» »

YouTube izstrelil Monty Python v višave

YouTube izstrelil Monty Python v višave

Slashdot - Založniki in avtorji radi tarnajo, da jim internet odžira kruh, najsi gre za nelegalne prenose prek omrežij P2P ali čisto legalno gledanje videospotov na YouTubu. Legendarni Angleži Monty Python so pokazali, da to ni nujno res in da se da internet dodobra izkoristiti. Novembra lani so se odločili, da bodo odprli svoj kanal na YouTube, kjer bo na voljo nekaj najboljših skečev, in poteza sem jim je obilno obrestovala. Njihov DVD je na Amazonu zlezel na drugo mesto najpriljubljenejših filmov. Če se bolj razumete na številke, povejmo, da je rast prodaje znašala stratosferskih 23 tisoč odstotkov. Zakaj točno so ljudje razgrabili njihove DVD-je, se bosta verjetno RIAA in MPAA spraševali še nekaj časa, a nauk te zgodbe je zelo preprost. S pravim pristopim je internetu navzlic (ali pa prav zavoljo njega) še vedno moč prodajati.

42 komentarjev

Matrin ::

DVD se dobro prodaja, ke rsi to zasluži. Očitno je YouTube naredil reklamo, ki so jo potrebovali. Na RIAA-ino in MPAA-ino nesrečo, to deluje le z kvaliteto. Večina smetja, ki ga zastopata ti dve, porasti ne bi doživela.

legice ::

to je odvisno od vsebine,ki je na netu.če jim daji izreze filma in se jim zdi vreden ogleda,seveda da ga bodo kupili,enako kot za muziko,samo kot piše,nobeden nima pravega pristopa,čeprav glede na to koliko dobijo,se mi zdi brezveze da se sploh pritožujej.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Nagi Bator ::

Kvaliteta gre vedno dobro v promet.
Kar se pa tice RIAA in MPAA, pa jih povsem razumem zakaj jim taka reklama gre v nos. Kdo bo pa kupil tisti junk.

antonija ::

Ni glih da so bli Pythonovci prej cista neznanka... Se pa strinjam da je vsaka reklama dobra.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

jype ::

Jaz sem kupil zato, da podprem takšne iniciative.

T-h-o-r ::

jaz bi jih pozaprl vse, kaj pa mislijo da so, svoje lastne avtorske pravice kršijo...
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

marvin42 ::

učinek je bil samo trenuten, že po parih dneh so padli z vseh možnih lestvic prodaje.
Mostly Harmless

BigWhale ::

Python je bil zmeri dober! Ta ali oni drugi. ;)

Goldee ::

Ni glih da so bli Pythonovci prej cista neznanka... Se pa strinjam da je vsaka reklama dobra.


Tako je!
Jaz, kot fan fanov, sem DVDje kupil že prej, sem se pa vseeno prijavil na njihov channel in ponovno pregledal vsak skeč :-)
Drugače pa je Youtube itak ful dobra promocija. Vendar "na žalost" se stvari največkrat promovirajo v smislu na pol nage joškaste babe, ki nekaj govori v kamero (lahko bi bila tiho) in potem miljoni klikajo in se slinijo. :-)
Kvaliteten material (kot je MP) pa ne rabi takšne vrste promocije. Saj skeči (tisti najbolj znani in najboljši) so bili že prej vsi na Youtubu, vendar so jih sedaj lansirali v HD ločljivosti, kar je naravnost super!
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

jakaspaka ::

SAZAS ste pozabili (on na vas nikoli :)

Poldi112 ::

>učinek je bil samo trenuten, že po parih dneh so padli z vseh možnih lestvic prodaje.

Samo zavedati se moraš da prodajajo 30-40 let staro vsebino. Meni se vseeno zdi impresivno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

destiny ::

And now for something completely different.

A Scotsman on a Horse!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

destiny ::

And now for something completely different.

A Killer Bunny Slippers ;)

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

PaX_MaN ::

And now for something completely different.

 A Scotsman on a Horse!

A Scotsman on a Horse!


Tako faco 'ma, kot da mu je bilo nekaj porinjeno v rit. Auč.

Brane2 ::

Meni se zdi, da je bil MP vedno precenjen.

Meli so ene par solidnih skečev, recimo "Ministry of Silly Walk" in podobne, ostalo je blo vsaj zame bolj povprečno.

