» »

Google bo posodobil IE6

Google bo posodobil IE6

Ars Technica - Če krava ne gre h koritu, bo šlo pa korito h kravi, bi lahko opisali nov Googlov poskus, da olajša razvoj spletnih aplikacij. Ne le zase (Google Wave), temveč tudi razvijalcem po svetu, ki jih je Microsoft obsodil na še dodatnih pet let trpljenja, ker zaradi podjetij, ki se zanašajo na delovanje IE6, vanj ne morejo ustreliti milostnega strela.

Google je tako predstavil Google Chrome Frame, vtičnik za Internet Explorer 6, 7 in 8, ki vanje vgradi Chromov Javascript V8 in WebKit pogon, s čimer pride tudi podpora za HTML 5 (npr. canvas značko, SVG, itd.) in vse ostale dobrote, ki jih lahko spletni razvijalci redno uporabljajo za sodobne brskalnike, a morajo zaradi večine uporabnikov še vedno nameniti nesorazmerno veliko časa za vzdrževanje starejših ali manj naprednih brskalnikov.



Za prehod na Chromov pogon morajo razvijalci dodati le eno vrstico, po kateri bo IE avtomatsko prešel na Chromov pogon, če pa le-ta ne bo prisotna, se bo privzeto še vedno uporabljal Internet Explorerjev pogon Trident, kar bi naj ohranilo tudi kompatibilnost strani, ki izrecno zahtevajo funkcionalnost Internet Explorerja ali kakšne od verzij.
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="chrome=1">

Po vključitvi te, sicer zelo zelo kontroverzne značke, zaradi katere je na internetu preteklo že veliko krvi, bi naj tako Internet Explorer doživel veliko razsvetljenje in srečno prebavljal vse lepote HTML 5. Ker je Google zasnoval vtičnik, se predvideva tudi, da bodo lahko tudi večje korporacije, ki so predvsem glavni krivec za nadaljnjo podporo IE6, saj se v svojih zaprtih spletnih aplikacijah izrecno zanašajo na specifično (ne)delovanje le-tega, lažje prešle na sodobnejši splet.

Ker je Google Chrome Frame zaenkrat še v zgodnji razvojni fazi, je tudi brezpredmetno pričakovati, da ga bodo podjetja namestila na svojo infrastrukturo že jutri, prav tako pa tudi ni znano, kaj bo Google storil, da bo lahko pomagal podjetjem pri olajšanju namestitve vtičnika.

Mozilla je sicer v preteklosti imela podobne načrte (projekt Screaming Monkey) in je tudi že izdala prve verzije, a na žalost nič tako ambicioznega in oglaševanega kot Google-ov Chrome Frame.

54 komentarjev

«
1
2

nobodyelse ::

Ka nej recem, JA ZAKON! :D

techfreak :) ::

Pa kaj ta Microsoft je nor? Še kar podpira uporabo IE6 ...

Naj že enkrat vrže gor nujen varnostni update v katerem je IE8 ...

Brane2 ::

Saj res, kaj pa je sedaj z Waveom ?

Tresla se je gora...
On the journey of life, I chose the psycho path.

blewlelel ::

Holy F***, dobro deluje!

Icematxyz ::

Saj res, kaj pa je sedaj z Waveom ?

Tresla se je gora...



Ta protokol prihaja konec leta. Kot je že od vsega začetka znano.

Drugače pa ta poteza zagotovo spravlja Microsoft v neroden položaj.

nobodyelse ::

Pa kaj ta Microsoft je nor? Še kar podpira uporabo IE6 ...


hahaha
Ni samo Microsoft ta, ki je nor!!Moje google analize od ene strani:
Internet Explorer:
6.0 = 44.39%
7.0 = 38.27%
8.0 = 17.09%

dbevfat ::

