Novice » Pisarniški paketi » OpenOffice.org proti Microsoft Office
kopernik ::
mrpiagg:
O ja, zelo lepo se nam sanja. In to tako, da skoraj vsi večji naročniki zahtevajo tak software, ki dela tudi na linuxu (ali pa mora vsaj uporabljati take protokole za komunikacijo navzven, ki so razumljivi širšemu svetu, ne samo microsoftovim orodjem). Ta trend je prišel do te faze, da je to celo pogoj, da lahko sploh konkuriraš na razpisu. Sploh povezljivost med obstoječimi in novimi aplikacijami ... tukaj mislim na ves software, ne samo pisarniška orodja.
O ja, zelo lepo se nam sanja. In to tako, da skoraj vsi večji naročniki zahtevajo tak software, ki dela tudi na linuxu (ali pa mora vsaj uporabljati take protokole za komunikacijo navzven, ki so razumljivi širšemu svetu, ne samo microsoftovim orodjem). Ta trend je prišel do te faze, da je to celo pogoj, da lahko sploh konkuriraš na razpisu. Sploh povezljivost med obstoječimi in novimi aplikacijami ... tukaj mislim na ves software, ne samo pisarniška orodja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
mrpiagg ::
kopernik podpirate naprimer SAP (k je v precej vecjih firmah v SLO) in njegove napredne funkcije?
Pa kot sem napisal ... da se vse naredit ... naprogramirat ... A pa ti ves, da tvoje programiranje specificne aplikacije za povezavo z resno poslovno aplikacijo stane par miljonov in nikoli ne bo toliko dodelana, kot ze obstojeca resitev, ki je v koncni fazi bistveno cenejsa ko vrzes vse karte na mizo??
Aplikacije za vodenje firm so napisane in na zalost pride ceneje uporabit obstojece resitve, kot pa cakat na ene nase "lokalce", da napisejo eno nihovo zblojeno verzijo (kar ponavad je).
Vse more bit totalno integrirano v danasnem svetu in cim manj aplikacij naokol razmetanih ... ena poslovna z mnozico modulov in pa en zunanji paket za kasne ekstra obdelave.
Pa firm z vec kot 100 racunalniki je kar precej ...
Pa kot sem napisal ... da se vse naredit ... naprogramirat ... A pa ti ves, da tvoje programiranje specificne aplikacije za povezavo z resno poslovno aplikacijo stane par miljonov in nikoli ne bo toliko dodelana, kot ze obstojeca resitev, ki je v koncni fazi bistveno cenejsa ko vrzes vse karte na mizo??
Aplikacije za vodenje firm so napisane in na zalost pride ceneje uporabit obstojece resitve, kot pa cakat na ene nase "lokalce", da napisejo eno nihovo zblojeno verzijo (kar ponavad je).
Vse more bit totalno integrirano v danasnem svetu in cim manj aplikacij naokol razmetanih ... ena poslovna z mnozico modulov in pa en zunanji paket za kasne ekstra obdelave.
Pa firm z vec kot 100 racunalniki je kar precej ...
mrpiagg ::
no kolk casa je pa sun v tej zgodbi no ...
Ce nisi opazil pisem, da zaenkrat se niso ok za kar nekaj situacij.
To kar pa slovenske firme razvijajo, so pa lokalci ja, res da nekateri produkti so dobri, sam to so ponavad specificne aplikacije, ki so nekje v ozadju, ostale so pa bl k ne draga navlaka in odkrivanje tople vode.
Aja pa ostale zadeve od Sun-a so tud kar hudo drage ...
Ce nisi opazil pisem, da zaenkrat se niso ok za kar nekaj situacij.
To kar pa slovenske firme razvijajo, so pa lokalci ja, res da nekateri produkti so dobri, sam to so ponavad specificne aplikacije, ki so nekje v ozadju, ostale so pa bl k ne draga navlaka in odkrivanje tople vode.
Aja pa ostale zadeve od Sun-a so tud kar hudo drage ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrpiagg ()
orbter ::
mrpiagg:
> Je pa se nekej ... prestavimo se v okolje kjer je PCjev 300 .. 400 + in potrebujes > vse zivo med sabo integrirano ...
> Tukej na zalos opensource zadeve pogrnejo po celotni crti, ker je skor vsak produkt > delan sam zase .. sam sebi namen .. zaenkat
S tem se pa sploh ne strinjam. OpenSource programje se odlično da integrirat v delovno okolje. In da je zadeva še bolj enostavna, se običajno da integrirat z ostalimi OpenSource pripomočki.
Primer1: NT Domenski strežnik z remote uporabniškimi profili od katerega mora biti vsak vedno dostopen uporabniku na kateremkoli računalniku.
Alternativa A: Windows NT Server + client licenca je juhuhu denarja.
Alternativa B: Star PC z veliko diska, linuxom in Sambo, nula stroškov, če odštejemo hardware.
Primer2: Uporabnik se seli po mašinah in mora poleg svojega maila gledat še nekatere skupne maile, ki pa se določajo na podlago njegove vloge v podjetju. Alternativa A: MS Outlook (Express) in po potrebi spreminjanje nastavitev računov.
Alternativa B: Mozilla, ki dobi konfiguracijo za browser in mail, za uporabnika, zgenerirano kar z Web strežnika (seveda Apache + PHP).
Če je kdo zdajle pomislil na MS Exchange: obvezen je poštni software, ki deluje po strogih standardih in upošteva RFC-je, kar pa exchange ni glih.
Primer3: Firewall, Router, Load Balancing, NAT, tuneli itd...
Alternativa A: CISCO ali podobno za cca 500.000 jurjev
Alternativa B: Spet stara kišta z linuxom in veliko PCI sloti za mrežne kartice po potrebi
In še in še bi lahko našteval kako smo v podjetju drage komercialne programske rešitve zamenjali z odprtokodnimi, odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" in je čist fajn. No tale post je zdajle zabredel precej mimo teme ampak tista izjava, da se OpenSource ne obnese v poslovnem okolju je pa res bosa.
> Je pa se nekej ... prestavimo se v okolje kjer je PCjev 300 .. 400 + in potrebujes > vse zivo med sabo integrirano ...
> Tukej na zalos opensource zadeve pogrnejo po celotni crti, ker je skor vsak produkt > delan sam zase .. sam sebi namen .. zaenkat
S tem se pa sploh ne strinjam. OpenSource programje se odlično da integrirat v delovno okolje. In da je zadeva še bolj enostavna, se običajno da integrirat z ostalimi OpenSource pripomočki.
Primer1: NT Domenski strežnik z remote uporabniškimi profili od katerega mora biti vsak vedno dostopen uporabniku na kateremkoli računalniku.
Alternativa A: Windows NT Server + client licenca je juhuhu denarja.
Alternativa B: Star PC z veliko diska, linuxom in Sambo, nula stroškov, če odštejemo hardware.
Primer2: Uporabnik se seli po mašinah in mora poleg svojega maila gledat še nekatere skupne maile, ki pa se določajo na podlago njegove vloge v podjetju. Alternativa A: MS Outlook (Express) in po potrebi spreminjanje nastavitev računov.
Alternativa B: Mozilla, ki dobi konfiguracijo za browser in mail, za uporabnika, zgenerirano kar z Web strežnika (seveda Apache + PHP).
Če je kdo zdajle pomislil na MS Exchange: obvezen je poštni software, ki deluje po strogih standardih in upošteva RFC-je, kar pa exchange ni glih.
Primer3: Firewall, Router, Load Balancing, NAT, tuneli itd...
Alternativa A: CISCO ali podobno za cca 500.000 jurjev
Alternativa B: Spet stara kišta z linuxom in veliko PCI sloti za mrežne kartice po potrebi
In še in še bi lahko našteval kako smo v podjetju drage komercialne programske rešitve zamenjali z odprtokodnimi, odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" in je čist fajn. No tale post je zdajle zabredel precej mimo teme ampak tista izjava, da se OpenSource ne obnese v poslovnem okolju je pa res bosa.
Jst ::
A MSjev mail server je v tem tisočletju kej boljši? A že zna shendlat 5k povezav na enkrat, al je treba bit še zmerej na 20 let stari unix tehnologiji?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vlady ::
Jaz sem imel tudi OOo, pa se v njem nisem znašel prav nič. V Linux-u mi celo šumniki niso delali in se moral potem fonte dol vlečt in jih notr nalagat. Da ne omenjam cirilice, ki mi je niti odprlo ni. OOo ima nekatere funkcije premaknjene v drug meni in jih potem iščeš kot blesav. Potem nima v naprej pripravljenih slogov ne predlog ne nič. Vse moraš narediti sam ali pa dobiti od koga. Poleg tega pa ima MSO tudi Outlook, ki je vsaj zame 2003 verzija veliko boljši kot katerikoli drugi poštni odjemalec. Narejen je lično in vse funkcije so LOGIČNO razvrščene. Torej ni treba pol ure, da najdeš zadevo ki jo iščeš. Da ne govorim o OOo prevodih, ki so taki da se mi obrača. Angleška verzija OOo pa spet ne podpira šumnikov... Škoda časa nastavlat OOo in iskat funkcije ki jih rabiš, če imaš nekje to že vse narejeno. Aja pa OOo nima WordArt-a. Vsaj JAZ ga ne najdem, ima pa eno bogo galerijo z glupimi slikami... Potem že raje potegnem dol slovenski office 2003 pa imam Office. So pa prejšnje verzije MSO bile veliko slabše kot je 2003. In da ne omenjam o kopiranju "predmetov" npr. iz calc-a v writer. Tak glupo narejeno da se ti obrača. Vse ti nekaj spremeni in nikakor ne zgleda tako kot hočeš. Sicer tazadnje verzije OOo nisem probaval, ampak se mi je že pri malo starejših obračalo, in sem raje odnehal. Je zastonj, ampak potrebuje še veliko dela in obdelave, da bo doseglo MSO 2003. Sicer zagonski čas ni pomemben, je pa pomembna enostavnost in uporabnost, združljivost in stabilnost.
