ne vem kaj so bolečine, ko te mašina je***** na možgane, ker se noče postavit iz sleepa, ipd... da ne bom tečen. Enostavno dela od prvega dneva naprej. Simple.
Bor H ::
A sem kej rekel proti OSXu? Eno leto nazaj če bi kupoval laptopa bi bil Macbook 13, danes niti slučajno, petnajstka se je lepo zredila, sedemnajst tut, 13 ne. To je vse.
Uživaj ob brezhibnem stroju!
Uživaj ob brezhibnem stroju!
PrimozR ::
Ti jih kr brani, ampak kot sem rekel, 13" verzija nima nobenega hudega napredka od prejšnje generacije, malenkost hitrejši CPU, malenkost boljši GPU in 4Gb rama. Torej veliko manjši napredek kot pri večjih bratcih.
Dej prosim vsaj benchmarke poglej. ;)
Mislim, da ni neke poante z duvanjem ali so performance bistveno boljše ali ne. Gre za specifičen inženirski izdelek, ki ga osebno uporabljam, razumem in enačim z inženirsko poezijo. Skupek strojne opreme z vrhunskim OS-om je enostavno poezija. Ki pa pač stane. Audi S8 4,2 quatro tudi stane, ampak je pa tudi inženirska poezija. Osebno od kar imam Apple izdelek več sploh ne vem kaj so bolečine, ko te mašina je***** na možgane, ker se noče postavit iz sleepa, ipd... da ne bom tečen. Enostavno dela od prvega dneva naprej. Simple.
Hočeš reči poezija, ki ne obstaja?
dejanslo ::
Pipi, ne vem, a ti maš res preveč časa, da se pikneš v takšno stvar?
Za mojega Macbooka je bila deklarirana avtonomija 4 ali 5 ur z wi-fijem. V preteklih 2 letih sem ga spraznil 2x - enkrat kmalu po nabavi in je zdržal skoraj 6 ur, nazadnje pa pred kratkim, ko sem izpolnjeval napoved dobička - slabih 5h. Pisarniško delo z wi-fi in brskanjem. Iz lastne izkušnje zato verjamem, da 10h pomeni 10h in ne 7 ali 8.
Ph4nt0m, včasih se je zelo priporočal m-store iz Gradca - predvsem, ker so zelo hitro imeli novosti, ki se jih v SLO ni dalo dobiti.
Za mojega Macbooka je bila deklarirana avtonomija 4 ali 5 ur z wi-fijem. V preteklih 2 letih sem ga spraznil 2x - enkrat kmalu po nabavi in je zdržal skoraj 6 ur, nazadnje pa pred kratkim, ko sem izpolnjeval napoved dobička - slabih 5h. Pisarniško delo z wi-fi in brskanjem. Iz lastne izkušnje zato verjamem, da 10h pomeni 10h in ne 7 ali 8.
Ph4nt0m, včasih se je zelo priporočal m-store iz Gradca - predvsem, ker so zelo hitro imeli novosti, ki se jih v SLO ni dalo dobiti.
There`s More Than One Way To Do It
PrimozR ::
dejan ne, samo opazim take stvari takoj, kot ne vem, fizik opazi, če narobe zapišeš vektorski znak (če ga pozabiš napisati oz. ga napišeš tam, kjer ga ne bi smel). S8 ima pač 5,2 V10.
And i have a thing against Audis :P
And i have a thing against Audis :P
opeter ::
kst: 10 ur je overkill, sploh če v zameno ostaneš na C2D
10 ur je overkill? Jaz bi želel prenosnik, kateremu bi baterija zdržala vsaj en mesec brez polnitve.
Ampak zanekrat so to še sanje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Bor H ::
Ok, mišlen je bilo tako: raje imam 8 ur namest 10 in zato boljši proc, če pa tako nujno rabiš ga uporabljat več k 8 ur maš pa sigurno kje možnost ga vtaknt v štrom za 20 minut, novim baterijam polnjenje na obroke ne škodi
IceIceBaby ::
Bor H, zakaj bi potem imel 13" prenosnik?
Bistvo 10 urne baterije je to, da ni treba imeti v torbi še polnilca in kablov. 13" prenosnik z 2kg nekako zgubi smisel, če imaš sabo še za pol torbe kablov.
Bistvo 10 urne baterije je to, da ni treba imeti v torbi še polnilca in kablov. 13" prenosnik z 2kg nekako zgubi smisel, če imaš sabo še za pol torbe kablov.
Mavrik ::
Jao si trd. Zato ker morda ne rabi tistih 2 dodatnih ur baterije, rabi pa večjo zmogljivost?