Tale Googlova poteza je precej nesmiselna, čeprav dobronamerna in tehnološko gledano prav huda. A morda mislijo, da se bo tisti večinski segment ljudi, ki pojma nima o tehnologiji, ali pa velika podjetja, kjer še zdaj niso updejtali brskalnikov, zdaj spravil inštalirati tole? Sanja svinja kukuruz. :)
nvr2fat

Tero ::

Koliko vem nakatera podjetja morajo uporabljat IE6 ker so tako napisane namenske aplikacije ki pač podpirajo vse neumnosti IE6 in jim finančno ne znese da bi samo zaradi tega menjali celotno (strežniki del) aplikacijo.
Zato pa je to odlična ideja. IE6 only strani bodo normalno delovale naprej, pravktako pa naj bi deloval tudi moderen(css & company) splet.
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.

urban99 ::

Wave prihaja ven bojda že naslednji teden, ampak samo kot razširjen preview. Bomo videli, komu bo omogočen dostop.

techfreak :) ::

Koliko vem nakatera podjetja morajo uporabljat IE6 ker so tako napisane namenske aplikacije ki pač podpirajo vse neumnosti IE6 in jim finančno ne znese da bi samo zaradi tega menjali celotno (strežniki del) aplikacijo.
Zato pa je to odlična ideja. IE6 only strani bodo normalno delovale naprej, pravktako pa naj bi deloval tudi moderen(css & company) splet.

Kdo je sploh šel kupovati IE6 only spletne strani? ActiveX podpirajo vsi IEji, HTML/JS pa bi tako morala biti kompatibilna z vsemi brskalniki (razen nekaj CSS razlik).

MrStein ::

Saj niso rekli "hočemo IE6-only" stuff.
Rekli so "hočemo stuff".
In stuff je "slučajno" deloval z IE6. Kar nobenmu ni padlo v oči, saj so imeli na klientih IE6.

Pol pa se zgodilo nekaj nepričakovanega. Čas je minil ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

frudi ::

Kolikor koli je dosežek impresiven, je po mojem povsem nesmiselen.
Kakšen delež ljudi, ki še vedno vztrajajo na IE6, sploh ve, da IE podpira plugine in je celo pripravljeno le-te inštalirati? Kakšen je delež adminov v organizacijah, ki uporabljajo IE6-only strani, ki bo pripravljen tvegati z inštalacijo chrome plugina?
Se mi je zdelo...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

opeter ::

Ogromno jih vztraja na IE6. Recimo v bližini vem, da imajo v eni od lokalnih uprav okoli 20 računalnikov in vsi po vrsti so "obogateni" z IE6 na Windows XP z nameščenim SP-1. Zakaj samo SP1? Ker bi jim SP2 oz. novejši skupek popravkov pokvaril neki specifični (zaprtokodni) program, ki ga nujno potrebujejo.

O nadgradnjah sploh ne upajo razmišljat.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

mtosev ::

Ogromno jih vztraja na IE6. Recimo v bližini vem, da imajo v eni od lokalnih uprav okoli 20 računalnikov in vsi po vrsti so "obogateni" z IE6 na Windows XP z nameščenim SP-1. Zakaj samo SP1? Ker bi jim SP2 oz. novejši skupek popravkov pokvaril neki specifični (zaprtokodni) program, ki ga nujno potrebujejo.

O nadgradnjah sploh ne upajo razmišljat.

hehe zaostanjaki. :D najboljse da kar win 95 in IE 3 uporabljajo.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Lion29 ::

Kolikor koli je dosežek impresiven, je po mojem povsem nesmiselen.
Kakšen delež ljudi, ki še vedno vztrajajo na IE6, sploh ve, da IE podpira plugine in je celo pripravljeno le-te inštalirati? Kakšen je delež adminov v organizacijah, ki uporabljajo IE6-only strani, ki bo pripravljen tvegati z inštalacijo chrome plugina?
Se mi je zdelo...


