» »

Prodaja Macov in iPodov upadla

Prodaja Macov in iPodov upadla

CNet - NPD Group je zbrala podatke o prodaji Applovih izdelkov v aprilu in ti kažejo, da deževni mesec ni bil nič kaj rožnat. V primerjavi z lanskim aprilom je prodaja Macov upadla za 1,8 odstotka. Če se bo trend nadaljeval tudi maja in junija, potem bodo v tem četrtletju prodali 2,1 do 2,3 milijona Macov, kar bo že drugo četrtletje zapovrstjo z negativno rastjo prodaje. To niti ni tako kritično, saj se je v istem obdobju prodaja PC-jev znižala kar za sedem odstotkov. Tudi iPodi ne gredo več za med, saj so jih aprila prodali za devet odstotkov manj kot leto prej, kar napoveduje padec med petimi in štirinajstimi odstotki na koncu četrtletja. Ker so Applovi rezultati kljub negativnim trendom še vedno stabilni, še enkrat več vidimo, da je Applov paradni konj ta hip iPhone.

50 komentarjev

«
1
2

gruntfürmich ::

a je tudi med preseratorji recesija?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

opeter ::

ehmm, kakšnimi "preseratorji"?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

ManDriver ::

... tko je to, če ne znaš izdelat netbooka pod USD 500, pa da ni totaln crap. Potem se moraš tudi z upadom prodaje sprijaznit.
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Iphone je zakon. Sem ga imel dve leti in ga pred kratkim prodal (ker sem se ga naveličal) za "pametni telefon" Nokia E71. Po treh dneh uporabe sem E71 prodal, ker to niti približno ni telefon z uporabno vrednostjo Iphona. Sedaj pa spet kupujem Iphone..... :/

Bistri007 ::

Ja, čudno. S čim pa naj nadgradim svoj 160GB iPod??? :O

S 120GB verzijo? Z 32GB "touch" verzijo?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

borchi ::

> Ja, čudno. S čim pa naj nadgradim svoj 160GB iPod???

zune? :))

sicer pa sem komaj čakal na kaj takega. mogoče bo še kak novi mac za reveže našel...
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

r0ker ::

iphone vs e71? na takih ravno preseratorji živijo :)

mtosev ::

ni cudno. dragi so.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

borchi ::

> ni cudno. dragi so.

sej mama da...
l'jga

Bistri007 ::

borchi:
> Ja, čudno. S čim pa naj nadgradim svoj 160GB iPod???

zune? :))

sicer pa sem komaj čakal na kaj takega. mogoče bo še kak novi mac za reveže našel...

Zune pride največ s 120GB. Poleg tega, koliko vem, ni naprodaj v .si.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

techfreak :) ::

In zakaj rabiš 160GB glasbe? To si lahko 1 mesec brez PCja, pa boš še vseeno imel dovolj za poslušati.

nekikr ::

Ker je to kul. Kaj ti ni jasno?!? ;)

Bistri007 ::

DejanL15> In zakaj rabiš 160GB glasbe?
Lahko uporabljaš lossless audio, poleg tega je iPod tudi prenosni trdi disk :D

Glede na to, da je 160GB verzija izšla septembra 2007, je res žalostno, da je danes edina opcija downgrade na 120GB/32GB verzijo...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

gruntfürmich ::

DejanL15> In zakaj rabiš 160GB glasbe?
Lahko uporabljaš lossless audio:D


lossless, da lahko z ušesnimi slušalkami kvalitetneje poslušaš:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

IceIceBaby ::

Kaj vam ni jasno?

To niti ni tako kritično, saj se je v istem obdobju prodaja PC-jev znižala kar za sedem odstotkov


Torej...Apple kljub slabim razmeram na trgu še vedno raztura.

borchi ::

ziher ma kak acer 500Gb mejhen kot čigumi, super player za četrtino cene, ki je tudi drugač 1000x boljši od kupa dreka, ki mu pravijo ipod...

tistga kup!
l'jga

noraguta ::

tiste loozy slušalke bi lohk apgrejdal, k so pr ajpodu
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Bistri007 ::

borchi:
ziher ma kak acer 500Gb mejhen kot čigumi, super player za četrtino cene, ki je tudi drugač 1000x boljši od kupa dreka, ki mu pravijo ipod...

tistga kup!