In potem bi omenil še primerček z OOo Impress, ko sem naredil prezentacijo, in sem delal prehode med diapozitivi, sem nastavil na Fast, ko pa sem odprl prezentacijo pa se je diapotiziv vlekel čez zaslon ko stara mamca. Pa ima kompjuter dobro grafično in dovolj RAM-a. In da ne bo kdo reku, noben program mi ni žrl procesorske moči ali pa kaj mlelo po disku. Odprt je bil samo OOo in terminal in vse skupaj v Linux-u. Delal sem pa na Fax-u, kompjuter je bil pa: p4 2,6GHz, 256MB, Slix Live Linux, grafična pa en Geforce mislem da dvojka al pa trojka, mela je 16MB.
In potem bi omenil še primerček z OOo Impress, ko sem naredil prezentacijo, in sem delal prehode med diapozitivi, sem nastavil na Fast, ko pa sem odprl prezentacijo pa se je diapotiziv vlekel čez zaslon ko stara mamca. Pa ima kompjuter dobro grafično in dovolj RAM-a. In da ne bo kdo reku, noben program mi ni žrl procesorske moči ali pa kaj mlelo po disku. Odprt je bil samo OOo in terminal in vse skupaj v Linux-u. Delal sem pa na Fax-u, kompjuter je bil pa: p4 2,6GHz, 256MB, Slix Live Linux, grafična pa en Geforce mislem da dvojka al pa trojka, mela je 16MB.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Matevžk ::
Hm, pri sebi opažam trend legalizacije Kot 12-letn mulc sem mu za milijone take opreme gor, zdej pa ... ja, Windowsi. Predvsem zato, ker je z Linuxom težko eksperimentirat desktop sisteme, če nimaš broadbanda. Jaz ga nimam, ker ga pač noben idiot ne omogoči. Končno smo s Telekomom podpisali pogodbo in so se zavezali, da bodo v štirih mesecih (to je bilo pred dvema mesecema; zaenkrat ni še nič) zrihtal ADSL. Jebiga, živim v rovtah Off topic.
Mislim, da bo legalizacija vedno bolj pomembna tudi v domačih okoljih. (Tudi) zato razmišljam o Linuxu .
Aja, seminarske naloge pa že dolgo delam v OOo in ne bi mogel biti bolj zadovoljen. Kazala in oštevilčevanja v Wordu še nekako delajo, ampak reference ... never (kot je nekdo prej že omenil - "glej stran to in to"). Mogoče je on delal s kakšno staro verzijo, sicer, meni to že leta dela lepo in prav ...
Mislim, da bo legalizacija vedno bolj pomembna tudi v domačih okoljih. (Tudi) zato razmišljam o Linuxu .
Aja, seminarske naloge pa že dolgo delam v OOo in ne bi mogel biti bolj zadovoljen. Kazala in oštevilčevanja v Wordu še nekako delajo, ampak reference ... never (kot je nekdo prej že omenil - "glej stran to in to"). Mogoče je on delal s kakšno staro verzijo, sicer, meni to že leta dela lepo in prav ...
lp, Matevžk
mrpiagg ::
jao jao ... sej ne vem a smo samo v nasi firmi taki gumpci al kva, sam glede na firme s katerim furamo podobne branze z veliko pcji, skoz bolj umikamo odprtokodne jajca, ker dobesedno so skoz vecje jajca.
S tem se pa sploh ne strinjam. OpenSource programje se odlično da integrirat v delovno okolje. In da je zadeva še bolj enostavna, se običajno da integrirat z ostalimi OpenSource pripomočki.
Večinoma firm temelji na winsih in integracija med tema dvema svotovoma dela tako, da je obup (preizkuseno)
Primer1: NT Domenski strežnik z remote uporabniškimi profili od katerega mora biti vsak vedno dostopen uporabniku na kateremkoli računalniku.
Alternativa A: Windows NT Server + client licenca je juhuhu denarja.
Alternativa B: Star PC z veliko diska, linuxom in Sambo, nula stroškov, če odštejemo hardware.
A: Win 2003 z AD z remote profili + se kej tam gor = 200kSIT + simpl administracija - deluje super, integrirano z ostalimi serverji (SAP, IXOS, Terminal Server, Mail server, Document Management server, ...) + single sign on + + + + + SAN storage sistem + +
B: Preizkuseno - Linux RedHat + Samba 3.xx, Linux Suse 8.1 + Samba 3.xx - podn od delovanja fileserverja .. zaklepanje fajlov, čšž, ACL na nivju fajlov map ... hudo zanič narejeno ... sami problemi ... za podporo zmetal dvem najbolj priznanim linux firmam v slo par maljončkov + zabil par mescov cajta za kar je potem deloval v enem tednu ... = 0 SIT stroškov?????
Primer2: Uporabnik se seli po mašinah in mora poleg svojega maila gledat še nekatere skupne maile, ki pa se določajo na podlago njegove vloge v podjetju.
Alternativa A: MS Outlook (Express) in po potrebi spreminjanje nastavitev računov.
Alternativa B: Mozilla, ki dobi konfiguracijo za browser in mail, za uporabnika, zgenerirano kar z Web strežnika (seveda Apache + PHP).
Če je kdo zdajle pomislil na MS Exchange: obvezen je poštni software, ki deluje po strogih standardih in upošteva RFC-je, kar pa exchange ni glih.
A: Expres in podobna navlaka v večjih firmah odpade ... zamenja Exchange Server, ki deluje super, če ga znaš naštimat, tud na ven preko SSL (web stran v .net), integriran je v SAP portal, v AD, podprt se in se ... dostop do poste drugih, koledarja drugih, ... no problem, vse vkljuceno.
B: prevec admnistracije = strosek = kar nekej stroska!
Primer3: Firewall, Router, Load Balancing, NAT, tuneli itd...
Alternativa A: CISCO ali podobno za cca 500.000 jurjev
Alternativa B: Spet stara kišta z linuxom in veliko PCI sloti za mrežne kartice po potrebi
A: skoda k smo se nategnil in nismo kupil CISCO-ta z load balancingom dveh internet linij in firewallom in smo sli na linux cluster ... Skoz bolj razmisljamo o postavitvi CISCO-ta ali nekej podobnga, linux pa samo se v ozadju za spam filter in se nekaj zadev, ki so ze zdej gor. Vec kot je zadeve gor, vec problemov je in vec dnarja je. Kisti pa nista stari in ne svoh. Zdej se ze skor dnevno nekej usuje in je treba vseskup restartat. Kiste so pa postavljal spet najboljsi v slo, sam kaj ko jih linux mal zajebava kljub temu, da majo pojma o njem se in se!
Ce bi bil A primer bi blo 500kSIT, tako je pa samo od vzdrzevanja ze kar nekej maljonckov!
Aja pa da ne omenjam burleske z Linux terminal serverjem !KAO! terminal server ... podn od podna
In še in še bi lahko našteval kako smo v podjetju drage komercialne programske rešitve zamenjali z odprtokodnimi, odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" in je čist fajn. No tale post je zdajle zabredel precej mimo teme ampak tista izjava, da se OpenSource ne obnese v poslovnem okolju je pa res bosa.
Se strinjam da je to precej bosa ja, ker je vzdrzevanje linux kist z opensourceom drazje kot ce kupis namenski software, ki ga znas celo sam postavit, brez da cel mesc beres man page in preceses internet po dolgem in pocez.
Sam ta "odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" mi je pa huda. Za linux adminia more clovek imet 100x vec znanja kot za winse, in zarad tega je cel kup vzdrzevalnih pogodb, ker se ima redkokdo cas nonstop ubadat z njim.
Mi mamo samo se kasno vec na racun opensourcea in pa kar nekej vec komedij na ta racun.
Kjer je pa potrebna podpora na strani linuxa je pa sploh jajc ker vemo koko se linux razvija in nove verzije in ... nekej casa ja poj pa kar kej crkne in se ne razvija vec, firma pa rab novo funkcionalnost ... kje jo bo dobila??? z lufta??? bo dala eni firmi razvit naprej kernel in se kej, da jo bo prslo 10x vec kot karkoldrugga™??? pomoje tud ja
Ce pa je obljubljena podpora za dolocen kernel, tko kot to zagotavlja Oracle, je pa to zelo draga podpora!!!
S tem se pa sploh ne strinjam. OpenSource programje se odlično da integrirat v delovno okolje. In da je zadeva še bolj enostavna, se običajno da integrirat z ostalimi OpenSource pripomočki.