ne vem cesa ne stekas... instalacija plugina ne bo cisto nic vplivala na obstojece strani, ki so pisane za ie6 only. Uporabile pa bodo lahko nove strani, ki bodo dodale tisto specificno znackov header HTML dokumenta. Torej zlomilo se ne bo nic, ce pa bi slucajno kaj bilo narobe ob instalaciji plugina, lahko tega preprosto odinstaliras oz. izkljucis


Brane, wave baje da prihaja 30. septembra.. v kaksnem obsegu pa se se ne ve. Vlada neko cudno zatisje. Ker maja je tisti preview bil mind blowing...

po mojem so pri googlu naredili ta korak z google chrome frame ravno zaradi wave-a, saj so ziher 90% svojega casa pri razvoju WAVE-a namenili kompatibilnosti predvsem z ie6.



Jaz pa mislim, da ta google chrom,e frame ne bo prinesel nekega dramaticnega napredka, saj po mojih ocenah ni problem v samih korporacijah ampak v zastarelih institucijah, in uporabnikikh, ki uporabljajo ie6 (nekateri celo se ie 5.5) ker pac ne vedo za boljse... oni sami ziher nebi sli instalirat plugina, ce pa imajo boljso alternativo - direktna instalacija chrome-a/firefoxa/opere, etc

torej sam target teha frame-a je res ozek
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

techfreak :) ::

ne vem cesa ne stekas... instalacija plugina ne bo cisto nic vplivala na obstojece strani, ki so pisane za ie6 only.

Verjetno je mislil napisati "admini" in ne admini.

nobodyelse ::

Razvijalec lahko naredi tole: Če se stran odpre v IE6 se ti odpre okencek kjer ti pise, da morate za pravilen ogled strani instalirati ta plugin, ter link do njega. In je s tem veliko manj dela, kot prilagajanje HTML/css za IE6 in ostalih slabosti IE6...

mjk ::

win 2000 ne podpira ie7, kaj šele 8 ... tko da stare mašine .... nope :)

kar se pa google ... svaka čast :)

techfreak :) ::

Razvijalec lahko naredi tole: Če se stran odpre v IE6 se ti odpre okencek kjer ti pise, da morate za pravilen ogled strani instalirati ta plugin, ter link do njega. In je s tem veliko manj dela, kot prilagajanje HTML/css za IE6 in ostalih slabosti IE6...

Seveda, ampak ponavadi plačnik noče imeti 80% možnega prometa (lahko celo manj), če pa lahko dobi 100% možnega prometa.

MacQ ::

Eh, serjejo ga vsi po vrsti. Lepo napisati na stran, da ne podpira tega brskalnika in dati linke do alternativ. Za specifične aplikacije, ki laufajo samo v IE6, pa ga lahko še vedno uporabljajo.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

ahac ::

Koliko vem nakatera podjetja morajo uporabljat IE6 ker so tako napisane namenske aplikacije ki pač podpirajo vse neumnosti IE6 in jim finančno ne znese da bi samo zaradi tega menjali celotno (strežniki del) aplikacijo.
Zato pa je to odlična ideja. IE6 only strani bodo normalno delovale naprej, pravktako pa naj bi deloval tudi moderen(css & company) splet.


Vsa ta podjetja bi lahko že zdavnaj namestila Firefox z IEtab addonom in nastavila, da se njihova aplikacija odpre z IE pogonom (v Firefoxu). Pa tega niso naredil kot tudi ne bodo nameščal Googlovega addona v IE.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

frudi ::

ne vem cesa ne stekas... instalacija plugina ne bo cisto nic vplivala na obstojece strani, ki so pisane za ie6 only. Uporabile pa bodo lahko nove strani, ki bodo dodale tisto specificno znackov header HTML dokumenta. Torej zlomilo se ne bo nic, ce pa bi slucajno kaj bilo narobe ob instalaciji plugina, lahko tega preprosto odinstaliras oz. izkljucis

Bla, bla, bla... dopovej to adminu v organizaciji, kjer po 8 letih še vedno vztrajajo na IE6. Me res zanima, kako resno te bo jemal. Pa ni važno, ali je admin, ali pa 'admin'.
Navadni uporabniki, ki so pa toliko za časom, da še vedno uporabljajo (izključno) IE6, pa itak 'tu nekega plugina (kaj te je to sploh?)' ne bodo taknili niti od daleč.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

techfreak :) ::

"Admini" so tako ponavadi "butasti" za novosti. Oz. še kar vzstrajajo na 10 let starem SWju.

darkolord ::

Ker dela.

techfreak :) ::

Ker dela.