Lahko prosim navedeš nekaj mp3 predvajalnikov, ki imajo kapaciteto 240GB+?
Ampak, da nimajo več kot 150g (max 200g)...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Ciklamen ::

Am, tega Sony kaj pride ven počasi se splača pogledat med drugim.
- End of the Post ->

borchi ::

> Lahko prosim navedeš nekaj mp3 predvajalnikov, ki imajo kapaciteto 240GB+?
Ampak, da nimajo več kot 150g (max 200g)...

jaz ne. ampak tu mal povprašaj okoli po slo-techu. apple še ni naredil stvari, ki je ne bi 'acer' naredil vsaj 2x boljše in pol cenejše...

(kr mal poglej apple teme po slo-techu)
l'jga

Mavrik ::

Potem ti pa sigurno ne bo težko pokazat en mp3 player, ki ima enako trajanje baterije kot iPod in je enake (ali manjše) velikosti in teže ter enake ali večje kapacitete.
The truth is rarely pure and never simple.

borchi ::

tut približno ne znam pokazat na tak player. ampak, sigurno jih bodo našteli sedaj vsaj 10 ali 100...

(NEMOGOČE je, da bi apple kdajkoli naredil izdelek, ki ni zgolj nahajpana 5x precenjena igrača!)
l'jga

ManDriver ::

160Gb je samo še en dokaz več, kako uspešni so pri ustvarjanju "potreb" trga. Ali pa če vzamemo fenomen šafl (Ipod Shuffle). Ja bl oskubljen mp3 player že ni mogoče narest, nikar prodat za takšno ceno. On the contrary. Šafl je bil tko uspešen, da ima že novega naslednika... LP, ManDriver.
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

nekikr ::

Borchi: če je tako enostavno, potem povej za samo en tak mp3 predvajalnik. Ali pa pokaži Acerjev ultra-portable 15,4" prenosnik v stilu Air. Ali pa recimo telefon, ki je boljši od Iphona (če že posplošuješ).

In da ne bi začel s tem da bo že kdo povedal...povej ti ali pa bodi tiho če nabijaš nekaj v tri dni in priznaj da nimaš pojma.

Mandiver: Shuffle imam doma. Služi mi odlično kot ultra majhen in lahek mp3 predvajalnik z ogromno avtonomijo baterije in brez nepotrebnega zaslona in odvečnih tipk. Rabim ga predvsem pri teku, kjer je vse ostalo samo kompromis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

noraguta ::

Borchi: če je tako enostavno, potem povej za samo en tak mp3 predvajalnik. Ali pa pokaži Acerjev ultra-portable 15,4" prenosnik v stilu Air. ....


http://blog.laptopmag.com/apple-macbook...

recimo.

applove slušalke so za en drek.

nobena zadeva od appla ni tako prenosljiva , kot kak netbook.

pa ne rečem , da je vsaka stvar zaradi tega boljša od applovih izdelkov. le to , da apple pokriva svoj omejen del trga, nikakor pa ne vseh tržnih niš. niti mu ni treba.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

nekikr ::

Ja ni čisto tako ane. performančno sta recimo tam-tam (čeprav ima MSI Core 2 Solo, Air pa Core 2 Duo), kvaliteta ohišja in same izdelave pa je pri Applu bistveno boljša (preizkušeno, večkrat).

Applevo slušalke so po vseh mojih izkušnjah svetlobno leto pred vsemi, ki jih dobiš z ostalimi MP3 predvajalniki (kaj lahko kupiš posebaj, nima veze s to temo).

Se pa strinjam s tabo, da Apple ne pokriva vsega trga in da, niti mu ni treba.

noraguta ::

Ja ni čisto tako ane. performančno sta recimo tam-tam (čeprav ima MSI Core 2 Solo, Air pa Core 2 Duo), kvaliteta ohišja in same izdelave pa je pri Applu bistveno boljša (preizkušeno, večkrat).

Applevo slušalke so po vseh mojih izkušnjah svetlobno leto pred vsemi, ki jih dobiš z ostalimi MP3 predvajalniki (kaj lahko kupiš posebaj, nima veze s to temo).