The truth is rarely pure and never simple.
IceIceBaby ::
Potem 13" Macbook pač ni za njega. Lahko kupiš HP Envy ali kakšnega Sonyja za par 100EUR več.
Ampak spet pridemo do tega, da je MBP soliden paket za to ceno. Nikjer ne izstopa (razen v avtonomiji) ampak povsod je na nivoju.
Ampak spet pridemo do tega, da je MBP soliden paket za to ceno. Nikjer ne izstopa (razen v avtonomiji) ampak povsod je na nivoju.
Invictus ::
Kaj se boste še spomnili kontra novim macom ????
Če nekdo rbi 10 ur baterije, bo pač tu kupil.
Če rabi zmogljivosti, dobi za isti denar drugo škatlo. Brez OS-Xa se razume.
Te primerjave so že malo bolane.
Vsi bi si kupili MACa, če bi si ga lahko privoščili. Vsaj tisti no, ki ga rabijo za delo, ne za zafrkavanje z OSom.
Tudi jaz ga bi, pa mi ga firma noče kupit ...
LP I.
Če nekdo rbi 10 ur baterije, bo pač tu kupil.
Če rabi zmogljivosti, dobi za isti denar drugo škatlo. Brez OS-Xa se razume.
Te primerjave so že malo bolane.
Vsi bi si kupili MACa, če bi si ga lahko privoščili. Vsaj tisti no, ki ga rabijo za delo, ne za zafrkavanje z OSom.
Tudi jaz ga bi, pa mi ga firma noče kupit ...
LP I.
Mavrik ::
Če rabi zmogljivosti, dobi za isti denar drugo škatlo. Brez OS-Xa se razume.
Vsi bi si kupili MACa, če bi si ga lahko privoščili. Vsaj tisti no, ki ga rabijo za delo, ne za zafrkavanje z OSom.
Protislovje. Kako bi "vsi" kupili Maca, če pa "vsem" ne ponuja tistega kar želijo?
Potem 13" Macbook pač ni za njega. Lahko kupiš HP Envy ali kakšnega Sonyja za par 100EUR več.
Ampak spet pridemo do tega, da je MBP soliden paket za to ceno. Nikjer ne izstopa (razen v avtonomiji) ampak povsod je na nivoju.
Saj noben ne trdi da niso solidni. V bistvu je to problem: da so "samo" solidni. So poceni, precej zmogljivi, s povprečnim zaslonom, povprečno težo in precej dobro baterijo. Kar pa ne pomeni da ta nadgradnja ni razočaranje, saj so 13ke nekak zgubile high-end zmogljivost, ki smo jo od MBP serije pričakovali, prav tako se precej ljudem zdi, da so naredili prevelik trade-off v smer baterije glede na zmogljivost.
Za precejšnjo količino ljudi razlika med 8 in 10 ur baterije ne pomeni dosti, razlika med procesorji pa je kar opazna pri resnejšem delu.
Applu recimo ne bi nič preveč škodilo če bi močnejši 13.3" MBP imel i3 procesor in 8 ur baterije namesto 10.
The truth is rarely pure and never simple.
IceIceBaby ::
Applu recimo ne bi nič preveč škodilo če bi močnejši 13.3" MBP imel i3 procesor in 8 ur baterije namesto 10.
Seveda bi jim škodilo. Računalnik bi bil dražji ali pa bi imeli nižje marže.
prav tako se precej ljudem zdi, da so naredili prevelik trade-off v smer baterije glede na zmogljivost.
Link? Jaz mislim, da je ravno obratno. Razlika med i7 in C2D je imho za večino ljudi neopazna.
Bor H ::
kot je mavrik reku, eni ste trdi
kot prvo bi rad to razjasnu: če nisem z vami ne pomen da sem proti vam ok?
če trdiš da je za večino ljudi razlika neopazna je to precej hecno, ker MacBooke kao napredni uporabniki uporabljajo, check this: http://gizmodo.com/5516050/macbook-pro-...