Ne, ne dela. Veliko spletnih strani ne podpira IE6 v celoti.

frudi ::

Spletne strani v splošnem so irelevantne. Važne so strani/aplikacije (internetne ali intranetne), ki se v organizaciji uporabljajo.
Nadgradit IE6 zato, da bodo zaposleni lahko gledali youtube filmčke, je neumnost. Sploh če s tem crkne neka 5 let stara kritična intranetna aplikacija...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

techfreak :) ::

Seveda. Koga briga za 99% strani, ki jih zaposleni tudi kdaj potrebujejo službeno, ampak jih žal ne morejo dostopati?

Tudi v Sloveniji imamo nekaj primerov. Atlas okolja od ARSO te sploh ne spusti naprej če imaš prestaro verzijo oz. brskalnik, ki ga ne podpira.

Potem tudi neke strani od sodišča so dostopne samo z novim IEjem itd.

ZaOstali ::

Koliko vem nakatera podjetja morajo uporabljat IE6 ker so tako napisane namenske aplikacije ki pač podpirajo vse neumnosti IE6 in jim finančno ne znese da bi samo zaradi tega menjali celotno (strežniki del) aplikacijo.
Zato pa je to odlična ideja. IE6 only strani bodo normalno delovale naprej, pravktako pa naj bi deloval tudi moderen(css & company) splet.


Vsa ta podjetja bi lahko že zdavnaj namestila Firefox z IEtab addonom in nastavila, da se njihova aplikacija odpre z IE pogonom (v Firefoxu). Pa tega niso naredil kot tudi ne bodo nameščal Googlovega addona v IE.

Ker, tisti, ki je ta addon ustvaril, nima keša da bi to stvar še oglaševal.
In google ma keš - dosti keša!

Lion29 ::

pa ne sam kesa, tudi zmoznosti...
pocasi lahko recemo, da google owna net :)
z Wave-om pa itaq ne bo mel konkurence, tak da zdaj se ne bo vec klical world wide Web ampak Google web :)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

MacQ ::

Je kdo mogoče pomislil na to, da eni uporabljajo Firefox za brskanje, IE6 pa za namenske aplikacije in je zato delež IE6 še vedno tako velik?
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Lion29 ::

Je kdo mogoče pomislil na to, da eni uporabljajo Firefox za brskanje, IE6 pa za namenske aplikacije in je zato delež IE6 še vedno tako velik?



smo pomislili, ja... ampak delez IE6 niti pod razno ni tako velik zaradi njih... namrec te namenske aplikacije se ne belezijo na google analytics ali drugih logsih, ali pac? :O
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

MacQ ::

Kaj pa vem. Mogoče tudi potem z njim malo pobrskajo, pa alternativo uporabljajo za strani, ki ne delujejo. Ne vem zakaj bi se sploh razvijalci spletnih rešitev s tem obremenjevali. Če pač stran ne dela v IE6, je treba menjati. Ajme problem.

Sicer pa jaz uporabljam Firefox in Adblock, pa google analytics pri meni nič ne beleži.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Lion29 ::

and your point being?

govorim(o) o tistem se vedno ogromnem procentu ljudi, ki brska po spletnih straneh z brskalnikom ie6 (pa ocitno nimajo adblocka)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

win64 ::

delno si si že odgovoril na vprašanje: Morda, prikazan delež uporabe ie6 ne bi bil tako velik, če bi šteli tudi ljudi z adblockom.