Meni je bl Black Adder boljši, pa recimo Mr. Bean .

Tudi Hugh Laurie in Stephen Fry sta bila dober par.

Ravno sedaj premeetavam njune skeče po Youtubeu in se mi zdi, da sta imela precej več "zadetkov v polno".

Recimo tale o Privatni policiji ali pa Ameriška policijska drama na angleški način
On the journey of life, I chose the psycho path.

MrStein ::

(destiny) A to je (so) oni krvoločni zajec ? :))

Related: Študija: Piratstvo je za družbo koristno
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

SkyNet ::

A bit of Fry and Laurie je tudi smeha polna skleda, zagotovo na ravni Blackadderja in Pythona. Za odmet ni niti Not the nine o'clock news. Se pa strinjam z Branetom, da je MP morebiti malo precenjen, ampak vseeno, kolikor jaz vem so bili prvi z takšno zvrstjo (intelektualnega) humorja. In to zagotovo veliko šteje. Britanci pač ;)
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs

gumby ::

Eh, pythoni so legende. Z youtube ali brez... :P

edit: nima smisla, da se prepiramo, kdo je boljši... iz tega bo samo še en brezvezen flamewar. Vse tri omenjene serije so odlične.
my brain hurts

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gumby ()

antonija ::

Monty Python 1969
Fawlty Towers 1975
Black Adder 1983
Mr. Bean 1990

Predvsem je MP zacetek vseh danes znanih serij. Pionir, legenda. Vse drugo je bilo posnemanje/preseganje MPja.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

driver_x ::

s tem se ne strinjam, Black Adder in Mr. Bean sta povsem druga kategorija humorja od MP-ja.

Brane2 ::

Ampak Fry & Laurie sta pa tam nekje, vendar bistveno boljša.

Je pa res, da sta nekje 20 let mlajša...
On the journey of life, I chose the psycho path.

cryptozaver ::

Ni YouTube izstrelil MontyPyton, pač pa tist ali tisti, ki so si zadevo izmislili. S pomočjo Tuba sevede 8-)

Poldi112 ::

Veliko je odbitih skečev, ki jih imajo, je pa tudi res, da je okoli navadno ogromno balasta, ki je dolgočasen.

Bi pa tistim, ki jih zanima, priporočil Scott of the Antarctic (epizoda 23).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

cryptozaver ::

O balastu bi se dalo razpravljat.

- zadaj je veliko 'lokalnih' štosov ki jih NE Angleži ne razumemo povsem,
- prevodi so tako - tako,
- veliko je besedne igre kar zahteva odlično poznavanje jezika.

Tko kot naprimer štosi v stilu Ko to tamo pjeva. Kdo jih razume poleg balkancev?

T-h-o-r ::

besedne igre ftw! tudi v black adderju :D

najraje imam skeč o planincih, kjer se en želi pridružiti odpravi na kilimanjaro :))ko hočejo zgraditi most čez oba vrhova 8-)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

techfreak :) ::

Saj glasba se tudi promivira preko MySpace, Grooveshark, Deezer, Imeem, ...

gumby ::

O balastu bi se dalo razpravljat.

- zadaj je veliko 'lokalnih' štosov ki jih NE Angleži ne razumemo povsem,
- prevodi so tako - tako,
- veliko je besedne igre kar zahteva odlično poznavanje jezika.

Tko kot naprimer štosi v stilu Ko to tamo pjeva. Kdo jih razume poleg balkancev?


Precej jih je tudi na račun tedanje politike, še posebej angleške...
my brain hurts

Personanonim ::

jaz bi jih pozaprl vse, kaj pa mislijo da so, svoje lastne avtorske pravice kršijo...


:))
...ta bi bila čisto v kontekstu njihovih skečev...

...also :
Nobody expects the Spanish Inquisition
:D

jype ::

cryptozaver> - veliko je besedne igre kar zahteva odlično poznavanje jezika.

Ja, in na "lublana ena" so davno tega vrteli zelo dobro prevedene serije cirkusa.

cryptozaver> Tko kot naprimer štosi v stilu Ko to tamo pjeva. Kdo jih razume poleg balkancev?

Peva! To so Srbi, ne Hrvati!