Se pa strinjam s tabo, da Apple ne pokriva vsega trga in da, niti mu ni treba.



glej iozpostavljaš zoped samo applove prednosti.

glede msi - apple air je point , da imata oba prednosti ter slabosti , je pa cena ...

glede slušalk pa itaq , sony walkmani imajo precej bolše slušalke kot ipod -xy.
sony MDR-EX75-90 je , če nisi ravno gluh nasproti ipod slušalkam pov sem neprimerljiva zadeva. in ja dobiš walkmane opremljene z takimi slušalkami.so pa bolj ali manj sw omejeni na poslušanje glasbe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

borchi ::

> Borchi: če je tako enostavno, potem povej za samo en tak mp3 predvajalnik. Ali pa pokaži Acerjev ultra-portable 15,4" prenosnik v stilu Air. Ali pa recimo telefon, ki je boljši od Iphona (če že posplošuješ).

ti je že noraguta povedal. msi je pol cenejši, in 2x boljši v vseh stvareh (razen v tistih, kjer je air boljši, ampak air je boljši samo v tistih stvareh, ki so itak popolnoma nepomembne. to tudi lepo v tistem testu piše. včasih še celo malo pogoljufajo, da air boljše izpade, npr. mu naložijo visto in potem merijo avtonomijo baterije, ker če bi delali test v os x, bi verjetno še pol manj zdržal...)

ipod-i in iphone so IGRAČE. že samo zaradi tega, ker se jih ne da polnit z nokia polnilci. pa fotoaparat na iphone-u ima samo 2MP, kar je KATASTROFALNO (tista milimetrska leča potrebuje vsaj nekaj v rangu 8MP, boljše 12MP).

OS X je uporaben samo v primeru, če rabiš cvetlični lonček na kaj postavit. pa še v tem primeru ga vista poseka, ker je 3x dražja in je cool faktor pri tako podstavljeni cvetlici pač 3x večji, kar je edino pomembno za apple trotle.

in, ja, i could go on, ampak smo že vse povedali v dosedanjih temah o apple-u. a lahko gremo nazaj na temo in pogledamo komu bolj 'teče kri', applu ali 'acerjem'?
l'jga

techfreak :) ::

včasih še celo malo pogoljufajo, da air boljše izpade, npr. mu naložijo visto in potem merijo avtonomijo baterije, ker če bi delali test v os x, bi verjetno še pol manj zdržal...

Ti pa res ne veš razlike med porabo baterije v Windowsu in OS Xu. V Windowsu zdrži vsaj 1x manj.

že samo zaradi tega, ker se jih ne da polnit z nokia polnilci

In od kdaj je priključek za polnjenje od Nokie standard?

Da, prav imaš. To se ne tiče te debate.

nekikr ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Bor H ::

Zdj pa že mene skrbi, je komu crknu sarcasm detector? Al je funkcionalna nepismenost v igri?

borchi ::

> Ti pa res ne veš razlike med porabo baterije v Windowsu in OS Xu. V Windowsu zdrži vsaj 1x manj.
To do an apples-to-apples comparison between the Mac OS-based Air and the Vista-based X340, we installed Vista


če ne bi naložili viste, bi bilo primerjave konec po eni vrstici. 'macbook air can't play minesweeper. msi wins. case closed.' driblanje ali v OS X, v katerem ne moreš niti desno kliknat kaj šele kaj resnega delat, baterija traja dlje je potem brezpredmetno...

> Zdj pa že mene skrbi, je komu crknu sarcasm detector? Al je funkcionalna nepismenost v igri?

špilferderber!!! sram te bodi!
l'jga

Bor H ::

woops, sorry :)

techfreak :) ::

Jaz ti pravim za primerjavo med Windowsom in Mac OSom, ki sta nameščena na Macu.

Če pa ima X340 baterijo z višjo kapaciteto in slabšo strojno opremo je pa to razlog za trajanje baterije.

In z Macom lahko veliko narediš. In v OS X lahko brez težav klikneš z desno. No ampak ti si MS fan (in očitno tudi Apple hater) in se ne mislim s teboj prepirati.

skika ::

Haha, nebi mel Acer računalnika da mi plačaš. Izgleda kot kanta.