Večinoma firm temelji na winsih in integracija med tema dvema svotovoma dela tako, da je obup (preizkuseno)
Primer1: NT Domenski strežnik z remote uporabniškimi profili od katerega mora biti vsak vedno dostopen uporabniku na kateremkoli računalniku.
Alternativa A: Windows NT Server + client licenca je juhuhu denarja.
Alternativa B: Star PC z veliko diska, linuxom in Sambo, nula stroškov, če odštejemo hardware.
A: Win 2003 z AD z remote profili + se kej tam gor = 200kSIT + simpl administracija - deluje super, integrirano z ostalimi serverji (SAP, IXOS, Terminal Server, Mail server, Document Management server, ...) + single sign on + + + + + SAN storage sistem + +
B: Preizkuseno - Linux RedHat + Samba 3.xx, Linux Suse 8.1 + Samba 3.xx - podn od delovanja fileserverja .. zaklepanje fajlov, čšž, ACL na nivju fajlov map ... hudo zanič narejeno ... sami problemi ... za podporo zmetal dvem najbolj priznanim linux firmam v slo par maljončkov + zabil par mescov cajta za kar je potem deloval v enem tednu ... = 0 SIT stroškov?????
Primer2: Uporabnik se seli po mašinah in mora poleg svojega maila gledat še nekatere skupne maile, ki pa se določajo na podlago njegove vloge v podjetju.
Alternativa A: MS Outlook (Express) in po potrebi spreminjanje nastavitev računov.
Alternativa B: Mozilla, ki dobi konfiguracijo za browser in mail, za uporabnika, zgenerirano kar z Web strežnika (seveda Apache + PHP).
Če je kdo zdajle pomislil na MS Exchange: obvezen je poštni software, ki deluje po strogih standardih in upošteva RFC-je, kar pa exchange ni glih.
A: Expres in podobna navlaka v večjih firmah odpade ... zamenja Exchange Server, ki deluje super, če ga znaš naštimat, tud na ven preko SSL (web stran v .net), integriran je v SAP portal, v AD, podprt se in se ... dostop do poste drugih, koledarja drugih, ... no problem, vse vkljuceno.
B: prevec admnistracije = strosek = kar nekej stroska!
Primer3: Firewall, Router, Load Balancing, NAT, tuneli itd...
Alternativa A: CISCO ali podobno za cca 500.000 jurjev
Alternativa B: Spet stara kišta z linuxom in veliko PCI sloti za mrežne kartice po potrebi
A: skoda k smo se nategnil in nismo kupil CISCO-ta z load balancingom dveh internet linij in firewallom in smo sli na linux cluster ... Skoz bolj razmisljamo o postavitvi CISCO-ta ali nekej podobnga, linux pa samo se v ozadju za spam filter in se nekaj zadev, ki so ze zdej gor. Vec kot je zadeve gor, vec problemov je in vec dnarja je. Kisti pa nista stari in ne svoh. Zdej se ze skor dnevno nekej usuje in je treba vseskup restartat. Kiste so pa postavljal spet najboljsi v slo, sam kaj ko jih linux mal zajebava kljub temu, da majo pojma o njem se in se!
Ce bi bil A primer bi blo 500kSIT, tako je pa samo od vzdrzevanja ze kar nekej maljonckov!
Aja pa da ne omenjam burleske z Linux terminal serverjem !KAO! terminal server ... podn od podna
In še in še bi lahko našteval kako smo v podjetju drage komercialne programske rešitve zamenjali z odprtokodnimi, odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" in je čist fajn. No tale post je zdajle zabredel precej mimo teme ampak tista izjava, da se OpenSource ne obnese v poslovnem okolju je pa res bosa.
Se strinjam da je to precej bosa ja, ker je vzdrzevanje linux kist z opensourceom drazje kot ce kupis namenski software, ki ga znas celo sam postavit, brez da cel mesc beres man page in preceses internet po dolgem in pocez.
Sam ta "odpovedali ogromna letna plačila za razna "vzdrževanja" mi je pa huda. Za linux adminia more clovek imet 100x vec znanja kot za winse, in zarad tega je cel kup vzdrzevalnih pogodb, ker se ima redkokdo cas nonstop ubadat z njim.
Mi mamo samo se kasno vec na racun opensourcea in pa kar nekej vec komedij na ta racun.
Kjer je pa potrebna podpora na strani linuxa je pa sploh jajc ker vemo koko se linux razvija in nove verzije in ... nekej casa ja poj pa kar kej crkne in se ne razvija vec, firma pa rab novo funkcionalnost ... kje jo bo dobila??? z lufta??? bo dala eni firmi razvit naprej kernel in se kej, da jo bo prslo 10x vec kot karkoldrugga™??? pomoje tud ja
Ce pa je obljubljena podpora za dolocen kernel, tko kot to zagotavlja Oracle, je pa to zelo draga podpora!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrpiagg ()
Matevžk ::
Vlady ... če se ti ne moreš navaditi vmesnika, ker si prej 10 let delal na drugem, je to pač problem v tebi, ne v programu.
Priznavaš, da je starejši Office bil v krizi, da je novejši boljši. Hkrati priznavaš, da novejše verzije OOo nisi sprobal, ker ti že starejša ni bila všeč (po pravilu - zakaj bi novejše lahko bilo boljše?!) ... Dej no dej ...
Slogi so čisto v redu in primerljivi z MSO, glede predlog se pa res ne spomnim, ker jih ne uporabljam.
Priznavaš, da je starejši Office bil v krizi, da je novejši boljši. Hkrati priznavaš, da novejše verzije OOo nisi sprobal, ker ti že starejša ni bila všeč (po pravilu - zakaj bi novejše lahko bilo boljše?!) ... Dej no dej ...
Slogi so čisto v redu in primerljivi z MSO, glede predlog se pa res ne spomnim, ker jih ne uporabljam.
lp, Matevžk
Vlady ::
Slogov nimaš v OOo Writerju, oz. imaš ene neuporabne v Impress-u, ker z njimi ne moreš delat prav nič. Predlog pa tud spljoh NI.
Tukaj se vid, kako vsak svojo "malho" hvali in tisti Opensource zagovorniki zagovarjajo OOo kot nekaj svetega. Je pa treba vzet tole v račun: MSO programirajo programerji, ki imajo točno določeno šolanje in tečaje in programirajo VSI v enakem stilu, ki je določen s strani microsofta. Microsoft veliko vlaga v raziskave, da bi ljudem naredili programje veliko bolj prijazno in enostavno. Torej tudi tisti ki so "trotelkamera" naj bi znali uporabljati MS produkte. To je hkrati tudi TRŽNA POTEZA in je del TRŽENJA. Folk bo rajš kupu enostaven program, kot pa dol potegnu enega zastonj in potem rabu za njega 100ur tečaja, da bo znal normalno z njim delat? Da o podpori ne govorimo. Pri opensource-u se razvijalec preprosto odloči da ne bo delal več podpore in to je to. Pri MS-ju pa se ne morejo kar tako odločit, saj je v licenčni pogodbi določeno koliko časa si deležen podpore.
Pri OpenSource pa programje pišejo programerčki iz celega sceta in vsak dela v svojem stilu. Nobeden se ne ozira veliko na to, da bi bilo folku čimbolj enostavno in udobno delati s programom, ampak samo da dela in da delajo vse funkcije in zaščite in bla bla bla... SLogov pa predloge pa delaj sam... Pa še kaj drugega manjka. Da ne govorimo o prevodih. Kriza.
In vsi veseli zagovorniki Opensource-a:
A špilate igrce na Linux-u al v Winsih? Tak v Linux-u jih dela mogoče 1/1000 iger, ki delajo na winsih. MS je postavu odlične standarde za programje, medtem ko ga opensource nima nobenga. Vsak dela po svoje in to je to. Sicer je Opensource po filozofiji zelo fajn, saj je zastonj in še kodo dobiš in so jo lahko vsak "pitipaldi" v garaži sam predela v sebi uporaben program. Potem imaš pa nešteto verzij in nešteto podpor za ne vem kaj še vse in nič. Opensource ne bo nikoli zaživel, dokler se ne bo folk poenotu in začel delat zadeve po standardih in VSEM uporabnikom bolj prijaznem vmesniku. Vsi znamo vozit vse avtomobile, zato ker imajo PODOBEN vmesnik. OOo že zgleda podobno kot MSO, ampak meniji so totalno zmešani pa še kaka zadeva manjka.
Tukaj se vid, kako vsak svojo "malho" hvali in tisti Opensource zagovorniki zagovarjajo OOo kot nekaj svetega. Je pa treba vzet tole v račun: MSO programirajo programerji, ki imajo točno določeno šolanje in tečaje in programirajo VSI v enakem stilu, ki je določen s strani microsofta. Microsoft veliko vlaga v raziskave, da bi ljudem naredili programje veliko bolj prijazno in enostavno. Torej tudi tisti ki so "trotelkamera" naj bi znali uporabljati MS produkte. To je hkrati tudi TRŽNA POTEZA in je del TRŽENJA. Folk bo rajš kupu enostaven program, kot pa dol potegnu enega zastonj in potem rabu za njega 100ur tečaja, da bo znal normalno z njim delat? Da o podpori ne govorimo. Pri opensource-u se razvijalec preprosto odloči da ne bo delal več podpore in to je to. Pri MS-ju pa se ne morejo kar tako odločit, saj je v licenčni pogodbi določeno koliko časa si deležen podpore.