Lion29 ::

mah ad block nima veze s statistiko...n kvecjemu izklopljen javascript... ce adblock to izklopi, potem pa mozno, ampak zelo mocno dvomim, da bi tudi v tem primeru bil procent bistveno drugacen
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

dbevfat ::


Vsa ta podjetja bi lahko že zdavnaj namestila Firefox z IEtab addonom in nastavila, da se njihova aplikacija odpre z IE pogonom (v Firefoxu). Pa tega niso naredil kot tudi ne bodo nameščal Googlovega addona v IE.

Ker, tisti, ki je ta addon ustvaril, nima keša da bi to stvar še oglaševal.
In google ma keš - dosti keša!

To je irelevantno - MS ima še več keša in vztrajno oglašuje nove OS-e in sili sistemce, da nadgrajujejo, pa tega ne naredijo. In tudi ne bodo, ker je zanje to ena količina dela, ki njim ne prinese nobene koristi. Njihovi sistemi so namreč nastavljeni tako, da vse aplikacije, pomembne za uporabo, delujejo. Od tam naprej je vsaka stvar odveč. Pač, tale Googlov poizkus je nesmiseln. K sreči vsaj ni tako škodljiv kot razni IE6Update popupi, ki zavajajo uporabnika.
nvr2fat

Lonsarg ::

Ta googlov poskus pač ni nesmisel. Google pač rabi kak takle produkt, malo v smislu oglaševanja, predvsem pa, če bodo na kakih takh zastarelih računalnikih hoteli uporabljati google wawe, ne bojo mogli kritizirat googla, ker ni naredu podpore, ker jim bo lahko odgovoril, saj sem vam plugin naredil:)

MrStein ::

DejanL15:
Veliko spletnih strani ne podpira IE6 v celoti.

Mogoče imajo te stroje za _delo_, na pa surfat Internet v delovnem času ? |O
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

dbevfat ::

Ta googlov poskus pač ni nesmisel. Google pač rabi kak takle produkt, malo v smislu oglaševanja, predvsem pa, če bodo na kakih takh zastarelih računalnikih hoteli uporabljati google wawe, ne bojo mogli kritizirat googla, ker ni naredu podpore, ker jim bo lahko odgovoril, saj sem vam plugin naredil:)

Govora je ravno o takih uporabnikih, ki zagotovo ne bodo uporabljali niti Wave-a, niti česa drugega modernega. IE6 uporabljajo tisti, ki nimajo pojma o tehnologiji, ali pa firme, kjer IE6 zadošča za njihovo delo (to, da zaposleni ne bodo mogli na youtube, ni firmin problem). Nobeni od teh se zarad Wave-a ne bodo sekirali in šli nadgrajevati.
nvr2fat

Gandalfar ::

sem videl ze zelo resne mednarodne intranete, ki so za delo zahtevali IE6. Pa je uporabnik potem potreboval posebno ikoncno "moj fancy intranet" na namizju, ki je IE odprl da je stvar delala.

hAmdes ::

Pa ja ne mislite da je IE6 nočne more konec, pričakujete da bodo uporabniki ki niso pripravljeni nadgraditi brskalnik inštalirali plug-in? :)

Pithlit ::

Govora je ravno o takih uporabnikih, ki zagotovo ne bodo uporabljali niti Wave-a, niti česa drugega modernega. IE6 uporabljajo tisti, ki nimajo pojma o tehnologiji


poznam folk ki pridno uporabljajo facebook (in podobne) na IE6. Točno ta folk bo zelo rad uporabljal tudi Wave... če bo, seveda, na IE6 delal. In, lej ga zlomka, Google-u je to jasno.

Kar se firm in njihovih internih aplikacij tiče se pa verjetno vsi strinjamo.
Life is as complicated as we make it...

dbevfat ::

Govora je ravno o takih uporabnikih, ki zagotovo ne bodo uporabljali niti Wave-a, niti česa drugega modernega. IE6 uporabljajo tisti, ki nimajo pojma o tehnologiji


poznam folk ki pridno uporabljajo facebook (in podobne) na IE6. Točno ta folk bo zelo rad uporabljal tudi Wave... če bo, seveda, na IE6 delal. In, lej ga zlomka, Google-u je to jasno.