Testman42 ::

Ni!
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Goldee ::

Res je, ko je bil Monty Python še na slo 1, so bili prevodi zelo dobri. Nasplošno se mi zdi, da ima rtvslo zelo dobre prevajalce, ki precej zadanejo bistvo. Besednih iger je v MP veliko, dotika se MP tudi angleške literature, politike, takratnih razmer.. tako, da je nekatere skeče težko razumeti, oz. niso smešni za nas, ker so specifični.

Kar pa se tiče prevodov, sem se najbolj smejal temu:
Recimo v Life of Brian - Biggus Dickus so prevedli v Kurcus Fukus, kar je precej bolje od recimo "Velikius Tičiuš" (ne vem več kje točno sem zasledil ta prevod).

Ni!


Nu!
:-)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

antonija ::

Prevodi del kot je monty python v druge jezike so zelo zelo tezki... jaz bi rekel kar nemogoci. Uporabljajo toliko english-only fraz, lokalnih for, besednih iger, zdraven dodajo se anglesko navdusenje nad nepricakovanimi (random) eventi (and now: The Larch). Na zalost (ali na sreco) je treba MP, BA in druge gledat v originalnem jeziku, drugace se izgubi vecina smeha.

Pa mlajsi verjetno ne dojemajo MPja enako kot starejsi, ki se mogoce celi v zivo spomnijo dogodkov iz katerih se delajo norca in kaj so ti dogodki takrat pomenili za anglijo in svet.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

jype ::

antonija> Pa mlajsi verjetno ne dojemajo MPja enako kot starejsi, ki se mogoce celi v zivo spomnijo dogodkov iz katerih se delajo norca in kaj so ti dogodki takrat pomenili za anglijo in svet.

Her Majesty's "How Not To Be Seen" ? :)

Poldi112 ::

Z balastom sem mislil pretežno tiste risane stvari. Od tistega mi je samo ena bila za silo ok, tako da dvomim da je problem da nisem anglež. Podnapisov pa tudi ne uporabljam, da ne izgubim stvari ki se jih ne da prevesti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Goldee ::

Z balastom sem mislil pretežno tiste risane stvari. Od tistega mi je samo ena bila za silo ok, tako da dvomim da je problem da nisem anglež. Podnapisov pa tudi ne uporabljam, da ne izgubim stvari ki se jih ne da prevesti.


Tiste risanke je produciral Terry Gilliam in Monty Python je bil dejansko prvotno mišljen kot risanka, v katero bi občasno vključili kak skeč. No, obrnilo se je tako, da je Monty Python nastal motion picture z vmesnimi risankastimi sekvencami. :)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

gruntfürmich ::

če gre verjeti novici iz računalniških novic so nizozemci izračunali da jim internet in predvsem P2P povečuje oz. NE zmanjšuje prodaje teh vsebin!
nekdo čez lužo pa se naj zamisli!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

driver_x ::

Recimo v Life of Brian - Biggus Dickus so prevedli v Kurcus Fukus, kar je precej bolje od recimo "Velikius Tičiuš" (ne vem več kje točno sem zasledil ta prevod).


glede na to, da so bili v skeču Rimljani, bi jaz prevedel v Kuracij Maximus, kar se mi zdi še bolje od originala.

Yohan del Sud ::

In njegov žena. Inkotinencija Maximus...
www.strancar.com

Poldi112 ::

Upam da ni tega res kod tako prevedel.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

McMallar ::

Dejansko sta bila Kurcus Fukus in Inkontinencija Maximus... :)
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

driver_x ::

V originalu je bila Incontinentia Buttocks.

EDIT: še link do skeča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

Goldee ::

No, pozabli smo še na Brianovega očeta: Notious Maximus :)
To se pa ne spomnim kako so ga prevedli na slo 1...
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

za seminarsko vse o lcd

Oddelek: Zvok in slika
51096 (1031) LuGi
»

Kateri DVD/(DiVX) predvajalnik do max. 25000 SIT?

Oddelek: Zvok in slika
133984 (3686) Han
»

Pretvorba 4:3 v 16:9

Oddelek: Zvok in slika
91164 (1068) laguna
»

DVD pekač

Oddelek: Kaj kupiti
151857 (1327) prehlajeni
»

Let z letalom na Irsko.

Oddelek: Loža
304154 (2143) MitjaM.

Več podobnih tem