Pri OpenSource pa programje pišejo programerčki iz celega sceta in vsak dela v svojem stilu. Nobeden se ne ozira veliko na to, da bi bilo folku čimbolj enostavno in udobno delati s programom, ampak samo da dela in da delajo vse funkcije in zaščite in bla bla bla... SLogov pa predloge pa delaj sam... Pa še kaj drugega manjka. Da ne govorimo o prevodih. Kriza.
In vsi veseli zagovorniki Opensource-a:
A špilate igrce na Linux-u al v Winsih? Tak v Linux-u jih dela mogoče 1/1000 iger, ki delajo na winsih. MS je postavu odlične standarde za programje, medtem ko ga opensource nima nobenga. Vsak dela po svoje in to je to. Sicer je Opensource po filozofiji zelo fajn, saj je zastonj in še kodo dobiš in so jo lahko vsak "pitipaldi" v garaži sam predela v sebi uporaben program. Potem imaš pa nešteto verzij in nešteto podpor za ne vem kaj še vse in nič. Opensource ne bo nikoli zaživel, dokler se ne bo folk poenotu in začel delat zadeve po standardih in VSEM uporabnikom bolj prijaznem vmesniku. Vsi znamo vozit vse avtomobile, zato ker imajo PODOBEN vmesnik. OOo že zgleda podobno kot MSO, ampak meniji so totalno zmešani pa še kaka zadeva manjka.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Poldi112 ::
Vlady, pojma nimas. 100x smo ze razlagali te zadeve, naredi si uslugo in preberi kaksno temo o opensource.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Utk ::
Hehe, za 50,000 sit, al kolk že stane office, si naredim svojo predlogo, če jo že rabim. Ali jo pa poiščem na netu.
Res je, če bi folk kupoval s svojim denarjem, bi blo marsikaj drugač. Sej bi vseeno marsikdo kupil office, sej prav, ampak takšni bi vsaj znali zakaj.
Res je, če bi folk kupoval s svojim denarjem, bi blo marsikaj drugač. Sej bi vseeno marsikdo kupil office, sej prav, ampak takšni bi vsaj znali zakaj.
Daedalus ::
Vlady - ti res ne več, o čem govoriš, ane? Pejd pa si kdaj kaj preberi...al pa raje ne. Bi mogoče celo mogel zlesti iz svoje škatlice - kar bi ti pa zagotovo škodilo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vlady ::
Ja valda, ko pa vam en nekaj dokaže pa potem nima pojma. Tipična fora... Ste šli res pogledat, da OOo nima predlog in slogov? In da omenim še recimo dokument napisan v MSO in potem odprt v OOo. O goroztnih zamikih in popolnoma drugačnem izgledu... Pa raje ne bom, ko bom spet dobil kritiko, da nimam pojma in naj berem in ne vem kaj še vse.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Matevžk ::
Meniji niso zmešani, ampak jih ti ne znaš uporabljat. Preveč si klišejski. Tudi OpenSource programerji delajo raziskave in analize, brez skrbi. Brez tega se resnega programa enostavno ne da razvijat. Marsikdo ima čisto dobro šolo s tega področja.
Če se M$ odloči, da bo nehal razvijat svoj produkt, ga bo nehal in pika. Bodo morali vsi presedlat. Celotna internetna skupnost se ne bo odrekla OOo projektu. Če odide pol programerjev, jih še vedno pol ostane in bodo pač nekaj časa bolj delali na izobraževanju (ja, tudi pri OpenSource projektih je treba kader izobraževat, ker nisi takoj "noter" v takem projektu), pa bo stvar laufala naprej.
BTW, kako M$ Officeu dopovedat, naj mi neha delat nekaj 100 MB velike mape po vseh particijah z imenon MSOCache (al neki tacga; sem jo že zbrisov), ker me to preprosto moti. Ja? Nekaj 100 MB podatkov cachea na random po vseh diskih zato, da se malo hitreje odpre in ima kakšno predlogo več? Ne seri.
V Writerju pa pritisni F11 in imaš ogromno slogov.
Če se M$ odloči, da bo nehal razvijat svoj produkt, ga bo nehal in pika. Bodo morali vsi presedlat. Celotna internetna skupnost se ne bo odrekla OOo projektu. Če odide pol programerjev, jih še vedno pol ostane in bodo pač nekaj časa bolj delali na izobraževanju (ja, tudi pri OpenSource projektih je treba kader izobraževat, ker nisi takoj "noter" v takem projektu), pa bo stvar laufala naprej.
BTW, kako M$ Officeu dopovedat, naj mi neha delat nekaj 100 MB velike mape po vseh particijah z imenon MSOCache (al neki tacga; sem jo že zbrisov), ker me to preprosto moti. Ja? Nekaj 100 MB podatkov cachea na random po vseh diskih zato, da se malo hitreje odpre in ima kakšno predlogo več? Ne seri.
V Writerju pa pritisni F11 in imaš ogromno slogov.
lp, Matevžk
Matevžk ::
F11 pritisni, F11. Slogi. Kar jih hočeš. Po podobnem kopitu kot so slogi pri vseh takih programih, tudi M$ Office. Ja? F11. To je tista tipka levo od F12 in desno od F19 v čisto zgornji vrsti, vsaj na standardnih tipkovnicah. OK?
Igre so pa v Windowsih razširjene predvsem iz enega razloga: igre so veliki projekti, ki jih pišejo velike korporacije za zaslužke. Pišejo jasno za platformo, za katero bodo največ prodali. In resnici na ljubo je trenutno med uporabniki Linuxa večina resnih ljudi, igračkarji pa so na Windowsih (ne se spet iz velikih firm oglašat; vem, tudi v moji firmi (tam, kjer delam; je še ena firma, kjer sem samo občasno sistemc in sem stvari postavil na Linuxu in EnostavnoDela(tm), je pa res, da je to zelooo majhna firma); govorimo o domačih uporabnikih).
Igre so pa v Windowsih razširjene predvsem iz enega razloga: igre so veliki projekti, ki jih pišejo velike korporacije za zaslužke. Pišejo jasno za platformo, za katero bodo največ prodali. In resnici na ljubo je trenutno med uporabniki Linuxa večina resnih ljudi, igračkarji pa so na Windowsih (ne se spet iz velikih firm oglašat; vem, tudi v moji firmi (tam, kjer delam; je še ena firma, kjer sem samo občasno sistemc in sem stvari postavil na Linuxu in EnostavnoDela(tm), je pa res, da je to zelooo majhna firma); govorimo o domačih uporabnikih).
lp, Matevžk
Matevžk ::
Aja, predloge. Res OOo (vsaj moja verzija) nima kakšnih priloženih predlog, ampak meni (in večini resnih uporabnikov) je predvsem pomembno, da jih lahko sam naredim. Če jih pa že res hočeš, jih pa potegni z neta (mislim, da ima tudi OOo en tak spletni repozitorij kot M$ Office).
lp, Matevžk
darkolord ::
MSOCache so instalacijski fajli, ja, to je tista kljukica po instalaciji "Delete installation files" oziroma neki podobnega, ki je ocitno nisi obkljukal...
In ne, nima veze ne s hitrejsim odpiranjem in ne s predlogami.
.
In ne, nima veze ne s hitrejsim odpiranjem in ne s predlogami.
.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Daedalus ::
Jaz sem kritiziral očitno neznanje o standardih in kao kaotičnem in neusklajenem delo OSS skupnosti.
Resnica je namreč, da MS ignorira splošno veljavne standarde al pa jih predeluje po svoje. Resnica je tudi, da eden največjih OSS projektov - Debian - ne bi prišel nikamor, če bi vsak programer razvijal po svoje. Ista resnica velja za OOo, za Linux namizja, razne strežniške programe, ipd... Ampak, kot sem rekel - eni kr ostanite v svoji škatlici. Takih, ki pavšalno in na podlagi pomanjkljivih informacij diletantsko ocenjujete situacijo, ne rabimo.
Resnica je namreč, da MS ignorira splošno veljavne standarde al pa jih predeluje po svoje. Resnica je tudi, da eden največjih OSS projektov - Debian - ne bi prišel nikamor, če bi vsak programer razvijal po svoje. Ista resnica velja za OOo, za Linux namizja, razne strežniške programe, ipd... Ampak, kot sem rekel - eni kr ostanite v svoji škatlici. Takih, ki pavšalno in na podlagi pomanjkljivih informacij diletantsko ocenjujete situacijo, ne rabimo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
mrpiagg ::
M$ bo placal tezke miljone ce bo kar nehal razvijat, ker je v pogodbah tocno napisano koliko casa mora biti podpora ... to opensource ima? Ima ane .. ja vsekakor .. nism vedu ... sori k serjem traparije kle gor ...
Nekateri si pac ne moremo privoscit, da se na enh zadevah igrajo otroc (na opensourceu), zato smo pac tam, kjer je folk placan za svoj del in razvija to kar more in ne to kar jim pase ... in M$ ne bo kar naenkat nehov delat, ker je baje najvecja softwerska hisa na svet al koko?