30%+ pohitritev opazi še moja stara mama, zato je smešno da 13ke nimajo vsaj približne nadgradnje
kdaj rabiš 10ur baterije? če delaš na terenu imaš ponavadi avto in ni problem vržt v njega en polnilc, ki ga v primeru, da se pojavi potreba daš v žep, če si na faksu ponavadi ne rabiš 8+ ur...
ko mi je nekdo očital da če ne rabim baterije je trinajstka brezveze (besede interpretirane seveda..): imam trenutno sedemnajst in tega ne mislm več narest, prevelik, petnajst ni pa ne tč-ne mš, če hočem laptop hočem nekej prenosljivega, i3 procesor + 4Gb rama je pa itak čist dovolj za večino potreb, tudi za urejanje videa in audia, če je treba, neke boljše grafike pa ponavadi tudi v petnajstki ne dobiš.
torej če bi rad močen 13" laptop z zadovoljivo baterijo za nek še normaln dnar bi do teh dni kupil mirno macbooka, zdj je od njega ostala sam še baterija, pa še to glede na njegove zmogljivosti se zgovarjam da ma mobitel boljšo
pa še en preblisk: če bi apple v njega vrgu i3 procesor in bi bila baterija zato 8 ur bi vsi govoril kako se je Jobs pravilno odloču, tudi tisti, ki zdj pravite da je baterija bolj važna
kot prvo bi rad to razjasnu: če nisem z vami ne pomen da sem proti vam ok?
če trdiš da je za večino ljudi razlika neopazna je to precej hecno, ker MacBooke kao napredni uporabniki uporabljajo, check this: http://gizmodo.com/5516050/macbook-pro-...
30%+ pohitritev opazi še moja stara mama, zato je smešno da 13ke nimajo vsaj približne nadgradnje
kdaj rabiš 10ur baterije? če delaš na terenu imaš ponavadi avto in ni problem vržt v njega en polnilc, ki ga v primeru, da se pojavi potreba daš v žep, če si na faksu ponavadi ne rabiš 8+ ur...
ko mi je nekdo očital da če ne rabim baterije je trinajstka brezveze (besede interpretirane seveda..): imam trenutno sedemnajst in tega ne mislm več narest, prevelik, petnajst ni pa ne tč-ne mš, če hočem laptop hočem nekej prenosljivega, i3 procesor + 4Gb rama je pa itak čist dovolj za večino potreb, tudi za urejanje videa in audia, če je treba, neke boljše grafike pa ponavadi tudi v petnajstki ne dobiš.
torej če bi rad močen 13" laptop z zadovoljivo baterijo za nek še normaln dnar bi do teh dni kupil mirno macbooka, zdj je od njega ostala sam še baterija, pa še to glede na njegove zmogljivosti se zgovarjam da ma mobitel boljšo
pa še en preblisk: če bi apple v njega vrgu i3 procesor in bi bila baterija zato 8 ur bi vsi govoril kako se je Jobs pravilno odloču, tudi tisti, ki zdj pravite da je baterija bolj važna
CoolBits ::
13" ni bil nikoli PRO do pred kratkim, ko so mu spremenili ime in je bil vedno bolj "švoh" od ostalih... ima pa za to boljšo vzdržljivost.
Bor H ::
Macbook 13 (pro ali ne) je bil vedno en redkih v svojem velikostnem razredu, ki je bil in močn in imel baterijo. No more I guess.
IceIceBaby ::
Pretiravaš. Govoriš kot da s C2D procesorjem niti browsat ne moreš. Procesor ni najhitrejši, za v smeti pa vseeno ni.
zee ::
Ravno v ponedeljek sem si kupil novega 13' Macbook Proja. Razen pomanjkanja pomnilnika (4 ali 8 GB pride v naslednjih tednih) zadeva na SSDju leti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Bor H ::
kst: zakaj potem sploh razvijat tehnologijo huh? zakaj ne rukne apple notr atoma, integrirano grafo in bo zadeva za browsat kul zdržala bo pa 12 ur, kar je pa itak bolš kot 10, ker kaj če ti zmanka štroma med letom okoli sveta...
zee ::
V torek sem nekaj pretakal in mi je kazal 9 h, zal pa nisem imel casa, da bi sprobal, ce tudi dejansko zdrzi 9 h.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
RedDrake ::
No, če koga zanima, sem včeraj zvečer naredil tak relativno primitiven test med i3 in C2D.
Sistema sta bila konfigurirana takole:
#1 Dell Inspiron 1564
CPU: i3-330M
Wifi: Broadcom 4312 b/g
RAM: 3GB DDR3
Baterija: 47Wh (ob začetku merjenja)
#2 Lenovo T400
CPU: P9600
Wifi: Intel 5300 a/b/g/n
RAM: 4GB DDR3
Baterija: 80Wh (ob začetku merjenja)
OS: Arch Linux do konca posodobljen, ondemand CPU governor.
Dodatne informacije o HW: monitor, ethernet, bluetooth izklopljeni, wifi vklopljen, na računalnik priklopljene slušalke, glasnost nekje na sredi.