Bor H ::

Dejan: a če lahko na mac namestiš windowse to pomen da apple priznava da OSX ni dovolj dober?

techfreak :) ::

Dejan: a če lahko na mac namestiš windowse to pomen da apple priznava da OSX ni dovolj dober?

Ne, imaš samo možnost namestitve drugega OSa.

A če lahko na PC namestiš Linux to pomeni, da je Windows preslab?

Bor H ::

Ne, to pomeni da je Linus podkupil intel da je x86 arhitekturo prilagodil Unix jedru..

Stark ::

klasika, katerakoli novica o Applu, takoj se začne vojna med podporniki in nasprotniki. Če bi objavili, da so ukradli nogavice Stevu Jobsu bi bilo verjetno podobno :)

psi lajajo in karavane se premika naprej...

techfreak :) ::

klasika, katerakoli novica o Applu, takoj se začne vojna med podporniki in nasprotniki. Če bi objavili, da so ukradli nogavice Stevu Jobsu bi bilo verjetno podobno :)

psi lajajo in karavane se premika naprej...

Jaz samo navajam resnico, čeprav lahko to mogoče kdo interpretira kot da sem Mac fan.

opeter ::

A nisi?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PaX_MaN ::

Haha, nebi mel Acer računalnika da mi plačaš. Izgleda kot kanta.

MSI je.

Bor H ::

ponavad sam fanboyi ne vidjo cinizma...

techfreak :) ::

A nisi?

Ne.

Glej ... res me niti malo ne zanima kaj uporabljam, dokler lahko z OSom opravljam kar želim.

OS je lep in to je en izmed razlogov zakaj ga uporabljam. Pa avtonomija baterije je boljša kot na Windowsu preko Boot Campa.

Vsekakor pa uporabljam VirtualBox, ker so preprosto nekateri programi samo za Windows.

Stipex ::

Mimogrede Applove slušalke so obup. Že to da zraven po defaultu ne dobiš niti gobic (ki zelo povečajo kvaliteto zvoka, sploh basov) pove veliko.
Ipod + sennheisorjeve (poceni) slušalke in postane bolj zabavno.

samsung113 ::

Se ne čudim če so pa cene tak visoke..

AS50 ::

lahko rečem samo TOOOOO!!

borchi ::

> Že to da zraven po defaultu ne dobiš niti gobic (ki zelo povečajo kvaliteto zvoka, sploh basov) pove veliko.

kaj pove to? mogoče to, da dokler so jih prilagali tistega paketka z gobicami prav veliko ljudi niti odprlo ni? se mi valjajo vsaj trojne neodprte...

če zrecitiraš krst pri savici in pošlješ naslov, ti ene šenkam.

(uh, pomoje to pove veliko o moji dobroti :)))
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

roli ::

Ko govorimo o applovih slušalkah. Sam sem imel nešteto različnih slušalk od in-ear pa naglavnih... Edine izmed tistih malo večjih slušalk, ki so mi dobre so bile SEnnheiser PX20 (katere še vedno uporabljam), od malih pa tele "zanič" applove. Morda nimajo kvalitetnega zvoka kot nekatere ampak sam občutek (ki je stokrat bolj pomemben kot zvok) je pa izvrsten. Preprosto so udobne za nositi. Kar med enimi 8 različnimi pove veliko. Tiste gobice pa prav, da ni. Ker gre vsaj meni osebno zelo na živce. Ker potem slušalke padajo stalno ven, ali pa te začnejo tiščati. Ko odstraniš gobice pa je problem precej manjši. Tako da verjetno bi apple lahko prilagajal kvalitetnejše slušalke (govorim o zvoku) vendar pa ga ni čez udobje.
http://www.r00li.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Applovi poslovni rezultati: prodaja iPhonov še naprej pada (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7028679 (25521) no comment
»

Apple odlično

Oddelek: Novice / Rezultati
2813436 (11227) solatko
»

Pri Applu nič novega: poslovni rezultat v presežkih, delnice kot kamen (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8530487 (26639) bobby
»

Nokia v zadnjem četrtletju pozitivno presenetila

Oddelek: Novice / Rezultati
204809 (3100) Tilen
»

Apple podvojil dobiček (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
6119862 (17744) techfreak :)

Več podobnih tem