Nekateri si pac ne moremo privoscit, da se na enh zadevah igrajo otroc (na opensourceu), zato smo pac tam, kjer je folk placan za svoj del in razvija to kar more in ne to kar jim pase ... in M$ ne bo kar naenkat nehov delat, ker je baje najvecja softwerska hisa na svet al koko?
Matevžk ::
Aja, zakaj se mi pa ta mapa stalno znova pojavlja? Mogoče se motim, no, ampak offica ravno ne inštaliram vsak teden, pa to mapo pogosto opazim ... Pa lahko bi vsaj spravil v svoj inštalacijski direktorij, ne pa krnekam, kjer ti ja dren dela in plac zaseda (in potem gledaš, kam izginja plac na PODATKOVNI particiji -- mam pač po svoje razdeljen, pa M$ tega ni zmožen spoštovat) ...
lp, Matevžk
Matevžk ::
mrpiagg, tiste pogodbe, kolikor vem, ne veljajo ravno hvalevredno dolgo. 5 let, recimo, je kratka doba ...
Sicer pa razumem, da če moraš v VELIKEM podjetju postaviti VELIKO RAZLIČNIH sistemov, so zaprti zaenkrat hitrejši in overall cenejši. Če pa postavljaš en velik sistem, ki bo delal na veke vekov, amen, potem pa pojdi na OS, človek ... (mogoče pa največje slovenske firme na OS področju niso najboljša rešitev; zaposlitev ENEGA linux hekerja bi bla mogoče boljša izbira )
Sicer pa razumem, da če moraš v VELIKEM podjetju postaviti VELIKO RAZLIČNIH sistemov, so zaprti zaenkrat hitrejši in overall cenejši. Če pa postavljaš en velik sistem, ki bo delal na veke vekov, amen, potem pa pojdi na OS, človek ... (mogoče pa največje slovenske firme na OS področju niso najboljša rešitev; zaposlitev ENEGA linux hekerja bi bla mogoče boljša izbira )
lp, Matevžk
Poldi112 ::
nrpiaag, podpora in razvoj nista eno in isto. In podpora od MS je bedna. Glej koliko casa rabijo, da izdajo popravke, kako sposobna pomoc je na helpdesku, kako dobro spletno stran imajo. Za pol tistih hex error kod, ki ti jih wintendo izpljune ne najdes opisa.
In podporo lahko kupis tudi za OOS, dobri prijekti pa za razliko od closed source ne umrejo skupaj s firmo. Oglej si 1-2-3. Ali Quattro pro. In Excell nekje v prihodnjosti.
In podporo lahko kupis tudi za OOS, dobri prijekti pa za razliko od closed source ne umrejo skupaj s firmo. Oglej si 1-2-3. Ali Quattro pro. In Excell nekje v prihodnjosti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Daedalus ::
mrpiagg - ti spadaš v isto kategorijo kot Vlady, rajt? Tvoji komentarji nakazujejo precej v to smer. OS je danes tako daleč, kot je, s podporo firm ala IBM ziher zato, ker pomeni zgolj peskovnika za igranje otrok, a ne?
Sej ne rečem, ti pač pristop in rešitve niso všeč. Samo pol ni treba, da neumnosti trosiš naokoli. Sploh ne takih, ki temeljijo na neznanju.
Sej ne rečem, ti pač pristop in rešitve niso všeč. Samo pol ni treba, da neumnosti trosiš naokoli. Sploh ne takih, ki temeljijo na neznanju.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
mrpiagg ::
5 let je cist primerna doba, ker s trenutno hitrostjo razvoja je zadeva po petih letih zastarela ... zato so pa nove verzije.
Ce bi delal prehod, ga pa ne bi na linux, ampak na unix in as400.
Da bi postavlov sistem, da mi dela na veke vekov, je pa to verjetno kaksna zadeva, ki skrbi za preklope v telefoniji in kje tam naokol, kjer je pa bolj verjtno tud unix, ki je placljiv in backupiran z pogodbami.
Ce bi delal prehod, ga pa ne bi na linux, ampak na unix in as400.
Da bi postavlov sistem, da mi dela na veke vekov, je pa to verjetno kaksna zadeva, ki skrbi za preklope v telefoniji in kje tam naokol, kjer je pa bolj verjtno tud unix, ki je placljiv in backupiran z pogodbami.
WarpedGone ::
Osebna izkušnja:
MSO je standard u službi. Naši word fajli niso neka znanost, standardni templejti, par preglednic, kaka slika in to je to. Sm mel en dokument 14 dni skupaj odprt, delo pač, in mi je word u tem cajtu nabil okol 25ur CPU časa. Ko sm to opazu sm ga začel spremlat kaj se gre. Vsake par sekund je nabil CPU na 100% za par sekund. Medtem ko se ni dogajalo nič. Go figure. Se je popravl ko sm restartu celo mašino.
Domače potrebe po občasnih pisarijah, računih, čečkarijah in mi vrh glave pokriva OOo.
Zamerim mu sam šibkost na področju grafov. Pogrešam večdimenzijske grafe, pa XY grafe z večimi množicami podatkov.
MSO je standard u službi. Naši word fajli niso neka znanost, standardni templejti, par preglednic, kaka slika in to je to. Sm mel en dokument 14 dni skupaj odprt, delo pač, in mi je word u tem cajtu nabil okol 25ur CPU časa. Ko sm to opazu sm ga začel spremlat kaj se gre. Vsake par sekund je nabil CPU na 100% za par sekund. Medtem ko se ni dogajalo nič. Go figure. Se je popravl ko sm restartu celo mašino.
Domače potrebe po občasnih pisarijah, računih, čečkarijah in mi vrh glave pokriva OOo.
Zamerim mu sam šibkost na področju grafov. Pogrešam večdimenzijske grafe, pa XY grafe z večimi množicami podatkov.
Zbogom in hvala za vse ribe
Poldi112 ::
Ti torej hoces da te po petih letih prisilijo v nakup novega office-a?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
CCfly ::
Slogov nimaš v OOo Writerju, oz. imaš ene neuporabne v Impress-u, ker z njimi ne moreš delat prav nič. Predlog pa tud spljoh NI.
Prosim ? Pritisni F11 in si oglej tisto okno, ki se prikaže.
Tukaj se vid, kako vsak svojo "malho" hvali in tisti Opensource zagovorniki zagovarjajo OOo kot nekaj svetega.
Niti slučajno nekaj svetega, kvečjemu kot nekaj uporabnega.
Je pa treba vzet tole v račun: MSO programirajo programerji, ki imajo točno določeno šolanje in tečaje in programirajo VSI v enakem stilu, ki je določen s strani microsofta.
Prepričan sem da so v preteklem desetletju pisali v enakem stilu po zgledno urejenih specifikacijah. Ne nateguj z nekimi lepimi idealnimi razvojnimi praksami. V Microsoftu boš našel tako zgledno vodene projekte, kot popolno zanemarjanje vseh pravil dobrega razvoja.
Microsoft veliko vlaga v raziskave, da bi ljudem naredili programje veliko bolj prijazno in enostavno.
S tem se strinjam vendar ne glede na njihov vložek niso napredovali kaj dosti. Še največji napredek je bil pri tipografiji za njihove fonte in glajenju pisav. Ves napredek, ki bi ga lahko dosegli je otežen ravno zaradi navajenosti uporabnikov na njihovo okolje. Ironija.
Torej tudi tisti ki so "trotelkamera" naj bi znali uporabljati MS produkte.
To jim še ni uspelo in pri trenutnem vhodu/izhodu od računalnika jim to tudi ne bo uspelo..
Folk bo rajš kupu enostaven program, kot pa dol potegnu enega zastonj in potem rabu za njega 100ur tečaja, da bo znal normalno z njim delat?
99% folka ne ve kakšen program ima pred sabo, dokler ikona na namizju zgleda enako kot prej.
Da o podpori ne govorimo.
Podporo si pa kupi pri Sun-u.
Pri opensource-u se razvijalec preprosto odloči da ne bo delal več podpore in to je to. Pri MS-ju pa se ne morejo kar tako odločit, saj je v licenčni pogodbi določeno koliko časa si deležen podpore.
Misliš da z open source razvijalcem ne moreš podpisati pogodbe ? Hudiča, saj človek ne bi vedel od česa živijo open source podjetja.
Pri OpenSource pa programje pišejo programerčki iz celega sceta in vsak dela v svojem stilu. Nobeden se ne ozira veliko na to, da bi bilo folku čimbolj enostavno in udobno delati s programom, ampak samo da dela in da delajo vse funkcije in zaščite in bla bla bla... SLogov pa predloge pa delaj sam...
Odvisno od primera do primera. Jaz bi rekel da pdcenjuješ razvojno prakso open source razvijalcev in precenjuješ tisto od Microsoftovih.
Pa še kaj drugega manjka. Da ne govorimo o prevodih. Kriza.
Misliš kriza v tem, da jih imamo ? Koliko sem spremljal prevajalce, delajo kar dobro delo, v okviru njihovih zmožnosti in časa. Vsekakor prevodi niso slabi.