Kar se firm in njihovih internih aplikacij tiče se pa verjetno vsi strinjamo.

Srčno upam, da se bo uresničila tvoja predikcija, kljub temu, da se mi zdi malo iluzorna :). Vse bolj se mi dozdeva, da se bomo IE6 znebili šele, ko bodo ljudje zamenjali hardware. Za razvijalce pa je za vmesni čas najboljši pristop, da razvijajo aplikacije, ki degradirajo na slabših brskalnikih -- pač v IE6 nimaš vseh fancy featurejev.
nvr2fat

MasterBlaster ::

No ja Wave v praksi ni tako impresiven, kot je bil na predstavitvi. Zadeva je zelo počasna in (še) zelo buggy. Tudi crome rabi kar precej časa da zrenderira kakšen thread s par 100 posti. Ne vem pa če sandbox build kaj posodablajo.

Aja wave na IE6 ne bo delal, še v FF3 in crome so problemi, ker se ne renderira vse vredu in je treba stran osvežiti z f5. Za google je Crome frame nuja, da se z wave ne bo zgodilo podobno kot z wolfram alpha.
Tk je pa pika .

poweroff ::

Zakaj samo SP1? Ker bi jim SP2 oz. novejši skupek popravkov pokvaril neki specifični (zaprtokodni) program, ki ga nujno potrebujejo.

Priceless. Sploh, če si avtor tega programa.
sudo poweroff

techfreak :) ::

Zakaj samo SP1? Ker bi jim SP2 oz. novejši skupek popravkov pokvaril neki specifični (zaprtokodni) program, ki ga nujno potrebujejo.

In kako ne more program, ki ima podatke v bazi in datoteke v Program Files delovati po posodobitvi?

Za razvijalce pa je za vmesni čas najboljši pristop, da razvijajo aplikacije, ki degradirajo na slabših brskalnikih -- pač v IE6 nimaš vseh fancy featurejev.

Od kdaj transparentnost šteje kot feature?

dbevfat ::

Za razvijalce pa je za vmesni čas najboljši pristop, da razvijajo aplikacije, ki degradirajo na slabših brskalnikih -- pač v IE6 nimaš vseh fancy featurejev.

Od kdaj transparentnost šteje kot feature?

Od kdaj pa ne? Včasih je bil samo IE6 in alfa-prosojnosti nismo uporabljali.
nvr2fat

pint ::

Hehe. Kaj pravi Microsoft: Google Chrome Frame makes IE less secure. Z zares hudim argumentom: IE8 je najvarnejši brskalnik. http://bit.ly/4FDWNa

Looooooka ::

vazn da zadevo briga ce mas 64bitno verzijo al pa 32bitno...needless to say sesuje browser =)
na vprasanja zakaj folk uporabla ie6...
poleg tega kar je blo ze napisanga(da majo neke aplikacije ki so vezane na to verzijo) je tuki se en problem.
tega ne more popravit noben klincev firefox.
enterprise okolje in dejstvo, da lahko vse v internet explorerju administrator zapre za vse userje cez group policy.
ce bi firefox chrome in opera dodala te nastavitve v windowse bi imela danes BISTVENO vecji trzni delez.
ampak tega se jim nekak NE DA delat pa rajs ciljajo na neke javascript feature in css specifikacije(vse lepo in prav ampak firme fancy smancy zadeve NE zanimajo).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google I/O se je začel

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
288515 (7177) Icematxyz
»

Google odgovarja Microsoftu

Oddelek: Novice / Brskalniki
184112 (3075) Poldi112
»

Microsoft odsvetuje Googlov Chrome Frame

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
274666 (3231) mspiller
»

Google bo posodobil IE6 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Brskalniki
549157 (7134) Lonsarg

Več podobnih tem