S skripto sem vsakih 10 sekund zapisal trenuten datum v datoteko na disku, sistem pa je bil nastavljen da naredi hibernation, ko baterija doseže 3%, pred tem pa nič.
Z drugo skripto pa sem z brskalnikom Chromium ciklično odpiral sledeče strani:
MMC RTVSLO, slo-tech, bolha, engadget, arso meteo webapp, delo.si, arhclinux.org, kernel.org, linuxquestions, google maps. Strani so mešane, nekatere zelo light, nekatere pa JS/Flash heavy.
Vmes je vlc v loop-u predvajal mp3 pridobljen iz igre The Elder Scrolls III - Morrowind.
Rezultati:
Dell z i3 je zdržal 04:34:20
Lenovo z C2D je zdržal 10:03:50
Poraba je torej bila:
i3 sistem: 10,29 W
C2D sistem: 7,95 W
Zaključke izpeljite sami!
Moje mnenje je da 13" prenosnik brez možnosti Dock-a NE potrebuje neke hude moči. Posledično je imho apple zadel sweet spot med avtonomijo in močjo! Da ne omenjamo da je že C2D močan več kot dovolj razen za kak video rendering ipd.
EDIT: zatipki
Sistema sta bila konfigurirana takole:
#1 Dell Inspiron 1564
CPU: i3-330M
Wifi: Broadcom 4312 b/g
RAM: 3GB DDR3
Baterija: 47Wh (ob začetku merjenja)
#2 Lenovo T400
CPU: P9600
Wifi: Intel 5300 a/b/g/n
RAM: 4GB DDR3
Baterija: 80Wh (ob začetku merjenja)
OS: Arch Linux do konca posodobljen, ondemand CPU governor.
Dodatne informacije o HW: monitor, ethernet, bluetooth izklopljeni, wifi vklopljen, na računalnik priklopljene slušalke, glasnost nekje na sredi.
S skripto sem vsakih 10 sekund zapisal trenuten datum v datoteko na disku, sistem pa je bil nastavljen da naredi hibernation, ko baterija doseže 3%, pred tem pa nič.
Z drugo skripto pa sem z brskalnikom Chromium ciklično odpiral sledeče strani:
MMC RTVSLO, slo-tech, bolha, engadget, arso meteo webapp, delo.si, arhclinux.org, kernel.org, linuxquestions, google maps. Strani so mešane, nekatere zelo light, nekatere pa JS/Flash heavy.
Vmes je vlc v loop-u predvajal mp3 pridobljen iz igre The Elder Scrolls III - Morrowind.
Rezultati:
Dell z i3 je zdržal 04:34:20
Lenovo z C2D je zdržal 10:03:50
Poraba je torej bila:
i3 sistem: 10,29 W
C2D sistem: 7,95 W
Zaključke izpeljite sami!
Moje mnenje je da 13" prenosnik brez možnosti Dock-a NE potrebuje neke hude moči. Posledično je imho apple zadel sweet spot med avtonomijo in močjo! Da ne omenjamo da je že C2D močan več kot dovolj razen za kak video rendering ipd.
EDIT: zatipki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Bor H ::
Zanimiv test, ampak kot si napisal, je precej primitiven in ne najbolj merodajen. Če sem prov ugotovil ima tudi lenovo manjši monitor? Pa različne grafične imata...
Torej je poraba v okviru merske napake :)
Torej je poraba v okviru merske napake :)
kpkp ::
...
ko mi je nekdo očital da če ne rabim baterije je trinajstka brezveze (besede interpretirane seveda..): imam trenutno sedemnajst in tega ne mislm več narest, prevelik, petnajst ni pa ne tč-ne mš, če hočem laptop hočem nekej prenosljivega, i3 procesor + 4Gb rama je pa itak čist dovolj za večino potreb, tudi za urejanje videa in audia, če je treba, neke boljše grafike pa ponavadi tudi v petnajstki ne dobiš....
Si ti že kdaj poizkusil final cut (ali iMovie, čisto dovolj) z Intelovo integrirano grafiko?
C2D+Nvidia zmaga "hands down" v workflow-u
i3+Intel bi pa zmagla v rendering-u
Pomoje je prva varjanta boljša, če pa bo rendering nekoč uporabljal OpenCL potem pa sploh ni več debate...