In vsi veseli zagovorniki Opensource-a: A špilate igrce na Linux-u al v Winsih? Tak v Linux-u jih dela mogoče 1/1000 iger, ki delajo na winsih.
Veš da me ne gane kaj dosti. Vidim da si eden tistih, ki še imajo čas, da si downloadajo, posnamejo in preizkusijo vseh 1000 iger. Poskusi s tem argumentom čez nekaj let, ko se boš spravil delat.
MS je postavu odlične standarde za programje, medtem ko ga opensource nima nobenga. Vsak dela po svoje in to je to.
Motiš se. Razvojni proces je odvisen od narave projekta, ki je lahko na ravni hobija ali pa komercialnega projekta.
Sicer je Opensource po filozofiji zelo fajn, saj je zastonj in še kodo dobiš in so jo lahko vsak "pitipaldi" v garaži sam predela v sebi uporaben program. Potem imaš pa nešteto verzij in nešteto podpor za ne vem kaj še vse in nič.
Samo tiste različice in forki, za katere obstaja zanimanje preživijo, kar je verjetno kar dober evolucijski razvoj. Ponovno poskušaš prikazati kaos, kjer ga ni.
Opensource ne bo nikoli zaživel, dokler se ne bo folk poenotu in začel delat zadeve po standardih in VSEM uporabnikom bolj prijaznem vmesniku.
Kaj manjka vmesniku ? Meni je sekakor bolj prijazen.
Vsi znamo vozit vse avtomobile, zato ker imajo PODOBEN vmesnik.
Mislim sem da hočeš enak vmesnik ne podobnega.
OOo že zgleda podobno kot MSO, ampak meniji so totalno zmešani pa še kaka zadeva manjka.
Zadev ne najdeš, ker si si v nevrone zapičil idejo, da je na poziciji 600x200 gumb za help. Jaz moram ravno tako brskati po MS Office, če se usedem pred njega, pa se nič ne pritožujem kako so gnili, ker v prvi sekundi ne najdem iskanega ukaza.
Prosim ? Pritisni F11 in si oglej tisto okno, ki se prikaže.
Tukaj se vid, kako vsak svojo "malho" hvali in tisti Opensource zagovorniki zagovarjajo OOo kot nekaj svetega.
Niti slučajno nekaj svetega, kvečjemu kot nekaj uporabnega.
Je pa treba vzet tole v račun: MSO programirajo programerji, ki imajo točno določeno šolanje in tečaje in programirajo VSI v enakem stilu, ki je določen s strani microsofta.
Prepričan sem da so v preteklem desetletju pisali v enakem stilu po zgledno urejenih specifikacijah. Ne nateguj z nekimi lepimi idealnimi razvojnimi praksami. V Microsoftu boš našel tako zgledno vodene projekte, kot popolno zanemarjanje vseh pravil dobrega razvoja.
Microsoft veliko vlaga v raziskave, da bi ljudem naredili programje veliko bolj prijazno in enostavno.
S tem se strinjam vendar ne glede na njihov vložek niso napredovali kaj dosti. Še največji napredek je bil pri tipografiji za njihove fonte in glajenju pisav. Ves napredek, ki bi ga lahko dosegli je otežen ravno zaradi navajenosti uporabnikov na njihovo okolje. Ironija.
Torej tudi tisti ki so "trotelkamera" naj bi znali uporabljati MS produkte.
To jim še ni uspelo in pri trenutnem vhodu/izhodu od računalnika jim to tudi ne bo uspelo..
Folk bo rajš kupu enostaven program, kot pa dol potegnu enega zastonj in potem rabu za njega 100ur tečaja, da bo znal normalno z njim delat?
99% folka ne ve kakšen program ima pred sabo, dokler ikona na namizju zgleda enako kot prej.
Da o podpori ne govorimo.
Podporo si pa kupi pri Sun-u.
Pri opensource-u se razvijalec preprosto odloči da ne bo delal več podpore in to je to. Pri MS-ju pa se ne morejo kar tako odločit, saj je v licenčni pogodbi določeno koliko časa si deležen podpore.
Misliš da z open source razvijalcem ne moreš podpisati pogodbe ? Hudiča, saj človek ne bi vedel od česa živijo open source podjetja.
Pri OpenSource pa programje pišejo programerčki iz celega sceta in vsak dela v svojem stilu. Nobeden se ne ozira veliko na to, da bi bilo folku čimbolj enostavno in udobno delati s programom, ampak samo da dela in da delajo vse funkcije in zaščite in bla bla bla... SLogov pa predloge pa delaj sam...
Odvisno od primera do primera. Jaz bi rekel da pdcenjuješ razvojno prakso open source razvijalcev in precenjuješ tisto od Microsoftovih.
Pa še kaj drugega manjka. Da ne govorimo o prevodih. Kriza.
Misliš kriza v tem, da jih imamo ? Koliko sem spremljal prevajalce, delajo kar dobro delo, v okviru njihovih zmožnosti in časa. Vsekakor prevodi niso slabi.
In vsi veseli zagovorniki Opensource-a: A špilate igrce na Linux-u al v Winsih? Tak v Linux-u jih dela mogoče 1/1000 iger, ki delajo na winsih.
Veš da me ne gane kaj dosti. Vidim da si eden tistih, ki še imajo čas, da si downloadajo, posnamejo in preizkusijo vseh 1000 iger. Poskusi s tem argumentom čez nekaj let, ko se boš spravil delat.
MS je postavu odlične standarde za programje, medtem ko ga opensource nima nobenga. Vsak dela po svoje in to je to.
Motiš se. Razvojni proces je odvisen od narave projekta, ki je lahko na ravni hobija ali pa komercialnega projekta.
Sicer je Opensource po filozofiji zelo fajn, saj je zastonj in še kodo dobiš in so jo lahko vsak "pitipaldi" v garaži sam predela v sebi uporaben program. Potem imaš pa nešteto verzij in nešteto podpor za ne vem kaj še vse in nič.
Samo tiste različice in forki, za katere obstaja zanimanje preživijo, kar je verjetno kar dober evolucijski razvoj. Ponovno poskušaš prikazati kaos, kjer ga ni.
Opensource ne bo nikoli zaživel, dokler se ne bo folk poenotu in začel delat zadeve po standardih in VSEM uporabnikom bolj prijaznem vmesniku.
Kaj manjka vmesniku ? Meni je sekakor bolj prijazen.
Vsi znamo vozit vse avtomobile, zato ker imajo PODOBEN vmesnik.
Mislim sem da hočeš enak vmesnik ne podobnega.
OOo že zgleda podobno kot MSO, ampak meniji so totalno zmešani pa še kaka zadeva manjka.
Zadev ne najdeš, ker si si v nevrone zapičil idejo, da je na poziciji 600x200 gumb za help. Jaz moram ravno tako brskati po MS Office, če se usedem pred njega, pa se nič ne pritožujem kako so gnili, ker v prvi sekundi ne najdem iskanega ukaza.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
mrpiagg ::
Jest ne spadam v nobeno skupino ...
Sem bil prica marsikasnmu linux projektu, ki je slej al prej neslavno propadu, kljub temu, da so bli na njem ljudje z IBM certifikati. Od sambe, terminalov, kao furanje AD ...
Trenutno pa se tecejo na linuxih spam assasin, VPN tuneli, iptables, DNS, Diva server, FTP proxy, Squid proxy, RAS, sharanje internet linij, Big Brother, pa se kej se najde. Sam od teh zadev skoz vec stvari strajka, kljub temu da mamo ornk podporo zadej. Pa tud jest nism cist nevedn mimgrede.
Podpora M$ja je pa cist gut ce mas ta pravo. S pogodbo dobis direktno M$ podporo, ne pa nase nevedne slovencke od katerih sam vec ves. In se marsikej drugga pride s pogodbo.
Dobrih projektov v opensourceu pa ni tko zlo velik, ki neb kar naenkat umrli.
Jest itak rabm programje, ki je podprto v poslovnih aplikacijah, in me boli patak ce apache in kej podobnga ki verjetno ne bo nikol umrlo, ker tega tko al tko tam notr ne najdes. Dokler ne najdes, me ne briga.
IBM tako dalec in tralala hopsasa ... z opensourceom ne bo nikol tolk dalec, kot je s svojo Oracle bazo, ki je na starem linux kernlu in je krepko vracunan v ceno, ki jo placas za bazo. Pa podpora se tud kar fejn placa ... pa spet ne govorim v tri dni.
Ni prov velik resnih opensource zadev in tiste so bolj kot ne peskovnik za igranje ja.
Sem bil prica marsikasnmu linux projektu, ki je slej al prej neslavno propadu, kljub temu, da so bli na njem ljudje z IBM certifikati. Od sambe, terminalov, kao furanje AD ...
Trenutno pa se tecejo na linuxih spam assasin, VPN tuneli, iptables, DNS, Diva server, FTP proxy, Squid proxy, RAS, sharanje internet linij, Big Brother, pa se kej se najde. Sam od teh zadev skoz vec stvari strajka, kljub temu da mamo ornk podporo zadej. Pa tud jest nism cist nevedn mimgrede.
Podpora M$ja je pa cist gut ce mas ta pravo. S pogodbo dobis direktno M$ podporo, ne pa nase nevedne slovencke od katerih sam vec ves. In se marsikej drugga pride s pogodbo.
Dobrih projektov v opensourceu pa ni tko zlo velik, ki neb kar naenkat umrli.
Jest itak rabm programje, ki je podprto v poslovnih aplikacijah, in me boli patak ce apache in kej podobnga ki verjetno ne bo nikol umrlo, ker tega tko al tko tam notr ne najdes. Dokler ne najdes, me ne briga.
IBM tako dalec in tralala hopsasa ... z opensourceom ne bo nikol tolk dalec, kot je s svojo Oracle bazo, ki je na starem linux kernlu in je krepko vracunan v ceno, ki jo placas za bazo. Pa podpora se tud kar fejn placa ... pa spet ne govorim v tri dni.
Ni prov velik resnih opensource zadev in tiste so bolj kot ne peskovnik za igranje ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrpiagg ()
mrpiagg ::
Aja pa poldi nova verzija je vkljucena v pogodbo ... ce mas podpisano lahko avtomatsko nadgradis na zadnjo obstojeco in si popolnoma legalen.
Vidm da se precej M$ sveta ne poznate.
No pa se nekej ....
Sama ideja opensourcea je cist kul, sam problem je ker tam kjer more delat brez problemov, ponavadi ne dela, ali pa sploh ni resitve ...
Bo kul .. enkrat, ko se bo vseskp dvigln na visji nivo
Vidm da se precej M$ sveta ne poznate.
No pa se nekej ....
Sama ideja opensourcea je cist kul, sam problem je ker tam kjer more delat brez problemov, ponavadi ne dela, ali pa sploh ni resitve ...
Bo kul .. enkrat, ko se bo vseskp dvigln na visji nivo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mrpiagg ()
Vlady ::
uuu full so slogi, pri meni je samo eden in še ta je za "telo besedila". Okno JE prazno. Na levi zgoraj v oknu je tudi VSE prazno in ko odprem meni, tam preprosto slogov NI. Zanimivo a? Vse sloge moram narediti za vsak dokument posebej. Nekaj si jih zapomni, nekaj jih pa preprosto "izgine" ne vem kam. Slogi in pol. Pri MSO imaš sloge VEDNO tam. Ne glede na dokument.
In lej ga zlmokna, kako ti predloge skrajšajo potreben čas, da nekaj narediš. Še posebno pri prezentacijah. V OOo imaš dve bogi predlogi, ki sta estetsko prav grdi. Potem pa na internet in iskat predloge. Kaj pa če ima uporabnik 56k povezavo? Ali pa mogoče sploh NIMA povezave do neta? Pol pa odpri Draw in riši ozadje ane?
In lej ga zlmokna, kako ti predloge skrajšajo potreben čas, da nekaj narediš. Še posebno pri prezentacijah. V OOo imaš dve bogi predlogi, ki sta estetsko prav grdi. Potem pa na internet in iskat predloge. Kaj pa če ima uporabnik 56k povezavo? Ali pa mogoče sploh NIMA povezave do neta? Pol pa odpri Draw in riši ozadje ane?
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
CCfly ::
Saj so tukaj tudi samo slep si:
http://documentation.openoffice.org/HOW_TO/word_processing/writer1_EN.html
Potem pa na internet in iskat predloge. Kaj pa če ima uporabnik 56k povezavo?
O ne kako bom lahko potegnil tole dol. Celih 16 MB, ne moja 56k linija tega ne bo prenesla. Kaj naj naredim, kaj naj naredim ?
Ali pa mogoče sploh NIMA povezave do neta? Pol pa odpri Draw in riši ozadje ane?
Potem je treba pa pač uporabiti primitivnejše oblike komunikacije, kaj pa drugega:
http://eagle.auc.ca/~dreid/index.html
http://documentation.openoffice.org/HOW_TO/word_processing/writer1_EN.html
Potem pa na internet in iskat predloge. Kaj pa če ima uporabnik 56k povezavo?
O ne kako bom lahko potegnil tole dol. Celih 16 MB, ne moja 56k linija tega ne bo prenesla. Kaj naj naredim, kaj naj naredim ?
Ali pa mogoče sploh NIMA povezave do neta? Pol pa odpri Draw in riši ozadje ane?
Potem je treba pa pač uporabiti primitivnejše oblike komunikacije, kaj pa drugega:
http://eagle.auc.ca/~dreid/index.html
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CCfly ()
Vlady ::
Prvič je to angleška verzija OOo in ne slovenska, drugič pa je pri meni samo privzeti slog in ni nobenga drugega.
16MB ti kar dolgo vleče na 56k, še posebej je fajn, ko ti prekine vmes povezavo in potem jovo na novo, ali pa ti "popači" download.
16MB ti kar dolgo vleče na 56k, še posebej je fajn, ko ti prekine vmes povezavo in potem jovo na novo, ali pa ti "popači" download.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
CCfly ::
Prvič je to angleška verzija OOo in ne slovenska, drugič pa je pri meni samo privzeti slog in ni nobenga drugega.
Kaj ima veze v kateri jezik je OO preveden ? Notri imaš privzete stile, ki so razdeljeni glede na tiste uporabljeme v odprtem dokumentu, stile odstavkov, strani, ...
Kaj pa če bi kliknil enega od tistih gumbov nad seznamom stilov ?
16MB ti kar dolgo vleče na 56k, še posebej je fajn, ko ti prekine vmes povezavo in potem jovo na novo, ali pa ti "popači" download.
Potem greš pač do prvega prijatelja in si potegneš dol vse gradivo, ki ga potrebuješ.
Kaj ima veze v kateri jezik je OO preveden ? Notri imaš privzete stile, ki so razdeljeni glede na tiste uporabljeme v odprtem dokumentu, stile odstavkov, strani, ...
Kaj pa če bi kliknil enega od tistih gumbov nad seznamom stilov ?
16MB ti kar dolgo vleče na 56k, še posebej je fajn, ko ti prekine vmes povezavo in potem jovo na novo, ali pa ti "popači" download.
Potem greš pač do prvega prijatelja in si potegneš dol vse gradivo, ki ga potrebuješ.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
64202 ::
mrpiagg: Fascinantno je to, da ste toliko miljonov porabili za tako ocitno nedelujoc sistem. Se pa motis glede posplosevanja vasih tezav na cel opensurs. Ce ne drugega, mi[tm] laufamo eno tako omrezje, ki mora biti 24/7 gor pa je vse debian :). Sem pa tudi ze videl clo veliko freebsd-server only omrezje OMFG kdo bi si mislil
I am NaN, I am a free man!
mrpiagg ::
Sistem dela .... sam ne na linuxu (razen FW)
Pa sploh ni fora v tezavah ampak v tem, da vecje poslovne aplikacije niso prirejene za razne open produkte, ker je prevec raznih verzij, pa vsak drug tedn nova beta pa omega pa tralala, ki pa obicajno se ne delajo cist tko kot je pricakovano.
Kaj pa furate vse v tem omrezju ce ni skrivnost? Ker pri nas smo poskusil cel kup stvari na linuxu, pa se je do zdej obdrzal samo firewall z dodatnimi zadevami, pa se ta ga kdaj pa kdaj serje.
Pa sploh ni fora v tezavah ampak v tem, da vecje poslovne aplikacije niso prirejene za razne open produkte, ker je prevec raznih verzij, pa vsak drug tedn nova beta pa omega pa tralala, ki pa obicajno se ne delajo cist tko kot je pricakovano.
Kaj pa furate vse v tem omrezju ce ni skrivnost? Ker pri nas smo poskusil cel kup stvari na linuxu, pa se je do zdej obdrzal samo firewall z dodatnimi zadevami, pa se ta ga kdaj pa kdaj serje.
Poldi112 ::
Cist btw, a ti ves kateri os uporablja Google? Ali pa Yahoo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Stepni Volk ::
Ali kontrole zračnega prometa?
"ARTAS was developed as an industry project on behalf of EUROCONTROL, the European Organisation for Safety of Air Navigation. The ARTAS specification was defined in the 1990s and is based on a consolidated list of requirements, assessed and refined by tracker experts from the major European civil aviation authorities.
As part of its transition to operational service the system was validated in several extensive evaluation programmes by EUROCONTROL and national administrations, taking into account a wide spectrum of application scenarios.
ARTAS is available as a product baseline for the platforms Alpha Tru64 and LINUX. For EUROCONTROL member states the application software is available on a cost-free basis. There exists a centralised support service, called CAMOS (Centralised ARTAS Maintenance and Operational Support), operated by EUROCONTROL together with their ARTAS industry partner COMSOFT.
ARTAS is being continuously enhanced and extended with new features on application and system level. On recent contracts, COMSOFT extended ARTAS on behalf of EUROCONTROL to support Mode S Enhanced and ADS sensors, including the processing and forwarding of Downlink Aircraft Parameters (DAPs). On the system side, COMSOFT developed a LINUX version of ARTAS.
Comsoft
"ARTAS was developed as an industry project on behalf of EUROCONTROL, the European Organisation for Safety of Air Navigation. The ARTAS specification was defined in the 1990s and is based on a consolidated list of requirements, assessed and refined by tracker experts from the major European civil aviation authorities.