Apple enostavno ne bo več izdal "pro" produkta brez podpore za OpenCL, tako da je to "prepiranje" totalen nonsens.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kpkp ()
Bor H ::
ne vem kje sem rekel da ne bi smel met i3+nvidia?
razen če se navezuješ na un moj komentar o browsanju, ki je bil replika in bolj cinično mišlen
razen če se navezuješ na un moj komentar o browsanju, ki je bil replika in bolj cinično mišlen
kpkp ::
ne vem kje sem rekel da ne bi smel met i3+nvidia?
razen če se navezuješ na un moj komentar o browsanju, ki je bil replika in bolj cinično mišlen
i3+nVidia chipset ne pusti intel, right?
i3+Nvidia "diskretna grafika" pa ne gre ker Apple v trenutni 13-tki ni predvidel diskretne grafike, tako da bo do tega mogoče prišlo šele v prohodnosti, do takrat pa bodo morali applovi inžinerji še kaj spremeniti...
Upam da sedaj razumeš situacijo in izbiro Appla...
RedDrake ::
Zanimiv test, ampak kot si napisal, je precej primitiven in ne najbolj merodajen. Če sem prov ugotovil ima tudi lenovo manjši monitor? Pa različne grafične imata...
Torej je poraba v okviru merske napake :)
Ok, mogoče sem premalo opisal stvari:
Monitor je bil v obeh primerih takoj po prvi minut IZKLJUČEN, povsem črn, brez back light-a.
Grafični sta različni ampak dvomim da je neka huda razlika, Dell ima intel HD grafiko (integrirano v i3), Lenovo pa ima sicer intel 4500 in Ati 3470 (switchable), ampak v tem primeru sem imel nastavljeno v biosu da je bil uporabljan samo intel.
Dejansko je šlo za test skupne porabe CPU-ja, chipseta, wifi-ja HDD-ja in grafične kartice.
Koliko je merske napake pa ne vem, mi ni da bi ponavljal ker sploh pri lenovu traja izjemno dolgo da se sprazne, potem pa še kako urco da se spet napolni.
Toliko časa ne morem biti brez moje osnovne mašine :)
Bor H ::
kpkp: no vidš, tega nisem vedel, če je to razlog potem vredu, malenkost odpuščeno, mislim pa da 2.4ghz C2D ne spada pod "pro"
RedDrake: ok, monitor ugasnjen, kul :) verjetno res C2D požre manj štroma kot i3 ampak verjamem da da ta razlika ne bi bila pod nobenimi pogoji več kot 20% (za cel sistem), kar bi pomenilo 8 ur namesto 10
RedDrake: ok, monitor ugasnjen, kul :) verjetno res C2D požre manj štroma kot i3 ampak verjamem da da ta razlika ne bi bila pod nobenimi pogoji več kot 20% (za cel sistem), kar bi pomenilo 8 ur namesto 10
RedDrake ::
Jep saj to sem "na oko" ugotovil tudi jaz.
15%-20% cca je poraba večja pri i3 kompletu.
Ampak 10 ur po specu, ponavadi pomeni cca 8 ur real-life. Sploh če se uporablja wifi, in je signal slabši ali precej variabilen.
Samo nekdo je više gor trdil da je poraba manjša!
Mislim da je očitno da je poraba kvečjemu večja. :P
15%-20% cca je poraba večja pri i3 kompletu.
Ampak 10 ur po specu, ponavadi pomeni cca 8 ur real-life. Sploh če se uporablja wifi, in je signal slabši ali precej variabilen.
Samo nekdo je više gor trdil da je poraba manjša!
Mislim da je očitno da je poraba kvečjemu večja. :P
zee ::
@trnvpeti:
Trdi disk je Intel G2 160 GB. Zamenjali so mi ga na servisu FMC, kjer trenutno servirisirajo moj (kmalu bivši) službeni Apple Macbook Pro (SSD disk sem kupil sam).
Žal mi je edino, da ga nisem prej flashal (podpora za TRIM) in izvedel popolnega brisanja celic (wipe pa to).
Trdi disk je Intel G2 160 GB. Zamenjali so mi ga na servisu FMC, kjer trenutno servirisirajo moj (kmalu bivši) službeni Apple Macbook Pro (SSD disk sem kupil sam).
Žal mi je edino, da ga nisem prej flashal (podpora za TRIM) in izvedel popolnega brisanja celic (wipe pa to).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | MacBookOddelek: Kaj kupiti | 1170 (911) | ka te to je |
» | Poceni MacBooki na BolhiOddelek: Pomoč in nasveti | 3121 (2215) | MisterR |
» | MacBook Pro uporaben za kuhanje kave (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Procesorji | 17884 (15155) | Stark |
» | Novi iMac in cene pri nasOddelek: Strojna oprema | 3947 (2986) | IceIceBaby |
» | Srečanje Mac uporabnikov v KiberpipiOddelek: Novice / Kiberpipa | 4675 (3389) | suntrace1 |