As part of its transition to operational service the system was validated in several extensive evaluation programmes by EUROCONTROL and national administrations, taking into account a wide spectrum of application scenarios.
ARTAS is available as a product baseline for the platforms Alpha Tru64 and LINUX. For EUROCONTROL member states the application software is available on a cost-free basis. There exists a centralised support service, called CAMOS (Centralised ARTAS Maintenance and Operational Support), operated by EUROCONTROL together with their ARTAS industry partner COMSOFT.
ARTAS is being continuously enhanced and extended with new features on application and system level. On recent contracts, COMSOFT extended ARTAS on behalf of EUROCONTROL to support Mode S Enhanced and ADS sensors, including the processing and forwarding of Downlink Aircraft Parameters (DAPs). On the system side, COMSOFT developed a LINUX version of ARTAS.
Comsoft
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
mrpiagg ::
Pa same take navajate k nimajo veze s poslovnimi aplikacijami ...
Google uporablja precej hude clustre linuxa (sam oni ornk obvladajo zadevo) za iskalnik.
Zracn promet pa tud uporablja za kontrolo letenja.
To je drugace vse pisano/prirejeno tocno za to kar pocne.
Google uporablja precej hude clustre linuxa (sam oni ornk obvladajo zadevo) za iskalnik.
Zracn promet pa tud uporablja za kontrolo letenja.
To je drugace vse pisano/prirejeno tocno za to kar pocne.
mrpiagg ::
Niti ne bom bral, ker je nekej jasno tukej ...
Google ima sistem, kjer je stala postavitev vec kot je vredna marsikatera vecja slovenska firma ... isto vpeljava ARTAS-a
In to je free?
Ne mores nas pajacov primerjat s svetovno znanimi firmami, ki so vredne tolk kot vse nase firme skup, njihovi informacijski sistemi pa nic ne zaostajajo v ceni.
Google ima sistem, kjer je stala postavitev vec kot je vredna marsikatera vecja slovenska firma ... isto vpeljava ARTAS-a
In to je free?
Ne mores nas pajacov primerjat s svetovno znanimi firmami, ki so vredne tolk kot vse nase firme skup, njihovi informacijski sistemi pa nic ne zaostajajo v ceni.
Jebiveter ::
To je drugace vse pisano/prirejeno tocno za to kar pocne.
mrpiagg: In prav tako lahko katerokoli opensource zadevo priredis/napises tocno za to kar tvoje podjetje pocne/potrebuje.
Po moje ste ubrali napacno taktiko. Podjetja ze zagotavljajo support a kaj ko v vecini samo mesajo drek in nic ne nardijo. Verjemi, sem bil prisiljen cel teden prezivet z enim SAP konzultantom, ki naj bi pregledal kaj potrebujemo v firmi (BTW: 1000+ racunalnikov na vec 10 lokacijah) za PLM sistem. Po petih dneh je na vsa zastavljena vprasanja odgovarjal z "Yes, our PLM can do that," a kaj konkretnega ni bilo.
Aja, pa da ne bos mislil, da je SAP kaj "waw" zaneslivega. Prakticno vsak SAP operater v firmi se pritozuje kako zadeva (ne)dela. Da ne govorim o tem, da v razvojnem oddelku se vedno ne uporabljajo SAPa za to kar naj bi ga, in jim moram jest pisat web-based (well, intranet) aplikacije za vodit stvari, ki bi jih MORALI v SAPu. Da niti ne zacnem o bajnih vsotah, ki jih je firma placala/jih placuje za integracijo SAPa... :(
Po moje bi bilo za vsako zelo specificno firmo pametno najeti eno skupino (recimo do 6) hackerjev za eno/dve leti, ki bi priredili FOSS orodja tocno temu kar firma rabi (+ uporabniski vmesniki za sistem, itd.). S tem bi pridobili na vec podrocjih: firma bi dobila tocno to kar rabi, FOSS bi dobil razne patche (novo funkcionalnost, itd), 6 ljudi bi imelo vsaj 2 leti solidno placano sluzbo, pa se kaj bi se naslo.
mrpiagg: In prav tako lahko katerokoli opensource zadevo priredis/napises tocno za to kar tvoje podjetje pocne/potrebuje.
Po moje ste ubrali napacno taktiko. Podjetja ze zagotavljajo support a kaj ko v vecini samo mesajo drek in nic ne nardijo. Verjemi, sem bil prisiljen cel teden prezivet z enim SAP konzultantom, ki naj bi pregledal kaj potrebujemo v firmi (BTW: 1000+ racunalnikov na vec 10 lokacijah) za PLM sistem. Po petih dneh je na vsa zastavljena vprasanja odgovarjal z "Yes, our PLM can do that," a kaj konkretnega ni bilo.
Aja, pa da ne bos mislil, da je SAP kaj "waw" zaneslivega. Prakticno vsak SAP operater v firmi se pritozuje kako zadeva (ne)dela. Da ne govorim o tem, da v razvojnem oddelku se vedno ne uporabljajo SAPa za to kar naj bi ga, in jim moram jest pisat web-based (well, intranet) aplikacije za vodit stvari, ki bi jih MORALI v SAPu. Da niti ne zacnem o bajnih vsotah, ki jih je firma placala/jih placuje za integracijo SAPa... :(
Po moje bi bilo za vsako zelo specificno firmo pametno najeti eno skupino (recimo do 6) hackerjev za eno/dve leti, ki bi priredili FOSS orodja tocno temu kar firma rabi (+ uporabniski vmesniki za sistem, itd.). S tem bi pridobili na vec podrocjih: firma bi dobila tocno to kar rabi, FOSS bi dobil razne patche (novo funkcionalnost, itd), 6 ljudi bi imelo vsaj 2 leti solidno placano sluzbo, pa se kaj bi se naslo.
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
Stepni Volk ::
mrpiagg - preberi vsaj drugi stavek v tretjem kurzivnega teksta, ki sem ga pripel v predprejšnjem sporočilu: For EUROCONTROL member states the application software is available on a cost-free basis.
Spisek članic Eurocontrol-a
Spisek članic Eurocontrol-a
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
64202 ::
> Kaj pa furate vse v tem omrezju ce ni skrivnost? Ker pri nas smo poskusil cel kup stvari na linuxu, pa se je do zdej obdrzal samo firewall z dodatnimi zadevami, pa se ta ga kdaj pa kdaj serje.
Ne morem povedat kaj tocno, ni pa tako poslovno omrezje kot si govoril prej. Poleg nasega custom softvera je vse kolikor vem vse do zadnje pike open surs. Hja, seveda sem si kdaj pulil lase, ne mors pa kr tko rect 'open surs suxx', doh.
Ne morem povedat kaj tocno, ni pa tako poslovno omrezje kot si govoril prej. Poleg nasega custom softvera je vse kolikor vem vse do zadnje pike open surs. Hja, seveda sem si kdaj pulil lase, ne mors pa kr tko rect 'open surs suxx', doh.
I am NaN, I am a free man!
mrpiagg ::
Ma volk software je ze free, sam da ga pa dejansko uporabis pa ni vec tko fre ... TCO kle precej steje.
Kar se pa tice SAP-a pa dela vredu, ce mas dobre ljudi zadej. Da pa pisete razne strani na webu da loh delate, je pa zalostno ... jebatga™
Pri nas je celotna proizvodnja z zalogam in tem notr, kadrovska, plm, document management, prodaja, nabava, ... BW sistem, IXOS sistem, SAP portal ... in zacuda vse dela dokaj normalno.
Kar se pa tice SAP-a pa dela vredu, ce mas dobre ljudi zadej. Da pa pisete razne strani na webu da loh delate, je pa zalostno ... jebatga™
Pri nas je celotna proizvodnja z zalogam in tem notr, kadrovska, plm, document management, prodaja, nabava, ... BW sistem, IXOS sistem, SAP portal ... in zacuda vse dela dokaj normalno.
Daedalus ::
>Aja, pa da ne bos mislil, da je SAP kaj "waw" zaneslivega. Prakticno vsak SAP operater v firmi se pritozuje kako zadeva (ne)dela.
SAP je tako...srednja žalost. Softver, ki stane ohoho denarja, dela pa na trenutke bolj po občutku, kot ne. Sej večino časa je precej znosen - ko pa crkne, pa crkne v stilu.
SAP je tako...srednja žalost. Softver, ki stane ohoho denarja, dela pa na trenutke bolj po občutku, kot ne. Sej večino časa je precej znosen - ko pa crkne, pa crkne v stilu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jebiveter ::
mrpiagg: Hey, good for you! Ste ocitno meli boljsi integration team. Be happy :=)
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?
Microsoft ::
Ko se ze tak veselo kregate, samo tako mimo grede, da bi naj z izzidom Longhorna drugo leto izsel tudi Office 12.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Novell Linux Desktop 9Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2913 (2913) | MrStein |
» | Slo-Tech Linux 2.0.1 - 20040831Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 4372 (4372) | drola |
» | Kakšen bo Firefox 1.0?Oddelek: Novice / Brskalniki | 3062 (3062) | MrStein |
» | OpenOffice.org na strežnikih POWEROddelek: Novice / Pisarniški paketi | 2299 (2299) | CCfly |
» | Preizkus nove odprte pisarneOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2409 (2409) | jype |